Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Άρχισαν τα όργανα ! οχι εμεις Δεν θα γίνουμε ποτέ σαν αυτους ! «Θέ-λω να σκο-τώ-σω όλους τους Μου-σου-λμά-νους»-Τρόμος στο Λονδίνο: Φορτηγάκι έπεσε πάνω σε μου-σου-λμά-νους που έβγαιναν από τζαμί φωτο & βιντεο

«Θέ-λω να σκο-τώ-σω όλους τους Μου-σου-λμά-νους»-Τρόμος στο Λονδίνο: Φορτηγάκι έπεσε πάνω σε μου-σου-λμά-νους που έβγαιναν από τζαμί


Police-Voice blog ➤
Ένας νεκρός και οχτώ τραυματίες είναι ο πρώτος επίσημος απολογισμός από τη νέα επίθεση κατά πεζών με βανάκι στο Λονδίνο, εννιά ημέρες μετά την τρομοκρατική επίθεση τζιχαντιστών στη Γέφυρα του Λονδίνου που έγινε με παρόμοιο τρόπο.
Σύμφωνα με την πρωθυπουργό Τερέζα Μέι το περιστατικό αντιμετωπίζεται «ως πιθανό τρομοκρατικό χτύπημα» καθώς στις έρευνες συμμετέχει και η βρετανική αντιτρομοκρατική υπηρεσία.
arrestsuspect
Η αστυνομία, εκτός από τον αριθμό των θυμάτων, ανακοίνωσε ότι έχει συλληφθεί ένας 48χρονος άνδρας, χωρίς να αφήνει υπόνοιες ότι υπήρχαν και άλλοι δράστες παρά τις πληροφορίες που μετέδιδαν βρετανικά ΜΜΕ επικαλούμενα αυτόπτες μάρτυρες ότι οι δράστες ήταν τρεις.
london6
Παράλληλα η αστυνομία ξεκαθάρισε ότι κανείς από τα θύματα δεν έχει χτυπηθεί από μαχαίρι.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Σεισμός τώρα στην Eλλάδα..Σύμφωνα με το Γεωδυναμική Ινστιτούτο της Αθήνας

Σεισμός τώρα στην Eλλάδα..Σύμφωνα με το Γεωδυναμική Ινστιτούτο της Αθήνας


Police-Voice blog ➤
Ο σεισμός σημειώθηκε πέντε λεπτά πριν τις οκτώ το πρωί στην περιοχή της Κυλλήνης.
Σύμφωνα με το Γεωδυναμική Ινστιτούτο της Αθήνας πρόκειται για σεισμική δόνηση μεγέθους 4,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ.
Ο σεισμός είχε εστιακό βάθος μόλις πέντε χιλιόμετρα και σημειώθηκε 14 χιλιόμετρα βορειοδυτικά της Κυλλήνης με αποτέλεσμα να γίνει αρκετά αισθητός από τους κατοίκους της περιοχής.
SEISMOS_KYLLINI
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ



Police-Voice blog ➤
Στα Σκόπια ο Έλληνας ΥΠΕΞ, Νίκος Κοτζιάς, στα τέλη Αυγούστου
Το όνομα «Μακεδονία του Βαρδάρη» προτείνει η Ελλάδα καθώς έχουν ξεκινήσει οι προτάσεις για την επίλυση του ζητήματος με την ονομασία των Σκοπίων.
Υπενθυμίζεται ότι ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Κοτζιάς, προγραμματίζει επίσκεψη στην ΠΓΔΜ στα τέλη Αυγούστου.
Όπως αποκάλυψε κυριακάτικη εφημερίδα, η Αθήνα έχει ήδη ετοιμάσει την πρότασή της εκτιμώντας ότι ο γεωγραφικός προσδιορισμός «Βαρδάρη» αποκλείει τα αλυτρωτικά αιτήματα της γειτονικής χώρας.
Ως εναλλακτική πρόταση επανήλθε και το όνομα «Δημοκρατία των Σκοπίων», που όμως η ΠΓΔΜ είχε αποκλείσει στο παρελθόν.
Αρμόδιες κυβερνητικές πηγές εκτιμούν ότι το θέμα του ονόματος των Σκοπίων θα συζητηθεί μετά τις γερμανικές εκλογές καθώς όπως τονίζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί μόνο από τις ΗΠΑ, καθώς το Βερολίνο παίζει σημαντικό ρόλο στην περιοχή.
Καθοριστική για τις εξελίξεις στην περιοχή θα είναι και η επίσκεψη του γγ του ΝΑΤΟ Γενς Στόλτενμπεργκ στα Σκόπια μέσα στο καλοκαίρι.
Πηγή ➤http://www.makeleio.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ; Γυναίκα κέρδισε 42,9 εκ. δολάρια στο καζίνο. Το καζίνο θέλει να της προσφέρει 2 δολάρια και μια μπριζόλα…

ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ; Γυναίκα κέρδισε 42,9 εκ. δολάρια στο καζίνο. Το καζίνο θέλει να της προσφέρει 2 δολάρια και μια μπριζόλα…


Police-Voice blog ➤
Έχετε σκεφτεί ποτέ τι θα συνέβαινε εάν ήσασταν τόσο τυχεροί που να κερδίζατε 42 εκατομμύρια δολάρια στο καζίνο; Αυτή η γυναίκα έπαιξε, κέρδισε και τώρα θέλουν να την επιβραβεύσουν με μια μπριζόλα.
Η Κατρίνα Μπούκμαν, μητέρα τεσσάρων παιδιών, είχε επισκεφτεί το Resorts World Casino στην Νέα Υόρκη, όπου έπαιξε σε μερικά από τα μηχανήματα. Ξαφνικά, η οθόνη την πληροφόρησε ότι είχε κερδίσει 42,9 εκατ. δολάρια και εκείνη, ενθουσιασμένη, φωτογραφήθηκε με το αποτέλεσμα. Όμως τα πράγματα δεν θα ήταν τόσο εύκολα για την ίδια.
Μόλις η Μπούκμαν ζήτησε να παραλάβει τα χρήματα που κέρδισε, η ασφάλεια του καζίνο της ζήτησε να έρθει την επόμενη ημέρα. Όταν εκείνη επέστρεψε, την πληροφόρησαν ότι στην πραγματικότητα είχε κερδίσει 2,25 δολάρια και πως το μηχάνημα είχε πάθει μια βλάβη και έδειξε το λάθος μήνυμα. Το καζίνο μάλιστα της είπε πως θα την αποζημιώσει με μια… μπριζόλα.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η Μπούκμαν απευθύνθηκε σε δικηγόρο για να διεκδικήσει το ποσό που κέρδισε.
tonwtiko.com
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

Μενίδι: Κανένας σεβασμός και επίδειξη δύναμης από τα απο-βρά-σμα-τα της κοι-νω-νίας – Διέρρηξαν το σχολείο του αδικοχαμένου Μάριου βιντεο



Police-Voice blog ➤Αποτροπιασμό και οργή προκαλεί η είδηση ότι άγνωστοι διέρρηξαν το σχολείου του αδικοχαμένου Μάριου, περίπου μία εβδομάδα από τον τραγικό θάνατο του παιδιού από αδέσποτη σφαίρα. Οι ληστές, όπως λένε, οι κάτοικοι της πολυπαθούσας περιοχής ήθελαν να κάνουν επίδειξη δύναμης της… παραβατικότητας. 

«Μέσα σε διάστημα περίπου δέκα λεπτών έγινε μία διάρρηξη στο γραφείο της διευθύντριας. Ο στόχος των διαρρηκτών ήταν ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός. Έκλεψαν 4 laptop και 2 προτζέκτορες από το σχολείο και βέβαια σε ένα διάστημα περίπου 10 λεπτών μέχρι να πάει η αστυνομία, είχαν φύγει από την μπροστά είσοδο πηδώντας τα κάγκελα» είπε ο Πρόεδρος Σχολικών Επιτροπών Δήμου Αχαρνών Κώστας Καρυδάκης.
Την ίδια ώρα η οργή στο Μενίδι… ξεχειλίζει! Οι κάτοικοι πραγματοποιούν σχεδόν καθημερινά πορείες με κατεύθυνση στο 6ο Δημοτικό Σχολείο, εκεί που έχασε τη ζωή του ο 11χρονος Μάριος, στην μοιραία γιορτή, ενώ πολλές φορές η κατάσταση βγαίνει εκτός ελέγχου. Ζητούν, όπως λένε, να πάρουν μέτρα οι Αρχές για την εγκληματικότητα στην περιοχή… ενώ τονίζουν πως παρά την πιο έντονη αστυνόμευση των τελευταίων ημερών η κατάσταση στο Μενίδι παραμένει τραγική.
Μία νέα καταγγελία, μάλιστα, εμπλέκει στο εμπόριο ναρκωτικών που γίνεται στην περιοχή και… αστυνομικούς. Κάτοικος ανέφερε πως άκουσε Ρομά που κάνουν διακίνηση ναρκωτικών να λένε σε αστυνομικό: «έλα να πάρεις το μηνιάτικο».
Δείτε όλα όσα είπε στο βίντεο
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΤΡΕΛΑ ΛΕΜΕ ! ! Αλαλούμ από τα λάθος ειδοποιητήρια για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα ! ΟΔΗΓΙΕΣ...

ΤΡΕΛΑ ΛΕΜΕ ! ! Αλαλούμ από τα λάθος ειδοποιητήρια για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα !


Police-Voice blog ➤
Τρέχουν και δεν φτάνουν από την Παρασκευή δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων που διαπιστώνουν πως έλαβαν «κατά λάθος» ειδοποιητήριο για να πληρώσουν παράβολο 250 ευρώ για ανασφάλιστο ΙΧ. Καλούνται να μεταβούν στην ΔΟΥ ή στο υπουργείο Συγκοινωνιών και να καταθέσουν στοιχεία που θα τους απαλλάσσουν, έστω και αν οι ίδιοι ένοιωθαν εφησυχασμένοι πως έχουν πληρώσει τα ασφάλιστρα και έχουν κάνει σωστά όλες τις διαδικασίες.
Επιπλέον θα πρέπει να μαζέψουν πρώτα και μια στοίβα δικαιολογητικά που απαιτούνται κατά περίπτωση για να βρουν το δίκιο τους, όπως πχ βεβαιώσεις από ΚΕΠ, βεβαίωση ακινησίας ή ιστορικό μεταβολών του συγκεκριμένου οχήματος κλπ.
Ακόμα περισσότεροι είναι εκείνοι όμως που δεν γνωρίζουν καν ακόμα ότι έχουν στοχοποιηθεί σαν ύποπτοι και, αν δεν σπεύσουν να μπουν άμεσα στην σελίδα τους στο Taxisnet για να διαπιστώσουν αν υπάρχει πρόβλημα και πώς θα το αντιμετωπίσουν, μπορεί να δεχτούν την επίσκεψη της αστυνομίας που θα τους βεβαιώσει πρόστιμο και θα χάσουν άδεια κυκλοφορίας, πινακίδες κλπ.
Τα 7 λάθη που κοστίζουν ακριβά
Στο μήνυμα που έχει αποστείλει στους ιδιοκτήτες των 1.151.000 οχημάτων που έχουν εντοπιστεί πως στις 6/6/2017 ήταν ανασφάλιστα, η ΑΑΔΕ αναγνωρίζει εκ προοιμίου ότι μπορεί να έχουν υπάρξει και λάθη, δίνοντας οδηγίες στους πολίτες για τις ενέργειες που απαιτούνται από μέρους τους για να μην βρεθούν αντιμέτωποι με τα χειρότερα.
Συνήθη λάθη που ήδη εντοπίζονται είναι πχ να έχει ασφαλιστεί μεν το όχημα αλλά η ασφαλιστική να μην έχει ενημερώσει σωστά την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, να μην έχει διαγραφεί από την εφορία κάποιο όχημα που έχει κλαπεί ή τεθεί σε ακινησία από χρόνια.
Στις περιπτώσεις που από λάθος κάποιο όχημα περιλαμβάνεται στον κατάλογο των μη ασφαλισμένων, θα πρέπει, κατά περίπτωση, οι ιδιοκτήτες να απευθύνονται:
1. στην Ασφαλιστική τους εταιρία, στην περίπτωση που έχουν πληρώσει και το όχημα ήταν κανονικά ασφαλισμένο κατά την ημερομηνία διασταύρωσης (6/6/2017), αλλά παρόλα αυτά εμφανίζεται να ήταν ανασφάλιστο. Θα ζητήσει από την εταιρία να προβεί εκείνη στις αναγκαίες διορθώσεις, για τα λανθασμένα στοιχεία που αυτή έστειλε στην ΑΑΔΕ.
2. στην αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία Μεταφορών, στην οποία έχει εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος ή έγινε μεταβίβασή του, στις περιπτώσεις που:
– το όχημα δεν ανήκε ποτέ στον φορολογούμενο που δέχτηκε ειδοποίηση
– το όχημα έχει αλλάξει αριθμό κυκλοφορίας
– το όχημα έχει διαγραφεί
– το όχημα ήταν σε ακινησία κατά την ημερομηνία διασταύρωσης 6/6/2017.
3. στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. όπου ανήκει, σε περιπτώσεις όπως:
– αν υποβλήθηκε αίτηση μεταβίβασης του οχήματος σε Κ.Ε.Π. και δεν έχει εκδοθεί ακόμα η νέα άδεια κυκλοφορίας. Απαιτείται να πάει πρώτα στο ΚΕΠ και να ζητήσει να πάρει σχετική βεβαίωση για την υποβολή του αιτήματος μεταβίβασης, την οποία θα προσκομίσει εν συνεχεία στην ΔΟΥ.
-αν υπάρχει νόμιμη εξαίρεση από την υποχρέσωση ασφάλισης του οχήματος (άρθρο 3 του π.δ.237/1986 – ΦΕΚ Α΄ 331).
– αν πριν εντοπιστεί το όχημα έχει ήδη εντοπιστεί από την Αστυνομία να κυκλοφορεί ανασφάλιστο και επιβλήθηκαν στον ιδιοκτήτητη του οι προβλεπόμενες ποινές και πρόστιμα. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν απαιτείται να πληρώσει ο ιδιοκτήτης και το παράβολο των 250,00 ευρώ για την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Πριν μεταβεί όμως στην Δ.Ο.Υ. θα πρέπει να έχει διαφυλάξει για να καταθέσει την σχετική πράξη επιβολής της ποινής από την Αστυνομικής Αρχής, ώστε να εξαιρεθεί από την πληρωμή του παραβόλου.
Σε περίπτωση που οι πολίτες δεν πράξουν τα δέοντα για να διορθώσουν οι ίδιοι τα λάθη, μετά από παρέλευση διμήνου από την έκδοση της ειδοποίησης (δηλαδή από τον Αύγουστο του 2017) τα στοιχεία τους και τα στοιχεία του οχήματος θα αποσταλούν στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή προκειμένου να επιβληθούν οι προβλεπόμενες κυρώσεις , δηλαδή αφαίρεση αδείας κυκλοφορίας, πινακίδων κ.λ.π.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΛΟΝΔΙΝΟ Η,Β ΔΙΑΦΗΜΙΖΑΝ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 10.000 ΜΟΥ-ΣΟΥ-ΛΜΑ-ΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΑΝ ΤΟ «ΦΑΝΑ-ΤΙΚΟ ΙΣΛ-ΑΜ». ΤΕΛΙΚΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ 20 ΜΟΥ-ΣΟΥ-ΛΜΑ-ΝΟΙ (ΚΑΙ 280 «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ») ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ

ΛΟΝΔΙΝΟ Η,Β ΔΙΑΦΗΜΙΖΑΝ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 10.000 ΜΟΥ-ΣΟΥ-ΛΜΑ-ΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΑΝ ΤΟ «ΦΑΝΑ-ΤΙΚΟ ΙΣΛ-ΑΜ». ΤΕΛΙΚΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ 20 ΜΟΥ-ΣΟΥ-ΛΜΑ-ΝΟΙ (ΚΑΙ 280 «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ»)


Police-Voice blog ➤
Τα αριστερά μέσα προσπαθούσαν συνεχώς να διαφημίσουν μια προγραμματισμένη πορεία που υποτίθεται ότι θα αποδείκνυε στον κόσμο ότι οι περισσότεροι μουσουλμάνοι στην Ευρώπη καταδικάζουν τις τρομοκρατικές επιθέσεις. Η Κολωνία επιλέχθηκε για τον συμβολισμό της επειδή ήταν το σκηνικό των μαζικών βιασμών και σεξουαλικών επιθέσεων από μουσουλμάνους μετανάστες την παραμονή του Νέου Έτους.
Άρχισαν να προβάλλουν το γεγονός αυτό, υποστηρίζοντας ότι 10.000 μουσουλμάνοι θα εμφανιστούν για να καταδικάσουν τον ριζοσπαστικό ισλαμικό τρόμο.london-commemoration
Η συμμετοχή ούτε κατά διάνοια δεν πλησίασε αυτόν τον αριθμό. Οι εορταστικές εκδηλώσεις της Πρωτοχρονιάς της Κολωνίας είχαν πολύ περισσότερη μουσουλμανική συμμετοχή απ’ ό, τι αυτή η φερόμενη αντιτρομοκρατική πορεία.
Και αυτό μας δείχνει το αληθινό πρόσωπο εκείνων των ειρηνικών μουσουλμάνων – «που είναι τόσο παρεξηγημένοι και δεν φταίνε για τίποτα» – ότι είναι προφανώς πολύ χαρούμενοι ή παντελώς αδιάφοροι στο να βλέπουν τους «άπιστους» Λευκούς της Ευρώπης να ανατινάσσονται.
Επιπλέον, αυτή η εκδήλωση ήταν μια πρώτης τάξεως προσπάθεια των αριστερών να πολεμήσουν ένα «ναζιστικό» τρόπο σκέψης. Πολλοί εθνικιστές, πατριώτες και λογικά σκεπτόμενοι άνθρωποι έχουν παρατηρήσει ότι οι μουσουλμάνοι δεν βγαίνουν στους δρόμους για να διαδηλώσουν ενάντια στην ισλαμική τρομοκρατία και να δείξουν ότι είναι τρομοκρατημένοι από αυτά που γίνονται στο όνομα της θρησκείας τους, που υποτίθεται είναι «θρησκεία της ειρήνης». Οι αριστεροί είναι αναγκασμένοι να βγαίνουν συνεχώς μπροστά και να υπερασπίζονται τους μουσουλμάνους, επειδή η σιωπή των μουσουλμάνων είναι ανατριχιαστικά εκκωφαντική κάθε φορά που υπάρχει τρομοκρατική επίθεση.
Οι μουσουλμάνοι τα πάνε χάλια στις δημόσιες σχέσεις και ούτε καν προσπαθούν, με αποτέλεσμα να πρέπει να τρέχει η Αριστερά για αυτούς για να μαζέψει τα αμάζευτα.
Σε κάθε άνθρωπο λοιπόν που αρνείται να ζήσει στον φανταστικό κόσμο της αριστερής παράνοιας δεν προκαλεί καμία έκπληξη το γεγονός ότι στην πολυδιαφημιζόμενη αυτή συγκέντρωση συμμετείχαν περίπου 20 μουσουλμάνοι και 280 αριστεροί. Είναι δύσκολο να βρεθούν πάνω από 20 μουσουλμάνοι σε οποιαδήποτε από τις φωτογραφίες που έχουν ληφθεί από την εκδήλωση.
DAn1iGSXkAAXvg7
Και να είστε σίγουροι ότι τα mainstream media ποτέ δεν θα παραδεχτούν ότι αυτή η εκδήλωση ήταν μια αποτυχία. Είναι «μανούλες» στο να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα. Εκτός αν φυσικά επιλέξουν να παραμείνουν σιωπηλοί στο θέμα. Και αυτή γνωστή πρακτική τους είναι.
Επίσης μη νομίζετε ότι στο μυαλό των αριστεροειδών της Γερμανίας έλαμψε κάποιοι φως, ώστε να αρχίσουν να αμφισβητούν τις πεποιθήσεις τους για το Ισλάμ μετά από αυτή τη συγκλονιστική ένδειξη απάθειας από την πλευρά των μουσουλμάνων.
Όχι φυσικά. Δεν επιτρέπεται να υπάρχουν αρνητικά συναισθήματα για τους μουσουλμάνους ή το Ισλάμ. Αυτά υπάρχουν αποκλειστικά και μόνο για τους «κακούς λευκούς Ευρωπαίους».
Κάποιοι από την πλευρά των μουσουλμάνων, όπως η Τουρκο-Ισλαμική Ένωση (DITIB – Die Türkisch-Islamische Union der Anstalt für Religion), άρχισαν τις δικαιολογίες του στυλ «έχουμε ραμαζάνι και θα είμαστε κουρασμένοι από τη νηστεία» ή «θα κάνει πολύ ζέστη» κλπ. Αντ΄αυτού υποσχέθηκαν ότι θα «μαζέψουν υπογραφές» κατά της τρομοκρατίας.
Μια άλλη μεγάλη οργάνωση – ομπρέλα μουσουλμάνων με έδρα την Κολωνία, το Ισλαμικό Συμβούλιο (Islamrat), που περιλαμβάνει τη δεύτερη μεγαλύτερη γερμανική ισλαμική οργάνωση την ‘Millî Görüş’, μεταξύ των 37 μελών της, αρνήθηκε επίσης να συμμετάσχει στην εκδήλωση, όπως ανέφεραν διάφορα γερμανικά ΜΜΕ.
Εντάξει. Ήταν μια ζεστή μέρα και ξέρετε τι ζόρι είναι αυτό για κάποιον που ήρθε να ζήσει στην Γερμανία φεύγοντας από μία χώρα της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής;
Αλλά και στο Λονδίνο τι έγινε; Ποιος βγήκε στους δρόμους μετά τα τρομοκρατικά χτυπήματα;
Περίεργο … Σχεδόν η ίδια δημογραφική συμμετοχή όπως στην Κολωνία.
Μουσουλμάνο δύσκολο να δεις.
Το πλέον κωμικοτραγικό σκηνικό έγινε όταν μετά το τρομοκρατικό χτύπημα στο Μάντσεστερ βγήκε δημοσιογράφος του Channel 4 και πήγε σε συνοικία μουσουλμάνων να τους κάνει κάποιες ερωτήσεις και σε πρώτη θέση εμφανίστηκε μια γυναίκα με μπούρκα και με μαύρη μπλούζα που έλεγε «LOVE», μόνο που την λέξη την σχημάτιζαν όπλα, πιστόλια, μαχαίρια και χειροβομβίδες!
redskywarning.blogspot.gr
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ! ΦΟΝΙΚΗ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΜΕ39 ΝΕΚΡΟΥΣ 50 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ (ΕΙΚΟΝΕΣ -ΒΙΝΤΕΟ)

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ! ΦΟΝΙΚΗ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΜΕ39  ΝΕΚΡΟΥΣ (ΕΙΚΟΝΕΣ -ΒΙΝΤΕΟ)


Police-Voice blog ➤
Τουλάχιστον 39 είναι οι νεκροί και είκοσι οι τραυματίες, δέκα από τους οποίους σε κρίσιμη κατάσταση, από τηφονική πυρκαγιά που έχει ξεσπάσει σε δασική περιοχή της Λεϊρία, στην κεντρική Πορτογαλία. Οι 16 από τους νεκρούς απανθρακώθηκαν, εγκλωβισμένοι στα αυτοκίνητά τους.
Η φωτιά ξέσπασε το Σάββατο, οπότε και η χώρα επλήγη από καύσωνα, με τις θερμοκρασίες να ξεπερνούν τους 40 βαθμούς, συνοδευμένες από ισχυρούς ανέμους. Η φονική φωτιά ήταν μία από τις περίπου 60 που εκδηλώθηκαν μόνο χθες σε ολόκληρη την Πορτογαλία.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό Εσωτερικών της χώρας, οι φλόγες εξαπλώθηκαν «με μεγάλη σφοδρότητα» και «με ανεξήγητο τρόπο», κατά μήκος τεσσάρων μετώπων ταυτόχρονα, ενώ έπληξαν ταυτόχρονα πολλά χωριά.

Ο Πρόεδρος της Πορτογαλίας Μαρσέλου Χεμπέλου ντε Σόουζα επισκέφθηκε αμέσως τον τόπο της τραγωδίας και εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στους οικείους των θυμάτων, «εξ ονόματος όλων των Πορτογάλων».
fire1
ppa


Η δασική πυρκαγιά που έπληξε χθες την περιοχή Λεϊρία της κεντρικής Πορτογαλίας έχει στοιχίσει τη ζωή σε τουλάχιστον 39 ανθρώπους, ενώ άλλοι πενήντα τραυματίστηκαν, ανακοίνωσε σήμερα ο πορτογάλος πρωθυπουργός Αντόνιο Κόστα.

«Δυστυχώς, αυτή είναι χωρίς αμφιβολία η χειρότερη τραγωδία που έχουμε βιώσει τα τελευταία χρόνια» σε ό,τι αφορά τις δασικές πυρκαγιές, δήλωσε εμφανώς συγκινημένος ο Κόστα, ο οποίος μετέβη στην έδρα της Πολιτικής Προστασίας, κοντά στη Λισαβόνα.

«Προς το παρόν, έχουν επιβεβαιωθεί 25 θάνατοι, αλλά ο αριθμός των θυμάτων ενδέχεται να αυξηθεί κι άλλο», πρόσθεσε. «Η προτεραιότητα είναι να σωθούν οι άνθρωποι οι οποίοι μπορεί ακόμη να διατρέχουν κίνδυνο», συνέχισε ο πρωθυπουργός της Πορτογαλίας.

Σύμφωνα με νεότερα στοιχεία ο τραγικός απολογισμός φτάνει τους 39 νεκρούς και τουλάχιστον 50 τραυματίες οι περισσότεροι εκ των οποίων νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση.

Νωρίτερα ο υφυπουργός Εσωτερικών Ζόρζε Γκόμες είχε κάνει λόγο για 19 νεκρούς, οι τρεις από τους οποίους απεβίωσαν από εισπνοή καπνού. «Άλλοι 16 απανθρακώθηκαν μέσα στα αυτοκίνητά τους όταν παγιδεύτηκαν από τις φλόγες στον δρόμο που συνδέει το Φιγκέιρο ντος Βίνιος με το Καστανιέιρα ντε Πέρα», διευκρίνισε.

Ο Γκόμες είπε ακόμα ότι άλλοι 14 πολίτες τραυματίστηκαν, οι δέκα από τους οποίους βρίσκονται σε σοβαρή κατάσταση, καθώς και ότι τραυματίστηκαν και έξι άνδρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Η πυρκαγιά εκδηλώθηκε χθες Σάββατο λίγο πριν από τις 15:00 τοπική ώρα (17:00 ώρα Ελλάδας) στην κοινότητα Πεδρόγαου Γκραντ, στην περιοχή Λεϊρία.

Πολλές εκατοντάδες πυροσβέστες και 160 οχήματα συνέχιζαν κατά τη διάρκεια της νύχτας τις προσπάθειες κατάσβεσης της φωτιάς.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Εσωτερικών, οι φλόγες εξαπλώθηκαν «με μεγάλη σφοδρότητα» και «με ανεξήγητο τρόπο», κατά μήκος τεσσάρων μετώπων ταυτόχρονα.
Πολλά χωριά επλήγησαν από τη φωτιά. Η έκταση των ζημιών δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή πλήρως.

Δύο αεροσκάφη Canadair στάλθηκαν σήμερα το πρωί από την Ισπανία για να συνδράμουν το έργο των πορτογάλων πυροσβεστών, ανέφερε ο Γκόμες.

Ο πρόεδρος της Πορτογαλίας Μαρσέλου Χεμπέλου ντε Σόουζα επισκέφθηκε πολύ γρήγορα τον τόπο της τραγωδίας και εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στους οικείους των θυμάτων, «εξ ονόματος όλων των Πορτογάλων».

Η Πορτογαλία επλήγη χθες Σάββατο από ένα κύμα καύσωνα, με τις θερμοκρασίες να ξεπερνούν τους 40° Κελσίου σε πολλές περιοχές, ενώ έπνεαν επίσης ισχυροί άνεμοι κατά τόπους.
Σχεδόν εξήντα δασικές πυρκαγιές εκδηλώθηκαν χθες σε όλη την Πορτογαλία. Για την κατάσβεσή τους επιχειρούν 1.700 πυροσβέστες.


Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΜΑΣ ! 18 Ιουνίου 1992 - Όταν ο Υποσμηναγός Νικόλαος Σιαλμάς έπεσε για την Πατρίδα! ΑΘΑΝΑΤΟΣ ! (BINTEO)

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΜΑΣ ! 18 Ιουνίου 1992 - Όταν ο Υποσμηναγός Νικόλαος Σιαλμάς έπεσε για την Πατρίδα! ΑΘΑΝΑΤΟΣ !


Police-Voice blog ➤
Ο θάνατος του υποσμηναγού (Ι) Νίκου Σιαλμά το πρωί της 18ης Ιουνίου του 1992 συντάραξε ολόκληρο το πανελλήνιο και αποτέλεσε πρωτοσέλιδο αλλά και θέμα συζήτησης για αρκετό καιρό.
Κυρίως γιατί ο υποσμηναγός που ανήκε στην 342 Μοίρα Παντός Καιρού της 114 Πτέρυγας Μάχης, ήταν το πρώτο θύμα της καθημερινής τουρκικής προκλητικότητας και αμφισβήτησης των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων στο Αιγαίο. Με την ευκαιρία αυτή κάνουμε μια μικρή αναφορά μνήμης και παραδειγματισμού για τους νεότερους, ενώ καλό θα ήταν οι πολιτικοί μας να αφήσουν τα πολιτικά τερτίπια και να αναλογιστούν το νόημα της θυσίας μιας ακόμη εμβληματικής προσωπικότητας, από αυτές που έχει προσφέρει στον τόπο η Πολεμική μας Αεροπορία στην προσπάθεια προάσπισης των οσίων και των ιερών...
Πριν από τον Νίκο Σιαλμά βέβαια είχαν χάσει τη ζωή τους και αρκετοί άλλοι συνάδελφοί του στο πλαίσιο του ακήρυχτου αυτού πολέμου. Σε εκπαιδευτικές εξόδους όμως και όχι ενώ κυνηγούσαν τουρκικά μαχητικά. Στα χρόνια της δεκαετίας του '90 και της πρώτης δεκαετίας του 21ου αιώνα ακολούθησαν και άλλοι. Έλληνες και Τούρκοι με τελευταίο τον Σμηναγό (Ι) Κώστα Ηλιάκη το Μάιο του 2006. Η λίστα μεγαλώνει λοιπόν με το πέρασμα του χρόνου, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα... Γυρνώντας τα χρόνια πίσω στο περιστατικό που στοίχισε τη ζωή του υποσμηναγού Σιαλμά, να σημειώσουμε ότι για αρκετά χρόνια μετά την παραλαβή και ένταξη σε υπηρεσία του F-16 σε Ελλάδα και Τουρκία, αλλά και του Mirage 2000EGM στις τάξεις της δικής μας Πολεμικής Αεροπορίας, τα Mirage F1CG των 342 και 334 ΜΠΚ (Μοίρες Παντός Καιρού) συνέχισαν να προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες στον τομέα της αναχαίτισης.
Ο τελευταίος διοικητής της 342 Μοίρας που απέσυρε τον τύπο στο τέλος Ιουνίου του 2003 κος Ν. Ρέτσας σε συνέντευξη που μας είχε παραχωρήσει τότε είχε επισημάνει ότι είχαν αναπτυχθεί και εφαρμόστηκαν ειδικές - συγκεκριμένες τακτικές στις αναχαιτίσεις F-16 από Mirage F1CG. Oι οποίες απέδωσαν... Ο υποσμηναγός Νίκος Σιαλμάς απογειώθηκε το πρωί της 18ης Ιουνίου 1992 από την 114 ΠΜ στην Τανάγρα μαζί με ένα δεύτερο Mirage F1CG ως νο. 2 του σχηματισμού που πήρε πορεία προς το βόρειο Αιγαίο. Σε περιοχή κοντά στον Άγιο Ευστράτιο, το ζευγάρι των ελληνικών μαχητικών πήρε επαφή με τουρκικά μαχητικά (δύο F-16) και ακολούθησε εμπλοκή. Ο Σιαλμάς κατόρθωσε να «πάρει την ουρά» (να βρεθεί στην ώρα έξι) ενός από τα δύο τουρκικά αεροπλάνα, παρότι διέθετε, τυπικά, υποδεέστερο αεροσκάφος. Ο χειριστής του προσπαθώντας να αποφύγει τον εγκλωβισμό βύθισε μετά από μία σειρά ελιγμών από το επίπεδο των 6.000 ποδών περίπου. Προφανώς με στόχο να αναπτύξει ταχύτητα άμεσα και να κατορθώσει να διαφύγει.
Ο Σιαλμάς τον ακολούθησε στη βύθιση από την οποία όμως δεν κατάφερε να βγει ποτέ... Λέγεται ότι ο Τούρκος χειριστής κατάφερε να σωθεί μόνο χάρη στο τεχνολογικά ανώτερο (συμβολογία HUD) πιλοτήριο, τις επιδόσεις και την ευελιξία του F-16. Ανέπτυξε μεγάλη ταχύτητα κατά τη βύθιση και κατόρθωσε να απαγκιστρώσει ακουμπώντας στην κυριολεξία στην επιφάνεια της θάλασσας... Το ακροφύσιο του κινητήρα ήρθε σε επαφή με το νερό και το ρεύμα των καυσαερίων άνοιξε ένα τεράστιο λευκό αυλάκι! Εικάζεται ότι ο Σιαλμάς κατά την κάθοδο προς τη θάλασσα γύρισε να κοιτάξει πίσω του για χρονικό διάστημα ίσως και πιο μικρό του δευτερολέπτου. Για να βεβαιωθεί ότι δεν τον ακολουθούσε το δεύτερο τουρκικό F-16, ή για να εντοπίσει τη θέση του συναδέλφου του κατά πάγια τακτική. Το χρονικό αυτό διάστημα ίσως έκανε και τη διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου. Ή ίσως το γεγονός ότι είχε εστιάσει την προσοχή του στο τουρκικό μαχητικό...
Η κάσκα του Νίκου Σιαλμά!
Μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε, αλλά και να υποθέσουμε βέβαια ότι και το ίδιο το αεροπλάνο δεν τον βοήθησε όσο τον Τούρκο χειριστή το F-16. Οπωσδήποτε, το ενδεχόμενο αποπροσανατολισμού δεν μπορεί να αποκλειστεί. Δεν είναι λίγες οι φορές που οι ιπτάμενοι των Μοιρών αναχαίτισης της Πολεμικής Αεροπορίας έχουν επισημάνει ότι κατά τη διάρκεια των ελιγμών στις εμπλοκές είναι πραγματικά δύσκολο υπό ορισμένες συνθήκες να ξεχωρίσει κανείς τη θάλασσα από τον ουρανό! Μετά από ένα ατύχημα στις 10 Φεβρουαρίου του 1988, στο οποίο έχασε τη ζωή του ανθυποσμηναγός Κοντογιώργος Κωνσταντίνος κατά τη διάρκεια άσκησης εναέριας μάχης στην περιοχή του πεδίου βολής Άνδρου, τοποθετήθηκε σε όλα τα ελληνικά Mirage F1CG το σύστημα ΣΠΥ (Σύστημα Προειδοποίησης Ύψους). Ήταν εφεύρεση τεχνικού της ΠΑ και προειδοποιούσε ηχητικά και οπτικά τον ιπτάμενο όταν κατέβαινε κάτω από ένα προκαθορισμένο επίπεδο. Στο ύψος που πετούσε ο υποσμηναγός Σιαλμάς, το ΣΠΥ ή ήταν απενεργοποιημένο ή απλά το αγνόησε για να συνεχίσει την εμπλοκή... Αυτά για την Ιστορία. Και κάτι τελευταίο αλλά οπωσδήποτε το πιο σημαντικό.
Ο θάνατος του υποσμηναγού (Ι) Νίκου Σιαλμά το πρωί της 18ης Ιουνίου του 1992 συντάραξε ολόκληρο το πανελλήνιο και αποτέλεσε πρωτοσέλιδο αλλά και θέμα συζήτησης για αρκετό καιρό.
Ο Νίκος Σιαλμάς και οι συνάδελφοί του στα Mirage F1 και τα F-4E δεν δίστασαν ούτε στιγμή να εμπλακούν στις αρχές της δεκαετίας του '90 με τα τουρκικά F-16. Αδιαφορώντας για τις ανώτερες επιδόσεις του συγκεκριμένου αεροσκάφους και προσπαθώντας κάθε μέρα να εντοπίσουν αδύνατα σημεία και τρόπους αντιμετώπισης της νέας απειλής. Σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που τότε και τώρα δεν έκαναν και δεν κάνουν πίσω και στο Νίκο Σιαλμά που στάθηκε παλικαρίσια μέχρι την τελευταία στιγμή, αποδίδουμε αυτό το μικρό αφιέρωμα ως ελάχιστον φόρο τιμής, αναγνώρισης και ευγνωμοσύνης. 

Ο Νικόλαος Σιαλμάς γεννήθηκε το έτος 1965 στο Θέρμο Αιτωλοκαρνανίας. Βρισκόταν σε αποστολή αναχαίτισης Τουρκικών αεροσκαφών που είχαν περάσει στον εθνικό εναέριο χώρο μας. Έπεσε υπερασπιζόμενος στην θαλάσσια περιοχή του νησιού Άϊ Στράτης στις 18 Ιουνίου του 1992. Στο νησί έχει ανεγερθεί μνημείο προς τιμήν του.

Πηγή ➤Πηγη: http://thesecretrealtruth.blogspot.com/  &  HellenicAir Force

Διαβάστε Περισσότερα »

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥΣ ! Βρετανίδες επιστρέφουν… έχοντας απαλ-λαγεί πλήρως από τα ρούχα τους μετα από νυχτερινή διασκέδαση..!Βίντεο: & φωτο

! Βρετανίδες επιστρέφουν… έχοντας απαλλαγεί πλήρως από τα ρούχα τους μετα  από νυχτερινή διασκέδαση..!


Police-Voice blog ➤
Τα κορίτσια πήγαν διακοπές στη Μαγιόρκα της Ισπανίας για να περάσουν καλά, αλλά… κάπου τους ξέφυγε η κατάσταση, με αποτέλεσμα να γίνουν… παγκόσμιο θέμα στο διαδίκτυο και όχι μόνο.
Ερασιτέχνες κατέγραψαν νεαρές Βρετανίδες σε τουριστικό θέρετρο της ισπανικής Μαγιόρκα να επιστρέφουν από τη νυχτερινή τους διασκέδαση τις πρώτες πρωινές ώρες, έχοντας απαλλαγεί πλήρως από τα ρούχα τους, τα οποία κρατούν -πάλι καλά- στα χέρια τους.
Τα δύο από τα τέσσερα κορίτσια είναι εντελώς γυμνά στη μέση του δρόμου και παρόλα αυτά δεν δείχνουν να ενοχλούνται καθόλου.
Δείτε το βίντεο…


Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »