Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

Πάτρα: Προσπάθησε να την βιάσει στη μέση του δρόμου!



Police-Voice blog ➤

Συναγερμός έχει σημάνει στην Αστυνομική διεύθυνση Αχαΐας, μετά την καταγγελία γυναίκας ότι άγνωστος άνδρας της επιτέθηκε και προσπάθησε να την βιάσει, στην διασταύρωση των οδών Βέτσου και Ιωάννου Καρπενησιώτου, στα Ζαρουχλέικα.








Σύμφωνα με το PatrasTimes,  η γυναίκα περπατούσε όταν ξαφνικά εμφανίστηκε μπροστά της ο επίδοξος βιαστής,
ο οποίος όμως τελικά έφυγε από τις φωνές της.

Η Αστυνομία έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για την σύλληψη του άνδρα
και προσπαθεί να τον εντοπίσει σύμφωνα με την περιγραφή του παρολίγον θύματος.

Πηγή: PatrasTimes
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Σκότωσαν άνθρωπο ενώ είχαν βγει για κυνήγι και... είπαν ψέματα στην Αστυνομία...



Police-Voice blog ➤

Εξιχνιάστηκε μετά από έρευνα των αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου, η ανθρωποκτονία του 68χρονου, που έγινε στις 9 Σεπτεμβρίου, πρωινές ώρες, στην Παλαιοκαρυά Αιτωλοακαρνανίας.







Για την υπόθεση αυτή συνελήφθη το πρωί στο Αγρίνιο, με ένταλμα σύλληψης του Ανακριτή Πλημμελειοδικών Αγρινίου, ένας 71χρονος Έλληνας, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για ανθρωποκτονία.
Για την ίδια υπόθεση κατηγορείται και ένας 74χρονος Έλληνας για ψευδορκία.

Από την προανάκριση που έκαναν οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου προέκυψε ότι στις 9 Σεπτεμβρίου το πρωί, ο 71χρονος με το 74χρονο - που κατηγορούνται από την Αστυνομία- είχαν πάει μαζί για κυνήγι στην περιοχή της Παλαιοκαρυάς Αιτωλοακαρνανίας.

Κατά τη διάρκεια του κυνηγιού, ο 71χρονος φέρεται να πυροβόλησε με το κυνηγετικό του όπλο εναντίον του 68χρονου θύματος,
τη στιγμή που ο τελευταίος βρίσκονταν σε ελαιόδεντρο και μάζευε σταφύλια από κλήμα,
τα κλαδιά του οποίου είχαν μπλεχτεί σε δέντρο, τραυματίζοντάς τον θανάσιμα στην δεξιά θωρακική χώρα.

Σε ό,τι αφορά τον 74χρονο, κατά την εξέτασή του από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου κατέθεσε ψευδή στοιχεία αναφορικά με το περιστατικό.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε σήμερα στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αγρινίου.

Το προανακριτικό έργο και την έρευνα έκανε η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Αγρινίου.

Πηγή: ΕΛ.ΑΣ.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Αιματηρή συμπλοκή στη Λέσβο με τσιγγάνους κλέφτες! Η Αστυνομία στα ίχνη τους...



Police-Voice blog ➤

Από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Μυτιλήνης, σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος ενός 49χρονου τσιγγάνου και ακόμη δύο ανδρών αγνώστων στοιχείων, για κλοπή, πρόκληση σωματικών βλαβών και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.







Σύμφωνα με την καταγγελία, οι τρεις προαναφερόμενοι έκλεψαν από ανασφάλιστο αυτοκίνητο 38χρονου, το οποίο ήταν παρκαρισμένο στην ευρύτερη περιοχή της Μυτιλήνης,
ένα πορτοφόλι, που περιείχε το χρηματικό ποσό των 1.000 ευρώ και προσωπικά έγγραφά του.

Όταν ο 38χρονος μαζί με έναν 37χρονο που ήταν μαζί του κατάλαβαν τους δράστες,
εκείνοι φέρονται να τους απείλησαν και να τους επιτέθηκαν με γροθιές και αιχμηρό αντικείμενο,
τραυματίζοντάς τους σε διάφορα σημεία του σώματός τους!

Στη συνέχεια, οι τρεις δράστες εξαφανίστηκαν με αυτοκίνητο του 49χρονου...

Πηγή: LesvosPost
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ-”Τσάκωσαν” 66χρονο βιαστή στο Ζεφύρι που επί 48 ΟΛΟΚΛΗΡΑ χρόνια είχε θύματα του ανήλικα- ΚΡΕΜΑΣΜΑ



Police-Voice blog ➤
Η μικρή βρίσκεται υπό συνεχή παρακολούθηση από ειδικούς παιδιάτρους και παιδοψυχολόγους
Το θάρρος μιας 7άχρονης να σπάσει τη σιωπή της και να μιλήσει για το δράμα που περνούσε στα χέρια του δράστη, αρχικά στη μητέρα της και στη συνέχεια στους αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Ζεφυρίου, ήταν η αρχή του τέλους στην πολυετή δράση του 66χρονου βιαστή, όπως αποκλειστικά αποκαλύπτει το Cityface.gr.
Όλα ξεκίνησαν ότι η 7χρόνη δεν άντεχε άλλο να υπομένει τις ασελγείς πράξεις στο αθώο της κορμί καιαποφάσισε να μιλήσει για τον εφιάλτη που βίωνε συχνά από τον 66χρόνο για περίπου δύο χρόνια. Η μητέρα χωρίς δισταγμό απευθύνθηκε στο τοπικό τμήμα ασφαλείας της περιοχής του Ζεφυρίου Αττικής, όπου αμέσως έστησε την παγίδα, συνέλλεξε το απαιτούμενο προανακριτικό υλικό και συνέλαβε τον δράστη.
Όμως οι εκπλήξεις για τους αστυνομικούς δεν σταμάτησαν εκεί. Μετά τη σύλληψη του δράστη, τα κλειστά στόματα του Ζεφυρίου αποφάσισαν να ανοίξουν και τότε άρχισε να ξεδιπλώνεται ένα κουβάρι με μυστικά σε βάθος 48 ετών…
Σύμφωνα με τις καταθέσεις και άλλων θυμάτων, που μετά την θαρραλέα απόφαση της 7χρόνης αποφάσισαν να μιλήσουν, ο δράστης ασελγούσε σε βάρος ανηλίκων κοριτσιών τουλάχιστον από το 1967! Δηλαδή κατάφερνε και την γλύτωνε για 48 ολόκληρα χρόνια.
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές μπορεί τα αδικήματα εκείνης της εποχής να έχουν παραγραφεί, όμως η κατάθεση της μικρής και τα αποδεικτικά μέσα που περισυλλέγησαν είναι αρκετά για να τον στείλουν στη φυλακή μέχρι την τελευταία του πνοή.
Πηγή ➤makeleio.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

“Σε γνωρίζω από τη κόψη…” – 2η μοίρα Αλεξιπτωτιστών – Λένε με ΨΥΧΗ τον ΕΘΝΙΚΟ μας ύμνο και τρίζουν ακόμα και τα πεζοδρόμια (βίντεο)



Police-Voice blog ➤
Αυτοί είμαστε και ναι αφού έχουμε ανθέλληνες πολιτικούς είμαστε εδώ να υπερασπίζουμε μόνοι μας τη
πατρίδα μας
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Εξαφάνιση 13χρονης από τη Γλυφάδα – Η Λεμονιά έχει ύψος 1,56 μ. και ζυγίζει 52 κιλά



Police-Voice blog ➤
Εξαφανίστηκε από το σπίτι της στην περιοχή της Γλυφάδας η 13χρονη Λεμονιά (Λένια).
Η Λεμονιά έχει ύψος 1,56 μ., ζυγίζει 52 κιλά, έχει μαύρα μακριά σπαστά μαλλιά και μαύρα μάτια. Φορούσε άσπρα αθλητικά παπούτσια, μαύρο παντελόνι και άσπρη αμάνικη μπλούζα με μαύρες ρίγες.
Οποιοσδήποτε έχει κάποια πληροφορία μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με «Το Χαμόγελο του Παιδιού» όλο το εικοσιτετράωρο (24 ώρες), στην Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116.000 καθώς και σε όλα τα Αστυνομικά Τμήματα της χώρας.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ...ΘΗΤΕΙΑ: Προαιρετική θητεία στα 18 προτείνει η ΝΔ



Police-Voice blog ➤

“Προαιρετική” θητεία στα 18 με κίνητρα, προτείνει η ΝΔ στο πρόγραμμά της για την Εθνική Άμυνα. 





Ο τομεάρχης Άμυνας του κόμματος Γιάννης Κεφαλογιάννης , μιλώντας στο Onalert.gr είπε ότι μια λύση θα ήταν να δίνεται η δυνατότητα στους νέους μετά από τις εξετάσεις και την εισαγωγή τους σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ, να κατατάσσονται με κίνητρο λιγότερη θητεία.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Διπλωμάτης της Τουρκίας πουλάει φουσκωτά σε μετανάστες!



Police-Voice blog ➤

«Ο υπουργός ζήτησε την αποπομπή της», δήλωσε ο εκπρόσωπος του γαλλικού υπουργείου Εξωτερικών Ρομέν Ναντάλ όταν ρωτήθηκε για ένα ρεπορτάζ του τηλεοπτικού δικτύου France 2 το οποίο παρουσίαζε αυτή την έμπορο στο Μπόντρουμ (Αλικαρνασσό) μέσα στο κατάστημά της στο οποίο κυματίζει η γαλλική σημαία και στην είσοδο έχει μια επιγραφή που γράφει «γαλλικό επίτιμο προξενείο».










Ο Γάλλος υπουργός Εξωτερικών Λοράν Φαμπιούς απέπεμψε από τα καθήκοντά της μια επίτιμη πρόξενο στην Τουρκία, η οποία είναι ιδιοκτήτρια ενός καταστήματος με είδη ναυτιλίας μέσω του οποίους πουλούσε φουσκωτές βάρκες σε πρόσφυγες. 

«Ο υπουργός ζήτησε την αποπομπή της», δήλωσε ο εκπρόσωπος του γαλλικού υπουργείου Εξωτερικών Ρομέν Ναντάλ όταν ρωτήθηκε για ένα ρεπορτάζ του τηλεοπτικού δικτύου France 2 το οποίο παρουσίαζε αυτή την έμπορο στο Μπόντρουμ (Αλικαρνασσό) μέσα στο κατάστημά της στο οποίο κυματίζει η γαλλική σημαία και στην είσοδο έχει μια επιγραφή που γράφει «γαλλικό επίτιμο προξενείο».

Βίντεο που τραβήχτηκε με κρυμμένη κάμερα από συνεργείο του France 2 δείχνει τη Φρανσουάζ Ολκέ να πουλά φουσκωτές βάρκες και σωσίβια σε πρόσφυγες που θέλουν να φτάσουν στην Ελλάδα.

Η Ολκέ εμφανίζεται να δηλώνει ότι ακόμη κι αν δεν πουλούσε η ίδια αυτά τα αντικείμενα, οι πρόσφυγες θα μπορούσαν να τα βρουν αλλού.
Εξάλλου παραδέχθηκε ότι συμμετέχει στο εμπόριο ναυτικών ειδών στους πρόσφυγες, αλλά πρόσθεσε ότι σε αυτό εμπλέκονται και οι τουρκικές αρχές.
Μάλιστα η Ολκέ είπε ότι γνωρίζει ότι αυτό που κάνει δεν είναι σωστό, αλλά το κάνουν όλοι.
Οι επίτιμοι πρόξενοι είναι κυρίως εθελοντές και δεν ανήκουν στο διπλωματικό σώμα, ενώ διαθέτουν ειδικό καθεστώς το οποίο τους επιτρέπει να ασκούν και άλλη επαγγελματική δραστηριότητα. Βασικός τους ρόλος είναι να διατηρούν στενή επαφή με τους συμπατριώτες τους που βρίσκονται στη χώρα όπου υπηρετούν.


Πηγή: ΑΠΕ
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Έφτιαχναν πλαστά διαβατήρια και βίζες



Police-Voice blog ➤
Εξαρθρώθηκε μετά από συντονισμένη επιχείρηση αστυνομικών του Τμήματος Δίωξης Παράνομης Μετανάστευσης της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής, εγκληματική ομάδα, τα
μέλη της οποίας κατάρτιζαν πλαστά διαβατήρια και βίζες προκειμένου να διευκολύνουν την είσοδο-έξοδο και παραμονή πολιτών τρίτων χωρών στην Ελλάδα.

Συνελήφθησαν στις 9-9-2015 το πρωί, στο κέντρο της Αθήνας, τέσσερις (4) αλλοδαποί, δύο (2) υπήκοοι Συρίας, μία 43χρονη και ένας 44χρονος και δύο (2) υπήκοοι Λιβάνου, ηλικίας 35 και 59 ετών, ενώ αναζητείται ακόμη ένας άγνωστος συνεργός τους.

Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, οι συλληφθέντες από το 2013 τουλάχιστον, είχαν συστήσει εγκληματική ομάδα, με διαρκή και δομημένη δράση, τα μέλη της οποίας είχαν σαφείς και διακριτούς ρόλους και δραστηριοποιούνταν στην κατάρτιση πλαστών ταξιδιωτικών εγγράφων και στη διευκόλυνση εισόδου-εξόδου και παραμονής αλλοδαπών στη χώρα, έναντι αμοιβής 500 έως 6.000 ευρώ ανά περίπτωση.

Ειδικότερα, ο 44χρονος ήταν υπεύθυνος για την παραλαβή – αποστολή δεμάτων που περιείχαν διαβατήρια ή άλλα έγγραφα. Επίσης, παρείχε ως κατάλυμα την οικία του για την προσωρινή διαμονή των μεταναστών, ενώ τους διευκόλυνε εκδίδοντας εισιτήρια στο όνομά τους σε μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως τουριστικά λεωφορεία.
Η 43χρονη συλληφθείσα, αδερφή του 44χρονου, ήταν εκείνη που εισέπραττε χρηματικά ποσά μέσω εταιρειών αποστολής εμβασμάτων, από μέλη των οικογενειών των μεταναστών που βρίσκονταν εκτός Ελλάδας, ως αμοιβή για τη διακίνησή τους και την κάλυψη των απαιτούμενων σχετικών εξόδων, όπως τα εισιτήρια. Η ίδια συμμετείχε και στη διαδικασία προσωρινής τακτοποίησης των αλλοδαπών στην οικία του 44χρονου, ενώ βοηθούσε και στην έκδοση των εισιτηρίων.

Οι άλλοι δύο (2) συλληφθέντες ήταν υπεύθυνοι για την κατάρτιση των πλαστών εγγράφων. Ένα ακόμα μέλος της σπείρας, που αναζητείται, ήταν υπεύθυνο για την ναύλωση τουριστικών λεωφορείων και τη συγκέντρωση μεταναστών που μεταφέρονταν σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ εισέπραττε πρόσθετο οικονομικό όφελος για κάθε επιβάτη, πέρα του αντιτίμου του εισιτηρίου.

Σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε δύο (2) οικίες στο κέντρο της Αθήνας, βρέθηκαν μεταξύ άλλων και κατασχέθηκαν:
·       Δύο (2) δέματα περιέχοντα πλαστά έγγραφα.
·       Πλήθος διαβατήριων, δελτίων ταυτοτήτων, ταξιδιωτικών έγγραφων και άδειών οδήγησης διαφόρων χωρών.
·       Πλήθος φωτοτυπιών διαβατηρίων διαφόρων προσώπων.
·       Φωτογραφίες διαβατηρίου τρίτων προσώπων.
·       Πλήθος αυτοκόλλητων ταινιών αεροπορικών εταιρειών που τοποθετούνται στις αποσκευές με στοιχεία πτήσεων.
·       Δύο (2) μηχανήματα αναγνώρισης πλαστών χαρτονομισμάτων.
·       Δύο (2) φορητοί Η/Υ και ένα (1) tablet.
·       Τρεις (3) ψηφιακές συσκευές αποθήκευσης.
·       Τρεις (3) ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές.
·       Αποδεικτικά μεταφοράς χρημάτων, δελτία πώλησης ταχυδρομικών υπηρεσιών και εξωτερικά περιτυλίγματα δεμάτων εταιρείας ταχυμεταφορών.
·       Έξι (6) σημειωματάρια με ιδιόχειρες σημειώσεις.
·       Ποσότητα κάνναβης συνολικού βάρους 1,2 γραμμ.
·       Ογδόντα (80) πακέτα τσιγάρων, χωρίς την ενδεικτική ταινία φορολόγησης.
·       535 ευρώ, 180 κορόνες Σουηδίας, 200 κορόνες Τσεχίας, 50 κορόνες Δανίας, 59 LEI Ρουμανίας, 2 δολάρια Η.Π.Α.

Όπως διαπιστώθηκε, σε βάρος του 44χρονου εκκρεμεί ένταλμα σύλληψης του για παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών, ενώ ο 35χρονος έχει κατηγορηθεί το 2014 για απόπειρα πλαστογραφίας πιστοποιητικών.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Αδιανόητη συνδικαλιστική δίωξη αστυνομικών με κυβέρνηση πρώτη φορά αριστερά !



Police-Voice blog ➤
Ο αστυνομικός συνδικαλισμός υπάρχει προκειμένου να κρίνει και να στηλιτεύει τις αποφάσεις και τις ενέργειες της ηγεσίας. το έχουμε γράψει και ξαναγράψει πολλές φορές. Ακόμη και ο πιο οικτρά κακός αστυνομικός συνδικαλισμός, είναι απειράριθμα καλύτερος από το μη συνδικαλισμό. Και όποιος επιχειρεί να τον εκμηδενίσει ή να τον φιμώσει, καθίσταται συνώνυμος του αρτηριοσκληρωτισμού.

Τα γράφουμε όλα αυτά γιατί μας φαντάζει και είναι αδιανόητο σε μια κυβέρνηση πρώτη φορά αριστερά, να υιοθετούνται τέοιες απεχθείς τακτικές δίωξης και φίμωσης του αστυνομικού συνδικαλισμού, που έπραξε τα αυτονόητα. Άσκησε κριτική στις εσωτερικές μεταθέσεις.

Ο λόγος για την Ένωση Θεσσαλονίκης κι την ΕΔΕ που διατάχθηκε σε βάρος του προέδρου και του γεν. γραμματέα κ.κ. Δημήτρη Παδιώτη και Αλέξανδρου Καλευρά, για την ανακοίνωση που εξέδωσαν στις 29 Ιουλίου, με την οποία επισήμαιναν αναίτιες μεταθέσεις δεκάδων αστυνομικών και διοίκηση με αναχρονιστικό και τιμωρητικό τρόπο, με τίτλο " Πρωτοφανείς αδικίες στις φετινές μεταθέσεις της Γ.Α.Δ.Θ. ".

Το bloko.gr παρουσιάζει το έγγραφο με το οποίο καλείται σε απολογία ο κ. Παδιώτης για να δώσει λόγο κι ... εξηγήσεις επειδή άσκησε τα αναφαίρεται και αναπαλλοτρίωτα δικαιώματα του, έναντι του ίδιου και των αστυνομικών που εκπροσωπεί και τον εξέλεξαν.


Προς επίρρωση δε της κακοδιοίκησης σε ότι αφορά σε αυτή καθαυτή την υπηρεσιακή διεξαγωγή των μεταθέσεων και όπως έγκαιρα, πριν από την ανακοίνωση της Ένωσης είχε στηλιτεύσει το bloko.gr, υπηρεσίες ελίτ ενισχύθηκαν και άλλες που βγάζουν την βρόμικη δουλειά "υπονομεύθηκαν" είτε αγνοήθηκαν. 

Για παράδειγμα, στην υπηρεσία του αεροδρομίου που όπως μαθαίνουμε έχει ανοιχτές οργανικές θέσεις 101 άτομα, μετά τις τελευταίες μεταθέσεις υπηρετούν σε αυτή ... 130 αστυνομικοί, ενώ σε αντίθεση, στη διεύθυνση Αστυνομίας Θεσσαλονίκης  που είχε πάνω από 250 οργανικά κενά και μάλιστα μετά τη τελευταία αναδιάταξη θέσεων και τη μείωση τους, η ... "θεραπεία" ήταν να υπάρξει μείωση- αφαίμαξη επιπλέον 17 αστυνομικών!!!

Διαβάστε στη συνέχεια τί έγραφαν οι συνδικαλιστές στην ανακοίνωση με την οποία "ενεργοποίησαν" τα αντιδημοκρατικά αισθητήρια της πολιτικής και της φυσικής ηγεσίας τους.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:
Η Αστυνομία της Θεσσαλονίκης μετά το χθεσινό Συμβούλιο Μεταθέσεων γύρισε δεκαετίες πίσω. Δυστυχώς σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάει η Χώρα μας και με κοινή αποδοχή από όλους ότι χρειάζονται άμεσα τομές και μεταρρυθμίσεις σε όλους τους τομείς ,η διοίκηση της πόλης μας αρνείται πεισματικά να συμμετέχει σε αυτήν την προσπάθεια ,διοικώντας με ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟ και ΤΙΜΩΡΗΤΙΚΟ τρόπο.
Πως αλλιώς μπορεί να εξηγηθούν οι χθεσινές αναίτιες μεταθέσεις δεκάδων συναδέλφων μας από τις υπηρεσίες τους ,δεδομένου ότι ουδέποτε δημιούργησαν πρόβλημα στην υπηρεσία, δεν ελέγχθηκαν πειθαρχικά και στις περισσότερες περιπτώσεις στελέχωναν υπηρεσίες με οργανική δύναμη πολύ χαμηλότερη της προβλεπόμενης. Οι περισσότερες μεταθέσεις συνοδεύθηκαν από προτάσεις απομάκρυνσης των διοικητών και τμηματαρχών και αφορούσαν συναδέλφους οι οποίοι προφανώς δεν είναι καλοί στις "δημόσιες σχέσεις", με αποτέλεσμα η διοίκηση να τους αντιμετωπίσει σαν αποδιοπομπαίους τράγους.
Είναι ειρωνικό και συνάμα εξοργιστικό διοικητές οι οποίοι οφείλουν στο προσωπικό τους δεκάδες ημερήσιες αναπαύσεις, αδιαφορούν πλήρως για τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας του προσωπικού και καταστρατηγούν επί μονίμου βάσεως ωράρια αντί να προσπαθούν να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας και της αστυνόμευσης της πόλης, να απομακρύνουν ΑΝΑΙΤΙΑ συναδέλφους από τις υπηρεσίες τους.
Επίσης, συνάδελφοι οι οποίοι κλήθηκαν προσωρινά να καλύψουν θέσεις του νέου εγχειρήματος του αστυνομικού της γειτονιάς, κατόπιν πρότασης του Αναπληρωτή Υπουργού, με το πρόσχημα ενός σεμιναρίου που είχαν περάσει το 2009, μετατέθηκαν χθες οριστικά στις συγκεκριμένες θέσεις χωρίς καν να ερωτηθούν. Για ακόμη μία φορά η Διοίκηση αποδείχθηκε ανακόλουθοι στις δεσμεύσεις τις, αφού μόλις πριν λίγους μήνες εικαζόταν ότι η μετακίνηση τους θα ήταν προσωρινή και οι μη επιθυμούντες θα απομακρύνονταν μετά την έκδοση σχετικής διαταγής για δήλωση ενδιαφέροντος από το σύνολο της Γ.Α.Δ.Θ. για την στελέχωση του συγκεκριμένου θεσμού.
Πέρα όμως από τις παραπάνω περιπτώσεις, αλγεινή εντύπωση προκαλεί και η ενίσχυση συγκεκριμένων υπηρεσιών οι οποίες λειτουργούν εύρυθμα, δεν έχουν απολύτως κανένα πρόβλημα έλλειψης προσωπικού και θεωρούνται από τους συναδέλφους "προνομιακές". Σε ορισμένες από αυτές τις περιπτώσεις οι μεταθέσεις άγγιξαν διψήφιο αριθμό, όταν όλη η πόλη γνωρίζει ότι υπάρχουν Αστυνομικά Τμήματα και Τμήματα Ασφαλείας που υπολειτουργούν. Άραγε και αυτές αποσκοπούν στην εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας ή κάποιοι ενέδωσαν σε ρουσφετολογικές "πιέσεις" που τους ασκήθηκαν.
Γίναμε θεατές και σε κάτι εξίσου παράλογο. Οι ήδη αποδυναμωμένες διμοιρίες της Δ.Α.Ε.Θ. που έχουν φτάσει στο σημείο να εργάζονται οριακά με διψήφιο αριθμό συναδέλφων, αποδυναμώθηκαν εκ νέου και για την ενίσχυση τους στάλθηκαν γυναίκες(!). Να υποθέσουμε ότι και σε αυτήν την περίπτωση όλα έγιναν για το καλό της υπηρεσίας.
Η αποδυνάμωση των Διευθύνσεων Αστυνομίας, Τροχαίας και Αστυνομικών Επιχειρήσεων αποδεικνύει ότι η Ηγεσία της Γ.Α.Δ.Θ. στις φετινές μεταθέσεις σίγουρα δεν ενήργησε έχοντας ως κεντρικό άξονα την αποκατάσταση των αδικιών και την άμβλυνση των διαχρονικών μας προβλημάτων.
Καλούμε άμεσα την Φυσική και Πολιτική Ηγεσία να παρέμβει, πριν ολοκληρωθεί η πλήρης διάλυση των εν λόγω Διευθύνσεων από τους ανορθόδοξους χειρισμούς συγκεκριμένων ατόμων.
Η Ε.Α.Υ.Θ. δεσμεύεται απέναντι σε όλους τους συναδέλφους οι οποίοι διώχθηκαν αδίκως από τις υπηρεσίες τους, ότι θα είναι δίπλα τους και θα τους στηρίξει με οποιοδήποτε τρόπο μέχρι την τελική δικαίωση τους. Τέλος, καλεί τους ενδιαφερόμενους να επικοινωνήσουν άμεσα με το προεδρείο της ένωσης για να ενημερωθούν διεξοδικά για τα δικαιώματά τους.
Πηγή ➤bloko.gr

Διαβάστε Περισσότερα »