Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ & «ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΑ ΒΡΩΜ -ΣΤΟΜΑΤΑ» στη ΤΟΥΡΚΙΑ: «Η Ελλάδα θα ανταλλάξει το ΧΡΕΟΣ της με γερμανικές στρατιωτικές βάσεις»!!! (ΒΙΝΤΕΟ)

ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΥ & «ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΑ ΒΡΩΜ -ΣΤΟΜΑΤΑ» στη ΤΟΥΡΚΙΑ: «Η Ελλάδα θα ανταλλάξει το ΧΡΕΟΣ της


Police-Voice blog ➤


Η αποχώρηση των γερμανικών δυνάμεων από την Νατοϊκή βάση του Ιντσιρλίκ είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία σεναρίων στον τουρκικό Τύπο αναφορικά με το που θα καταλήξουν τα γερμανικά αεροσκάφη Tornado ECR και μαζί μα αυτά η γερμανική παρουσία στην περιοχή.
Μετά τις πληροφορίες ότι το αεροπορικό γερμανικό κλιμάκιο μπορεί να μεταστάθμευε στην Ιορδανία τα τουκρικά σενάρια επανέρχονται στο θέμα της εγκατάστασής του στην Ελλάδα, δημιουργώντας γερμανική βάση.  
Μάλιστα η τουρκική εφημερίδα Birlik αναφέρει ότι για αυτό το σκοπό ήρθε εσπευσμένα στην Ελλάδα ο αρχηγός των γερμανικών ενόπλων δυνάμεων Βόλκερ Βίκερ, ο οποίος συναντήθηκε τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ Αντιναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη.
Μάλιστα η τουρκική εφημερίδα πάει ένα βήμα παραπάνω λέγοντας πως οι «Γερμανοί είναι πρόθυμοι να ανταλλάξουν ένα μέρος του ελληνικού χρέους με γερμανική βάση που θα δημιουργηθεί στην Ελλάδα».
Βέβαια δεν λείπουν τα ειρωνικά και υποτιμητικά προς την Ελλάδα σχόλια, λέγοντας ότι «ΗΠΑ και Γερμανία  ταΐζουν την Ελλάδα για χρόνια»
Πιο συγκεκριμένα το τουρκικό δημοσίευμα αναφέρει
«Aφού η Τουρκία έδειξε την πόρτα του Ιντζιρλίκ σε ΗΠΑ και Γερμανία, οι δύο αυτές χώρες στράφηκαν προς την Ελλάδα, την οποία επί χρόνια ταΐζουν.
Η Ελλάδα από αυτή την κατάσταση δείχνει να είναι και μπερδεμένη και στριμωγμένη στην γωνία. Οι ΗΠΑ δεν θα υποδεχτούν καλά το να δοθεί βάση στην Ελλάδα στους Γερμανούς.
Μάλιστα αν συμβεί κάτι τέτοιο, από τα βόρεια η Ρωσία δεν θα της αρέσει καθόλου. Η Ελλάδα η οποία σχεδόν γιορτάζει με την σκέψη ¨
«Η Τουρκία χάνει, η γεωπολιτική μου αξία αυξήθηκ廨, χωρίς να  το καταλάβει θα βρεθεί να παλεύει εν μέσω μεγάλων κυματισμών.
Η Ελλάδα ενάντια στην Τουρκία θέλει την βοήθεια των ΗΠΑ, Ισραήλ, Γερμανίας και Ρωσίας, αλλά εάν αυτό είναι κάτι που φαίνεται εύκολο στην Ελλάδα, δεν θα είναι και τόσο εύκολο. Η Ελλάδα θα υποχρεωθεί να κάνει επιλογή.
Η γερμανική Αεροπορία μετά από το Ιντζιρλίκ, έστρεψε ρότα προς Ελλάδα. Μετά από τους Αμερικανούς και οι Γερμανοί αναζητούν στρατιωτική βάση στην Ελλάδα. Οι Γερμανοί οι οποίοι δεν θέλουν να απομακρυνθούν από τον πλούτο του Αιγαίου και της Μεσογείου, βρήκαν ως λύση να βρούν χώρο και να εγκατασταθούν στην Ελλάδα.
Ακριβώς για αυτό το λόγο  ο αρχηγός των γερμανικών ενόπλων δυνάμεων Βόλκερ Βίκερ, άρον-άρον ήρθε στην Ελλάδα. Συναντήθηκε στην Αθήνα με τον ομόλογο του Ευάγγελο Αποστολάκη».
Και το τουρκικό δημοσίευμα συνεχίζει:
«Σήμερα ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Αποστολάκης υποδέχθηκε με επίσημη τελετή τον στρατηγό Βίκερ, στο στρατόπεδο ΠΑΠΑΓΟΥ  στην Αθήνα. Μετά από την συνάντηση αναφέρεται πως ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Αποστολάκης είπε πως ¨λόγω της υπάρχουσας γεωπολιτικής αστάθειας στην ευρύτερη περιοχή αλλά και των συνεχών παραβιάσεων από την πλευρά των Τ.Ε.Δ. στο Αιγαίο, οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις αναπτύσσουν στρατιωτικές συνεργασίες με χώρες των Βαλκανίων, τη Βόρειας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής¨.
Αναφέρεται πως ο Γερμανός στρατηγός Βίκερ κατά την παραμονή του ενημερώθηκε από τον Έλληνα ομόλογο του σχετικά με σχετικά με την αμυντική πολιτική των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων έναντι της Τουρκίας στο Αιγαίο, όπως και για τις κατά προτεραιότητα ανάγκες που έχει ο στρατός. Σύμφωνα με πληροφορίες από διάφορες πηγές, ο Γερμανός στρατηγός Βίκερ ανέφερε πως μετά από την μεταφορά των γερμανικών δυνάμεων από το Ιντζιρλίκ, ζητείται μια βάση στην Ελλάδα για τις γερμανικές αεροπορικές δυνάμεις.
Λέγεται πως σε περίπτωση που δοθεί στους Γερμανούς μια τέτοια βάση, η γερμανική κυβέρνηση μπορεί να φτάσει και σε μια βελτίωση ή και σβήσιμο χρεών της Ελλάδας».
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ! ! 17 Ιουνίου 2013: Τραυματίζεται θανάσιμα από πυρά αλβανού κακοποιού στο Δίστομο, ο Υπαρχιφύλακας Γεώργιος Ανδριτσόπουλος.ΑΘΑΝΑΤΟΣ !

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ! ! 17 Ιουνίου 2013: Τραυματίζεται θανάσιμα από πυρά αλβανού κακοποιού στο Δίστομο, ο Υπαρχιφύλακας Γεώργιος Ανδριτσόπουλος


Police-Voice blog ➤
Ο Αρχιφύλακας Γεώργιος Ανδριτσόπουλος γεννήθηκε στις 16-08-1976 στο Αγρίνιο και υπηρετούσε στο Τμήμα Ασφαλείας Λιβαδειάς. Είχε υπηρετήσει στο Αστυνομικό Τμήμα Αμπελοκήπων Αττικής και στην Υπηρεσία Προστασίας Επισήμων. Τραυματίστηκε θανάσιμα στις 17-06-2013, εν ώρα υπηρεσίας από τα πυρά Αλβανού κακοποιού στο Δίστομο Βοιωτίας, κατά τη διάρκεια ελέγχου ύποπτων ατόμων.

Ήταν έγγαμος, πατέρας δύο παιδιών και όταν δολοφονήθηκε η γυναίκα του ήταν έγκυος στο τρίτο τους παιδί.

ΑΘΑΝΑΤΟΣ

Την Κυριακή 18 Ιουνίου 2017, μετά την Θεία λειτουργία, θα τελεστεί στον Ι.Ν.Αγίου Ιωάννου Προδρόμου στο Δαφνιά Μακρυνείας του Δήμου Αγρινίου επιμνημόσυνη δέηση υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του Αρχιφύλακα Γεωργίου Ανδριτσόπουλου.

Ο Αρχιφύλακας Γεώργιος Ανδριτσόπουλος έπεσε στο Δίστομο Βοιωτίας τα ξημερώματα της 17ης Ιουνίου 2013 κατά την εκτέλεση του καθήκοντος υπερασπιζόμενος την ασφάλεια και την κοινωνική ειρήνη της πατρίδας μας από πυρά Αλβανών κακοποιών.

Επίσης το Σάββατο 17 Ιουνίου 2017 στις 10:00 πμ., θα τελεστεί τρισάγιο στον τόπο εκτέλεσης του, έναντι Ι.Ν. Αγ. Χαραλάμπους στο Δίστομο Βοιωτίας.

Παρακαλούνται οι συγγενείς, οι συνάδελφοι, οι φίλοι του και όσοι τιμούν την μνήμη του να προσέλθουν και να ενώσουν τις δεήσεις των προς τον Ύψιστο.

Οι γονείς, Η Σύζυγος, Τα τέκνα, Τα αδέλφια
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Πάνω από 40 εκατ. ευρώ η λεία της «Ελληνικής Καμόρα» που εξάρθρωσε η αστυνομία

Πάνω από 40 εκατ. ευρώ η λεία της «Ελληνικής Καμόρα» που εξάρθρωσε η αστυνομία


Police-Voice blog ➤
Πάνω από 40 εκατομμύρια ευρώ, υπολογίζονται τα κέρδη των πολυπλόκαμων εγκληματικών οργανώσεων που κρύβονται πίσω από εκατοντάδες ληστείες και κλοπές από σπίτια και εταιρείες στην Αττική και στην περιφέρεια, και τις οποίες εξάρθρωσε η αστυνομία.
Ο τρόπος οργάνωσης, των κυκλωμάτων – που η εξάρθρωσή τους ξεκίνησε στις 2 Νοεμβρίου του 2015- ήταν στα πρότυπα της Ιταλικής Καμόρα.
Την περασμένη Παρασκευή η Αστυνομία συνέλαβε ακόμη δύο μέλη τους, οι οποίοι διατηρούσαν ενεχυροδανειστήρια – τα δύο από αυτά στο Μενίδι.
Όπως δήλωσε ο Χρήστος Παπαζαφείρης Διευθυντής Ασφάλειας Αττικής «αρχικά εντοπίστηκε ο 40χρονος σε περιοχή της Αττικής, να οδηγεί αυτοκίνητο, στο οποίο είχε διαμορφώσει ειδικές κρύπτες, όπου βρέθηκαν επιμελώς κρυμμένα, μεταξύ άλλων και κατασχέθηκαν δύο ρολόγια, εκ των οποίων το ένα μοναδικής κατασκευής, αξίας πάνω από 150.000 ευρώ».
Επιπλέον η αστυνομία γνωρίζει τα στοιχεία ακόμη επτά μελών ενώ εξιχνιάστηκαν ογδόντα τέσσερις, νέες , υποθέσεις όπου η αξία των κλοπιμαίων ξεπερνά τα 6.000.000 ευρώ. Στην μεγάλη επιχείρηση των αρχών που βρίσκεται σε εξέλιξη πάνω από ΕΦΤΑ μήνες είχαν συλληφθεί σαράντα ένα μέλη του εγκληματικού δικτύου, με εμπλοκή σε τριακόσιες υποθέσεις.
Κατασχέθηκαν πάνω από 600.000 ευρώ, 120 κιλά ασήμι σε ράβδους, φύλλα χρυσού, χρυσές λίρες, χρυσαφικά και κοσμήματα. Στην Μάνδρα, στον Πειραιά και στο Καματερό συνελήφθησαν τρία αρχηγικά μέλη ενώ σε θυρίδα μέλους των συμμοριών σε Τράπεζα στην Ελευσίνα, εντοπίστηκαν πάνω από 120 χιλιάδες ευρώ.
Καίριο χτύπημα στο οργανωμένο έγκλημα κατάφερε η δίωξη ναρκωτικών, που εξάρθρωσε δύο εγκληματικές οργανώσεις οι οποίες διακινούσαν μεγάλες ποσότητες χασίς, ηρωίνης και κοκαϊνης. Εγκέφαλοι των συμμοριών είναι Αλβανοί, ενώ σε μία από αυτές εμπλέκεται γνωστός επιχειρηματίας από τα Τρίκαλα, σε αποθήκη του οποίου βρέθηκαν 10 κιλά κοκαϊνη.
Πηγή: ΕΡΤ 1
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΤΑΠΕΙΝΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΕΣΚΑΣΕ Η ΜΗΝΥΣΟΥΛΑ – ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ! ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΗΘΟΣ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ..

ΤΑΠΕΙΝΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΕΣΚΑΣΕ Η ΜΗΝΥΣΟΥΛΑ – ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ! ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΗΘΟΣ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ


Police-Voice blog ➤
Στα δικαστήρια θα λογοδοτήσουν οι προβοκάτορες της ανωμαλίας για την κακοήθεια με την ελληνική σημαία! Ευτυχώς, υπάρχουν ακόμα στην Ελλάδα άνθρωποι με ήθος, ευπρέπεια και αγωγή που αποφάσισαν να κινηθούν εναντίον «ουρανιοτοξοχτυπημένων» που κατέλαβαν το κέντρο της Αθήνας την περασμένη εβδομάδα ταπεινώνοντας το εθνικό μας σύμβολο.
Σε αυτόν τον τόπο υπάρχουν ακόμη ενεργοί θύλακες του ήθους και της ευπρέπειας που δεν ανέχονται μια χούφτα ημίγυμνοι ουρανιοτοξοχτυπημένοι να περιπαίζουν με τον πιο άθλιο τρόπο το εθνικό μας σύμβολο.
Η συνέχεια της σαββατιάτικης αθλιότητας θα παιχτεί λοιπόν στα ελληνικά δικαστήρια και να δούμε εκεί ποιοι θα υπερασπισθούν τους ημίγυμνους εξεφτελισμένους διαδηλωτές που τόλμησαν να παραχαράξουν μαζί με το εθνικό σύμβολο και την ιστορία αυτού του τόπου.
Να δούμε πως και αν θα επιχειρήσουν να σκεπάσουν την υπόθεση οι κάθε λογής “προστάτες” της παρέλασης των ομοφυλοφίλων από πρεσβείες ή άλλα περίεργα κέντρα εξουσίας.
Σε κάθε περίπτωση η μηνυτήρια αναφορά κατατέθηκε με ονοματεπώνυμο!
Σύμφωνα με όσα γράφει το pentapostagma.gr, το πολιτικό κίνημα ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ, και ο εκπρόσωπός του στην Θεσσαλονίκη, μέλος της Διοικούσας επιτροπής, κύριος Βασιλειάδης Νικόλαος,Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Μακεδονίας και Δικηγόρος κατέθεσαν μηνυτήρια αναφορά στην οποία μεταξυ άλλων αναφέρεται :
“Οι οργανωτές όμως αυτής της ‘’εκδήλωσης’’, διαφημίζοντας την με ανάρτηση σχετικής αφίσας, πρόσβαλαν τη Σημαία της Ελλάδας, το Εθνικό μας σύμβολο, καθώς και το περιεχόμενο σε αυτήν ιερό σύμβολο του Τιμίου Σταυρού, βάφοντας τα με τα χρώματα της διαφημιζόμενης ιδιαιτερότητας τους”.
Διαβάστε ολόκληρη την μηνυτήρια αναφορά:
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ κας. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ (ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ)
ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ
Του Νικολάου Βασιλειάδη του Αναστασίου, Δικηγόρου – Επίκουρου Καθηγητή Πανεπιστημίου Μακεδονίας, κατοίκου Νέας Κρήνης Δήμου Καλαμαριάς Ν. Θεσσαλονίκης, οδός Κανάρη αρ. 33, ΤΚ 55132, τηλ: 6936850112, ΑΦΜ: 055177607, Δ’ ΔΟΥ Θεσσαλονίκης, νομίμου εκπροσώπου του πολιτικού κόμματος ‘’ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ’’.
ΚΑΤΑ
Παντός Υπευθύνου, κατ’ άρθρα 45-49 ΠΚ.
Θεσσαλονίκη 14η Ιουνίου 2017
Αξιότιμη κυρία Εισαγγελεύ,
Εκθέτω στην κρίση Σας τα ακόλουθα πραγματικά περιστατικά και αιτούμαι τα κατά το νόμο.
Το Σάββατο 10.06.2017 πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, η ‘’εκδήλωση’’ αποκαλούμενη ως ταύτη της ‘’ομοφυλόφιλης υπερηφάνειας (gay pride)’’. Παρόμοια δε ‘’εκδήλωση’’ έχει προγραμματισθεί να λάβει χώρα και το ερχόμενο Σάββατο 17.06.2017 στη Θεσσαλονίκη.
Οι οργανωτές όμως αυτής της ‘’εκδήλωσης’’, διαφημίζοντας την με ανάρτηση σχετικής αφίσας, πρόσβαλαν τη Σημαία της Ελλάδας, το Εθνικό μας σύμβολο, καθώς και το περιεχόμενο σε αυτήν ιερό σύμβολο του Τιμίου Σταυρού, βάφοντας τα με τα χρώματα της διαφημιζόμενης ιδιαιτερότητας τους.
Ταυτόχρονα, οι ιερόσυλοι δεν δίστασαν να χρησιμοποιήσουν την ελληνική παιδεία και το αιώνιο σύμβολο του Ελληνικού πολιτισμού τον Παρθενώνα, χρωματίζοντας τον με τα χρώματα τους, προκειμένου να αποπροσανατολίσουν τους έλληνες, για να διαφημίσουν τί? Το αφύσικο!!!!!!
Οι έλληνες οικογενειάρχες, άνδρες, γυναίκες, καθώς και τα παιδιά τους, βάλλονται καθημερινά και από παντού. Από τα βάρβαρα και απάνθρωπα οικονομικά μέτρα, που τιμωρούν την δημιουργία οικογένειας, από την χαλάρωση των δεσμών και των εκφυλισμό των ηθών, που προωθούνται με κάθε μέσο, αλλά και από ξενόφερτες εκδηλώσεις των παγκοσμιοποιητών .
H ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ, νόμιμος πολιτικός σχηματισμός (της οποίας έχω την τιμή να τυγχάνω νόμιμος εκπρόσωπος), ως σταθερός πυλώνας Αρχών και Αξιών που προάγουν το Πνεύμα και την ιστορική Ανάδειξη του Ελληνικού Πολιτισμού, κατήγγειλε και ζήτησε να σταματήσουν οι εκδηλώσεις αυτές «ως προσβάλλουσες την δημόσια αιδώ και φυσική τάξη».
Καθόσον, τέτοιες εκδηλώσεις είναι ξενόφερτες , οδηγούν στην ηθική κατάπτωση των Ελλήνων, δεν γίνονται αποδεκτές από την Ελληνική Κοινωνία και είναι καταδικαστέες, τόσο από την ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ, όσο και από σύσσωμο τον Ελληνικό Λαό.
Πέραν όμως της ηθικής διάστασης του ζητήματος, επί του οποίου βεβαίως η Δικαιοσύνη δύναται (αν δεν υποχρεούται) να λάβει θέση, υπάρχει και η νομική πτυχή, που άπτεται των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα.
