Σχετικά με το άρθρο σας με τίτλο «ΜΠΟΪΚΟΤΆΖ ΤΩΡΑ! Πρωτοφανής διαφήμιση:
Διχοτόμηση του Αιγαίου με… γεύση σοκολατένιου παγωτού ΕΒΓΑ και μπισκότα Παπαδοπούλου!», θα θέλαμε να δηλώσουμε τα εξής: η εταιρία μας, με αίσθημα ευθύνης δηλώνει απερίφραστα το σεβασμό σε κάθε σύμβολο εθνικής κυριαρχίας και ως εκ τούτου προχώρησε στην άμεση απόσυρση του διαφημιστικού σποτ, στο οποίο μια ατυχής, διόλου ηθελημένη, εικαστική απεικόνιση χάρτη, εκλήφθηκε ως παραποίηση των ελληνικών συνόρων. Λυπούμεθα ειλικρινά για το ότι το συμβάν αυτό έθιξε το κοινό αίσθημα και αρχές που κι εμείς οι ίδιοι πρωτίστως ενστερνιζόμαστε. Με εκτίμηση, Τομέας Παγωτού Unileve
Απάντηση στο θέμα: Διαφήμιση ΠΑΓΩΤΟ ΕΒΓΑ 4Χ4
Με αφορμή τη διαφήμιση του παγωτού ΕΒΓΑ 4×4, που περιέχει προϊόν μας, θέλουμε να διευκρινίσουμε ότι η εταιρία μας συνεργάζεται με τα παγωτά ΕΒΓΑ, παρέχοντας απλώς τις σχετικές ποσότητες μπισκότων για την δημιουργία του εν λόγω προϊόντος.
Υπεύθυνος για το προϊόν και τη διαφήμισή του είναι o Τομέας Παγωτού της Unilever.
Μόλις διαπιστώσαμε ότι η εν λόγω διαφήμιση εκλαμβάνεται ως παραποίηση του χάρτη της Ελλάδας, ζητήσαμε αμέσως την απόσυρσή της. Από την πλευρά του, ο Τομέας Παγωτού της Unilever προέβη στην απόσυρση της διαφήμισης, όπως διαβεβαίωσε και σε ανακοίνωσή του.
Η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. είναι μία ιστορική ελληνική εταιρεία, που τιμά και στηρίζει με όλες της τις δυνάμεις, επί 100 χρόνια τώρα, την ελληνικότητά της και σέβεται τα εθνικά μας σύμβολα και τον πατριωτισμό όλων των Ελλήνων.
Ζητούμε συγγνώμη αν άθελά μας εθίγη το κοινό εθνικό αίσθημα.
ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΛΑ
ΜΠΟΪΚΟΤΆΖ ΤΩΡΑ! Πρωτοφανής διαφήμιση: Διχοτόμηση του Αιγαίου με… γεύση σοκολατένιου παγωτού ΕΒΓΑ και μπισκότα Παπαδοπούλου! – BINTEO
Μία πρωτοφανής διαφήμιση των παγωτών ΕΒΓΑ και της μπισκοτοποιίας Παπαδοπούλου ξεκίνησε να προβάλλεται πριν λίγες ημέρες, όπου δεσπόζει ένας χάρτης με το Αιγαίο διχοτομημένο στον 25ο Μεσημβρινό, ακριβώς εκεί που ισχυρίζεται η Αγκυρα ότι είναι η τουρκική αρμοδιότητα για αποστολές έρευνας-διάσωσης και γενικά η περιοχή που αστυνομεύει η Τουρκία!
Είναι ο χάρτης επάνω στον οποίο βασίζει΄όλες τις διεκδικήσεις της στο Αιγαίο και βάσει του οποίου εκδίδει τις παράνομε NAVTEX και ΝΟΤΑΜ με τις οποίες δεσμεύει ακόμα και περιοχές δυτικά αυτού. Είναι πραγματικά ακατανόητο το γιατί οι δύο εταιρείες έδωσαν την έγκριση για την προβολή του στο διαφημιστικό τους. Να θυμίσουμε ότι η ΕΒΓΑ ανήκει στην οικογένεια Φιλίππου και τα μπισκότα Παπαδοπούλου, στην ομώνυμη οικογένεια. Το ισχυρό πρόσωπο της εταιρείας, η Ιωάννα Παπαδοπούλου είχε ακουστεί ως υποψήφια υπουργός Οικονομικών στην κυβέρνηση Σαμαρά.
Η τουρκική άσκηση «Ντενίζ Γκορντού» απέδειξε πως η Τουρκία είναι μια τεράστια πολεμική χώρα, που σαφώς και προβληματίζει την Αθήνα. Δεν είναι τυχαίο πως έγιναν 250 παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου, δηλαδή 60% περισσότερες σε σχέση με τη προηγούμενη άσκηση το 2015!
Η προκλητικότητα των Τούρκων – με την ανάλογη επίδειξη ισχύος – στο Αγαθονήσι, με τις πυραυλάκατους και τα σενάρια ναυτικού αποκλεισμού, έχουν προκαλέσει την αντίδραση της Αθήνας, η οποία όμως δεν είναι και τόσο… θορυβημένη.
Όπως διαρρέεται τις τελευταίες ώρες, οι Τούρκοι, είναι ιδιαίτερα ισχυροί, ωστόσο έχουν τις αδυναμίες τους. Ιδιαίτερα στον «αέρα». Δεν είναι τυχαίο πως στην άσκηση «ακούστηκε» ακόμα και… κλάμα στο ασύρματο από πιλότο που έχασε το “ζευγάρι” του! Οι πιλότοι, είναι νέοι και αυτό φαίνεται από τις κινήσεις τους, που διακρίνονται από έντονη νευρικότητα.
Όσον αφορά τα πολεμικά τους πλοία, οι Τούρκοι πάντοτε πόνταραν στην ποσότητα. Έχουν πλοία παντού. Αλλά, εκεί, φαίνονται και οι αδυναμίες του. Και δεν είναι τυχαίο πως η μία πυραυλάκατος που πέρασε από το Αγαθονήσι, παρουσίασε… βλάβη! και άλλα πολλά ευτράπελα με αποτέλεσμα να ειναι ενα ΑΣΚΈΡΙ για γέλια και για κλάματα και ενα στράτευμα έτοιμο να λιποταχτήσει...
Απαγχονισμένη βρέθηκε από δικούς της ανθρώπους η 23χρονη, στις 16:00 το απόγευμα, μέσα στο σπίτι της στην οδό Πανεπιστημίου 324, στην περιοχή των Μποζαϊτίκων. Στο σημείο έσπευσε μονάδα του ΕΚΑΒ, όμως ήταν ήδη αργά για την 23χρονη αυτόχειρα. Στο χώρο έφτασαν και άνδρες της αστυνομίας, προκειμένου να διερευνήσουν όλα τα στοιχεία, καθώς και ιατροδικαστής. Αγνωστα παραμένουν, μέχρι στιγμής, τα αίτια που οδήγησαν την νεαρή κοπέλα να βάλει τέλος στη ζωή της.
ΞΕΣΚΙΣΑΝ και ΠΕΤΑΞΑΝ Ελληνικές σημαίες!!! Έξω από Ιερό Ναό της Μυτιλήνης… ΠΟΙΟΙ – λέτε – να ήταν άρα γε; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
(ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΕ …ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ;) Σύμφωνα με το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του Ιερού Ναού Αγίου Θεράποντος Μυτιλήνης, δύο «νεαρά πρόσωπα» (…) ξέσκισαν και πέταξαν τις ελληνικές σημαίες με τις οποίες είχε σημαιοστολιστεί ο Ναός, την Κυριακή 14η Μαΐου, ημέρα που πανηγύριζε! (ΕΛΕΟΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΕΚΚΛ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ! ΤΑ «ΝΕΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΑ», ΤΙ ΗΤΑΝ; …ΕΣΚΙΜΩΟΙ; ΙΝΔΙΑΝΟΙ; ΜΗΠΩΣ ΜΕ …ΦΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΞΑ; ΕΛΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!)
Μήν την «ψάχνετε», η είδηση θα ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ από παντού!
Τι να ήταν άραγε τα δύο «νεαρά πρόσωπα»; Μήπως …»αερικά»; Μήπως … «αιθέριες οντότητες»; Να ήταν … ανθέλληνες , ή μήπως «ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΙΚΑ προσφυγάκια», χειραγωγούμενα σε μια τέτοια πράξη από ανθέλληνες κομ........
Και γιατί, εφ΄όσον προφανώς γνωρίζουν περί τίνων πρόκειται, δεν τους κατονομάζουν, τα μέλη του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου;
Μήπως λόγω της μαρξιστικής τρομοκρατίας που έχει επιβληθεί στο νησί της Λέσβου – και όχι μόνον εκεί;
Και η τοπική Μητρόπολις; ΔΕΝ έχει …φωνούλα; Δεν είναι ντροπή;
Σοκ προκαλεί η αποκάλυψη ότι απόστρατος πτέραρχος, πατέρας και παππούς 4 εγγονών βίαζε την 34χρονη κόρη της αδελφής του, η οποία είναι άτομο με αναπηρία. Οπως ανακοίνωσε η αστθνομία που έδωσε στη δημοσιότητα, κατόπιν σχετικής Διάταξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, τα στοιχεία ταυτότητας και φωτογραφίες, ο 70χρονος Παναγιώτης Λουμάκος, συνελήφθη στις 30 Απριλίου, στην περιοχή του Κόκκινου Μύλου, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Αχαρνών, κατηγορούμενος για βιασμό.
Σε βάρος του, ασκήθηκε ποινική δίωξη για τις πράξεις του βιασμού κατ’ εξακολούθηση, της αιμομιξίας κατ’ εξακολούθηση και της παράνομης κατοχής όπλων και πυρομαχικών.
O 70χρονος είναι ενεργό μέλος της ΝΟΔΕ Δυτικής Αττικής.
Ξέφυγε η κατάσταση σε Δημόσια Υπηρεσία των Τρικάλων, όταν ο «καπετάνιος» της, δυσαρεστήθηκε από εργαζόμενη και της είπε «θα σε πη…ξω».
Σύμφωνα με το trikalanews.gr, η απάντηση της εργαζόμενης, άφησε τον «καπετάνιο» …σύξυλο. «Εγώ δεν … «κάθομαι» στον άντρα μου και θα «κάτσω» σε σένα;».
Πάντως για την ίδια Υπηρεσία έχουν φτάσει στα δημοσιογραφικά γραφεία καταγγελίες που περιγράφουν απίστευτες καταστάσεις για την συμπεριφορά του «καπετάνιου» που αν αληθεύουν, τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην διοίκηση της Υπηρεσίας με άμεσες επιπτώσεις για τους πολίτες.
Ένα απίστευτο πραγματικά περιστατικό έλαβε χώρα το πρωί της Τρίτης στα Διοικητικά Δικαστήρια της Αθήνας.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με το ereportaz, δικηγόρος διαπληκτίστηκε σε έντονο ύφος με την γραμματεία των δικαστηρίων. Τα αίματα δεν άργησαν να ανάψουν με αποτέλεσμα να χρειασθεί η επέμβαση αστυνομικών προκειμένου να κατευνάσουν τα πνεύματα.
Η συνέχεια όμως ήταν ακόμη χειρότερη. Ο δικηγόρος επιτέθηκε με σφοδρότητα εναντίον των αστυνομικών τους οποίους «έσπασε» στο ξύλο. Με μπουνιές και κλωτσιές έθεσε νοκ άουτ τον έναν και κατάφερε να ξεφύγει από τον άλλον.
Οι φωτογραφίες-ντοκουμέντα που δημοσιεύει το ereportaz εμφανίζουν τον αστυνομικό να κείτεται λιπόθυμος ύστερα από τον άγριο ξυλοδαρμό!
Εις τηλεοπτικήν εκπομπήν εκλήθη ο Σεβ. Δημητριάδος, δια να ομιλήση δια την Σύνοδον της Κρήτης. Εις τας απαντήσεις του εχρησιμοποίησε πληθυντικόν αριθμόν. Διερωτώμεθα: εκπροσωπεί την Ι. Συνοδον η μήπως αθελήτως κατέστησε γνωστόν ότι ήτο εις συνεννόησιν με το Πατριαρχείον Κων/πόλεως;
Πάντως ουδέν νεώτερον ανέφερε παρά μόνον επανέλαβε τα επιχειρήματα που εχρησιμοποίησε και το Φανάρι. Το σκανδαλώδες όμως ήτο, όταν ηρωτήθη δια την κατάστασιν που έχουν δημιουγήσει οι Ισλαμισταί. Απήντησεν ως εξής: «θα πρέπει να στηρίξουμε το μετριοπαθές Ισλάμ… ώστε να ξαναβρεί το χαμένον πρόσωπόν του το ευρωπαϊκό Ισλάμ»! Είναι απάντησις η οποία αρμόζει εις Ορθόδοξον Ιεράρχην; Κανένας λόγος περί ιεραποστολής! Θα ηδύνατο να απαντήση ότι θα στηρίξωμεν τους κατατρεγμένους και τους πρόσφυγας μουσουλμάνους, αλλά δεν επέλεξε κάτι παρόμοιον. Πως θα στηρίξη ένας Ιεράρχης το Ισλάμ; Θα συνεργασθή με ιμάμηδες δια την θρησκευτικήν αγωγήν εις τα σχολεία; Είναι τυχαίον ότι ο Σεβασμιώτατος είχε ταχθή υπέρ του τμήματος μουσουλμανικών σπουδων εις την Θεολογικήν Σχολήν της Θεσσαλονίκης;
Δημοσιεύτηκε 5th July 2016 ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕ ! ΑΞΙΟΣ !