Ύποπτες αναζητήσεις στη μηχανή αναζήτησης της Google, πριν από τον θάνατο του παιδιού - Έβγαιναν διαφημίσεις της Google για κεταμίνη
Στο μικροσκόπιο των Αρχών έχει μπει το τάμπλετ της Τζωρτζίνας με το οποίο θάφτηκε η 9χρονη, το μεγαλύτερο από τα τρία παιδιά της οικογένειας Δασκαλάκη.
Με εντολή των δικαστικών αρχών, που ερευνούν την υπόθεση, δόθηκε εντολή να γίνει η ανάσυρση της ηλεκτρονικής συσκευής από τον τάφο.
Σύμφωνα με πληροφορίες από αστυνομικές πηγές, που μεταδόθηκαν στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA, το τάμπλετ, που μεταφέρθηκε στα ειδικά εργαστήρια της ΕΛ.ΑΣ, «μίλησε».
Όπως λέγεται, έχουν βρεθεί σε αυτό ειδοποιήσεις της Google που αφορούν φαρμακευτικές ουσίες.
Αυτό σημαίνει προφανώς ότι είχαν γίνει διάφορες σχετικές αναζητήσεις στη μηχανή αναζήτησης της Google, πριν από το θάνατο του παιδιού.
Την ίδια ώρα, αστυνομική πηγή που επικαλείται ο ΑΝΤ1, ανέφερε ότι κατά την εξέταση του τάμπλετ της Τζωρτζίνας, το οποίο ανασύρθηκε από το φέρετρο της άτυχης 9χρονης, εντοπίστηκαν ειδοποιήσεις της Google με προϊόντα ομοειδή της κεταμίνης, ενώ στο MEGA ειπώθηκε ότι έβγαιναν διαφημίσεις της Google για προσφορές σε κεταμίνη.
Σημειώνεται ότι οι διαφημίσεις αυτές σχετίζονται με τις αναζητήσεις που κάνει κάποιος στο Διαδίκτυο.
Λίγη ώρα αργότερα, στο βραδινό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ, μεταδόθηκε συγκεκριμένα ότι οι διαφημιστικές προσφορές της Google αναφορικά με την κεταμίνη εμφανίζονταν στο τάμπλετ τρεις ημέρες πριν τον θάνατο της Τζωρτζίνας, η οποία, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, δολοφονήθηκε από τη Ρούλα Πισπιρίγκου στις 29 Ιανουαρίου 2022.
Η κεταμίνη ανιχνεύθηκε και στα ούρα της Τζωρτζίνας
Την έρευνα για τη διαδρομή της κεταμίνης μέχρι τη χορήγησή της στην 9χρονη συνεχίζουν οι Αρχές, έπειτα και από τη διάψευση του Ωνασείου νοσοκομείου ότι η ουσία δόθηκε στο κοριτσάκι κατά την επτάμηνη νοσηλεία του εκεί.
Σύμφωνα με την εκπομπή Live News του MEGA, υπάρχει ένα ακόμη ιατροδικαστικό εύρημα -και αυτό είναι ότι και στα ούρα της Τζωρτζίνας -εκτός από το αίμα- ανιχνεύθηκε η nor κεταμίνη. Επί της ουσίας, αυτό σημαίνει ότι χορηγήθηκε πολύ νωρίτερα απ' ό,τι υποστηρίζει η 33χρονη μητέρα και κατάφερε μέχρι και να μεταβολιστεί, πριν τελικά σκοτώσει τη μικρή Τζωρτζίνα.
Υπενθυμίζεται ότι την τοξικολογική εξέταση και τα ευρήματα στον οργανισμό της μικρής Τζωρτζίνας είχε φέρει στο φως στις 2 Απριλίου το protothema.gr.
«Είμαι νοσηλεύτρια στο Παίδων. Μας κάλεσαν για ανακοπή. Πήραμε τα βαλιτσάκια και πήγαμε να βοηθήσουμε το κοριτσάκι. Οταν μπήκαμε μέσα, το παιδί δεν είχε σφυγμό. Εγώ χορήγησα αδρεναλίνη και ροκουρόνιο για την διασωλήνωση» ήταν μια πρώτη μαρτυρία στην εκπομπή, ενώ μια δεύτερη νοσηλεύτρια είπε: «Χορηγούσα ενδοφλεβίως αδρεναλίνη κάθε πέντε λεπτά, σύμφωνα με τις εντολές του εντατικολόγου. Η προσπάθεια διήρκησε 60 λεπτά. Είχε ενημερωθεί ο γιατρός ότι στην πρώτη ανάνηψη που χρειάστηκε το κορίτσι, είχε διαρκέσει 55 λεπτά. Αυτή τη φορά δεν τα κατάφερε».
Από την πλευρά του, ο ιιατροδικαστής Δημήτρης Γαλεντέρης αποκλείει το σενάριο χορήγησης κεταμίνης στο Ωνάσειο. «Δεν πιστεύω ότι μετά από επτά μήνες μπορεί να ανιχνευτεί η κεταμίνη στα ούρα -και δη, στην ποσότητα που ανιχνεύτηκε. Το δείγμα που έγινε η ανάλυση ήταν στο αίμα και προκύπτει ότι η χορήγηση ήταν οξεία, δηλαδή δόθηκε το χρονικό διάστημα πριν πεθάνει το παιδί».
Ο ίδιος εξήγησε ότι η κεταμίνη είναι ένα αναισθητικό φάρμακο, που δεν δίνεται στην ανάνηψη και ως εκ τούτου δεν βρισκόταν καν στον χώρομ την ώρα που προσπαθούσαν να επαφέρουν την Τζωρτζίνα στη ζωή.
«Βόμβα» Κατερινόπουλου για την υπόθεση της Πάτρας: «Έχουν κάνει τεστ πατρότητας;»
«Καρφώνει» και τις Αρχές: «Κάτι δεν πάει καλά στο βασίλειο της Δανιμαρκίας»
Ένα τεστ DNA, ένα τεστ πατρότητας δηλαδή, μπορεί κατά τον Ταξίαρχο εν αποστρατεία Θανάση Κατερινόπουλο, «να δώσει πολλές απαντήσεις», στην υπόθεση της Πάτρας!
Η νέα… βόμβα που έριξε αναφερόμενος στην Μάνο Δασκαλάκη και τη Ρούλα Πισπιρίγκου, έρχεται να προστεθεί στις πολλές από το ξεκίνημα της υπόθεσης των θανάτων των τριών κοριτσιών του ζευγαριού. Με το παραπάνω σχόλιό του (σ.σ. περί τεστ) να κλείνει με το εξής: «Και ο νοών νοείτο».
Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ο κ.Κατερινοπουλος εξέφρασε την άποψη πως οι Αρχές πρέπει να προχωρήσουν σε τεστ πατρότητας:
«Έχουμε ακούσει και από τη Ρούλα Πισπιρίγκου και από τον Μάνο Δασκαλάκη ότι ζήτησαν και έγινε γονιδιακός έλεγχος για να δουν αν υπάρχει κάποιο κληρονομικό πρόβλημα υγείας στα παιδιά. Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω τους επιστήμονες : Έχουν κάνει τεστ DNA; Αυτό έχει σημασία και για τους γονείς, αλλά και για τις ερευνητικές αρχές, γιατί μπορεί να δώσει πολλές απαντήσεις. Και ο νοών νοείτο. Είναι μια απορία που έχει πάρα πολύς κόσμος μετά από όλα αυτά που βλέπουμε και αυτή τη διάσταση απόψεων που εμφανίζουν οι δύο γονείς στα ΜΜΕ, ενώ πίσω από τις κάμερες κάνουν άλλα».
«Ίσως να είχαν αποφευχθεί τα χειρότερα, αν…»
Στο στόχαστρό του μπήκαν και οι εμπλεκόμενες Αρχές, καθώς η καθυστέρηση είναι μεγάλη και η επικοινωνία μεταξύ τους μοιάζει με… Πύργο της Βαβέλ:
«Υπάρχει τεράστιο πρόβλημα των αρχών. Κάτι δεν πάει καλά στο βασίλειο της Δανιμαρκίας. Αν από την πρώτη στιγμή οι γιατροί ενημέρωναν τις αρχές όπως όφειλαν, θα είχαν επιληφθεί. Παρόλα αυτά, φτάσαμε στην πορεία να ενημερωθούν τόσες υπηρεσίες, υπάρχει μια δυσλειτουργία μεταξύ τους, καθόλου επικοινωνία μεταξύ τους και θα περίμενα ο εισαγγελέας που έγινε αποδέκτης μιας καταγγελίας, έστω και «μισής», να κινητοποιηθεί και να ενημερώσει τις αρχές. Ίσως να είχαν αποφευχθεί τα χειρότερα. Εύχομαι να μη συμβαίνουν τέτοια πράγματα, δυστυχώς όμως κάτι δεν πάει καλά και κάποιοι πρέπει να δουν από την αρχή το όλο σύστημα αμφίδρομης επικοινωνίας δικαστικών αρχών – αστυνομίας και υγειονομικών υπηρεσιών».
Έστηνε «καρτέρι» σε χώρους στάθμευσης οχημάτων έξω από καφετέριες και εστιατόρια, με χρήση παρεμβολέα κεντρικού κλειδώματος οχημάτων, δεν επέτρεπε στον ιδιοκτήτη του οχήματος να το κλειδώσει και εν συνεχεία, αφαιρούσε από το εσωτερικό, τσάντες, πορτοφόλια, ρολόγια και κινητά τηλέφωνα.
Ο λόγος για έναν Αλγερινό ηλικίας 51 ετών που συνελήφθη από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ στο Μαρούσι. Ο δράστης λίγο πριν την σύλληψη του, το μεσημέρι της 30ης Μαρτίου, αποπειράθηκε να ανοίξει τις πόρτες οχήματος ταχυμεταφορών που βρισκόταν σταθμευμένο στο Μαρούσι.
Άμεσα στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ που τον εντόπισαν να κρύβεται δίπλα από ένα σταθμευμένο όχημα και να ρίχνει στο έδαφος δύο συσκευές- παρεμβολέα κεντρικού κλειδώματος. Αφού τον ακινητοποίησαν τον οδήγησαν στο τμήμα ασφαλείας, Αμαρουσίου, όπου και συνελήφθη.
Από την έρευνα των στελεχών της ασφάλειας Αμαρουσίου προέκυψε ότι ο δράστης μαζί με έναν ακόμη συνεργό του που αναζητείται, προέβαιναν σε κλοπές από οχήματα από τον Αύγουστο του 2021.
Η ακτίνα δράσης του ξεκινούσε ήταν τους Αμπελοκήπους έως το Μαρούσι, ενώ ανα διαστήματα «χτυπούσαν» και στην Ομόνοια.
Ο Αλγερινός μετέβαινε στα σημεία που επρόκειτο να κλέψει, με ΜΜΜ και κρατούσε πάντα στα χέρια του μια τσάντα με έγγραφα για να μην κινεί υποψίες. Σε έρευνα που πραγματοποίησαν τα στελέχη της ασφάλειας Αμαρουσίου στο σπίτι του, εντόπισαν μεταξύ άλλων, 8 γυναικεία ρολόγια, 6 ανδ5ρικά, 3 βαλίτσες, 6 κινητά και 3 φωτογραφικές μηχανές.
Συμμορία, που κατηγορείται ότι διέπραξε περισσότερες από 45 κλοπές, εξαρθρώθηκε από το Τμήμα Ασφαλείας Ωρωπού με τη συνδρομή της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Βορειοανατολικής Αττικής. Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, κατά την διάρκεια συντονισμένης επιχείρησης, στην περιοχή της Μαγούλας Αττικής, συνελήφθησαν έξι μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, ενώ ταυτοποιήθηκε και αναζητείται ένας συνεργός τους.
Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για τα αδικήματα, της εγκληματικής οργάνωσης, διακεκριμένες κλοπές, ληστρική κλοπή και παράβαση της νομοθεσίας περί πρόληψης και καταστολής της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική οργάνωση.
Το Τμήμα Ασφαλείας Ωρωπού ύστερα από πολύμηνη έρευνα αποκάλυψε τη δράση της συμμορίας που είχε συσταθεί τουλάχιστον από τις αρχές του φθινοπώρου του 2021 και διέπραττε κλοπές από σπίτια. Όπως εξακριβώθηκε από την αστυνομική έρευνα, τα μέλη της οργάνωσης, δρούσαν μεθοδικά και με εναλλασσόμενη σύνθεση και είχαν ως ορμητήριο την περιοχή της Μαγούλας, διέπρατταν κλοπές από οικίες στις περιοχές του Ωρωπού, του Σχηματαρίου, των Οινοφύτων και Δηλεσίου Βοιωτίας καθώς και σε περίχωρα της Χαλκίδας.
Οι κατηγορούμενοι χρησιμοποιούσαν τα ιδιόκτητα οχήματά τους ως «επιχειρησιακά», στα οποία τοποθετούσαν κλεμμένες πινακίδες κυκλοφορίας, που οι ίδιοι αφαιρούσαν από την περιοχή των Οινοφύτων. Στη συνέχεια, «χτυπούσαν» κατοικίες, όταν απουσίαζαν οι ένοικοι, και αφαιρούσαν κυρίως χρήματα, κοσμήματα και λοιπά τιμαλφή, αλλά και διάφορες ηλεκτρονικές συσκευές.
Από την έως τώρα αστυνομική έρευνα, διαπιστώθηκε ότι τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης έχουν διαπράξει τουλάχιστον 45 κλοπές σε οικίες και μια σε όχημα, ενώ έχουν αφαιρέσει έξι φορές πινακίδες κυκλοφορίας από αυτοκίνητα.
Το παράνομο περιουσιακό όφελος που αποκόμισαν ανέρχεται, σύμφωνα με την εκτίμηση της ΕΛΑΣ, στο ποσό των 250.000 ευρώ.
Σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στα σπίτια των συλληφθέντων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων: Οκτώ τηλεοράσεις, 5 ηλεκτρονικές παιχνιδομηχανές, 3 φορητοί υπολογιστές, κοσμήματα και 2 αυτοκίνητα.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ενώ συνεχίζονται οι αστυνομικές έρευνες.
Police-Voice blog ➤
Πάσχα 2022: Πώς θα πάμε στην εκκλησία - Που θα φοράμε μάσκα - Είναι το τρίτο Πάσχα από την έναρξη της πανδημίας και οι ειδικοί προειδοποιούν για την τήρηση των μέτρων
Η πανδημία ελέγχεται, καθώς έχουμε λιγότερα κρούσματα και λιγότερους νοσηλευόμενους σε ΜΕΘ, ανέφερε κατά την ενημέρωση για την πορεία της πανδημίας, η αναπληρώτρια υπουργός υγείας Μίνα Γκάγκα. Παράλληλα είπε ο καιρός φτιάχνει και «ξεκινάμε σε μια καινούργια κανονικότητα και τα πράγματα είναι καλά».
Ευχήθηκε καλό Πάσχα σε όλους, υπογραμμίζοντας όμως «ιδιαίτερη προσοχή και μάσκες σε χώρους με συγχρωτισμό»
Σημαντική ύφεση παρουσιάζει η πορεία της πανδημίας στη χώρα μας, σύμφωνα με την καθηγήτρια Βάννα Παπαευαγγέλου, η οποία είπε ότι μειώθηκε κατά 32% ο αριθμός των κρουσμάτων σε μία εβδομάδα.
Ο δείκτης Rt, όπως τόνισε, βρίσκεται στο 0,85, σημαντικά κάτω από την μονάδα, ένδειξη του περιορισμού της πανδημίας στην Ελλάδα. «Η διάρκεια της έξαρσης που προκάλεσε η O2 ήταν βραχεία όπως είχαμε προβλέψει» τόνισε η κυρία Παπαευαγγέλου, και αναφερόμενη στις επαναλοιμώξεις, είπε ότι είναι ιδιαίτερα συχνές, καθώς όπως εξήγησε 1.000 από τα νέα κρούσματα κάθε μέρα αφορούν επαναλοίμωξη.
Η βελτίωση του επιδημιολογικού φορτίου στη χώρα φαίνεται και από την μείωση των ενεργών κρουσμάτων, τα οποία έχουν περιοριστεί στις 114.000 σε όλη την επικράτεια. Ωστόσο, συνεχίζουν να καταγράφουν αύξηση τα κρούσματα στους άνω των 65 ετών, με την διάμεση ηλικία των κρουσμάτων να κυμαίνεται στα 43 έτη.
Οι εισαγωγές στο νοσοκομείο μειώθηκαν κατά 12% ενώ οι νοσηλευόμενοι από covid σε όλη τη χώρα είναι 3.000. Αξίζει να σημειωθεί ότι 3 στους 4 νοσηλευόμενους είναι άνω των 65 ετών.
Όπως είπε η κυρία Παπαευγγέλου, είναι αργή η αποκλιμάκωση των νέων διασωληνώσεων και νοσηλευομένων σε ΜΕΘ. Το 50% των απλών κλινών για covid είναι κατειλημμένες και το 80% των κλινών ΜΕΘ covid είναι επίσης κατειλημμένες, παρότι έχουν μειωθεί οι διαθέσιμες. Ο αριθμός θανάτων δεν έχει μειωθεί, με σημαντικό ποσοστό των θανάτων να αφορά σε άτομα με σοβαρό υποκείμενο νόσημα, ή σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας με πολλά υποκείμενα νοσήματα, που ενώ νοσηλεύονται για αυτά τα νοσήματα στο νοσοκομείο, μολύνονται με covid και χάνουν τη ζωή τους. Όπως είπε χαρακτηριστικά «χάνονται με covid αλλά όχι από covid».
Σύμφωνα με τελευταία μελέτη από το Ισραήλ, φαίνεται ότι η χορήγηση τέταρτης δόσης του εμβολίου, όπως είπε η κυρία Παπαευαγγέλου, προστατεύει κατά 68% από νοσηλεία και κατά 74% από θάνατο.
«Ο ιός εξακολουθεί να απειλεί, ιδίως τη ζωή των ανεμβολίαστων και δεν έχει γίνει ακόμη κοινό κρυολόγημα», ανέφερε η καθηγήτρια κατά την αποψινή ενημέρωση στο υπουργείο Υγείας, προσθέτοντας ότι ο καθένας θα πρέπει να μάθει να συνυπάρχει με τον ιό, καθώς αυτός θα είναι ακόμη μαζί μας για καιρό. Θα περάσουμε το τρίτο Πάσχα από την έναρξη της πανδημίας, αλλά με μία κοινωνία που έχει εμβολιαστεί. Όμως θα πρέπει να πάμε στις εκκλησίες φορώντας τη μάσκα μας, να προτιμήσουμε τον εορτασμό του Πάσχα και την συνάθροιση σε ανοιχτούς χώρους και να κάνουμε self test όταν πρόκειται να συναντήσουμε ηλικιωμένα άτομα ή έχουν υποκείμενα νοσήματα.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, είπε ότι είναι αυτονόητο ότι η μάσκα θα παραμείνει σε χώρους συγχρωτισμού όπως τα μέσα μαζικής μεταφοράς, οι υγειονομικές δομές και τα σχολεία, τονίζοντας πως «δεν είπαμε να βγάλουμε τη μάσκα, αίρεται η υποχρεωτικότητα της χρήσης».
Ένα τουρκικό πλοίο διέσωσε 54 άτομα από το καταδρομικό Moskva, τη ναυαρχίδα του ρωσικού στόλου της Μαύρης Θάλασσας, το οποίο φέρεται να χτυπήθηκε από ουκρανικούς πυραύλους, δήλωσε ο Υπουργός Άμυνας της Λιθουανίας.
Το ρωσικό πλοίο έστειλε σήμα κινδύνου τη νύχτα, έγραψε ο Άρβιντας Ανουσάουσκας στο Facebook και πρόσθεσε πως είναι ακόμα άγνωστες οι απώλειες των Ρώσων.
«Στη 1.14 π.μ., το καταδρομικό πήρε κλίση και μετά από μισή ώρα, το ηλεκτρικό ρεύμα κόπηκε παντού. Από τις 2 το πρωί, τουρκικό πλοίο εκκένωσε 54 ναύτες από το καταδρομικό και περίπου στις 3 τα ξημερώματα, η Τουρκία και η Ρουμανία ανέφεραν ότι η το πλοίο είχε βυθιστεί τελείως. Οι σχετικές απώλειες ρωσικού προσωπικού είναι ακόμα άγνωστες, αν και στο πλοίο επέβαιναν 485 άτομα πλήρωμα (66 από τους οποίους ήταν αξιωματικοί)», έγραψε ο Ανουσάουσκας.
Στη δημοσιότητα έδωσε, η αστυνομία κατόπιν σχετικής Διάταξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, στοιχεία και φωτογραφίες των δύο ημεδαπών, κατηγορούμενων ως μελών συμμορίας που διέπραττε συστηματικά απάτες και κλοπές σε βάρος ηλικιωμένων και η οποία εξαρθρώθηκε την 28-3-2022, από το Τμήμα Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής.
Η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, σύμφωνα με τη σχετική Εισαγγελική Διάταξη, αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου και στην ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων, καθώς και στη διερεύνηση της συμμετοχής αυτών και σε άλλες αξιόποινες πράξεις.
Στο πλαίσιο αυτό, παρακαλούνται οι πολίτες να επικοινωνούν με τους τηλεφωνικούς αριθμούς 210-6476541 του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας και 210-6411111 της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας. Σημειώνεται ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.
1. ΦΛΩΡΟ Αλέξανδρο του Τριαντάφυλλου και της Ελευθερίας, γεννηθέντα την 25-8-1974 στην Αθήνα,
2. ΚΙΤΣΑ Ευαγγελία του Ευθυμίου και της Γεωργίας, γεννηθείσα την 13-8-1973 στη Θεσσαλονίκη.
Police-Voice blog ➤
Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι έρευνες για την υπόθεση θανάτων των τριών κοριτσιών της οικογένειας από την Πάτρα με ένα νέο σημαντικό εύρημα των ιατροδικαστών να φαίνεται ότι καταρρίπτει την υπερασπιστική γραμμή της προφυλακιστέας για τον θάνατο της 9χρονης Τζωρτζίνας Ρούλας Πισπιρίγκου, σύμφωνα με την οποία οι γιατροί χορήγησαν στο παιδί την κεταμίνη και όχι η ίδια.
Πάτρα: «Μίλησε» το τάμπλετ της Τζωρτζίνας και... καίει τη Ρούλα Πισπιρίγκου!
Ο ιατροδικαστής, Χαράλαμπος Κούτσης μίλησε στην εκπομπή «Live News» για την ουσία nor – κεταμίνη που ανιχνεύθηκε στην 9χρονη Τζωρτζίνα.
Αναφορικά με την εμφάνιση της ουσίας nor – κεταμίνη στα ούρα της 9χρονης Τζωρτζίνας, ο ιατροδικαστής εξήγησε πως αυτό σημαίνει πως όποια ουσία μπαίνει στον οργανισμό, ακολουθεί έπειτα ο δρόμος του μεταβολισμού, που αποτελεί και μία φυσική διαδικασία.
Η κεταμίνη μπαίνοντας στον οργανισμό μέσω της κυκλοφορίας του αίματος θα μεταβολιστεί στο ήπαρ, και μετατρέπεται σε nor-κεταμίνη. «Όλα αυτά σημαίνουν ένα πράγμα, ότι υπάρχει λειτουργία του οργανισμού, για να έχουμε μεταβολισμό και μάλιστα έχει συνεχίσει τη διαδρομή του ο συγκεκριμένος μεταβολίτης και έχει πάει στα ούρα. Αυτό αποδεικνύει ότι υπήρξε ένα καλό χρονικό διάστημα, απολύτως συμβατή με αυτή των 20-30′ που έχει η δράση της κεταμίνης και μέσα σε αυτό το διάστημα κατάφερε προκαλέσει το θάνατο αλλά και να μεταβολιστεί ένα μέρος της» επισήμανε ο κ. Κούτσης.
Σε ό,τι αφορά τη χορήγηση του ροκουρόνιου κατά την ανάνηψη της 9χρονης, ο ιατροδικαστής είπε πως δεν βρέθηκε η ουσία στον οργανισμό της καθώς όταν κλήθηκαν οι γιατροί για να κάνουν ΚΑΡΠΑ και να χορηγήσουν την εν λόγω ουσία, το παιδί ήταν ήδη νεκρό.
«Δεν υπήρχε καρδιακή λειτουργία, και εφόσον δεν υπήρχε καρδιά, το ροκουρόνιο που μπήκε δεν κατάφερε να κυκλοφορήσει στον οργανισμό» δήλωσε ο κ. Κούτσης.
Πάτρα: «Μίλησε» το τάμπλετ της Τζωρτζίνας και... καίει τη Ρούλα Πισπιρίγκου!
Αναζητήσεις για φαρμακευτικές ουσίες στο τάμπλετ της Τζωρτζίνας
Λίγο μετά την αποκάλυψη της εκπομπής “Live News” του Νίκου Ευαγγελάτου ότι η ουσία nor – κεταμίνη εντοπίστηκε στα ούρα της Τζωρτζίνας, ήρθαν στο “φως” νέες πληροφορίες για το τάμπλετ του κοριτσιού, το οποίο είχε θαφτεί μαζί του, και ανασύρθηκε από τον τάφο με εντολή των αρχών.
Σύμφωνα με πληροφορίες από αστυνομικές πηγές, που μεταδόθηκαν στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA, το τάμπλετ της 9χρονης κόρης της Ρούλας Πισπιρίγκου, που μεταφέρθηκε στα ειδικά εργαστήρια της ΕΛΑΣ, «μίλησε».
Όπως λέγεται, έχουν βρεθεί σε αυτό ειδοποιήσεις της Google που αφορούν ειδοποιήσεις για φαρμακευτικές ουσίες. Αυτό σημαίνει προφανώς ότι είχαν γίνει διάφορες σχετικές αναζητήσεις στη μηχανή αναζήτησης της Google, πριν από το θάνατο του παιδιού.
Η nor – κεταμίνη
Ο ιατροδικαστής, Χαράλαμπος Κούτσης μίλησε στην εκπομπή «Live News» για την ουσία nor – κεταμίνη που ανιχνεύθηκε στην 9χρονη Τζωρτζίνα.
Ο ιατροδικαστής εξήγησε πως αυτό σημαίνει πως όποια ουσία μπαίνει στον οργανισμό, ακολουθεί έπειτα ο δρόμος του μεταβολισμού, που αποτελεί και μία φυσική διαδικασία.
Η κεταμίνη μπαίνοντας στον οργανισμό μέσω της κυκλοφορίας του αίματος θα μεταβολιστεί στο ήπαρ, και μετατρέπεται σε nor-κεταμίνη. «Όλα αυτά σημαίνουν ένα πράγμα, ότι υπάρχει λειτουργία του οργανισμού, για να έχουμε μεταβολισμό και μάλιστα έχει συνεχίσει τη διαδρομή του ο συγκεκριμένος μεταβολίτης και έχει πάει στα ούρα. Αυτό αποδεικνύει ότι υπήρξε ένα καλό χρονικό διάστημα, απολύτως συμβατή με αυτή των 20-30′ που έχει η δράση της κεταμίνης και μέσα σε αυτό το διάστημα κατάφερε προκαλέσει το θάνατο αλλά και να μεταβολιστεί ένα μέρος της» επισήμανε ο κ. Κούτσης.
Σε ό,τι αφορά τη χορήγηση του ροκουρόνιου κατά την ανάνηψη της 9χρονης, ο ιατροδικαστής είπε πως δεν βρέθηκε η ουσία στον οργανισμό της καθώς όταν κλήθηκαν οι γιατροί για να κάνουν ΚΑΡΠΑ και να χορηγήσουν την εν λόγω ουσία, το παιδί ήταν ήδη νεκρό.
«Δεν υπήρχε καρδιακή λειτουργία, και εφόσον δεν υπήρχε καρδιά, το ροκουρόνιο που μπήκε δεν κατάφερε να κυκλοφορήσει στον οργανισμό» δήλωσε ο κ. Κούτσης.
Police-Voice blog ➤
Για πρώτη φορά μετά την έναρξη της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία η Ρωσία χρησιμοποίησε βομβαρδιστικά μεγάλης εμβέλειας σε μια επίθεση στο λιμάνι της Μαριούπολης, δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος του ουκρανικού υπουργείου Άμυνας Ολεξάντερ Μοτουζιάνικ.
Ο Ουκρανός αξιωματούχος ανέφερε ότι οδομαχίες βρίσκονται σε εξέλιξη στην Μαριούπολη, όπου οι ρωσικές δυνάμεις δεν έχουν καταφέρει να την καταλάβουν πλήρως.
Οι μάχες επικεντρώνονται στις εγκαταστάσεις της μεταλλουργικής επιχείρησης Illich Steel and Iron Works καθώς και στην περιοχή του λιμανιού, σύμφωνα με τον ίδιο.
Συμπλήρωσε ότι η Ρωσία επικεντρώνει τις επιχειρήσεις της να καταλάβει τις πόλεις Ρουμπεζνόγιε, Ποπάσνα και Μαριούπολη.
Όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος της ουκρανικής στρατιωτικής διοίκησης, Αλεξάντερ Μοτούζιανικ, την Πέμπτη 14 Απριλίου, δύο μεγάλα ρωσικά βομβαρδιστικά τύπου Tu-95/-160, απογειώθηκαν από το Κράσνονταρ και κατευθύνθηκαν προς τη Μαριούπολη, όπου και τη βομβάρδισαν». «Επίσης, είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκαν τα σύγχρονης τεχνολογίας μαχητικά Tu-22M3, πλήττοντας στόχους με πυραύλους, επίσης στη Μαριούπολη», πρόσθεσε.
Πόλεμος στην Ουκρανία: Επτά άμαχοι σκοτώθηκαν από ρωσικά πυρά σε λεωφορεία απομάκρυνσης αμάχων κοντά στο Χάρκοβο
Επτά άμαχοι σκοτώθηκαν και 27 τραυματίστηκαν χθες, Πέμπτη, από ρωσικά πυρά σε λεωφορεία απομάκρυνσης αμάχων στην περιφέρεια του Χαρκόβου, στην ανατολική Ουκρανία, ανακοίνωσε σήμερα η ουκρανική γενική εισαγγελία.
Οι μάχες επικεντρώνονται στις εγκαταστάσεις της μεταλλουργικής επιχείρησης Illich Steel and Iron Works καθώς και στην περιοχή του λιμανιού, σύμφωνα με τον ίδιο.
Συμπλήρωσε ότι η Ρωσία επικεντρώνει τις επιχειρήσεις της να καταλάβει τις πόλεις Ρουμπεζνόγιε, Ποπάσνα και Μαριούπολη.
Όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος της ουκρανικής στρατιωτικής διοίκησης, Αλεξάντερ Μοτούζιανικ, την Πέμπτη 14 Απριλίου, δύο μεγάλα ρωσικά βομβαρδιστικά τύπου Tu-95/-160, απογειώθηκαν από το Κράσνονταρ και κατευθύνθηκαν προς τη Μαριούπολη, όπου και τη βομβάρδισαν». «Επίσης, είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκαν τα σύγχρονης τεχνολογίας μαχητικά Tu-22M3, πλήττοντας στόχους με πυραύλους, επίσης στη Μαριούπολη», πρόσθεσε.
Πόλεμος στην Ουκρανία: Επτά άμαχοι σκοτώθηκαν από ρωσικά πυρά σε λεωφορεία απομάκρυνσης αμάχων κοντά στο Χάρκοβο
Επτά άμαχοι σκοτώθηκαν και 27 τραυματίστηκαν χθες, Πέμπτη, από ρωσικά πυρά σε λεωφορεία απομάκρυνσης αμάχων στην περιφέρεια του Χαρκόβου, στην ανατολική Ουκρανία, ανακοίνωσε σήμερα η ουκρανική γενική εισαγγελία.
“Στις 14 Απριλίου, Ρώσοι στρατιωτικοί άνοιξαν πυρ σε λεωφορεία απομάκρυνσης με αμάχους στην περιοχή Μπορόβα. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, 7 άνθρωποι σκοτώθηκαν και 27 τραυματίστηκαν”, αναφέρει η ουκρανική εισαγγελία σε μήνυμά της στην εφαρμογή Telegram.
Έρευνα άρχισε για “παραβίαση των νόμων και των εθίμων του πολέμου, σε σχέση με φόνο εκ προμελέτης”, προσθέτει.
Παράλληλα στην περιφέρεια της Ζαπορίζια, στη νότια Ουκρανία, ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και πέντε τραυματίστηκαν από ρωσικούς βομβαρδισμούς κατά της πόλης Βασίλιβκα, στην οποία σπίτια, ένα χασάπικο και εγκατάσταση του σιδηροδρομικού σταθμού του Ταβρίισκ υπέστησαν ζημιές, σύμφωνα με μήνυμα της ουκρανικής περιφερειακής στρατιωτικής διοίκησης στην εφαρμογή Telegram.
Στη Ρωσία περισσότερα από 20 κτίρια και ένα σχολείο υπέστησαν χθες ζημιές από τον ουκρανικό βομβαρδισμό ρωσικού χωριού στην περιφέρεια Μπέλγκοροντ, στη δυτική Ρωσία, μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων TASS, επικαλούμενο τις ρωσικές περιφερειακές αρχές.
Εκδόθηκε βούλευμα από το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών της Αθήνας - Παραπέμπονται σε δίκη 13 άτομα - Απαλλαγή για 10 κατηγορούμενους για την φονική πυρκαγιά τον Ιούλιο του 2018, η οποία κόστισε τη ζωή σε 103 συνανθρώπους μας
Νέο βαρύτερο ποινικό πεδίο για πέντε πρώην υψηλόβαθμα στελέχη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, δημιουργείται στη δικαστική έρευνα για τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι, τον Ιούλιο του 2018, η οποία κόστισε τη ζωή σε 103 συνανθρώπους μας.
Την νέα αυτή εξέλιξη σηματοδοτεί η έκδοση, από το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών της Αθήνας, του παραπεμπτικού βουλεύματος (1368/22) για τη φονική πυρκαγιά που έπληξε την Ανατολική Αττική τον Ιούλιο του 2018.
Ειδικότερα, με το βούλευμα κρίνεται ότι πρέπει να παραπεμφθούν σε δίκη για πλημμελήματα 13 κατηγορούμενοι, ζητείται περαιτέρω κύρια ανάκριση για το κακούργημα της θανατηφόρας έκθεσης σε βάρος των συγκεκριμένων πρώην στελεχών της Πυροσβεστικής. Μέσα από χιλιάδες σελίδες, οι δικαστές του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών της Αθήνας, κατέληξαν ομόφωνα στην συγκεκριμένη κρίση, βασιζόμενοι στα στοιχεία που περιλαμβάνει η ογκώδης δικογραφία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το δικαστικό συμβούλιο με πρόεδρο τον κ. Γιώργο Κασσίμη και μέλη τις πρωτοδίκες Θεοδώρα Τραϊανίδου και Νίκη Ρεβύθη, αποφάνηκαν πως οι συγκεκριμένοι κατηγορούμενοι με πράξεις τους συνέβαλαν στην επιδείνωση της κατάσταση κινδύνου στο Μάτι, η οποία είχε και τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα.
Αξίζει να σημειωθεί πως τα αδικήματα που έχουν απαγγελθεί μέχρι σήμερα σε όλους τους εμπλεκόμενους για τη φονική πυρκαγιά είναι σε βαθμό πλημμελήματος, ενώ επίμονα ήταν τα αιτήματα συγγενών των θυμάτων για αναβάθμιση της κατηγορίας, όπως και του ανακριτή κ. Μαρνέρη που είχε διεξάγει τη σχετική έρευνα.
Τώρα, όμως τα μέλη του δικαστικού συμβουλίου ζητούν αναβάθμιση της κατηγορίας για τα πέντε πρώην στελέχη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, κρίνοντας, σύμφωνα με πληροφορίες, πως δεν ενήργησαν ώστε να χρησιμοποιηθούν τα αναγκαία εναέρια μέρα για την έγκαιρη κατάσβεση της πυρκαγιάς.
Επιπλέον, στο πολυσέλιδο βούλευμα αναφέρεται πως υψηλόβαθμος αξιωματικός της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, ο οποίος είχε την ευθύνη για τα εναέρια μέσα την κρίσιμη ώρα έλειπε από τη θέση του και δεν ζήτησε να σηκωθούν ελικόπτερα που παρέμειναν καθηλωμένα. Ακόμη, στο δικαστικό έγγραφό γίνεται αναφορά και σε άλλο υψηλόβαθμο αξιωματικό, ο οποίος βρισκόταν σε φωτιά στην Κινέττα και παρά τις οδηγίες που είχε λάβει να μεταβεί στο Μάτι, έφτασε με μεγάλη καθυστέρηση και ενώ είχαν αρχίσει οι αναφορές για τους πρώτους νεκρούς.
Πλέον, μετά την έκδοση του βουλεύματος και το αίτημα για αναβάθμιση της κατηγορίας σε βάρος των πέντε κατηγορουμένων, η δικογραφία θα επιστρέψει στον ανακριτή Αθανάσιο Μαρνέρη ο οποίος είχε διενεργήσει και τη σχετική έρευνα για το Μάτι.
Ο κ. Μαρνέρης αφού λάβει τη δικογραφία αναμένεται να ζητήσει συμπληρωματική ποινική δίωξη για τα πέντε πρώην υψηλόβαθμα στελέχη της Πυροσβεστικής. Αν τελικά ασκηθεί ποινική δίωξη για θανατηφόρα έκθεση, τότε οι συγκεκριμένοι κατηγορούμενοι θα κληθούν και πάλι σε απολογία αυτή τη φορά για κακούργημα.
Τέλος, με βούλευμα πλέον της παραπομπής σε δίκη 13 ατόμων για αδικήματα σε βαθμό πλημμελήματος, αποφασίστηκε και η πλήρης απαλλαγή 10 κατηγορουμένων. Πρόκειται για πρόσωπα από το χώρο της Αστυνομίας αλλά και για αντιδημάρχους.
Στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, συνελήφθησαν, στα Πατήσια, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αθηνών, εννέα άτομα από το Μπαγκλαντές, με τις κατηγορίες της επικίνδυνης σωματικής βλάβης, αρπαγής και εκβίασης κατά συναυτουργία.
Ειδικότερα, αστυνομικοί στο πλαίσιο διερεύνησης καταγγελίας για απαγωγή αλλοδαπού, που βρισκόταν εγκλωβισμένος σε διαμέρισμα στα Πατήσια, πήγαν στο σημείο για να ελέγξουν. Μέσα στο διαμέρισμα εντόπισαν τους εννέα κατηγορούμενους και σε ένα δωμάτιο τον παθόντα, ο οποίος είπε στους αστυνομικούς ότι είχε απαχθεί και τον κρατούσαν στο διαμέρισμα, με απειλές για τη ζωή τόσο του ίδιου, όσο και της συζύγου του, προκειμένου να τους καταβάλλει το χρηματικό ποσό των 7.000 ευρώ, για να τον απελευθερώσουν.
Από την προανακριτική έρευνα, προέκυψε ότι το θύμα και η σύζυγός του ήλθαν παράνομα στην Ελλάδα και κατά την άφιξη τους στην Αθήνα, στις 11 Απριλίου 2022, συνάντησαν έναν εκ των κατηγορουμένων, ο οποίος τους μετέφερε για διαμονή σε διαμέρισμα στην Αθήνα.Στη συνέχεια, οι εννέα κατηγορούμενοι μετέφεραν τον άνδρα σε άλλο διαμέρισμα, όπου τον έδεσαν, τον χτύπησαν και τον απείλησαν για την καταβολή των λύτρων.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.