Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

«Με χτύπησε, προσπάθησα να αμυνθώ» υποστηρίζει η 29χρονη που μαχαίρωσε τον σύντροφό της...........

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Όπως τόνισε η συνήγορός της, λίγες ημέρες νωρίτερα ο σύντροφός της επιχείρησε να την πνίξει και σώθηκε την τελευταία στιγμή

Θύμα ενδοοικογενειακής βίας υποστηρίζει ότι είναι η 29χρονη που κατηγορείται ότι μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της, μέσα σε διαμέρισμα στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η γυναίκα, βρισκόταν σε άμυνα τη στιγμή που τραυμάτισε τον σύντροφό της με δύο μαχαίρια, καθώς της επιτέθηκε και δεν την άφηνε να φύγει από το σπίτι. «Μιλάμε για ένα θύμα ενδοοικογενειακής βίας που υπέστη ξυλοδαρμό πριν προβεί σε αυτή την ενέργεια» αναφέρει η συνήγορος που την εκπροσωπεί, Μαργαρίτα Συμεωνίδου.

«Ήταν σε μια κατάσταση ακραίου φόβου και προκειμένου να επιβιώσει αντέδρασε με αυτόν τον τρόπο» επισημαίνει. Σύμφωνα με την κυρία Συμεωνίδου, η 29χρονη επιχείρησε μετά τον καβγά να δραπετεύσει και να φύγει από το σπίτι πηδώντας από το παράθυρο και το μπαλκόνι, ωστόσο δεν της επετράπη από τον σύντροφό της. «Την εγκλώβισε, της πήρε το κινητό όταν προσπάθησε να καλέσει την αστυνομία και την κλείδωσε στο σπίτι, με αποτέλεσμα να νιώσει ακόμα πιο εγκλωβισμένη για άλλη μια φορά» σημειώνει.

Μάλιστα, όπως υποστηρίζει η 29χρονη κατηγορούμενη, λίγες ημέρες νωρίτερα ο σύντροφός της επιχείρησε να την πνίξει και σώθηκε την τελευταία στιγμή.

«Παραλίγο θα μπορούσαμε να έχουμε άλλη μια γυναίκα θύμα ενδοοικογενειακής βίας. Ξεκάθαρα αμύνθηκε. Η ίδια κάλεσε το ΕΚΑΒ και δεν υπήρχε ανθρωποκτόνος δόλος σε καμία περίπτωση. Ήταν σε μια κατάσταση ακραίου φόβου και προσπάθησε να αμυνθεί. Δυστυχώς δεν είχε καταγγείλει τα περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας, καθώς δεν είχε το θάρρος να προβεί σε αυτή την ενέργεια. Οι γείτονες γνώριζαν, ωστόσο δεν είχε την τόλμη να υπερασπιστεί τον εαυτό της με τη νόμιμη οδό. Αναγκάστηκε να κάνει αυτό που έκανε ως μια αντίδραση προκειμένου να επιβιώσει» υπογραμμίζει.


Δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας

Σε βάρος της 29χρονης ο εισαγγελέας άσκησε δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας και παράβαση του νόμου περί όπλων. Η κατηγορούμενη παραπέμφθηκε να απολογηθεί ενώπιον του ανακριτή και μετά την προθεσμία που έλαβε αποφασίστηκε να παραμείνει υπό κράτηση.

Υπενθυμίζεται ότι το περιστατικό έγινε γύρω στις 10 το πρωί της Τρίτης, μέσα σε διαμέρισμα στην περιοχή της Άνω Πόλης. Σύμφωνα με πληροφορίες, προηγήθηκε καβγάς μεταξύ του ζευγαριού και κατά τη διάρκεια του επεισοδίου η γυναίκα κατάφερε χτυπήματα στον νεαρό με δύο μαχαιριές.

Από την επίθεση, ο 24χρονος υπέστη τραύματα στον πνεύμονα, στην κάτω κοιλιακή χώρα και στο χέρι και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Παπανικολάου. Αφού τον παρέλαβαν οι γιατροί, υποβλήθηκε σε επέμβαση για την αντιμετώπιση των τραυμάτων του και παραμένει για νοσηλεία.

Τα δύο μαχαίρια κατασχέθηκαν από τους αστυνομικούς, ενώ έχει παραγγελθεί η διενέργεια ιατροδικαστικής εξέτασης προκειμένου να περιληφθεί στη δικογραφία.

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Σαν σήμερα ο Γεώργιος Βασιλάκης έχασε τη ζωή του από έκρηξη βόμ βας στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης – Η περιγραφή του Χρυσοχοΐδη για την επίθεση......

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Σαν σήμερα στις 24 Ιουνίου 2010, ο Αστυνομικός Διευθυντής Γιώργος Βασιλάκης, υπασπιστής του τότε υπουργού Δημόσιας Τάξης Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, άνοιξε έναν φάκελο-βόμβα που έμελλε να του στερήσει τη ζωή.

Οι τρομοκράτες-αποστολείς είχαν στείλει το δολοφονικό πακέτο αρχικά στο πολιτικό γραφείο του τότε υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, αλλά η γραμματέας του το έστειλε με έναν νεαρό αστυνομικό της φρουράς του στο γραφείο του, στο υπουργείο.

Ο αστυνομικός χρησιμοποίησε το μετρό για να φθάσει στη Λεωφόρο Κατεχάκη.

Ο φάκελος χωρίς να ελεγχθεί έφθασε στο γραφείο του Γιώργου Βασιλάκη.

Ο άτυχος υπασπιστής, το βράδυ εκείνης της ημέρας, αφού έδιωξε από το γραφείο του, τους συνεργάτες του επιχείρησε να δει το περιεχόμενο του φακέλου.

Ο κίτρινος ταχυδρομικός φάκελος Α3, εξωτερικά ήταν χάρτινος και εσωτερικά είχε κυψελοειδές νάιλον.

Στο εσωτερικό του περιείχε ένα πλαστικό σκληρό φάκελο, τύπου κλειστού ντοσιέ.

Στην εξωτερική και επάνω πλευρά του εσώκλειστου φακέλου υπήρχε μια λευκή κόλλα Α4.

Ήταν το «δόλωμα» για να το ανοίξει ο στόχος.

Αποστολέας φαινόταν ο «Χρήστος Καραβέλας», που είχε… στείλει στοιχεία και ηχογραφημένες συνομιλίες για την υπόθεση Siemens.

Σαν σήμερα η βόμβα στο υπουργείο Δημοσίας Τάξης: Τι έγραφε η επιστολή

«Κύριε υπουργέ, με δεδομένη την εντιμότητά σας, και με προσωπικό κριτήριο την εμπιστοσύνη, και την εκτίμηση που έχω στο πρόσωπό σας, έλαβα την απόφαση να σας αποστείλω δείγμα σημαντικών εγγράφων, και απομαγνητοφωνημένων συνομιλιών που αφορούν άμεσα την υπόθεση Siemens.

Σας γνωστοποιώ πως πληθώρα ανάλογου υλικού βρίσκεται στην κατοχή μου. Η σύζυγός μου Μάρθα και ο δικηγόρος μου Ι. Μαρκουλάκος είναι ενήμεροι και θα διαχειριστούν την υπόθεση, εφόσον υπάρξει το ανάλογο ενδιαφέρον από πλευρά σας. Μετά τιμής, Καραβέλας Χρήστος».

Ο Γιώργος Βασιλάκης, άνοιξε το εσώκλειστο ντοσιέ. Από την ισχυρή έκρηξη σείστηκε ο 7ος όροφος του υπουργείου.

Τον βρήκε νεκρό συνεργάτης του υπουργού που έσπευσε πρώτος στο γραφείο του. Είχε σοβαρά τραύματα στα χέρια, το πρόσωπο και στο στήθος.

Το εσωτερικό του γραφείου, έμοιαζε βομβαρδισμένο.



Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ανέλαβε το δύσκολο έργο να ενημερώσει τη σύζυγο του στενού του συνεργάτη, και τους δύο γιους του.

Μία ανώνυμη-οργάνωση αναλάμβανε την ευθύνη της δολοφονικής επίθεση, με επιστολή προς την εφημερίδα Ελευθεροτυπία, όπου αποστολέας φερόταν ο «Θανάσης Κλάρας» (πραγματικό όνομα Άρη Βελουχιώτη), με διεύθυνση κατοικίας «Αγωνιστών 40, Αθήνα».

Οι λεπτομέρειες που αναφέρονταν στο κείμενο για την επιστολή-«δόλωμα», τον εκρηκτικό φάκελο και τη συνδεσμολογία του, έκανε τους αξιωματικούς της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας να την θεωρήσουν απολύτως γνήσια, καθώς κανείς δεν θα ήταν σε θέση να γνωρίζει τέτοια στοιχεία.

Τον Φεβρουάριο του 2011 εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης σε εκδόθηκε σε βάρος του ήδη καταζητούμενου Βασίλη Παλαιοκώστα για τον φάκελο-βόμβα!

Σύμφωνα με διαρροές από αστυνομικές πηγές, στην επιστολή-δόλωμα είχε βρεθεί παλαμικό αποτύπωμα του διαβόητου δραπέτη ο οποίος παραμένει μέχρι και σήμερα καταζητούμενος.

Η περιγραφή του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τη βόμβα στο υπουργείο

Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, στο αυτοβιογραφικό βιβλίο του με τίτλο «Στον ίδιο δρόμο» (εκδόσεις Πατάκη), περιγράφει αυτό που κάποτε έμοιαζε με σενάριο επιστημονικής φαντασίας:

«Μία βόμβα εξερράγη μέσα στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης και παρέσυρε στον θάνατο τον υπασπιστή και προσωπικό του φίλο, Γεώργιο Βασιλάκη. 

Μια ημέρα σαν σήμερα, στις 24 Ιουνίου 2010, η… καρδιά της Ελληνικής Αστυνομίας δέχθηκε ένα από τα ισχυρότερα πλήγματα που έχει δεχθεί ποτέ, σε μία υπόθεση που παραμένει ανεξιχνίαστη ακόμα και σήμερα».


Πηγή ➤  https://lawandorder.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Τσάκωσαν αλλοδαπή για κλοπή σε κατάστημα – Κάρφωσε ψαλίδι σε υπεύθυνο ασφαλείας για να ξεφύγει.......

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Σκηνές έντασης εκτυλίχθηκαν το μεσημέρι της Δευτέρας (22/6) σε εμπορικό κατάστημα στο κέντρο της Πάτρας, όταν μια απόπειρα κλοπής μετατράπηκε σε αιματηρό επεισόδιο με τη χρήση αιχμηρού αντικειμένου.

Για την υπόθεση συνελήφθη άμεσα μια αλλοδαπή γυναίκα από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Πατρών, σε συνεργασία με την ομάδα ΔΙ.ΑΣ του Τμήματος Άμεσης Δράσης.

Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για ληστρική κλοπή και παράβαση του νόμου περί όπλων.

Πάτρα: Η κλοπή και η αιματηρή καταδίωξη

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, η κατηγορούμενη εισήλθε στο κατάστημα και αφαίρεσε παπούτσια συνολικής αξίας 56 ευρώ, περνώντας την έξοδο χωρίς να καταβάλει το αντίστοιχο αντίτιμο.

Η πράξη της έγινε άμεσα αντιληπτή από τον υπεύθυνο ασφαλείας του καταστήματος, ο οποίος την ακολούθησε προκειμένου να την ακινητοποιήσει.

Στην προσπάθειά της να διαφύγει και να διατηρήσει στην κατοχή της τα κλοπιμαία, η γυναίκα επέδειξε ιδιαίτερη επιθετικότητα και τραυμάτισε τον υπεύθυνο χρησιμοποιώντας ένα ψαλίδι.

Παρά την επίθεση, η δράστιδα ακινητοποιήθηκε στο σημείο και παραδόθηκε στους αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ που έφτασαν αμέσως μετά από σήμα του Κέντρου Επιχειρήσεων.

Τα κλεμμένα υποδήματα εντοπίστηκαν, κατασχέθηκαν από τις αρχές και αποδόθηκαν άμεσα στον υπεύθυνο της επιχείρησης. Παράλληλα, οι αστυνομικοί κατέσχεσαν το ψαλίδι ως μέσο τέλεσης της αξιόποινης πράξης.

Η συλληφθείσα οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας, προκειμένου να της απαγγελθούν οι προβλεπόμενες από τον νόμο κατηγορίες.

Διαβάστε Περισσότερα »

Συνελήφθη 37χρονη, καθόταν μεθυσμένη στο πεζοδρόμιο δίπλα στην 8χ ρονη κόρη της.........

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Η γυναίκα εμφανώς ζαλισμένη, λόγω της κατανάλωσης αλκοόλ, συνελήφθη καθώς φέρεται να εξέθεσε σε κίνδυνο την ανήλικη κόρη της

Η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη μιας 37χρονης γυναίκας στη Θεσσαλονίκη που συνόδευε την ανήλικη κόρη της αφού είχε καταναλώσει αλκοόλ, το βράδυ της Τρίτης (23.06.2026).

Οι αστυνομικοί εντόπισαν την 37χρονη να κάθεται σε πεζοδρόμιο μαζί με την 8χρονη κόρη της, στην περιοχή της Νεάπολης στη Θεσσαλονίκη. Ήταν εμφανώς ζαλισμένη, λόγω της κατανάλωσης αλκοόλ.

Η γυναίκα συνελήφθη καθώς φέρεται να εξέθεσε σε κίνδυνο την ανήλικη κόρη της, ενώ βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ. Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.


Πηγή ➤https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Χανιά: Δυο γυναίκες από τη Λευκορωσία προκάλεσαν χάος σε πτήση από τη Βαρσοβία – Έσπασαν του χέρι αστυνομικού ....H μία εκ των γυναικών, σε κατάσταση .......

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
H μία εκ των γυναικών, σε κατάσταση αμόκ άρχισε να κλωτσάει και να χτυπάει τον έναν αστυνομικό

Απίστευτες σκηνές έζησαν όσοι βρέθηκαν το βράδυ της Δευτέρας (22.06.2026) στην πτήση από Βαρσοβία προς τα Χανιά, καθώς δυο γυναίκες προκάλεσαν αναστάτωση ενώ επιτέθηκαν και σε αστυνομικό. 

Όλα έγιναν το βράδυ της Δευτέρας (22.06.2026) κατά την διάρκεια της πτήσης από την Βαρσοβία προς τα Χανιά, όταν δύο γυναίκες από τη Λευκορωσία ηλικίας 45 και 47 ετών αντίστοιχα, άρχισαν να δημιουργούν φασαρία στους επιβάτες αλλά και στο προσωπικό της πτήσης, αφού κάπνιζαν μέσα στο αεροπλάνο, δεν συμμορφώνονταν με τις υποδείξεις του προσωπικού και φώναζαν.

Όπως ήταν φυσικό, ενημερώθηκε η αστυνομία του αεροδρομίου Ιωάννης Δασκαλογιάννης για το περιστατικό και οι αστυνομικοί περίμεναν την προσγείωση για να συλλάβουν τις δύο γυναίκες.

Όμως η μία εκ των γυναικών, σε κατάσταση αμόκ άρχισε να κλωτσάει και να χτυπάει τον έναν αστυνομικό με αποτέλεσμα να τον στείλει στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων με κάταγμα στο χέρι.

Οι δύο γυναίκες μετά από αυτή τη συμπεριφορά τους συνελήφθησαν.


Πηγή ➤https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Στο ΑΤ Συντάγματος για έκδοση νέας ταυτότητας ο πρωθυπουργός δείτε βίντεο και φωτογραφίες.....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Ο πρωθυπουργός ακολούθησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, με το προσωπικό της υπηρεσίας να τον καθοδηγεί σε κάθε βήμα


Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος προσήλθε το πρωί της Τετάρτης 24/6, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προκειμένου να προχωρήσει στη διαδικασία έκδοσης του νέου δελτίου ταυτότητας.

Ο πρωθυπουργός ακολούθησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, υπέγραψε τα σχετικά έγγραφα, με το προσωπικό της υπηρεσίας να τον καθοδηγεί σε κάθε βήμα.

Στην ερώτηση για τον χρόνο έκδοσης, του απάντησαν ότι η ταυτότητα θα είναι έτοιμη σε περίπου μία εβδομάδα.

Δείτε βίντεο και  
 φωτογραφίες:

Ο Μητσοτάκης βγάζει νέα ταυτότητα στο ΑΤ Συντάγματος

Στο ΑΤ Συντάγματος για έκδοση νέας ταυτότητας ο Μητσοτάκης, δείτε βίντεο και φωτογραφίες
   

 



Πηγή ➤  https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Κόμμα Καρυστιανού: Βασίλης Κοκοτσάκης και ο Πτέραρχος Αθανάσιος Παπανικολάου αποχώρησαν με αιχμές – Μαζική φυγή και στη Βόρεια Ελλάδα....Ολόκληρη η ανοιχτή επιστολή αποχώρησης ..

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Συγγνώμη από όσους τον εμπιστεύθηκαν ζητεί ο Κοκοτσάκης, για περίκλειστη παρέα καθοδηγητών της ΝΙΚΗΣ, ο Παπανικολάου

Ηχηρές αποχωρήσεις από το νεοσύστατο κόμμα ΕΛΠΙΔΑ για τη Δημοκρατία, της Μαρίας Καρυστιανού.

Τόσο σε επίπεδο προσώπων που βρέθηκαν στον πυρήνα της ιδρυτικής διακήρυξης της ΕΛΠΙΔΑΣ όσο και σε επίπεδο εγγεγραμμένων το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού δεν περνάει τις καλύτερες ημέρες του. Από τις πιο ηχηρές αποχωρήσεις είναι αυτές του Βασίλη Κοκοτσάκη και του πτέραρχου εν αποστρατεία, Αθανάσιου Παπανικολάου.

Ο τεχνικός σύμβουλος και πραγματογνώμονας των οικογενειών των θυμάτων του δυστυχήματος στα Τέμπη Βασίλης Κοκοτσάκης, αποχώρησε καταγγέλλοντας ότι το κίνημα εξελίχθηκε σε ένα «προσωπικό πολιτικό εγχείρημα». Μάλιστα, ζήτησε δημόσια συγγνώμη από όσους ανθρώπους πίστεψαν και ακολούθησαν το εγχείρημα βασιζόμενοι στον ίδιο.

Σημαντική θεωρείται και η αποχώρηση του Πτέραρχου εν αποστρατεία Αθανάσιου Παπανικολάου. Σύμφωνα με την Απογευματινή, ο κ. Παπανικολάου δηλώνει ότι δεν θέλει να έχει καμία ανάμειξη με το κόμμα ΕΛΠΙΔΑ καθώς στην πορεία διαπίστωσε ότι ο συγκεκριμένος πολιτικός φορέας αντί να έχει τα χαρακτηριστικά ενός ανοικτού κοινωνικού κινήματος με συλλογική δράση και δημοκρατική εκπροσώπηση άρχισε να εξελίσσεται σε μια περίκλειστη παρέα με καθοδηγητές πρώην στελέχη της ΝΙΚΗΣ τα οποία δίνουν έναν τόνο ιδεολογικής και πνευματικής περιχαράκωσης. Υπενθυμίζεται ότι στην παρουσίαση του κόμματος στη Θεσσαλονίκη ο κ. Παπανικολάου είχε στείλει μαγνητοσκοπημένο μήνυμα για να εκφράσει την στήριξή του.

Ολόκληρη η ανοιχτή επιστολή αποχώρησης του Βασίλη Κοκοτσάκη:

ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ & ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΩ,
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑΝ

«Στις 21 Μαΐου 2026, κατά την παρουσίαση της Ιδρυτικής Διακήρυξης του υπό ίδρυση τότε Κινήματος, δήλωσα δημόσια:

“Εύχομαι αυτή η νέα αρχή να μείνει πάντα πιστή σε αυτό που τη γέννησε: Την απαίτηση των πολιτών για Αλήθεια, Δικαιοσύνη και Ευθύνη”.

Σήμερα αισθάνομαι την ανάγκη να επιστρέψω σε εκείνα τα λόγια, όχι για να τα αναθεωρήσω, αλλά γιατί δυστυχώς θεωρώ ότι επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι που έκρυβαν μέσα τους.

Στην υπόθεση των Τεμπών στήριξα (μεταξύ άλλων) ως τεχνικός σύμβουλος & την τότε πρόεδρο του Συλλόγου θυμάτων , στον αγώνα όλων των συγγενών για την αλήθεια στην υπόθεση αυτή.

Την στηρίξαμε ως τεχνική ομάδα, επιστημονικά, ηθικά , όχι γιατί αναζητούσαμε ρόλο, θέση ή επιρροή, αλλά γιατί πιστεύαμε ότι εκφράζει ένα αυθεντικό κοινωνικό αίτημα για Δικαιοσύνη και αλήθεια, όπως αυτό εκφράστηκε από τα εκατομμύρια των Πολιτών που διαδήλωναν στους δρόμους.

Και όταν ανακοινώθηκε η δημιουργία πολιτικού φορέα, πιστεύοντας και εγώ ότι επιχειρούσαμε να μεταφέρουμε στη δημόσια ζωή το μήνυμα που έστειλαν εκατομμύρια πολίτες στους δρόμους της Ελλάδας, δήλωσα παρόν χωρίς καμία φιλοδοξία ή προσωπική επιδίωξη.

Όχι για να δημιουργηθεί άλλο ένα ακόμη κόμμα, αλλά να δημιουργηθεί ένα αυθεντικό-πραγματικό Κίνημα Πολιτών, όπως ΄ήταν η απαίτηση του κόσμου, ενάντια στην σήψη και την διαφθορά του υφιστάμενου πολιτικού συστήματος.

Ένα κίνημα που θα αποτελούσε συνέχεια εκείνου του μεγάλου λαϊκού ξεσηκωμού που γεννήθηκε μέσα από την τραγωδία των Τεμπών και κορυφώθηκε τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2025.

Ένα κίνημα όμως που δεν θα ανήκε σε πρόσωπα, δεν θα διοικούνταν από αυλές και αυλικούς, δεν θα λειτουργούσε με όρους μηχανισμών, αποκλείοντας τις φράξιες και τους κολλητούς…

Δεν θα αναπαρήγαγε τις παθογένειες που για δεκαετίες οδήγησαν τους πολίτες στην αποστροφή απέναντι στην πολιτική.

Δυστυχώς, όσο περνούσε ο χρόνος, διαπίστωνα ολοένα και περισσότερο ότι η πορεία που ακολουθείται απέχει ουσιωδώς από εκείνη που εξαγγέλθηκε.

Από την πρώτη στιγμή επισημάνθηκαν σοβαρές οργανωτικές ελλείψεις. Υποβλήθηκαν προτάσεις, κατατέθηκαν σχέδια, διατυπώθηκαν προβληματισμοί. Ζητήθηκαν συναντήσεις και διευκρινίσεις. Όχι από διάθεση αντιπαράθεσης. Αλλά από αίσθημα ευθύνης.

Γιατί κανένα Κίνημα Πολιτών δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κανόνες, χωρίς θεσμούς, χωρίς διαφάνεια, χωρίς λογοδοσία και χωρίς σαφές οργανωτικό πλαίσιο.

Και όμως, παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις, δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση.

Δεν υπήρξε ποτέ ουσιαστική συζήτηση για κανένα οργανωτικό , θεσμικό, πολιτικό ή άλλο θέμα. Ποτέ δεν έγινε προσπάθεια να αφουγκραστεί η ιδιότυπη ηγεσία, τις επιθυμίες του κινήματος των πολιτών, αλλά ξεφύτρωναν θέσεις και απόψεις που εξέφραζαν μόνο τους ομιλούντες και ουδέποτε την όποια λαϊκή βάση ή κάποιο συλλογικό όργανο.

Δεν υπήρξε συλλογική ποτέ επεξεργασία για κανένα θέμα , όπως δεν υπήρξε και καμία διάθεση θεσμικής συγκρότησης.

Αντίθετα, διαμορφώθηκε σταδιακά ένα μοντέλο συγκέντρωσης αποφάσεων σε ελάχιστα πρόσωπα, έξω από κάθε έννοια συλλογικής λειτουργίας.

Η Μαρία Καρυστιανού, ως επικεφαλής του εγχειρήματος, φέρει την κύρια πολιτική ευθύνη για τον τρόπο με τον οποίο αυτό οργανώθηκε και λειτούργησε.

Δεν αποδίδω τις παραπάνω διαπιστώσεις σε συνεργάτες, συμβούλους ή πρόσωπα του περιβάλλοντός της.

Οι κρίσιμες επιλογές που καθόρισαν τη φυσιογνωμία, τη δομή και τη λειτουργία του φορέα έγιναν με τη γνώση, την ανοχή ή την αποδοχή της.

Για τον λόγο αυτό, η κριτική μου αφορά πρωτίστως την πολιτική κατεύθυνση που επιλέχθηκε και την ευθύνη της ηγεσίας για αυτήν.

Η Ιδρυτική Διακήρυξη συντάχθηκε χωρίς συλλογικές διαδικασίες. Το Καταστατικό προαναγγέλλεται ότι θα συνταχθεί με τον ίδιο τρόπο.

Το ολοκληρωμένο εθνικό οργανωτικό σχέδιο που κατατέθηκε από το αρμόδιο οργανωτικό τμήμα, αγνοήθηκε για χάρη ενός συγκεντρωτικού μοντέλου «αποφάσεων από ελάχιστα πρόσωπα». Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια όταν λειτουργείς με «αυλές».

Οι οργανώσεις πολιτών που αυτοβούλως συγκροτήθηκαν ανά την χώρα , αφέθηκαν να λειτουργούν χωρίς σαφείς κανόνες, χωρίς δικαιώματα, χωρίς αρμοδιότητες και χωρίς θεσμικές εγγυήσεις συμμετοχής και χωρίς ποτέ να ζητηθεί η γνώμη τους για οποιοδήποτε θέμα.

Και το χειρότερο: Αντί να συζητούμε για θεσμούς, διαδικασίες και συμμετοχή, άρχισαν να εμφανίζονται λογικές μηχανισμών, εσωτερικών ισορροπιών, προσωπικών επιρροών και παρασκηνιακών ανταγωνισμών.

Μια κατάσταση που όχι μόνο δεν θυμίζει Κίνημα Πολιτών, αλλά θυμίζει ακριβώς εκείνο το πολιτικό μοντέλο που υποτίθεται ότι επιχειρούσαμε να υπερβούμε. Υπάρχει όμως και μία ακόμη διάσταση που δεν μπορώ να αγνοήσω.

Από την πρώτη στιγμή της συγκρότησης του εγχειρήματος, δεκάδες άνθρωποι και στη συνέχεια εκατοντάδες πολίτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας.( όπως έγινε υποδειγματικά στην Κρήτη). Δημιουργήθηκαν Ομάδες Πολιτών σε πολλά μέρη της Ελλάδας , αποτελούμενες από ανθρώπους που δεν ζητούσαν ανταλλάγματα, αξιώματα ή πολιτική σταδιοδρομία.

Άνθρωποι της εργασίας, της καθημερινότητας και της προσφοράς. Άνθρωποι που πίστεψαν ότι οικοδομούμε κάτι διαφορετικό. Ότι επιχειρούμε να δημιουργήσουμε ένα αληθινό Κίνημα

Πολιτών, βασισμένο στη συμμετοχή, στη συλλογικότητα, στη διαφάνεια και στον σεβασμό της δημοκρατικής λειτουργίας.

Οι άνθρωποι αυτοί μας εμπιστεύθηκαν και μας ακολούθησαν. Επένδυσαν χρόνο, κόπο, αξιοπρέπεια και Ελπίδα. Και ακριβώς γι’ αυτό αισθάνομαι ότι έχω απέναντί τους μια ιδιαίτερη ηθική υποχρέωση.

Δεν μπορώ να τους ζητήσω να συνεχίσουν να πιστεύουν σε κάτι διαφορετικό από αυτό που βλέπουν να διαμορφώνεται.

Δεν μπορώ να τους ζητήσω να αποδεχθούν ως Κίνημα Πολιτών μια δομή που αρνείται στην πράξη τις βασικές αρχές της συμμετοχικότητας και της συλλογικής λειτουργίας, που δεν έχει απολύτως καμία σχέση από τις απαιτήσεις και προσδοκίες του κόσμου που το διεκδίκησε.

Και κυρίως δεν μπορώ να σιωπήσω όταν βλέπω ανθρώπους που εργάστηκαν ανιδιοτελώς να αισθάνονται σήμερα απογοήτευση & πικρία απέναντι στις προσδοκίες που οι ίδιοι επένδυσαν.

Τους οφείλω την αλήθεια, όπως τους όφειλα την αλήθεια από την πρώτη ημέρα.Με τα παραπάνω δεν καταγράφω προσωπική πικρία, αλλά τα καταγράφω με θλίψη.

Γιατί όσοι προερχόμαστε από τον αγώνα των Τεμπών δεν μάθαμε να λειτουργούμε με όρους αυλής.

Μάθαμε να λειτουργούμε με όρους ευθύνης γιατί δεν μας κινητοποίησε η εξουσία, αλλά μας κινητοποίησε η ανάγκη για αλήθεια. Δεν μας ένωσε η φιλοδοξία ,αλλά μας ένωσε η απαίτηση για Δικαιοσύνη.

Και γι’ αυτό δεν μπορώ να αποδεχθώ και να ανεχθώ ότι ένα Κίνημα που γεννήθηκε από την απαίτηση των πολιτών για Δημοκρατία , αρνείται να εφαρμόσει τη Δημοκρατία στο εσωτερικό του.

Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι ένα Κίνημα που επικαλείται τη Διαφάνεια θα λειτουργεί χωρίς θεσμικές διαδικασίες.

Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι ένα Κίνημα που γεννήθηκε ως έκφραση της κοινωνίας θα μετατρέπεται σταδιακά σε προσωπικό πολιτικό εγχείρημα.

Προσωπικά, αισθάνομαι ότι σε αυτή την προσπάθεια δεν μπορώ να συμπράξω. Μίλησα όταν έπρεπε να μιλήσω και πρότεινα όταν έπρεπε να προτείνω.

Προειδοποίησα όταν έπρεπε να προειδοποιήσω και παρέμεινα παρών όσο υπήρχε η ελπίδα ότι η πορεία μπορούσε να διορθωθεί, αλλά μάταια.

Για να μπορώ αύριο να κοιτάζω στα μάτια τους ανθρώπους που με εμπιστεύθηκαν και πορευτήκαμε για λίγο μαζί…

Για τον λόγο αυτό δηλώνω ότι αποσύρω την όποια στήριξή μου από τον συγκεκριμένο πολιτικό φορέα.

Δεν αναγνωρίζω σε αυτόν τον φορέα, τα χαρακτηριστικά ενός Κινήματος Πολιτών όπως εκείνου που οραματιστήκαμε και παρουσιάσαμε στους πολίτες.

Η απόφασή μου αυτή δεν στρέφεται εναντίον κανενός προσώπου, αλλά αφορά αποκλειστικά τη διαπίστωσή μου για τον τρόπο συγκρότησης, λειτουργίας και πολιτικής εξέλιξης του εγχειρήματος

Ταυτόχρονα, δηλώνω ξεκάθαρα ότι παραμένω δίπλα στους ανθρώπους που πορεύτηκαν μαζί μας όλο αυτό το διάστημα και που τίμησαν με την παρουσία, τη δουλειά, το ήθος και την ανιδιοτέλειά τους αυτή την προσπάθεια.

Πάνω απ’ όλα όμως, παραμένω ανυποχώρητα εκεί όπου βρισκόμουν από την πρώτη ημέρα: Στον καθαρό αγώνα για την αλήθεια στην υπόθεση των Τεμπών, μαζί με την τεχνική μας ομάδα. Συνεχίζουμε απρόσκοπτα το επιστημονικό μας έργο για τη μνήμη των θυμάτων και την αξιοπρέπεια των οικογενειών τους.

Οι αρχές που μας έφεραν εδώ εξακολουθούν να είναι ζωντανές, και όσο παραμένουν ζωντανές, ο δικός μας δρόμος θα παραμένει ανοιχτός.

Αποχωρώ μόνο από μια πολιτική κίνηση που δεν με εκφράζει, όπως πλέον δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων πιστέψαμε σε αυτήν…

Βασίλειος Κοκοτσάκης».

Έχουν αποχωρήσει δεκάδες

Σύμφωνα επίσης με το ΒΗΜΑ, από μια ομάδα περίπου 80 ατόμων που συμμετείχαν στις διαδικασίες για την πολιτική και ιδεολογική συγκρότηση του υπό διαμόρφωση κόμματος, έχουν αποχωρήσει σιωπηλά ή με διαμαρτυρίες περισσότερα από 50 άτομα, τα οποία πλέον δεν συμμετέχουν σε καμία σχετική δραστηριότητα. Προέρχονται κυρίως από τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ και την Πλεύση Ελευθερίας.

Μεταξύ αυτών, βρίσκονται και πρόσωπα που είχαν αρχικά ενθαρρύνει την Καρυστιανού να ηγηθεί ενός νέου πολιτικού σχηματισμού, μετά τις μαζικές κινητοποιήσεις για την τραγωδία των Τεμπών.

Κάνουν μάλιστα λόγο για «ανύπαρκτες πολιτικές διαδικασίες», «αυταρχικές συμπεριφορές» και «ακροδεξιές προσεγγίσεις» στον υπό διαμόρφωση φορέα, υποστηρίζοντας ότι αυτές δεν συνάδουν με τις αρχές των προοδευτικών ανθρώπων που στήριξαν αρχικά το εγχείρημα.


Πηγή ➤https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Αβραμόπουλος: Μπούρδα το ένταλμα για το Qatargate, δεν υπάρχει μίζα που να φορολογείται - Πληρωνόμουν με την υπογραφή της φον ντερ Λάιεν «Εγώ είπα να αρθεί η ασυλία μου, δεν φοβάμαι τίποτα, ....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

«Εγώ είπα να αρθεί η ασυλία μου, δεν φοβάμαι τίποτα, δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά» ανέφερε ο πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος - Ο ίδιος εξήγησε ότι συμμετείχε ως τιμητικό μέλος σε διεθνές φόρουμ με αμοιβή 5.000 ευρώ τον μήνα, υπογραμμίζοντας ότι τα ποσά αυτά δηλώνονταν κανονικά στην Ελλάδα

Σφοδρή επίθεση σε όσους επιχειρούν να συνδέσουν το όνομά του με την υπόθεση του Qatargate εξαπέλυσε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, κάνοντας λόγο για μια υπόθεση χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο και υποστηρίζοντας ότι όλες οι αμοιβές που έλαβε ήταν απολύτως νόμιμες, δηλωμένες και φορολογημένες στην Ελλάδα.

Ο πρώην Επίτροπος μιλώντας στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ ανέφερε ότι συμμετείχε ως τιμητικό μέλος σε διεθνές φόρουμ με αμοιβή 5.000 ευρώ τον μήνα, υπογραμμίζοντας ότι τα ποσά αυτά δηλώνονταν κανονικά στην Ελλάδα.

«Είναι δυνατόν να υπάρχει μίζα η οποία δηλώνεται και φορολογείται;» διερωτήθηκε, απορρίπτοντας κάθε υπόνοια παράνομης δραστηριότητας.

Αναφερόμενος στην Εύα Καϊλή, ξεκαθάρισε ότι δεν υπήρχε καμία θεσμική ή άλλη σύνδεση μεταξύ τους στο πλαίσιο της υπόθεσης. «Η κυρία Καϊλή ήταν ευρωβουλευτής, καμία σχέση με εμένα. Άλλο Επιτροπή, άλλο Ευρωκοινοβούλιο», σημείωσε, διαψεύδοντας παράλληλα ότι συμμετείχε σε ταξίδι που φέρεται να είχε οργανώσει ο Αντόνιο Παντσέρι.

Για το ζήτημα της βίζας προς το Κατάρ, υποστήριξε ότι ουδέποτε εγκρίθηκε σχετική διαδικασία με δική του υπογραφή. «Δεν δόθηκε τελικά η βίζα. Και με υπογραφή δική μου δεν δόθηκε», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ιδιαίτερα αιχμηρός ήταν για τις πληροφορίες περί ευρωπαϊκού εντάλματος,  χαρακτηρίζοντας το «μπούρδα». Όπως υποστήριξε, η υπόθεση είχε ήδη εξεταστεί από τα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τα οποία είχαν κρίνει ότι οι ενέργειές του ήταν σύννομες.

«Πριν από δύο χρόνια είχε διερευνηθεί η υπόθεση και είχαν έρθει οι απαντήσεις από την Επιτροπή που έλεγαν ότι ο κύριος Αβραμόπουλος τα έκανε πολύ καλά», είπε.

«Δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά»

«Από ό,τι μαθαίνω, οι αστυνομικοί που δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους ελέγχονται και άνοιξαν την έρευνά τους, αγνοώντας ότι αυτή η υπόθεση είχε διερευνηθεί πριν από δύο χρόνια. Πληρωνόμουν γιατί μου το ενέκρινε η κυρία φον ντερ Λάιεν, με υπογραφή της. Δεν είναι ευρωπαϊκό ένταλμα, είναι της βελγικής αστυνομίας. Εγώ είπα να αρθεί η ασυλία μου, δεν φοβάμαι τίποτα. Είναι ένα ένταλμα που είναι άκυρο με τον τρόπο που έγινε [...]. Μιλάμε για μια σκοπιμότητα. Οι αστυνομικοί, δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους, αγνόησαν δύο πράγματα: Την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ότι είχαμε συζητήσει ξανά την υπόθεση πριν δύο χρόνια.  Δεν απολογούμαι, δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά. Αυτά που σας είπα είναι στοιχεία, είναι έγγραφα», υποστήριξε.

«Το είχε ο κύριος Χρυσοχοΐδης στο συρτάρι του για δύο-τρεις μέρες και τουλάχιστον εμένα δεν με ενημέρωσε. Ενημέρωσε τον πρωθυπουργό και καλά έκανε. Εγώ δεν ήξερα τίποτα» πρόσθεσε.

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος δήλωσε ακόμη ότι επιθυμεί την πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης, ζητώντας ουσιαστικά να αρθεί κάθε σκιά γύρω από το όνομά του. «Να αρθεί η ασυλία μου», τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι οι αποδοχές που έλαβε, ύψους περίπου 70.000 ευρώ σε διάστημα ενός έτους, ήταν απολύτως νόμιμες και φορολογημένες.

Για το εάν θα είναι υποψήφιος στις εκλογές

Ερωτηθείς για το πολιτικό του μέλλον, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής στην εκλογική μάχη. «Αυτό θα το δούμε. Το τι θα κάνω εγώ είναι δικό μου θέμα. Αν κρίνω ότι θα πρέπει να κατέβω, θα κατέβω», είπε, απορρίπτοντας παράλληλα τα σενάρια περί συνεργασίας με άλλο πολιτικό φορέα ή προσέγγισης από τον Αντώνη Σαμαρά.

«Έχω κόμμα, θα είμαι και στο μέλλον εκεί. Δεν μου έχει γίνει κάποια προσέγγιση, ο κ. Σαμαράς έχει ακολουθήσει τη δική του πορεία», σημείωσε.

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »