Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Τι άλλο θα δούμε; Έπιασαν τσιγγάνους κακοποιούς τους άφησαν ελεύθερους και αυτοί έκαναν νέα ληστεία!

Τι άλλο θα δούμε; Έπιασαν τσιγγάνους κακοποιούς τους άφησαν ελεύθερους και αυτοί έκαναν νέα ληστεία!


Police-Voice blog ➤
Λίγες ώρες μετά τη σύλληψή τους για απόπειρα ληστείας ενός ζευγαριού ηλικιωμένων στο σπίτι τους στο Αιτωλικό, την άσκηση δίωξης και την απελευθέρωσή τους με περιοριστικούς όρους, τρεις νεαροί τσιγγάνοι έκαναν νέα απόπειρα ληστείας στο Νεοχώρι Μεσολογγίου!
Οι δράστες είχαν τρυπώσει αρχικά από την πόρτα της κουζίνας σε ένα σπίτι στην περιοχή του Αγίου Ιωάννη στο σταθμό του Αιτωλικού, όμως τους αντιλήφθηκαν οι ηλικιωμένοι ένοικοι και βγήκαν τρέχοντας στο δρόμο. Το πλήρωμα ενός περιπολικού που περνούσε τυχαία τσάκωσε τους τρεις επίδοξους ληστές, που οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Μεσολογγίου, τους απαγγέλθηκαν κατηγορίες και αφέθηκαν ελεύθεροι με την σύμφωνη γνώμη του ανακριτή.
Φαίνεται, όμως, ότι δεν έβαλαν μυαλό γιατί το βράδυ της Παρασκευής απείλησαν με κατσαβίδι και μαχαίρι ένα ζευγάρι πλανόδιων μικροπωλητών που είχαν κατασκηνώσει υπαίθρια στην είσοδο του Νεοχωρίου για να διανυκτερεύσουν και τους ζήτησαν χρήματα. Η τρομοκρατημένη γυναίκα έβαλε τις φωνές και οι τρεις δράστες τράπηκαν σε φυγή με άδεια χέρια και διέφυγαν με αυτοκίνητο.
Στη συνέχεια, τα θύματα αναγνώρισαν από φωτογραφίες που τους έδειξαν οι αστυνομικοί έναν 17χρονο τσιγγάνο, που συμμετείχε στην προηγούμενη απόπειρα ληστείας στο Αιτωλικό! Τόσο αυτός όσο και οι δυο συνεργοί του αναζητούνται πλέον από τις αστυνομικές αρχές για να συλληφθούν και πάλι.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

ΕΔΩ ΑΠΛΑ ΓΕΛΑΜΕ !Η απίστευτη γκάφα στην περιγραφή της παρέλασης από τον εκφωνητή της ΕΡΤ! (ΒΙΝΤΕΟ) – 2 Λάθη σε μία πρόταση ο κακός δημόσιος υπάλληλος

Η απίστευτη γκάφα στην περιγραφή της παρέλασης από τον εκφωνητή της ΕΡΤ! (ΒΙΝΤΕΟ) – 2 Λάθη σε μία πρόταση ο κακός δημόσιος υπάλληλος


Police-Voice blog ➤
Σε μια απίστευτη γκάφα υπέπεσε ο περιγράφων τη στρατιωτική παρέλαση της 25ης Μαρτίου. Συγκεκριμένα ανέφερε: “Αυτή τη στιγμή βλέπουμε τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο όρθιο και αγέρωχο να παρακολουθεί την παρέλαση. Δεξιά του ο πρόεδρος της Βουλής και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Αβέρωφ” !


Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Εφοριακός εξέδιδε «μαϊμού» τέλη κυκλοφορίας

Εφοριακός εξέδιδε «μαϊμού» τέλη κυκλοφορίας


Police-Voice blog ➤

Στα Διοικητικά Δικαστήρια προσέφυγε εφοριακός

που υπηρετούσε σε Δ.Ο.Υ. της Θεσσαλίας και ζητάει να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική και παράνομη η απόφαση του πειθαρχικού συμβουλίου του υπουργείου Οικονομικών με την οποία τέθηκε σε οριστική αργία.
Ο 45χρόνος εφοριακός, ο οποίος ήταν έγγαμος με δύο ανήλικα παιδιά, εργαζόταν στο Τμήμα Αυτοκινήτων και απολύθηκε για παράβαση καθήκοντος, αναξιοπρεπή συμπεριφορά εντός και εκτός υπηρεσίας και χρησιμοποίηση της δημοσιοϋπαλληλικής ιδιότητας για εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων του.
Σύμφωνα με το πόρισμα της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης ο εν λόγω εφοριακός, από τον Οκτώβριο του 2013 έως τον Σεπτέμβριο του 2014 αλλά και το διάστημα από τον Οκτώβριο του 2014 έως τον Απρίλιο του 2015 που είχε άδεια ανατροφής τέκνου, προσερχόταν περιοδικώς στην υπηρεσία του και έβγαζε παράνομες και παράτυπες ψευδείς βεβαιώσεις καταβολής τελών κυκλοφορίας χρησιμοποιώντας άσχετους αριθμούς πρωτοκόλλου, ενώ στην πραγματικότητα τα ποσά αυτά δεν πήγαιναν στο Δημόσιο Ταμείο. Στη συνέχεια έδινε τις βεβαιώσεις αυτές σε τρίτο άτομο προκειμένου εκείνος με τη σειρά του να προβεί σε απόσυρση αντίστοιχων αυτοκινήτων.
Ακόμη, κατά το πόρισμά της ΕΔΕ ενώ βρισκόταν σε άδεια ανατροφής τέκνου χρησιμοποίησε το μηχανογραφικό σύστημα του υπουργείου Οικονομικών και έβαλε αναδρομικά σε εικονική ακινησία αυτοκίνητα, ενώ αυτά κυκλοφορούσαν κανονικά στους δρόμους χωρίς να έχουν καταβάλει τέλη κυκλοφορίας. Μετά από κάποιο διάστημα τα αυτοκίνητα αυτά τα έφερνε ο ίδιος πάλι σε κίνηση, με αποτέλεσμα να χάνει το Δημόσιο τα τέλη κυκλοφορίας. Η συνολική ζημιά σε βάρος του Δημοσίου ανήλθε στα 69.407 ευρώ
Ενώπιον των Διοικητικών Δικαστηρίων υποστηρίζει ότι η ποινή που του επιβλήθηκε παραβιάζει τη συνταγματική αρχή της αναλογικότητας καθώς είναι υπερβολικά μεγάλη, ενώ η πειθαρχική απόφαση είναι μη νόμιμη λόγω κακής σύνθεσης και μη τήρησης της προβλεπόμενης διαδικασίας.

(ΑΠΕΜΠΕ)
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Ερντογάν: «Είστε φασίστες, βάλατε φωτιά στα τζαμιά μου»!

Ερντογάν: «Είστε φασίστες, βάλατε φωτιά στα τζαμιά μου»!


Police-Voice blog ➤
Νέο εκρηκτικό παραλήρημα Ερντογάν με βαριές κατηγορίες προς την Ευρώπη, ο οποίος αποκάλεσε την Ευρώπη για μια ακόμη φορά «φασιστική» καικατηγόρησε τις χώρες της Ένωσης ότι καίνε τζαμιά.

Σε συγκέντρωση στην Κωνσταντινούπολη ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είπε τα ακόλουθα, σύμφωνα με το Turkish Minute:
«Αποκαλείτε τον πρόεδρο της Τουρκίας δικτάτορα. Όταν τους αποκαλούμε ναζίδες, οι φασίστες ενοχλούνται. Εσείς δεν είστε που ζωγραφίζετε σβάστικες στους τείχους των τζαμιών μας; Δεν βάλατε φωτιά και καταστρέψατε τα τζαμιά μου; Είστε φασίστες, φασίστες!», είπε ο Ερντογάν.
Η φράση «βάλατε φωτιά και καταστρέψατε τα τζαμιά μου» δεν ξέρουμε σε ποιους απευθύνεται διότι δεν γνωρίζουμε να έχει δικά του τζαμιά στην Ευρώπη ο Ερντογάν.
Εάν πάλι ο ημιπαράφρονας της Άγκυρας υπονοεί κάτι για τη Θράκη, καλό είναι να μετρά τα λόγια του, διότι μια φορά θα αναμετρηθεί με την Ελλάδα και δεν θα είναι 48 ώρες όπως εύχεται. Θα είναι ολοκληρωτικό και θα οδηγήσει σε διαμελισμό του πολυεθνικού φρενοκομείου του. Ας το έχει καλά αυτό στο μυαλό του…

Νέο ξέσπασμα του προέδρου της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν κατά των ηγετών της Ευρωπαϊκής Ένωσης με αφορμή την επετειακή Σύνοδο της Ρώμης που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο. Την Παρασκευή οι «27» είχαν συναντηθεί με τον Πάπα Φραγκίσκο στο Βατικανό.
«Τι δουλειά έχετε να μαζευτείτε γύρω από τον Πάπα;» διερωτήθηκε την Κυριακή ο Ερντογάν απευθυνόμενος στους ηγέτες των ευρωπαϊκών κρατών.
«Το Βατικανό δεν είναι κράτος – μέλος της ΕΕ» πρόσθεσε.
«Δεν κάνετε μέλος της ΕΕ την Τουρκία επειδή είναι μια ισλαμική χώρα…» ισχυρίστηκε ακόμη, χαρακτηρίζοντας τους ευρωπαίους ηγέτες «σταυροφόρους».
Προ δέκα ημερών ο τούρκος πρόεδρος είχε κάνει πάλι λόγο για «σταυροφορία», επικρίνοντας με δριμύτητα την απόφαση που εξέδωσε το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έκρινε ότι οι εργοδότες έχουν το δικαίωμα να απαγορεύσουν στις μουσουλμάνες να φορούν τη μαντίλα στην εργασία τους.
«Τι γίνεται με την θρησκευτική ελευθερία; Ποιος έλαβε αυτήν την απόφαση; Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αγαπητοί αδελφοί, εξαπέλυσαν μια σταυροφορία εναντίον του ολοένα κι ισχυρότερου συμβόλου του Ισλάμ» σχολίασε ο Ερντογάν, αποκρύπτοντας ότι η απόφαση αφορούσε όλα τα πολιτικά, φιλοσοφικά και θρησκευτικά σύμβολα όπως τον σταυρό και το εβραϊκό κιπά.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ! Η πλήρης παράδοση του Ελληνικού κράτους: Κρατική τουρκική τράπεζα κατασχέτει την περιουσία Έλληνα στη Ρόδο! (ΒΙΝΤΕΟ)

ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ! Η πλήρης παράδοση του Ελληνικού κράτους: Κρατική τουρκική τράπεζα κατασχέτει την περιουσία Έλληνα στη Ρόδο! (ΒΙΝΤΕΟ)


Police-Voice blog ➤


Ανησυχία από την είδηση ότι η κρατική αγροτική τράπεζα της Τουρκίας η οποία δραστηριοποιείται και στη χώρα μας βγάζει στο σφυρί περιουσία Έλληνα οφειλέτη στη Ρόδο.
Οι αρχές φοβούνται μήπως αποτελέσει “όχημα” για μεταβίβαση σε τουρκικά χέρια ελληνικών περιουσιακών στοιχείων.
Σύμφωνα με το δελτίο του STAR, ο πρώτος πλειστηριασμός ελληνικής περιουσίας από την τουρκική τράπεζα Ziraat προσδιορίστηκε για τις 28 Ιουνίου στο Ειρηνοδικείο της Ρόδου. Πρόκειται για αγρό 4 στρεμμάτων στο χωριό Κοσκινού, τον οποίο είχε βάλει υποθήκη Ροδίτης επιχειρηματίας.
Η τουρκική τράπεζα άρχισε να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2009, σε περιοχές με έντονο το μουσουλμανικό στοιχείο όπως Κομοτηνή και Ξάνθη, και από το 2011 και στη Ρόδο.
Η τράπεζα αυτή ωστόσο είναι γνωστή στους Έλληνες από το 1922. Όπως είπε στο δελτίο του STAR ο Άγγελος Συρίγος: “Μετά τη Μικρασιατική Καταστροφη ήταν αρμόδια για τις περιουσίες των Ελλήνων που έμειναν στη Μικρά Ασία”
Η τουρκική τράπεζα εκμεταλλεύτηκε την αδυναμία των ελληνικών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων και λόγω του μνημονίου να χορηγούν δάνεια. Έτσι άρχισε να δανείζει με ελκυστικούς όρους και χαμηλά επιτόκια. Ευνοϊκοί είναι οι όροι και για τις καταθέσεις αν αυτές γίνουν σε τουρκικές λίρες, χορηγώντας πενταπλάσια επιτόκια συγκριτικά με τις ελληνικές τράπεζες.
Τα κριτήρια των δανειοδοτήσεων της Ziraat έχουν μπει στο μικροσκόπιο των ελληνικών ελεγκτικών μηχανισμών, ειδικά μετά τις πληροφορίες ότι έχει δώσει δάνεια ακόμα και σε Έλληνες αξιωματικούς που υπηρετούν στα σύνορα.
Σύμφωνα με τον μέχρι τώρα έλεγχο των υπηρεσιών της Τράπεζας της Ελλάδας διαπιστώνεται ότι οι εγγραφές υποθηκών ελληνικής γης στο χαρτοφυλάκιο της Αγροτικής Τράπεζας της Τουρκίας συνεχώς πληθαίνουν…


Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΕΤΣΙ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ! ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ!

ΕΤΣΙ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ! ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ!


Police-Voice blog ➤
Πάρτυ εκατομμυρίων ευρώ στις αστικές συγκοινωνίες με εταιρείες σεκιούριτι, ενώ κόβονται μισθοί, συντάξεις και οι Έλληνες πολίτες ασφυκτιούν από φόρους! Για κάποιους λεφτά υπάρχουν… και μάλιστα πολλά! Φυσικά, λεφτά που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό, δηλαδή τους φορολογούμενους…
Το όργιο της κακοδιαχείρισης στις αστικές συγκοινωνίες γίνεται, όπως αποκαλύπτει η δημοσιογραφική έρευνα, κυρίως στον Οργανισμό Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΣΑ), αλλά και στις Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑ.ΣΥ.). Καταβάλλονται χρήματα σε εταιρείες σεκιούριτι, την ώρα μάλιστα που πολλές θέσεις φύλαξης θα μπορούσαν να καλυφθούν από εργαζομένους των αστικών συγκοινωνιών.
Είναι ένα ερώτημα, πώς μπορεί να διατίθενται απίστευτα ποσά σε σεκιούριτι και την ίδια ώρα, όπως δήλωσε και ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, το κόστος των βανδαλισμών τους τελευταίους 10 μήνες να φτάνει στο 1.033.686 ευρώ. Μάλιστα, δύο ημέρες πριν, όταν υπουργός κατήγγειλε ότι πίσω από τις επιθέσεις κρύβονται οικονομικά συμφέροντα εταιρειών σεκιούριτι, η διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. υπέγραψε σύμβαση έργου με συγκεκριμένη εταιρείες φύλαξης, που ξεπερνούσε σε κόστος τις 750.000 ευρώ!!!
Όπως φαίνεται, έχει στηθεί μια διαδικασία, που ευνοεί την ανεξέλεγκτη διάθεση ποσών, χωρίς καμία ολοκληρωμένη μελέτη των αναγκών για φύλαξη, ενώ προκαλεί ερωτήματα το γεγονός ότι στους σχετικούς πρόχειρους διαγωνισμούς εμφανίζεται συνήθως μία και μοναδική εταιρία σεκιούριτι να διεκδικεί το έργο, χωρίς άλλο ανταγωνιστή. Στη ΣΤΑ.ΣΥ. συνήθως εμφανίζεται η My Services Security and Facility Α.Ε., ενώ το μεγάλο έργο των 750.000 το ανέλαβε η JCB Security and Facility SA. Από τα ΦΕΚ αποδεικνύεται ότι πρόκειται ουσιαστικά για την ίδια εταιρεία! Στον ΟΣΑ εμφανίζεται συνήθως η Azienda Netta.
Εντυπωσιακός είναι ο χειρισμός εκ μέρους των Οργανισμών: το έργο της φύλαξης πολυδιασπάται με μικρά αντικείμενα, που δικαιολογούν τις απευθείας αναθέσεις και τους πρόχειρους διαγωνισμούς. Συχνά τα ποσά που διατίθενται ακούγονται έως εξωφρενικά, π.χ. για επτά ημέρες ποσό 20.000 ευρώ! Η συγκεκριμένη περίπτωση αφορά την ανάθεση για παροχή υπηρεσιών φύλαξης «Αποβαθρών, Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας, Περιπόλων, Εποπτείας του συστήματος γραμμής 1 της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. για χρονικό διάστημα 7 ημερών (από 20 Ιανουαρίου 2017 έως 26 Ιανουαρίου 2017) με κόστος 20.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ», όπως αναγράφεται στην απόφαση της ΣΤΑ.ΣΥ.!
Αλλο εντυπωσιακό παράδειγμα: Για τη γραμμή 1 ανατέθηκε η φύλαξη για 7 ημέρες, από 24 Φεβρουαρίου έως και 2 Μαρτίου 2017, με κόστος 12.059,25 πλέον ΦΠΑ! Αλλα 9.511,65 ευρώ πλέον ΦΠΑ δόθηκαν για 13 ημέρες, από 16 Ιανουαρίου έως 28 Ιανουαρίου 2017, για τη φύλαξη του αμαξοστασίου στα Σεπόλια. Ενώ για το ίδιο αμαξοστάσιο για 6 ημέρες φύλαξης, από 28 Δεκεμβρίου του 2016 έως και 2 Ιανουαρίου του 2017, δόθηκαν 4.390 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Για τον σταθμό «Εθνική Αμυνα» η ΣΤΑ.ΣΥ ανέθεσε πάλι έργο φύλαξης στην ίδια εταιρεία σεκιούριτι, τη My Services Security and Facility Α.Ε., έναντι 9.984 ευρώ για 20 ημέρες, από τις 3 Φεβρουαρίου έως και τις 22 Φεβρουαρίου 2017.
Σύμφωνα με καταγγελίες πολιτών αλλά και μαρτυρίες των ίδιων των εργαζομένων, το δίκτυο του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, αλλά και του μετρό, μαστίζεται από πορτοφολάδες. Από τις πλέον επικίνδυνες διαδρομές είναι αυτή μεταξύ Θησείου και πλατείας Βικτωρίας, αλλά και στις γραμμές 2 και 3 του μετρό.
Για τις παραπάνω γραμμές η ΣΤΑ.ΣΥ. με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία 2G Security Services για 7 ημέρες, από τις 10 Οκτωβρίου έως και τις 16 Οκτωβρίου 2016, πλήρωσε 17.325,85 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Ενώ για τις ίδιες γραμμές στην ίδια εταιρεία για φύλαξη 20 ημερών είχε πληρώσει 49.502,44 ευρώ πλέον ΦΠΑ, ύστερα από μειοδοτικό διαγωνισμό. Σε άλλη περίπτωση, με την ίδια εταιρεία για τις ίδιες γραμμές φύλαξης ύστερα από πρόχειρο μειοδοτικό διαγωνισμό και για το χρονικό διάστημα των 20 ημερών, πλήρωσε 51.035,28 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Σε συνεδρίαση που έγινε στη ΣΤΑ.ΣΥ. στις 12 Ιανουαρίου 2017, μετά από επαναληπτικούς συνοπτικούς διαγωνισμούς αποφασίστηκε η συνεργασία με τη My Services Security and Facility SA για φύλαξη των αμαξοστασίων στα Σεπόλια και στον Ελαιώνα, με την πρώτη απόφαση να κάνει λόγο για διάρκεια 2 μηνών έναντι 42.980 ευρώ πλέον ΦΠΑ, τη δεύτερη για 48.950 ευρώ πλέον ΦΠΑ και διάρκεια 2 μηνών και την τρίτη απόφαση για διάρκεια 3 μηνών προς 46.477,65 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Η εταιρεία JCB Security and Facility SA ήταν η «τυχερή» του διαγωνισμού ΤΔ-058/15 για τη φύλαξη των γραμμών 2 και 3 της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. αφού ο οργανισμός στη συνεδρίαση που έγινε στις 16 Μαρτίου 2017 αποφάσισε να δώσει το έργο φύλαξης προς 753.309,97 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι μια εταιρεία αναλαμβάνει τη φύλαξη στη ΣΤΑΣΥ και μια συγκεκριμένη εταιρεία παίρνει τα έργα φύλαξης και στον ΟΑΣΑ. Ετσι η εταιρεία Azienda Netta έλαβε 5.691,60 ευρώ ως εξόφληση του τιμολογίου για υπηρεσίες φύλαξης των γραφείων του ΟΑΣΑ για τον Ιανουάριο του 2017. Με απευθείας ανάθεση στην παραπάνω εταιρεία ο ΟΑΣΑ ανέθεσε τη φύλαξη των γραφείων του από την 1η Μαρτίου 2017 έως και την 30ή Απριλίου προς 9.900 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Πλέον της σκανδαλώδους διαδικασίας και των ποσών που διαθέτουν οι παραπάνω δημόσιοι οργανισμοί συγκοινωνιών, γεννάται και το ερώτημα γιατί δεν τοποθετούνται στη φύλαξη κτιρίων και αμαξοστασίων υπάλληλοι του Οργανισμού, οι οποίοι για διάφορους λόγους σταμάτησαν να εργάζονται ως εργοδηγοί και απλά σήμερα κάθονται σε ένα γραφείο χωρίς ουσιαστικά να έχουν συγκεκριμένο αντικείμενο εργασίας.
Να σημειωθεί επίσης ότι υπάλληλος της JCB Security and Facility SA πριν από έναν χρόνο περίπου είχε προβεί σε ρατσιστική επίθεση εναντίον επιβάτη, γεγονός που είχε προκαλέσει σάλο. Τότε η εταιρεία είχε αναγκαστεί να τον απομακρύνει για λίγο από τη θέση του, αλλά σε ανακοίνωσή της τον υπερασπίστηκε υποστηρίζοντας ότι απλά έκανε τη δουλειά του.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Πάτρα: Μητέρα τριών παιδιών σημαιοφόρος στην παρέλαση! Ετοιμάζεται για τις πανελλήνιες! (ΒΙΝΤΕΟ)

Πάτρα: Μητέρα τριών παιδιών σημαιοφόρος στην παρέλαση! Ετοιμάζεται για τις πανελλήνιες! (ΒΙΝΤΕΟ)


Police-Voice blog ➤
Είναι εργαζόμενη μητέρα τριών παιδιών και παράλληλα φοιτά στο 3ο ΕΠΑΛ Πάτρας…

Φέτος τελειώνει το Εσπερινό Λύκειο και κάνει το όνειρό της πραγματικότητα ενώ δηλώνει έτοιμη να διεκδικήσει μια θέση στο Πανεπιστήμιο.
Ο λόγος για την αριστούχο κυρία Παναγιώτα Γεωργοπούλου που χθες σήκωσε περήφανα την ελληνική σημαία στην παρέλαση.
Η κυρία Γεωργοπούλου μίλησε για τα συναισθήματα της και μετέφερε το μήνυμα ότι ποτέ δεν πρέπει να εγκαταλείπεις τα όνειρά σου…
πηγή: patrastv
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΜΑΣ Jim Mpallis

ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΜΑΣ Jim Mpallis


Police-Voice blog ➤
Χρόνια πολλά και ζήτω το Έθνος μας.


Η μεγαλειώδης στρατιωτική παρέλαση της 25ης Μαρτίου 2017 στην Αθήνα (χωρίς διαλείμματα) 
Military parade March 25, 2017 Athens Nikos Ps
Πηγή ➤  ΒΙΝΤΕΟ n.p. photography

Διαβάστε Περισσότερα »

Το τερμάτισε ο δήμαρχος Ηγουμενίτσας μέρα Εθνικής Επετείου! «Ντροπή ρε !

Το τερμάτισε ο δήμαρχος Ηγουμενίτσας μέρα Εθνικής Επετείου! «Ντροπή ρε !


Police-Voice blog ➤
Εκπληκτική επιτυχία του Δήμου Ηγουμενίτσας..
Δήμαρχε πραγματικά Κάθε μέρα το τερματίζεις…
Μέρα εθνικής επετείου και ο Δήμος Ηγουμενίτσας διοργάνωσε
#ASIANQUEST.
Ασιακό σήμερα;
Πότε;
Σήμερα….
Πάλι πνιγμένος ή πιωμενος ήσουν ρε Δήμαρχε για τα πανηγύρια;
ΔΗΛΑΔΉ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΊΠΟΤΑ..
ΚΩΛΕΤΤΗ..
Ε ΚΩΛΕΤΤΗ..
Πραγματικά Κάθε μέρα και περισσότερο ότι να ΝΑΙ..
Ντροπή σε όλους σας..
Ντροπή ρε αλήτες
Tσιάκος Ευάγγελος

Πηγή ➤http://www.makeleio.gr/

Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΜΑΣ ! ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΜΑΣ ! ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ


Police-Voice blog ➤ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΜΑΣ ! ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ




Πηγή ➤ Andreopoulos Andreas

Διαβάστε Περισσότερα »