Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

Φωτογραφίες: Έφτασαν στην Ελλάδα τα λείψανα των 17 ηρώων της Κύπρου! (ΦΩΤΟ)

Φωτογραφίες: Έφτασαν στην Ελλάδα τα λείψανα των 17 ηρώων της Κύπρου! (ΦΩΤΟ)


Police-Voice blog ➤
Με αεροσκάφος C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας επέστρεψαν στην Ελλάδα τα λείψανα 17 πεσόντων στις πολεμικές επιχειρήσεις του 1964 και του 1974 στη Κύπρο. Τα λείψανα παραλήφθηκαν σε τελετή στο αεροδρόμιο Λάρνακας από τον Αρχηγό ΓΕΣ, αντιστράτηγο Στεφανή.
Πρόκειται για νεκρούς της τορπιλακάτου «Φαέθων» που βυθίστηκε από τουρκικά αεροσκάφη το 1964, για νεκρούς του αεροσκάφους «Νοράτλας» που καταρρίφθηκε το 1974 στη Λευκωσία και άλλους νεκρούς από μάχες με τους Τούρκους.
Πρόκειται για τον συνταγματάρχη Βασίλειο Παπαλάμπρου και τους Ανθυπασπιστές Νικόλαο Κρητικό και Νικόλαο Αθανασίου που υπηρετούσαν το 1974 στην ΕΛΔΥΚ, τον Αντιπτέραρχο Βασίλειο Παναγόπουλο, που ήταν ο Κυβερνήτης του Νοράτλας και τους Ανθυπασπιστές καταδρομείς Σωτήριο Κουρούνη και Στέφανος Τζιλιβάκη.
Μαζί με αυτούς επιστρέφουν στην Ελλάδα και τα οστά των στρατιωτών της ΕΛΔΥΚ, Ελευθέριου Άνθη, Γεώργιου Ζερβομανώλη, Αθανάσιου Καραγεώργου,  Ιωάννη Κωνσταντακόπουλου,  Κωνσταντίνου Μπροδήμα,  Ιωάννη Παπαδόπουλοου,  Αργύριο Σίννη,  Μανούσου Τριανταφυλλίδη,  Βασίλειου Τριάντη και  Γεώργιο Χαμουργιωτάκη. Επίσης επιστρέφει στην Ελλάδα  ο Ανθυπασπιστής Ναυτικού Νικόλαος Νιάφας, που υπηρετούσε στη τορπιλάκατο «Φαέθων» που βυθίστηκε το 1964.
Τα οστά των πεσόντων παραδόθηκαν σήμερα από τη Κυπριακή Δημοκρατία στους συγγενείς τους, παρουσία του Προέδρου Αναστασιάδη και του υπουργού εθνικής άμυνας Πάνου Καμμένου, ο οποίος συνοδευόταν από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Ναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη ΠΝ και τον Αρχηγό ΓΕΣ Αντιστράτηγο Αλκιβιάδη Στεφανή.
Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας απηύθυνε τον εξής χαιρετισμό:
«Υποκλίνομαι στους σεβαστούς συγγενείς των ηρώων. Με αισθήματα δέους, βαθιάς συγκίνησης και εθνικής υπερηφάνειας συγκεντρωθήκαμε σήμερα εδώ, με τον προσήκοντα σεβασμό, για να αποτίσουμε τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους ηρωικούς πεσόντες Ελλαδίτες στρατιωτικούς κατά την επαίσχυντη Τουρκική εισβολή το 1974 στη μαρτυρική Κύπρο αλλά και τον πεσόντα της ακταιωρού ΦΑΕΘΩΝ το 1964.
Άπαντες επιτελούσαν εθνική αποστολή και συμμετείχαν σε πόλεμο. Δεν συμμετείχαν ούτε σε άσκηση ούτε σε κρυφή αποστολή, όπως έλεγαν κάποιοι μέχρι σήμερα. Αυτή είναι η αλήθεια και η πατρίδα είναι υπερήφανη.
Γονατίζουμε μπροστά στους ήρωες:
Αντιπτέραρχο Παναγόπουλο Βασίλειο
Συνταγματάρχη (ΠΖ) Παπαλάμπρου Βασίλειο
Στους Έφεδρους Ανθυπασπιστές (ΠΖ)
Καραγεώργο Αθανάσιο
Σίννη Αργύριο
Κωνσταντακόπουλο Ιωάννη
Χαμουριωτάκη Γεώργιο
Παπαδόπουλο Ιωάννη
Μπροδήμα Κωνσταντίνο
Ζερβομανώλη Γεώργιο
Τριάντη Βασίλειο
Τριανταφυλλίδη Μανούσο
Κρητικό Νικόλαο
Αθανασίου Νικόλαο
Στους Έφεδρους Ανθυπασπιστές (ΚΔ)
Κουρούνη Σωτήριο
Τσιλιβάκη Στέφανο
Στον Έφεδρο Ανθυπασπιστή (ΜΧ)
Άνθη Ελευθέριο
Στον Έφεδρο Ανθυπασπιστή Πολεμικού Ναυτικού (Ακταιωρός Φαέθων)
Νιάφα Νικόλαο.
Υποκλινόμαστε λοιπόν, για άλλη μια φορά στις ηρωικές μορφές εκείνων που χάθηκαν στον αγώνα κατά του εισβολέα. Αυτούς που ανήκουν στο πάνθεον των ηρώων, συνεχίζοντας με το παράδειγμα τους την ένδοξη ιστορία των Ενόπλων Δυνάμεων, που είναι γραμμένη με ανεξίτηλο το αίμα επώνυμων και ανώνυμων Ελλήνων. Τα λόγια είναι φτωχά για να περιγράψουν την προσφορά τους στο Έθνος.
Πριν 43 χρόνια οι τιμώμενοι ήρωές μας, μαζί με άλλα άξια τέκνα της Πατρίδας, ενίσχυσαν τον άνισο αγώνα που έδιναν οι ελληνοκυπριακές δυνάμεις στη Μεγαλόνησο, συνεπείς στους όρκους που έδωσαν, τιμώντας το «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι».
Δε δείλιασαν μπροστά στο θάνατο και έδωσαν το παράδειγμα στις επόμενες γενιές των Ελλήνων που πιστεύουν στην αξία της ελευθερίας. Που πιστεύουν ότι υπάρχουν αρχές και έννοιες για τις οποίες αξίζει να δώσουμε την ύστατη ρανίδα του αίματος μας και την τελευταία μας πνοή. Αυτοί έπεσαν υπέρ βωμών και εστιών και ορίζουν τη δική μας αποστολή και το δικό μας καθήκον.
Στην ιερή γη της Κύπρου, στην ιερή ελληνική γη της Κύπρου, βρίσκονται θαμμένα πολλά παλικάρια της Ελλάδας και της Κύπρου, που έπεσαν αναλαμβάνοντας το βάρος της Ιστορίας. Της Ιστορίας που γεννούσε πάντα ήρωες και συνεχίζει να γεννά ήρωες ακόμα και σε περίοδο ειρήνης.
Κυρίες και κύριοι,
Οι Κύπριοι αδελφοί μας έχουν επωμισθεί το χρέος να συνεισφέρουν ενεργά στη δικαίωση της Κύπρου, στην εμπέδωση της ειρήνης και στην επανένωση της Μεγαλονήσου.
Σας μεταφέρω μήνυμα αλληλεγγύης και δηλώνω απερίφραστα τη διαρκή στήριξη όλου του ελληνικού λαού στον Κυπριακό Ελληνισμό.
Είναι αμετακίνητη η θέση μας για διαρκή συνεργασία και πλήρη συντονισμό των δύο Κυβερνήσεων μας, με σκοπό μια ελεύθερη Κύπρο, μία ενωμένη Κύπρο, με αποχώρηση των στρατευμάτων εισβολής και κατοχής και κατάργηση των αναχρονιστικών εγγυήσεων.
Ευρισκόμενος εδώ τιμώ την προσήλωση, το σεβασμό και το ενδιαφέρον όλων σας για τα ιστορικά γεγονότα του Κυπριακού Ελληνισμού, που υπογραμμίζουν την κοινή πορεία του Ελληνισμού, αποτελούν παράδειγμα της ενότητας και της συστράτευσης και τονίζουν για άλλη μια φορά τη σημασία της κοινής μας προσπάθειας.
Αγαπητοί συγγενείς των πεσόντων,
Σας οφείλουμε μεγάλη ευγνωμοσύνη. Θέλω να σας ευχαριστήσω εκφράζοντας τη βαθειά μου εκτίμηση και σας διαβεβαιώνω γνωρίζοντας τον πόνο και την αγωνία που βιώσατε όλα αυτά τα χρόνια -με κάποιους από εσάς συναντηθήκαμε το 1994 – ότι θα συνεχίσουμε μέχρι τέλους σε συνεργασία με τις Κυπριακές αρχές για την εκπλήρωση του χρέους μας έναντι των ηρώων μας και των οικογενειών τους. Αυτή ήταν και η πρώτη προτεραιότητα μου όταν ανέλαβα Υπουργός Εθνικής Άμυνας στην Ελλάδα.
Τιμή και δόξα σε αυτούς τους ήρωες που έδωσαν τη ζωή τους για την πατρίδα μας.
Αξιωματικοί των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, του ελληνικού Στρατού και του Πολεμικού Ναυτικού που σήμερα γυρίζετε στην πατρίδα, θα σας συνοδεύσουμε με τη στρατιωτική ηγεσία των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων με όλες τις οφειλόμενες τιμές. Πέσατε υπέρ πίστεως και πατρίδος στα ελληνικά χώματα της Κύπρου και σήμερα επιστρέφετε στη μητροπολιτική Ελλάδα στη συνέχεια της Ελλάδος.
Θα σας υποδεχτούμε όπως οφείλαμε να σας υποδεχτούμε εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Εκ μέρους της ελληνικής πολιτείας προς εσάς μόνο, ένα μπορώ να πω, ένα μεγάλο συγνώμη για όλα αυτά τα χρόνια που πέρασαν, ένα μεγάλο συγνώμη γιατί κάποιοι πίστεψαν ότι στο όνομα των καλών σχέσεων θα έπρεπε η θυσία σας να αποσιωπηθεί. Όταν τα κτήνη από την απέναντι πλευρά δολοφονούσαν χωρίς να σέβονται ούτε καν τις αρχές του πολέμου.
Σήμερα παραβιάζουν τον εθνικό εναέριο χώρο μας την ώρα που εμείς αποδίδουμε τιμές στους ήρωες. Κάποιοι πίστεψαν ότι θα πρέπει να σιωπήσουμε και θα πρέπει να μαλακώσουν τα πράγματα. Όχι. Η οφειλή της πατρίδας είναι τη θυσία σας να την κάνει παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές και αυτό κάνει σήμερα.
Είμαι ευγνώμων στον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, στην κυπριακή κυβέρνηση και στις Επιτροπές που έδωσαν την ψυχή τους όλα αυτά τα χρόνια για να αποκατασταθεί η αλήθεια.
Σας υπόσχομαι εξοχότατε κ. Πρόεδρε ότι αυτή την εμπιστοσύνη θα την τιμήσουμε. Παραλαμβάνουμε τους ήρωες στη μητέρα πατρίδα, τους αποδίδουμε τις τιμές, αλλά θα συνεχίσουμε μέχρι να έρθει και ο τελευταίος ήρωας που έδωσε τη ζωή του εδώ στη μαρτυρική Κύπρο.
Αναγνωρίσαμε τη θυσία του κυβερνήτη της ακταιωρού ΦΑΕΘΩΝ, Μητσάτσου που το 1964 πολέμησε για την Ελλάδα, εδώ στην Κύπρο. Κάποιοι θεώρησαν ότι δεν θα έπρεπε ο ναύαρχος πλέον να αναγνωρίζεται ως ήρωας. Κυκλοφορούσε επί αρκετές δεκαετίες ακρωτηριασμένος και κάποιοι δεν του έδιναν προτεραιότητα στα νοσοκομεία γιατί δεν θα έπρεπε να αποκαλυφθεί η αποστολή.
Αυτά αποκαθιστούμε πλέον, κάτω από τη σκέπη του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας, του Έλληνα Προέδρου, του Έλληνα Πρωθυπουργού και με τη βοήθεια των Υπουργών της κυπριακής κυβέρνησης.

Γονατίζουμε μπροστά στους ήρωες και σας καλώ όλους μαζί να φωνάξουμε, Αθάνατοι».
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Βόμβα της RAF «αφιερωμένη» στον ISIS: «Από το Μάντσεστερ με αγάπη!» Το υπουργείο Άμυνας της Βρετανίας επιβεβαίωσε την αυθεντικότητα της φωτογραφίας

Βόμβα της RAF «αφιερωμένη» στον ISIS: «Από το Μάντσεστερ με αγάπη!» Το υπουργείο Άμυνας της Βρετανίας επιβεβαίωσε την αυθεντικότητα


Police-Voice blog ➤

Το υπουργείο Άμυνας της Βρετανίας επιβεβαίωσε την αυθεντικότητα της φωτογραφίας

Το γύρο του κόσμου κάνει τις τελευταίες ημέρες μια φωτογραφία, η οποία άρχισε να κυκλοφορεί ευρέως στο διαδίκτυο αμέσως μετά την τρομοκρατική επίθεση στο Μάντσεστερ Αρένα το βράδυ της περασμένης Δευτέρας.
Όπως θα δείτε, η βόμβα που ανήκει στη RAF (Βρετανική πολεμική αεροπορία) γράφει επάνω την φράση «Από το Μάντσεστερ με αγάπη».
Αν και πολλοί αμφισβήτησαν την αυθεντικότητα της εν λόγω φώτο, τελικά η βρετανική πολεμική αεροπορία επιβεβαίωσε στον «Independent» πως είναι αυθεντική.
Ωστόσο δεν έχει διευκρινιστεί ούτε ποιος έγραψε το μήνυμα πάνω, ούτε πότε το έγραψε.
Αυτό που είναι σίγουρο, είναι πως πρόκειται για βόμβα καθοδηγούμενη με λέιζερ, Paveway.
(star.gr)
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ: ΑΛΒΑΝΟΣ ΜΑΧΑΙΡΩΣΕ 38ΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΠΛΗΘΟΣ ΚΟΣΜΟΥ!

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ: ΑΛΒΑΝΟΣ ΜΑΧΑΙΡΩΣΕ 38ΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΠΛΗΘΟΣ ΚΟΣΜΟΥ!


Police-Voice blog ➤
«Πάγωσαν» όσοι βρίσκονταν στην περιοχή Καλλιπάδο στη Ζάκυνθο και παρακολουθούσαν τον καυγά που ξέσπασε μέρα- μεσημέρι ανάμεσα σε έναν 22χρονο Αλβανό και έναν 38χρονο Έλληνα, όταν είδαν τον πρώτο να βγάζει μαχαίρι και να χτυπάει ξανά και ξανά με αυτό τον δεύτερο!


Στην περιοχή επικράτησε πανικός, τον οποίο προσπάθησε να εκμεταλλευτεί για να διαφύγει ο νεαρός δράστης. Ωστόσο, εντοπίστηκε άμεσα από τους αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. που είχαν ενημερωθεί για το αιματηρό περιστατικό και τον εγκλώβισαν πριν απομακρυνθεί από την περιοχή. Το μαχαίρι με το οποίο προκάλεσε πολλαπλά τραύματα σε διάφορα σημεία του σώματος του θύματος, βρέθηκε πεταμένο στον τόπο του τραυματισμού.

Ο 22χρονος, που προσήχθη για προανάκριση στην Ασφάλεια και ισχυρίστηκε ότι είχε προσωπικές διαφορές με το θύμα, οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ζακύνθου ο οποίος του απήγγειλε κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος για απόπειρα ανθρωποκτονίας και οπλοχρησία. Ο 38χρονος νοσηλεύεται στο νοσοκομείου της Ζακύνθου έχοντας διαφύγει τον κίνδυνο για την ζωή του.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ: ΛΑΘΡΟ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΙΝΑ ΣΤΟ ΔΕΡΒΕΝΙ

ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ: ΛΑΘΡΟ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ  ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΙΝΑ ΣΤΟ ΔΕΡΒΕΝΙ


Police-Voice blog ➤
Ένα πρωτοφανές περιστατικό με πρωταγωνιστές τρεις μετανάστες από το Ιράν, το Αφγανιστάν και το Πακιστάν, σημειώθηκε χθες το απόγευμα στην περιοχή του Δερβενίου στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε στις αρχές ιδιοκτήτης αγροικίας της περιοχής οι τρεις μετανάστες εισέβαλαν στην αυλή της ιδιοκτησίας του και αποκεφάλισαν μια προβατίνα. Νωρίτερα οι δράστες απαθανάτισαν τη στιγμή της εισβολής βγάζοντας φωτογραφίες τα ζώα αλλά και τους εαυτούς τους με τα κινητά τους τηλέφωνα.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του thestival.gr ο ιδιοκτήτης της αγροικίας δήλωσε στους αστυνομικούς ότι δεν είναι η πρώτη φορά που τα οικόσιτα ζώα του βρίσκονται στο στόχαστρο προσφύγων και μεταναστών από το κέντρο φιλοξενίας προσφύγων «Αλεξίλ», το οποίο βρίσκεται σε απόσταση εκατό μέτρων. Από το βράδυ της Μ. Παρασκευής μέχρι χθες άγνωστοι είχαν εισβάλει ακόμη τρεις φορές.

Χθες το απόγευμα οι κάμερες ασφαλείας της οικίας κατέγραψαν την είσοδο ομάδας πέντε ατόμων στο χώρο όπου βρίσκονται τα οικόσιτα ζώα. Ο ιδιοκτήτης έσπευσε στο σημείο μαζί με την Αστυνομία. Συνελήφθη ο ένας εκ των δραστών ο οποίος είχε τον ρόλο του τσιλιαδόρου.

Δύο ώρες αργότερα κάτοικοι των γύρω σπιτιών αντιλήφθηκαν εκ νέου παρουσία αγνώστων ατόμων στον αυλόγυρο της αγροικίας. Αστυνομικός από το camp φιλοξενίας συνέλαβε δύο άτομα τα οποία είχαν κρυφτεί έξω από την αγροικία. Κατά τη σύλληψη διαπιστώθηκε ότι οι δύο δράστες είχαν αποκεφαλίσει μία προβατίνα. Νωρίτερα είχαν βγάλει φωτογραφίες με τα κινητά τους τηλέφωνα τους χώρους της αγροικίας και τα ζώα που ήταν στον αυλόγρυο.

«Φοβάμαι ότι οι δράστες επέστρεψαν μετά τη σύλληψη του τσιλιαδόρου για να στείλουν κάποιο μήνυμα. Για ποιο λόγο να αποκεφαλίσουν το ζώο. Σας το τονίζω! Δεν το έσφαξαν απλά. Το αποκεφάλισαν» δήλωσε στο thestival.gr o ιδιοκτήτης της αγροικίας.

Οι τρεις συλληφθέντες πέρασαν τη νύχτα στο κρατητήριο του αστυνομικού τμήματος Λαγκαδά ενώ αύριο αναμένεται να οδηγηθούν στον εισαγγελέα. Σημειωτέον ότι το αδίκημα της ζωοκτονίας θεωρείται κακούργημα.

Την υπόθεση από την πλευρά της πολιτικής αγωγής επιμελείται ο δικηγόρος Θέμης Δαμάκης. «Αναμένουμε τον σχηματισμό δικογραφίας και στη συνέχεια θα έχουμε ξεκάθαρη εικόνα των πράξεων των τριών συλληφθέντων και των κατηγοριών που τους βαρύνουν», δήλωσε ο κ. Δαμάκης.

Πηγή: www.thestival.gr
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Θεσσαλονίκη: 85χρονος σάτυρος ασελγόυσε σε 14χρονο!

Θεσσαλονίκη: 85χρονος σάτυρος ασελγόυσε σε 14χρονο!


Police-Voice blog ➤
Ένας 85χρονος συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη, κατηγορούμενος για αποπλάνηση και ασέλγεια σε βάρους ανηλίκου, κατ’ εξακολούθηση. Ως θύμα του φέρεται ένα 14χρονο αγόρι, το οποίο ο ηλικιωμένος γνώρισε όταν ο ανήλικος πήγε να του πει τα κάλαντα.
Η υπόθεση έφτασε στο Τμήμα Ανηλίκων της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, ύστερα από καταγγελίες γειτόνων του 85χρονου στο «Χαμόγελο του Παιδιού» και ακολούθησε η σύλληψή του. Οι εις βάρος του αποδιδόμενες πράξεις τελέστηκαν από τον περασμένο Φεβρουάριο και μετά, ενώ, σύμφωνα με τη δικογραφία, ο κατηγορούμενος ως δράστης φέρεται να έδινε κάθε φορά «χαρτζιλίκι», από 5 έως 10 ευρώ, στον ανήλικο.
Το μεσημέρι οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Ποινικής Δίωξης και παραπέμφθηκε να απολογηθεί σε τακτικό ανακριτή.
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ ΜΑΣ
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ…ΕΕ ΡΕΕ ΓΛΕΝΤΙΑΑ ! «ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ» η Εμπειρία των Συμμάχων…. Ολοκληρωτική ΝΙΚΗ του Βλαντιμίρ Πούτιν… !!!

 «ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ» η Εμπειρία των Συμμάχων…. Ολοκληρωτική ΝΙΚΗ του Βλαντιμίρ Πούτιν…


Police-Voice blog ➤ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΑΤΣΕΣ ΤΟΥΣ !
«Εφιαλτική» Περιγράφεται η Εμπειρία των Συμμάχων του ΝΑΤΟ Από την Χθεσινή Σύνοδο Γνωριμίας τους με τον Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ.
Του Μιχαήλ Στυλιανού
Στη Ταορμίνα της Σικελίας, όπου συνέρχεται η σημερινή σύνοδος των G7, ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, θα διαμείνει στην άλλοτε αμερικανική βάση -δεν θα συγκατοικήσει με τους υπόλοιπους ηγέτες της σύναξης.
Η διευθέτηση αποδεικνύεται προνοητική, μετά τον ψυχικό αναβρασμό που έχει προκαλέσει σε όσους εξ αυτών συμμετείχαν στη χθεσινή σύνοδο του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες. Δημοσιογράφοι διαπιστευμένοι στο ΝΑΤΟ, που μεταφέρουν το κλίμα της πρώτης εκ του συστάδην επαφής των Ευρωπαίων ηγετών του ΝΑΤΟ με τον νέο Αμερικανό Πρόεδρο, χαρακτηρίζουν την εμπειρία εφιαλτική.
Παραμερίζοντας την παραδοσιακή πρακτική της υποκριτικής αβρότητας και αντιμετωπίζοντάς τους με την αιχμηρή ευθύτητα του επιχειρηματία οικοδομών απευθυνόμενου προς εργολάβους, διέψευσε τραυματικά τις ελπίδες τους για την αποτελεσματικότητα της αμείλικτης πολεμικής που υφίσταται από εχθρούς στην Ουάσιγκτων και «συμμάχους» στην Ευρώπη.
– Ο Αμερικανούς Πρόεδρος τους τόνισε τουλάχιστον δύο φορές ότι μόνο τρεις από τις 28 χώρες του ΝΑΤΟ ανταποκρίνονται στη συμβατική τους υποχρέωση να συμβάλλουν στις δαπάνες του οργανισμού προστασίας τους με το 2% του ΑΕΠ, ότι πρέπει να θεραπευθεί αυτή η ανωμαλία και ότι το καθορισμένο 2% δεν επαρκεί !
– Διέψευσε τις προσδοκίες τους ότι θα επαναλάβει την καθιερωμένη, από όλους τους προκατόχους του στην αμερικανική προεδρία και σε τέτοιες συνόδους, επιβεβαίωση της προσήλωσης της κυβέρνησής του στο άρθρο 5 του καταστατικού της συμμαχίας, που υποχρεώνει όλα τα μέλη της να σπεύσουν σε βοήθεια αυτού που θα υποστεί επίθεση.
Αυτό ήταν το βαρύτερο πλήγμα για τους ακροατές του, και εσφράγισε την έκφραση των προσώπων τους, τους ψιθύρους τους και τα σχόλια των ίδιων και των δημοσιογράφων. Σ’ αυτό σταμάτησε ιδιαίτερα η προσοχή και της Ντώυτσε Βέλλε, φερεφώνου της Γερμανίας, στις σημερινές εκπομπές.
– Σε αντιδιαστολή με τις ομιλίες των άλλων ηγετών στο ΝΑΤΟ και του προέδρου του Συμβουλίου, Τουσκ ,στην έδρα της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης που πρόβαλλαν την «ρωσική απειλή» για τις χώρες της Ευρώπης, ο Τραμπ την τοποθέτησε τελευταία στην απαρίθμηση των κινδύνων. . . που υπαγορεύουν την αύξηση του επιπέδου της εισφοράς των μελών της συμμαχίας…
Η προηγηθείσα προσπάθεια του Γραμματέα του ΝΑΤΟ, Γιενς Στόλτενμπεργκ, να εξημερώσει τα ένστικτα του επισκέπτη με την παραπειστική υπόσχεση πως το ΝΑΤΟ θα στρατευθεί σύσσωμο στον αγώνα κατά της τρομοκρατίας στη Μέση Ανατολή, αποδείχτηκε οικτρά ατελέσφορη. Και ο κ. Γενικός Γραμματέας υποβλήθηκε στην οδυνηρή δοκιμασία –μάρτυρας το πρόσωπό του σε τηλεοπτική και φωτογραφική απεικόνιση- να δέχεται όρθιος, δίπλα και κάτω από το βήμα του ομιλητή, την βροχή χολής και ματαίωσης που περιείχε το κείμενό του.
Σχολιαστής της Ντώυτσε Βέλλε παραδεχόταν σήμερα άλλωστε ότι αυτή η υπόσχεση Στόλτενμπεργκ ήταν «συμβολική», αφού μόνο δυο ευρωπαϊκές χώρες μπορούν να συμβάλουν στην εκστρατεία κατά την ισλαμικής τρομοκρατίας στην Μέση Ανατολή, η Γαλλία και η Βρετανία. Και αυτές είναι ήδη παρούσες εκεί.
Ο αντίκτυπος της ιστορικής ψυχρολουσίας είναι ορατός στα ρεπορτάζ των τηλεοράσεων στα πρόσωπα και τις κινήσεις νευροσπάστων των Ευρωπαίων συμμάχων. Στο ρεπορτάζ της Ντώϋτσε Βέλλε διακρίνει κανείς την Καγκελάριο να προσπαθεί να συντονιστεί με το βάδισμα του Προέδρου και να αγωνίζεται να τον πείσει πως η Γερμανία εκπληρώνει τις υποχρεώσεις της στη συμμαχία.
Αλλά είναι δύσκολο να συναγωνιστεί κανείς σε παραστατικότητα -στην απόδοση των συναισθημάτων που πυροδότησε χτες ο Πρόεδρος Τραμπ στο Νατοϊκό ακροατήριό του- με την περιγραφή στην ηλεκτρονική εφημερίδα Foreign Policy, με τον χαρακτηριστικό τίτλο: « Ο Τραμπ Δίνει στον Πούτιν μια Νίκη στη Πρώτη Συνάντηση του ΝΑΤΟ»
Ο ανταποκριτής γράφει ότι ο Τραμπ απογοήτευσε τις προσδοκίες των συμμάχων ότι θα διακηρύξει την προσήλωσή του στην υπόθεση της κοινής άμυνας, ότι τους κατηγόρησε πως δεν ξοδεύουν αρκετά, ότι τους έκανε να αισθάνονται άσχημα, και ότι τυχαίες πρόσωπο-με πρόσωπο συναντήσεις του προκαλούσαν αμηχανία.
Σε ενίσχυση των προσωπικών του διαπιστώσεων επικαλείται πρώην υψηλό παράγοντα του Πενταγώνου κατά τις οποίες οι σύμμαχοι υπέστησαν δεινή απογοήτευση. «Αυτοί οι σύμμαχοι ανησυχούν φοβερά για το μέλλον τους. Βλέπουν τη Ρωσία σαν υπαρξιακή απειλή και ζουν μ’ αυτή κάθε μέρα» είπε. ΄Ενας εμπειρογνώμονας του ΝΑΤΟ στο Ατλαντικό Συμβούλιο του είπε και τη φράση του τίτλου της ανταπόκρισης: « Η συμπεριφορά του Τραμπ σ’ αυτή τη σύνοδο του ΝΑΤΟ είναι ασφαλώς μια νίκη για τον Πούτιν».
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Πρόκειται για τα Μεγαλύτερα του Κόσμου!!! AΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ! ΘΑ ΣΑΣ… ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ…«ΖΟΥΜΕ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΕΣ…!!!» (ΒΙΝΤΕΟ)

Πρόκειται για τα Μεγαλύτερα του Κόσμου!!! AΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ! ΘΑ ΣΑΣ… ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ…«ΖΟΥΜΕ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΕΣ…!!!» (ΒΙΝΤΕΟ)


Police-Voice blog ➤
Πρόκειται για τα Μεγαλύτερα του Κόσμου!!!
«Ζούμε στιγμές πρωτόγνωρες. Το νέο μοντέλο που έχουμε στα χέρια μας, μας δίνει το δικαίωμα να υποστηρίζουμε πως τα κοιτάσματα φυσικού αερίου που υπάρχουν νοτιοδυτικά της Κρήτης, είναι τα μεγαλύτερα του κόσμου!», είπε μιλώντας στο Ράδιο 984 ο Δρ. Ηλίας Κονοφάγος αναφερόμενος στη νέα κατάσταση που διαμορφώνεται στον τομέα της Ενέργειας.
Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά «αν αυτό μας κάτσει» η Ευρώπη με αυτό το κοίτασμα εξασφαλίζει την ενέργειά της για τα επόμενα 30 – 40 χρόνια.
Υπενθυμίζεται,  κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Ενέργειας ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε κόμβο στον τομέα της ενέργειας τη Κρήτη αφενός λόγω γεωγραφικής θέσης καθώς αποτελεί τον ενδιάμεσο σταθμό των ενεργειακών διαδρομών και των αγωγών και αφετέρου λόγω της ύπαρξης μεγάλων κοιτασμάτων υδρογονανθράκων νοτίως και δυτικά του νησιού.
Κοιτάσματα, όπως σημείωσε με νόημα, για τα οποία υπάρχει “ζεστό” ενδιαφέρον από τους ξένους πετρελαϊκούς κολοσσούς.
Την ίδια ώρα διακεκριμένοι επιστήμονες, παραθέτουν νέα εντυπωσιακά επιστημονικά δεδομένα που αποκαλύπτουν, ή πιο σωστά “φωτογραφίζουν” την ύπαρξη γιγαντιαίων κοιτασμάτων φυσικού αερίου νοτιοδυτικά της Κρήτης, στα ανοικτά του Κόλπου της Σύρτης στην επαφή των ορίων της ΑΟΖ (ή υφαλοκρηπίδας) μεταξύ Λιβύης και Ελλάδος και εκτιμάται ότι περιέχει τουλάχιστον 43 τρισεκατομμύρια κυβικά μέτρα (Tcm).

Διαβάστε Περισσότερα »

Εξελίξεις σοκ με 36χρονη μεσίτρια: Τι απίστευτο βρήκαν σε αίμα και ούρα. Τι της έδωσε ο δολοφόνος γιατρός

Εξελίξεις σοκ με 36χρονη μεσίτρια: Τι απίστευτο βρήκαν σε αίμα και ούρα. Τι της έδωσε ο δολοφόνος γιατρός


Police-Voice blog ➤
Νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την υπόθεση της 36χρονης μεσίτριας που φέρεται να δολοφονήθηκε από τον 38χρονο αγγειοχειρούργο μέσα στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.
Όπως αποκάλυψε η δικηγόρος της οικογένειας του θύματος στον ΑΝΤ1 στο άψυχο κορμί της άτυχης μεσίτριας βρέθηκε και δεύτερη ουσία, εκτός από την προποφόλη, σύμφωνα με τον ιατροδικαστή. Η ουσία που βρέθηκε στο κορμί της είναι το σκληρό οπιούχο ναρκωτικό φάρμακο, fentanyl, το οποίο είναι 80 με 100 φορές πιο ισχυρό από τη μορφίνη και 40-50 φορές πιο ισχυρό από ηρωίνη 100% καθαρότητας. Το φάρμακο εντοπίστηκε στο αίμα και τα ούρα της άτυχης 36χρονης μητέρας.
Σύμφωνα με την δικηγόρο, το συγκεκριμένο φάρμακο δεν μπορεί να δικαιολογηθεί καθώς οι σκληρυντικές ενέσεις για τις οποίες πήγε η άτυχη γυναίκα εκείνη την ημέρα στο νοσοκομείο για την διενέργειά τους, δεν απαιτείται η χορήγηση αυτού του κοκτέιλ των φαρμάκων, δηλαδή της προποφόλης και του fentanyl. Παράλληλα, η δικηγόρος τονίζει πως η ύπαρξη αυτού του φαρμάκου στο άψυχο κορμί της μεσίτριας καταδεικνύει την αξιόποινη συμπεριφορά του κατηγορουμένου, όπως αποδόθηκε από τον Εισαγγελέα και την κυρία ανακρίτρια.
Χθες ο σύζυγος της άτυχης 36χρονης βρέθηκε στο νοσοκομείο που σύμφωνα με το κατηγορητήριο η μητέρα των 3 παιδιών έχασε την ζωή της. Ο σύζυγος της αδικοχαμένης Ντιάνας, μετά από αίτημα που είχε υποβάλει στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης έλαβε αντίγραφο του πορίσματος της προκαταρκτικής που διενέργησε το νοσοκομείο.
Υπενθυμίζεται πως στον αποθηκευτικό χώρο του οχήματος του κατηγορούμενου γιατρού καθώς και στο πατάκι του οδηγού υπήρχαν ίχνη DNA της 36χρονης Ντιάνας. Η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ., ωστόσο, ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα, δόθηκε στον ανακριτή και πλέον αποτελεί τμήμα της δικογραφίας.
Πηγή: ΑΝΤ1
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Πάτρα: Βαρβαρότητα σε βάρος δεκάχρονου με αυτισμό και τους γονείς του Τους ταλαιπωρούσαν επί ώρες για να του κάνουν

Πάτρα: Βαρβαρότητα σε βάρος δεκάχρονου με αυτισμό και τους γονείς του Τους ταλαιπωρούσαν επί ώρες


Police-Voice blog ➤
Το δράμα και η αγωνία που ζουν καθημερινά οι οικογένειες οι οποίες έχουν παιδιά που πάσχουν από αυτισμό ξεδιπλώθηκε από το πρωί μέχρι το μεσημέρι της περασμένης Τετάρτης στα εξωτερικά ιατρεία του ΠΠΝΠ.
Πρωταγωνιστές μιας ασύλληπτης ιστορίας – εάν επρόκειτο για ευνομούμενη πολιτεία  και πραγματική δημόσια παρεχόμενη υγεία – ένα δεκάχρονο παιδί που πάσχει από αυτισμό, οι γονείς του, προσωπικό των εξωτερικών ιατρείων και ένας….διευθυντής.
Ο δεκάχρονος που πάσχει από αυτισμό μετέβη μαζί με τους γονείς του  – μετά από τηλεφωνική επικοινωνία – στα εξωτερικά ιατρεία του ΠΠΝΠ προκειμένου να του πάρουν αίμα για τη διενέργεια των απαιτούμενων εξετάσεων , όπως προβλέπεται για όλα τα άτομα που πάσχουν από αυτισμό και τα οποία λαμβάνουν ψυχοφάρμακα για να αποφευχθούν επιπλοκές  οι οποίες θα θέσουν σε κίνδυνο ακόμα και τη ζωή τους.
Το ραντεβού ήταν προγραμματισμένο και κλείστηκε τηλεφωνικά , ενώ όταν οι γονείς του παιδιού ενημέρωσαν πως πρόκειται για περίπτωση στην οποία καλό θα ήταν να χορηγηθεί μέθη  για την λήψη του αίματος .
Η απάντηση ήταν «μην ανησυχείτε ελάτε εσείς , δεν υπάρχει πρόβλημα έχουν εμπειρία τέτοιων περιστατικών…»
Η παραμονή του 10χρονου για αρκετή ώρα στα εξωτερικά ιατρεία του του ΠΠΝΠ, όπως ήταν φυσικό και αναμενόμενο άρχισε να του προκαλεί δυσφορία, η οποία στη συνέχεια λόγω της πάθησης του οδήγησε σε έντονη κινητικότητα και αντιδράσεις – όπως συμβαίνει πολλές φορές σε άτομα με αυτισμό – αλλά παρόλα αυτά κανένας δεν μερίμνησε να υπάρξει προτεραιότητα στην διαχείριση του περιστατικού.
Αντί γι’ αυτό και ενώ ο δεκάχρονος που πάσχει από αυτισμό είχε φτάσει σε επίπεδο ντελίριου μία  «κυρία» από το προσωπικό των εξωτερικών ιατρείων απαίτησε από τους γονείς του παιδιού να του επιβάλουν να κάνει ησυχία ενώ, όταν την πληροφόρησαν πως είναι παιδία με ειδικές ανάγκες, αντί να κατανοήσει το πρόβλημα απάντησε σε έντονο ύφος «το βλέπω αλλά πες του να κάνει ησυχία».
Η απίστευτη συμπεριφορά συνεχίστηκε και όταν ήρθε η ώρα να γίνει η λήψη αίματος από το παιδί , το οποίο πλέον ήταν λόγω της πάθησής του σε κατάσταση εκτός ελέγχου με τους νοσηλευτές και τους γιατρούς που ήταν εκεί να δηλώνουν πως αδυνατούν να πάρουν αίμα  και όταν οι γονείς τους υπενθύμισαν πως τους είχαν ενημερώσει για την κατάσταση τηλεφωνικά , η απάντηση ήταν «εμάς πρώτη φορά μας συμβαίνει κάτι τέτοιο .
Στο αίτημα των γονιών – παρουσία κάποιου κυρίου ο οποίος δήλωσε διευθυντής – να χορηγηθεί στο παιδί  «χλωράλη» προκειμένου να γίνει  η λήψη του αίματος η απάντηση του κ. διευθυντή ήταν  πως «χλωράλη» δεν δίνουν και στην υπενθύμιση της μητέρας πως το παιδί βρίσκεται σε κρίση η αντίδραση του γιατρού ήταν ακόμα πιο προκλητική και συνοδεύθηκε από φράσεις  «Δεν θα μου πεις εσύ τι έπαθε, χλωράλη δεν δίνω, ποια είσαι εσύ που ξέρεις άσε αυτά τα δημοσιογραφίστηκα, εδώ κάνω κουμάντο εγώ» και πολλά άλλα.
Η ταλαιπωρία τόσο του δεκάχρονου , όσο και των γονιών του που έβλεπαν το παιδί να βασανίζεται δεν είχε τέλος, καθώς μετά από λίγο και αφού το παιδί παρέμενε στην ίδια κατάσταση, ενημερώθηκαν από τους ίδιους που δήλωναν πως δεν χορηγούν «μέθη» στο παιδί, πως τελικά θα του κάνουν εισαγωγή στην παιδιατρική και πως εκεί θα του χορηγηθεί «μέθη» προκειμένου να του γίνει εκεί η λήψη αίματος για την διενέργεια των εξετάσεων.
Το γεγονός όμως ότι επί ώρες το παιδί αφέθηκε να βρίσκεται σε «ντελίριο», είχε σαν αποτέλεσμα, να μην το πιάσει ούτε η χορήγηση χλωράλης ενώ  δεν υπήρχε κανένας να βοηθήσει προκειμένου να ακινητοποιηθεί για λίγο .
Η λύση – ναι στο μεγαλύτερο Δημόσιο Νοσοκομείο της Δυτικής Ελλάδας συμβαίνει και αυτό – δόθηκε από τον πατέρα συνοδό άλλου παιδιού ο οποίος πρότεινε και προσφέρθηκε μαζί με άλλους δύο άντρες γονείς άλλων παιδιών, να βοηθήσουν στην ακινητοποίηση του μικρού και να γίνει η αιμοληψία 
Πηγή ➤http://patrastimes.gr/

Διαβάστε Περισσότερα »

Ναυπάκτιος αστυνομικός της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Αθηνων εκτός υπηρεσίας συνέλαβε διαρρήκτη

Ναυπάκτιος αστυνομικός της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Αθηνων εκτός υπηρεσίας συνέλαβε διαρρήκτη


Police-Voice blog ➤
Αστυνομικός που βρισκόταν εκτός υπηρεσίας,  Τις πρωινές ώρες  , κατάφερε να συλλάβει έναν 54χρονο ημεδαπό για κλοπή στο Νέο Ηράκλειο Αττικής
Ειδικότερα, ο Αστυνομικός Λ.Κ. που κατάγεται από τη Ναύπακτο, καί υπηρετεί στην Ομάδα ΔΙ.ΑΣ. Βορειοανατολικής Αττικής, πέρασε χειροπέδες στον 54χρονο, καθώς ο συγκεκριμένος δράστης εισήλθε εντός οικίας και αφαίρεσε αντικείμενο αξίας.
Ο 54χρονος, όπως αποδείχθηκε, «λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο», αφού τελικά «έγινε αντιληπτός» από αστυνομικό ο οποίος με υψηλό το αίσθημα του επαγγελματισμού, προσέγγισε στο σημείο και τον ακινητοποίησε πριν καταφέρει να διαφύγει.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »