Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

ΟΧΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ ΨΕΜΑ ΜΑΣ ! ! ΟΥΤΕ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ! ! Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΟ ! !



Police-Voice blog ➤

Το σχέδιο της ΕΛ.ΑΣ. για τη λήξη της κατάληψης

Σχέδιο για να αντιμετωπίσει την κατάληψη στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, έχει εκπονήσει η ΕΛ.ΑΣ
Σχέδιο καταπόνησης… απαγωγέων, εφαρμόζει η ΕΛ.ΑΣ. για τη λήξη της κατάληψης στην πρυτανεία του Πανεπιστημίου Αθηνών καισύλληψη των καταληψιών. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει η πολιτική βούληση για την εντολή εισόδου στο πανεπιστημιακό κτίριο, εκπονήθηκε ένα ιδιότυπο σχέδιο για την αντιμετώπιση της κατάληψης.
Το κτίριο παραμένει περικυκλωμένο από αστυνομικές δυνάμεις που έχουν πάρει εντολές να συλλαμβάνουν όποιον βγαίνει «καταπονημένος» από το χώρο. 
Το κτίριο παραμένει περικυκλωμένο από αστυνομικές δυνάμεις που έχουν πάρει εντολές να συλλαμβάνουν όποιον βγαίνει «καταπονημένος» από το χώρο. Από τις κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας οι αστυνομικοί της Κρατικής Ασφάλειας εντοπίζουν εκείνους που εξέρχονται από το κτίριο και τους συλλαμβάνουν σε μεγαλύτερη απόσταση όταν απομακρύνονται.
Την πρώτη μέρα είχαν προβεί σε τρεις συλλήψεις, ενώ χθες έγιναν ακόμη επτά, μεταξύ των οποίων και ένας 36χρονος, ο οποίος είχε κατηγορηθεί για συμμετοχή στη «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς», μετά από συλλήψεις έξι ατόμων στη Ν. Σμύρνη, Πειραιά και Αγρίνιο, στις 4 Δεκεμβρίου 2010, ωστόσο δεν παραπέμφθηκε ποτέ σε δίκη και απαλλάχθηκε με βούλευμα.
Κάποιοι άλλοι από τους συλληφθέντες που κατηγορούνται για «κατάληψη δημοσίου κτιρίου» έχουν απασχολήσει στο παρελθόν για αδικήματα, όπως ρίψη μολότοφ, εμπρησμούς και συμμετοχή σε επεισόδια.
Εισαγγελικές πηγές αναφέρουν ότι από την πρώτη ημέρα της κατάληψης έχει δοθεί εντολή στην Κρατική Ασφάλεια για την τήρηση της διαδικασίας του αυτοφώρου. Χθες, η ίδια εντολή φέρεται να δόθηκε και γραπτά. Αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. τονίζουν ότι πρόθεση της ηγεσίας είναι να περάσει το μήνυμα ότι «από εδώ και πέρα δεν θα μπορεί όποιος θέλει να καταλαμβάνει δημόσια κτίρια χωρίς καμία επίπτωση».
Από την πλευρά τους οι πρυτανικές Αρχές του Πανεπιστημίου Αθηνών σκληραίνουν τη στάση τους ζητώντας εντονότερα από την πολιτική ηγεσία να δώσει λύση στο θέμα.
«Μας προβληματίζει η παράταση της εκκρεμότητας εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας. Η κατάσταση αυτή όχι μόνο δημιουργεί μια εξαιρετικά αρνητική εικόνα αλλά έχει οδηγήσει και σε παράλυση της διοικητικής λειτουργίας του Ιδρύματος», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση και συνεχίζει:  «Από την πρώτη ώρα έχουμε προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, προφορικώς και εγγράφως, ώστε να υπάρξει λύση του ζητήματος. Ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την κατάσταση αυτή καλούμε τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας σε συγκέντρωση σήμερα το πρωί στα Προπύλαια». Διάσταση απόψεων υπάρχει ανάμεσα στις φοιτητικές παρατάξεις, με τη ΔΑΠ, που πρόσκειται στη Νέα Δημοκρατία, να υποστηρίζει την εφαρμογή του νόμου και την άμεση απομάκρυνση των καταληψιών. Αντίθετα, οι αριστερές παρατάξεις, ανάμεσά τους αυτή που πρόσκειται στον ΣΥΡΙΖΑ, επιμένουν να μην υπάρξει καμία παρέμβαση από την Αστυνομία.

Πηγή ➤ .thetoc.gr  

Διαβάστε Περισσότερα »

SOS..KANTE ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ KATI ! ! Την ώρα που μειώνονται κατά 30% οι συνοριοφύλακες...500.000 μετανάστες περιμένουν να περάσουν στην Ελλάδα



Police-Voice blog ➤
Οι δουλέμποροι καραδοκούν, οι συνοριοφύλακες μειώνονται. Περίπου500.000 Σύροι μετανάστες περιμένουν στην Τουρκία το «σάλπισμα» των δουλεμπόρων για να περάσουν στην Ελλάδα,όπως καταγράφουν πληροφορίες μυστικών υπηρεσιών της χώρας. Την ίδια ώρα το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη αποφάσισε τηναφαίρεση του 30% της δύναμης των συνοριακών φυλάκωνΞάνθης, Ορεστιάδας και Δράμας.

Στη Ξάνθη υπηρετούσαν 125 συνοριοφύλακες από τους οποίους παρέμειναν οι 75 και στο Παρανέστι Δράμας υπηρετούσαν 120 από τους οποίους παρέμειναν οι 69. Σύμφωνα με τη λογική της απόφασης, επειδή από τα κέντρα απελευθερώνεται κόσμος θα πρέπει αντίστοιχα να μειωθεί ο αριθμός των συνοριοφυλάκων που υπηρετούν σε αυτά, μέσω της μη ανανέωσης της τρίμηνης απόσπασής τους. Σε Ξάνθη, Ορεστιάδα και Παρανέστι Δράμας κρατούνται σήμερα 463 μετανάστες σε κτίρια με χωρητικότητα 1.880 ατόμων.

Σε Ξάνθη, Ορεστιάδα και Παρανέστι Δράμας κρατούνται σήμερα 463 μετανάστες σε κτίρια με χωρητικότητα 1.880 ατόμων.
Οι συνοριοφύλακες, όμως, έχουν τελείως αντίθετη οπτική. Και αυτό γιατί «βλέπουν» ότι μόλις οι πλημμύρες στον Έβρο κοπάσουν τα κυκλώματα δουλεμπόρων θα αρχίσουν και πάλι να φέρνουν «στρατιές» ανθρώπων από τα σύνορα. Ότι δηλαδή γίνεται τώρα από το Αιγαίο από όπου καθημερινά περνούν στην Ελλάδα κατά μέσο όρο 400-500 άτομα.

Σε αυτό μπορεί να συμβάλει η μέχρι στιγμής «θολή» μεταναστευτική πολιτική της κυβέρνησης, όπως αυτή εκδηλώνεται ακόμα και στο θέμα του φράχτη στον Έβρο. Κομμάτι του φράχτη έπεσε το χειμώνα λόγω κακοκαιρίας και έγινε αφορμή για διχογνωμίες. Υπήρχαν φωνές στην κυβέρνηση που έλεγαν να μην επισκευαστεί και άλλες που υποστήριζαν το αντίθετο. Το αποτέλεσμα είναι το θέμα να είναι εκκρεμές μέχρι σήμερα και ο φράχτης να παραμένει ως έχει.

«Οι πλημμύρες κάποια στιγμή θα υποχωρήσουν και λόγω καιρού αυτό μπορεί να γίνει πολύ σύντομα. Οι πιέσεις από τα χερσαία σύνορα θα είναι ισχυρές. Είναι απορίας άξιο πώς θα ανταποκριθούν τα κέντρα αύριο στις μεταναστευτικές ροές με μια μείωση κατά 30% τουλάχιστον του αναγκαίου αριθμού προσωπικού. Οι συνάδελφοι που φεύγουν έχουν προσαρμοστεί στις ιδιαίτερες συνθήκες εργασίας και είναι όλοι  αποσπασμένοι  με δικές τους δαπάνες, αφού κατάγονται από τη ευρύτερη περιοχή», λέει στον «Ελεύθερο Τύπο» ο Γενικός Γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συνοριακών Φυλάκων κ. Χαραλάμπος Παντελίδης.

Και συνεχίζει: «Σήμερα για να μπορέσουμε να αντιπαρατεθούμε στην άποψη που λέει ότι οι συνθήκες κράτησης των κέντρων κλειστού τύπου είναι απάνθρωπες θα πρέπει να υποδείξετε και να υποδείξουμε τα κέντρα Ξάνθης και Παρανεστίου. Εκεί όπου οι συνθήκες είναι διαφορετικές, με σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με  πρότυπα τεχνολογικά συστήματα για την φύλαξη και την διαχείριση των κρατουμένων που κάνουν τη διαφορετικότητα για τα κέντρα κράτησης κλειστού τύπου».

Οι περισσότεροι από τους μετανάστες που βρίσκονται σήμερα στα παράλια και στην κεντρική Τουρκία είναι Σύροι, θέλουν να ξεφύγουν από λαίλαπα του πολέμου.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, πρόκειται για έναν όγκο τουλάχιστον 500.000 ανθρώπων, οι οποίοι άφησαν τις περιουσίες τους στη χώρα τους με προορισμό την Ευρώπη. Η Ελλάδα για εκείνους είναι χώρα-transit, δηλαδή μεταβατικός σταθμός. Αυτό, ωστόσο, δεν γίνεται στην πράξη, καθώς συνήθως εγκλωβίζονται στη χώρα μας λόγω των συνθηκών που έχουν υπογραφεί από τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τα κυκλώματα τους υπόσχονται ότι θα τους χορηγήσουν έγγραφα με τα οποία θα τους εξασφαλίσουν τη μετάβαση από την Ελλάδα σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης. Η τιμή ενός πλαστού διαβατηρίου ξεκινά από τα 2.000 ευρώ και μπορεί να φτάσει τα 5.000 ευρώ.Στην Αθήνα οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. έχουν παρατηρήσει ότι άνθρωποι της νύχτας έχουν επιχειρήσει «στροφή» στις επαγγελματικές τους δραστηριότητες βλέποντας ότι υπάρχει τεράστιο κέρδος στο δουλεμπόριο. Στο πλαίσιο αυτό διενεργούνται έρευνες για να εξακριβωθεί η ύπαρξη νέων κυκλωμάτων με έδρα την Αττική και «πλοκάμια» σε όμορες χώρες.

Πηγή ➤.thetoc.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Πυρκαγιά σε συνεργείο στον Βοτανικό - Τραυματίστηκαν πυροσβέστες



Police-Voice blog ➤
Φωτιά ξέσπασε τα ξημερώματα σε συνεργείο αυτοκινήτων στο Βοτανικό. Δύο πυροσβέστες τραυματίστηκαν ελαφρά στην προσπάθεια κατάσβεσης της.
Φωτιά ξέσπασε σε κατάστημα στην οδό Κερατσινίου 74 στο Βοτανικό. Στο σημείο επιχειρούν 24 πυροσβέστες με 8 οχήματα και έχουν μπει στη μάχη της κατάσβεσης της πυρκαγιάς.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για τα αίτια της φωτιάς. Δύο πυροσβέστες τραυματίστηκαν ελαφρά στην προσπάθειά τους να σβήσουν τη φωτιά. Δεν κινδυνεύει διπλανή πολυκατοικία αν και προσωρινά είχε εκκενωθεί για προληπτικούς λόγους.  
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Απολογία σοκ: Ανοιξε στριπτιζάδικο για την «αγάπη μιας γυναίκας»!.Για εκείνη άνοιξα τα στριπτιτζάδικα γιατί δεν ήθελε να δουλεύει στους ...φούρνους»



Police-Voice blog ➤
Απιστευτη απολογία του κστηγορούμενου για το μεγάλο κύκλωμα σωματεμπορίας με βιτρίνα αλυσίδα φούρνων.
 «Για την αγάπη μιας γυναίκας τα έκανα όλα. Για εκείνη άνοιξα τα στριπτιτζάδικα γιατί δεν ήθελε να δουλεύει στους ...φούρνους» 
Αυτό υποστήριξε στην απολογία του ενώπιον του δικαστηρίου ο 46χρονος ιδιοκτήτης γνωστής αλυσίδας φούρνων που , σύμφωνα με την κατηγορία, λειτουργούσε ως βιτρίνα μεγάλου κυκλώματος σωματεμπορίας με θύματα γυναίκες από την Ανατολική Ευρώπη. 
Μάλιστα ο βασικός κατηγορούμενος στην υπόθεση απέδωσε τις καταγγελίες που έγιναν σε βάρος του, και οι οποίες οδήγησαν τότε στο ξήλωμα της ....επιχείρησης του, σε μια ...πικραμένη κοπέλα εξαιτίας του γεγονότος ότι την είχε ...απολύσει . 
 Κατηγορούμενος στην υπόθεση , που προκαλεί αποτροπιασμό αν διαβάσει κανείς τα στοιχεία της δικογραφίας και τις μαρτυρίες των γυναικών -θυμάτων, είναι και ο αδερφός του 46χρονου. Και οι δύο  εμφανίζονται ως  τα αφεντικά  της  αλυσίδας φούρνων, επιχείρηση που  τους  αποφέρει όπως κατέθεσε ο λογιστής τους, τζίρο 5 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.
 Στο εδώλιο κάθονται  ακόμα 21 άτομα τα οποία εργάζονταν σε δύο καταστήματα  με Strip Show στην Αθήνα, ανάμεσα τους και δύο γυναίκες αλλοδαπές που απασχολούνταν σ΄ αυτά ως χορεύτριες.
 Τα αδικήματα που αποδίδονται κατά περίσταση στους κατηγορουμένους  είναι  «εγκληματική οργάνωση» «σωματεμπορία» , "παράβαση του νόμου που αφορά την είσοδο, διαμονή και κοινωνική επανένταξη υπηκόων τρίτων χωρών" καθώς και  "ξέπλυμα βρώμικου χρήματος".  
Η δίκη για την υπόθεση ξεκίνησε εφτά χρόνια μετά την αποκάλυψη της χωρίς την παρουσία των γυναικών οι οποίες  φέρεται ότι ζούσαν μαρτυρικές στιγμές φυλακισμένες στα δωμάτια που διατηρούσαν για να τις εκδίδουν οι στυγνοί σωματέμποροι. 

 Οι απολογίες 

 Απολογούμενος σήμερα ο 46χρονος Α.Γ. ιδιοκτήτης των φούρνων αλλά και των στριπτιτζάδικων, αρνήθηκε τις κατηγορίες υποστηρίζοντας ότι έμπλεξε εξαιτίας του ερωτά του με μια Ρουμάνα χορεύτρια. 
"Ξεκίνησα να δουλεύω από 15 ετών ως εργάτης σε φούρνους. Δούλεψα σκληρά, έκανα οικονομίες κι άνοιξα τους φούρνους" άρχισε  την απολογία του και συνέχισε:  "Πήγα στη Ρουμανία κι ερωτεύτηκα μια Ρουμάνα στριπτιζέζ. Την έφερα στην Αθήνα αλλά δεν ήθελε να δουλέψει στους φούρνους . Για εκείνην άνοιξα τα μαγαζιά. Για την αγάπη μιας γυναίκας τα έκανα όλα".
Πρόεδρος : "Γιατί ανοίξατε και  offshore  εταιρεία ;"
Κατηγορούμενος : "Έτσι μου είπε ο λογιστής μου". 
Πρόεδρος : "Οι κοπέλες τι έκαναν στα μαγαζιά σας...Τι είναι το απλό και  τι το σπέσιαλ;".
Κατηγορούμενος: "Κυρία πρόεδρε πως να σας πω  ....."
Πρόεδρος : "Κατηγορούμενε μη διστάζετε, είστε ένας επιχειρηματίας της νύχτας, μη ντρέπεστε, επάγγελμα είναι κι αυτό".῾  
Κατηγορούμενος : "Το απλό χορεύει η κοπέλα ,στο σπέσιαλ βγάζει και  τα ρούχα της῾" 
Πρόεδρος : "Ο πελάτης μόνο βλέπει ή και αγγίζει;". 
Κατηγορούμενος : "Αυτό είναι στην πρωτοβουλία της κοπέλας". 
Πρόεδρος: " Πόσες κοπέλες είχατε;"῾ 
Κατηγορούμενος: "Πενήντα στο κάθε μαγαζί, τη  δουλειά αυτή όμως την έχω παρατήσει.Την καταγγελία σε βάρος μου την έκανε κοπέλα που εργαζόταν στο μαγαζί και επειδή έπινε πολύ και δημιουργούσε προβλήματα την έδιωξα. Το έκανε από εκδίκηση".
Εισαγγελέας: "Μπορεί μια κοπέλα που μεθάει να κάνει τέτοια σκηνικά και να δώσει στις αρχές τέτοιες λεπτομέρειες;"
Κατηγορούμενος: "Ήταν πικραμένη που την έδιωξα από τη δουλειά...". 
Στο ίδιο μοτίβο κινήθηκε στη συνέχεια και ο αδερφός του, Π.Γ. ο οποίος  μάλιστα ισχυρίστηκε ότι τα πράγματα τα ...φούσκωσαν πάρα πολύ και οι ανταγωνιστές τους αρτοποιοί. 
 "Μια χαρά ήταν με τις επιχειρήσεις στους φούρνους έκανε λάθος που έμπλεξε με αυτά. πίσω από αυτό το λάθος του αδερφού μου κρύβεται μια γυναίκα",ισχυρίστηκε.  
Και οι υπόλοιποι κατηγορούμενοι αρνήθηκαν τις κατηγορίες και δήλωσαν απλοί υπάλληλοι στα μαγαζιά  όπως σερβιτόροι, χορεύτριες, τσεκαδόροι, παρκαδόροι κλπ.  για να εισπράξουν την αποστροφή της προέδρου της έδρας "τελικά παρθεναγωγείο ήταν'. 
Νωρίτερα σήμερα το πρωί, πριν ξεκινήσουν οι απολογίες, είχαν εξεταστεί από το δικαστήριο  οι δύο αστυνομικοί που είχαν επισκεφτεί τα στριπτιτζάδικα ως πελάτες και συμμετείχαν στη σύλληψη. Σύμφωνα με τους μάρτυρες αστυνομικούς οι κοπέλες προχωρούσαν σε πριβέ στριπτίζ, χάιδευαν  πελάτες αλλά δεν έδειχναν να είναι κακοποιημένες... 

 Η χορεύτρια

Μια χορεύτρια που δούλευε  στα δύο μαγαζιά Αλκατράζ και Σταρ (στριπτιτζάδικα) με αποδοχές πάνω από 50 ευρώ τη βραδιά, φάνηκε απορημένη , με την ερώτηση της προέδρου σχετικά με το είδος του χορού της.
Πρόεδρος: "Τι χορό κάνατε; 
Μάρτυρας : "...Μα, στριπτίζ..."
Πρόεδρος: "Καλά κυρία μάρτυς γιατί απορείτε εσείς που ασχολείστε με την καλλιτεχνία δεν γνωρίζετε ότι υπάρχουν και άλλα είδη χορού;" 
Εισαγγελέας: " Εδώ ακούστηκε από τους αστυνομικούς για πριβέ χορούς. Ότι δηλαδή τριβόσασταν με τους πελάτες και τους κατεβάζατε το βρακί, γιατί απορείτε; " 
Η δίκη θα συνεχιστεί στις 20 Απριλίου με τις αγορεύσεις των συνηγόρων υπεράσπισης.
 

Το κατηγορητήριο 

Όπως αναφέρεται στο πολυσέλιδο παραπεμπτικό βούλευμα "οι 23 κατηγορούμενοι συγκρότησαν δομημένη εγκληματική οργάνωση, με αρχηγό τον Ά. Γ., με διακριτούς ρόλους, και διαρκή δράση, με σκοπό τη διάπραξη πλειόνων κακουργημάτων και συγκεκριμένα την οικονομική και γενετήσια εκμετάλλευση αλλοδαπών γυναικών, από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και των Βαλκανίων. 
Τις γυναίκες αυτές τις εντόπιζαν μέλη της οργάνωσης στις χώρες προέλευσης και ιδιαίτερα μέσω του γραφείου «ευρέσεως εργασίας», με την επωνυμία “WEST LINE” με ιδιοκτήτρια την Ν. ΜΑΡΙΝΑ, και εκμεταλλευόμενοι την ευάλωτη οικονομική και κοινωνική τους θέση και με τη χρήση απατηλών μέσων ότι θα μεταβούν στο εξωτερικό, προκειμένου να εργαστούν ως χορεύτριες, αποσπούσαν τη συναίνεση αυτών. Στη συνέχεια αφού τις προμήθευαν με τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα και εισιτήρια, τις απέστελλαν στη χώρα μας, όπου άλλα μέλη της οργάνωσης, τις παραλάμβαναν από τον Αερολιμένα Αθηνών και τις εγκαθιστούσαν σε διαμερίσματα, που είτε ενοικίαζαν είτε είναι ιδιοκτησίας τους.
Τις γυναίκες νομιμοποιούσαν με την έκδοση πλαστών Λιθουανικών διαβατηρίων και αιτήσεων πολιτικού ασύλου, παρακρατώντας τα νόμιμα έγγραφα τους και με τη χρήση βίας, απειλής βίας σε βάρος τους, την προμήθεια ναρκωτικών ουσιών, τις εξανάγκαζαν να προβαίνουν σε ερωτικά ραντεβού και ασελγείς πράξεις, με πελάτες των νυχτερινών κέντρων (strip-tease) «ALCATRAZ» και  «STAR», που
διατηρούσε η οργάνωση στην περιοχή της Αττικής, εισπράττοντας τα έσοδα της οικονομικής και γενετήσιας εκμετάλλευσης τους. Προκειμένου να αποφεύγουν τους ελέγχους των διωκτικών αρχών, είχαν συστήσει  Κυπριακών συμφερόντων offshore εταιρεία ” ,  με έδρα την οδό Ιουλιανού στην Αθήνα, η οποία φαίνεται να εκμεταλλεύεται τα νυχτερινά κέντρα και ως νόμιμοι εκπρόσωποι και ιδιοκτήτες  αυτών, εμφανίζονταν  «αχυράνθρωποι» οι οποίοι ήταν υπό τον πλήρη έλεγχό της εγκληματικής οργάνωσης . 

Τα κέρδη από τις παράνομες δραστηριότητες τους, νομιμοποιούνταν – ξεπλένονταν, μέσω της εταιρείας με τους φούρνους  που ήταν εκείνη την περίοδο ιδιοκτησίας του αρχηγού της οργάνωσης Γ.Α.  και του αδελφού του (σήμερα φέρεται να ανήκει στην μητέρα τους).

Στις 15-6-2008, η υπήκοος Ρωσίας C. MARIA, αιτούμενη προστασία και αρωγή από τις αρχές τις Ελλάδος, κατέθεσε ενόρκως ότι από τον Απρίλιο 2008 μέλη της  εγκληματικής οργάνωσης την στρατολόγησαν μέσω του γραφείου ευρέσεως εργασίας στη Ρωσία την εφοδίασαν με τουριστική βίζα και με το τηλέφωνο του στενού συνεργάτου του αρχηγού F. IGOR, που θα κανόνιζε την παραλαβή της από το αεροδρόμιο των Αθηνών, την παρέλαβαν μέλη της οργάνωσης τα οποία την εγκατέστησαν σε διαμέρισμα του 5ου ορόφου στην οδό Χρονοπούλου αρ. 36 στο Καλαμάκι Αττικής, στο οποίο ήδη διέμεναν και άλλες αλλοδαπές γυναίκες. Ενώ τις επόμενες μέρες εργάστηκε στο μαγαζί STAR. 

Ο F. IGOR της σύστησε τον Α. Γ. ως το αφεντικό. Την εξανάγκαζαν να κάνει ερωτικά ραντεβού (βίζιτες) και όταν τον Ιούνιο του 2008 βγήκε από το μαγαζί χωρίς να ενημερώσει και χωρίς συνοδεία , τη χτύπησαν και την απείλησαν, την μετέφεραν δε  σε άλλο διαμέρισμα επί της Ηρακλείου 29 στην Αθήνα. Εκεί την επιτηρούσαν και την μετέφεραν από το σπίτι στο μαγαζί (strip-tease) «ALCATRAZ» και αντίστροφα. Της αφαίρεσαν δε το κινητό τηλέφωνο, μέχρι που απέδρασε και ζήτησε βοήθεια από τις αρχές. 

Ταυτόχρονα γυναίκα πολωνικής καταγωγής επικοινωνώντας με την Πρεσβεία της Πολωνίας ανέφερε ότι γυναίκες εκδίδονται παρά τη θέλησή τους στους δύο  οίκους ανοχής .
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Καλός καιρός και άνοδος της θερμοκρασίας ..Η πρόγνωση του καιρού για την Τετάρτη 1 Απριλίου



Police-Voice blog ➤
Αίθριος αναμένεται να είναι ο καιρός με σημαντική άνοδο της θερμοκρασίας
Στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας ο καιρός αναμένεται καλός, με τοπικές βροχές μόνο στα δυτικά και βόρεια, στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη. Ανεβαίνει η θερμοκρασία.

Αναλυτικά η πρόγνωση

Αττική

Καιρός: Γενικά αίθριος.
Άνεμοι: δυτικών διευθύνσεων 3 με 5 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 10 έως 22 βαθμούς Κελσίου.

Θεσσαλονίκη

Καιρός: Αρχικά γενικά αίθριος από το μεσημέρι όμως θα αναπτυχθούν νεφώσεις και είναι πιθανό να σημειωθούν τοπικές βροχές.
Άνεμοι: μεταβλητοί 3 με 4 και από το βραδύ βόρειοι βορειοδυτικοί 5 με 6 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 8 έως 20 βαθμούς Κελσίου.

Μακεδονία, Θράκη

Καιρός: Αρχικά γενικά αίθριος από το μεσημέρι όμως θα αναπτυχθούν νεφώσεις και θα σημειωθούν τοπικές βροχές κυρίως στην ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη οπού από το απόγευμα θα εκδηλωθούν σποραδικές καταιγίδες.
Άνεμοι: από νότιες διευθύνσεις 3 με 5 που από το βράδυ θα γίνουν βόρειοι βορειοδυτικοί 4 με 6 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 8 έως 20 βαθμούς Κελσίου. Στη δυτική Μακεδονία η ελάχιστη 4 με 5 βαθμούς χαμηλότερη.

Νησιά Ιονίου, Ήπειρος, δυτική Στερεά, δυτική Πελοπόννησος

Καιρός: λίγες νεφώσεις που γρήγορα θα αυξηθούν και θα σημειωθούν σποραδικές βροχές. Τοπικά περιορισμένη ορατότητα τις πρωινές ώρες.
Άνεμοι: από νότιες διευθύνσεις 3 με 5 μποφόρ που από το απόγευμα θα γίνουν βόρειοι βορειοδυτικοί με την ιδία ένταση.
Θερμοκρασία: από 9 έως 21 βαθμούς Κελσίου. Στην Ήπειρο κατά τόπους η ελάχιστη 3 με 4 βαθμούς χαμηλότερη.

Θεσσαλία, ανατολική Στερεά, Εύβοια, ανατολική Πελοπόννησος

Καιρός: Γενικά αίθριος. Λίγες πρόσκαιρες νεφώσεις τις μεσημεριανές και απογευματινές ώρες.
Άνεμοι: δυτικοί νοτιοδυτικοί 4 με 6 μποφόρ που από τη νύχτα στα βόρεια θα στραφούν σε βορειοδυτικούς με την ιδία ένταση.
Θερμοκρασία: από 8 έως 23 βαθμούς Κελσίου.

Κυκλάδες, Κρήτη

Καιρός: λίγες νεφώσεις πρόσκαιρα αυξημένες.
Άνεμοι: δυτικοί νοτιοδυτικοί 4 με 6 και πρόσκαιρα τοπικά 7 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 12 έως 22 βαθμούς Κελσίου.

Νησιά ανατολικού Αιγαίου, Δωδεκάνησα

Καιρός: λίγες νεφώσεις που από το βράδυ θα αυξηθούν και θα σημειωθούν σποραδικές βροχές. Τοπικά περιορισμένη ορατότητα τις πρωινές ώρες.
Άνεμοι: Αρχικά από δυτικές διευθύνσεις 3 με 5 που γρήγορα θα γίνουν νότιοι 4 με 6 μποφόρ.
Θερμοκρασία: από 13 έως 20 βαθμούς Κελσίου.

Η πρόγνωση της Πέμπτης

Καιρός: στην ανατολική Μακεδονία, τη Θράκη και τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα νεφώσεις με τοπικές βροχές και τις πρωινές ώρες πιθανώς σποραδικές καταιγίδες. Σταδιακή βελτίωση από το απόγευμα. Στις υπόλοιπες περιοχές άστατος κατά περιόδους νεφελώδης με πιθανότητα τοπικών βροχών και διαστήματα ηλιοφάνειας.
Άνεμοι: από βόρειες διευθύνσεις 3 με 5 και στο Αιγαίο τοπικά 6 μποφόρ.
Θερμοκρασία: σε μικρή πτώση κυρίως στα κεντρικά και τα βόρεια.


weatherMap
Μυτιληνη
ΜυκονοΣ
Ηρακλειο
ΣυροΣ
Θεσσαλονικη
Πατρα
Χανια
Ιωαννινα
Αλεξανδρουπολη
Αθηνα
ΡοδοΣ
Λαρισα
Η πρόβλεψη του καιρού με εικονες

ΜΥΤΙΛΗΝΗ - Αίθριος

Μυτιληνη
Θερμοκρασία: 11.0° C
Άνεμος: 3 μποφόρ ΒΑ
Υγρασία: 91%
Πίεση: 1011.5 mbar

ΜΥΚΟΝΟΣ - Αίθριος

ΜυκονοΣ
Θερμοκρασία: 13.1° C
Άνεμος: 4 μποφόρ ΒΑ
Υγρασία: 79%
Πίεση: 1012.3 mbar

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Αίθριος

Ηρακλειο
Θερμοκρασία: 10.7° C
Άνεμος: 2 μποφόρ ΒΑ
Υγρασία: 87%
Πίεση: 1014.7 mbar

ΣΥΡΟΣ - Αίθριος

ΣυροΣ
Θερμοκρασία: 13.2° C
Άνεμος: 4 μποφόρ ΒΑ
Υγρασία: 86%
Πίεση: 1012.1 mbar

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - Αίθριος

Θεσσαλονικη
Θερμοκρασία: 11.8° C
Άνεμος: 3 μποφόρ ΒΑ
Υγρασία: 79%
Πίεση: 1007.2 mbar

ΠΑΤΡΑ - Λίγα σύννεφα

Πατρα
Θερμοκρασία: 12.1° C
Άνεμος: 3 μποφόρ ΒΑ
Υγρασία: 76%
Πίεση: 1013.8 mbar

ΧΑΝΙΑ - Αίθριος

Χανια
Θερμοκρασία: 13.0° C
Άνεμος: 4 μποφόρ ΒΑ
Υγρασία: 82%
Πίεση: 1014.2 mbar

ΙΩΑΝΝΙΝΑ - Αίθριος

Ιωαννινα
Θερμοκρασία: 8.0° C
Άνεμος: 2 μποφόρ ΒΑ
Υγρασία: 89%
Πίεση: 1012.5 mbar

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ - Αρκετά σύννεφα

Αλεξανδρουπολη
Θερμοκρασία: 11.5° C
Άνεμος: 4 μποφόρ ΒΑ
Υγρασία: 84%
Πίεση: 1008.8 mbar

ΑΘΗΝΑ - Αρκετά σύννεφα

Αθηνα
Θερμοκρασία: 13.0° C
Άνεμος: 2 μποφόρ ΒΑ
Υγρασία: 98%
Πίεση: 1011.2 mbar

ΡΟΔΟΣ - Αίθριος

ΡοδοΣ
Θερμοκρασία: 13.5° C
Άνεμος: 4 μποφόρ ΒΑ
Υγρασία: 80%
Πίεση: 1012.8 mbar

ΛΑΡΙΣΑ - Αίθριος

Λαρισα
Θερμοκρασία: 13.0° C
Άνεμος: 3 μποφόρ ΒΑ
Υγρασία: 59%
Πίεση: 1008.4 mbar
Πηγή ➤thetoc.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Εορτή της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας



Police-Voice blog ➤
Τη μνήμη της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας τιμά σήμερα, 1 Απριλίου, η Εκκλησία μας.
Τον βίο της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας συνέγραψε ο Άγιος Σωφρόνιος Πατριάρχης Ιεροσολύμων, ο οποίος συνέγραψε διάφορα ασκητικά και υμνογραφικά κείμενα που διαποτίζονται από το πνεύμα της Ορθοδόξου θεολογίας και της ασκητικής παραδόσεως.
Η Οσία Μαρία γεννήθηκε στην Αίγυπτο και έζησε κατά τους χρόνους του αυτοκράτορα Ιουστινιανού (527 - 565 μ.Χ.). Από τα δώδεκα χρόνια της πέρασε στην Αίγυπτο μια ζωή ασωτίας, αφού από την μικρή αυτή ηλικία διέφθειρε την παρθενία της και είχε ασυγκράτητο και αχόρταγο το πάθος της σαρκικής μείξεως.
Ζώντας αυτήν την ζωή δεν εισέπραττε χρήματα, αλλά απλώς ικανοποιούσε το πάθος της. Η ίδια ξαγορεύθηκε στον Αββά Ζωσιμά ότι διετέλεσε: «δημόσιον προκείμενη τής ασωτίας υπέκκαυμα, ου δόσεως τινός, μά τήν αλήθειαν, ένεκεν», κάνοντας δηλαδή το έργο της δωρεάν, «εκτελούσα τό εν εμοί καταθύμιον». Και όπως του απεκάλυψε, είχε ακόρεστη επιθυμία και ακατάσχετο έρωτα να κυλιέται στο βόρβορο που ήταν η ζωή της και σκεπτόταν έτσι ντροπιάζοντας την ανθρώπινη φύση.
Λόγω της άσωτης ζωής και της σαρκικής επιθυμίας που είχε, κάποια φορά ακολούθησε τους προσκυνητές που πήγαιναν στα Ιεροσόλυμα για να προσκυνήσουν τον Τίμιο Σταυρό. Και αυτό το έκανε, όχι για να προσκυνήσει τον Τίμιο Σταυρό, αλλά για να έχει πολλούς εραστές που θα ήταν έτοιμοι να ικανοποιήσουν το πάθος της.
Περιγράφει δε και η ίδια ρεαλιστικά και τον τρόπο που επιβιβάστηκε στο πλοιάριο. Και, όπως η ίδια αποκάλυψε, κατά την διάρκεια του ταξιδιού της δεν υπήρχε είδος ασέλγειας από όσα λέγονται και δεν λέγονται, του οποίου δεν έγινε διδάσκαλος σε εκείνους τους ταλαίπωρους ταξιδιώτες. Και η ίδια εξέφρασε την απορία της για το πώς η θάλασσα υπέφερε τις ασωτίες της και γιατί η γη δεν άνοιξε το στόμα της και δεν την κατέβασε στον άδη, επειδή είχε παγιδεύσει τόσες ψυχές.
Κατά την διάρκεια του ταξιδιού αυτού δεν αρκέστηκε στο ότι διέφθειρε τους νέους, αλλά διέφθειρε και πολλούς άλλους από τους κατοίκους της πόλεως και τους ξένους επισκέπτες. Και στα Ιεροσόλυμα που πήγε κατά την εορτή του Τιμίου Σταυρού, περιφερόταν στους δρόμους «ψυχάς νέων αγρεύουσα».
Αισθάνθηκε όμως, βαθιά μετάνοια από ένα θαυματουργικό γεγονός. Ενώ εισερχόταν στο ναό για να προσκυνήσει το Ξύλο του Τιμίου Σταυρού, κάποια δύναμη την εμπόδισε να προχωρήσει. Στην συνέχεια στάθηκε μπροστά σε μία εικόνα της Παναγίας, έδειξε μεγάλη μετάνοια και ζήτησε την καθοδήγηση και βοήθεια της Παναγίας.
Με την βοήθεια της Θεοτόκου εισήλθε ανεμπόδιστα αυτή την φορά στον ιερό ναό και προσκύνησε τον Τίμιο Σταυρό. Στην συνέχεια, αφού ευχαρίστησε την Παναγία, άκουσε φωνή που την προέτρεπε να πορευθεί στην έρημο, πέραν του Ιορδάνου.
Αμέσως ζήτησε την συνδρομή και την προστασία της Θεοτόκου και ήρε τον δρόμο της προς την έρημο, αφού προηγουμένως πέρασε από την ιερά μονή του Βαπτιστού στον Ιορδάνη ποταμό και κοινώνησε των Αχράντων Μυστηρίων. Στην έρημο έζησε σαράντα επτά χρόνια, χωρίς ποτέ να συναντήσει άνθρωπο.
Κατά τα πρώτα δεκαεπτά χρόνια στην έρημο, πάλεψε πολύ σκληρά για να νικήσει τους λογισμούς και τις επιθυμίες της, ουσιαστικά για να νικήσει τον διάβολο που την πολεμούσε με τις αναμνήσεις της προηγούμενης ζωής.
Η Οσία ζούσε δεκαεπτά χρόνια στην έρημο «θηρσίν ανημέροις ταίς αλόγοις επιθυμίαις πυκτεύουσα».Είχε πολλές επιθυμίες φαγητών, ποτών και «πορνικών ασμάτων» και πολλούς λογισμούς που την ωθούσαν προς την πορνεία.
Όμως, όταν ερχόταν κάποιος λογισμός μέσα της, έπεφτε στην γη, την έβρεχε με δάκρυα και δεν σηκωνόταν από τη γη «έως ότου τό φώς εκείνο τό γλυκύ περιέλαμψεν καί τούς λογισμούς τούς ενοχλούντας μοί εδίωξεν». Συνεχώς προσευχόταν στην Παναγία, την οποία είχε εγγυήτρια της ζωής της μετανοίας που έκανε.
Το ιμάτιό της σχίσθηκε και καταστράφηκε και έκτοτε παρέμεινε γυμνή. Καιγόταν από τον καύσωνα και έτρεμε από τον παγετό και «ως πολλάκις μέ χαμαί πεσούσαν άπνουν μείναι σχεδόν καί ακίνητον».
Ύστερα από σκληρό αγώνα, με τη Χάρη του Θεού και την συνεχή προστασία της Παναγίας, ελευθερώθηκε από τους λογισμούς και τις επιθυμίες, οπότε μεταμορφώθηκε το λογιστικό και παθητικό μέρος της ψυχής της,καθώς επίσης εθεώθηκε και το σώμα της.
Λόγω της μεγάλης πνευματικής της καταστάσεως στην οποία έφθασε η Οσία Μαρία, έλαβε από τον Θεό το διορατικό χάρισμα.
Ήταν γυμνή αλλά το σώμα της υπερέβη τις ανάγκες της φύσεως. Λέγει η ίδια: «Γυνή γάρ ειμί, καί γυμνή, καθάπερ οράς, καί τήν αισχύνην τού σώματός μου απερικάλυπτον έχουσα». Το σώμα τρεφόταν με τη Χάρη του Θεού: «Τρέφομαι γάρ καί σκέπτομαι τώ ρήματι τού Θεού διακρατούντος τά σύμπαντα».
Στη περίπτωσή της, όπως και σε άλλες περιπτώσεις Αγίων, παρατηρούμε ότι αναστέλλονται οι ενέργειες του σώματος. Αυτή η αναστολή των σωματικών ενεργειών οφειλόταν στο ότι η ψυχή της δεχόταν την ενέργεια του Τριαδικού Θεού και αυτή η θεία ενέργεια διαπορθμευόταν και στο σώμα της: «Αρκείν ειπούσα τήν χάριν τού Πνεύματος, ώστε συντηρείν τήν ουσίαν τής ψυχής αμίαντον».
Εκείνη την περίοδο ασκήτευε σε ένα μοναστήρι ο Ιερομόναχος Αββάς Ζωσιμάς, που ήταν κεκοσμημένος με αγιότητα βίου. Έβλεπε θεία οράματα, καθώς του είχε δοθεί το χάρισμα των θείων ελλάμψεων, λόγω του ότι ζούσε μέχρι τα πενήντα τρία του χρόνια με μεγάλη άσκηση και ήταν φημισμένος στην περιοχή του.
Τότε, όμως, εισήλθε μέσα του ένας λογισμός κάποιας πνευματικής υπεροψίας, για το αν δηλαδή υπήρχε άλλος μοναχός που θα μπορούσε να τον ωφελήσει ή να του διδάξει κάποιο καινούργιο είδος ασκήσεως. Ο Θεός, για να τον διδάξει και να τον διορθώσει, του αποκάλυψε ότι κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να φθάσει στην τελειότητα. Και στην συνέχεια του υπέδειξε να πορευθεί σε ένα μοναστήρι που βρισκόταν κοντά στον Ιορδάνη ποταμό.
Ο Αββάς Ζωσιμάς υπάκουσε στην φωνή του Θεού και πήγε στο μοναστήρι του Αγίου Ιωάννου του Βαπτιστού, που του υποδείχθηκε. Εκεί συνάντησε τον ηγούμενο και τους μοναχούς, και διέκρινε ότι ακτινοβολούσαν τη Χάρη και την αγάπη του Θεού, ζώντας έντονη μοναχική ζωή με ακτημοσύνη, με μεγάλη άσκηση και αδιάλειπτη προσευχή.
Στο μοναστήρι αυτό υπήρχε ένας κανόνας. Σύμφωνα με αυτόν, την Κυριακή της Τυρινής προ της ενάρξεως της Μεγάλης Σαρακοστής, αφού οι μοναχοί κοινωνούσαν των Αχράντων Μυστηρίων, προσεύχονταν και ασπάζονταν μεταξύ τους, και έπειτα ελάμβαναν ο καθένας τους μερικές τροφές και έφευγαν στην έρημο πέραν του Ιορδάνου, για να αγωνισθούν κατά την περίοδο της Τεσσαρακοστής τον αγώνα της ασκήσεως.
Επέστρεφαν δε στο μοναστήρι την Κυριακή των Βαΐων, για να εορτάσουν τα Πάθη, τον Σταυρό και την Ανάσταση του Χριστού. Είχαν ως κανόνα να μην συναντά κανείς τον άλλο αδελφό στην έρημο και να μην τον ερωτά, όταν επέστρεφαν, για το είδος της ασκήσεως που έκανε την περίοδο αυτή.
Αυτόν τον κανόνα εφάρμοσε και ο Αββάς Ζωσιμάς. Αφού έλαβε ελάχιστες τροφές, βγήκε από το μοναστήρι και πορεύθηκε στην έρημο, έχοντας την επιθυμία να εισέλθει όσο μπορούσε πιο βαθειά σε αυτή, με την ελπίδα μήπως συναντήσει κάποιον ασκητή που θα τον βοηθούσε να φθάσει σε αυτό που ποθούσε. Πορευόταν προσευχόμενος και τρώγοντας ελάχιστα. Κοιμόταν δε όπου ευρισκόταν.
Είχε περπατήσει μία πορεία είκοσι ημερών όταν, κάποια στιγμή που κάθισε να ξεκουραστεί και έψελνε, είδε στο βάθος μια σκιά που έμοιαζε με ανθρώπινο σώμα. Στην αρχή θεώρησε ότι ήταν δαιμονικό φάντασμα, αλλά έπειτα διαπίστωσε ότι ήταν άνθρωπος.
Αυτό το ον που έβλεπε ήταν γυμνό, είχε μαύρο σώμα - το σώμα αυτό προερχόταν από τις ηλιακές ακτίνες - και είχε στο κεφάλι του λίγες άσπρες τρίχες, που δεν έφθαναν πιο κάτω από τον λαιμό. Ο Αββάς Ζωσιμάς έβλεπε την Οσία Μαρία, την ώρα που προσευχόταν.
Η Οσία Μαρία η Αιγυπτία ασκούσε την αδιάλειπτη προσευχή και μάλιστα ο Αββάς Ζωσιμάς την είδε όταν εκείνη ύψωσε τα μάτια της στον ουρανό και άπλωσε τα χέρια της και «ήρξατο εύχεσθαι υποψιθυρίσουσα, φωνή δέ αυτής ουκ ηκούετο έναρθρος». Και σε κάποια στιγμή, ενώ εκείνος καθόταν σύντρομος, «ορά αυτήν υψωθείσαν ως ένα πήχυν από τής γής καί τώ αέρι κρεμαμένην καί ούτω προσεύχεσθαι».
Ο Αββάς Ζωσιμάς προσπάθησε να πλησιάσει, για να διαπιστώσει τι ήταν αυτό που έβλεπε, αλλά το ανθρώπινο εκείνο ον απομακρυνόταν. Έτρεχε ο Αββάς Ζωσιμάς, έτρεχε και εκείνο. Και ο Αββάς κραύγαζε με δάκρυα προς αυτό ώστε να σταματήσει, για να λάβει την ευλογία του. Εκείνο όμως δεν ανταποκρινόταν.
Μόλις έφθασε ο Αββάς σε κάποιο χείμαρρο και απόκαμε, εκείνο το ανθρώπινο ον αφού τον αποκάλεσε με το μικρό του όνομα, πράγμα που προκάλεσε μεγάλη εντύπωση στον Αββά, του είπε ότι δεν μπορεί να γυρίσει και να τον δει κατά πρόσωπο, γιατί είναι γυναίκα γυμνή και έχει ακάλυπτα τα μέλη του σώματός της.
Τον παρακάλεσε, αν θέλει, να της δώσει την ευχή του και να της ρίξει ένα κουρέλι από τα ρούχα του, για να καλύψει το γυμνό σώμα της. Ο Αββάς έκανε ότι του είπε και τότε εκείνη στράφηκε προς αυτόν. Ο Αββάς αμέσως γονάτισε για να λάβει την ευχή της, ενώ το ίδιο έκανε και εκείνη. Και παρέμειναν και οι δύο γονατιστοί «έκαστος εξαιτών ευλογήσαι τόν έτερον».
Επειδή ο Αββάς αναρωτιόταν μήπως έβλεπε μπροστά του κάποιο άυλο πνεύμα, εκείνη διακρίνοντας τους λογισμούς του, του είπε ότι είναι αμαρτωλή, που έχει περιτειχισθεί από το άγιο Βάπτισμα και είναι χώμα και στάχτη και όχι άυλο πνεύμα.
Η Οσία Μαρία κατά την συνάντηση αυτή, αφού αποκάλυψε όλη την ζωή της, ζήτησε από τον Αββά Ζωσιμά να έλθει κατά την Μεγάλη Πέμπτη της επόμενης χρονιάς, σε έναν ορισμένο τόπο στην όχθη του Ιορδάνη ποταμού, κοντά σε μια κατοικημένη περιοχή, για να την κοινωνήσει, ύστερα από πολλά χρόνια μεγάλης μετάνοιας που μεταμόρφωσε την ύπαρξή της. «Καί νύν εκείνου εφίεμαι ακατασχέτω τώ έρωτι», του είπε, δηλαδή είχε ακατάσχετο έρωτα να κοινωνήσει του Σώματος και του Αίματος του Χριστού.
Ο Αββάς Ζωσιμάς επέστρεψε στο μοναστήρι χωρίς να πει σε κανένα τι ακριβώς συνάντησε, σύμφωνα άλλωστε και με τον κανόνα που υπήρχε σε εκείνη την ιερά μονή. Όμως, συνεχώς παρακαλούσε τον Θεό να τον αξιώσει να δει και πάλι «τό ποθούμενον πρόσωπον» την επόμενη χρονιά και μάλιστα ήταν στεναχωρημένος γιατί δεν περνούσε ο χρόνος, καθώς ήθελε όλος αυτός ο χρόνος να ήταν μία ημέρα.
Το επόμενο έτος ο Αββάς Ζωσιμάς από κάποια αρρώστια δεν μπόρεσε να βγει από το μοναστήρι στην έρημο, όπως έκαναν οι άλλοι πατέρες στην αρχή της Σαρακοστής και έτσι παρέμεινε στο μοναστήρι. Και την Κυριακή των Βαΐων, όταν είχαν επιστρέψει οι άλλοι πατέρες της Μονής, εκείνος ετοιμάσθηκε να πορευθεί στον τόπο που του είχε υποδείξει η Οσία, για να την κοινωνήσει.
Την Μεγάλη Πέμπτη πήρε μαζί του σε ένα μικρό ποτήρι το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, πήρε μερικά σύκα και χουρμάδες και λίγη βρεγμένη φακή και βγήκε από το μοναστήρι για να συναντήσει την Οσία Μαρία. Επειδή όμως εκείνη αργοπορούσε να έλθει στον καθορισμένο τόπο, ο Αββάς προσευχόταν στον Θεό με δάκρυα να μην του στερήσει λόγω των αμαρτιών του την ευκαιρία να τη δει εκ νέου.
Μετά την θερμή προσευχή την είδε από την άλλη πλευρά του Ιορδάνη ποταμού, να κάνει το σημείο του Σταυρού, να πατά πάνω στο νερό του ποταμού «περιπατούσαν επί τών υδάτων επάνω καί πρός εκείνον βαδίζουσαν». Στην συνέχεια η Οσία τον παρακάλεσε να πει το Σύμβολο της Πίστεως και το «Πάτερ ημών».
Ακολούθως ασπάσθηκε τον Αββά Ζωσιμά και κοινώνησε των ζωοποιών Μυστηρίων. Έπειτα ύψωσε τα χέρια της στον ουρανό, αναστέναξε με δάκρυα και είπε: «Νύν απολύεις τήν δούλη σου, ώ Δέσποτα, κατά τό ρήμά σου εν ειρήνη, ότι είδον οι οφθαλμοί μου τό σωτήριόν σου».
Στην συνέχεια, αφού τον παρακάλεσε να έλθει και το επόμενο έτος στο χείμαρρο που την είχε συναντήσει την πρώτη φορά, ζήτησε την προσευχή του. Ο Αββάς άγγιξε τα πόδια της Οσίας, ζήτησε και αυτός την προσευχή της και την άφησε να φύγει «στένων καί οδυρόμενος», διότι τολμούσε «κρατήσαι τήν ακράτητον». Εκείνη έφυγε κατά τον ίδιο τρόπο με τον οποίο ήλθε, πατώντας δηλαδή πάνω στα νερά του Ιορδάνη ποταμού.
Το επόμενο έτος, σύμφωνα και με την παράκληση της Οσίας, ο Αββάς βιαζόταν να φθάσει «πρός εκείνο τό παράδοξο θέαμα». Αφού βάδισε πολλές ημέρες και έφθασε στον τόπο εκείνο, έψαχνε «ως θηρευτής εμπειρότατος» να δει «τό γλυκύτατο θήραμα», την Οσία του Θεού. Όμως δεν την έβλεπε πουθενά.
Τότε άρχισε να προσεύχεται στον Θεό κατανυκτικά: «Δείξον μοί, Δέσποτα, τόν θησαυρόν σου τόν άσυλον, όν εν τήδε τή ερήμω κατέκρυψας, δείξον μοί, δέομαι, τόν εν σώματι άγγελον, ου ουκ έστιν ο κόσμος απάξιος». Για τον Αββά Ζωσιμά η Οσία Μαρία ήταν άθικτος θησαυρός, άγγελος μέσα σε σώμα, που ο κόσμος δεν ήταν άξιος να τον έχει. Και προσευχόμενος με τα λόγια αυτά είδε «κεκειμένην τήν Οσίαν νεκράν, καί τάς χείρας ούτως ώσπερ έδει τυπώσασαν καί πρός ανατολάς όρασαν κειμένην τό σχήματι».
Βρήκε δε και δική της γραφή που έλεγε: «Θάψον, αββά Ζωσιμά, εν τούτω τό τόπω τής ταπεινής Μαρίας τό λείψανον, αποδός τόν χούν τώ χοΐ, υπέρ εμού διά παντός πρός τόν Κύριον προσευχόμενος, τελειωθείσης, μηνί Φαρμουθί (κατ’ Αιγυπτίους, όπως εστί κατά Ρωμαίους Απρίλιος), εν αυτή δέ τή νυκτί τού πάθους τού σωτηρίου, μετά τήν τού θείου καί μυστικού δείπνου μετάληψιν». Την βρήκε δηλαδή νεκρή, κείμενη στην γη, με τα χέρια σταυρωμένα και βλέποντας προς την ανατολή. Συγχρόνως βρήκε και γραφή που τον παρακαλούσε να την ενταφιάσει.
Η Οσία κοιμήθηκε την ίδια ημέρα που κοινώνησε, αφού είχε διασχίσει σε μία ώρα απόσταση την οποία διήνυσε το επόμενο έτος ο Αββάς Ζωσιμάς σε είκοσι ημέρες. Γράφει ο Άγιος Σωφρόνιος: «καί ήνπερ ώδευσεν οδόν Ζωσιμάς διά είκοσι ημερών κοπιών, εις μίαν ώραν Μαρίαν διέδραμεν καί ευθύς πρός τόν Θεόν εξεδήμησεν».Το σώμα της είχε αποκτήσει άλλες ιδιότητες, είχε μεταμορφωθεί.
Στην συνέχεια ο Αββάς Ζωσιμάς, αφού έκλαψε πολύ και είπε ψαλμούς κατάλληλους για την περίσταση, «εποίησεν ευχήν επιτάφιον». Και μετά με μεγάλη κατάνυξη, «βρέχων τό σώμα τοίς δακρύσι» επιμελήθηκε τα της ταφής. Επειδή, όμως, η γη ήταν σκληρή και ο ίδιος ήταν προχωρημένης ηλικίας, γι' αυτό δεν μπορούσε να την σκάψει και βρισκόταν σε απορία. Τότε «ορά λέοντα μέγαν τώ λειψάνω τής Οσίας παρεστώτα καί τά ίχνη αυτής αναλείχοντα», δηλαδή είδε ένα λιοντάρι να στέκεται δίπλα στο λείψανο της Οσίας και να γλείφει τα ίχνη της.
Ο Αββάς τρόμαξε, αλλά το ίδιο το λιοντάρι «ουχί τούτον τοίς κινήμασι μόνον ασπαζόμενον, αλλά καί προθέσει», δηλαδή το ίδιο το λιοντάρι καλόπιανε τον Αββά και τον παρακινούσε και με τις κινήσεις του και με τις προθέσεις του, να προχωρήσει στον ενταφιασμό της. Λαμβάνοντας ο Αββάς θάρρος από το ήμερο του λιονταριού, το παρακάλεσε να σκάψει αυτό το ίδιο τον λάκκο, για να ενταφιασθεί το ιερό λείψανο της Οσίας Μαρίας, επειδή εκείνος αδυνατούσε. Το λιοντάρι υπάκουσε. «Ευθύς δέ άμα τώ σώματι θαπτόμενο», δηλαδή με τα μπροστινά του πόδια άσκαψε το λάκκο, όσο έπρεπε, για να ενταφιασθεί το σκήνωμα της Οσίας Μαρίας.
Ο ενταφιασμός της Οσίας έγινε προσευχομένου του Αββά Ζωσιμά και του λιονταριού «παρεστώτος». Μετά τον ενταφιασμό έφυγαν και οι δύο, «ο μέν λέων επί τά ένδον τής ερήμου ως πρόβατον υπεχώρησε. Ζωσιμάς δέ υπέστρεψεν, ευλογών καί αινών τόν Θεόν ημών».
Και ο Άγιος Σωφρόνιος, Πατριάρχης Ιεροσολύμων, καταλήγει ότι έγραψε αυτό το βίο «κατά δύναμιν» και «τής αληθείας μηδέν προτιμήσαι θέλων».
Ο βίος της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας, δείχνει πως μία πόρνη μπορεί να γίνει κατά Χάριν θεός, πως ο άνθρωπος μπορεί να γίνει άγγελος εν σώματι και πως η κατά Χριστόν ελπίδα μπορεί να αντικαταστήσει την υπό του διαβόλου προερχόμενη απόγνωση.
Στο πρόσωπο της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας βλέπουμε τον άνθρωπο που αναζητά την ηδονή και κυνηγά τους ανθρώπους για την ικανοποίησή τους, αλλά όμως με τη Χάρη του Θεού μπορεί να εξαγιασθεί τόσο πολύ, ώστε να φθάσει στο σημείο να την κυνηγούν οι Άγιοι για να λάβουν την ευλογία της και να ασπασθούν το τετιμημένο της σώμα, καθώς επίσης να τη σέβονται και τα άγρια ζώα.
Η Οσία Μαρία η Αιγυπτία με την μετάνοιά της, την βαθιά της ταπείνωση, την υπέρβαση εν Χάριτι του θνητού και παθητού σώματός της, αφ' ενός μεν προσφέρει μια παρηγοριά σε όλους τους ανθρώπους, αφ' ετέρου δε ταπεινώνει εκείνους που υπερηφανεύονται για τα ασκητικά τους κατορθώματα. Δεν ημέρωσε μόνο τα άγρια θηρία που υπήρχαν μέσα της, δηλαδή τα άλογα πάθη, αλλά υπερέβη όλα τα όρια της ανθρώπινη φύσεως και ημέρωσε ακόμη και τα άγρια θηρία της κτίσεως.
Αυτός είναι ο σκοπός και ο πλούτος της ενανθρωπίσεως του Χριστού, που φυλάσσεται μέσα στην Εκκλησία. Με την αποκαλυπτική θεολογία και την εν Χριστώ ζωή ο άνθρωπος μπορεί να μεταμορφωθεί ολοκληρωτικά.
Η Εκκλησία τιμά την μνήμη της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας και την Ε' Κυριακή των Νηστειών.
Πηγή ➤.agioritikovima.gr/

Διαβάστε Περισσότερα »