Διότι, όπως θα παρατηρήσετε και στη φωτογραφία που έχει αναρτηθεί και βεβαίως έχει κυκλοφορήσει σε λίαν ευρεία κλίμακα στο διαδίκτυο, έχουν παραποιήσει την Ελληνική Σημαία, βάφοντας της με τα χρώματα της πολύχρωμης οργάνωσης. Η παραποίηση είναι ευδιάκριτη και δεν πρόκειται και έναν απλό σχεδιασμό από την αρχή, σε ένα πανί στηριγμένο σε κοντάρι, ώστε να χρησιμοποιηθεί ως διαφημιστικό μπάνερ, ή πλακάτ, αλλά πρόκειται για σχεδίαση που έγινε στην ήδη υπάρχουσα σημαία εφόσον παραμένει στην άνω αριστερή γωνία το σύμβολο του Χριστιανισμού, ο Σταυρός. Με παρόμοιο τρόπο παραποίησαν και απαξίωσαν τον Παρθενώνα.
Μετά ταύτα, εμφιλοχωρούν ζητήματα ευθείας παραβίασης του Συντάγματος, καθώς και των διατάξεων των άρθρων 181 και 188 Π.Κ.
Συγκεκριμένα:
Α) Το ισχύον Σύνταγμα, ως και όλα τα Ελληνικά Συντάγματα (από την Επίδαυρο έως και σήμερα, με εξαίρεση αυτά της δεκαετίας του 1920) ξεκινούν με την εξής εισαγωγή:
“Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος”.
Περαιτέρω δε, στο άρθρο 3 προβλέπεται:
«TMHMA Β΄
Σχέσεις Eκκλησίας και Πoλιτείας
Άρθρo 3:
1. Eπικρατoύσα θρησκεία στην Eλλάδα είναι η θρησκεία της Aνατoλικής Oρθόδoξης Eκκλησίας τoυ Xριστoύ».
Ενώ στο άρθρο 16 παρ. 2 υπάρχει η εξής ρητή διατύπωση:
2. H παιδεία απoτελεί βασική απoστoλή τoυ Kράτoυς και έχει σκoπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τoυς σε ελεύθερoυς και υπεύθυνoυς πoλίτες.
ΕΡΩΤΗΜΑ: α)Η απεικόνιση του Τιμίου Σταυρού, λίαν ιερού συμβόλου της Ορθόδοξης Πίστης, σε «πολύχρωμη» σημαία, σύμβολο της ως άνω ‘’ οργάνωσης της περί ης ο λόγος εκδήλωσης’’ παραβιάζει ή όχι τις προαναφερόμενες οικείες διατάξεις του Ελληνικού Συντάγματος;
β)Το προβαλλόμενο σύνθημα της ‘’ομοφυλόφιλης περηφάνειας’’ «ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ»!!!, συνάδει με την προμνημονευόμενη διάταξη του άρθρου 16 παρ. 2 του Συντάγματος; Και αν ναι (!!!), τινί τρόπω;
Β) Ποινικός Κώδικας – Άρθρο 181: «Προσβολή συμβόλων του ελληνικού Κράτους».
Όποιος, για να εκδηλώσει μίσος ή περιφρόνηση, αφαιρεί, καταστρέφει, παραμορφώνει ή ρυπαίνει την επίσημη σημαία του Κράτους ή έμβλημα της κυριαρχίας του, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο (2) ετών.
Γ) Επίσης, με βάση το Άρθρο 188 του Ποινικού Κώδικα: « 1. Όποιος, για να εκδηλώσει μίσος ή περιφρόνηση, αφαιρεί, καταστρέφει, παραμορφώνει ή ρυπαίνει την επίσημη σημαία του κράτους ή έμβλημα της κυριαρχίας του ή ηχητικά παρεμποδίζει τη δημόσια ανάκρουση του εθνικού ύμνου, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο έτη ή χρηματική ποινή.
2. Με την ίδια ποινή τιμωρείται όποιος τελεί πράξεις βανδαλισμού σε τόπους ιδιαίτερης εθνικής ή θρησκευτικής σημασίας καθώς και σε χώρους φύλαξης νεκρών ή νεκροταφεία ή αφαιρεί αυθαίρετα νεκρό ή μέλη του ή την τέφρα του από εκείνους που έχουν δικαίωμα να τα φυλάξουν, αν δεν τιμωρείται βαρύτερα κατ’ άλλη διάταξη».
Παράλληλα, ο νέος που διαφημίζουν στις αφίσες τους, αναφύεται ζήτημα αν είναι ενήλικας ή όχι. Σε περίπτωση που δεν είναι, πως διαφημίζουν ένα ανήλικο παιδί στα χρώματα της πολύχρωμης οργάνωσης και προσκαλούν δημόσια όλους τους νέους και νέες σε αυτά τα πρότυπα για κάλεσμα στο πάρτυ υπερηφάνειας;;;
Μετά τούτων, κατά τα άρτι διαλαμβανόμενα, παρακαλώ πολύ, την διερεύνηση από την πλευρά σας για να διαπιστώσετε αν υπάρχουν ποινικές ευθύνες και βέβαια να αποδοθούν στους υπεύθυνους.
Επειδή για τον Έλληνα πολίτη ύστατο καταφύγιο τούτες τις δύσκολες στιγμές που διανύουμε, αποτελεί ο θεσμός της Δικαιοσύνης. Ένας θεσμός που βάλλεται πανταχόθεν, ιδία από αυτούς που έχουν συνηθίσει στην αυθαιρεσία και στο ανέλεγκτο αυτής.
Επειδή κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 24 παρ. 2 Κ.Ο.Δ.Κ.Δ.Λ. «(Η Εισαγγελία) Δρα ενιαία και αδιάκριτα και έχει ως αποστολή την τήρηση της νομιμότητας, την προστασία του πολίτη και τη διαφύλαξη των κανόνων της δημόσιας τάξης.». Ως κατέχουσα λοιπόν την ανώτερη θέση της εισαγγελικής ιεραρχίας της χώρας μας, είσθε πολλαπλώς ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να διασφαλίσετε την τήρηση της νομιμότητας, την προστασία του πολίτη και την διαφύλαξη των κανόνων της δημόσιας τάξης.
Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος: «Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου». Επειδή η δικαιοσύνη αποτελεί σ’ αυτούς τους πραγματικά δύσκολους καιρούς την υπέρτατη προσδοκία και ελπίδα του πολίτη, προκειμένου να διασφαλισθεί το αρραγές των αρμών της κοινωνικής μας συνοχής.
Επειδή ο Ελληνικός λαός προσβλέπει σ’ Εσάς για την ευθυδικία, την τήρηση της νομιμότητας και την αποκατάσταση της κοινωνικής ειρήνης και στην εν λόγω περίπτωση.
Επειδή οι νόμοι του κράτους μας υπάρχουν για να εφαρμόζονται και όχι να παραμένουν ανενεργοί, σαν «ακάλυπτες νομικές επιταγές».
Επειδή οι υπαίτιοι εγκληματικών πράξεων πρέπει να ανευρίσκονται και να τιμωρούνται αναλόγως.
Επειδή, αναμφίρρηστα, έχουν διαπραχθεί ιδιαιτέρως σοβαρά ποινικά αδικήματα, κατά τα άρτι ανωτέρω εκτεθέντα.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Παρακαλώ για τις δικές Σας ενέργειες προκειμένου να διερευνήσετε, αν συντρέχει περίπτωση τέλεσης ποινικών αδικημάτων, καθώς επίσης και τα πρόσωπα, τα οποία τα τέλεσαν, αποκαθιστώντας, έτσι, τη νομιμότητα.
Ο αναφέρων
Ως εδώ! Το λόγο έχει η Δικαιοσύνη!
Το Σάββατο 10 Ιουνίου, η Αθήνα μας, η πρωτεύουσα του παγκοσμίου πνεύματος και ιδιαίτερα η πλατεία Συντάγματος, ο χώρος όπου φιλοξενούνται ο άγνωστος Έλληνας Στρατιώτης και το αρχαιότερο νομοθετικό σώμα του κόσμου, έγιναν μάρτυρες μιας αναιδούς εκδήλωσης, της λεγόμενης gay pride και στα ελληνικά »ομοφυλοφυλικής υπερηφάνειας» (!;), κατά την οποία προσβλήθηκαν και βεβηλώθηκαν τα εθνικά μας σύμβολα.
Η Σημαία μας, το μυριο-αιματωβαμένο εθνικό και θρησκευτικό μας σύμβολο, η Παιδεία μας , το »μόνον εν ημίν αγαθόν αθάνατον και θείον» και ο Παρθενώνας μας, το αιώνιο σύμβολο του ελληνικού και παγκόσμιου πολιτισμού, καθυβρίστηκαν από σύγχρονους πολύχρωμους υβριστές των ιερών και οσίων μας.
Έτσι, η παράταξή μας, η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ, καταφεύγει στη Δικαιοσύνη, από την οποία αναμένουμε την νέμεσιν ως νομοτελειακό επακόλουθο της ύβρεως!
Ακολουθεί η μηνυτήρια αναφορά προς την κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, επί του θέματος, σύμφωνα πάντα με το pentapostagma.gr.
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ κας. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ (ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ)
ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ
Του Νικολάου Βασιλειάδη του Αναστασίου, Δικηγόρου – Επίκουρου Καθηγητή Πανεπιστημίου Μακεδονίας, κατοίκου Νέας Κρήνης Δήμου Καλαμαριάς Ν. Θεσσαλονίκης, οδός Κανάρη αρ. 33, ΤΚ 55132, τηλ: 6936850112, ΑΦΜ: 055177607, Δ’ ΔΟΥ Θεσσαλονίκης, νομίμου εκπροσώπου του πολιτικού κόμματος ‘’ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ’’.
ΚΑΤΑ
Παντός Υπευθύνου, κατ’ άρθρα 45-49 ΠΚ.
Θεσσαλονίκη 14η Ιουνίου 2017
Αξιότιμη κυρία Εισαγγελεύ,
Εκθέτω στην κρίση Σας τα ακόλουθα πραγματικά περιστατικά και αιτούμαι τα κατά το νόμο.
Το Σάββατο 10.06.2017 πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, η ‘’εκδήλωση’’ αποκαλούμενη ως ταύτη της ‘’ομοφυλόφιλης υπερηφάνειας (gay pride)’’. Παρόμοια δε ‘’εκδήλωση’’ έχει προγραμματισθεί να λάβει χώρα και το ερχόμενο Σάββατο 17.06.2017 στη Θεσσαλονίκη.
Οι οργανωτές όμως αυτής της ‘’εκδήλωσης’’, διαφημίζοντας την με ανάρτηση σχετικής αφίσας, πρόσβαλαν τη Σημαία της Ελλάδας, το Εθνικό μας σύμβολο, καθώς και το περιεχόμενο σε αυτήν ιερό σύμβολο του Τιμίου Σταυρού, βάφοντας τα με τα χρώματα της διαφημιζόμενης ιδιαιτερότητας τους.
Ταυτόχρονα, οι ιερόσυλοι δεν δίστασαν να χρησιμοποιήσουν την ελληνική παιδεία και το αιώνιο σύμβολο του Ελληνικού πολιτισμού τον Παρθενώνα, χρωματίζοντας τον με τα χρώματα τους, προκειμένου να αποπροσανατολίσουν τους έλληνες, για να διαφημίσουν τί? Το αφύσικο!!!!!!
Οι έλληνες οικογενειάρχες, άνδρες, γυναίκες, καθώς και τα παιδιά τους, βάλλονται καθημερινά και από παντού. Από τα βάρβαρα και απάνθρωπα οικονομικά μέτρα, που τιμωρούν την δημιουργία οικογένειας, από την χαλάρωση των δεσμών και των εκφυλισμό των ηθών, που προωθούνται με κάθε μέσο, αλλά και από ξενόφερτες εκδηλώσεις των παγκοσμιοποιητών .
H ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ, νόμιμος πολιτικός σχηματισμός (της οποίας έχω την τιμή να τυγχάνω νόμιμος εκπρόσωπος), ως σταθερός πυλώνας Αρχών και Αξιών που προάγουν το Πνεύμα και την ιστορική Ανάδειξη του Ελληνικού Πολιτισμού, κατήγγειλε και ζήτησε να σταματήσουν οι εκδηλώσεις αυτές «ως προσβάλλουσες την δημόσια αιδώ και φυσική τάξη».
Καθόσον, τέτοιες εκδηλώσεις είναι ξενόφερτες , οδηγούν στην ηθική κατάπτωση των Ελλήνων, δεν γίνονται αποδεκτές από την Ελληνική Κοινωνία και είναι καταδικαστέες, τόσο από την ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ, όσο και από σύσσωμο τον Ελληνικό Λαό.
Πέραν όμως της ηθικής διάστασης του ζητήματος, επί του οποίου βεβαίως η Δικαιοσύνη δύναται (αν δεν υποχρεούται) να λάβει θέση, υπάρχει και η νομική πτυχή, που άπτεται των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα.
Διότι, όπως θα παρατηρήσετε και στη φωτογραφία που έχει αναρτηθεί και βεβαίως έχει κυκλοφορήσει σε λίαν ευρεία κλίμακα στο διαδίκτυο, έχουν παραποιήσει την Ελληνική Σημαία, βάφοντας της με τα χρώματα της πολύχρωμης οργάνωσης. Η παραποίηση είναι ευδιάκριτη και δεν πρόκειται και έναν απλό σχεδιασμό από την αρχή, σε ένα πανί στηριγμένο σε κοντάρι, ώστε να χρησιμοποιηθεί ως διαφημιστικό μπάνερ, ή πλακάτ, αλλά πρόκειται για σχεδίαση που έγινε στην ήδη υπάρχουσα σημαία εφόσον παραμένει στην άνω αριστερή γωνία το σύμβολο του Χριστιανισμού, ο Σταυρός. Με παρόμοιο τρόπο παραποίησαν και απαξίωσαν τον Παρθενώνα.
Μετά ταύτα, εμφιλοχωρούν ζητήματα ευθείας παραβίασης του Συντάγματος, καθώς και των διατάξεων των άρθρων 181 και 188 Π.Κ.
Συγκεκριμένα:
Α) Το ισχύον Σύνταγμα, ως και όλα τα Ελληνικά Συντάγματα (από την Επίδαυρο έως και σήμερα, με εξαίρεση αυτά της δεκαετίας του 1920) ξεκινούν με την εξής εισαγωγή:
“Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος”.
Περαιτέρω δε, στο άρθρο 3 προβλέπεται:
«TMHMA Β΄
Σχέσεις Eκκλησίας και Πoλιτείας
Άρθρo 3:
Eπικρατoύσα θρησκεία στην Eλλάδα είναι η θρησκεία της Aνατoλικής Oρθόδoξης Eκκλησίας τoυ Xριστoύ».
Ενώ στο άρθρο 16 παρ. 2 υπάρχει η εξής ρητή διατύπωση:
H παιδεία απoτελεί βασική απoστoλή τoυ Kράτoυς και έχει σκoπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τoυς σε ελεύθερoυς και υπεύθυνoυς πoλίτες.
ΕΡΩΤΗΜΑ: α)Η απεικόνιση του Τιμίου Σταυρού, λίαν ιερού συμβόλου της Ορθόδοξης Πίστης, σε «πολύχρωμη» σημαία, σύμβολο της ως άνω ‘’ οργάνωσης της περί ης ο λόγος εκδήλωσης’’ παραβιάζει ή όχι τις προαναφερόμενες οικείες διατάξεις του Ελληνικού Συντάγματος;
β)Το προβαλλόμενο σύνθημα της ‘’ομοφυλόφιλης περηφάνειας’’ «ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ»!!!, συνάδει με την προμνημονευόμενη διάταξη του άρθρου 16 παρ. 2 του Συντάγματος; Και αν ναι (!!!), τινί τρόπω;
Β) Ποινικός Κώδικας – Άρθρο 181: «Προσβολή συμβόλων του ελληνικού Κράτους».
Όποιος, για να εκδηλώσει μίσος ή περιφρόνηση, αφαιρεί, καταστρέφει, παραμορφώνει ή ρυπαίνει την επίσημη σημαία του Κράτους ή έμβλημα της κυριαρχίας του, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο (2) ετών.
Γ) Επίσης, με βάση το Άρθρο 188 του Ποινικού Κώδικα: « 1. Όποιος, για να εκδηλώσει μίσος ή περιφρόνηση, αφαιρεί, καταστρέφει, παραμορφώνει ή ρυπαίνει την επίσημη σημαία του κράτους ή έμβλημα της κυριαρχίας του ή ηχητικά παρεμποδίζει τη δημόσια ανάκρουση του εθνικού ύμνου, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο έτη ή χρηματική ποινή.
Με την ίδια ποινή τιμωρείται όποιος τελεί πράξεις βανδαλισμού σε τόπους ιδιαίτερης εθνικής ή θρησκευτικής σημασίας καθώς και σε χώρους φύλαξης νεκρών ή νεκροταφεία ή αφαιρεί αυθαίρετα νεκρό ή μέλη του ή την τέφρα του
από εκείνους που έχουν δικαίωμα να τα φυλάξουν, αν δεν τιμωρείται βαρύτερα κατ’ άλλη διάταξη».
Παράλληλα, ο νέος που διαφημίζουν στις αφίσες τους, αναφύεται ζήτημα αν είναι ενήλικας ή όχι. Σε περίπτωση που δεν είναι, πως διαφημίζουν ένα ανήλικο παιδί στα χρώματα της πολύχρωμης οργάνωσης και προσκαλούν δημόσια όλους τους νέους και νέες σε αυτά τα πρότυπα για κάλεσμα στο πάρτυ υπερηφάνειας;;;
Μετά τούτων, κατά τα άρτι διαλαμβανόμενα, παρακαλώ πολύ, την διερεύνηση από την πλευρά σας για να διαπιστώσετε αν υπάρχουν ποινικές ευθύνες και βέβαια να αποδοθούν στους υπεύθυνους.
Επειδή για τον Έλληνα πολίτη ύστατο καταφύγιο τούτες τις δύσκολες στιγμές που διανύουμε, αποτελεί ο θεσμός της Δικαιοσύνης. Ένας θεσμός που βάλλεται πανταχόθεν, ιδία από αυτούς που έχουν συνηθίσει στην αυθαιρεσία και στο ανέλεγκτο αυτής.
Επειδή κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 24 παρ. 2 Κ.Ο.Δ.Κ.Δ.Λ. «(Η Εισαγγελία) Δρα ενιαία και αδιάκριτα και έχει ως αποστολή την τήρηση της νομιμότητας, την προστασία του πολίτη και τη διαφύλαξη των κανόνων της δημόσιας τάξης.». Ως κατέχουσα λοιπόν την ανώτερη θέση της εισαγγελικής ιεραρχίας της χώρας μας, είσθε πολλαπλώς ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να διασφαλίσετε την τήρηση της νομιμότητας, την προστασία του πολίτη και την διαφύλαξη των κανόνων της δημόσιας τάξης.
Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος: «Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου». Επειδή η δικαιοσύνη αποτελεί σ’ αυτούς τους πραγματικά δύσκολους καιρούς την υπέρτατη προσδοκία και ελπίδα του πολίτη, προκειμένου να διασφαλισθεί το αρραγές των αρμών της κοινωνικής μας συνοχής.
Επειδή ο Ελληνικός λαός προσβλέπει σ’ Εσάς για την ευθυδικία, την τήρηση της νομιμότητας και την αποκατάσταση της κοινωνικής ειρήνης και στην εν λόγω περίπτωση.
Επειδή οι νόμοι του κράτους μας υπάρχουν για να εφαρμόζονται και όχι να παραμένουν ανενεργοί, σαν «ακάλυπτες νομικές επιταγές».
Επειδή οι υπαίτιοι εγκληματικών πράξεων πρέπει να ανευρίσκονται και να τιμωρούνται αναλόγως.
Επειδή, αναμφίρρηστα, έχουν διαπραχθεί ιδιαιτέρως σοβαρά ποινικά αδικήματα, κατά τα άρτι ανωτέρω εκτεθέντα.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Παρακαλώ για τις δικές Σας ενέργειες προκειμένου να διερευνήσετε, αν συντρέχει περίπτωση τέλεσης ποινικών αδικημάτων, καθώς επίσης και τα πρόσωπα, τα οποία τα τέλεσαν, αποκαθιστώντας, έτσι, τη νομιμότητα.
Ο αναφέρων
Νίκος Ταμουρίδης
Αντγος (ε.α)-Επίτιμος Α’ Υπαρχηγός ΓΕΣ
Μέλος Διοικούσας Επιτροπής Ελεύθερης Πατρίδας
Πηγή ➤http://www.makeleio.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

«Μιλούσε στο τηλέφωνο πριν εξαφανιστεί…» Θρίλερ στην Αρκαδία! Τα κλειδιά στη μίζα και ο οδηγός άφαντος…

«Μιλούσε στο τηλέφωνο πριν εξαφανιστεί…» Θρίλερ στην Αρκαδία! Τα κλειδιά στη μίζα και ο οδηγός άφαντος…


Police-Voice blog ➤
Μια παράξενη υπόθεση με ανατροπές και αποκαλύψεις έφερε στο φως το «Τούνελ» στην τελευταία εκπομπή της σεζόν.
Κανείς δεν περίμενε πως η εξαφάνιση του φανοποιού Θοδωρή Τσεμπελή 43 χρόνων, θα άνοιγε τους ασκούς του Αιόλου στα χωριά του Λεωνιδίου στην Αρκαδία.
Ο άτυχος άνδρας χάθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου 3 Ιουνίου από το χωριό Πελετά, όπου έμενε μόνος του.
Μια σειρά από γεγονότα με έκνομες ενέργειες που συμβαίνουν στην περιοχή τον τελευταίο καιρό, κυριολεκτικά ξεθάφτηκαν!
Στόματα άνοιξαν και όλα όσα αποκαλύφθηκαν αποτελούν υλικό για έρευνα από τις Αρχές.
Ο άνθρωπος που τον είδε για τελευταία φορά είναι φίλος του και συγγενής του που μένει σε γειτονικό χωριό. Η μαρτυρία του σύμφωνα με τους συγγενείς του αγνοούμενου, εμφανίζει πολλά κενά και δείχνει να κρύβει το τι πραγματικά συνέβη στον Τσεμπελή.
Υποστηρίζει ότι το βράδυ της Παρασκευής 2 Ιουνίου διασκέδαζαν στο Άργος και ότι μετά τα μεσάνυχτα τον άφησε κοντά στο σπίτι του και εκείνος επέστρεψε στο δικό του.
Το αυτοκίνητο του αγνοούμενου βρέθηκε έξω από το σπίτι του ξεκλείδωτο με τα κλειδιά στη μίζα. Τα προσωπικά του αντικείμενα ήταν μέσα στο σπίτι, που ήταν κλειδωμένα με λουκέτο.
Ερωτήματα προκάλεσε η ανεύρεση της μηχανής του Τσεμπελή στο βουνό, ένα χιλιόμετρο περίπου μακριά από το χωριό του.
Μάρτυρας που επικοινώνησε με την εκπομπή, ανέφερε ότι είδε τον αγνοούμενο να οδηγεί τη μηχανή του στο χωριό που έμενε ο φίλος του στις πέντε και είκοσι το πρωί του Σαββάτου. Ο φίλιος του όμως υποστηρίζει ότι δεν τον συνάντησε και άρχισε να τον αναζητά την Κυριακή γιατί δεν απαντούσε στις κλήσεις του.
Η περίεργη κλοπή
Εξίσου περίεργο είναι το γεγονός πως στο κοντινό χωριό Πηγάδι, το πρωί της ημέρας της εξαφάνισης έγινε μια κλοπή σε σπίτι από δύο κουκουλοφόρους. Οι γέροντες ιδιοκτήτες έλειπαν. Συγγενής τους που αντιλήφθηκε τους κλέφτες, ειδοποίησε την Αστυνομία αλλά αυτοί πρόλαβαν να εξαφανιστούν.
Ένα μονοπάτι που λίγοι το γνωρίζουν, οδηγεί από το χωριό αυτό στο σημείο που εντοπίστηκε εγκαταλειμμένη η μηχανή του αγνοούμενου.
Ο αδελφός του που βρέθηκε στο στούντιο, επιβεβαίωσε πληροφορία που έφτασε στην Αγγελική Νικολούλη. Κοντά στη μηχανή υπήρχαν κάποια στοιχεία τα οποία εξαφάνισε άτομο που βρέθηκε πρώτο στον χώρο, πριν την Αστυνομία.
«Μιλούσε στο τηλέφωνο πριν εξαφανιστεί…»
Ο φίλος του είπε πως το βράδυ που βγήκαν να διασκεδάσουν, ο Θοδωρής έλαβε ένα τηλεφώνημα, αλλά απομακρύνθηκε για να μιλήσει. Όταν επέστρεψε δεν του ανέφερε ποιος ήταν ο συνομιλητής του. Ανέφερε ακόμα πως όση ώρα βρίσκονταν μαζί πριν χαθεί, η βραδιά κύλησε ομαλά χωρίς να υπάρξει κάποια παρεξήγηση με τρίτους ή μεταξύ τους.
Τα κλειδιά στη μίζα και ο οδηγός άφαντος…
Η κάμερα κατέγραψε εικόνες από το πατρικό σπίτι της οικογένειας στο χωριό Πελετά , στο οποίο κατοικούσε πλέον ο Θοδωρής.
«Όταν ανοίξαμε το σπίτι, βρήκαμε πάνω στο τζάκι το κινητό του τηλέφωνο και τα τσιγάρα με τον αναπτήρα του στο τραπέζι» είπε ο αδελφός του, δείχνοντας τους χώρους της έρευνας.
Ο φίλος και συγγενής του ανέφερε στην εκπομπή ένα περιστατικό που συνέβη τη νύχτα που βγήκαν να διασκεδάσουν.
Στην επιστροφή τα δυνατά φώτα ενός αυτοκινήτου «τύφλωσαν» τον Θοδωρή και ανέπτυξε ταχύτητα για να κάνει καψόνι στον οδηγό. Έτρεχε τόσο γρήγορα που όταν έφτασαν στο χωριό Πούληθρα για να αφήσει τον φίλο του κοντά στο σπίτι του, εκείνος του είπε χαρακτηριστικά:
«Όπου και να πάμε από δω και στο εξής, εγώ δεν ξανάρχομαι με το αμάξι σου…».
Άφησαν τη μηχανή του αγνοούμενου στο βουνό…
Η κάμερα του «Τούνελ» ακολούθησε την διαδρομή από το χωριό του αγνοούμενου, μέχρι το σημείο που εγκαταλείφθηκε η μηχανή του.
Από τον συγκεκριμένο ερημικό χώρο που βρίσκεται κοντά στο χωριό Πηγάδι, ο αδελφός του Θοδωρή μίλησε στην εκπομπή.
«Πάνω στο μηχανάκι βρέθηκαν τα κλειδιά και ήταν σταθμευμένο με τη μούρη προς την δασώδη περιοχή» τόνισε.
Ο φίλος του μιλώντας για την περιοχή είπε στην εκπομπή:
«Εκεί βρίσκονται τα ερείπια ενός παλιού ανεμόμυλου. Το περίεργο είναι πως το μηχανάκι του βρέθηκε περίπου τριακόσια μέτρα μακριά από τον ανεμόμυλο μέσα στο χωράφι και όχι επάνω στον δρόμο. Όποιος το άφησε εκεί δεν προσπάθησε να το κρύψει».
Ένας ξάδελφος μιλώντας για την εξαφάνιση τόνισε:
«Ήρθαν κλιμάκια της ΕΜΑΚ με ειδικά εκπαιδευμένα σκυλιά αλλά δεν βρήκαν ούτε ένα ίχνος του. Ψάξαμε παντού, συγγενείς και φίλοι, δυστυχώς δεν βρήκαμε τίποτα». Τον περιέγραψε σαν έναν ήρεμο, γελαστό άνθρωπο που δεν είχε διαφορές με κανέναν.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Καλλιθέα: 36χρονος έκρυβε περισσότερα από τρία κιλά χασίς κάτω από το κρεβάτι του

Καλλιθέα: 36χρονος έκρυβε περισσότερα από τρία κιλά χασίς κάτω από το κρεβάτι του


Police-Voice blog ➤


Κάτω από κρεβάτι ο 36χρονος είχε επιμελώς κρυμμένα σε γυάλινα δοχεία και ειδικές συσκευασίες ακατέργαστη ινδική κάνναβη, συνολικού βάρους 3,155 κιλά, μία ζυγαριά ακριβείας, ένα μεταλλικό τρίφτη, πλαστικό δοχείο με υπολείμματα ακατέργαστης ινδικής κάνναβης, 3.000 ευρώ και τρία κινητά τηλέφωνα
Περισσότερα από 3 κιλά ακατέργαστης ινδικής κάνναβης εντοπίστηκαν στην οικία 36χρονου στην Καλλιθέα Αττικής, μετά από υπόδειξη 26χρονου που συνελήφθη στο λιμάνι της Ραφήνας με ποσότητα ναρκωτικών ουσιών.
Συγκεκριμένα, στελέχη της Ασφάλειας του Λιμεναρχείου Ραφήνας με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου εντόπισαν στη διάρκεια ελέγχου σε χειραποσκευή του 26χρονου, πλαστικό δοχείο με ποσότητα ινδικής κάνναβης συνολικού βάρους 50,9 γρ. καθώς και 43 κάψουλες αγνώστου ουσίας.
Ο 26χρονος φέρεται να υπέδειξε ως προμηθευτή των ναρκωτικών τον 36χρονο, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει έρευνα στην οικία του δεύτερου στην Καλλιθέα Αττικής, παρουσία εισαγγελικού λειτουργού.
Κάτω από κρεβάτι ο 36χρονος είχε επιμελώς κρυμμένα σε γυάλινα δοχεία και ειδικές συσκευασίες ακατέργαστη ινδική κάνναβη, συνολικού βάρους 3,155 κιλά, μία ζυγαριά ακριβείας, ένα μεταλλικό τρίφτη, πλαστικό δοχείο με υπολείμματα ακατέργαστης ινδικής κάνναβης, 3.000 ευρώ και τρία κινητά τηλέφωνα.
Ακολούθησε έρευνα και στο σπίτι του 26χρονου στην Ηλιούπολη, από στελέχη του Γραφείου Ασφάλειας της Λιμενικής Αρχής Ραφήνας παρουσία εισαγγελέα, όπου εντοπίστηκε μία επιπλέον νάιλον συσκευασία με 98 γρ. ακατέργαστη ινδική κάνναβη.
Και οι δύο άνδρες συνελήφθησαν και αναμένεται να οδηγηθούν στον εισαγγελέα υπηρεσίας, ενώ την προανάκριση της υπόθεσης έχει αναλάβει το λιμεναρχείο Ραφήνας
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Συνελήφθη..ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ-Λά-θρο-να κλέβει τον κουμπαρά με τις δωρεές για το Χαμόγελου του Παιδιού! [ΒΙΝΤΕΟ]

Συνελήφθη..ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ-Λάθρο-να κλέβει τον κουμπαρά με τις δωρεές για το Χαμόγελου του Παιδιού! [ΒΙΝΤΕΟ


Police-Voice blog ➤
Συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Καλαμαριάς, το απόγευμα της Πέμπτης 39χρονος αλλοδαπός, ο οποίος νωρίτερα είχε κλέψει από κατάστημα της περιοχής ένα πλαστικό κουτί με δωρεές για «Το Χαμόγελο του Παιδιού», το οποίο είχε περίπου 93 ευρώ.

Το κουτί βρέθηκε στην κατοχή του δράστη και παραδόθηκε στην Υπεύθυνη του Οργανισμού. Στο βίντεο που δημοσίευσε το κατάστημα στο οποίο κλάπηκε ο κουμπαράς, θα δείτε τον 39χρονο να κλέβει τον κουμπαρά κρύβοντας τον στο μπουφάν που κρατούσε στα χέρια του.
Δείτε το βίντεο:

Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ; ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΟΙ Ε.Δ – ΩΡΑ ΝΑ ΚΟΠΕΙ Ο ΒΗΧΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΟΜΑΝΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΡΚΟ ΝΙΚΗΣ! ΓΕΛΑΝΕ ΤΑ ΚΟΜΑΝΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΑΝΟΥΜ ΑΣΚΕΡΙ !

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ; ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΟΙ Ε.Δ – ΩΡΑ ΝΑ ΚΟΠΕΙ Ο ΒΗΧΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΟΜΑΝΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΡΚΟ ΝΙΚΗΣ


Police-Voice blog ➤
Γενική κινητοποίηση των δυνάμεων της ΑΣΔΕΝ στα νησιά και εντολή για διεξαγωγή Ασκήσεων αποκρούσεως Προγεφυρώματος και ανακατάληψης βραχονησίδας διέταξε το ΓΕΣ για να «κοπεί ο βήχας» στην Τουρκία η οποία έβγαλε βίντεο κάνοντας επίδειξη δύναμης των δυνάμεων πεζοναυτών της Στρατιάς του Αιγαίου…

Σε ένα βίντεο που αναρτήθηκε στον επίσημο λογαριασμό των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων εμφανίζονται στιγμιότυπα από πρόσφατες ασκήσεις ενώ ακούγεται ο όρκος των κομάντος της γειτονικής χώρας.
Το κείμενο που συνοδεύει την ανάρτηση αναφέρει σε ελεύθερη μετάφραση τα εξής:
«Στην κορυφή του βουνού, στα βάθη της θάλασσας, τη νύχτα, την ημέρα, το καλοκαίρι και το χειμώνα, πάντα και παντού, ηρωικό έργο για την ειρήνη και την ασφάλεια του έθνους μας έχει σκοπό του να κάνει ο καταδρομέας μας».
Χαρακτηριστικό είναι οτι μετακινήθηκαν και αναπτύχθηκαν ακόμη και Μονάδες του Υγειονομικού οργανώνοντας κινητά χειρουργεία
Οι Μονάδες ασκήθηκαν για μια ακόμη φορά και μετρήθηκαν οι χρόνοι που θα φτάσουν στους χώρους διασποράς αλλά και η κατάληψη των ορυγμάτων και των θέσεων άμυνας των Ακτών
Στήθηκαν ενέδρες και εκτελέστηκαν ασκήσεις αποκρούσεων από τα Τμήματα Αμέσου Επεμβάσεων  όπως σημειώνει και το veteranos.gr
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »