Σελίδες

Τρίτη 30 Απριλίου 2019

«Αυτό δεν είναι χωριάτικη, είναι σανό!» Η ελληνική χωριάτικη σαλάτα που εξόργισε τους Αυστραλούς (ΦΩΤΟ)

http://police-voice.blogspot.com/


Police-Voice blog ➤
Μία φωτογραφία στο Ίνσταγκραμ χωριάτικης σαλάτας που σερβιρίστηκε στο Ελληνικό Φεστιβάλ Semaphore της Αυστραλίας, ήταν αρκετή για να ξεσπάσει ένας ακόμη διαδικτυακός «πόλεμος» για την παραποίηση κλασικών συνταγών.
Δεν έχουν περάσει πολλές ημέρες από τότε που οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είχαν βάλει στο στόχαστρο τη συνταγή για παστίτσιο που δημοσίευσαν οι New York Times και η οποία απείχε πολύ από την κλασική ελληνική συνταγή, σειρά τώρα έχει μία χωριάτικη σαλάτα στην Αδελαϊδα της Αυστραλίας.

Εκεί λοιπόν, πραγματοποιήθηκε πρόσφατα το Ελληνικό Φεστιβάλ Semaphore, ένα από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ της Αυστραλίας, που τιμά τον πολιτισμό, τις παραδόσεις και φυσικά τη γαστρονομία της Ελλάδας. Ανάμεσα στα ελληνικά φαγητά που σερβίρονταν στο φεστιβάλ ήταν και η χωριάτικη σαλάτα. Σε μία φωτογραφία όμως που ανέβασε ένας από τους επισκέπτες στο λογαριασμό του στο Instagram, είναι εμφανές ότι αυτή η σαλάτα δεν μοιάζει και πολύ με ό,τι φτιάχνουμε στα σπίτια μας ή σερβίρεται στα εστιατόρια.
Για την ακρίβεια, η συγκεκριμένη σαλάτα εκτός από ντομάτα, αγγούρι, πιπεριές, κρεμμύδι και ελιές, περιελάμβανε και iceberg, ενώ δεν της είχαν προσθέσει καθόλου φέτα. Το αποκορύφωμα δε ήταν ότι συνοδευόταν από ιταλικό dressing, αντί για σκέτο ελαιόλαδο.
Ο απογοητευμένος από τη σαλάτα του επισκέπτης του φεστιβάλ τη φωτογράφισε, τη δημοσίευσε και τα οργισμένα σχόλια άλλων χρηστών ξεκίνησαν. «Τι ντροπή», «είναι ό,τι πιο λυπηρό έχω δει», «δεν μπορώ ούτε να την κοιτάζω» ήταν μερικά από τα σχόλια για τη σαλάτα. Ένας άλλος αστειεύτηκε για το ιταλικό dressing, γράφοντας «σαφώς οι Ιταλοί εφηύραν την χωριάτικη σαλάτα», ενώ δεν ήταν λίγοι και όσοι βρήκαν τη μερίδα υπερβολικά μικρή.
Πηγή ➤

Τι αποκαλύπτει η μαραθώνια κατάθεση της 18χρονης μαθήτριας .για τις .67χρονου φωτογράφου καλλιστείων και του 40χρονου εικαστικού

http://police-voice.blogspot.com/


Police-Voice blog ➤
Τι αποκαλύπτει η μαραθώνια κατάθεση της 18χρονης μαθήτριας για τις διαστροφικές απαιτήσεις του 67χρονου φωτογράφου καλλιστείων και του 40χρονου εικαστικού που έστηνε πορνογραφικά κόνσεπτ και μεταμοντέρνα διονυσιακά όργια με πρωταγωνίστριες ανήλικα κορίτσια τα οποία προσέγγιζαν στα καφέ, στα κλαμπ και τους σταθμούς του μετρό.
Από τα παιδικά της χρόνια έζησε την απόρριψη και την εγκατάλειψη από την οικογένεια της. Στα 14, μια γνωριμία με έναν περίεργο τύπο που της συστήθηκε ως “Πιέρ, ο γνωστός φωτογράφος των καλλιστείων”, την έριξε στα δίχτυα της πορνογραφίας ανηλίκων. Στο σκοτεινό κόσμο της διαστροφής που είχε στηθεί στο “όνομα της τέχνης”, γνώρισε και έναν γνωστό εικαστικό που είδε στο πορσελάνινο πρόσωπο της την μούσα του. Αυτή που θα ενσάρκωνε τον αλλόκοτο χαρακτήρα της γυναίκας – σάτυρου σε ένα πορνοδιαστροφικό κόνσεπτ με μεταμοντέρνα διονυσιακά όργια και drag queens. Τελικά, λίγο πριν συμπληρώσει τα 18 της χρόνια η μαθήτρια βρήκε το θάρρος και τη δύναμη να περάσει το κατώφλι του Ανηλίκων της Ασφάλειας Αττικής και να καταγγείλει όλα όσα ζούσε με τον φωτογράφο και τον βραβευμένο ζωγράφο.
Η κατάθεση της  συγκλονίζει. Πρόκειται για μια εκ βαθέων εξομολόγηση, ένα οδοιπορικό φρίκης στα “σκοτεινά φεγγάρια” της Αθήνας. Γιατί τόσο ο 67χρονος φωτογράφος των καλλιστείων όσο και ο 40χρονος εικαστικός της Σχολής Καλών Τεχνών με συμμετοχή σε Μπιενάλε και εκθέσεις σε γνωστές γκάλερι, δεν την ανάγκαζαν μόνο να ποζάρει στο φωτογραφικό τους φακό γυμνή, αλλά την υποχρέωναν και να ψαρεύει ανήλικες και να τις δίνει σε αυτούς. Απευθυνόμενη στους αξιωματικούς του Ανηλίκων η μαθήτρια κλείνοντας την πολυσέλιδη κατάθεση της είπε με δάκρυα στα μάτια: “Αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι έχω φοβηθεί καθώς μπορεί οι φωτογραφίες μου με τον ζωγράφο και τον Πιέρ να κυκλοφορήσουν και να πέσουν στα χέρια οποιουδήποτε. Δεν καταλάβαινα ότι αυτά ήταν κακά για μένα και θέλω να γίνει ο,τι καλύτερο για να μην με εκθέσουν αυτοί οι άνθρωποι και πιστεύω ότι πρέπει να τιμωρηθούν για όλα αυτά…”.
pier02
Ο 40χρονος εικαστικός και ο 67χρονος Πιερ (κάτω), ο φωτογράφος καλλιστείων με τα ψυχολογικά προβλήματα: οι δύο συλληφθέντες που φέρονται να πρωταγωνιστούν στο σκάνδαλο πορνογραφίας ανήλικων κοριτσιών
Η γνωριμία με τον Πιερ
Ήταν μεσημέρι της 22ας Φεβρουαρίου 2019. Η μαθήτρια της Α΄Λυκείου, δύο μήνες πριν γίνει 18 ετών, μπαίνει στο κτήριο της Ασφάλειας και ανεβαίνει στα γραφεία της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων αποφασισμένη να ανοίξει το στόμα της και να αποκαλύψει τα όσα φρικτά βίωνε τα τελευταία τρία χρόνια. “Έχω αρχίσει να μεγαλώνω και νιώθω πιο ώριμη. Έχω καταλάβει ότι κάποια πράγματα που έχουν συμβεί πρέπει να σας τα πω” λέει και παίρνοντας μια βαθιά ανάσα ξεκινά σε μια de profundis εξομολόγηση που κράτησε οκτώ ώρες να βγάζει από μέσα της όσα τη βασάνιζαν. Ουσιαστικά περιέγραψε τις εμπειρίες της με δύο περίεργους άνδρες που στον άγουρο φυζίκ της αντίκριζαν την εύθραυστη Λολίτα του Ναμπόκοφ. Τον Πιέρ, τον 67χρονο φωτογράφο καλλιστείων με τα σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα, τις βαριές φαρμακευτικές αγωγές και τις συχνές επισκέψεις στα ψυχιατρεία και τον 40χρονο γνωστό εικαστικό που είχε μετατρέψει το υπόγειο του σπιτιού του σε σκοτεινό θάλαμο διαστροφής που είχε βαφτίσει τέχνη. Αξίζει να επισημανθεί ότι με οδηγό την κατάθεση της, δύο μήνες αργότερα οι αστυνομικοί τους συνέλαβαν για να αποκαλυφθεί ότι στα μαύρα δίχτυα τους είχαν παγιδευτεί και δεκάδες άλλα ανήλικα κορίτσια.
“Τον γνώρισα λίγο πριν κλείσω τα 15 μου χρόνια. Το βράδυ της 21ης Ιανουαρίου του 2015 στο μετρό του σταθμού Λαρίσης ήρθε και μου μίλησε αυτός ο άνθρωπος. Ήταν 55 με 60 χρόνων και συνοδευόταν από μια άλλη κοπέλα περίπου 23 χρόνων και μιλούσε πολύ καλά ελληνικά. Με ρώτησε αν θα πήγαινα σε κάποιο club και αν ήθελα να πάω μαζί του εκεί που θα πήγαινε αυτός με την κοπέλα. Ξεκίνησε να μου μιλάει και μου συστήθηκε ως Πιέρ και η φίλη του ως Άντζελα. Το όνομα Πιέρ μου φάνηκε κάπως παράξενο και τον ρώτησα αν είναι το πραγματικό ή κάποιο ψευδώνυμο. Η απάντηση του ήταν πως όχι και πως το πραγματικό το ξέρει μόνο η Άντζελα.
Αφού δέχτηκα την πρόταση κατευθυνθήκαμε στο club Area 19 στην περιοχή του Βοτανικού. Μετά πήγαμε σε ένα άλλο club και φεύγοντας μου πρότεινε αν ήθελα να περάσω από το σπίτι που διέμεναν μαζί όπως μου είπαν.
Συμφώνησα και πήγαμε σε διαμέρισμα 1ου ορόφου στο κέντρο της Αθήνας. Μόλις μπήκαμε στο σπίτι μου ζήτησε να πάμε στον υπολογιστή του ώστε να του δώσω τον λογαριασμό μου στο Facebook”. ΄Έτσι περιγράφει την πρώτη γνωριμία της με τον Πιέρ η μαθήτρια και στη συνέχεια εξιστορεί όσα της πρότεινε εκείνο το βράδυ “Μου έκανε μια ανοικτή κουβέντα για τη μόνη συναναστροφή που θέλει και μπορεί να έχει με κοπέλες ηλικίας 13 – 18 ετών. Η αιτιολόγηση της συναναστροφής αυτής με κορίτσια των ηλικιών που προαναφέρθηκα ήταν ότι μόνο με αυτές μπορεί να έχει επικοινωνία και μπορεί να μιλάει για θέματα που τον απασχολούν.
Τόνισε αρκετές φορές πως δεν μπορεί να μιλάει με πιο μεγάλες κοπέλες και κατά τη διάρκεια του λόγου του έδειχνε μεγάλη αποστροφή προς το ανδρικό φύλο. Μετά από λίγη ώρα είχα απορίες γιατί δεν μπορεί να μιλά με άλλες ηλικίες και απάντησε “Διότι δεν έχω κάτι να πω μαζί τους ενώ με τα κοριτσάκια μπορώ να πω πολλά. Θέλω να είμαι καθοδηγητής τους και προστάτης τους”. Για το λόγο ότι η ηλικία μου ήταν στο χρονικό πλαίσιο στο οποίο αναφερόμαστε ήμουν δηλαδή 14 ετών μου ζήτησε με ευγενικό και εκλεπτυσμένο λόγο να τον φέρω σε επαφή με κοπέλες οι οποίες τον ενδιέφεραν για φωτογραφίες. Τις κοπέλες για τις οποίες ενδιαφερόταν θα τις έβρισκα από το Facebook και θα με ενημέρωνε να έρθω σε επικοινωνία μαζί τους για να κανονίσω συνάντηση χωρίς στην αρχή να αναφέρω αυτόν για λόγους ασφαλείας όπως μου είπε. Εκτός από την εύρεση διαφόρων λογαριασμών κοριτσιών στο Facebook για τα οποία ενδιαφέρεται ζήτησε να παρευρίσκομαι μαζί του σε διάφορα νυχτερινά κέντρα, εκδηλώσεις που μαζεύονται αυτές οι ηλικίες ώστε να μπορώ με ευκολία να ανταλλάσσω στοιχεία με τις κοπέλες”.
pier04
«Το δωμάτιό του είχε ένα κρεβάτι στο οποίο βάζει συνέχεια σεντόνια με παιδικά σχέδια. Κόμικς, όπως Looney Tunes και Tweety. Εχει πάρα πολλές φωτογραφίες, κορνίζες και αφίσες από γυναίκες και μικρές κοπέλες, πιθανόν ανήλικες. Κάποιες από αυτές είναι γυμνές»
Shooting στο παιδικό δωμάτιο 
Η μαθήτρια άρχισε να έχει συχνές επαφές με τον ηλικιωμένο φωτογράφο και να περνά πολλές ώρες μαζί του. “Ο Πιέρ μου είχε βγάλει πάρα πολλές φωτογραφίες στο σπίτι του και σε διαφορετικούς εξωτερικούς χώρους όπως στο ΟΑΚΑ, στον ηλεκτρικό σταθμό Αμαρουσίου, στην πλατεία Συντάγματος, στο Θησείο και το Μοναστηράκι αλλά και σε νυχτερινά μαγαζιά. Επίσης μου είχε βγάλει και πολλές φωτογραφίες στο σπίτι του, στο δωμάτιο του το 2016 – 2017” λέει η μαθήτρια στην κατάθεση της και δίνει στους αστυνομικούς δεκάδες φωτογραφίες που της είχε τραβήξει ο 67χρονος. Όπως κατέθεσε, το σπίτι του ήταν γεμάτο με φωτογραφίες κοριτσιών ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει η περιγραφή του δωματίου μέσα στο οποίο κοιμόταν ο Πιέρ. “Το δωμάτιο του είχε ένα κρεβάτι στο οποίο βάζει συνέχεια σεντόνια με παιδικά σχέδια. Κόμικς, όπως Looney Tunes και Tweety. Έχει πάρα πολλές φωτογραφίες, κορνίζες και αφίσες από γυναίκες και μικρές κοπέλες πιθανόν ανήλικες. Κάποιες από αυτές είναι γυμνές. Ακόμη, στο δωμάτιο έχει πάρα πολλά βιβλία και παιχνίδια που αναφέρονται ή απεικονίζουν τον Α’ και Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο, τον Χίτλερ, ναζιστικά σύμβολα και στρατιωτικά σχέδια”.
Όπως αποκάλυψε η μαθήτρια στους αστυνομικούς ο Πιέρ, άλλαζε κάθε μήνα τηλέφωνο αγοράζοντας κάρτες Sim από αλλοδαπούς. Μάλιστα στην κατάθεση της αναφέρεται και στην αφόρητη πίεση που δεχόταν από τον συγκεκριμένο άνδρα. “Μου ασκούσε ψυχολογική πίεση συνέχεια και πιεζόμουν πάρα πολύ. Έμπαινα στη διαδικασία να κάνω πράγματα για να τον ικανοποιήσω χωρίς να σκέφτομαι τι ακριβώς κάνω. Τον Ιούλιο του 2016 μου είχε προτείνει να ανοίξουμε ένα πρακτορείο μοντέλων για gothic άτομα”.
Ο δικηγόρος του 67χρονου κ. Ευάγγελος Ναούμης, μιλώντας στο ΘΕΜΑ τόνισε πως «ο εντολέας μου δεν ήτο σε θέση να αρθρώσει στοιχειωδώς υπερασπιστικό λόγο ενώπιον της κυρίας ανακριτριας ,αφού πάσχει εκ δυσιατου ψυχικού νοσήματος -σχιζοφρένειας ,τυγχάνει ανάπηρος. Πλην όμως αρνήθηκε τον σκληρό πυρήνα του κατηγορητηρίου αφού έχει ως πάρεργον την αποτυπωσιν φωτογραφιών μόδας καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και καμία σχέση με κυκλώματα διακίνησης πορνογραφικού υλικού. Έχει δε ποινικό και κοινωνικό βίο άσπιλο, ζει εν εσχάτη απορία. Δια τούτο του ετέθη μόνον ως περιοριστικός όρος η εμφάνισις και εξέτασις από Δημόσιο Ψυχιατρείο» ενώ ο συνήγορος της συγκατηγορούμενης συντρόφου του φωτογράφου κ. Χρήστος Πλιάτσικας επεσήμανε ότι “Κατά την απολογίαν της απεδειξεν ότι έχει σταθεραν κα τίμια εργασία επι σειρά ετών και ουδέν την συνδέει με την κατηγορία διακίνησης πορνογραφικού υλικού πέραν μιας ελευθερας σχέσεως συγκατοικησεως με τον δεύτερο των συγκατηγορουμένων της».
pier05
Oι φωτογραφίες της 5ης Φεβρουαρίου από το ημιυπόγειο της Κυψέλης, που ήταν και η αφορμή για την καταγγελία
Ο έκφυλος εικαστικός 
Στην κατάθεση της η μαθήτρια αναφέρθηκε σε μια δεύτερη γνωριμία που έγινε πριν μερικούς μήνες και στάθηκε αφορμή να πάρει την απόφαση να τα πει όλα στην Αστυνομία. Πρόκειται για αυτή με τον 40χρονο βραβευμένο εικαστικό που θέλησε να τη βυθίσει στο έσχατο έρεβος. “Την Κυριακή 13 Ιανουαρίου του 2019, απόγευμα προς βράδυ ήμουν με δύο φίλες μου, τη Μαρία 17 χρόνων και τον Κωνσταντίνο 21 σε καφετέρια στην Κυψέλη. Κάποια στιγμή μπήκε στο μαγαζί ένας άνδρας που δεν τον είχα ξαναδεί περίπου 40 ετών ψηλός και ήρθε και έκατσε δίπλα μου. Ξεκίνησε να μου μιλάει. Μου ζήτησε τσιγάρο γιατί κάπνιζα και μου είπε το όνομα του. Μου ανέφερε ότι έχει τελειώσει τη Σχολή Καλών Τεχνών ότι κάνει φωτογραφήσεις και ότι έχει στούντιο” λέει η μικρή και στις επόμενες γραμμές προσθέτει ότι “Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και την επόμενη μέρα μου έστειλε μήνυμα στο viber και ξεκινήσαμε να μιλάμε. Μου έστειλε κάποια μηνύματα και μου πρότεινε να κάνουμε μια φωτογράφηση. Επειδή είχα μπει στη σελίδα του Internet που μου έδειξε και μου άρεσαν οι φωτογραφίες δέχτηκα να κάνω μια φωτογράφηση καλλιτεχνική. Μου έστειλε κάποια μηνύματα που έλεγαν τα εξής “Στείλε μου ο,τι πιο έκφυλο έχεις θα σου στείλω και εγώ. Γυμνό κάνεις;Γυμνή φωτό στο ίδιο κόνσεπτ. Δεν έχω ολόσωμη να δεις και κάτι τέτοιο σκεφτόμουν για σένα αλλά πιο τσοντέ. Όχι φθηνό τσοντέ, με άποψη…”. Κανονίσαμε το ραντεβού για τη φωτογράφηση για τις 5 Φεβρουαρίου”.
Τα όσα έγιναν στο ημιυπόγειο στούντιο της Κυψέλης περιγράφονται με κάθε λεπτομέρεια. “Ξεκινήσαμε να βγάζουμε κάποιες δοκιμαστικές φωτογραφίες χωρίς κάποιο συγκεκριμένο σενάριο και αν πήγαινε καλά μου είπε ότι θα μου σύστηνε και φίλο του φωτογράφο για να προχωρήσουμε και σε άλλες. Μου έδινε οδηγίες για το πως θα στηθώ στις φωτογραφίες και σταδιακά μου έλεγε να κατεβάσω τα ρούχα μου ώστε να φαίνεται το σώμα μου. Στην αρχή μου έδωσε ένα κόκκαλο αλόγου που το χρησιμοποίησα για τις φωτογραφίες”.
Την επόμενη ημέρα όπως είπε δέχτηκε πάλι μηνύματα στο viber. Αυτή τη φορά πιο τολμηρά… “Μου έλεγε τα εξής “Σε παρακαλώ μίλησε με το φίλο σου που κάνει drug show και σε παρακαλώ ψήσε τον να τον γ….. και να σε παίρνω φωτό. Θα βγει φανταστικό. Έχω φοβερές ιδέες θέλω να είσαι η μούσα μου και να κάνουμε ένα κόνσεπτ που να είσαι ο σάτυρος! Διονυσιακά όργια με σάτυρο γυναίκα! Δεν θα είναι φανταστικό; Εσύ θα ήθελες να πας με άνδρα ή θες μόνο να γ…. άνδρα; Επίσης θα μπορούσες να βρεις και άλλη γυναίκα που να ψήνεται για κάτι τέτοιο”.
Η κοπέλα ζήτησε να της στείλει με μέιλ τις “καλλιτεχνικές” φωτογραφίες που είχε τραβήξει. Όμως όταν το έκανε αρκετές ημέρες αργότερα έπαθε σοκ. Ο ζωγράφος, είχε κάνει λάθος την ηλεκτρονική αλληλογραφία και προώθησε το απαγορευμένο υλικό σε άλλη διεύθυνση η οποία όπως ανακάλυψε η κοπέλα είναι υπαρκτή. Και όταν απέστειλε και στη δική της τότε την έλουσε κρύος ιδρώτας. “Όταν άνοιξα τα μειλ, είδα τις φωτογραφίες που μου είχε τραβήξει ο άνδρας αυτός στο ημιυπόγειο που είχα πάει. Είναι 66 φωτογραφίες και δείχνουν εμένα σε διαφορετικές στάσεις, προκλητικές χωρίς τα ρούχα μου, γυμνή και εστιασμένες στα γεννητικά μου όργανα. Δεν είχαμε συμφωνήσει τίποτα τέτοιο και θεωρώ ότι με προσβάλλουν, με ενοχλεί που έγινε όλο αυτό, αισθάνομαι άσχημα. Επίσης φοβάμαι πάρα πολύ γιατί όπως μου είπε τις έστειλε και σε άλλα μειλ από το δικό μου και δεν ξέρω ποιος άλλος τις έχει δει”.
πηγή:Δημήτρης Πώποτας, Άρια Καλύβα
Πηγή ➤

Πυρκαγιά στο πρώτο τουρκικό αεροπλανοφόρο λεμε τώρα Anadolu (L-408) [ΒΙΝΤΕΟ]

http://police-voice.blogspot.com/


Police-Voice blog ➤
Φωτιά ξέσπασε τη νύχτα στα ναυπηγεία της Tuzla, στην Κωνσταντινούπολη, στο πρώτο υπό ναυπήγηση τουρκικό αεροπλανοφόρο TCG Anadolu το οποίο στην πραγματικότητα είναι ελικοπτεροφόρο πλοίο αμφιβίων επιχειρήσεων LHD (landing helicopter dock).
Η πυρκαγιά φέρεται να κατασβέστηκε τις δυνάμεις της πυροσβεστικής που έσπευσαν στο σημείο.
Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, δεν υπήρξαν τραυματισμοί ή απώλειες αλλά οι Τούρκοι υποψιάζονται σαμποτάζ και τα αίτια της φωτιάς διερευνώνται.
Αυτό που έχει ελληνικό ενδιαφέρον είναι, αν υπήρξε σαμποτάζ ποιος το διέπραξε και αν η φωτιά θα καθυστερήσει την εξέλιξη της ναυπήγησης και πόσο.
Υπενθυμίζεται, ότι η καθέλκυση του πλοίου προγραμαμτίζονταν να γίνει εντός του τρέχοντος έτους.
Βέβαια το τουρκικό αεροπλανοφόρο μελλοντικά θα το χρησιμοποιούσαν F-35 B που αποτελεί την ναυτική έκδοση του μαχητικού αεροσκάφους σχεδίασης stealth της Lockheed.
Τώρα που τίθεται εν αμφιβόλω η παράδοση γενικώς των F-35 στην Τουρκία όσο τουλάχιστον παραμένει ερντογανική, μένει να φανεί πως θα χρησιμοποιηθεί το αεροπλανοφόρο στο μέλλον.
Mπορεί εύκολα όμως να μεταφέρει επιθετικά ελικόπτερα για να επιχειρήσουν σε κάποιο ελληνικό νησί.
ο συμβόλαιο για την σχεδίαση και την μεταφορά τεχνογωσίας για το TCG Anadolu (L-408) υπογράφτηκε μεταξύ του τουρκικού ΥΦΥΠΑΜ για τις αμυντικές βιομηχανίες και της ισπανικής Navantia το 2015.
Βασίζεται πάνως στο ισπανικό LHD Juan Carlos I και στο αυστραλιανό Canberra-class αλλά το TCG Anadolu θα καταγραφτεί ως ελαφρύ αεροπλανοφόρο από την τουρκική Lloyd και θα παραδοθεί το 2021 στο τουρκικό Ναυτικό.
Έχει εκτόπισμα 28,000 τόνους με μέγιστο φορτίο και μήκος 225 μέτρα ενώ διαθέτει στο κατάστρωμά του 6 σημεία προσγείωσης και προορίζονταςν να μεταφέρει 12 F-35B και 12 ελικόπτερα αναλόγως της διαμόρφωσης.
Πηγή ➤

Βενεζουέλα με το δάχτυλο στη σκανδάλη! Κάλεσμα Γκουαϊδό σε εξέγερση – Πραξικόπημα καταγγέλλει ο Μαδούρο – Video σοκ με στρατιώτες να συλλαμβάνουν… στρατιώτες

http://police-voice.blogspot.com/


Police-Voice blog ➤
Πραξικόπημα ή εμφύλιος μοιάζουν οι πιο πιθανές «επιλογές» στη Βενεζουέλα μετά τις δραματικές εξελίξεις των τελευταίων ωρών. Εξελίξεις που πυροδότησε ένα video τριών λεπτών που έδωσε στη δημοσιότητα ο Χουάν Γκουαϊδό, ο πρόεδρος της Εθνοσυνέλευσης που τον περασμένο Ιανουάριο αυτοανακηρύχθηκε πρόεδρος και ζητά στρατιωτική εξέγερση για να πέσει ο Νικολάς Μαδούρο.

Ο Γκουαϊδό κάλεσε τους υποστηρικτές του στη βάση Λα Καρλότα, στο Καράκας, όπου έφτασαν γρήγορα και δυνάμεις του στρατού που παραμένουν πιστές στον Μαδούρο. Τα επεισόδια δεν άργησαν. Δακρυγόνα, χάος, φωνές και πυροβολισμοί.Το video που δείχνει τον Γκουαϊδό μπροστά από βαριά οπλισμένους στρατιώτες να ανακοινώνει πως έχει φτάσει η ώρα για την τελική φάση της «επιχείρησης Ελευθερία» προκάλεσε την έντονη αντίδραση της κυβέρνησης Μαδούρο, που από την πρώτη στιγμή έκανε λόγο για πραξικόπημα σε εξέλιξη.
Δείτε live εικόνα από τη Βενεζουέλα
Ένα video που κάνει τον γύρο των social media (τα οποία υπολειτουργούν για την ώρα στη Βενεζουέλα σύμφωνα με πληροφορίες) προκαλεί σοκ. Στρατιώτες με μπλε περιβραχιόνια (δείγμα πως έχουν συνταχθεί με τον Γκουαϊδό), με τα όπλα προτεταμένα σταματούν τεθωρακισμένα του στρατού, κατεβάζουν και συλλαμβάνουν στρατιώτες που παραμένουν πιστοί στον Μαδούρο.
Δείτε το video
Δημοσιογράφος του Reuters μετέδωσε πως είδε τις δυνάμεις ασφαλείας να κάνουν χρήση δακρυγόνων εναντίον του Γκουαϊδό και περίπου 70 οπλισμένων ανδρών με στρατιωτική περιβολή κοντά στην αεροπορική βάση. Εκεί βρίσκονται και πολίτες που στηρίζουν τον Γκουαϊδό, ο οποίος είχε καλέσει σε νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας.
Οπαδοί του Γκουαϊδό έξω από τη στρατιωτική βάση Λα Καρλότα – Φωτογραφία Facebook Γιάννης Κουζινος
Στο ίδιο σημείο ακούστηκαν και πυροβολισμοί, με αποτέλεσμα να επικρατήσει πανικός. Δεν είναι σαφές ακόμη από ποια πλευρά προήλθαν οι πυροβολισμοί.
Ο Γκουαϊδό, που βρίσκεται στην αεροπορική βάση Λα Καρλότα (μια βάση στρατηγικής σημασίας στο Καράκας) είχε δηλώσει στο video – κάλεσμα προς τους πολίτες της Βενεζουέλας ότι ξεκινά η τελική φάση του σχεδίου του να ρίξει τον Μαδούρο από την κυβέρνηση. Κάνοντας το με στρατιώτες στο πλευρό του, ο συνειρμός για πραξικόπημα δεν άργησε να γίνει.
Πηγή ➤

Ο ήρωας πιλότος που πήγε βόλτα στην Άγκυρα και επέστρεψε!

http://police-voice.blogspot.com/


Police-Voice blog ➤
Τον Απρίλιο του 1974, στα πλαίσια κοινών ασκήσεων του ΝΑΤΟ, ο Ανθυποσμηναγός Νικόλαος Γιολδάσης μεταβαίνει στην Άγκυρα της Τουρκίας, πραγματοποιώντας (κατόπιν εντολής του ΓΕΑ) χαμηλή πτήση, με σκοπό την αναγνώριση καινούργιων στόχων στο εσωτερικό της Τουρκίας.
Χωρίς να τον εντοπίσουν τα RADARS, φθάνει στο αεροδρόμιο της Άγκυρας [ΜΕΤΑ ΑΠΟ 25 ΛΕΠΤΑ ΠΤΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ], με αποτέλεσμα ακόμη και οι Αμερικανοί οι οποίοι συντονίζουν την άσκηση να δίνουν συγχαρητήρια στον Έλληνα Πιλότο, για το προτοφανές επίτευγμα.
Γεννήθηκε στην Κοζάνη την 21η Μαΐου 1947, ανήμερα της εορτής της Μητέρας του Ελένης Γιολδάση, το γένος Αθανασίου Γκάργκα.
Φοίτησε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης, αποφοίτησε από το Βαλταδώρειο Γυμνάσιο και έλαβε το Πτυχίο του Μηχανολόγου, από τη Σχολή Εργοδηγών Κοζάνης. Την 13η Νοεμβρίου 1966, πεθαίνει ο πατέρας του, ο οποίος καταγόταν από το χωριό Πετρίλια του Νομού Κορδίτσας. Τα στηρίγματά του πλεόν, είναι τα δυο του αδέλφια, η Αλεξάνδρα (1946) και ο Αθανάσιος (1952).
Ο Νίκος από το 1955 είναι εγγεγραμμένος στο Προσκοπικό Κίνημα Κοζάνης και συγκεκριμένα στο τμήμα του Αεροπροσκοπισμού. Σιγά-σιγά ανέρχεται στην ιεραρχία και το 1965, γίνεται Αρχηγός της 1ης Ομάδος Αεροπροσκόπως Κοζάνης.
Δεν θα ήταν πλεονασμός να αναφερθεί στο σημείο αυτό, ότι κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του Σχολικού Έτους του 1966 και κατά το χειμωνιάτικο εκείνο πρωινό που πρόβαλε δειλά-δειλά στον ορίζοντα (πρώτες πρωινές ώρες) και που εκδηλώθηκε φωτιά και κάηκε το Β΄ Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης )Τ’ Αϊ Δημήτρη του Σκουλιό…) και αφού οι πύρινες γλώσσες της φωτιάς έφθαναν στα δεκάδες μέτρα ύψους, ο μοναδικός ο οποίος αψήφισε τις φλόγες και τον κίνδυνο και εισήλθε στο φλεγόμενο γραφείο των δασκάλων και πέταγε έξω από το παράθυρο, ότι από το αρχείο του σχολείου έβρισκε μπροστά του, με σκοπό να περισωθεί αυτός ήταν ο Νικόλαος Γιολδάσης. Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, ότι τον Ιούνιο του 1966, ο Νίκος ξεκίνησε μόνος του από την Κοζάνη με τα πόδια και διαμέσου της πόλης του Βελβεντού, διάβηκε τα Πιέρια Όρη και έφθασε στην Πλάκα Λιτοχώρου, όπου η 24η Προσκοπική Κατασκήνωση βρισκόταν σε εξέλιξη και στη συνέχεια συμμετείχε στην εξόρμηση των προσκόπων για την κατάκτηση της κορυφής του Ολύμπου, τον Μύτηκα.
Γαλουχείτα με την ιδέα του Αεροπροσκοπισμού, λοιπόν και στις 20 Νοεμβρίου 1967 εισέρχεται στο Α’ Έτος της Σχολής Ικάρων, με σειρά επιτυχίας 35ος μεταξύ 120 εισαχθέντων. Στις 3 Απριλίου 1971 αποφοίτησε από τη Σχολή με τον βαθμό του Ιπταμένου Ανθυποσμηναγού. Η σειρά εξόδου-επιτυχίας από τη Σχολή, ήταν 8ος. Στις 22 Απριλίου 1971 τοποθετείται στην 114 Πτέρυγα Μάχης (Π.Μ.) και συγκεκριμένα στην 342 ΠΜΚ η οποία αποτελείται από τα αεροσκάφη F-102, αναχαιτίσεως Παντός Καιρού και εδρεύει στην Τανάγρα Βοιωτίας. Στις 21 Φεβρουαρίου 1973, ο Ανθυποσμηναγός (Ι) Νικόλαος Γιολδάσης με Αριθμό Μητρώου 8289, μεταβαίνει εθελοντικά στο ΚΕΟΑΧ Ολύμπου, όπου υπάρχουν οι εγκαταστάσεις εκπαίδευσης των Καταδρομέων Χιονοδρόμων και εκπαιδεύεται μαζί τους, προκειμένου να δίνατε σε περίπτωση που βρεθεί σε ένα παρόμοιο περιβάλλον, μετά από πιθανή πτώση του αεροσκάφους του, να επιβιώσει και να συνεχίσει την αποστολή του επιτυχώς!
Στα πλαίσια κοινών ασκήσεων του ΝΑΤΟ, μεταβαίνει στις 22 Απριλίου 1974 στην Άγκυρα της Τουρκίας, πραγματοποιώντας (κατόπιν εντολής του ΓΕΑ) χαμηλή πτήση, με σκοπό την αναγνώριση καινούργιων στόχων στο εσωτερικό της Τουρκίας και χωρίς να τον εντοπίσουν τα RADARS, φθάνει στο αεροδρόμιο της Άγκυρας, ΜΕΤΑ ΑΠΟ 25 ΛΕΠΤΑ ΠΤΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ, με αποτέλεσμα και οι Αμερικανοί οι οποίοι συντονίζουν την άσκηση να δίνουν συγχαρητήρια στον Έλληνα Πιλότο για το παραπάνω επίτευγμα.
Στις 20 Ιουνίου 1974 προάγεται στο βαθμό του Υποσμηναγού. Στα γεγονότα του 1974 (20 Ιουλίου 1974), όπου σημειώθηκε η εισβολή των τουρκικών στρατευμάτων στην Κύπρο, ο Νίκος συμμετείχε προβαίνοντας σε αναχαιτίσεις τουρκικών αεροσκαφών προκειμένου να διασφαλίσει τον εναέριο χώρο της Πατρίδας μας, με περιπολίες από τον Έβρο μέχρι και το Καστελλόριζο.
Το πρώτο 10ήμερο του μηνός Φεβρουαρίου του 1975, επιλέγεται ως ένας εκ των ικανοτέρων πιλότων της Πολεμικής Αεροπορίας μας και μαζί με άλλους τέσσερις συναδέλφους του μεταβαίνει στις 14 Φεβρουαρίου 1975 στη Γαλλία (Αεροπορική Βάση MON DE MARSAN), για να εκπαιδευτεί για χρονικό διάστημα 6 μηνών, στο αεροσκάφος Mirage F-1C, και στη συνέχεια να επιστρέψουν μαζί με αυτά στην Ελλάδα, καθότι αυτά ήταν το νέο απόκτημα της Πολεμικής μας Αεροπορίας.
Στις 22 Μαρτίου 1976 τον μεταθέτουν στην 111 Π.Μ. και ειδικότερα στην 341 Μοίρα Αναχαιτίσεως Ημέρας της παραπάνω Πτέρυγας, η οποία αποτελείται από αεροσκάφη τύπου F-5A και εδρεύει στη Βάση της Αγχιάλου Βόλου. Το ερώτημα είναι: Γιατί επένδυσαν σ’ αυτόν αφού τον έστειλαν στη Γαλλία και εκπαιδεύτηκε στα Mirage F-1C και τώρα τον μεταθέτουν στα F-5A; Τι τρέχει; Τι συμβαίνει;
Στις 22 Δεκεμβρίου 1976, κατά την εκτέλεση διατεταγμένης πτήσεως δι’ οργάνων, εις σχηματισμό δυάδας, ο Υποσμηναγός (Ι) Γιολδάσης Νικόλαος είχε προγραμματιστεί ως Νο 1 αεροσκάφος. Αμέσως μετά την απογείωση και ενώ το αεροσκάφος του βρισκόταν σε ύψος περίπου 2000 ποδών (περίπου 650 μέτρα) από το έδαφος, ενεμφανίσθει φωτιά εις τον δεξιό κινητήρα του αεροσκάφους του, χωρίς προς τούτου τα όργανα του πιλοτηρίου να δείξουν κάποιο οπτικό ή ηχητικό σήμα, η οποία ταχύτατα εξαπλώθει και στον αριστερό κινητήρα, με αποτέλεσμα να καούν τα πηδάλλια της ουράς ανόδου-καθόδου του αεροσκάφους. Σε κλάσματα δευτερολέπτου η φωτιά επεκτείνεται και στο εσωτερικό του cocpit (χώρος πιλοτηρίου) με αποτέλεσμα να αρχίσει να καίγεται και ο ίδιος ο χειριστής.
Στη φάση αυτή μπορεί ακόμη να σωθεί ο κάνοντας χρήση του αλεξιπτώτου του. Παρ’ όλα αυτά ο Χειριστής Υποσμηναγός (Ι) Γιολδάσης Νικόλαος δεν εγκαταλείπει και προσπαθεί προφανώς να αποτρέψει την πτώση του αεροσκάφους του επί της κατοικημένης περιοχής του Αλμυρού Βόλου, καθότι έαν συνέβαινε τούτο, τραγικές θα ήταν στη συνέχεια οι συνέπειες! Δεν του αρκεί αυτό όμως. Προσπαθεί εί δυνατόν να διασώσει και το αεροσκάφος! Αφού διήλθε με το φλεγόμενο αεροσκάφος πάνω από τον Αλμυρό, σε ύψος μόνων οκτώ (8) μέτρων από το έδαφος, μόλις ξεπέρασε και τα τελευταία σπίτια του χωριού, προέβει σε εγκατάλειψη κάνοντας χρήση του εκτινασσόμενου καθίσματος του αεροσκάφους, αλλά λόγω του μικρού ύψους, δεν στάθηκε δυνατόν να σωθεί αφού δεν άνοιξε το αλεξίπτωτο, ΕΥΡΩΝ ΤΡΑΓΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ.
Επειδή η πτώση του αεροσκάφους οφείλετο σε αστοχία υλικού, ουδεμίας αμέλειας ή παραλείψεως επιδείχθείσης εκ μέρους του αποβιώσαντος χειριστού, η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία, τον προήγαγε από την επομένη του θανάτου του στο βαθμό του Αντιπτεράρχου.
Σε ένδειξη ελάχιστης ευγνωμοσύνης, ο Δήμος Αλμυρού μετονόμασε την Πλατεία της Πόλης σε Πλατεία Υποσμηναγού (Ι) Νικολάου Γιολδάση.
Ο Δήμος Κοζάνης το 1981, προς τιμήν του ΑΛΤΡΟΥΙΣΤΗ συμπατριώτη τους αεροπόρου, έδωσε το όνομά του σε πλατεία της πόλης μας και την ονόμασε Πλατεία Υποσμηναγού (Ι) Νικολάου Γιολδάση.
Στις 7 Νοεμβρίου 1988, στη μεγάλη αίθουσα τελετών της Λέσχης Αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων, η Αεροπορική Ακαδημίας Ελλάδος του ΑΠΕΝΕΙΜΕ το ΑΡΙΣΤΕΙΟ ΗΡΩΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣ. Το βραβείο παρέλαβε ο υιός του αποβιώσαντος Χειριστού, που την ημέρα θανάτου του πατέρα του ήταν μόλις 3 μηνών.
Στο αεροδρόμιο της Αγχιάλου (111 Π.Μ.) και μπροστά από το Διοικητήριο της Πτέρυγας, βρίσκεται το Μνημείο Πεσόντων Αεροπόρων της Μονάδας, ανάμεσα στα ονόματα βρίσεται και αυτό του ΑΛΤΡΟΥΙΣΤΗ ΗΡΩΑ ΚΟΖΑΝΙΤΗ ΥΠΟΣΝΗΝΑΓΟΥ (Ι) ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΙΟΛΔΑΣΗ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Το περιοδικό ΣΥΖΗΤΗΣΙΣ όργανον της Ενώσεως “ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ” στο τεύχος 196 πού εκδόθηκε το Φεβρουάριο 1977, με Θέμα: ΧΡΕΟΣ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΗΡΩΑ, μεταξύ των άλλων έγραφε: “Διότι, εάν όλοι δεν ημπορούμεννα γίνωμεν Ήρωες, ημπορούμεν όμως να τιμώμεν τους ήρωας και τάς ηρωικάς πράξεις, προβάλλοντες αυτάς όσον το δυνατόν εντονότερων”.
Αθανάσιος Στυλ. Γιολδάσης
Αντισυνταγματάρχης Ε.Α»
Πηγή ➤

ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΟΥΝ! μετανάστες ΛΗΣΤΕΨΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ του ΣΥΡΙΖΑ στην Αθήνα

http://police-voice.blogspot.com/


Police-Voice blog ➤

Πήραν και τα όπλα από τους αστυνομικούς φρουρούς....


Ληστρικές επιδρομές με στόχο ακόμη και υπουργούς της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ μέρα μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας. Από τα «νύχια» των κακοποιών δεν ξεφεύγουν όπως φαίνεται ούτε τα κυβερνητικά στελέχη, καθώς από τον Ιανουάριο έχουν καταγραφεί πολλά περιστατικά κλοπών με θύματα υπουργούς και βουλευτές.

Ληστρικές επιδρομές με στόχο ακόμη και υπουργούς της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και συνεργάτες τους, σημειώνονται σε πολλές περιοχές της Αθήνας με την ΕΛ.ΑΣ να αδυνατεί να εφαρμόσει τα μέτρα ασφαλείας.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Το Βήμα» τα τελευταία 24ωρα σημειώθηκαν επιθέσεις κακοποιών στα υπηρεσιακά αυτοκίνητα των υφυπουργών Αγροτικής Ανάπτυξης την ώρα που βρίσκονταν μέσα σε αυτά οι οδηγοί τους, ενώ οι δράστες αποπειράθηκαν να κλέψουν και οπλισμό αστυνομικών. Χωρίς να δημοσιοποιηθεί οτιδήποτε για αυτά τα νέα δείγματα ανομίας που βιώνουν ακόμη και τα κυβερνητικά στελέχη.
Το πρώτο ενδεικτικό συμβάν σημειώθηκε προ μερικών ημερών στην οδό Στουρνάρη, όταν ένας Μαροκινός, ηλικίας 35 ετών, προσπάθησε να διαρρήξει το υπηρεσιακό όχημα του υφυπουργού Αγροτικής Αναπτυξης κ. Βασίλη Κόκκαλη ενώ ήταν σταθμευμένο ακριβώς έξω από το υπουργείο. Κι αυτό ενώ ο… άναυδος οδηγός του υφυπουργού βρισκόταν εντός του οχήματος που δέχθηκε την επίθεση από τον αλλοδαπό. Ακολούθησε καταδίωξη του δράστη από τον οδηγό του οχήματος αλλά κι από τον αστυνομικό φρουρό του υπουργείου. Σε πρώτη φάση ο δράστης ακινητοποιήθηκε από τους δύο αστυνομικούς στην πλατεία Βάθης, αλλά κατάφερε να διαφύγει αρπάζοντας και το όπλο τού ενός! Ομως οι αστυνομικοί κατόρθωσαν να τον συλλάβουν λίγη ώρα αργότερα.
Λίγες ημέρες αργότερα υπήρξε παρόμοιο συμβάν, στο ίδιο ακριβώς σημείο, με στόχο τον οδηγό άλλου υφυπουργού Ανάπτυξης. Αυτή τη φορά δύο νεαροί ρουμάνοι κακοποιοί επιχείρησαν – μεσημβρινή ώρα – να ληστέψουν τον οδηγό της υφυπουργού κυρίας Ολυμπίας Τελιγιορίδου, ο οποίος ήταν μέσα στο υπηρεσιακό όχημα. Ο ένας εκ των δραστών άρχισε να συνομιλεί με τον οδηγό του κρατικού αυτοκινήτου, ενώ ο συνεργός του αφαίρεσε από το κάθισμα του συνοδηγού ένα βαλιτσάκι με έγγραφα και κατόρθωσε να διαφύγει. Χωρίς να μπορεί να διαπιστωθεί αν στόχος των δραστών ήταν χρηματικά ποσά ή ηλεκτρονικές συσκευές που πίστευαν ότι μπορούσε να είχε το βαλιτσάκι ή επεδίωκαν για άγνωστους λόγους την αρπαγή υπηρεσιακών εγγράφων.

Επιπλέον, τον Ιανουάριο υπήρξε κινητοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. για τον εντοπισμό των κλαπέντων εγγράφων από το αυτοκίνητο στενού συνεργάτη του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σωκράτη Φάμελλου. Η διάρρηξη στο ΙΧ του συνεργάτη τού υπουργού έγινε στην πλατεία Κλαυθμώνος, την ώρα που ο ιδιοκτήτης του οχήματος μαζί τον κ. Φάμελλο βρίσκονταν σε γειτονικό σημείο.
Επίσης, προ μερικών εβδομάδων υπήρξε επιδρομή στα γραφεία του Ινστιτούτου «Νίκος Πουλαντζάς» στην οδό Κεραμεικού, που θεωρείται ένα από τα think tanks του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ πρόεδρός του είναι ο βουλευτής του κυβερνητικού κόμματος Κώστας Δουζίνας.
Οι δράστες αφαίρεσαν το χρηματοκιβώτιο που είχε ποσό της τάξης τουλάχιστον 10.000-20.000 ευρώ, σφραγίδες και άλλα έγγραφα.
Θύματα κλοπών φέρεται να έπεσαν επίσης προ μερικών εβδομάδων κοντά σε μεγάλο ξενοδοχείο στη λεωφόρο Συγγρού ο βουλευτής Ηρακλείου και πρόεδρος της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Λευτέρης Αυγενάκης και ο πρώην βουλευτής και υπουργός της ΝΔ Πάνος Παναγιωτόπουλος. Άγνωστοι έσπασαν το παρμπρίζ των αυτοκινήτων τους και άρπαξαν προσωπικά και ταξιδιωτικά έγγραφα, ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ταυτότητες κ.λπ. Ορισμένα από τα έγγραφα που έχουν κλαπεί θεωρούνται απόρρητα.
Πηγή ➤

Βενεζουέλα στο χείλος του γκρεμού – Σε στρατιωτική εξέγερση καλεί ο Γκουαϊδό – Μαδούρο: Πραξικόπημα σε εξέλιξη!

http://police-voice.blogspot.com/


Police-Voice blog ➤

Video του Χουάν Γκουαϊδό με στρατιωτικούς γύρω του ανάβει φωτιές στη Βενεζουέλα. Καλεί σε στρατιωτική εξέγερση και τους πολίτες να ρίξουν τον Μαδούρο. Για πραξικόπημα κάνει λόγο η πλευρά του προέδρου της χώρας.

Δραματικές εξελίξεις στη Βενεζουέλα. Ο Χουάν Γκουαϊδό, ηγέτης της αντιπολίτευσης που αυτοανακηρύχθηκε πριν από μερικούς μήνες μεταβατικός πρόεδρος στη Βενεζουέλα, έδωσε στη δημοσιότητα video που τον δείχνει σε αεροπορική βάση του Καράκας, περιτριγυρισμένο από στρατιωτικούς να καλεί σε εξέγερση. Άμεση η απάντηση του Νικολάς Μαδούρο που κατήγγειλε πραξικόπημα σε εξέλιξη!
Το μήνυμα του Γκουαϊδό έχει βιντεοσκοπηθεί σε στρατιωτική βάση κοντά στο Καράκας. Ο ηγέτης της αντιπολίτευσης, με βαριά οπλισμένους στρατιωτικούς αλλά και τον ακτιβιστή της αντιπολίτευσης Λεοπόλντο Λόπες στο πλευρό του, απευθύνεται στους πολίτες της Βενεζουέλας. «Η στιγμή είναι τώρα» λέει ο Γκουαϊδό.
«Αυτή τη στιγμή, με τις στρατιωτικές δυνάμεις μπαίνουν στην τελική φάση της «Επιχείρησης Ελευθερία»», λέει ο Γκουαϊδό. Το σχεδόν τριών λεπτών video δόθηκε στη δημοσιότητα λίγες ώρες πριν από τη νέα συγκέντρωση της αντιπολίτευσης, στην οποία ο αυτοαποκαλούμενος μεταβατικός πρόεδρος της Βενεζουέλας είπε ότι στρατιώτες θα αναπτυχθούν στους δρόμους του Καράκας για να «προστατεύσουν το Σύνταγμα της χώρας».
«Λαέ της Βενεουζέλας, πρέπει να βγούμε στους δρόμους μαζί, να στηρίξουμε τις δημοκρατικές δυνάμεις και να ανακτήσουμε την ελευθερία μας», πρόσθεσε.
Η αντίδραση της κυβέρνησης Μαδούρο ήταν άμεση. Εκπρόσωπος του προέδρου της χώρας έκανε λόγο για πραξικόπημα σε εξέλιξη. Σύμφωνα με τον ίδιο «μικρή ομάδα στρατιωτικών συντάχθηκε με τις δυνάμεις της αντιπολίτευσης στη Βενεζουέλα».

Δακρυγόνα και συγκρούσεις

Τα επεισόδια δεν άργησαν να ξεσπάσουν. Λίγη ώρα αφού είδε το φως της δημοσιότητας το video του Γκουαϊδό, στρατιωτικοί πιστοί στον Μαδούρο συγκρούστηκαν με δυνάμεις πιστές στον Γκουαϊδό. Έγινε χρήση δακρυγόνων.


Πηγή ➤