Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026

Νέα στοιχεία έρχονται Μυστήριο με τα παιδιά που δεν ξύπνησαν κατά τη δολοφονία της 39χρονης...η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ...Βρέθηκε καρτέλα ηρεμιστικών στο σπίτι,..

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Βρέθηκε καρτέλα ηρεμιστικών στο σπίτι, ενώ τα δύο κορίτσια ξύπνησαν ώρες μετά το έγκλημα – Τι αναφέρουν οι μαρτυρίες και η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τη γυναικοκτονία της 39χρονης στην Καλαμάτα από τον 41χρονο σύζυγό της, με τις Αρχές να εξετάζουν το ενδεχόμενο να είχε χορηγηθεί κάποια ουσία στα δύο ανήλικα παιδιά του ζευγαριού πριν από το έγκλημα. Τα κορίτσια, που βρίσκονταν στο διπλανό δωμάτιο, δεν ξύπνησαν κατά τη διάρκεια της επίθεσης, γεγονός που βρίσκεται στο επίκεντρο της έρευνας.

Την ίδια ώρα, συνεχίζονται οι καταθέσεις και η συλλογή στοιχείων για το οικογενειακό περιβάλλον της 39χρονης, ενώ ο 41χρονος, που έχει ομολογήσει τη δολοφονία της συζύγου του, αναμένεται να απολογηθεί την Πέμπτη 4 Ιουνίου.

Το μυστήριο με τα δύο παιδιά του ζευγαριού

Ένα από τα βασικά ερωτήματα που καλούνται να απαντήσουν οι Αρχές αφορά το πώς τα δύο ανήλικα κορίτσια, ηλικίας 6 και 10 ετών, τα οποία βρίσκονταν στο διπλανό δωμάτιο, δεν ξύπνησαν την ώρα που η μητέρα τους καλούσε σε βοήθεια ενώ δεχόταν τις 45 μαχαιριές από τον σύζυγό της.

Οι ερευνητές εξετάζουν το ενδεχόμενο ο 41χρονος να είχε χορηγήσει κάποια ουσία στα παιδιά πριν από τη δολοφονία, ώστε να μην αντιληφθούν τι συνέβαινε. Το συγκεκριμένο σενάριο ενισχύθηκε μετά τον εντοπισμό καρτέλας ηρεμιστικών μέσα στο σπίτι.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε το Star, τα δύο κορίτσια ξύπνησαν από τους αστυνομικούς που έφτασαν στην οικία μετά το έγκλημα. Οι αστυνομικοί, προκειμένου να τα προστατεύσουν από τις εικόνες που επικρατούσαν στον χώρο, τους είπαν ότι θα πάνε «μια βόλτα με το περιπολικό» και τα πήραν στην αγκαλιά τους ώστε να μην αντικρίσουν τη μητέρα τους μέσα στα αίματα.

Τα παιδιά μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Καλαμάτας σχεδόν σε κατάσταση ύπνου και ξύπνησαν μετά τις 10 το πρωί της Δευτέρας.

Ωστόσο, οι Αρχές εξετάζουν και ένα δεύτερο ενδεχόμενο. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν αποκλείεται τα παιδιά να είχαν τρομοκρατηθεί από τον έντονο καβγά που είχε προηγηθεί, να αποσύρθηκαν στο δωμάτιό τους και να αποκοιμήθηκαν βαθιά. Τα αποτελέσματα των εξετάσεων αναμένεται να δώσουν σαφείς απαντήσεις για το τι ακριβώς συνέβη.

Οι εξετάσεις και η ψυχολογική υποστήριξη των ανήλικων κοριτσιών

Στα δύο παιδιά πραγματοποιήθηκαν γενικές και αιματολογικές εξετάσεις, με στόχο να διαπιστωθεί εάν υπήρχε κάποια ουσία στον οργανισμό τους.

Τα κορίτσια εξακολουθούν να νοσηλεύονται τόσο για ιατρικούς λόγους όσο και για λόγους προστασίας και φύλαξης, ενώ βρίσκονται υπό συνεχή παρακολούθηση από παιδοψυχολόγο.

Ο ειδικός αναμένεται να εισηγηθεί και τη διενέργεια τοξικολογικών εξετάσεων, οι οποίες θεωρούνται κρίσιμες για τη διαλεύκανση της υπόθεσης.

Οι ισχυρισμοί του κατηγορούμενου και οι μαρτυρίες για τη ζωή της 39χρονης

Την ίδια ώρα, ο 41χρονος που κατηγορείται για τη δολοφονία της συζύγου του εμφανίστηκε ενώπιον του ανακριτή υποστηρίζοντας ότι η 39χρονη ήταν εκείνη που του επιτέθηκε πρώτη.

Μέσω του συνηγόρου υπεράσπισής του προσκόμισε φωτογραφίες με αμυχές και μώλωπες, ισχυριζόμενος ότι προήλθαν από συμπλοκή που προηγήθηκε της δολοφονίας.

Ωστόσο, οι καταθέσεις ανθρώπων που γνώριζαν το ζευγάρι, σε συνδυασμό με τα μέχρι στιγμής στοιχεία της έρευνας, παρουσιάζουν μια διαφορετική εικόνα. Μαρτυρίες αναφέρουν ότι η 39χρονη ζούσε υπό διαρκή έλεγχο, με τον σύζυγό της να παρακολουθεί τις κινήσεις της και να περιορίζει ακόμη και τις εξόδους της από το σπίτι.

Η μαρτυρία για την πρόθεση χωρισμού και το μήνυμα της 39χρονης

Ιδιαίτερη βαρύτητα αποδίδεται και στις αναφορές που αφορούν τα δύο παιδιά της οικογένειας.

Φίλη του ζευγαριού κατέθεσε ότι το μεγαλύτερο κορίτσι είχε εκμυστηρευτεί σε συμμαθήτριά του πως η μητέρα του σχεδίαζε να χωρίσει και να φύγει από το σπίτι.

Η ίδια μάρτυρας υποστήριξε ότι είχε απευθυνθεί στην Αστυνομία όταν δεν κατάφερνε να επικοινωνήσει με την 39χρονη. Όπως ανέφερε, αργότερα δέχθηκε τηλεφώνημα από τον 41χρονο, ο οποίος της ζήτησε εξηγήσεις και φέρεται να την απείλησε με μήνυση.

Παράλληλα, αποκάλυψε ότι η 39χρονη της είχε στείλει μήνυμα ζητώντας να μην αποκαλύψει πως γνώριζε για περιστατικά βίας.

«Σε παρακαλώ, πες ότι πήρατε την Αστυνομία γιατί φοβηθήκατε μήπως είχα χτυπήσει με το μηχανάκι και όχι γιατί ξέρετε ότι με χτυπάει», φέρεται να ανέφερε στο μήνυμά της.

Το ψεύτικο σενάριο και η ομολογία

Μετά τη δολοφονία, ο 41χρονος επιχείρησε αρχικά να πείσει τους αστυνομικούς ότι η σύζυγός του είχε αυτοτραυματιστεί και είχε κινηθεί εναντίον του.

Οι Αρχές, ωστόσο, διαπίστωσαν ότι οι ισχυρισμοί αυτοί δεν συμβάδιζαν με τα ευρήματα της έρευνας. Στη συνέχεια ο κατηγορούμενος ομολόγησε την πράξη του.

Σύμφωνα με πρόσωπα από το περιβάλλον της 39χρονης, η γυναίκα είχε δημιουργήσει λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με διαφορετικά στοιχεία, ώστε να επικοινωνεί με φίλους και γνωστούς χωρίς να προκαλούνται εντάσεις στο σπίτι.

Οι ίδιες μαρτυρίες αναφέρουν ότι όταν ο 41χρονος πληροφορήθηκε την ύπαρξη του λογαριασμού, δημιούργησε δικό του προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό να παρακολουθεί τη δραστηριότητά της. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, χρησιμοποιούσε το ψευδώνυμο «thana_tos8511».

Η συγκινητική πρωτοβουλία για την κηδεία της 39χρονης

Συγκίνηση έχει προκαλέσει και μια πράξη αλληλεγγύης που έγινε γνωστή μετά τη δολοφονία.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι η οικογένεια της 39χρονης αντιμετώπιζε δυσκολίες στην κάλυψη των εξόδων της κηδείας και δεν υπήρχε συγγενικό πρόσωπο που να μπορούσε να αναλάβει το κόστος.

Όταν αυτό έγινε γνωστό, τρεις άνθρωποι χωρίς καμία σχέση με την οικογένεια ή το θύμα προσφέρθηκαν να καλύψουν τα έξοδα της ταφής, ζητώντας παράλληλα να μην δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία τους. Η πρωτοβουλία τους προκάλεσε έντονη συγκίνηση στην τοπική κοινωνία.

Ο 41χρονος αναμένεται να απολογηθεί την Πέμπτη 4 Ιουνίου.

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για τις καταγγελίες ενδοοικογενειακής βίας

Διευκρινίσεις για την υπόθεση έδωσε και η Ελληνική Αστυνομία, απαντώντας σε αναφορές περί προηγούμενων καταγγελιών για ενδοοικογενειακή βία σε βάρος της 39χρονης.

Σε επίσημη ανακοίνωσή της, η ΕΛ.ΑΣ. τονίζει ότι οι σχετικοί ισχυρισμοί δεν επιβεβαιώνονται από τα αρχεία των αρμόδιων υπηρεσιών.

Όπως επισημαίνεται, το περιστατικό του Νοεμβρίου 2025 που έχει αναφερθεί σε δημοσιεύματα δεν αφορούσε καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία ή αναφορά κακοποίησης της γυναίκας. Σύμφωνα με την Αστυνομία, η ενημέρωση αφορούσε αποκλειστικά ανησυχία τρίτων προσώπων επειδή η 39χρονη δεν είχε εμφανιστεί σε προγραμματισμένη δραστηριότητα και δεν απαντούσε στις κλήσεις τους.

Η ΕΛ.ΑΣ. αναφέρει ότι οι αστυνομικοί μετέβησαν άμεσα στο σπίτι, όπου εντόπισαν τη γυναίκα καλά στην υγεία της. Κατά την επικοινωνία μαζί της, δεν ανέφερε περιστατικό βίας, απειλής ή ανάγκης προστασίας, ούτε προέκυψε οποιαδήποτε ένδειξη που να δικαιολογεί περαιτέρω αστυνομική παρέμβαση.

Παράλληλα, υπογραμμίζεται ότι, σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία, δεν είχε περιέλθει ποτέ σε γνώση των αστυνομικών αρχών καταγγελία για περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας μεταξύ των δύο συζύγων.

Η Ελληνική Αστυνομία σημειώνει ότι συνεχίζεται η συλλογή καταθέσεων και αποδεικτικών στοιχείων, ενώ κάθε πληροφορία που μπορεί να συμβάλει στη διερεύνηση της υπόθεσης αξιολογείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Νέα ιδιαίτερα ευφάνταστη απάτη στο όνομα της Άννας Βίσση: Η «διευθύντρια» από τη Μολδαβία μοίραζε… 325.000 ευρώ σε θαυμαστές δείτε τα μηνύματα

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Οι επίδοξοι απατεώνες έχουν δημιουργήσει και βίντεο μέσω τεχνητής νοημοσύνης με την Άννα Βίσση να υπόσχεται μεγάλα δώρα σε τυχερούς θαυμαστές της - Πώς γίνεται η επικοινωνία, δείτε τα μηνύματα

Μια νέα και ιδιαίτερα ευφάνταστη απάτη που εκμεταλλεύεται το όνομα της Άννας Βίσση έχει κάνει την εμφάνισή της στο TikTok, με επιτήδειους να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη (AI), ψεύτικα προφίλ και… μια υποτιθέμενη διευθύντρια της τραγουδίστριας που επικοινωνεί μέσω WhatsApp από αριθμό του εξωτερικού.

Το σενάριο ξεκινά με βίντεο που κυκλοφορούν στην πλατφόρμα και εμφανίζουν την Άννα Βίσση να υπόσχεται μεγάλα δώρα σε τυχερούς θαυμαστές της. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για υλικό που έχει δημιουργηθεί με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς ούτε η φωνή ούτε το μήνυμα προέρχονται από την ίδια την τραγουδίστρια. Όσοι πειστούν και στείλουν μήνυμα στο συγκεκριμένο προφίλ, δέχονται λίγο αργότερα επικοινωνία μέσω WhatsApp από μια γυναίκα που συστήνεται ως «Σεραφίν Μπαντέλ Ρότσι», παρουσιάζοντας τον εαυτό της ως διευθύντρια της Άννας Βίσση.
Νέα απάτη στο όνομα της Άννας Βίσση: Η «διευθύντρια» από τη Μολδαβία μοίραζε… 325.000 ευρώ σε θαυμαστές


«Η κα Βίσση μου έστειλε χθες τον αριθμό σας για να μάθετε τι κερδίσατε», αναφέρει χαρακτηριστικά σε ένα από τα μηνύματα που έχουν στην κατοχή τους θύματα της απάτης.

Ακολουθεί ένας σχεδόν σουρεαλιστικός διάλογος, στον οποίο η δήθεν διευθύντρια ζητά από το θύμα να μιλήσει για την προσωπική και επαγγελματική του ζωή, να επιβεβαιώσει ότι ακούει τα τραγούδια της Άννας Βίσση και φυσικά να δηλώσει ότι αποτελεί πιστό θαυμαστή της. Όταν ολοκληρωθεί η… διαδικασία αξιολόγησης του φαν κλαμπ, έρχεται η μεγάλη αποκάλυψη.
Νέα απάτη στο όνομα της Άννας Βίσση: Η «διευθύντρια» από τη Μολδαβία μοίραζε… 325.000 ευρώ σε θαυμαστές


«Θα λάβετε ένα κολοσσιαίο δώρο από το Ίδρυμα VISSI», αναφέρει το μήνυμα, πριν ακολουθήσει η ανακοίνωση του ποσού που υποτίθεται ότι έχει κερδίσει το θύμα: 325.000 ευρώ.

Η συνομιλία γίνεται ακόμη πιο παράδοξη όταν η δήθεν συνεργάτιδα της τραγουδίστριας ρωτά τον τυχερό νικητή τι σκοπεύει να κάνει με τα χρήματα. Όταν εκείνος απαντά ότι θα τα καταθέσει στην τράπεζα και θα κάνει ταξίδια, η «διευθύντρια» φαίνεται να εγκρίνει το σχέδιο.

Στη συνέχεια παρουσιάζονται δύο επιλογές για την παραλαβή του επάθλου: είτε με παράδοση μέσω FedEx στο σπίτι του νικητή είτε με τραπεζική μεταφορά στον λογαριασμό του. Όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις παρόμοιες απάτες, το επόμενο βήμα είναι η απαίτηση για αποστολή τραπεζικών στοιχείων και συγκεκριμένα του IBAN του υποψήφιου θύματος.
Νέα απάτη στο όνομα της Άννας Βίσση: Η «διευθύντρια» από τη Μολδαβία μοίραζε… 325.000 ευρώ σε θαυμαστές
Αξίζει να σημειωθεί ότι όταν το θύμα σταμάτησε να απαντά, η «διευθύντρια» επανήλθε με διαδοχικά μηνύματα όπως «Περιμένω, κύριε Κώστα», «;;» και «Καλημέρα κύριε Κώστα», αποδεικνύοντας ότι οι απατεώνες δεν εγκαταλείπουν εύκολα τη λεία τους.

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 2 Ιουνίου 2026

Αυτός είναι ο Αλβανός που δραπέτευσε από τις φυλακές Κορυδαλλού – Πώς το έσκασε (εικόνα)

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Συναγερμός σήμανε το πρωί της Τρίτης (2/6) στις Αρχές μετά την απόδραση κρατουμένου από τις φυλακές Κορυδαλλού.

Το περιστατικό σημειώθηκε λίγο πριν από τις 08:30, όταν 48χρονος κρατούμενος, με καταγωγή από την Αλβανία, κατάφερε να διαφύγει από τον χώρο της Κεντρικής Αποθήκης Υλικού των φυλακών.



Σύμφωνα με πληροφορίες, την στιγμή που άνοιξαν οι πόρτες για την τροφοδοσία, ο κρατούμενος βρισκόταν σε κοντινή απόσταση και άρχισε να τρέχει, καταφέρνοντας να βγει από τον ελεγχόμενο χώρο πριν γίνει αντιληπτός.

Ο δραπέτης εξέτιε πολυετή ποινή κάθειρξης για υποθέσεις που αφορούσαν αγορά, κατοχή, διακίνηση και μεταφορά ναρκωτικών ουσιών, καθώς και παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων.

Οι έρευνες συνεχίζονται με στόχο τον άμεσο εντοπισμό και τη σύλληψή του, ενώ συνελήφθησαν δύο σωφρονιστικοί υπάλληλοι, κατηγορούμενοι για απελευθέρωση κρατουμένου.

Πηγή ➤  https://lawandorder.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Το φάρμακο αμιβανταμάμπη εξαφάνισε πλήρως καρκινικούς όγκους σε ασθενείς - Για «πρωτοφανή αποτελέσματα» μιλούν οι ειδικοί. Πώς λειτουργεί η νέα θεραπεία....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Η θεραπεία χορηγήθηκε σε ασθενείς των οποίων ο καρκίνος είχε εξαπλωθεί και δεν ανταποκρινόταν πλέον στις διαθέσιμες θεραπείες - Σε 15 από τους 102 ασθενείς, οι όγκοι εξαφανίστηκαν εντελώς

Ελπίδα σε καρκινικούς ασθενείς έρχεται να δώσει μια νέα θεραπεία η οποία προκάλεσε άνευ προηγουμένου «ισχυρές αποκρίσεις» σε περιπτώσεις των οποίων η νόσος είχε καταστεί ανθεκτική τόσο στη χημειοθεραπεία όσο και στην ανοσοθεραπεία.

Οι γιατροί χαρακτηρίσουν «πρωτοφανή» τα αποτελέσματα της νέας κλινικής δοκιμής, σύμφωνα με τα οποία μια αντικαρκινική ένεση τριπλής δράσης μπορεί να εξαλείψει πλήρως όγκους σε ορισμένους ασθενείς.

Στη διεθνή μελέτη, που πραγματοποιήθηκε σε 11 χώρες, η θεραπεία χορηγήθηκε σε ασθενείς των οποίων ο καρκίνος είχε εξαπλωθεί ή επανεμφανιστεί και δεν ανταποκρινόταν πλέον στις διαθέσιμες θεραπείες.

Η ένεση, που ονομάζεται amivantamab, οδήγησε σε συρρίκνωση των όγκων σε περισσότερους από έναν στους τρεις ασθενείς, με εντυπωσιακά αποτελέσματα να καταγράφονται μέσα σε λίγες εβδομάδες. Σε 15 περιπτώσεις, οι γιατροί διαπίστωσαν ότι οι όγκοι εξαφανίστηκαν εντελώς.

Ο Κέβιν Χάρινγκτον, καθηγητής Βιολογικών Θεραπειών Καρκίνου στο Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο (ICR) του Λονδίνου, δήλωσε: «Πρόκειται για πρωτοφανώς ισχυρές αποκρίσεις σε ασθενείς των οποίων η νόσος έχει καταστεί ανθεκτική τόσο στη χημειοθεραπεία όσο και στην ανοσοθεραπεία. Αυτή είναι μια ομάδα ασθενών με εξαιρετικά περιορισμένες θεραπευτικές επιλογές, επομένως το επίπεδο του οφέλους που παρατηρούμε είναι πραγματικά εντυπωσιακό».

Ο Χάρινγκτον, ο οποίος είναι επίσης σύμβουλος ογκολόγος στο νοσοκομείο Royal Marsden NHS Foundation Trust, πρόσθεσε: «Η θεραπεία αυτή έχει τη δυνατότητα να ωφελήσει πολλές χιλιάδες ασθενείς κάθε χρόνο».

Στη δοκιμή συμμετείχαν 102 ασθενείς με καρκίνο κεφαλής και τραχήλου, τον έκτο συχνότερο τύπο καρκίνου παγκοσμίως. Οι όγκοι συρρικνώθηκαν ή εξαφανίστηκαν πλήρως σε 43 ασθενείς. Από αυτούς, οι 28 παρουσίασαν σημαντική συρρίκνωση των όγκων τους, ενώ σε 15 οι όγκοι εξαλείφθηκαν ολοκληρωτικά.

Οι ερευνητές ανέφεραν ότι παρόμοια αποτελέσματα παρατηρήθηκαν και σε ασθενείς με καρκίνο του πνεύμονα. Το amivantamab, που αναπτύχθηκε από τη Johnson & Johnson, αξιολογείται σήμερα σε περίπου 60 κλινικές δοκιμές, κυρίως για τον καρκίνο του πνεύμονα, αλλά και για καρκίνους του παχέος εντέρου, του εγκεφάλου και του στομάχου.

Πώς λειτουργεί η νέα θεραπεία

Η «έξυπνη» ένεση στοχεύει τον καρκίνο με τρεις διαφορετικούς μηχανισμούς. Αφενός μπλοκάρει τον υποδοχέα επιδερμικού αυξητικού παράγοντα (EGFR), μια πρωτεΐνη που συμβάλλει στην ανάπτυξη των όγκων, και αφετέρου αναστέλλει τη βιολογική οδό MET, την οποία χρησιμοποιούν συχνά τα καρκινικά κύτταρα για να διαφεύγουν των θεραπειών. Παράλληλα, ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα, ώστε να επιτεθεί στον όγκο.

«Μπόρεσα να επιστρέψω σε μια φυσιολογική ζωή»

Ένας από τους πρώτους ασθενείς που ωφελήθηκαν από τη θεραπεία είναι ο 56χρονος Καρλ Γουόλς, ο οποίος διαγνώστηκε με καρκίνο της γλώσσας τον Μάιο του 2024 και εντάχθηκε στη μελέτη OrigAMI-4 στο Royal Marsden τον Ιούλιο του 2025.

«Αρχικά υποβλήθηκα σε χημειοθεραπεία και ανοσοθεραπεία, οι οποίες δυστυχώς δεν είχαν αποτέλεσμα», δήλωσε. «Τότε μου προτάθηκε να συμμετάσχω στη δοκιμή OrigAMI-4. Βρίσκομαι πλέον στον 17ο κύκλο θεραπείας και είμαι πολύ ικανοποιημένος από την πρόοδο μέχρι στιγμής».

Ο τρόπος χορήγησης και οι παρνέργειες

Σε αντίθεση με πολλές αντικαρκινικές θεραπείες, το amivantamab χορηγείται με υποδόρια ένεση και όχι μέσω ενδοφλέβιας έγχυσης, γεγονός που καθιστά τη διαδικασία ταχύτερη και πιο εύκολη τόσο για τους ασθενείς όσο και για τα εξωτερικά ιατρεία.

Οι περισσότερες ανεπιθύμητες ενέργειες ήταν ήπιες έως μέτριες, ενώ λιγότεροι από ένας στους δέκα ασθενείς αναγκάστηκαν να διακόψουν τη θεραπεία.

Ο Γουόλς, κάτοικος του Μπέρμιγχαμ, περιέγραψε τη θεαματική βελτίωση της κατάστασής του: «Πλέον νιώθω ότι μπορώ να ζήσω μια φυσιολογική ζωή. Πριν ξεκινήσω τη θεραπεία δυσκολευόμουν να μιλήσω και να φάω εξαιτίας του πρηξίματος και του πόνου. Από τότε που άρχισα τη θεραπεία, το πρήξιμο έχει μειωθεί σημαντικά και ο πόνος έχει υποχωρήσει αισθητά. Επιπλέον, δεν αντιμετωπίζω πλέον τις σοβαρές παρενέργειες που είχα κατά τη διάρκεια της χημειοθεραπείας».

Όπως ανέφερε, όταν η κατάστασή του ήταν στο χειρότερο σημείο, μπορούσε να καταναλώσει μόνο σούπες, ρυζόγαλο, κονσέρβες με ραβιόλια ή σπαγγέτι και πολλές ομελέτες, ενώ συμπλήρωνε τη διατροφή του με τρία ειδικά διατροφικά ροφήματα την ημέρα.

«Έχασα αρκετό βάρος. Ωστόσο, μετά από μόλις δύο κύκλους θεραπείας η διατροφή μου άρχισε να επανέρχεται στο φυσιολογικό και ύστερα από έξι μήνες μπορούσα να τρώω κανονικά. Το πρώτο μεγάλο μοσχαρίσιο φιλέτο που έφαγα ήταν η μεγαλύτερη απόλαυση. Η ομιλία μου έχει επανέλθει πλήρως και μπορώ να μιλάω κανονικά στη δουλειά χωρίς κανένα πρόβλημα».

Η πρόοδος για δύσκολες περιπτώσεις καρκίνου

Οι ερευνητές υπογράμμισαν επίσης ότι η μελέτη επικεντρώθηκε σε καρκίνους κεφαλής και τραχήλου που δεν σχετίζονται με τον ιό των ανθρώπινων θηλωμάτων (HPV). Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, όπως ανέφεραν, καθώς οι καρκίνοι του κεφαλιού και του τραχήλου που δεν προκαλούνται από τον HPV είναι συνήθως πιο δύσκολο να θεραπευτούν, γεγονός που καθιστά την πρόοδο σε αυτή την ομάδα εξαιρετικά σημαντική.

Οι ασθενείς που έλαβαν amivantamab έζησαν κατά μέσο όρο 12,5 μήνες μετά την έναρξη της θεραπείας, παρά το γεγονός ότι έπασχαν από μια μορφή καρκίνου με πολύ κακή πρόγνωση, όταν οι συνήθεις θεραπείες παύουν να είναι αποτελεσματικές.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ICR, καθηγητής Κρίστιαν Χέλιν, δήλωσε: «Η μελέτη αυτή δείχνει πώς η ανάπτυξη νέων θεραπειών μέσω αυστηρής επιστημονικής έρευνας μπορεί να οδηγήσει σε ουσιαστικές προόδους ακόμη και για ασθενείς με ελάχιστες θεραπευτικές επιλογές. Η επίτευξη αυτού του επιπέδου ανταπόκρισης των όγκων και τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα στην επιβίωση σε μια τόσο δύσκολα αντιμετωπίσιμη ομάδα ασθενών αποτελούν ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός».

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Στο αρχείο από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών οι υποθέσεις Αθανασίου και Χατζηβασιλείου για τον ΟΠΕΚΕΠΕ......

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Κρίθηκε ότι για τους συγκεκριμένους, δεν προκύπτουν ενδείξεις ηθικής αυτουργίας σε παράβαση καθήκοντος - Πρόταση για αρχειοθέτηση της δικογραφίας διατύπωσε η εισαγγελία Πρωτοδικών και για τον πρώην πρόεδρο του ΟΠΕΚΕΠΕ, Δ. Μελά

Σημαντική εξέλιξη στην υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ και στο σκέλος της που αφορά στη διερευνώμενη εμπλοκή πολιτικών προσώπων.

Συγκεκριμένα, η εισαγγελία Πρωτοδικών έκρινε ότι θα πρέπει τεθεί στο αρχείο η δικογραφία για τους δυο εν ενεργεία βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος Χαράλαμπο Αθανασίου και Τάσο Χατζηβασιλείου για τους οποίους είχε ζητηθεί η άρση της ασυλίας τους για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος.

Πρόκειται για αδίκημα που δεν εμπίπτει στην αρμοδιότητα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας και για το λόγο αυτό η δικογραφία για τους εν λόγω δυο βουλευτές είχε διαβιβαστεί στην εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας (και όχι στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία) προκειμένου αυτή να διενεργήσει την προκαταρκτική εξέταση.

Η συγκεκριμένη έρευνα ολοκληρώθηκε και η εισαγγελία Πρωτοδικών έκρινε ότι για τους κ.κ. Αθανασίου και Χατζηβασιλείου δεν προκύπτουν ενδείξεις ηθικής αυτουργίας σε παράβαση καθήκοντος και για το λόγο αυτό η δικογραφία πρέπει να μπει στο αρχείο.

Να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της έρευνας, οι δύο βουλευτές, έδωσαν εξηγήσεις σε εισαγγελέα με την ιδιότητα των υπόπτων τέλεσης αξιόποινων πράξεων ενώ πρόταση για αρχειοθέτηση της δικογραφίας διατύπωσε η εισαγγελία Πρωτοδικών και για τον πρώην πρόεδρο του ΟΠΕΚΕΠΕ, Δ. Μελά, ο οποίος φέρεται ως φυσικός αυτουργός στη διερευνώμενη παράβαση καθήκοντος εκ μέρος των δυο βουλευτών. Τον τελικό πάντως λόγο για το αν οι υποθέσεις αυτές θα τεθούν στο αρχείο ή όχι τον έχει η εισαγγελία Εφετών Αθηνών.

Την ίδια στιγμή στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία συνεχίζεται η διαδικασία για τα υπόλοιπα πολιτικά πρόσωπα που ενεπλάκησαν στην υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ και ενώ έκθεση της Παρασκευής Τυχεροπούλου «ξεφουσκώνει» το μέγεθος της εμπλοκής τους στην όλη υπόθεση καθώς μειώνει κατά πολύ το ποσό της ζημίας για τα ευρωπαϊκά κονδύλια.

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Όσα κατέθεσε ο 27χρονος για τις απάτες με τις ψεύτικες αγγελίες για ενοικίαση διαμερισμάτων: «Είμαι εθισμένος στον τζόγο»....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Αρνήθηκε τις κατηγορίες που του αποδίδονται, λέγοντας πως τον έμπλεξαν άλλοι στο κύκλωμα

Η δράση του 27χρονου προγραμματιστή που μέσω ψεύτικων αγγελιών, «νοίκιαζε» διαμερίσματα, εισέπραττε τις προκαταβολές και εξαπατούσε τους ανυποψίαστους ενοικιαστές, αποκαλύπτεται από την απολογία του που παρουσιάζει το newsit.gr. Ο νεαρός «αετονύχης» στις εξηγήσεις που έδωσε στις αρχές υποστηρίζει πως δεν είναι αυτός που έκανε τις απάτες, τον έχουν μπλέξει κυκλώματα και ό,τι έκανε, το έκανε γιατί είναι εθισμένος στο τζόγο, μια νέα εκδοχή που αναμένεται να εξεταστεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες.


Την ίδια ώρα, σύμφωνα με νεότερες εξελίξεις, ο Εισαγγελέας που έχει αναλάβει την υπόθεση με τις απάτες δεκάδων πολιτών, καλεί εκ νέου για κατάθεση τον 27χρονο καθώς τουλάχιστον πέντε ακόμη πρόσωπα προσέφυγαν στις αρχές και δήλωσαν ότι έχουν πέσει θύματα του νεαρού νοικιάζοντας διαμερίσματα μέσω των ψεύτικων αγγελιών.


Σύμφωνα με την απολογία που φέρνει στη δημοσιότητα το newsit.gr, ο 27χρονος αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται, ξεδιπλώνει το κόλπο που έκανε με τα διαμερίσματα για να παίρνει τα χρήματα των ανυποψίαστων ενοικιαστών ενώ δηλώνει ότι είναι εθισμένος στον τζόγο και συμμετέχει σε πρόγραμμα απεξάρτησης.


«Είμαι προγραμματιστής και εργάζομαι σε εταιρεία στη Θεσσαλονίκη. Στην Αθήνα έρχομαι κάποιες φορές γιατί έχω τη δυνατότητα να εργάζομαι εξ’ αποστάσεως. Δεν έχω μόνιμη κατοικία στην Αθήνα και όταν έρχομαι διαμένω σε Airbnb ή ξενοδοχεία. Στις 11 Μαΐου πράγματι, νοίκιασα το διαμέρισμα στην οδό Ανακρέοντος, όχι με τα στοιχεία μου, αλλά με τα στοιχεία Γιάννης Θ. Δεν αφαίρεσα την τηλεόραση, αλλά την τοποθέτησα κάτω από το κρεβάτι. Την έβαλα εκεί για να φαίνεται ότι το διαμέρισμα μπορεί να ενοικιαστεί με μακροχρόνια μίσθωση. Για αυτό το διαμέρισμα δεν έλαβα χρήματα από κανέναν.


«Στις 29 Ιουλίου του 2025 εκμίσθωσα το διαμέρισμα στην οδό Δαμάρεως με τα στοιχεία S.Α. Και σε αυτό άφησα τις τηλεοράσεις κάτω από το κρεβάτι. Τις ηλεκτρικές συσκευές, τις έβαλα σε μία σακούλα και τις άφησα έξω από το διαμέρισμα. Δεν ξέρω αν τις πήρε κάποιος ενώ τα κλινοσκεπάσματα, τα πέταξα για να φαίνεται ότι το διαμέρισμα διατίθεται για μακροχρόνια μίσθωση και να μπορώ να το νοικιάσω. Αυτό το διαμέρισμα, πράγματι το νοίκιασα σε κάποια άτομα και τα χρήματα τα κατέβαλαν σε λογαριασμό που είχα ανοίξει μετά με τα στοιχεία S.Α. Κάποια από αυτά τα χρήματα, τα πήρα και τα έπαιξα σε στοιχηματικό site, ενώ τα υπόλοιπα δεν ξέρω πού πήγαν. Ίσως να τα διαχειρίστηκε ο πραγματικός δικαιούχος, ο κύριος Α., ο οποίος ήξερε ότι είχαν ανοίξει τον λογαριασμό», ανέφερε αρχικά.


«Του το είχα πει όταν είχαμε συναντηθεί και να τον προσλάβω δήθεν για εργασία. Στις 7 Αυγούστου του 2025, πράγματι νοίκιασα το διαμέρισμα στην οδό Μικράς Ασίας. Δεν θυμάμαι αν το έκλεισα με τα στοιχεία μου ή με τα στοιχεία Γ.Κ. Και εκεί τις τηλεοράσεις, τις έβαλα κάτω από το κρεβάτι, τα χαλιά και την πολυθρόνα τα κατέβασα στο υπόγειο και τα κλινοσκεπάσματα τα πέταξα. Καναπέ δεν μετακίνησα, δεν μπορούσα άλλωστε. Το διαμέρισμα, το έδειξα σε 10 άτομα με τους οποίους σύναψα συμβάσεις και αυτοί κατέβαλλαν τα χρήματα στον λογαριασμό που είχα ανοίξει στο όνομα S.A. Αλλά σε αυτόν τον λογαριασμό, δεν είχα τη διαχείριση εγώ, αλλά την είχε ο ίδιος ο Α., αποκλειστικά.


«Στην ερώτησή σας, αν είχαμε συμφωνήσει με τον Α. να εξαπατούμε τον κόσμο, σας απαντώ “όχι, δεν είχαμε συμφωνήσει κάτι τέτοιο”. Στην ερώτησή σας γιατί τότε τα χρήματα κατέληγαν στον λογαριασμό που διατηρούσε ο Α, σας απαντώ ότι δεν είναι ξεκάθαρο γιατί κατέληγαν εκεί. Στις 30 Οκτωβρίου του 2025 πράγματι, εκμίσθωσα το διαμέρισμα στην οδό Μικράς Ασίας με τα στοιχεία Σ. Την τηλεόραση, την έβαλα κάτω από το κρεβάτι και τα υπόλοιπα πράγματα τα έβαλα σε κούτες. Δεν θυμάμαι σε πόσους το έδειξα, ήταν διψήφιο νούμερο. Τα χρήματα τα έβαζαν στον οργανισμό του κυρίου Σ. Στο λογαριασμό αυτό είχε μόνο πρόσβαση ο Σ.

Στην ερώτησή σας αν είχαμε συμφωνήσει με τον Σ., να εξαπατούμε τον κόσμο, σας απαντώ ότι όχι δεν είχαμε συμφωνήσει κάτι τέτοιο.  Στην ερώτηση σας, τότε γιατί τα χρήματα κατέληγαν στο λογαριασμό του κυρίου Σ, σας απαντώ ότι δεν είναι ξεκάθαρο γιατί κατέληγαν εκεί. Στις 2 Δεκεμβρίου του 2025, πράγματι νοίκιασα το διαμέρισμα στην οδό Ορφέως, στο όνομα Κ.Τ. και εδώ την τηλεόραση την έβαλα κάτω από το κρεβάτι και τα υπόλοιπα πράγματα σε κούτες. Χρήματα δεν υπήρχαν και κάμερα καταγραφής δεν υπήρχε στο διαμέρισμα. Το έδειξε σε 20 περίπου άτομα. Σε αυτά, εμφανιζόμουν ως Γ.Μ. Τα χρήματα τα κατέθετα σε λογαριασμό Ν.Γ αλλά δεν τον διαχειριζόμουν εγώ. Αυτός ο λογαριασμός προϋπήρχε σε ένα μισθωτήριο που είχε συνάψει ο κύριος Μ., και υπήρχε στο taxisnet και έβγαινε αυτόματα στο σύστημα», πρόσθεσε.


«Και το διαμέρισμα στην οδό Μιχαλακοπούλου το είχα εκμίσθωσει εγώ, αλλά δεν θυμάμαι τα στοιχεία. Το έδειχνα στους υποψήφιους ενοικιαστές προσποιούμενος τον κύριο Σ., και τα χρήματα καταβάλλονταν στον λογαριασμό με τα στοιχεία του. Δεν είχα εγώ τη διαχείριση του συγκεκριμένου λογαριασμού αλλά ο ίδιος ο Σ.  


Το διαμέρισμα στην οδό Σεβαστείας, το είχα εκμίσθωσει και το έδειχνα στους υποψήφιους ενοικιαστές με το όνομα Σ. Τα χρήματα καταβάλλονταν στο λογαριασμό με τα στοιχεία του Σ., και εγώ δεν είχα εγώ πρόσβαση σε αυτό τον λογαριασμό. Το διαμέρισμα στην οδό Θεσσαλονίκης το νοίκιασα και το παρουσίασα τους υποψηφίους αγοραστές με το όνομα Γ.Κ. Τα χρήματα πήγαιναν στο λογαριασμό που εγώ δεν είχα πρόσβαση.


Το διαμέρισμα στην οδό Γυθείου, το νοίκιασα ως Κ.Π και σε αυτό εμφανιζόμουν στους υποψήφιους ενοικιαστές ως Δ.Μ. Και εδώ τα χρήματα πήγαιναν σε λογαριασμό που εγώ δεν είχα πρόσβαση. Όταν ήρθαν οι αστυνομικοί να με συλλάβουν, τους είπα ότι με λένε Θανάση και αυτοί κατάλαβαν τους είπα “Θανάς”. Ουδέποτε έσπρωξα τους αστυνομικούς, αντιθέτως αυτοί με ακινητοποίησαν αμέσως. Είμαι εθισμένος στο τζόγο. Όλο αυτό μου έχει δημιουργήσει μεγάλη σύγχυση και παρακολουθώ προγράμματα απεξάρτησης», κατέληξε.


Πηγή ➤https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Προφυλακίστηκε ο 38χρονος Πακιστανός που δολοφόνησε συμπατριώτη του για ερ ωτι κή αντιζηλία........

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Ο δικηγόρος του 38χρονου είπε στο newsit πως «δεν υπάρχει κανένα κίνητρο, υπάρχει έλλειψη κινήτρου και έλλειψη οποιουδήποτε στοιχείου, ο ίδιος το αρνείται κατηγορηματικά την πράξη»

Προφυλακίστηκε ο 38χρονος Πακιστανός μετά την απολογία του σήμερα Τρίτη (02.06.2026) για τη δολοφονία συμπατριώτη του τον Ιούνιο του 2022 στη Θεσσαλονίκη. Ο 38χρονος είναι ένας από τους τρεις δράστες καθώς οι υπόλοιποι φέρεται να έχουν φύγει στο εξωτερικό.


Η υπόθεση της άγριας δολοφονίας που έγινε πριν από τέσσερα χρόνια στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης, λύθηκε όταν μετά από αξιοποίηση ιατροδικαστικών ευρημάτων, μαρτυρικών καταθέσεων, βιντεοληπτικού υλικού, στοιχείων τηλεφωνικών επικοινωνιών και λοιπών ειδικών ανακριτικών πράξεων, ταυτοποιήσαν ως δράστες 4 ομοεθνείς του θύματος που ήταν από το Πακιστάν.


Ο 38χρονος Πακιστανός, ιδιοκτήτης καταστήματος στη δυτική Θεσσαλονίκη, είναι παντρεμένος με Ελληνίδα, με την οποία έχει αποκτήσει οικογένεια. Η σύζυγος του είπε στο newsit πως «Δεν έχει καμία σχέση ο σύζυγος μου. Αν είχε κάποια σχέση γιατί να έμενε στην Ελλάδα; Να ξεκινήσει να ανοίγει νέες επιχειρήσεις; Αν είχε κάνει κάτι τέτοιο δεν θα έμενε.


Στη δικογραφία λένε ότι λείπουν τρία άτομα γιατί αφού αυτοί λείπουνε, δεν λείπει και ο ίδιος; Πάντα δίπλα μου είναι όλο αυτό το διάστημα. Εύχομαι να γυρίσει πίσω στα παιδάκια του, στην οικογένεια του. Αν είναι οι άλλοι γιατί δεν ψάχνουν για το σήμα και τα προηγούμενα χρόνια; Με τον 29χρονο δουλεύαμε μαζί στο μαγαζί κάποια στιγμή. Μετά έφυγε. Μιλούσαμε τηλεφωνικά, ήπιαμε ένα καφέ. Δεν είχα κάποια σχέση. Του τα είπα πολύ αργά ότι μιλούσαμε. Είπαμε, θα δώσουμε τέλος σε όλα αυτά όταν ήρθε το τρίτο παιδάκι μας».


Ο δικηγόρος του 38χρονου Γιάννης Γλύκας είπε στο newsit πως «η επιβολή προσωρινής κράτησης είναι αναμενόμενη. Στα 15 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα έχει τρεις επιχειρήσεις, οικογένεια και αφού έχει καταγγείλει τέσσερις φορές τον συγκεκριμένο άνθρωπο για διάφορα αδικήματα, δεν βρήκε το δίκαιο του. Δεν υπάρχει κανένα κίνητρο. Υπάρχει έλλειψη κινήτρου και έλλειψη οποιουδήποτε στοιχείου. Δεν υπάρχει κανένα ερωτικό κίνητρο. Ο ίδιος το αρνείται κατηγορηματικά».


Το χρονικό της άγριας δολοφονίας

Ένας ψαράς είχε εντοπίσει στις 19 Ιουνίου του 2022, μία ακέφαλη σορό στο Καλοχώρι. Ένας άλλος ψαράς λίγες ημέρες αργότερα στην ίδια περιοχή είχε βρει ένα ανθρώπινο μέλος (που τελικά ήταν του ίδιου νεκρού), τυλιγμένο σε τσουβάλι γεμάτο με τούβλα και πέτρες.


Από την πρώτη στιγμή βρέθηκε μία πλαστική βάρκα που είχε χρησιμοποιηθεί στο Καλοχώρι εν αγνοία του ιδιοκτήτη της μετά από την έρευνα των αστυνομικών του Ανθρωποκτονιών. 


Ο 38χρονος με τη σύζυγό του
Ο 38χρονος με τη σύζυγό του

Όταν επέστρεψε στο σημείο, διαπίστωσε πως η βάρκα βρισκόταν ακριβώς εκεί όπου την είχε αφήσει, αλλά σε διαφορετική κατεύθυνση. Τα ίχνη που εντοπίστηκαν πάνω στο σκάφος αποδείχθηκαν καθοριστικά για την πρόοδο της έρευνας και οδήγησαν τις αρχές πιο κοντά στα άτομα που φέρονται να εμπλέκονται στην υπόθεση. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η βάρκα χρησιμοποιήθηκε από τους δράστες μετά τη δολοφονία και τον τεμαχισμό του 29χρονου, στην προσπάθειά τους να εξαφανίσουν τα ίχνη του πετώντας τη σορό στη θάλασσα.


Ερωτική αντιζηλία το κίνητρο; 


Οι αρχές έδειξαν πως η δολοφονία του 29χρονου Πακιστανού συνδέεται με προσωπικές διαφορές και ερωτική αντιζηλία. Σύμφωνα με τις Αρχές, το θύμα φέρεται να διατηρούσε σχέση με τη σύντροφο ενός 38χρονου άνδρα, στην επιχείρηση του οποίου εργαζόταν.


Οι αστυνομικοί διαπίστωσαν επίσης ότι ο 38χρονος είχε καταγγείλει δύο φορές τον 29χρονο για ληστεία. Μετά τα περιστατικά αυτά, ο νεαρός απομακρύνθηκε από τη Θεσσαλονίκη, ωστόσο επέστρεψε αργότερα και φέρεται να συνέχισε να προσεγγίζει τη γυναίκα.


Τον Ιούνιο του 2022, ο 38χρονος και τρία ακόμη άτομα πληροφορήθηκαν την επιστροφή του 29χρονου στην περιοχή. Για να εντοπίσουν το σημείο όπου κρυβόταν, φέρονται να απήγαγαν φίλο του από την Ξάνθη, κρατώντας τον παρά τη θέλησή του επί δέκα ημέρες, μέχρι να αποκαλύψει πληροφορίες για το πού βρισκόταν το θύμα.


Αφού εντόπισαν τον 29χρονο, σύμφωνα με τη δικογραφία, τον δολοφόνησαν και στη συνέχεια τεμάχισαν τη σορό του, την οποία πέταξαν στη θάλασσα δεμένη με βαρίδια.


Οι αστυνομικές αρχές συνεχίζουν τις έρευνες για τον εντοπισμό των υπόλοιπων τριών εμπλεκομένων.


Πηγή ➤https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »