Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Τις μαστίγωσαν δημόσια γιατί έκαναν σεξ εκτός γάμου! (ΦΩΤΟ)



Police-Voice blog ➤

Γυναίκες με καλυμμένα τα πρόσωπά τους, γονατιστές μπροστά σε ένα πλήθος που τις βρίζει, δέχονται αδιαμαρτύρητα το δημόσιο μαστίγωμα. Το έγκλημά τους; Έκαναν σεξ χωρίς να είναι παντρεμένες. Συνέβη στην Ινδονησία εν έτη 2015! 






Το απίστευτο περιστατικό συνέβη στη Μπάντα Άτσεχ της Ινδονησίας, όπου ισχύει ο νόμος της Σαρίας.

Εκείνοι που της καταδίκασαν δεν ήθελαν απλά να τις πληγώσουν σωματικά, μαστιγώνοντάς της. Ήθελαν να τις ντροπιάσουν. Και γι’ αυτό τις έκαναν δημόσιο θέαμα. Τις ανέβασαν σε μια κόκκινη εξέδρα για να βλέπουν όλοι πόσο... "θρησκευτικά" τις τιμωρούν.

Όσο μαστιγώνεται η μια, οι άλλες περιμένουν καθισμένες σε ξύλινες καρέκλες. Περιμένουν, αγόγγυστα, τη σειρά τους να μαστιγωθούν δημόσια.


Τρεις γυναίκες και 14 άνδρες κατηγορήθηκαν για σεξουαλικά "εγκλήματα" και τζόγο και μαστιγώθηκαν μπροστά σε τζαμί της περιοχής μετά την προσευχή της Παρασκευής. 






Η Μπάντα Άτσεχ είναι η μοναδική επαρχία της Ινδονησίας όπου εφαρμόζεται ο νόμος της Σαρίας. 

Πηγή: Daily Mail
Φωτογραφίες: EPA
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Πάτρα: Συγκλονίζει το βίντεο για τον 17χρονο Γιώργο που δολοφονήθηκε από συμμαθητή του σε σχολείο!



Police-Voice blog ➤


Το γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ώρες το βίντεο με τον αδικοχαμένο Γιώργο Αλεξανδρόπουλο, που έπεσε νεκρός στο προαύλιο του σχολείο του, από σφαίρες 15χρονου συμμαθητή του...






Ένα συγκινητικό βίντεο έφτιαξαν οι φίλοι του Γιώργου Αλεξανδρόπουλου που την προηγούμενη Κυριακή έπεσε νεκρός στο προαύλιο του 2ου δημοτικού σχολείου της Κάτω Αχαΐας από σφαίρες φίλου του. Στο βίντεο παρουσιάζονται οι όμορφες στιγμές του Γιώργου, όταν ο 17χρονος χαμογελούσε και έκανε όνειρα για τη ζωή.



Δύο εικοσιτετράωρα μετά την κηδεία του 17χρονου γιου της η μητέρα του Γιώργου Αλεξανδρόπουλου μίλησε για πρώτη φορά για το χαμό του παιδιού της από τον 15χρονο που τον σκότωσε με καραμπίνα στο δημοτικό σχολείο της Κάτω Αχαΐας.

Η μητέρα του 17χρονου αποκάλυψε ότι είχε φιλοξενήσει μερικές φορές τον 15χρονο δράστη στο σπίτι της, αλλά είχε πει στον γιο της ότι δεν της άρεσε ο χαρακτήρας του και είχε του ζητήσει να μην τον καλέσει ξανά.«Είπα στον γιο μου «Δεν θέλω να τον ξαναφέρεις στο σπίτι». Δεν τον ξαναέφερε αλλά έκαναν παρέα έξω», δήλωσε. Δράστης και θύμα ήταν φίλοι από το περασμένο καλοκαίρι.

«Ερχόντουσαν σπίτι μου, τρώγανε, έκαναν γυμναστική. Τρεις τέσσερις φορές έχει έρθει σπίτι μου. Γνωρίστηκαν το καλοκαίρι και έγιναν φίλοι. Έτσι όπως τον έβλεπα που έμπαινε σπίτι μου, σαν χαρακτήρας δεν μου άρεσε από την αρχή. Το έλεγα στο γιο μου. Κοίταζε έτσι πολύ… Η κόρη μου μού είπε ότι την είχε ενοχλήσει 2-3 φορές. Είχε το νούμερό της και της έστελνε μηνύματα και στο δρόμο που την έβλεπε της μίλαγε. Ήθελε να κάνει σχέση με την κόρη μου κι αυτή δεν ήθελε».

Ο άτυχος Γιώργος που δολοφονήθηκε σε σχολείο - ΦΩΤΟ από youtube
Ο άτυχος Γιώργος που δολοφονήθηκε σε σχολείο - ΦΩΤΟ από youtube

Για τον αδικοχαμένο γιο της η μητέρα λέει: «Ήταν το καλύτερο παιδί! Τι να πω; Δεν έχω κουράγιο να μιλήσω. Αυτό παιδί τσακώθηκε με τον γιο μου γιατί πείραζε συνέχεια την κόρη μου. Κι επειδή τον ρώτησε «τι έγινε με την αδερφή μου», άρχισαν να βρίζονται.

Αυτό το παιδί έφυγε και μετά από λίγη ώρα ήρθε με την καραμπίνα και τον πυροβόλησε. Όταν έφυγε του είπε «θα σε κανονίσω». Μάλωσαν, ήρθε ένα παιδί τους χώρισε, τον απείλησε και έφυγε. Μετά από μία ώρα ήρθε με την καραμπίνα. Δεν πρόλαβε το παιδί μου… Ήταν καλό παιδί. Δεν είχε πειράξει άνθρωπο».



Πηγή: tempo24.gr

Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Χανιά: Χειροπέδες σε σπείρα που έκλεβε χρηματοκιβώτια ξενοδοχείων - Ποιοι συνελήφθησαν (Φωτό)!



Police-Voice blog ➤

Η αστυνομική έρευνα απέφερε καρπούς με αποτέλεσμα να έχουμε συλλήψεις και αποκαλύψεις...

Σημαντική επιτυχία για την Αστυνομική Διεύθυνση Χανίων, η εξάρθρωση σπείρας - φαντομάδων οι οποίοι είχαν ρημάξει τα δωμάτια ξενοδοχείων στα Χανιά και ειδικά στην περιοχή του Πλατανια. Όπως ανακοίνωσε και η ΕΛ.ΑΣ., συνελήφθησαν, ένας 32χρονος απο το Μαρόκο, ένας 25χρονος απο την Παλαιστίνη και μια 24χρονη Χανιώτισσα, ως μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, ενώ έχουν ταυτοποιηθεί και αναζητούνται ακόμα, δύο Αλγερινοί 34 και 31 ετών.
ΦΩΤΟ από flashnews.gr
ΦΩΤΟ από flashnews.gr

Ειδικότερα, από την αστυνομική προανάκριση προέκυψε ότι το τελευταίο τρίμηνο, οι δράστες προέβαιναν σε κλοπές - διαρρήξεις με τη μέθοδο της αποκόλλησης χρηματοκιβωτίων (safe-box), τα οποία ήταν στερεωμένα σε σταθερά σημεία-τοίχους, από δωμάτια ξενοδοχειακών μονάδων στην ευρύτερη περιοχή των Χανίων, τα οποία περιείχαν χρήματα, κοσμήματα, ηλεκτρονικές συσκευές, προσωπικά έγγραφα και διάφορα αντικείμενα.

Κατά τα διάρκεια της επιχείρησης, από αστυνομικούς των ανωτέρω Υπηρεσιών, βρέθηκαν σε αγροτική περιοχή και κατασχέθηκαν δέκα διαρρηγμένα χρηματοκιβώτια. Χθες (18.09.2015) μεταμεσονύκτιες ώρες, εντοπίστηκαν ο 32χρονος, ο 25χρονος και η 24χρονη να κινούνται με Ι.Χ. αυτοκίνητο και σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, ποσότητα χασίς 49 γραμμαρίων, πέντε κινητά τηλέφωνα και διαρρηκτικά εργαλεία, ενώ κατά τη σύλληψη τους ο 32χρονος με τον 25χρονο προέβαλαν αντίσταση. 

Από τη συνεχιζόμενη αστυνομική προανάκριση της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Χανίων, προέκυψε ότι ο 32χρονος με τον 25χρονο σε προγενέστερο χρόνο, προσπάθησαν να αφαιρέσουν χρηματοκιβώτιο από δωμάτιο ξενοδοχείου, έγιναν όμως αντιληπτοί και διέφυγαν.

ΦΩΤΟ από flashnews.gr
ΦΩΤΟ από flashnews.gr
Πηγή: flashnews.gr
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Ζάκυνθος: Θρίλερ στο βυθό για ζευγάρι που εγκλωβίστηκε στο βυθισμένο αυτοκίνητό του (Φωτό)!



Police-Voice blog ➤


Τα φρένα του αυτοκινήτου δεν έπιασαν και το ζευγάρι βρέθηκε στο βυθό της θάλασσας - Τη συνέχεια παρακολουθούσαν με κομμένη την ανάσα μικροί και μεγάλοι που βρίσκονταν στο σημείο...






Άγιο είχε ένα ζευγάρι από τη Ρουμανία, όταν το αυτοκίνητο που επέβαιναν, στην παραλιακή στο ύψος της εκκλησίας του Αγίου Διονυσίου, έχασε τον έλεγχο και βρέθηκε μέσα στη θάλασσα.

Στο σημείο, βρέθηκε ο λιμενικός Ηλίας Θεοδόσης, ο οποίος με αυτοθυσία, έπεσε στη θάλασσα. Σύμφωνα με μαρτυρία του ιδίου, το αυτοκίνητο ερχόταν από την νότια πλευρά της πόλης, από το Άγιο Χαράλαμπο και λίγο πριν το φανάρι στο πλάτωμα του Αγίου, το αυτοκίνητο εξετράπη της πορείας του, ανέβηκε στο πεζοδρόμιο, δεν χτύπησε (!) σε καμία κολόνα από τις πολλές που βρίσκονται εκεί και βρέθηκε ανάποδα μέσα στο νερό.

ΦΩΤΟ από imerazante.gr
ΦΩΤΟ από imerazante.gr

Κανένας πολίτης ή τουρίστας δεν περνούσε εκείνη τη στιγμή από το πολυσύχναστο παραλιακό πεζοδρόμιο, απέναντι ακριβώς από την εκκλησία του Αγίου Διονυσίου. Ο άνδρας οδηγός, από το σφοδρό χτύπημα, βρέθηκε έξω από το παράθυρο του οδηγού.

Η κοπέλα – συνοδηγός, από το τράνταγμα βρέθηκε στο πίσω κάθισμα. Όταν ο λιμενικός και πολίτες, άρχισαν να την ψάχνουν στο κάθισμα του συνοδηγού δεν μπορούσαν να την βρουν. Γρήγορα, ο Ηλίας Θεοδόσης, άρχισε να ψάχνει στο πίσω κάθισμα και εντόπισε μια τσάντα.

Το μυαλό του, αρχικά πήγε σε μικρό παιδί. Με αγωνία και μέσα στα θολά νερά, έψαχνε με τα χέρια όταν έπιασε τα μακριά μαλλιά της κοπέλας. Άμεσα την τράβηξε έξω και εκείνη τη στιγμή το κορίτσι πήρα ανάσα! Τελικά οδηγός και συνοδηγός δεν διατρέχουν κανέναν απολύτως κίνδυνο. Το αυτοκίνητο απομάκρυνε από το σημείο γερανός.

Πηγή: imerazante.gr


Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Ρόδος: Άνοιξε τον λογαριασμό του νερού που βλέπετε και έπαθε πλάκα - Δείτε φωτό!



Police-Voice blog ➤

Ο πρωταγωνιστής της υπόθεσης πήρε το λογαριασμό και προσπαθούσε να πιστέψει αυτά που διάβαζε δίπλα από το ποσό πληρωμής...

Συνεχίζουν να προκαλούν αντιδράσεις οι λογαριασμοί της ΔΕΥΑΡ στους ιδιοκτήτες ακινήτων, που αφορούν την περίοδο 2012-2014! Σε αυτόν που βλέπουμε στη φωτογραφία, ξεπερνάει τα 80.000 ευρώ για διάστημα μόλις ενάμιση έτους.
Πρόκειται για μια ακόμη μικρή ξενοδοχειακή μονάδα της Λάρδου, η οποία είναι άγνωστο αν ο ετήσιος τζίρος της μπορεί να «σηκώσει» ένα τόσο μεγάλο κόστος.
ΦΩΤΟ από rodiaki.gr
ΦΩΤΟ από rodiaki.gr

Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΥΑΡ με βάση την κατανάλωση του νερού, χρεώνει σε ποσοστό 80% τέλη για έργα και σε ποσοστό 20% τέλη υπονόμων. Μάλιστα στην συγκεκριμένη περίπτωση η αξία του νερού είναι της τάξεως των 35.364 ευρώ,

Επιπλέον στην παραπάνω περίπτωση χρεώνονται και τέλη υπονόμων ύψους 7072 ευρώ. Οι δύο παραπάνω χρεώσεις είναι αυτές που έχουν εξοργίσει όμως και αρκετούς από τους κατοίκους της περιοχής, αφενός λόγω της έλλειψης υποδομών και πόρων για την ολοκλήρωση για παράδειγμα του βιολογικού εντός του οικισμού της Λάρδου, ενώ σε ό,τι αφορά τα τέλη υπονόμων είναι γνωστό ότι στα περισσότερα σπίτια υπάρχουν βόθροι, με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες τους να χρειάζεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα να πληρώνουν επιπλέον χρήματα σε ιδιώτες για το άδειασμά τους.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση, υπάλληλοι της ΔΕΥΑΡ βρέθηκαν στην παραπάνω ξενοδοχειακή μονάδα για επανακαταμέτρηση έπειτα από αίτημα του ιδιοκτήτη.

Εκεί διαπίστωσαν ότι ενώ στον λογαριασμό αναγραφόταν πενταψήφιος αριθμός κυβικών που είχαν καταναλωθεί, στο ρολόι της ΔΕΥΑΡ ήταν καταγεγραμμένος εξαψήφιος αριθμός, πράγμα αφύσικο για τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. 

Συνεπώς προκύπτουν ερωτήματα για την αξιοπιστία ρολογιών που καταγράφουν την κατανάλωση νερού, ενώ για τον λόγο αυτό διαβεβαίωσαν τον ιδιοκτήτη ότι θα παρακολουθούν και τους επόμενους μήνες την υπόθεση και τι καταγράφει το ρολόι, για να διαπιστώσουν που οφείλεται αυτή η «ανορθογραφία».

Πηγή: rodiaki.gr
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Βαγγέλης Γιακουμάκης: Χωρίς πτυχίο τρεις φοιτητές που εμπλέκονται στα βασανιστήρια του αδικοχαμένου σπουδαστή!



Police-Voice blog ➤

Κυρώσεις για τους 7 φοιτητές που κατηγορούνται για την υπόθεση που συγκλόνισε τη χώρα - Τι αποφασίστηκε σε συνεδρίαση του συλλόγου καθηγητών της γαλακτοκομικής σχολής...

Χωρίς πτυχίο έφυγαν από τη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων τρεις από τους επτά φοιτητές που κατηγορούνται για τους τραμπουκισμούς εις βάρος του Βαγγέλη Γιακουμάκη. Ο εισαγγελέας απέστειλε έγγραφο προς τη Σχολή με το οποίο ενημέρωνε επίσημα για τις κατηγορίες που αντιμετωπίζουν.

Έτσι, σε συνεδρίαση του Συλλόγου Καθηγητών της Γαλακτοκομικής Σχολής χαρακτηρίστηκε η διαγωγή τους «επίμεμπτη» και τους επιβλήθηκαν κυρώσεις. Το αποτέλεσμα είναι οι τρεις από τους 7 να μην πάρουν πτυχίο, παρότι ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους, μέχρι τουλάχιστον να ολοκληρωθεί η ποινική διαδικασία.

Για τους υπόλοιπους τέσσερις φοιτητές, οι οποίοι εξακολουθούν να σπουδάζουν στη Σχολή, ο Σύλλογος Καθηγητών αποφάσισε να μην ξαναμείνουν στην Εστία, όπου φέρονται να έγιναν οι βασανισμοί εις βάρος του 20χρονου Βαγγέλη.

Οι κατηγορίες για τους 7 φοιτητές

Δικαστική πηγή που έχει γνώση της υπόθεσης αναφέρει στον ''Ελεύθερο Τύπο'' αναλυτικά τις κατηγορίες: ''Τελικά οι κατηγορούμενοι για επικίνδυνες σωματικές βλάβες κατ’ εξακολούθηση από κοινού δεν είναι πέντε, όπως είχε ειπωθεί αρχικά, αλλά εφτά φοιτητές. Οι εφτά νεαροί κατηγορούνται, επίσης, για παράνομη βία κατ’ εξακολούθηση από κοινού, ενώ παράλληλα έχει ασκηθεί δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση «εν τοις πράγμασι» (ουσιαστικά κατ’ αγνώστου).

Πληροφορίες αναφέρουν ότι μέχρι στιγμής υπάρχουν στοιχεία για τους βασανισμούς που έκαναν στον 20χρονο φοιτητή, αλλά όχι για συμμετοχή σε ενέργειες που να σχετίζονται με το θάνατό του.

Πηγή: Εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Περίεργο επεισόδιο με τραυματία στην Πάτρα !



Police-Voice blog ➤

Το επεισόδιο μεταξύ δύο ανθρώπων, έγινε το μεσημέρι, στην περιοχή των Προσφυγικών.





Όπως διαβάζουμε στο patrastimes.gr, το επεισόδιο σημειώθηκε στην οδό Εφέσσου, στη συμβολή της με την οδό Σμύρνης και τραυματίστηκε ένας άνθρωπος.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στους αστυνομικούς το θύμα, δεν γνώριζε τον άνδρα που του επιτέθηκε και τον τραυματίσε.

Από την αστυνομία γίνονται  έρευνες για τον εντοπισμό του δράστη, σύμφωνα με τα στοιχεία της περιγραφής του που έδωσε το θύμα,
ενώ άγνωστα παραμένουν και τα αίτια της επίθεσης.

Πηγή: PatrasTimes
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ! ! Βίντεο-ντοκουμέντο από τη Λέσβο: Δουλεμπορικό δένει ανενόχλητο στο... λιμάνι!



Police-Voice blog ➤

Εκρηκτικές διαστάσεις έχει πάρει και πάλι τις τελευταίες ημέρες το θέμα με τους μετανάστες στην Λέσβο.





Οι εικόνες που δημοσιεύει το LesvosPost, είναι χθεσινές και είναι από το λιμάνι του Μολυβου Λέσβου.

Στις 11:45 το πρωί φουσκωτή βάρκα με περίπου 50-70 μετανάστες "έδεσε" με την ησυχία της μέσα στο λιμάνι του Μολυβου,
δίπλα σε ταβέρνες και καφετέριες και από αυτήν άρχισαν να βγαίνουν οι μετανάστες και πρόσφυγες…

Tο λιμενικό δεν ήταν εκεί και οι κάτοικοι αποσβολωμένοι κατέγραφαν τις εικόνες με τα κινητά τους.



Έκπληξη προκαλεί το γεγονός πως ακριβώς διπλά στην βάρκα με τους μετανάστες έπλεε ακόμα μια ξύλινη βάρκα
με ξένους οπερατέρ και δημοσιογράφους όπου κατέγραφαν το γεγονός….

Η κατάσταση στην Λέσβο άρχισε να γίνεται πάλι τραγική καθώς στο λιμάνι της Μυτιλήνης επικρατεί ξανά χάος
όπου οι πρόσφυγες άρχισαν να ξαναστήνουν σκηνές στον χώρο του λιμανιού αλλά και γύρω από αυτό σύμφωνα με το LesvosPost.

Σήμερα, στη Λέσβο παραμένουν πάνω από 9.000 μετανάστες, οι οποίοι λόγω της ασυνεννοησίας των ακτοπλοϊκών εταιρειών
παίρνουν εισιτήρια ακόμα και δύο εβδομάδες μετά, παρά το γεγονός ότι τα πλοία και τα έκτακτα δρομολόγια
φεύγουν σχεδόν άδεια.

Πηγή: LeesvosPost
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Επεισόδια στην πορεία μνήμης για τον Παύλο Φύσσα - ΤΑ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ! ! Έσπασαν και "ξάφρισαν" σούπερ μάρκετ & κατ/ματα ! - Βίντεο και φωτογραφίες



Police-Voice blog ➤

Επεισόδια σημειώθηκαν στη διάρκεια της αντιφασιστικής πορείας στο Κερατσίνι, στη μνήμη του Παύλου Φύσσα, δύο χρόνια μετά τη δολοφονία του. Ομάδα 30 αντιεξουσιαστών ξέφυγαν της πορείας και άρχισαν να τα κάνουν γυαλιά-καρφιά, ενώ θύμα της οργής τους έπεσε κι ένας φωτορεπόρτερ, που ευτυχώς δεν τραυματίστηκε σοβαρά. Δεν δίστασαν, μάλιστα, να κάνουν πλιάτσικο σε σούπερ μάρκετ!

Καταστροφές σε φανάρια και καταστήματα στους δρόμους του Κερατσινίου προκάλεσαν οι ομάδες των αντιεξουσιαστών μετα την πορεία στη μνήμη του Παύλου Φύσσα. Σε ενα σούπερ μάρκετ στην Τσαλδάρη έσπασαν τη τζαμαρία, εισέβαλαν στο κατάστημα και άδειασαν τα ταμεία. 



Οι αντιεξουσιαστές πέταξαν κροτίδες, έκαψαν κάδους, έσπασαν φανάρια, βιτρίνες και ένα υποκατάστημα ΚΕΠ, κοντά στη λεωφόρο Λαμπράκη.


Άμεση ήταν η επέμβαση της αστυνομίας, με την παρουσία δύο διμμοιριών, που έκαναν χρήση χειροβομβίδων κρότου λάμψης.
 
Εδώ και λίγη ώρα έχουν ηρεμήσει τα πνεύματα, ενώ στο σημείο παραμένουν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις προκειμένου να αποτρέψουν νέα ένταση.

Νωρίτερα, πλήθος κόσμου άφησε ένα λουλούδι ή ένα γράμμα στο μνημείο του Παύλου Φύσσα.


Από νωρίς, δρακόντεια ήταν τα μέτρα της αστυνομίας στη λεωφόρο Λαμπράκη και στα γύρω στενά υπό το φόβο επεισοδίων. Εκτός από διμοιρίες των ΜΑΤ και μηχανάκια της ομάδας ΔΕΛΤΑ η αστυνομία έχει επιστρατεύσει και τις αύρες.


Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΡΟΥΣΦΕΤΑΚΙΑΑΑΑ 600 εκατ. ευρώ ! ! ??? Πρόκληση από νομοθετική διάταξη! Ακυρώνονται χιλιάδες έλεγχοι του ΣΔΟΕ - Χάνει το κράτος 600 εκατ. ευρώ από τη φοροδιαφυγή



Police-Voice blog ➤

Τουλάχιστον 3.500 υποθέσεις μεγάλης φοροδιαφυγής επιστρέφονται ξανά για έλεγχο... όποτε αυτός γίνει
- Οι εργαζόμενοι στις εφορίες καταγγέλλουν πως με αυτή τη διάταξη χάνονται εκατομμύρια ευρώ από το δημόσιο ταμείο
- Με αυτή τη διάταξη από τους 740 υπαλλήλους του ΣΔΟΕ θα φύγουν 500 προς τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων
- Εγκυμονεί σοβαρός κίνδυνος από αυτή τη νέα καθυστέρηση να παραγραφούν πρόστιμα και παραβάσεις

Ακυρώνονται σύμφωνα με πληροφορίες οι έλεγχοι τουλάχιστον 3.500 υποθέσεων φοροδιαφυγής, που έχουν διενεργηθεί από τον ΣΔΟΕ, όπως ορίζει διάταξη που ψηφίστηκε τον Αύγουστο από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Η ακύρωση αυτή γίνεται, καθώς μετατρέπονται οι εκθέσεις ελέγχων του ΣΔΟΕ σε απλά δελτία πληροφοριών και έτσι ουσιαστικά αναστέλλονται όλες οι καταλογισμοί φόρων και προστίμων, με αποτέλεσμα οι εφορίες να καλούνται να ξεκινήσουν από την αρχή τους ελέγχους.

Αυτό ακριβώς καταγγέλλει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στις εφορίες, η οποία με ανακοίνωσή της αναφέρει χαρακτηριστικά: "άραγε ποιούς εξυπηρετεί η διάλυση του ΣΔΟΕ και η επαίσχυντη μετατροπή των εκθέσεων του ΣΔΟΕ σε απλά δελτία πληροφοριών και μάλιστα με αναδρομική ισχύ για υποθέσεις μεγαλης φοροδιαφυγής και εισπραξιμότητας".

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η Καθημερινή από ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών εξαιτίας αυτής της νομοθετικής ρύθμισης, δεν βεβαιώθηκαν φόροι και πρόστιμα συνολικής αξίας 600 εκατομμυρίων ευρώ.

Έτσι οι μέχρι τώρα έλεγχοι σε 3.500 υποθέσεις είναι ουσιαστικά άχρηστοι, αφού θα επαναληφθούν και εγκυμονεί ο κίνδυνος κάποιές υποθέσεις και πρόστιμα να παραγραφούν.

Πέρα από αυτή τη σκανδαλώδη ρύθμιση, η ίδια διάταξη προβλέπει πως από τους 740 υπαλλήλους που υπηρετούν στο ΣΔΟΕ, οι 500 θα μεταφερθούν στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, με τους εργαζομένους στις εφορίες να μιλούν για αποδυνάμωση του ελεγκτικού μηχανισμού.

Εκτός από τις συγκεκριμένες 3.500 υποθέσεις που είχαν τελεσφορήσει και θα έδιναν χρήμα στο κράτος, στο ΣΔΟΕ εκκρεμούν άλλες 35.000 υποθέσεις, πολλές εκ των οποίων αφορούν στην περίφημη λίστα Λαγκάρντ. Βέβαια εάν κάποιος έλεγχος προσώπου που ανήκει στη λίστα Λαγκάρντ ήταν ανάμεσα στις 3.500 υποθέσεις που θα θεωρούνται πλέον απλά πληροφοριακά δελτία, τότε αυτό σημαίνει πως το συγκεκριμένο πρόσωπο δεν θα πληρώσει φόρο ή πρόστιμο, αλλά θα ξανατεθεί η υπόθεσή του προς έλεγχο.

Τέλος, οι εργαζόμενοι στις εφορίες αναφέρουν πως "αποδυνάμωση του ΣΔΟΕ που αποτελεί την κορωνίδα των ελεγκτικών μηχανισμών, την αιχμή του δόρατος κατά της φοροδιαφυγής, με τη μεταφορά 500 υπαλλήλων (σε σύνολο 740) προς τη ΓΓΔΕ, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί αναβάθμιση και μάλιστα σε μια περίοδο που, σύμφωνα με τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες, μεγάλος αριθμός σοβαρών υποθέσεων βρίσκεται σε προχωρημένο και ώριμο στάδιο για την ολοκλήρωσή τους και την εισροή στα ταμεία του κράτους εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ".

Πηγή: Με πληροφορίες από την Καθημερινή
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »