Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Η Ένωση Θεσσαλονίκης βράβευσε αστυνομικούς για την αυταπάρνηση και το θάρρος τους...ΦΩΤΟ



Police-Voice blog ➤
Η ένωση Θεσσαλονίκης σε μια προσπάθεια ανάταξης ηθικού αλλά και επιβράβευσης ολων όσοι με αυταπάρνηση εκτελούν το καθήκον, οργάνωσε μια εκδήλωση βράβευσης και 
τιμής αστυνομικών που ξεχώρισαν.

Ακολουθεί το δελτίο Τύπου

Το μεσημέρι της Τετάρτης 16 Σεπτεμβρίου 2015, η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης βράβευσε ενδεικτικά συναδέλφους οι οποίοι κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας προέβησαν σε κάποια εξαίρετη πράξη.
   Οι Αστυνομικοί καθημερινά εκθέτουν σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητά τους για τη δημόσια ασφάλεια. Έτσι και οι βραβευθέντες συνάδελφοι με αυταπάρνηση και θάρρος πρόταξαν το ανάστημα τους και προστάτευσαν συμπολίτες μας από δύσκολες καταστάσεις. Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για αυτούς τους ανθρώπους είναι η ηθική ανταμοιβή τους. Το Προεδρείο έλαβε την πρωτοβουλία αυτή για πρώτη φόρα και προτίθεται να την συνεχίσει μελλοντικά.
   Αμέσως μετά, ακολούθησε η παράδοση-παραλαβή των ειδών οπλισμού που δώρισε η Ένωσή μας στην Δ/νση Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης για την εκπαίδευση των Ομάδων «ΔΙ.ΑΣ.» και «Ζ» με τη μέθοδο προσομοίωσης.
   Πρέπει να πούμε ότι η πρόταση δωρεάς δεν έγινε άμεσα δεκτή και επιτεύχθηκε μετά από συντονισμένες προσπάθειες της Ένωσής μας.
   Όλοι μας, η Ηγεσία, οι συνάδελφοι και το Σωματείο δηλώσαμε είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την κίνηση αυτή που θα ανοίξει μια νέα σελίδα στις εκπαιδεύσεις των συναδέλφων της Θεσσαλονίκης.
   Πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι η εκπαίδευση των Αστυνομικών σε πραγματικές συνθήκες είναι μια από τις μεθόδους που εφαρμόζονται εδώ και χρόνια στις ειδικές εκπαιδεύσεις της Ελληνικής Αστυνομίας και προσφέρει εξειδίκευση και αίσθημα ασφαλείας στους συναδέλφους. Η Ένωσή μας δηλώνει ότι θα συνεχίσει την προσπάθεια αυτή και σε άλλες Υπηρεσίες της ΓΑΔΘ το προσεχές διάστημα.
   Στην εκδήλωση παρέστησαν ο Αναπληρωτής Γενικός Αστυνομικός Διευθυντής Θεσσαλονίκης Ταξίαρχος κ. Θεόδωρος ΤΥΡΙΑΚΙΔΗΣ, ο Διευθυντής της Δ/νσης Άμεσης Δράσης Α/Δ κ. Μιλτιάδης ΠΟΥΡΣΑΝΙΔΗΣ και πολλοί συνάδελφοι.



Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος                                                   Ο Γεν. Γραμματέας
ΠΑΔΙΩΤΗΣ Δημήτριος                                        ΚΑΛΕΥΡΑΣ Αλέξανδρος










Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ! !Μνημείο πεσόντων της ΕΛ.ΑΣ στο Αεροδρόμιο - Μέγα το πλήθος, μεγαλύτερη η συγκίνηση...ΦΩΤΟ



Police-Voice blog ➤
Για πρώτη φορά στα χρονικά η αστυνομία εκδίδει δελτίο τύπου για μια εκδήλωση που διοργανώνει αστυνομικό συνδικαλιστικό σωματείο. Και η αλήθεια είναι πως η
τελετή αποκαλυπτηρίων μνημείου πεσόντων του Σώματος στη διεύθυνση Αστυνομίας Αεροδρομίου που διοργάνωσε η ένωση ν/α Αττικής, ξεπέρασε κάθε προηγούμενο.

Στη τελετή που κυριάρχησε το έντονο συγκινησιακό κλίμα δεδομένου ότι παρέστησαν οικογένειες ηρωικών αστυνομικών που έπεσαν στον βωμό του καθήκοντος, ο δωρητής του μνημείου, κ. Γιώργος Τσούκαλης, έγραψε τα ακόλουθα σε σχετική ανάρτηση του προέδρου της Ένωσης Γιώργου Καλλιακμάνη.

"Γιωργο ελάχιστος φόρος τιμής στ' αδέλφια που έφυγαν υπηρετώντας την ΕΥΝΟΜΙΑ..
Θερμά ευχαριστώ για όσα κανεις για αυτή την εκδηλωση!!!!
Θελω επίσης να ευχαριστήσω τηΒικυ Μπαφατακη τον Γιαννη Μπαρδη ,το Μιχάλη Σδουκο , το Σπύρο Κορκοβελο και ολους τους παράγοντες αυτής της εκδήλωσης!!!!

Πραγματικά αισθάνομαι υπερήφανος που ειμαστε μια παρέα όμορφη!!!!!"


Ακολουθούν φωτογραφίες που ανέβασε ο κ. Καλλιακμάνης με τον επεξηγηματικό σχολιασμό: Με τον τέως αναπληρωτή Υπουργό κύριο Γιάννη Πανούση, τον αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. Αντιστράτηγο κύριο Τσακνάκη Δημήτριο, τον γενικό γραμματέα κύριο Τζανέτο Φιλιππάκο και φυσικά τον αδερφό μου Γιώργο Τσούκαλη την σύζυγο του Μαργαρίτα και τον φίλο μου Γιάννη Αδαμόπουλο γραμματέα Διεθνών Σχέσεων της ΠΟΑΣΥ στα αποκαλυπτήρια του μνημείου πεσόντων στην Διεύθυνση Αερολιμένα . Ευχαριστώ τον Γιώργο τον Τσούκαλη, την Βίκυ Μπαφατάκη, τον Γιάννη Σμαραγδή, την Κατερίνα Νίκου, τον Γιάννη τον Μπάρδη και φυσικά τον Διευθυντή Μιχάλη Σδούκο αλλά και τον επιχειρηματία τον κύριο Κοντόπουλο Βασίλη και τον καλλιτέχνη Γιάννη Πλούταρχο









 




Παρατίθεται το αναλυτικό δελτίο τύπου της ΕΛ.ΑΣ 

Τελετή αποκαλυπτηρίων μνημείου υπέρ πεσόντων Αστυνομικών κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, πραγματοποιήθηκε χθες στις εγκαταστάσεις της Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Αερολιμένα Αττικής

Την εκδήλωση διοργάνωσε η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Νοτιοανατολικής Αττικής

Παρέστησαν ο Αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Αντώνης Μακρυδημήτρης, ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης κ. Δημήτρης Αναγνωστάκης, ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Τζανέτος Φιλιππάκος και η Φυσική Ηγεσία του Σώματος


Τελετή αποκαλυπτηρίων μνημείου υπέρ των πεσόντων αστυνομικών κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, πραγματοποιήθηκε χθες (16/09/2015) το απόγευμα, σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Νοτιοανατολικής Αττικής στις εγκαταστάσεις της Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Αερολιμένα Αττικής, παρουσία της Πολιτικής και Φυσικής Ηγεσίας του Σώματος.

Στην τελετή επιμνημόσυνης δέησης στη μνήμη των πεσόντων αστυνομικών, που πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό των Αγίων Σοφίας, Πίστεως, Ελπίδος και Αγάπης, χοροστάτησε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, κ. Νικόλαος.

Από την πλευρά της Πολιτικής Ηγεσίας παρέστησαν ο Αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Αντώνης Μακρυδημήτρης, ο τέως Αναπληρωτής Υπουργός κ. Γιάννης Πανούσης, ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης κ. Δημήτρης Αναγνωστάκης και ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Τζανέτος Φιλιππάκος.

Από πλευράς Φυσικής Ηγεσίας παρευρέθησαν, ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Δημήτριος Τσακνάκης, ο Προϊστάμενος Επιτελείου του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Εμμανουήλ Κατριαδάκης και ο Γενικός Επιθεωρητής Αστυνομίας Νοτίου Ελλάδος, Αντιστράτηγος Κωνσταντίνος Μιχαιρίνας.

Επίσης παρέστησαν ο Γενικός Αστυνομικός Διευθυντής της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής, Υποστράτηγος Ιωάννης Διαμαντόπουλος, ο Προϊστάμενος Κλάδου Ασφάλειας, Υποστράτηγος Δημήτριος Γεωργατζής, η Προϊσταμένη του Κλάδου Αλλοδαπών και Προστασίας Συνόρων, Υποστράτηγος Ζαχαρούλα Τσιριγώτη, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών, Υποστράτηγος Δημήτριος Παπαναγιώτου, ο Προϊστάμενος Κλάδου Τάξης, Υποστράτηγος Χρήστος Δραγατάκης, ο Προϊστάμενος του Κλάδου Οικονομοτεχνικής Υποστήριξης και Πληροφορικής, Υποστράτηγος Γεώργιος Κωτσάκης, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Υποστράτηγος Εμμανουήλ Σφακιανάκης, ο Προϊστάμενος Κλάδου Διοικητικής Υποστήριξης και Ανθρωπίνου Δυναμικού του Αρχηγείου, Υποστράτηγος Δημήτριος Δήμου, Διευθυντές των Διευθύνσεων του Αρχηγείου, καθώς και άλλοι ανώτατοι και ανώτεροι Αξιωματικοί του Σώματος, όπως και αστυνομικό και πολιτικό προσωπικό.

Παρέστησαν, επίσης, ο Ελευθέριος Οικονόμου, πρώην Αρχηγός του Σώματος και πρώην Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, εκπρόσωποι πολιτικών κομμάτων και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, εκπρόσωποι Υπηρεσιών και Φορέων της Αεροδρομιακής Κοινότητας, καθώς και εκπρόσωποι των συνδικαλιστικών φορέων και ενώσεων αποστράτων της Ελληνικής Αστυνομίας, συγγενείς των θυμάτων αστυνομικών και πλήθος κόσμου.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Μακρυδημήτρης, στην ομιλία του ανέφερε τα εξής:

«Τύχη αγαθή έφερε, ώστε να παρίσταμαι σήμερα υπό την ιδιότητα του προσωρινά αρμόδιου Υπουργού σε αυτή τη σεμνή αλλά πολύ ουσιώδη τελετή. Είναι δύσκολο να αποδώσει κανείς με λόγια και να εκφράσει με τον δέοντα τρόπο την οφειλόμενη τιμή και τον σεβασμό σε ανθρώπους που εξετέλεσαν το καθήκον τους πλήρως και έδωσαν ακόμα και τη ζωή τους για την πατρίδα.

Η τιμή δεν αποδίδεται με λόγια, όσο πυκνά και καίρια αν είναι αυτά, αλλά πρωτίστως με πράξεις και έργα, όπως το παρόν, που έχουμε τη χαρά να αποκαλύπτουμε σήμερα. Έργα που διαιωνίζουν τη μνήμη και την τιμή των πεσόντων κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.

Επιτρέψτε μου, ωστόσο, μια και το επιβάλλει η περίσταση αυτή, να αναφέρω δύο σκέψεις που ίσως αξίζει να θυμούνται οι συγγενείς και οι φίλοι των πεσόντων, αλλά και οι συνάδελφοί τους και τα λοιπά μέλη του Σώματος της Ελληνικής Αστυνομίας στο οποίο υπηρέτησαν και υπηρετούν.

Οι εκλιπόντες έδωσαν τη ζωή τους κατά την εκτέλεση του καθήκοντος προς την πατρίδα∙ αξίζει, συναφώς, να μη λησμονούμε ποτέ ότι η πατρίδα μπορεί να υπάρχει χωρίς εμάς, αλλά εμείς δεν υπάρχουμε χωρίς την πατρίδα. Και η πατρίδα μεγαλούργησε όταν υπήρχαν άνθρωποι που ήταν διατεθειμένοι να εκτελέσουν το καθήκον τους, και να προσφέρουν ακόμα και τη ζωή τους, όταν το απαιτούσε το καθήκον και η πατρίδα.

Δεν έχει μικρή αξία και σημασία και η δική μας πατρίδα, κυρίες και κύριοι. Μπορεί να δοκιμάζεται από προβλήματα, μπορεί να φέρει πάνω της πληγές, αλλά είναι ό,τι πολυτιμότερο έχουμε στη ζωή μας. Μέσα σ’ αυτή την πατρίδα έχουμε τους φίλους, τους αγαπημένους και τις οικογένειές μας. Μέσα σ’ αυτήν την πατρίδα ζούμε και εργαζόμαστε, αλλά και καλλιεργούμαστε πνευματικά. Άνθρωποι χωρίς πατρίδα είναι σαν τα παιδιά δίχως μάνα και πατέρα. Αξίζει, είναι εφικτή και επιθυμητή μια τέτοια ζωή;

Αξίζει λοιπόν, η πατρίδα να την αγαπήσει και να την υπηρετήσει κανείς με τόλμη, θάρρος, ακόμη και αυτοθυσία, όταν οι περιστάσεις το απαιτούν. Αυτό είναι το βαθύτερο νόημα της στάσης του δημοσίου λειτουργού, μία στάση δημοσίου λειτουργού, την οποία επέδειξαν οι εκλιπόντες κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.

Υπηρέτησαν ένα θεσμό, ο οποίος είναι ένα από τα θεμέλια του Κράτους και της δημοκρατίας μας και θυσιάστηκαν γι’ αυτόν τον θεσμό και για την τιμή αυτού του θεσμού. Τι μεγαλύτερη τιμή για τους συγγενείς, τους φίλους και τους συναδέλφους τους, αλλά και τους συμπολίτες τους!

Πάνω απ’ όλα τ’ άλλα, κυρίες και κύριοι, η πατρίδα μας δεν είναι οι δρόμοι και τα κτίρια, όσο λαμπρά και αν είναι αυτά, ούτε τα δέντρα, ούτε οι θάλασσες, και τα βουνά. Είναι το φρόνημα και οι ψυχές, και οι αξίες των πολιτών της.

Ας μην λησμονούμε αυτό που έλεγαν οι αρχαίοι στον Θουκυδίδη – «ἄνδρες γὰρ πόλις», και ως άνδρες πρέπει να εννοήσουμε οπωσδήποτε και τις γυναίκες. Οι πεσόντες απεδείχθησαν άξια τέκνα της πατρίδας, έπεσαν με φιλότιμο και αυτοθυσία κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους. Και τώρα η πατρίδα και οι συνάδελφοί τους, αποδίδουν σε αυτούς τη δίκαιη τιμή, την αξία και τη μνήμη. Άθαφτη μέσα στην ψυχή μας θα μείνει η μνήμη και το παράδειγμα τέτοιων ανθρώπων, τέτοιων ανδρών και γυναικών.

Αναρωτιέμαι τέλος αν δεν είναι, τύχη κι ευλογία να έχει κανείς ένα τέτοιο ένδοξο θάνατο; Συγχαίρω τους γονείς για το φρόνημα των παιδιών τους, συγχαίρω τους φίλους και τους συγγενείς και τους αγαπημένους για το ήθος των αγαπημένων τους. Και εκ μέρους της πολιτείας εκφράζω τη βαθειά μου τιμή και σεβασμό στους πεσόντες.

Με τα λόγια αυτά λοιπόν, και κατά το πάγιο έθιμο που επιβάλλει η πολιτιστική μας παράδοση και η πολιτική ηθική, κλίνω το γόνυ στους πεσόντες και εύχομαι να είναι η μνήμη τους άσβηστη, αιωνία. Ως προς υμάς δε τους παρισταμένους, αφού σας ευχαριστήσω για την παρουσία σας, σας διαβεβαιώ ότι η πατρίδα μπορεί να είναι ήσυχη, όταν έχει τέκνα όπως αυτά.

Νῦν δὲ ἀπολοφυράμενοι ὃν προσήκει ἑκάστῳ ἄπιτε. Έρρωσθε και χαίρετε».

Ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Δημήτριος Τσακνάκης, ανέφερε στην ομιλία του τα εξής:

«Με απέραντο σεβασμό προσήλθαμε σήμερα να τελέσουμε τα αποκαλυπτήρια του μνημείου πεσόντων αστυνομικών εν ώρα καθήκοντος, ως ύστατο δείγμα τιμής σε αυτούς που με αυταπάρνηση και πίστη στους όρκους που έδωσαν, θυσίασαν τη ζωή τους, υπερασπιζόμενοι τα αγαθά των συνανθρώπων τους.

Θα ήθελα ιδιαίτερα να ευχαριστήσω τον κύριο Γεώργιο Τσούκαλη για τη δωρεά του μνημείου πεσόντων, τον γλύπτη κύριο Γιάννη Μπάρδη που το φιλοτέχνησε και φυσικά τους διοργανωτές της σημερινής τελετής.

Τιμούμε σήμερα τους πεσόντες στο καθήκον αστυνομικούς υπενθυμίζοντας την ίδια ώρα στην πολιτεία, το χρέος της, αφενός μεν απέναντι στις οικογένειες των Ηρώων του Σώματος, αφετέρου δε στους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες που χάθηκαν σ’ αυτή τη διαδρομή του χρέους και της προσφοράς.

Το μνημείο αυτό:

Θα μας θυμίζει την υποχρέωσή μας να μην ξεχάσουμε τη μάχη που έδωσαν, πιστοί στις υποσχέσεις τους, γιατί θυσίασαν το πολυτιμότερο αγαθό, τη ζωή τους, για να διαφυλάξουν τα αγαθά των συνανθρώπων τους και ακόμα

Θα μας θυμίζει το δύσκολο έργο που έχουμε να επιτελέσουμε, και οφείλουμε να φέρουμε εις πέρας, ως άξιοι συνεχιστές τους, έχοντας καθημερινό οδηγό μας, το θάρρος και την αυταπάρνησή τους.

Εγώ προσωπικά, αλλά και όλη η οικογένεια της ΕΛ.ΑΣ. εκφράζουμε την απόλυτη συμπαράσταση και αλληλεγγύη προς τους συγγενείς των πεσόντων αστυνομικών και τους διαβεβαιώ πως θα συνεχίσουμε αδιάκοπα τον αγώνα μας για να δικαιώσουμε τη θυσία τους. Αυτό θα αποτελέσει και το καλύτερο μνημόσυνο για τις ψυχές τους, αλλά και τη μέγιστη τιμή για τη θυσία τους.

Αναμφίβολα το χρέος μας προς τους αθάνατους αυτούς νεκρούς μας δεν εξοφλείται, όπως λέει και ο Περικλής στον Επιτάφιό του, με λόγους, αλλά με έργα που είναι αντάξια της θυσίας τους και με πράξεις που ταιριάζουν στην αρετή τους. Εμείς πάντως, τις τιμές και το σεβασμό στους νεκρούς συναδέλφους μας, δεν θα τις περιορίσουμε στο επιβαλλόμενο τελετουργικό, αλλά θα τις αποδεικνύουμε καθημερινά με τους αγώνες, όλων μας, στους δρόμους.

Είναι βαρύ το χρέος του αγώνα για τη δική τους αναγνώριση και αιώνια καταχώρηση στις καρδιές μας, γιατί έπεσαν ηρωικά στο καθήκον. Η ψυχή τους θα καθοδηγεί τη σκέψη και τις αποφάσεις μας. Ας αποτίσουμε, λοιπόν, με περίσσεια συγκίνηση το φόρο τιμής στους πεσόντες συναδέλφου μας. Αιωνία τους η μνήμη».

Σύντομους χαιρετισμούς και ομιλίες απηύθυναν επίσης ο τέως Αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Γιάννης Πανούσης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Νοτιοανατολικής Αττικής, κ. Γεώργιος Καλλιακμάνης, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνόμευσης Αερολιμένα Αθηνών, Αστυνομικός Διευθυντής Μιχαήλ Σδούκος, ο κ. Γιάννης Σμαραγδής, ως εκπρόσωπος των Διεθνών Βραβείων Giuseppe Sciacca, που υπήρξαν συνδιοργανωτές της εκδήλωσης, ο Πρόεδρος της Π.Ο.ΑΣ.Υ. κ. Γρηγόρης Γερακαράκος, ο Πρόεδρος της Π.Ο.ΑΞΙ.Α κ. Ιωάννης Κατσιαμάκος, καθώς και μέλη οικογενειών πεσόντων στο καθήκον αστυνομικών.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, κατατέθηκαν στεφάνια στο Μνημείο Πεσόντων Αστυνομικών, ενώ τιμήθηκαν οικογένειες των θυμάτων, καθώς και ο γλύπτης κ. Γιάννης Μπάρδης και ο δωρητής του μνημείου, κ. Γιώργος Τσούκαλης.

Σημειώνεται ότι από την ίδρυση της Ελληνικής Αστυνομίας, το 1984, μέχρι σήμερα (129) αστυνομικοί τραυματίστηκαν θανάσιμα, είτε βρίσκονταν σε διαταγμένη υπηρεσία είτε όχι, υπερασπιζόμενοι το καθήκον τους, τη ζωή, τη σωματική ακεραιότητα και την περιουσία των πολιτών. Οι θανάσιμοι τραυματισμοί προήλθαν κατά τη διάρκεια αιματηρών ένοπλων συμπλοκών, καταδιώξεων ένοπλων κακοποιών, τρομοκρατικών πράξεων, καθώς και ατυχημάτων που συνέβησαν κατά την ενάσκηση των αστυνομικών τους καθηκόντων.



Ακολουθούν οι φωτογραφίες της ΕΛ.ΑΣ. 


http://www.astynomia.gr/images/stories//2015/photos2015b/17092015_mnimeio001.jpg


http://www.astynomia.gr/images/stories//2015/photos2015b/17092015_mnimeio002.jpg


http://www.astynomia.gr/images/stories//2015/photos2015b/17092015_mnimeio003.jpg

http://www.astynomia.gr/images/stories//2015/photos2015b/17092015_mnimeio004.jpg

http://www.astynomia.gr/images/stories//2015/photos2015b/17092015_mnimeio005.jpg

http://www.astynomia.gr/images/stories//2015/photos2015b/17092015_mnimeio006.jpg


http://www.astynomia.gr/images/stories//2015/photos2015b/17092015_mnimeio007.jpg

http://www.astynomia.gr/images/stories//2015/photos2015b/17092015_mnimeio008.jpg

http://www.astynomia.gr/images/stories//2015/photos2015b/17092015_mnimeio009.jpg 

Πηγή ➤bloko.gr/

Διαβάστε Περισσότερα »

Μπαράζ τουρκικών παραβιάσεων στο Αιγαίο – Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου...



Police-Voice blog ➤
Εκμεταλλεύονται τη ρευστή κατάσταση της χώρας
Σε παραβάσεις του FIR Αθηνών και σε σωρεία παραβιάσεων του εθνικού εναέριου χώρου προχώρησαν τουρκικά αεροσκάφη , σε βορειοανατολικό, κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο.
Συγκεκριμένα, δύο σχηματισμοί αποτελούμενοι από οκτώ αεροσκάφη συνολικά, καθώς και τρία ακόμη μεμονωμένα, προέβησαν σε επτά παραβάσεις και σε 18 παραβιάσεις.
Μία από τις παραβιάσεις ήταν η υπέρπτηση πάνω από το Φαρμακονήσι που πραγματοποίησε ζεύγος τουρκικών αεροσκαφών στις 17:12 σε ύψος 11.200 ποδιών.Δύο από το αεροσκάφη ήταν οπλισμένα, ενώ δεν σημειώθηκαν εμπλοκές.
Όλα τα αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΧΑΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ! Η σύντροφός του τον έπιασε να την απατά από το facebook – Αυτό που ακολούθησε…



Police-Voice blog ➤
Μια ανάσα πριν από…το λουκέτο έχει φτάσει γνωστή επιχείρηση της Πάτρας η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο της εστίασης και της αναψυχής προσφέροντας ξεχωριστές γεύσεις.
Αιτία του κακού δεν είναι η οικονομική κρίση και η αδυναμία της επιχείρησης να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις της, αλλά ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης μέσω της οποίας ο άντρας του ζευγαριού έχασε τα μυαλά του για καλλίγραμμη νεαρή.
Το μυστικό του και τα όσα σχεδίαζε αποκαλύφθηκαν τυχαία από τη σύντροφο και συνέταιρό του όταν αυτή επέστρεψε μια ημέρα νωρίτερα από την ιδιαίτερη πατρίδας της και βρήκε ανοιχτό τον υπολογιστή του «άντρα» της στη σελίδα fb που διατηρεί και στην οποία έκπληκτη διάβασε όλους τους διαλόγους αλλά και την γνωστοποίηση στη γυναίκα που μέσω διαδικτύου τον είχε ξετρελάνει, πως θα χωρίσει και κάνει σχέδια για να ζήσουν μαζί.
Στο υλικό που έκανε την σύντροφο του πατρινού να βγει από τα ρούχα της υπήρχαν και φωτογραφίες οι οποίες τον έδειχναν σε προσωπικές στιγμές με το διαδικτυακό αντικείμενο του πόθου του οι οποίες προήρχοντο από συνάντηση μαζί της σε ξενοδοχείο το οποίο βρίσκεται σε περιοχή κοντά στην Πάτρα.
patrastimes
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Θα πέσετε από την καρέκλα: Ενώ η κάμερα τους κατέγραφε στις κερκίδες, δείτε τι έκανε αυτός ο άνδρας! [video]



Police-Voice blog ➤
Σε αθλητικούς αγώνες είναι συχνό φαινόμενο, οι σκηνοθέτες να κάνουν λήψεις από την κερκίδα…Πολλοί θεατές, γρήγορα αντιλαμβάνονται ότι η κάμερα του
αγώνα έχει στραφεί πάνω τους, άλλοι αργούν να το καταλάβουν, ενώ ορισμένοι άλλοι αρπάζουν την ευκαιρία για να κάνουν κάτι και να ξεχωρίσουν…
Έτσι και σε αυτό το βίντεο, αυτός ο άνδρας ενώ η κάμερα ήταν στραμμένη πάνω του και πάνω στην όμορφη κοπέλα που βρίσκεται δίπλα του, αυτός είπε να κάνει κάτι για να ξεχωρίσει!..
Τα υπόλοιπα στο video:


Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ!! Επιστροφή πινακίδων και αδειών ενόψει εκλογών!!Ποιες παραβάσεις εξαιρούνται



Police-Voice blog ➤
Επιστρέφονται από αύριο Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου οι άδειες οδήγησης, καθώς και οι πινακίδες και οι άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων (αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων), προκειμένου να διευκολυνθούν οι ψηφοφόροι που θα κινηθούν με τα δικά τους μεταφορικά μέσα για την άσκηση του εκλογικού τους δικαιώματος.
Η επιστροφή αφορά όσα στοιχεία οδήγησης αφαιρέθηκαν ή κατατέθηκαν στις αστυνομικές αρχές μέχρι και σήμερα, ενώ δεν θα εκτελεστούν οι κλήσεις που κόπηκαν για τροχαίες παραβάσεις που βεβαιώθηκαν μέχρι και σήμερα.
Εξαιρούνται και δεν επιστρέφονται στοιχεία οδήγησης και κυκλοφορίας οχημάτων,για τις εξής παραβάσεις:
• Οδήγηση υπό την επήρεια μέθης
• Οδήγηση με ταχύτητα πέραν της επιτρεπόμενης
• Παραβίαση της ένδειξης ερυθρού σηματοδότη
• Κυκλοφορία ανασφάλιστων οχημάτων
• Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα.
Οι αποφάσεις που έχουν εκδοθεί από Δικαστικές ή άλλες Αρχές εκτελούνται κανονικά. Επισημαίνεται ότι για την επιστροφή των αφαιρεθέντων στοιχείων κυκλοφορίας και αδειών οδήγησης δεν απαιτείται η άμεση καταβολή του διοικητικού προστίμου, για την είσπραξη του οποίου θα ακολουθείται η τακτική διαδικασία, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 104 του Κ.Ο.Κ.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ανέκδοτο για να γελάσουμε λίγο:Ο Έλληνας υπουργός, Αμερικανός και η γέφυρα



Police-Voice blog ➤
Ας κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα από όλα αυτά που κάνουν κουρέλια τα όνειρά μας
Μια μέρα ένας Έλληνας υπουργός πάει στην Αμερική να επισκευτεί τον συναδελφό του Αμερικανό υπουργό. Όταν μπήκε μέσα, το σπίτι του προκάλεσε μεγάλο θαυμασμό και του λέει:
- Καλά ρε που βρήκες τόσα λεφτά και έχτισες αυτό το παλάτι; Το σπίτι σου είναι τεράστιο.
Τότε του απαντάει ο Αμερικανός:
- Βλέπεις αυτή την γέφυρα εκεί στο ποτάμι;
- Ναι, απαντάει ο Έλληνας!
- Το 10% βρίσκεται εδώ μέσα!!
Μετά από 2 χρόνια ο Αμερικανός υπουργός επισκέπτεται τον Έλληνα υπουργό.
Μόλις μπαίνει μέσα, βλέπει το τεράστιο και πολύ μεγαλύτερο σπίτι από το δικό του,
- Καλά ρε που βρήκες τόσα λεφτά και έχτισες αυτό το παλάτι; ρωτάει τον ομόλογό του. Το σπίτι σου είναι τεράστιο.
- Βλέπεις αυτή την γέφυρα εκεί στο ποτάμι;
- Όχι!!!!,απαντά ο Αμερικανός!!!
- Ε! Το 100% βρίσκεται εδώ μέσα!!
Πηγή ➤makeleio.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

ΤΩΡΑ ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ!! ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΣΤΟ ΥΠ. ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ ! ΜΕΙΖΟΝ ΖΗΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.(ΒΙΝΤΕΟ)



Police-Voice blog ➤
ΤΩΡΑ οι Τούρκοι δουλέμποροι τους οργανώνουν μέσω facebook και συγκεντρώνουν χιλιάδες στον Έβρο.
Σε κλοιό λαθρομεταναστών φαίνεται πώς βρίσκεται η χώρα. Μετά τα συνεχή ναυάγια στο Αιγαίο και αφού τα ελληνικά νησιά έχουν πλημμυρίσει, οι Τούρκοι δουλέμποροι μαζεύουν τους λαθρομετανάστες τώρα στον Έβρο και προσπαθούν να τους περάσουν από τα χερσαία σύνορα στην Ελλάδα υποσχόμενοι την ασφαλή προώθηση τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση έναντι αδράς αμοιβής.
Μάλιστα, οι Τούρκοι διακινητές χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδικότερα το facebook για να οργανώσουν καλύτερα τη συγκέντρωση των λαθρομεταναστών στα σύνορα του Έβρου με στόχο τη μαζική αποστολή τους στην Ελλάδα. Ζητούν δε περισσότερα χρήματα λέγοντας στους λαθρομετανάστες πώς έτσι θα αποφευχθεί ο κίνδυνος πνιγμού στη θάλασσα του Αιγαίου.
Οι ελληνικές αρχές, δεδομένου και ότι πλησιάζει ο χειμώνας και θα είναι εξαιρετικά δύσκολα τα πράγματα για τους Τούρκους διακινητές να περάσουν τους λάθρο μέσω του Αιγαίου στα νησιά, επιχειρούν να ανακόψουν μία προσπάθεια εισβολής από τον Έβρο.Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η πρόσφατη επίσκεψη του υπηρεσιακού υπουργού Εθνικής Άμυνας Ιωάννη Γιάγκου στη περιοχή.
Γίνεται μία προσπάθεια να αποκατασταθούν τμήματα των συρμάτινων πλεγμάτων που είχαν καταστραφεί από τις πλημμύρες του περασμένου Φεβρουαρίου, αλλά και να ενισχυθούν με προσωπικό και άλλα σημεία που θεωρούνται περάσματα για τους λαθρομετανάστες ή καλύτερα σημεία απ’ όπου οι Τούρκοι δουλέμποροι σπρώχνουν τους λάθρο στην Ελλάδα.
Χιλιάδες μετανάστες ή και εκατομμύρια βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην Τουρκία, όπως αναφέρουν οι ελληνικές αρχές και ψάχνουν μια διέξοδο προς την Ευρώπη. Το τελευταίο διάστημα μάλιστα, μετά τα αλλεπάλληλα ναυάγια και τις συνεχείς τραγωδίες στο Αιγαίο, αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους να διασχίσουν τα σύνορα με την Ελλάδα και αρκετοί από αυτούς κατευθύνονται προς τον Έβρο.
Σύμφωνα με πληροφορίες στο ύψος της Αδριανούπολης, στους γύρω λόφους, έχουν συγκεντρωθεί χιλιάδες λάθρο περιμένοντας προφανώς το σύνθημα από τους διακινητές να περάσουν πεζοί στην Ελλάδα, με τις δυνάμεις ασφαλείας της Τουρκίας ασφαλώς να κάνουν τα στραβά μάτια.
Μάλιστα υπάρχει οργάνωση μέσω facebook, καθώς στην ομάδα «crossing no more», περιέχονται κάθε είδους πληροφορίες, αλλά και αναρτήσεις όπως «εμείς, εννοώ οι πρόσφυγες από τη Συρία και το Ιράκ, αποφασίσαμε να συγκεντρωθούμε κοντά στα ελληνοτουρκικά σύνορα και να εισέλθουμε στην ευρωπαϊκή επικράτεια την 15η Σεπτεμβρίου για να αποφύγουμε τις βάρκες του θανάτου…». Προφανώς και αυτό δεν γίνεται από τους ίδιους τους Σύρους ή Ιρακινούς, αλλά από τους Τούρκους διακινητές.
FACE LATRO
Σχετικά δημοσιεύματα μάλιστα φιλοξενήθηκαν χθες στον τουρκικό Τύπο. Η εφημερίδα Zaman ανάρτησε στην ιστοσελίδα της δημοσίευμα με τίτλο, «Οι Σύροι ξεκίνησαν την “πορεία ελπίδας” προς την Ευρώπη στον αυτοκινητόδρομο ΤΕΜ», το οποίο ανέφερε ότι «μετά από είδηση που διαδόθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ότι η Ελλάδα θα δεχθεί Σύρους πρόσφυγες, κύμα Σύρων κατευθύνεται προς την Αδριανούπολη μέσω του αυτοκινητόδρομου ΤΕΜ και του οδικού δικτύου D-100».
Παρόμοιο δημοσίευμα αναρτήθηκε στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας Hürriyet: «Περίπου 3.000 Σύροι πρόσφυγες που ήρθαν σε μεταξύ τους επικοινωνία μέσω Iντερνετ φθάνουν στην Ανδριανούπολη με μισθωμένα πούλμαν και Ι.Χ. Η αστυνομία τούς ανέκοψε κατόπιν εντολής του υπουργείου Εσωτερικών».
Είναι ξεκάθαρο δηλαδή πώς τα κυκλώματα των Τούρκων δουλεμπόρων χρησιμοποιούν ακόμη και τα ΜΜΕ για να στρέφουν χιλιάδες λαθρομετανάστες στα σύνορα με την Ελλάδα προβαίνοντας σε μία ιδιότυπη “πολιορκία”. Και το πλέον ανησυχητικό, όπως έχει επισημάνει το “pronews.gr” είναι πώς ανάμεσα στους “λαθρο” βρίσκονται τζιχαντι


Πηγή ➤makeleio.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Φθιώτιδα: Χρυσοθήρες πήραν άδεια και σκάβουν για θησαυρό αμύθητης αξίας - Τι λένε οι φήμες...



Police-Voice blog ➤

Οι περισσότεροι το κάνουν κρυφά, ωστόσο κάποιοι ζητούν και παίρνουν τις απαραίτητες άδειες από τις αρχές, όπως στην περίπτωση του θησαυρού της "Ανάβρας" στα σύνορα Φθιώτιδας - Μαγνησίας...

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας "Ημέρα" το "κυνήγι κρυμμένου θησαυρού" που έχει ξεκινήσει τα τελευταία τρία χρόνια στην ορεινή κοινότητα της Ανάβρας, από μια παρέα σύγχρονων χρυσοθήρων συνεχίζεται. Μάλιστα έχουν εξασφαλίσει και όλες τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις που απαιτούνται για τις παρεμβάσεις ανεύρεσης του θησαυρού.

Πρόκειται για υπόθεση που βρίσκεται σε εξέλιξη από τις αρχές του 2013, όταν μια ομάδα ατόμων από την Καρδίτσα, την Κοζάνη και την Ελασσόνα εξασφάλισαν την πρώτη άδεια από τις αρμόδιες υπηρεσίες, προκειμένου να πραγματοποιήσουν τη δική τους έρευνα έξω από το χωριό Ανάβρα για την εξεύρεση κρυμμένου θησαυρού.

Η πρώτη ωστόσο προσπάθεια δεν έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα, με την ομάδα των σύγχρονων χρυσοθήρων όμως να επιμένει και να ετοιμάζεται πλέον να προχωρήσει σε νέα επέμβαση στην περιοχή. Ήδη από πέρυσι το Φθινόπωρο η ομάδα των έξι ατόμων είχε επανεκκινήσει τις διαδικασίες για την εξασφάλιση της σχετικής άδειας και μετά και την θετική εισήγηση του Δασαρχείου Αλμυρού η Αποκεντρωμένη Διοίκηση προχώρησε στην έκδοση απόφασης που επιτρέπει την επέμβαση στην θέση "Γούρα" της τοπικής κοινότητας Ανάβρας.

Αν και το κόστος της όλης διαδικασίας και των επεμβάσεων είναι αρκετά υψηλό, η ομάδα των χρυσοθήρων επιμένει στις προσπάθειές της καθώς θεωρεί ότι στην περιοχή υπάρχει κρυμμένος θησαυρός. Μάλιστα στην περιοχή της Ανάβρας έχουν γίνει δεκάδες παράνομες ανασκαφές τα προηγούμενα χρόνια, καθώς ο "μύθος" θέλει να υπάρχουν κρυμμένες λίρες από αντάρτικες οργανώσεις, αν και αρκετοί αποδίδουν χρονολογικά τον "κρυμμένο θησαυρό" στα τελευταία χρόνια της Τουρκοκρατίας.

Πηγή: lamiareport.gr
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Κρήτη: Η φοιτήτρια που... έκανε το θαύμα της και έγινε θέμα συζήτησης παγκοσμίως (Φωτό)!



Police-Voice blog ➤

Η φοιτήτρια βραβεύτηκε από τη Μονάδα Καινοτομίας του Πολυτεχνείου και πλέον συνεχίζει τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο Νιου Τζέρσεϊ των ΗΠΑ...





Η ιδέα γεννήθηκε με αφορμή τη Στέλλα, ένα 17χρονο κορίτσι που πάσχει από τετραπληγία. Η μοναδική κίνηση που ο εγκέφαλός της μπορεί να ελέγξει είναι αυτή του δεξιού ποδιού της, ενώ πρόκειται για μια κοπέλα νοητικά υγιή με οξεία αντίληψη και εξαιρετική μνήμη.

Πώς είναι άραγε η ζωή για κάποιον που ενώ καταλαβαίνει δεν μπορεί να μιλήσει; Και που ενώ έχει συναισθήματα, αδυνατεί να τα εξωτερικεύσει, να εκφράσει την πείνα, τον σωματικό πόνο ή τη χαρά;
ΦΩΤΟ από Εφημερίδα Έθνος
ΦΩΤΟ από Εφημερίδα Έθνος

Ξεκινώντας από αυτά τα ερωτήματα και αναζητώντας λύση στα αδιέξοδα που θέτουν, μια Ελληνίδα φοιτήτρια του Πολυτεχνείου Κρήτης, η Βιλελμίνη Καλαμπρατσίδου, σχεδίασε μια πρωτοποριακή πλατφόρμα επικοινωνίας για άτομα με σοβαρά κινητικά προβλήματα, μια καινοτόμα εφαρμογή που μπορεί με χαμηλό κόστος να αναβαθμίσει σημαντικά την ποιότητα ζωής κινητικά ανάπηρων ατόμων που στερούνται ομιλίας.

Η ιδέα βραβεύτηκε από τη Μονάδα Καινοτομίας του Πολυτεχνείου, ενώ η κυρία Καλαμπρατσίδου, η οποία συνεχίζει πλέον τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο Νιου Τζέρσεϊ των ΗΠΑ, αναζητεί τρόπους για να αξιοποιηθεί εμπορικά η πλατφόρμα.

«Η εφαρμογή αναπτύχθηκε με σκοπό να δώσει σε αυτό το κορίτσι και σε κάθε άλλο άτομο με παραπλήσια κινητικά προβλήματα τη δυνατότητα να βελτιώσει από μόνο του την επικοινωνία του με τον κόσμο και να εξελιχθεί πνευματικά διαβάζοντας βιβλία, παρακολουθώντας βίντεο, ακούγοντας μουσική και βλέποντας φωτογραφίες, όλα αυτά αυτόνομα, πατώντας απλώς ένα κουμπί, χωρίς να έχει ανάγκη τη βοήθεια συνοδού» λέει μιλώντας στο «Εθνος» η δημιουργός της πλατφόρμας.

ΦΩΤΟ από Εφημερίδα Έθνος
ΦΩΤΟ από Εφημερίδα Έθνος

Η εφαρμογή λειτουργεί μέσω ενός laptop ή tablet και προσαρμόζεται στις διαφορετικές ανάγκες του κάθε ατόμου. Στην περίπτωση της Στέλλας ένα μεγάλο κουμπί, το οποίο εκείνη χειρίζεται με το πόδι, λειτουργεί ως ποντίκι και της δίνει πρόσβαση στα εικονίδια της εφαρμογής μέσω του αυτόματου κυκλικού σκαναρίσματος των εκάστοτε επιλογών.

Τα εικονίδια καλύπτουν λεκτικά μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων, φυσικών αναγκών, επιθυμιών, όπως «διψάω», «πεινάω», «πονάει το κεφάλι μου», «θέλω να μείνω μόνη μου» ή «να φορέσω αυτό», κάτι που όπως επισημαίνει η κυρία Καλαμπρατσίδου «είναι μια αξία ανεκτίμητη, παρότι εμείς το θεωρούμε δεδομένο και δεν το καταλαβαίνουμε.

Πηγή: Εφημερίδα Έθνος
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »