Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Οι παραγωγοί λαϊκών αγορών μοιράζουν και σήμερα δωρεάν τρόφιμα ! !



Police-Voice blog ➤
Τρόφιμα στα διόδια των Αφιδνών θα μοιράσουν και σήμερα Πρωτομαγιά οι παραγωγοί των λαϊκών αγορών, που κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους.

Σε έκτακτη συνεδρίαση, τα διοικητικά συμβούλια των Ομοσπονδιών Επαγγελματιών και Παραγωγών πωλητών των Λαϊκών Αγορών, τα οποία αντιδρούν στο νέο σχέδιο νόμου για τις Λαϊκές Αγορές και το Υπαίθριο Εμπόριο, του οποίου οι διατάξεις και άρθρα εκτιμούν ότι εξυπηρετούν τα μεγάλα συμφέροντα, αποφάσισαν να ζητήσουν συνάντηση με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και τον αντιπρόεδρο Ευάγγελο Βενιζέλο, βρίσκονται σε επαφή με όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης, ενώ έχουν κλείσει, όπως αναφέρουν και ραντεβού με τα γραφεία των πολιτικών αρχηγών. 

«Στην αδιαλλαξία της κυβέρνησης, απαντούμε με κλιμάκωση του αγώνα μας με συνέχιση της απεργίας διαρκείας» αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους. 

Στην ανακοίνωση καταγγέλλονται οι πρακτικές όπως λένε του «αποφασίζουμε και διατάζουμε» για τη διάλυση των Λαϊκών Αγορών, οι οποίες δεν λαμβάνουν καθόλου υπ’ όψιν τους τα αιτήματα Παραγωγών και Επαγγελματιών πωλητών. 

Βάσει αυτών των εξελίξεων προαναγγέλλουν σειρά δράσεων όπως: 

Συμμετοχή την Πέμπτη 1 στο μεγάλο Πανεργατικό Συλλαλητήριο για την Εργατική Πρωτομαγιά. Το απεργιακό ραντεβού είναι στις 9:30 πμ στην Πλ. Κάνιγγος. 

Επίσης την ίδια μέρα, και στις 10:30 π.μ. θα προσφέρουν δωρεάν τρόφιμα στα διόδια των Αφιδνών. 

Την Παρασκευή 2 Μαΐου, ημέρα κατάθεσης του νομοσχεδίου καλούν σε μεγάλη διαδήλωση στο κέντρο της Αθήνας στην Πλ. Κάνιγγος και ώρα 10:30 πμ., στη Βουλή. 

Το Σάββατο 3 Μαΐου διοργανώνουν διανομή τροφίμων στις 10:30π.μ. στον Περισσό οδό Σαλαμίνος. 

«Οι Λαϊκές Αγορές είναι το τελευταίο καταφύγιο της λαϊκής οικογένειας και μας έχουν βάλει στο στόχαστρο για χάρη των μεγάλων αλυσίδων τροφίμων. Ο αγώνας μας είναι αγώνας όλης της ελληνικής κοινωνίας για φτηνά και ποιοτικά τρόφιμα» τονίζουν στην ανακοίνωσή τους. 

Πηγή zougla.gr 
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Η ιστορία της Εργατικής Πρωτομαγιάς ! & Πρωτομαγιά: Η γιορτή της άνοιξης !



Police-Voice blog ➤
Η Εργατική Πρωτομαγιά ή Παγκόσμια Ημέρα των Εργατών γιορτάζεται ανά τον κόσμο με διαδηλώσεις και πορείες, με σκοπό την προβολή των κοινωνικών και οικονομικών επιτευγμάτων της διεθνούς εργατικής τάξης.

 H 1η Μαΐου καθιερώθηκε ως η Παγκόσμια Ημέρα των Eργατών στις 20 Ιουλίου 1889 κατά τη διάρκεια του ιδρυτικού συνεδρίου της Δευτέρας Διεθνούς στο Παρίσι, σε ανάμνηση του Μακελειού του Σικάγο το 1886, όπου η αστυνομία άνοιξε πυρ κατά εργατών που διαμαρτύρονταν υπέρ της διεκδίκησης της οκτάωρης εργασίας και καλύτερων εργασιακών συνθηκών. Ωθούμενοι από τις πετυχημένες διεκδικήσεις Καναδών συντρόφων τους, τα εργατικά συνδικάτα των ΗΠΑ αποφάσισαν την έναρξη απεργιακών κινητοποιήσεων την 1η Μαΐου 1886.

Βασικό τους αίτημα αποτελούσε το οκτάωρο, καθώς την περίοδο εκείνη δεν υφίστατο στις ΗΠΑ κανονιστικό εργασιακό πλαίσιο και οι εργαζόμενοι αναγκάζονταν να εργάζονται αμέτρητες ώρες, ακόμα και Κυριακές. Στη δυναμική πορεία του Σικάγο έλαβαν μέρος περισσότεροι από 90.000 εργαζόμενοι, ενώ περίπου 350.000 εργάτες από 1.200 εργοστάσια συμμετείχαν στην απεργία.

Οι βίαιες συμπλοκές έλαβαν χώρα τρεις μέρες αργότερα, στις 4 Μαΐου, στην πλατεία Χέιμαρκετ του Σικάγο, κατά τη διάρκεια συγκέντρωσης προς συμπαράσταση των απεργών, στην οποία συμμετείχαν ενεργά μέλη του αναρχικού κινήματος. Παρά τον ειρηνικό χαρακτήρα της πορείας, η αστυνομία έλαβε την εντολή να διαλύσει με τη βία την κινητοποίηση.

Στις συμπλοκές που ακολούθησαν, άγνωστος από το πλήθος πέταξε προς τις αστυνομικές δυνάμεις μία χειροβομβίδα, η οποία εξερράγη, σκοτώνοντας έναν αστυνομικό και τραυματίζοντας δεκάδες.

Σε απάντηση, οι αστυνομικοί άρχισαν να πυροβολούν τους συγκεντρωμένους, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν τέσσερις διαδηλωτές και σημαντικός αριθμός τους να τραυματιστεί. Στη συμπλοκή έχασαν τη ζωή τους και άλλοι έξι αστυνομικοί από πυρά, χωρίς να εξακριβωθεί η προέλευσή τους. Την προηγούμενη μόλις ημέρα, επιπλέον 4 διαδηλωτές είχαν σκοτωθεί από τις αστυνομικές δυνάμεις.

Οκτώ συνδικαλιστές καταδικάστηκαν σε απαγχονισμό για τη βομβιστική επίθεση που προκάλεσε το θάνατο του αστυνομικού. Μοναδικό επιχείρημα του εισαγγελέα, Τζούλιους Γκρίνελ, εναντίον τους ήταν η ενθάρρυνση του άγνωστου βομβιστή από τους λόγους που εκφώνησαν. Ως εκ τούτου, κρίθηκαν ένοχοι για συνωμοσία και θανατώθηκαν.

Η Πρωτομαγιά ανά τον κόσμο

Την επίσημη καθιέρωση της Εργατικής Πρωτομαγιάς από το ιδρυτικό συνέδριο της Δευτέρας Διεθνούς ακολούθησε η πρόταση του Ρέιμοντ Λαβίν, η οποία καλούσε σε διεθνή κινητοποίηση την ημέρα της επετείου των γεγονότων του Σικάγο το 1890. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν τόσο μεγάλη, με αποτέλεσμα οι διαδηλώσεις της 1ης Μαΐου να λάβουν έκτοτε ετήσιο χαρακτήρα.

Ως γιορτή αφιερωμένη στους αγώνες των εργατών και στο σοσιαλιστικό κίνημα, η Πρωτομαγιά αποτελεί μία τεράστιας σημασίας επίσημη γιορτή για χώρες όπως η Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, η Κούβα και τα πρώην Σοβιετικά κράτη. Οι εορτασμοί περιλαμβάνουν συνήθως μεγαλειώδεις λαϊκές και στρατιωτικές παρελάσεις.

Η σοβιετική Πρωτομαγιά σημαδευόταν από τη μεγάλη στρατιωτική παρέλαση στο κέντρο της Μόσχας, η οποία διέσχιζε και την Κόκκινη Πλατεία, όπου βρίσκονταν ο εκάστοτε γενικός γραμματέας, η κυβέρνηση και όλο το Ανώτατο Σοβιέτ και παρακολουθούσαν μια αληθινή επίδειξη δύναμης.

Στη Βραζιλία, η μέρα των εργατών είναι επίσημη γιορτή που γιορτάζεται από τα συνδικάτα με ολοήμερες εκδηλώσεις.

Στην Ιαπωνία, παρά το γεγονός ότι η Πρωτομαγιά δεν έχει οριστεί επίσημα ως εθνική αργία από την κυβέρνηση, επειδή ημερολογιακά συμπίπτει με τη λεγόμενη χρυσή εβδομάδα των αργιών, είτε δίνεται από του εργοδότες ως αργία είτε λαμβάνεται ως άδεια άνευ αποδοχών από την πλειονότητα των Ιαπώνων. Σκοπός δεν είναι η συμμετοχή σε μαζικές διαδηλώσεις για τον εορτασμό της ημέρας, αλλά συνήθως, η προσωπική ξεκούραση. Συνήθως, ανήμερα της Πρωτομαγιάς, τα μεγαλύτερα εργατικά συνδικάτα διοργανώνουν πορείες και κινητοποιήσεις στο Τόκιο.

Στο Νεπάλ, η Πρωτομαγιά αναγνωρίστηκε ως εθνική αργία το 2007, παρότι γιορτάζεται στη χώρα από το 1963.

Η γερμανική Πρωτομαγιά αποτελεί μία σημαντική ημέρα, όπου παραδοσιακά τονίζεται η πολιτική σημασία την ημέρας στις περισσότερες περιοχές της και αναφέρεται συνήθως ως «Ημέρα των Εργατών». Μαζικές ετήσιες διαδηλώσεις λαμβάνουν χώρα στο Βερολίνο, οι μεγαλύτερες από τις οποίες διοργανώνονται από εργατικά συνδικάτα και πολιτικά κόμματα.

Οι ΗΠΑ και ο Καναδάς είναι οι μοναδικές χώρες στις οποίες ως Ημέρα της Εργασίας δεν εορτάζεται η Πρωτομαγιά, αλλά η πρώτη Δευτέρα του Σεπτεμβρίου. Το 1894, ο εορτασμός της Ημέρας της Εργασίας έγινε νόμος του κράτους των ΗΠΑ, με απόφαση του Κογκρέσου και νόμος του Καναδά με απόφαση του Kοινοβουλίου της χώρας. Στόχος ήταν η αποφυγή της ταύτισης των εργατικών κινημάτων με την αριστερά της χώρας στην οποία είχαν συμβεί τα γεγονότα του Σικάγου.

Η ελληνική Πρωτομαγιά

Η πρώτη ελληνική κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε το 1893 από τον Σοσιαλιστικό Σύλλογο του Σταύρου Καλλέργη. Περίπου 2.000 άνθρωποι συγκεντρώθηκαν στο Παναθηναϊκό Στάδιο και διαδήλωσαν υπέρ της οκτάωρης εργασίας, της καθιέρωσης της Κυριακής ως αργίας και της κρατικής ασφάλισης για θύματα εργατικών ατυχημάτων. Οι συγκεντρωμένοι ενέκριναν ψήφισμα, το οποίο επέδωσαν στον Πρόεδρο της Βουλής την 1η Δεκεμβρίου του ίδιου έτους.

Η κωλυσιεργία του προέδρου της Βουλής να το εκφωνήσει προκάλεσε τη μεγαλόφωνη αντίδραση του Καλλέργη, με αποτέλεσμα να συλληφθεί, με εντολή του προέδρου, για διατάραξη της συνεδρίασης. Ο Καλλέργης ξυλοκοπήθηκε και μεταφέρθηκε στο αστυνομικό τμήμα, όπου παρέμεινε για δύο μέρες. Λίγες μέρες αργότερα, καταδικάστηκε σε φυλάκιση 10 ημερών.

Χρειάστηκε να περάσουν 17 ολόκληρα χρόνια, ως το 1911 που γιορτάστηκε και πάλι η εργατική Πρωτομαγιά. Στο διάστημα αυτό ξέσπασαν μεγάλες απεργίες σε όλες σχεδόν τις πόλεις της Ελλάδας και σε πολλούς κλάδους, ενώ πολλά σωματεία και δευτεροβάθμιες οργανώσεις δημιουργήθηκαν.

Το 1911, η Φεντερασιόν Θεσσαλονίκης αναλαμβάνει τη διοργάνωση της εργατικής Πρωτομαγιάς στη Θεσσαλονίκη. Οι αστυνομικές δυνάμεις επεμβαίνουν και συλλαμβάνουν τους πρωτεργάτες, ανάμεσα σ´αυτούς τον Μπεναρόγια, που εξορίζεται στη Σερβία.

Tην ίδια χρονιά, στην Αθήνα, αποφασίζεται να γιορταστεί εκ νέου η Πρωτομαγιά με πρωτοβουλία του Ν.Γιαννιού στο Μετς, με κεντρικό σύνθημα «8 ώρες δουλειά, 8 ώρες ανάπαυση και 8 ώρες ύπνο». Η Αστυνομία οδήγησε τους Γιαννιό, Αποστολίδη και Παπαγιάννη στα γραφεία της γιατί «δεν είχαν άδειαν», όπου τελικά αφέθηκαν ελεύθεροι.

Η πρωτομαγιά γιορτάζεται ξανά το 1919 σε 12 πόλεις πανελλαδικά, ένα χρόνο μετά την ίδρυση της ΓΣΕΕ. Στο μεταξύ, ψηφίστηκε ο Ν.281/1914 «περί Σωματείων» με τον οποίο κατοχυρώνεται το δικαίωμα του συνεταιρίζεσθαι και τα σωματεία αρχίζουν να αποκτούν καθαρά εργατικό χαρακτήρα.

Σήμερα, βάσει νόμου, οι αργίες διακρίνονται σε αυτές που έχουν καθοριστεί ως ημέρες υποχρεωτικής αργίας, κατά τις οποίες απαγορεύεται κάθε βιομηχανική, βιοτεχνική, εμπορική εργασία και κάθε επαγγελματική εν γένει δραστηριότητα, καθώς βέβαια και η απασχόληση των μισθωτών, και ως ημέρες προαιρετικής αργίας, στις οποίες επαφίεται στην διακριτική ευχέρεια του εργοδότη η λειτουργία της επιχείρησης και η απασχόληση ή μη των μισθωτών που απασχολούνται από αυτόν.

Η 1η Μαΐου, σύμφωνα με το άρθρο 1 του Α.Ν. 380/68, αποτελεί υποχρεωτική αργία, όταν κηρύσσεται ως τέτοια με απόφαση του υπουργού Απασχόλησης, διαφορετικά εντάσσεται στις προαιρετικές αργίες.

Πηγή ➤Crete Focus

Πρωτομαγιά: Η γιορτή της άνοιξης

Πρωτομαγιά ονομάζεται η πρώτη μέρα του Μαΐου, η οποία είναι ημέρα αργίας (η Πρωτομαγιά δεν είναι αργία, για το εργατικό κίνημα είναι απεργία) για πολλές χώρες του κόσμου. Τις περισσότερες φορές, η Πρωτομαγιά είναι συνώνυμη με την Παγκόσμια Μέρα των Εργατών (Εργατική Πρωτομαγιά), την ημέρα δηλαδή που τιμώνται οι αγώνες του εργατικού κινήματος. Ο εορτασμός όμως της Πρωτομαγιάς, έχει τις ρίζες του στις παγανιστικές εορτές του παρελθόντος. Πολλά από τα αρχαία έθιμα έχουν επιβιώσει μέχρι και σήμερα. Η σημασία της ημέρας της Πρωτομαγιάς για τους αρχαίους λαούς οφείλεται στο γεγονός πως ημερολογιακά (για το βόρειο ημισφαίριο) η πρώτη ημέρα του Μαΐου βρίσκεται ανάμεσα στην Εαρινή Ισημερία και το Θερινό Ηλιοστάσιο, τοποθετείται δηλαδή στην αρχή της άνοιξης.

Οι πρώτοι εορτασμοί της Πρωτομαγιάς ξεκίνησαν στην προ-χριστιανική Ευρώπη με γιορτές όπως το κέλτικο Μπελτέιν και την εωσφορική γιορτή της Νύχτας του Walpurgis στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη και γίνονται μέχρι σήμερα . Με τον εκχριστιανισμό όμως της Ευρώπης, πολλές από αυτές τις γιορτές είτε απαγορεύτηκαν, είτε έλαβαν χριστιανικό χαρακτήρα. Έτσι, ο εορτασμός της Πρωτομαγιάς έχασε το θρησκευτικό του νόημα. Σήμερα, σε πολλές περιοχές της Ευρώπης επιβιώνουν έθιμα αυτής της εποχής όπως ο χορός γύρω από το Γαϊτανάκι. Σήμερα πολλές νεο-παγανιστικές ομάδες προσπαθούν να αναβιώσουν ανάλογα αρχαία έθιμα της Πρωτομαγιάς.

Για πολλές προ-χριστιανικές παγανιστικές κοινωνίες της Ευρώπης η Πρωτομαγιά εορταζόταν ως η πρώτη ημέρα του καλοκαιριού. Έτσι το Θερινό Ηλιοστάσιο στις 21 Ιουνίου συνέπιπτε με τη μέση του καλοκαιριού. 



Πηγή zougla.gr 

Διαβάστε Περισσότερα »

ΚΥΠΡΟΣ..Λάρνακα: 59χρονος και 35χρονος κακοποίησαν και βίασαν ανήλικες



Police-Voice blog ➤
Στη σύλληψη γνωστού επιχειρηματία, 59 ετών, από τη Λάρνακα καθώς και ενός άνδρα, 35 ετών, από τη Λευκωσία προχώρησε απόψε η αστυνομία Λάρνακας σχετικά με διερευνώμενη υπόθεση σεξουαλικής παρενόχλησης και εκμετάλλευσης ανήλικης.

Συγκεκριμένα,15χρονη κατήγγειλε την Τρίτη στο ΤΑΕ Λάρνακας ότι το περασμένο Σάββατο συναντήθηκε με τον 35χρονο, επίσης ύποπτο στην υπόθεση, τον οποίο γνώρισε μέσα από σελίδα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με τον ισχυρισμό της ανήλικης, ο ύποπτος την απήγαγε, την μετέφερε στο διαμέρισμά του στη Λευκωσία τη χτύπησε και ήρθε σε συνουσία μαζί της παρά τη θέλησή της. Στη συνέχεια, τη μετέφερε σε διαμέρισμα στη Λάρνακα όπου επαναλήφθηκε το ίδιο σκηνικό με τη συμμετοχή όμως και 59χρονου επιχειρηματία της Λάρνακας.

Ισχυρίστηκε επίσης ότι στο διαμέρισμα βρισκόταν και μια 14χρονη η οποία φέρεται να βιάστηκε και εκείνη και να κακοποιήθηκε και από τους  δύο υπόπτους. Η αστυνομία δεν κατάφερε να εντοπίσει τα ίχνη της 14χρονης μέχρι στιγμής. 

Σε έρευνα πάντως που έγινε στο διαμέρισμα του 35χρονου εντοπίστηκε και ποσότητα ναρκωτικών. Και οι δύο ύποπτοι αναμένεται να οδηγηθούν αύριο ενώπιον του επαρχιακού δικαστηρίου Λάρνακας για έκδοση διατάγματος κράτησης τους.

Πηγή: philenews.com....zougla.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

" Κάτω τα χέρια από την αστυνομία...", Επιστολή αστυνομικών...πολυ σκληρή επιστολή ! ! με πολλες αληθειες ! !



Police-Voice blog ➤
Ακολουθεί μια σκληρή επιστολή της ομάδας υψηλής αστυνόμευσης, αλλά σε πολλά αληθινή. Κρίνει και στηλιτεύει παθογένειες χρόνων, που χρησιμοποιούν (εξωγενείς κι εσωγενείς παράγοντες) την αστυνομία και τον αστυνομικό με τη λογική του μπακαλοτέφτερου και του φθηνού αλισβερισιού.

"Προεκλογική περίοδο και η χαρά του Έλληνα .
Όποιος σας πει ότι η επιλογή  του ψηφοφόρου δεν γίνεται τελικά  στην συντριπτική πλειοψηφία με βάση , υποχρεώσεις , συγγένειες , υποσχέσεις , φιλίες ,  κομματικά κριτήρια , προσδοκίες ρουσφετιού , τοπικά συμφέροντα  , επιχειρηματικά συμφέροντα , προσωπικές ιδιοτέλειες και δεκάδες άλλες τέτοιες λογικές ,απλώς σας λέει ψέματα .

 Η Δημοκρατία σε ανησυχητικό βαθμό στηρίζεται στο βασίλειο της ρουσφετολογίας στην προκειμένη  . Η αίσθηση που δίνεται σε έναν ουδέτερο παρατηρητή  , ότι ένα τεράστιο σε αριθμό συνονθύλευμα από  « συμμορίες  » παραγκωνίζεται ποια θα πάρει την διαχείριση των κατά περίπτωση  τοπικών οικονομικών  , είναι κυρίαρχη.

Η οικονομική κρίση κάνει ακόμα ποιο έντονα τα φαινόμενα .

Οι προσπάθειες ελέγχου της κοινής γνώμης, ανελέητες .

Πρόσχημα πάντα για τις « συμμορίες »  αυτές εκεί που υπάρχουν , το καλύτερο του τόπου με διαφορετική συνταγή .

Έτσι ήταν , έτσι είναι και δυστυχώς έτσι θα είναι .
Βεβαίως υπάρχουν και οι εξαιρέσεις .Εάν  όμως οι εξαιρέσεις ήταν κόμμα μάλλον δεν θα έμπαινε στην βουλή.

Μέσα σε αυτόν τον πυρετό , εκατοντάδες συνταξιούχοι και σε  ενέργεια αστυνομικοί στα ψηφοδέλτια , στο ίδιο παιχνίδι με τους ίδιους κανόνες .

Η νέα αυτή μόδα είναι καλοδεχούμενη . Οι αστυνομικοί γνωρίζουν περισσότερο από τον καθένα τον σφυγμό της κοινωνίας .

Προτιμήστε τους  εάν δεν έχετε άλλη « υποχρέωση »

Όμως  , εδώ μπαίνει κόκκινη γραμμή .

Παράλληλα με την προεκλογική περίοδο εξελίσσεται και η ιστορική αναδιάρθρωση της αστυνομίας - τοπικοί πολιτικοί , πολιτικάντηδες και κατά φαντασία πολιτικοί  ,  προσπαθούν να επηρεάσουν και να εξασφαλίσουν  την τοποθέτηση των δικών τους ατόμων στις νέες αστυνομικές  υπηρεσίες .

Το ζητούμενο ; να μπορούν να σβήσουν καμιά  κλήση τροχαίας , να προστατέψουν τα επιχειρηματικά συμφέροντα « μεγάλων » ψηφοφόρων τους , να βολέψουν τους δικούς τους σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος   και δεκάδες αλλά τέτοια « ρουσφετάκια » μιας που η εκλογή τους στηρίζεται  εκεί .

Η διμερής συμφωνία « κλείνει» με τον έναν να προσφέρεται ή να υπόσχετε « εξυπηρετήσεις » και τον άλλο , να αποδέχεται και να δρα για το σκοπό αυτό .

Η ανώτερη (απόφαση) που συνδράμει  , τελεί προφανώς εν αγνοία , σε πλάνη  ,  ενίοτε  σε απειλή , ή σε παραπληροφόρηση , μέσα από ένα σύστημα πληροφόρησης που προϋπάρχει ,  καθιστώντας  έτσι εξ αρχής για τους λόγους αυτούς  την « πράξη » ακυρώσιμη ,ήτοι τεκμαίρεται ότι εάν  γνώριζε , δεν θα ενέκρινε π.χ την τοποθέτηση του τάδε αξιωματικού … εκεί .

ΚΥΡΙΟΙ , οποιαδήποτε τέτοια «συνεργασία » τίθεται με τις ανωτέρω προϋποθέσεις  « αλληλοεξυπηρέτησης » συνιστά ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ .

Οποιαδήποτε καταγγελία περιέρχεται σε εμάς , θα εξαντλούμε την έρευνα με κάθε μέσο .Οποιαδήποτε υπόθεση θα βγαίνει στο φως .

Αφήστε την αστυνομία ήσυχη να βρει τον δρόμο της σε μια ιστορική φάση .

Όταν η Δημοκρατία κύριοι στηρίζεται σε τέτοια « πόδια »  , όταν πάψουν να ορίζουν τις κοινωνικές δομές οι αρχές ,οι αξίες και τα ιδανικά μας , τότε απλά θα ζούμε σε μια φαινομενική Δημοκρατία  και σε κοινωνίες ζούγκλας

Όταν το φαινόμενο αυτό ( των εγκληματικών οργανώσεων κοινωνικού προφίλ ) δημιουργείτε από μέλη της δημόσιας δύναμης σε συνεργασία με αιρετούς άρχοντες ισοδυναμεί με επίθεση κατά των δημοκρατικών θεσμών
Ισοδυναμεί με  ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ  .
"
ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ

Πηγή ➤http://elas-lyste

Διαβάστε Περισσότερα »

Φάκελος φοροδιαφυγή: Τι είδε ο ρεπόρτερ του Bloomberg σε κλαμπ των βορείων προαστίων???



Police-Voice blog ➤
Ο δημοσιογράφος είδε από κοντά τη δράση του ΣΔΟΕ.

Στις εκτεταμένες προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης να αντιμετωπίσει την παραοικονομία, με άξονα τους ξαφνικούς ελέγχους της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων στα νυχτερινά μαγαζιά αναφέρεται σημερινό δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg. Παράλληλα φιλοξενεί και μαρτυρίες στελεχών της φορολογικής διοίκησης.

Ως παράδειγμα δίνει τα όσα εκτυλίσσονται, μπροστά στα μάτια δημοσιογράφου του πρακτορείου, σε κλαμπ των Βορείων Προαστίων, όπου μαζεύεται η ελίτ της Αθήνας. Δύο άνδρες με κουστούμι στριμώχνονται μέσα στο πλήθος και αναζητούν την ταμειακή μηχανή. Ο υπεύθυνος αναστενάζει: «Είναι το ΣΔΟΕ». Νωρίτερα, οι ελεγκτές είχαν επισκεφθεί ένα άλλο μπαρ της γειτονιάς, και ο ιδιοκτήτης «ζορίστηκε» επί μία ώρα στο υπόγειο γραφείο του, τηλεφωνώντας στην αδελφή του για να τον βοηθήσει να βρει τα βιβλία που αποδείκνυαν ότι δεν κλέβει το κράτος.

Αναφορά γίνεται και στους ελέγχους σε καφετέριες στο κέντρο της ελληνικής πρωτεύουσας. Ο δημοσιογράφος τονίζει ότι πάνω στα τραπέζια δεν υπήρχε καμία απόδειξη, συμπεραίνοντας έτσι ότι οι παραγγελίες δεν είχαν περάσει από την ταμειακή μηχανή.

Το δημοσίευμα φιλοξενεί και δηλώσεις ιδιοκτήτη μπαρ στο κέντρο της Αθήνας, ο οποίος παραδέχεται ότι φοροδιαφεύγει, γιατί διαφορετικά, όπως λέει, θα αναγκαστεί να κλείσει την επιχείρησή του. Υποστηρίζει ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτες του καταστήματος «έκρυβε» πολύ περισσότερα από τον ίδιο, ενώ αποκαλύπτει ότι στη γειτονιά πέφτει σύρμα, όταν κυκλοφορούν ελεγκτές, προκειμένου οι καταστηματάρχες να λαμβάνουν τα μέτρα τους.

Το πρακτορείο χαρακτηρίζει διαχρονικό το πρόβλημα της φοροδιαφυγής στη χώρα μας, επισημαίνοντας μάλιστα ότι  χρονολογείται ακόμη από τα χρόνια της τουρκοκρατίας. Είναι κουλτούρα στην Ελλάδα, αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Το Bloomberg θεωρεί πως η παραοικονομία διαμορφώνεται στο 24% του ΑΕΠ, ποσοστό εξαιρετικά υψηλό σε σχέση με το αντίστοιχο του μέσου όρου στην ΕΕ (15%). Την ίδια στιγμή η «μαύρη» εργασία ανέρχεται κατά μέσον όρο στο 25%.

Επιπλέον, φιλοξενούνται δηλώσεις του γγ Δημοσίων Εσόδων, Χάρη Θεοχάρη ο οποίος τόνισε ότι τα δημόσια έσοδα αυξάνονται φέτος χάρη σε βελτιώσεις στα πληροφοριακά συστήματα, την καλύτερη εκπαίδευση του προσωπικού και σε έναν πιο κεντρικό έλεγχο πάνω σε τοπικές εφορίες.

Πηγή ➤http://elas-lyste.

Διαβάστε Περισσότερα »

Οι κινητοποιήσεις της Πρωτομαγιάς-Πώς θα κινηθούν τα μέσα μεταφοράς



Police-Voice blog ➤
Σε μαζική συμμετοχή στις απεργιακές συγκεντρώσεις της Πρωτομαγιάς καλούν τους πολίτες σήμερα τα εργατικά συνδικάτα.

Στην Αθήνα η συγκέντρωση των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ και του Εργατικού Κέντρου Αθήνας θα γίνει στις 11.00 στην πλατεία Κλαυθμώνος. Το ΠΑΜΕ θα πραγματοποιήσει ξεχωριστή συγκέντρωση στις 10.00 στο Σύνταγμα και προσυγκεντρώσεις στις 09.30.

Δεμένα στα λιμάνια θα μείνουν σήμερα και τα πλοία, καθώς η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία συμμετέχει στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ για την εργατική Πρωτομαγιά, ενώ απεργούν και οι εργαζόμενοι στα λιμάνια. Οι υπάλληλοι των λιμανιών θα λάβουν μέρος στη συγκέντρωση των συνδικάτων στην πλατεία Κλαυθμώνος στις 11.00, ενώ οι λιμενεργάτες θα δώσουν το παρών σε ανάλογη συγκέντρωση στο Πασιλιμάνι, στις 10.30.

Στις κινητοποιήσεις θα συμμετάσχουν με στάσεις εργασίας και οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, τα οποία θα κινηθούν από τις 09.00 το πρωί έως τις 21.00 το βράδυ. Με στάση εργασίας από την έναρξη της κυκλοφορίας έως και τις 09.00 το πρωί θα συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και το μετρό.

Κατόπιν εντολής της Ελληνικής Αστυνομίας, ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα θα είναι κλειστός από την έναρξη της λειτουργίας έως το τέλος των συγκεντρώσεων για τον εορτασμό της εργατικής Πρωτομαγιάς.

Οι συρμοί θα διέρχονται από τον σταθμό χωρίς να πραγματοποιούν στάση.

Παράλληλα, δεν θα εκτελούνται τα δρομολόγια του μετρό από τον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας έως το αεροδρόμιο, καθώς οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ και τον προαστιακό σιδηρόδρομο θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία. Κατά συνέπεια δεν θα εκτελεστεί κανένα δρομολόγιο στα τρένα του ΟΣΕ.

Πηγή ➤http://www.zougla

Διαβάστε Περισσότερα »

Κλειστός ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα σημερα Πρωτομαγιά



Police-Voice blog ➤
Κλειστός θα είναι σημερα  από την έναρξη της λειτουργίας έως το τέλος των συγκεντρώσεων για τον εορτασμό της Εργατικής Πρωτομαγιάς ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα, κατόπιν εντολής της Ελληνικής Αστυνομίας.

Οι συρμοί του μετρό θα διέρχονται αλλά δεν θα πραγματοποιούν στάση.
Πηγή ➤http://www.zougla

Διαβάστε Περισσότερα »

Σπείρα απο Αλβανους βοηθούσε αλλοδαπούς να αποκτήσουν παρανόμως διαβατήρια...



Police-Voice blog ➤
Δικογραφία σχηματίστηκε σε βάρος σπείρας που με πλαστογραφημένα δελτία ταυτότητας βοηθούσαν υπηκόους Αλβανίας να εκδώσουν διαβατήρια Ελληνικών Αρχών με σκοπό τη διευκόλυνση της παράνομης εξόδου από την ελληνική επικράτεια.

Τη σπείρα αποτελούσαν ένας 34χρονος υπήκοος Αλβανίας, ένας 31χρονος και τρία ακόμη άτομα, αγνώστων λοιπών στοιχείων. Μέχρι στιγμής ταυτοποιήθηκαν έντεκα περιπτώσεις πλαστογραφίας και υφαρπαγής ψευδούς βεβαίωσης, όπου πέτυχαν την έκδοση και υφαρπαγή ελληνικών διαβατηρίων, ενώ συνελήφθησαν δύο υπήκοοι Αλβανίας, τον Μάρτιο του 2013, σε Κατερίνη και Καβάλα που επιχείρησαν να εκδώσουν διαβατήρια.

Στην οικία του 34χρονου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δελτία ταυτότητας, έγγραφα και φωτογραφίες άλλων προσώπων που είχαν αφαιρεθεί παράνομα. Το οικονομικό όφελος από τη δράση της σπείρας ανέρχεται στο ποσό των 200.000 ευρώ.

Η δικογραφία θα αποσταλεί στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κατερίνης.

Πηγή ➤http://www.zougla

Διαβάστε Περισσότερα »

Γενική πρόγνωση καιρού για Πέμπτη 1-5-2014



Police-Voice blog ➤
Ηλιοφάνεια σε ολόκληρη τη χώρα με λίγες νεφώσεις οι οποίες σταδιακά θα πυκνώσουν και θα εκδηλωθούν από το μεσημέρι και μετά βροχές και τοπικές καταιγίδες στο Βόρειο Ιόνιο, την Ήπειρο, τη Δυτική Στερεά, τη Βόρεια Θεσσαλία και τη Μακεδονία, περιμένουμε την Πέμπτη 1 Μαΐου 2014.

Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 7 έως 24 βαθμούς στη Βόρεια Ελλάδα, από 11 έως 25 βαθμούς στην Κεντρική Ελλάδα, από 12 έως 26 βαθμούς στη Νότια Ελλάδα, από 11 έως 23 βαθμούς στη Δυτική Ελλάδα και από 13 έως 21 βαθμούς στα νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη.

Οι άνεμοι στο Αιγαίο θα πνέουν νότιοι νοτιοδυτικοί ασθενείς έως μέτριοι και τοπικά στο Νοτιοδυτικό Αιγαίο ισχυροί έως σχεδόν θυελλώδεις. Στο Ιόνιο οι άνεμοι θα πνέουν νοτιοδυτικοί ασθενείς έως μέτριοι.

Ηλιοφάνεια με λίγες νεφώσεις, περιμένουμε την Πρωτομαγιά στην Αττική. Η θερμοκρασία στο κέντρο θα φτάσει τους 23 με 24 βαθμούς Κελσίου. Οι άνεμοι στο Σαρωνικό και το Νότιο Ευβοϊκό θα πνέουν από δυτικές διευθύνσεις ασθενείς έως μέτριοι.

Ηλιοφάνεια με λίγες νεφώσεις οι οποίες σταδιακά θα πυκνώσουν και θα εκδηλωθούν βροχές και πιθανόν τοπικές καταιγίδες κυρίως στα ορεινά, περιμένουμε την Πρωτομαγιά στη Θεσσαλονίκη. Η θερμοκρασία θα φτάσει τους 24 βαθμούς Κελσίου. Οι άνεμοι στο Θερμαϊκό θα πνέουν ασθενείς και το μεσημέρι νοτιοανατολικοί έως μέτριοι.

Πηγή ➤http://www.meteo.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Εορτή του Αγίου Προφήτου Ιερεμία ...Γιορτάζουμε σήμερα 1 Μαΐου,



Police-Voice blog ➤
Γιορτάζουμε σήμερα 1 Μαΐου, ημέρα μνήμης του Αγίου Προφήτου Ιερεμία.
Ο Προφήτης Ιερεμίας γεννήθηκε πιθανώς κατά το 650 π.Χ., στην μικρή πόλη της φυλής Βενιαμίν Αναθώθ, βορειοανατολικά της Ιερουσαλήμ. Ο πατέρας του ήταν ιερέας και ονομαζόταν Χελκίας. Ανατράφηκε στην ιερατική αυτή οικογένεια με αυστηρότητα. Μελετούσε τους προ αυτού Προφήτες Ησαΐα και Ωσηέ.
Νεότατος στην ηλικία, περίπου 23 - 25 ετών, περί το 627 - 625 π.Χ., καλείται από τον Θεό στο προφητικό αξίωμα. Ανταποκρίνεται στο θέλημα του Κυρίου και έτσι το όνομά του (Ιερεμίας), που σημαίνει ο Θεός ανυψώνει ή καθιστά, εκφράζει και την αποστολή του.
Κατάπληκτος από την τιμή αυτή ο Ιερεμίας, αρνείται την υψηλή τιμητική κλήση, προβάλλοντας τις ασθενείς νεανικές του δυνάμεις. Ο Θεός όμως ενισχύει αυτόν υποσχόμενος, όχι υλικές αμοιβές και τιμές, αλλά το πολυτιμότερο όλων: τη βοήθειά Του. Ο Ιερεμίας υπακούει.
Ο Προφήτης Ιερεμίας καθαγιάσθηκε πριν από τη γέννησή του, όπως γράφει ο Άγιος Ιερώνυμος. Πράγματι, στην αρχή του προφητικού του βιβλίου ο Ίδιος ο Θεός του λέγει: «Προ του με πλάσαι σε εν κοιλία επίσταμεί σε και προ του σε εξελθείν εκ μήτρας ηγίακά σε, προφήτην εις έθνη τέθεικά σε».
Σε τέσσερις περιόδους δυνάμεθα να διαιρέσουμε την δημόσια δράση του. Πρώτον, επί του βασιλέως Ιωσίου προ της μετερρυθμίσεως (627 - 621 π.Χ.), δεύτερον, επί του βασιλέως Ιωακείμ μέχρι του Σεδεκίου (609 - 598 π.Χ.), τρίτον, επί Σεδεκίου (598 - 586 π.Χ.) και τέταρτον, μετά την άλωση της Ιερουσαλήμ και την αιχμαλωσία του Σεδεκίου.
Μετά την καταστροφή του βασιλείου του Ισραήλ, το βασίλειο του Ιούδα, όπου βρισκόταν ο Προφήτης Ιερεμίας, τελούσε υπό την επίδραση των Ασσυρίων, όχι μόνο πολιτικά αλλά και θρησκευτικά. Η πολυθεΐα των Ασσυρίων είχε εισχωρήσει στους Ιουδαίους, διότι ο βασιλέας Μανασσής (693 - 639 π.Χ.) ήταν υποτελής των Ασσυρίων και είχε παραδοθεί σε θρησκευτικό συγκρητισμό και σε ειδωλολατρία. Όσες πόλεις υπήρχαν στην Ιουδαία, τόσοι ήταν και οι θεοί, όσοι οι δρόμοι της Ιερουσαλήμ, τόσα θυσιαστήρια του Βαάλ.
Υπήρχε η ειδωλολατρία του Μολώχ με τα ανθρώπινα θύματα. Στις αυλές του ναού ήταν θυσιαστήρια των Ασσυρίων θεών και το είδωλο της Αστάρτης. Ο Ιερεμίας, επί της βασιλείας του Ιωσίου, από το 627 π.Χ., επέρχεται κατά της πολυθεΐας κηρύσσοντας τον Ένα και Μόνο Αληθινό Θεό και στηλιτεύοντας τη διαφθορά. Εκτός της ειδωλολατρίας και ανηθικότητας, ο Ιερεμίας πολεμάει κατά την περίοδο αυτή και τους ψευδοπροφήτες, οι οποίοι παραπλανούσαν τον λαό με ψευδείς προφητείες. Ο Προφήτης διαισθάνεται κάποια μεταβολή του λαού, κάποια μετάνοια, διότι στην πρόσκληση του Θεού, ο λαός απαντά: «Ὁδοῦ, πρὸς Σὲ ἔρχομαι».
Η μετάνοια όμως αυτή ήταν πρόσκαιρη λόγω της ανομβρίας. Ο Προφήτης πονάει, υποφέρει. Περιέρχεται σε απόγνωση. Όμως η μακροθυμία του Θεού δεν εξαντλείται. Ο Θεός συμβουλεύει τον Προφήτη να ερευνήσει την υπό του κακού τρυγηθείσα άμπελο, το λαό Του, μήπως εύρει ρώγα σταφυλιού, κάποιον άνθρωπο ευσεβή, ατρύγητο από το κακό. Έτσι τονίζεται η μεγάλη αξία του ανθρώπου. Ο Προφήτης δεν βρίσκει δυστυχώς καμία ρώγα σταφυλιού ατρύγητη από το κακό. Στην άκαρπη αυτή προσπάθεια του Προφήτη, ο Θεός συνιστά σε αυτόν και πάλι να συνεχίσει την εργασία του, για να πεισθεί και ο ίδιος ο Προφήτης για το αδιόρθωτο του λαού και τη δίκαιη τιμωρία του.
Ο Θεός παρομοιάζει τον Προφήτη με μεταλλουργό που δοκιμάζει τα μέταλλα και φροντίζει από το μείγμα να εξαγάγει αυτά που είναι ευγενή, δηλαδή το χρυσό και τον άργυρο. Μάταια όμως.
Εδώ τερματίζεται η πρώτη περίοδος της δράσεως του Προφήτη Ιερεμία. Κατόπιν έρχεται η κατάλυση του Ασσυριακού βασιλείου διά της πίστεως της Νινευή το 621 π.Χ. Ο ευσεβής βασιλέας Ιωσίας, επωφελούμενος από την κατάρρευση αυτή, ανέλαβε πολιτική εξωτερικής ανεξαρτησίας και προέβη σε εσωτερικές μεταρρυθμίσεις, για να ορθώσει την πίστη στον Θεό. Ο Ιερεμίας, κατά το χρονικό διάστημα 621 - 608 π.Χ., αποσύρθηκε πιθανότατα σε μόνωση. Χαρακτηριστικό της ασκητικής του ζωής ήταν ότι αυτός «λινοῦν περίζωμα εἶχε μόνον. Ὡς δὲ τὰ εὐτραφῆ τῶν σωμάτων γυμνούμενα φανερωτέραν δείκνυσι τὴν ἀκμήν, οὕτω καὶ τῶν ἠθῶν τὸ κάλλος, μὴ ἀνειλούμενον ἀπειροκάλοις φλυαρίαις, τὸ μεγαλοπρεπὲς ἐνδείκνυται».
Κατά την δεύτερη περίοδο της δράσης του, επί της εποχής του βασιλέως Ιωακείμ (609 - 598 π.Χ.), ο Προφήτης Ιερεμίας στρέφεται κατά των ατόπων της Ισραηλιτικής θρησκείας. Ο μαγικός χαρακτήρας, τον οποίο απέδιδαν οι Ιουδαίοι στο ναό και στις τελετές, τον ενοχλούσε. Έλεγε δε, ότι «ο ναός, ο οποίος χρησιμεύει να καλύπτει τα κακουργήματα, είναι όχι ναός Θεού, αλλά σπήλαιο ληστών».
Κατά το πρώτο έτος της βασιλείας του Ιωακείμ, σε κάποια μεγάλη εορτή, εμφανίζεται ο Προφήτης Ιερεμίας στην αυλή του ναού και μέσα στο ενθουσιώδες από τη θέα του ναού πλήθος, προσβάλλει την εσφαλμένη αυτή πίστη, την οποία είχε ο λαός περί του ναού και κηρύσσει την επερχόμενη καταστροφή του ναού. Όλος ο λαός εξεγείρεται και ζητεί τον θάνατό του. Σώζεται με την επέμβαση του Αχικάμ.
Μεταβαίνει στο εργαστήριο του κεραμέως και παρατηρεί ότι ο κεραμέας μεταπλάσσει όσα από τα πήλινα δοχεία δεν αρέσουν σε αυτόν. Έτσι, λέγει ο Προφήτης, θα κάνει ο Θεός σε έθνη και ανθρώπους, τα οποία δεν αρέσουν σε Αυτόν. Για την αποφυγή της καταστροφής συνιστά την εσωτερική μετάνοια του ανθρώπου. Άρχοντες και λαός αντιδρούν. Κουρασμένος ο Προφήτης από τους άκαρπους αγώνες του ζητεί τη μόνωση και προβλέποντας την αμετανοησία του λαού του Θεού, προλέγει την καταστροφή του.
Κάποιοι άνθρωποι αποφασίζουν να τον δηλητηριάσουν στην Αναθώθ. Συνωμοτούν εναντίον του και συγγενείς του. Ο Ιερεμίας αποδίδει την σωτηρία του στον Θεό. Στρέφεται κατά των αρχόντων, του βασιλέως Ιωακείμ και των ανακτόρων, των οποίων κηρύσσει την καταστροφή. Όλος ο κόσμος είναι εναντίον του.
Προς στιγμήν κάμπτεται, διότι νομίζει ότι έχει εγκαταλειφθεί από τον Θεό και παραπονείται. Συνέρχεται όμως και συνεχίζει το έργο του. Στην αυλή του ναού κηρύσσει και πάλι την καταστροφή του ναού. Το κήρυγμα αυτό προκαλεί αναταραχή. Γι' αυτό ο στρατηγός του ιερού χώρου του ναού Πασχώρ τον ραβδίζει και τον ρίχνει στη φυλακή. Τα κηρύγματά του γίνονται δεκτά με ειρωνείες. Του απαγορεύουν να επισκέπτεται το ναό.
Ο Προφήτης σκέπτεται να εγκαταλείψει τον αγώνα. Η φωτιά όμως του λόγου του Θεού, που είναι μέσα του, δεν τον αφήνει. Κατά το τέλος του 605 π.Χ., μετά την ήττα των Αιγυπτίων στο Χαρκαμύς, επειδή ο ίδιος δεν ήταν δυνατόν να εισέλθει στην αυλή του ναού, δίδει στον μαθητή του Βαρούχ να αναγνώσει στο μέσο της αυλής του ναού, προφητεία, διά της οποίας κηρυσσόταν η καταστροφή του ναού. Όλοι τότε επαναστατούν εναντίον του.Ο Ιερεμίας και ο Βαρούχ κρύβονται, για να μη συλληφθούν. Η προλεχθείσα όμως καταστροφή επήλθε.
Οι Βαβυλώνιοι κατέστησαν φόρου υποτελή, το βασιλέα Ιωακείμ. Αυτός, επιθυμώντας την ανεξαρτησία και αφού παρακινήθηκε από άκριτους ανθρώπους, προκαλεί τη Βαβυλώνιο εκστρατεία κατά της Ιερουσαλήμ. Ο Ναβουχοδονόσωρ επέρχεται εναντίον του και πολιορκεί την Ιερουσαλήμ. Ο Ιερεμίας μάταια συνιστά στον βασιλέα Ιωακείμ, υποταγή στους Βαβυλώνιους. Ο Ιωακείμ πεθαίνει και η πόλη καταλαμβάνεται και πολιορκείται.
Ο ναός καταστρέφεται. Ο άμεσος διάδοχος του Ιωακείμ, ο Ιωαχείμ (Ιεχονίας) πορεύεται σε αιχμαλωσία με τους αξιωματούχους της χώρας και δέκα χιλιάδες από το λαό. Ο βασιλέας Ναβουχοδονόσωρ ορίζει ως διάδοχο του Ιεχονίου, τον Σεδεκία.
Κατά την Τρίτη περίοδο της δράσεως του Προφήτη Ιερεμίου, το 594 π.Χ., απεσταλμένοι των Ιδουμαίων, Αμμωνιτών, Τύρου και Σιδώνος, παρακάλεσαν τον Σεδεκία να συμμαχήσουν κατά των Βαβυλωνίων. Οι ψευδοπροφήτες κηρύσσουν ότι τα ιερά σκεύη του ναού που είχαν κλαπεί θα επιστραφούν. Ο Ιερεμίας αντιτίθεται και συμβολικά θέτει ζυγό στον τράχηλό του, για να δηλώσει ότι θα είναι δούλοι του Ναβουχοδονόσορ.
Ο ψευδοπροφήτης Ανανίας σπάζει το ζυγό πάνω στον τράχηλο του Ιερεμία, για να τονίσει την αποτίναξη του ζυγού των Βαβυλωνίων. Ο Ιερεμίας απαντά: «Έσπασες ξύλινους ζυγούς; Σιδερένιους θα θέσει ο Θεός στον τράχηλό σας».
Ο Σεδεκίας τήρησε συνετή πολιτική προς τους απεσταλμένους των άλλων περιοχών και ενέκρινε την γνώμη του Προφήτη Ιερεμία. Όμως, κατά το 588 π.Χ., ο φαραώ της Αιγύπτου Ουαφρής επαναστατεί κατά των Βαβυλωνίων. Το φρόνημα των Ιουδαίων αναπτερώνεται και λαμβάνουν και αυτοί μέρος στην επανάσταση αυτή. Ο Ιερεμίας τους αποτρέπει από το να συμμαχήσουν με τους Αιγυπτίους κατά των Βαβυλωνίων.
Οι Ιουδαίοι δεν υπακούν και επαναστατούν. Ο Ιερεμίας επιμένει ότι η πόλη των Ιεροσολύμων θα καταστραφεί. Οι άρχοντες τον ρίχνουν σε λάκκο βορβορώδη, διότι με τον τρόπο που ο Προφήτης ομιλούσε παρέλυε τα χέρια των πολεμιστών. Με την επέμβαση όμως του Αβδεμέλεχ αποσύρεται από τον λάκκο. Η πόλη των Ιεροσολύμων καταλαμβάνεται και ο βασιλέας Σεδεκίας συλλαμβάνεται, τυφλώνεται και οδηγείται στη Βαβυλώνα. Η πόλις παραδίδεται στις φλόγες.
Κατά την τέταρτη περίοδο της δράσεώς του, ο Ιερεμίας, μετά την άλωση της Ιερουσαλήμ, αποφασίζει να διαμείνει πλησίον του Γοδολίου. Τον Γοδολία, ο βασιλέας Ναβουχοδονόσωρ εγκαθιστά κυβερνήτη της Ιουδαίας. Μετά από λίγο, όμως, ο Γοδολίας δολοφονείται και ο Ιουδαϊκός λαός, φοβούμενος την τιμωρία από τους Βαβυλωνίους, αποφασίζει να απέλθει στην Αίγυπτο παρά την γνώμη του Ιερεμίου και την εντολή του Θεού.
Χωρίς την θέλησή του, παίρνουν μαζί τους και τον Ιερεμία, ο οποίος κηρύττει και στην Αίγυπτο. Προλέγει την εισβολή του Ναβουχοδονόσωρ, η οποία και έγινε. Εκεί οι Ιουδαίοι περιπίπτουν σε ειδωλολατρία. Ο Προφήτης επέρχεται και πάλι εναντίον αυτών. Εκείνοι όμως δεν υπακούουν και ο Προφήτης προλέγει την καταστροφή τους.
Ο Προφήτης Ιερεμίας λιθοβολήθηκε από τους συμπατριώτες του στην πόλη Τάφνα της Αιγύπτου ή απήχθη μαζί με τον Βαρούχ αιχμάλωτος από τον βασιλέα Ναβουχοδονόσωρ σε κάποια εισβολή του στην Αίγυπτο το 568 π.Χ., ως λέγει κάποια Ραββινική παράδοση.
Η Σύναξη αυτού ετελείτο στο ναό του Αποστόλου Πέτρου, που ήταν κοντά στην Μεγάλη Εκκλησία.
Το βιβλίο του Προφήτη Ιερεμία στην Παλαιά Διαθήκη δεν παρουσιάζει μόνο υψηλές θρησκευτικές ιδέες, αλλά κυρίως μια ζωηρή θρησκευτική προσωπικότητα, διότι ο Ιερεμίας δεν κήρυττε μόνο, αλλά ζούσε την διδασκαλία αυτή με τόση επιμονή, ώστε όχι μόνο ο θάνατός του υπήρξε μαρτυρικός, αλλά και ολόκληρη η ζωή του ήταν ένα διαρκές μαρτύριο. Η διδασκαλία του Προφήτη Ιερεμία αφορούσε, α) τον άνθρωπο, β) τον Θεό και γ) το λαό του Θεού. Κέντρο και των τριών αυτών είναι η καρδιά, η βάση της προσωπικότητας του ανθρώπου.
Στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες, χρόνια πολλά και ευάρεστα στο Θεό !!!
Πηγή ➤http://www.agioritikovima

Διαβάστε Περισσότερα »