Police-Voice blog ➤
Κώστας Αποστόλου – Πρόεδρος Ένωσης κονσερβοποιών Ελλάδας
Ο πόλεμος ΠΛΗΤΤΕΙ την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΝΣΕΡΒΟΠΟΙΙΑ
80.000 τόνους ΡΟΔΑΚΙΝΑ έστελνε η ΕΛΛΑΔΑ σε ΡΩΣΙΑ – ΟΥΚΡΑΝΙΑ – ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ
ΕΚΚΛΗΣΗ για ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ από την Ε.Ε.
Vergina TV
Κώστας Αποστόλου – Πρόεδρος Ένωσης κονσερβοποιών Ελλάδας
Ο πόλεμος ΠΛΗΤΤΕΙ την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΝΣΕΡΒΟΠΟΙΙΑ
80.000 τόνους ΡΟΔΑΚΙΝΑ έστελνε η ΕΛΛΑΔΑ σε ΡΩΣΙΑ – ΟΥΚΡΑΝΙΑ – ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ
ΕΚΚΛΗΣΗ για ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ από την Ε.Ε.
Vergina TV
Σε τρεις διαρρήξεις καταστημάτων εστίασης εμπλέκονται σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του L&O, οι τρεις επιβάτες του αυτοκινήτου που καταδίωξαν χθες τα ξημερώματα πληρώματα περιπολικών από του Ζωγράφου μέχρι το κέντρο της Αθήνας.
Ο 18χρονος Ρομά που συνελήφθη είναι σεσημασμένος ενώ η αστυνομία βρίσκεται στα ίχνη των δύο συνεργών του που κατάφεραν να διαφύγουν. Χθες τα ξημερώματα τα μέλη της συμμορίας διέρρηξαν τρία καταστήματα σε Χαλάνδρι και Αμπελόκηπους.
Η πρώτη διάρρηξη όπως αποκάλυψε σε χθεσινό δημοσίευμα το L&O σημειώθηκε σε γνωστό καφέ στην Λ. Κηφισιάς στο Χαλάνδρι. Ακολούθησαν δυο διαρρήξεις καταστημάτων εστίασης στη Λεωφόρο Κατεχάκη. Το αυτοκίνητο των δραστών είχε καταγραφεί από κάμερες ασφαλείας και μετά απο αναζητήσεις εντοπίστηκε από αστυνομικούς να κινείται στην οδό Ανδρέα Παπανδρέου στου Ζωγράφου. Έκαναν σήμα στον οδηγό να σταματήσει αλλά αυτός ανέπτυξε ταχύτητα και ακολούθησε καταδίωξη για αρκετά χιλιόμετρα, ακόμα και μέσα στο κέντρο της Αθήνας. Ο ένας από τους επιβάτες κατέβηκε από το αυτοκίνητο και τελικά ακινητοποιήθηκε στην οδό Πανεπιστημίου, ενώ το όχημα συνέχισε την ξέφρενη πορεία του.
Ώρες αργότερα εντοπίστηκε «καρφωμένο» πάνω σε μια μάντρα, στο Γκάζι. Σύμφωνα με πληροφορίες οι πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματος ήταν κλεμμένες, ενώ στο εσωτερικό του βρέθηκε το συρτάρι ταμειακής μηχανής που είχαν κλέψει από το κατάστημα στο Χαλάνδρι.
Πηγή ➤Πόλεμος στην Ουκρανία: Ύστερα από την «Οδύσσεια» που πέρασε, ο Έλληνας Γενικός Πρόξενος της Μαριούπολης Μανώλης Ανδρουλάκης, που εγκλωβίστηκε επί σειρά ημερών στην Ουκρανία, κατάφερε να περάσει τα σύνορα Μολδαβίας-Ουκρανίας.
Ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Δένδιας, ανακοίνωσε την επιτυχής ολοκλήρωση της αποστολής «Νόστος 6», που αφορούσε στην αποχώρηση ομογενών – συνοδεία του πρόξενου Μανώλη Ανδρουλάκη – από τη Μαριούπολη.
«Η επιχείρηση #Νόστος 6, με την εκκένωση 11 μελών της ελληνικής ομογένειας της Ουκρανίας, οι οποίοι συνοδεύονται από τον Γενικό Πρόξενο στη Μαριούπολη, Μανώλη Ανδρουλάκη, oλοκληρώθηκε με επιτυχία, καθώς πέρασαν τα σύνορα Ουκρανίας – Μολδαβίας.
Θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου και πάλι στον Γενικό Πρόξενο στη Μαριούπολη και σε όσους συνεισέφεραν στην επιτυχή έκβαση αυτής της ιδιαίτερα δύσκολης επιχείρησης» ανέφερε ο Νίκος Δένδιας.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Μανώλης Ανδρουλάκης ήταν ο τελευταίος διπλωμάτης της Δύσης που παρέμενε στην Ουκρανία, αρκετές ημέρες μετά την έναρξη του πολέμου.
Ο Έλληνας πρόξενος πέρασε πολύ δύσκολες στιγμές, καθώς είχε βρεθεί σε καταφύγιο με ελάχιστα τρόφιμα, νερό και φάρμακα και χρειάστηκε μια καλά συντονισμένη επιχείρηση έτσι ώστε να μπορέσει να απεγκλωβιστεί και να αποχωρήσει με ασφάλεια, έχοντας μαζί του και άλλα μέλη της ελληνικής ομογένειας στη Μαριούπολη. Μια πόλη που έχει γίνει «κρανίου τόπος» από τις συνεχείς επιθέσεις τα τελευταία 24ωρα.
Ο τελευταίος Ευρωπαίος διπλωμάτης που παρέμενε στην εμπόλεμη ζώνη της Ουκρανίας μίλησε στην Αλεξία Τασούλη και τον Χρήστο Τσιγουρή του OPEN TV για όλα όσα βίωσε όλο αυτό το διάστημα στην πόλη με λιγοστά τρόφιμα και νερό.
Ο Έλληνας πρόξενος, ψύχραιμος και νηφάλιος ανέφερε πως είναι όλοι τους ταλαιπωρημένοι, αλλά καλά στην υγεία τους. «Έχει σχεδόν ισοπεδωθεί η Μαριούπολη. Τα νέα δεν είναι καλά και η ανθρωπιστική κρίση που έχει προκύψει είναι τεράστια. Η πόλη δεν είχε υποδομές, μέσα σε λίγα 24ωρα χάθηκαν τα πάντα κι αυτό έκανε ακόμα πιο δύσκολο το έργο μας», είπε χαρακτηριστικά.
«Έχω στο μυαλό μου συνέχεια εκείνους που θα επιστρέψουν εκεί και θα πρέπει να χτίσουν τη ζωή τους από το μηδέν. Όλο αυτό το διάστημα σκεφτόμουν την οικογένειά μου και τους δικούς μου ανθρώπους και έπαιρνα κουράγιο. Και στο καταφύγιο δίναμε δύναμη ο ένας στον άλλον παρά τις δυσκολίες. Τα καταφέραμε», συμπλήρωσε ο κ. Ανδρουλάκης.
Ο ίδιος στη συνέχεια περιέγραψε: «Ζήσαμε πολύ δύσκολες καταστάσεις. Δεν χτυπήθηκαν μόνο στρατιωτικοί στόχοι. Κι αυτό θα έχει επιπτώσεις. Έγιναν τυφλά χτυπήματα».
«Δεν σκεφτόμουν τόσο ότι μας έλειπε το φαγητό, προσπαθούσα να μάθω πληροφορίες για το τι συμβαίνει. Είχαμε καλή επικοινωνία με τις τοπικές Αρχές, εμείς προσπαθούσαμε να κάνουμε τη δουλειά μας χωρίς βασικά εφόδια και αυτό λειτούργησε», είπε και εξήγησε πως υπήρξαν πολλές στιγμές που ένιωσε τον κίνδυνο και προσπαθεί να ξεχάσει.
«Ζήσαμε για τα καλά τον πόλεμο. Εδώ και έναν μήνα βιώνω αυτά τη φρίκη του πολέμου. Η κατάσταση των ομογενών δεν είναι και πολύ καλή. Υπάρχουν αρκετοί που δεν θέλουν να φύγουν και να αφήσουν τον τόπο τους», κατέληξε ο κ. Ανδρουλάκης.
Πηγή ➤Στην επ’ αυτοφώρω σύλληψη δύο διαρρηκτών οδήγησε η παρατηρητικότητα αστυνομικού εκτός διατεταγμένης Υπηρεσίας που κινούταν πεζός χθες το μεσημέρι, σε περιοχή του Ωραιοκάστρου.
Αντιλαμβανόμενος θόρυβο και ύποπτη κινητικότητα σε ισόγειο διαμέρισμα, κάλεσε ενισχύσεις, οπότε άμεσα προσέτρεξαν στο σημείο συνάδελφοί του από το Α.Τ. Ωραιοκάστρου. Κατά την άφιξη των αστυνομικών, οι δράστες προσπάθησαν να διαφύγουν υπερπηδώντας την περίφραξη του οικήματος, πλην όμως καταδιώχθηκαν και συνελήφθησαν.
Πρόκειται για δύο νεαρούς ημεδαπούς ηλικίας 18 και 20 ετών, στην κατοχή των οποίων βρέθηκαν ταξιδιωτικά έγγραφα, κοσμήματα και συνάλλαγμα που αφαίρεσαν από την προαναφερόμενη κατοικία. Επιπρόσθετα, διαπιστώθηκε ότι κατείχαν κατσαβίδι, ενώ κατασχέθηκε ζευγάρι κάλτσες που φορούσε στα χέρια ένας εξ’ αυτών προκειμένου να μην αφήσει αποτυπώματα κατά την παράνομη δραστηριότητά του και προσπαθώντας με τον τρόπο αυτό να αποφύγει σύνδεσή του με την διάρρηξη-κλοπή.
Από την περαιτέρω έρευνα αστυνομικών του Τμήματος Ασφαλείας Ωραιοκάστρου προέκυψε ότι, στην υπόθεση εμπλέκονται δύο ακόμη άτομα, τα στοιχεία των οποίων δεν έχουν ταυτοποιηθεί ακόμη και με τα οποία οι συλληφθέντες, κατά το χρονικό διάστημα 29-12-2022 έως 07-03-2022, προέβησαν σε διαρρήξεις επιπλέον έξι (6) οικιών του Ωραιοκάστρου, με λεία χρυσαφικά και κοσμήματα.
Οι δράστες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Πηγή ➤Αναφορικά με τα μέτρα προστασίας που θα πρέπει να τηρηθούν στις παρελάσεις για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου το Υπουργείο Υγείας διευκρινίζει ότι σύμφωνα με τα υγειονομικά πρωτόκολλα, υπάρχει ισχυρή σύσταση για χρήση μάσκας σε εξωτερικούς χώρους εφόσον υπάρχει συνάθροιση και συνωστισμός.
Επομένως, τόσο κατά την προσέλευση όσο και κατά τη διάρκεια της παρέλασης αλλά και της αποχώρησης, θα πρέπει οι πολίτες να φορούν μάσκα εφόσον υπάρχει συνωστισμός σε αντίθεση όμως με τους παρελαύνοντες, οι οποίοι υποχρεούνται να διατηρούν αποστάσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της παρέλασης.
Ωστόσο, όσοι παρελάσουν θα πρέπει πριν και μετά την παρέλαση- εφόσον είναι συνωστισμένοι και όχι σε στοίχιση -να φορούν τις μάσκες τους.
Πηγή ➤Ολοκληρωμένες, σύμφωνα με την αστυνομική έρευνα, υπηρεσίες… χαλάρωσης και ευεξίας σε άνδρες φαίνεται πως παρείχε «Κέντρο Αισθητικής», τους ιδιοκτήτες του οποίου αναζητεί η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Λάρισας, κατηγορούμενους περί μαστροπείας.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ε», αστυνομικός της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας εμφανίσθηκε ως πελάτης προχθές το μεσημέρι, στο προσυμφωνημένο ραντεβού, καταβάλλοντας 50 ευρώ, από τα οποία τα 30 ευρώ θα αφορούσαν στις υπηρεσίες μασάζ που όντως παρείχε το Κέντρο, αλλά 20 ευρώ επιπλέον θα εισέπραττε η 26χρονη μασέρ για την ερωτική πράξη στην οποία συμφώνησε ο αστυνομικός, παραδίδοντας νωρίτερα το προσημειωμένο χαρτονόμισμα.
Στο πλαίσιο λοιπόν διερεύνησης πληροφοριών για τις… παράλληλα παρεχόμενες υπηρεσίες, ότι δηλαδή «με το πρόσχημα των εν λόγω υπηρεσιών» το Κέντρο «προάγει στην πορνεία τις γυναίκες που εργάζονται σε αυτό», αστυνομικός πήγε προχθές το μεσημέρι στο κατάστημα, που εδρεύει στο κέντρο της Λάρισας, παριστάνοντας τον πελάτη έχοντας τηλεφωνικά ορίσει ραντεβού.
Η 26χρονη μασέρ, με την οποία είχε κλείσει ραντεβού, αρχικά έκανε μασάζ στον υποτιθέμενο πελάτη και στο πλαίσιο της συμφωνίας -σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ.- αποπειράθηκε στη συνέχεια να προχωρήσει στην ερωτική πράξη, η οποία ωστόσο δεν ολοκληρώθηκε.
Από την έρευνα στο κατάστημα οι αστυνομικοί, μεταξύ άλλων κατάσχεσαν το προσημειωμένο χαρτονόμισμα των 50 ευρώ, όπως και συνολικά το χρηματικό ποσό των 1.195 ευρώ, που κατά την ΕΛ.ΑΣ. προέρχεται «από την εγκληματική δραστηριότητα», ενώ στην Αστυνομία προσήχθησαν επίσης οι τέσσερις εργαζόμενες στο Κέντρο, 22, 23, 26 και 37 ετών αντίστοιχα, οι οποίες αφέθηκαν στη συνέχεια ελεύθερες.
onlarissa.gr
Πηγή ➤