Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

ΝΕΟΤΕΡΑ ! ΕΚΤΑΚΤΟ! ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ 6,3 ΡΙΧΤΕΡ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΧΙΟ ΚΑΙ ΛΕΣΒΟ! ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΑΝ ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΟ ΠΛΩΜΑΡΙ!- ΚΟΥΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Η ΑΘΗΝΑ – ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΣΕΙΣΜΟΛΟΓΟΙ!!! (ΒΙΝΤΕΟ)

ITALY EARTHQUAKE

Police-Voice blog ➤ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΙΠΟΥ 11 ΕΛΑΦΡΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ

Στη Μυτιλήνη ο Ν. Τόσκας, μηχανικοί και ομάδα της ΕΜΑΚ


Ο Αναπληρωτής Υπουργός Προσταστασίας του Πολίτη κ. Ν. Τόσκας, ο Γ.Γ. Πολιτικής  Προστασίας κ. Γιάννης  Καπάκης, κλιμάκειο του Υπουργείου Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων, ο Πρόεδρος του ΟΑΣΠ κ. Ευθύμιος Λέκκας, μηχανικοί και ομάδα της ΕΜΑΚ, μεταβαίνουν με ελικόπτερο στη Μυτιλήνη.


Μαρτυρία από το Πλωμάρι ότι έχει υποστεί σημαντικές ζημιές η εκκλησία του Αγίου Νικολάου και ότι έχει καταρρεύσει η πρόσοψη και το καμπαναριό.

Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Χαλδέζο, ιδιοκτήτη καφενείου στο Πλωμάρι, ο σεισμός που ταρακούνησε τη Λέσβο και τη Μυτιλήνη ήταν πολύ ισχυρός και έγινε αισθητός σαν εφτάρι. Τώρα, όλος ο κόσμος έχει συγκεντρωθεί στην πλατεία της πόλης.

Αντιπεριφερειάρχης Λέσβου: Κατέρρευσε το εξοχικό μου σπίτι στην περιοχή Βατέρα Σταυρού!

«Μόλις με ειδοποίησαν ότι έπεσε το εξοχικό μου σπίτι που βρίσκεται στην περιοχή «Βατέρα Σταυρού», η οποία είναι κοντά στο επίκεντρο του σεισμού. Απ΄ότι μου είπαν, έπεσαν τα μπαλκόνια και υπάρχει μια μεγάλη ρωγμή σε έναν τοίχο, με αποτέλεσμα να φαίνεται το εσωτερικό του σπιτιού. Ο κόσμος είναι τρομοκρατημένος,  όπως αναφέρει το protothema.gr. Έχουν βγει όλοι στους δρόμους, προσπαθούμε να τους καθησυχάσουμε. Υπάρχει μεγάλη ανησυχία και δεν μπαίνει κανείς στο σπίτι του».
 Ανανέωση (16:06) 
Για καταρρεύσεις σπιτιών στο Πλωμάρι της Μυτιλήνης κάνουν λόγο πληροφορίες τα τοπικά ΜΜΕ του νησιού.
Οι κάτοικοι πετάχτηκαν κυριολεκτικά έντρομοι από τα σπίτια τους μετά το μεγάλο σεισμό μεταξύ Μυτιλήνης και Χίου.
Σύμφωνα με το ΣΚΑΙ, υπάρχουν αναφορές για ζημιές στο Πλωμάρι και τα γύρω χωριά που είναι κοντά στο επίκεντρο της σεισμικής δόνησης.

Όσον αφορά στο μέγεθος του σεισμού, οι ειδικοί το υπολογίζουν μεταξύ των 6,1 και 6,4 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ.
Παράλληλα, σύμφωνα με όσα μετέδωσε η δημόσια τηλεόραση, τα μεγαλύτερα προβλήματα καταγράφονται στα νότια του νησιού, στην περιοχή του Πλωμαρίου, όπου, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουν πέσει σοβάδες και τειχία, κυρίως σε παλιά κτίρια, ωστόσο, ζημίες (ρωγμές) σε κτίρια παρουσιάζονται και σε άλλες περιοχές του νησιού, όπως στη Μυτιλήνη. Μικρότερα προβλήματα καταγράφονται στη Χίο και τη Λήμνο.
Επίσης, ο αντιπεριφερειάρχης Λέσβου ανέφερε στην ΕΡΤ ότι μια γυναίκα τραυματίστηκε ελαφρά από πτώση σοβάδων, ενώ τόνισε ότι οι κάτοικοι του νησιού καλούνται να μείνουν εκτός των κτιρίων.
(Προηγούμενη ενημέρωση)
Ισχυρή σεισμική δόνηση μεγέθους 6,3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ καταγράφηκε νότια της Μυτιλήνης στις 15:28 (τοπική ώρα) σήμερα 12 Ιουνίου.
Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Σεισμολογικό Κέντρο, το επίκεντρο της σεισμικής δόνησης εντοπίζεται 37 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Μυτιλήνης και 17 χιλιόμετρα νότια του Πλωμαρίου ενώ το εστιακό βάθος υπολογίζεται στα 10 χιλιόμετρα.
seismos
Ψυχραιμία συνιστά στους πολίτες ο Διευθυντής Ερευνών του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, Γιώργος Δρακάτος, όσον αφορά στις προβλέψεις για επικείμενο μεγάλο σεισμό στην Ελλάδα, ακόμα και 7 Ρίχτερ, που έχουν κάνει το τελευταίο διάστημα συνάδελφοί του σεισμολόγοι.
Ο κ. Δρακάτος τόνισε πως θα πρέπει ο κόσμος να παρακολουθεί μόνο επίσημες ενημερώσεις Αρχών και Φορέων και όχι να ακούει κάθε σεισμολόγο που εκφράζει μια προσωπική άποψη. Και αυτό γιατί είναι πιθανό να είναι δύο διαφορετικά πράγματα, ακόμα και αν αυτό το πρόσωπο που την εκφράζει είναι σε κάποια σημαντική θέση.
Ειδικότερα, ο Γιώργος Δρακάτος σημείωσε: «Η Δυτική Ελλάδα είναι μια περιοχή με πολύ υψηλή σεισμικότητα άρα ο κόσμος είναι προετοιμασμένος, χρειάζεται ψυχραιμία και να παρακολουθεί μόνο επίσημες ενημερώσεις. Δε χρειάζεται να ακούει διάφορα πράγματα που διατυπώνονται από τον καθέναν. Υπάρχουν επίσημες αρχές και δεν εννοώ μόνο το Αστεροσκοπείο, υπάρχει το Πανεπιστήμιο Πατρών, κρατικοί φορείς, Περιφέρειες κλπ. Σε κάθε επιστημονική κοινότητα, ο καθένας από εμάς δικαιούται να έχει μια επιστημονική άποψη. Εγώ μιλάω μόνο για τις επίσημες ανακοινώσεις.
Είναι διαφορετικό πράγμα σαν επιστήμονας να διατυπώσω την άποψή μου την προσωπική και διαφορετικό να υπάρχει μια επίσημη άποψη ενός οργανισμού. Αυτό που προτείνω στον κόσμο είναι να ακούει επίσημες ανακοινώσεις και όχι τι λέει ο κάθε “Δρακάτος”, γιατί μπορεί να είναι και δύο διαφορετικά πράγματα. Στην επίσημη ανακοίνωση υπάρχει μια συνεκτίμηση όλων των επιστημόνων του Ινστιτούτου. Μπορεί κάποιος από εμάς να έχει μια άλλη άποψη, η οποία επιστημονικά να είναι απόλυτα σεβαστή, όμως δεν είναι επίσημη άποψη».
«Βόμβα» Τσελέντη: «Περιμένουμε μεγάλο σεισμό σε δύο περιοχές της Ελλάδας – Έχουμε ενημερώσει»

H ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ! ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΚΑΙ Η ΕΡΤ ΚΟΙΜΑΤΑΙ – Παίρνει πλάνα από το κανάλι του Ερντογάν





Δείτε ζωντανά πλάνα από το νησί της Λέσβου… από τουρκικό κανάλι! Γιατί τελικά οι Τούρκοι είναι αυτοί που κάνουν κουμάντο στο νησί, με την κρατική τηλεόραση να παίρνει τα πλάνα από Τουρκία!
Πατήστε εδώ

Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Alert: Ισχυρός σεισμός 6,2R με επίκεντρο ανάμεσα σε Χίο και Λέσβο

Alert: Ισχυρός σεισμός 6R με επίκεντρο ανάμεσα σε Χίο και Λέσβο


Police-Voice blog ➤

Η πολύ ισχυρή σεισμική δόνηση έγινε αντιληπτή μέχρι την Αθήνα

Πολύ ισχυρή σεισμική δόνηση μεγέθους 6,2 Ρίχτερ σημειώθηκε στις 15:28 το μεσημέρι της Δευτέρας μεταξύ Λέσβου και του ακρωτηρίου της Χίου. 

Η αρχική εκτίμηση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου ήταν πως η δόνηση είχε μέγεθος 6 Ρίχτερ, ωστόσο λίγα λεπτά μετά το σεισμό το μέγεθος αναθεωρήθηκε στα 6,2 Ρίχτερ.

Ακολούθησε νέα σεισμική δόνηση μεγέθους 4,6 Ρίχτερ η οποία σημειώθηκε στις 15:35.

Πληροφορίες από τη Μυτιλήνη αναφέρουν ότι ο σεισμός έγινε πολύ αισθητός και είχε μεγάλη διάρκεια.
Από το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο Αθηνών αναφέρεται ότι ο σεισμός είχε επίκεντρο στην θαλάσσια περιοχή νοτιοανατολικά του Πλωμαρίου με εστιακό βάθος τα 10 χιλιόμετρα.

«Ο σεισμός ήταν ιδιαίτερα αισθητός και δυνατός. Δεν έχουμε ακόμα ακριβή εικόνα για ζημιές και τραυματισμούς» δήλωσε στο protothema.gr ο δήμαρχος Λέσβου Σπύρος Γαληνός. 


ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΣΠΙΤΙΩΝ ΣΤΟ ΠΛΩΜΑΡΙ



Ισχυρή σεισμική δόνηση μεγέθους 6,3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ καταγράφηκε νότια της Μυτιλήνης στις 15:28 (τοπική ώρα) σήμερα 12 Ιουνίου. Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Σεισμολογικό Κέντρο, το επίκεντρο της σεισμικής δόνησης εντοπίζεται 37 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Μυτιλήνης και 17 χιλιόμετρα νότια του Πλωμαρίου ενώ το εστιακό βάθος υπολογίζεται στα 10 χιλιόμετρα. seismos
Ψυχραιμία συνιστά στους πολίτες ο Διευθυντής Ερευνών του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, Γιώργος Δρακάτος, όσον αφορά στις προβλέψεις για επικείμενο μεγάλο σεισμό στην Ελλάδα, ακόμα και 7 Ρίχτερ, που έχουν κάνει το τελευταίο διάστημα συνάδελφοί του σεισμολόγοι.
Ο κ. Δρακάτος τόνισε πως θα πρέπει ο κόσμος να παρακολουθεί μόνο επίσημες ενημερώσεις Αρχών και Φορέων και όχι να ακούει κάθε σεισμολόγο που εκφράζει μια προσωπική άποψη. Και αυτό γιατί είναι πιθανό να είναι δύο διαφορετικά πράγματα, ακόμα και αν αυτό το πρόσωπο που την εκφράζει είναι σε κάποια σημαντική θέση. Δείτε LIVE τι καταγράφει το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο (παρακολούθηση της σεισμικότητας σε πραγματικό χρόνο τις τελευταίες 48 ώρες) Ειδικότερα, ο Γιώργος Δρακάτος σημείωσε:
«Η Δυτική Ελλάδα είναι μια περιοχή με πολύ υψηλή σεισμικότητα άρα ο κόσμος είναι προετοιμασμένος, χρειάζεται ψυχραιμία και να παρακολουθεί μόνο επίσημες ενημερώσεις. Δε χρειάζεται να ακούει διάφορα πράγματα που διατυπώνονται από τον καθέναν. Υπάρχουν επίσημες αρχές και δεν εννοώ μόνο το Αστεροσκοπείο, υπάρχει το Πανεπιστήμιο Πατρών, κρατικοί φορείς, Περιφέρειες κλπ. Σε κάθε επιστημονική κοινότητα, ο καθένας από εμάς δικαιούται να έχει μια επιστημονική άποψη. Εγώ μιλάω μόνο για τις επίσημες ανακοινώσεις. Είναι διαφορετικό πράγμα σαν επιστήμονας να διατυπώσω την άποψή μου την προσωπική και διαφορετικό να υπάρχει μια επίσημη άποψη ενός οργανισμού. Αυτό που προτείνω στον κόσμο είναι να ακούει επίσημες ανακοινώσεις και όχι τι λέει ο κάθε “Δρακάτος”, γιατί μπορεί να είναι και δύο διαφορετικά πράγματα. Στην επίσημη ανακοίνωση υπάρχει μια συνεκτίμηση όλων των επιστημόνων του Ινστιτούτου. Μπορεί κάποιος από εμάς να έχει μια άλλη άποψη, η οποία επιστημονικά να είναι απόλυτα σεβαστή, όμως δεν είναι επίσημη άποψη».
«Βόμβα» Τσελέντη: «Περιμένουμε μεγάλο σεισμό σε δύο περιοχές της Ελλάδας – Έχουμε ενημερώσει»




ΝΕΟΤΕΡΑ ΣΕ ΛΙΓΟ
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Βανδάλισαν την γαλανόλευκη με τα χρώματα των ΛΟΑΤ ! ΜΑ ΠΟΣΟ ??? ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ!! Οι ομοφυλόφιλοι «κουρέλιασαν» τη σημαία και ο ΣΥΡΙΖΑ κρατούσε… φανάρι! δειτε φωτο !

Βανδάλισαν την γαλανόλευκη με τα χρώματα των ΛΟΑΤ !  ΜΑ ΠΟΣΟ ??? ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ!! Οι ομοφυλόφιλοι «κουρέλιασαν» τη σημαία και ο ΣΥΡΙΖΑ κρατούσε… φανάρι! δειτε φωτο !


Police-Voice blog ➤
Βανδάλισαν την γαλανόλευκη με τα χρώματα των ΛΟΑΤ και τις σημαίας του ουράνιου τόξου..
την ώρα που δήλωναν πως είναι «θέμα παιδείας»..
O Ελληνας Αξιωματικός και όπως δηλώνει ο ίδιος GAY, o οποίος ήταν στο Σύνταγμα ΔΕΝ το είδε αυτό; Οι εθνοπατερες και υπουργοι του ΣΥΡΙΖΑ  ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ??
To makeleio.gr το έχει γράψει πολλές φορές…. ας κάνει στο κρεβάτι του κάποιος ότι θέλει…
Στα εθνικά σύμβολα η πλάκα όμως σταματάει
Δείτε τι λέει το άρθρο 188 για Προσβολή συμβόλων ή τόπων ιδιαίτερης εθνικής ή θρησκευτικής σημασίας
1. Όποιος, για να εκδηλώσει μίσος ή περιφρόνηση, αφαιρεί, καταστρέφει, παραμορφώνει ή ρυπαίνει την επίσημη σημαία του κράτους ή έμβλημα της κυριαρχίας του ή ηχητικά παρεμποδίζει τη δημόσια ανάκρουση του εθνικού ύμνου, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο έτη ή χρηματική ποινή.
2. Με την ίδια ποινή τιμωρείται όποιος τελεί πράξεις βανδαλισμού σε τόπους ιδιαίτερης εθνικής ή θρησκευτικής σημασίας καθώς και σε χώρους φύλαξης νεκρών ή νεκροταφεία ή αφαιρεί αυθαίρετα νεκρό ή μέλη του ή την τέφρα του
από εκείνους που έχουν δικαίωμα να τα φυλάξουν, αν δεν τιμωρείται βαρύτερα κατ’ άλλη διάταξη.

ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ !ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑΝ ?? ΔΕΙΤΕ ΤΟΥ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ








Νικολόπουλος: Οι ομοφυλόφιλοι «κουρέλιασαν» τη σημαία και ο ΣΥΡΙΖΑ κρατούσε… φανάρι!



ImageHandler
Οι ομοφυλόφιλοι βεβήλωσαν την ελληνική σημαία στην πλατεία Συντάγματος, δήλωσε ο ανεξάρτητος βουλευτής και πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος Νίκος Νικολόπουλος, με αφορμή το Athens Pride που διοργανώθηκε το Σάββατο.
Σχολιάζοντας μάλιστα την παρουσία στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ στην εκδήλωση, αφού παρέστησαν μεταξύ άλλων ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και ο σύμβουλος του πρωθυπουργού Νίκος Καρανίκας, υποστήριξε ταυτόχτονα πως «ο ΣΥΡΙΖΑ κρατούσε το φανάρι».
Από την κριτική του βουλευτή δεν ξέφυγε ούτε η Νέα Δημοκρατία, καθώς όπως σημειώνει στην δήλωσή του, «ο Μητσοτάκης κατάπιε τη γλώσσα του».
Ολόκληρη η δήλωση του Νίκου Νικολόπουλου:
«Ο ξεπεσμός του καθενός είναι προσωπική του επιλογή. Ακόμη κι ένας ξεπεσμός είναι σεβαστός, όταν είναι περιχαρακωμένος. Όταν, όμως, διαχέεται στους δρόμους και την κοινωνία, είναι κατακριτέος. Πολύ δε, περισσότερο όταν αυτός ο «προοδευτικός» ξεπεσμός οδηγεί στη βάναυση προσβολή της Ελληνικής σημαίας. Και πολύ-πολύ περισσότερο, όταν «νομιμοποιούνται» από την παρουσία κυβερνητικών στελεχών τα αηδιαστικά δρώμενα των ομοφυλοφύλων, στο κέντρο της Αθήνας.
Αν δεν το έχουμε καταλάβει, στην πλατεία Συντάγματος, προσεβλήθη και «αντικαταστάθηκε» η σημαία του Έθνους από τη σημαία των ομοφυλοφίλων. Έχει νόημα ο σεβασμός στις ιδιαιτερότητες και τις επιλογές του καθενός, όταν δεν θίγονται και δεν προσβάλλονται η Δημοκρατία, το Σύνταγμα, η ανθρώπινη αξιοπρέπεια, τα σύμβολα και τα ιερά και όσια της πατρίδας μας.
Για την σημαία έχει χυθεί αίμα κι έχουν χαθεί ζωές. Μπροστά στα μάτια κυβερνητικών παραγόντων η σημαία μας βεβηλώθηκε, αλλά οι Τσακαλώτοι ήταν απορροφημένοι από τις δημόσιες αναιδείς και σιχαμένες περιπτύξεις και «τυφλώθηκαν» μπροστά στην προσβολή του Εθνικού συμβόλου…
Αλλά, δεν βρέθηκε κι ένας Εισαγγελέας να πράξει τα δέοντα για το «κουρέλιασμα» της σημαίας και την προσβολή της δημόσιας αιδούς. Αιδώς και μη χειρότερα…
Και ναι, τα χειρότερα καιροφυλακτούν όταν χάνεται ένα παλληκαράκι στο Μενίδι από αδέσποτη σφαίρα και ομολογεί η Κυβέρνηση ότι αδυνατεί να διαλευκάνει το έγκλημα διότι το Μενίδι, είναι ένα «άλλο», άβατο κράτος. Σπεύδουν, όμως, ο Υπουργός Οικονομικών, βουλευτές και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στο Σύνταγμα, για να συμμετάσχουν στη «γιορτή» της ομοφυλοφιλίας, νομιμοποιώντας με την παρουσία τους κάθε πράξη καταπάτησης του Ελληνικού Συντάγματος και των Αρχών της Δημοκρατίας.
Ηθελημένα ή άθελα, η ουσία είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ συμπράττει στις αντιμιλιταριστικές πρωτοβουλίες που έχουν σαν στόχο την παθητική στάση του λαού στις ξενόφερτες επιβουλές. Μια σύμπραξη που διευκολύνεται από την «εκκωφαντική» σιωπή της ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη, που «κατάπιε την «γλώσσα» του και ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ κρατούσε «φανάρι» στους ομοφυλόφιλους…
Όταν σύμβολα και μνημεία, όπως η σημαία, ο Τσολιάς, ο Άγνωστος Στρατιώτης, ο φύλακας της Προεδρικής Φρουράς εξευτελίζονται στη συνείδηση του κόσμου, όταν η πανσεξουαλικότητα και η ελευθεριότητα ορίζονται τα πάντα και αποτελούν τον μοναδικό άξονα ελευθερίας ενός λαού, τότε ο λαός αυτός είναι στα πρόθυρα ενταφιασμού του μέλλοντός του.
Όμως, όχι! Σεβόμαστε οποιαδήποτε ιδιαιτερότητα ή διαφορετικότητα, αλλά η ανοχή έχει και τα όριά της. Άλλο πράγμα η ανοχή της ιδιαιτερότητας και άλλο οι επιθυμίες κάποιων ν’ αποτελέσουν τα πρότυπα της νέας γενιάς.
Όπως συνέβη στους αιώνες των αιώνων, έτσι και τώρα, η Ορθοδοξία και η Δημοκρατία των πολλών θα επικρατήσουν έναντι του φασισμού των ολίγων».
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΉΣΤΕ ΚΥΡΙΕ ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΑ  ??? ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ



Πηγή ➤http://www.makeleio.gr/

Διαβάστε Περισσότερα »

ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΪΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ –ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ- ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ – ΟΙ ΕΠΟΙΚΟΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ ΛΙΠΟΘΥΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΙΤΙΑ

ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΪΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ –ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ- ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ  ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ


Police-Voice blog ➤
Ο πόλεμος στη Συρία έχει ξεκινήσει εδώ και πάνω από πέντε χρόνια. Οι πόλεις γκρεμίζονται και καταστρέφονται από τότε. Τέτοιο κύμα όμως, τέτοια λαοθάλασσα μας ήρθε ξαφνικά, μόλις άλλαξε η κυβέρνηση στην Ελλάδα και κάλεσε τους πάντες να έρθουν να μείνουν εδώ χωρίς να θεωρούνται παράνομοι και χωρίς να συλλαμβάνονται.
Έγιναν τότε όλοι Σύριοι και αταμάτησαν να μπαίνουν στην Ευρώπη από τις άλλες χώρες και έρχονται όλοι από δώ με τις ευλογίες της Τουρκίας που χαίρεται, αφού θα ισλαμοποιήσει την Ελλάδα και οι Έλληνες θα πληρώνουν φόρους για να ταΐζουν όλους αυτούς που χρειάζονται όπως είναι λογικό σπίτια, φαγητό, φάρμακα και γιατρούς αλλά και χαρτζιλίκι.
Δείτε μέσα στο 2015 τι καταγράφηκε, χώρια πόσοι είναι οι απόλυτα άγνωστοι.
Σύμφωνα με στοιχεία του Λιμενικού Σώματος , οι μετανάστες που έχουν περάσει στην Ελλάδα ή έχουν μετακινηθεί κάποιοι από αυτούς σε χώρες της Ευρώπης από τις αρχές του 2015 έως τις 21 Δεκεμβρίου, ανέρχονταν σε 804.465, εκ των οποίων οι μισοί, 457.149, ήταν πρόσφυγες από τη Συρία. Συνολικά, 77 εθνικότητες απαρτίζουν το σύνολο των υπόλοιπων οικονομικών μεταναστών.
Συγκεκριμένα, σε 48 τοπικές λιμενικές Αρχές έχουν καταγραφεί από τις αρχές του έτους έως τις 21 Δεκεμβρίου:
194.827 άτομα από το Αφγανιστάν,
4.332 από τη Σομαλία,
277 από τη Γκάνα,
7.229 από το Μαρόκο,
184 από τη Γκάμπια,
371 από το Σουδάν,
676 από τη Νιγηρία,
351 από τη Δημοκρατία του Αγίου Δομίνικου,
817 από το Καμερούν,
2 από την Κούβα,
47 από τις Κομόρες,
848 από την Ερυθραία,
208 από την Ακτή Ελεφαντοστού,
5 από τη Μπενίν,
1.306 από την Αλγερία,
21.780 από το Πακιστάν,
350 από το Μαλί,
69 από την Αιθιοπία,
331 από την Υεμένη,
36 από τη Γουινέα,
53 από τη Σιέρα Λεόνε,
179 από την Ουγκάντα,
1.177 από το Κονγκό,
5.495 από την Παλαιστίνη,
77.475 από το Ιράκ,
27 από τη Δημοκρατία της Κεντρικής Αφρικής,
2 από την Ονδούρα,
1 από το Νταρφούρ,
49 από το Τόγκο,
16 από τη Ρουάντα,
21.133 από το Ιράν,
108 από τη Μπουργκίνα Φάσο,
5 από τη Γκαμπόν,
454 από τη Σενεγάλη,
144 από την Ινδία,
173 από τη Μιανμάρ,
12 από τη Λιβερία,
162 από τη Σρι Λάνκα,
37 από τη Μαυριτανία,
9 από τη Δημοκρατία του Νίγηρα,
205 από τη Λιβύη,
228 από το Νεπάλ,
28 από την Αϊτή,
115 από την Τυνησία,
467 από την Αίγυπτο,
3.375 από το Μπαγκλαντές,
2 από τη Δημοκρατία του Τσαντ,
15 από τη Νότια Αφρική,
2 από την Κένυα,
2 από την Κολομβία,
1 από τη Τζαμάικα,
9 από την Αρμενία,
9 από το Μπουρούντι,
1.829 από τον Λίβανο,
15 από το Ουζμπεκιστάν,
33 από τη Βιρμανία,
50 από το Κουβέιτ,
1 από την Αλβανία,
2 από τη Γαλλία,
6 από την Αγκόλα,
41 από την Ιορδανία,
39 από την Τουρκία,
3 από την Ουκρανία,
6 από τη Ζάμπια,
7 από το Τατζικιστάν,
15 από τη Σαουδική Αραβία,
4 από τις Φιλιππίνες,
3 από το Καζακστάν,
2 από τη Ρωσία,
3 από τη Γεωργία,
4 από τη Μολδαβία,
6 από το Θιβέτ,
26 από την Κίνα,
3 από το Τουρκμενιστάν
3 από τη Δυτική Σαχάρα.
Όλοι αυτοί ήρθαν επειδή ήξεραν ότι δεν θα συλληφθούν και περίμεναν να πάρουν πολιτικό άσυλο και να πάνε σε κάποια χώρα της Ευρώπης ή να μείνουν και εδώ στο ξέφραγο αμπέλι όπου οι μόνοι που πάνε φυλακή είναι συνήθως οι Έλληνες για χρέη στο δημόσιο.
ΠΗΓΗ: hawkshellas.com
Πηγή ➤http://www.makeleio.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑΙΑ ΜΕΝΙΔΙΑΤΙΣΑ ! ΈΚΑΝΑN «ΓΚΡΙΖΑ ΖΩΝΗ» ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ! ΛΕΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΚΟΣΜΙΔΗ: «ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΠΛΩΝ-ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ,Η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, ΟΙ ΚΛΟΠΕΣ, Η ΚΑΥΣΗ ΚΑΛΩΔΙΩΝ, Η ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΟΠΛΩΝ..»

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑΙΑ ΜΕΝΙΔΙΑΤΙΣΑ ! ΈΚΑΝΑN «ΓΚΡΙΖΑ ΖΩΝΗ» ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ!


Police-Voice blog ➤
Το θέμα της εγκληματικότητας για εμάς εδώ στην Δυτική Αττική και ειδικά στο Μενίδι, είναι το «α» και το «ω» της καθημερινότητας μας. Το λέω με κάθε βεβαιότητα, καθώς όταν νοιώθεις πως δεν σου παρέχεται το πρώτιστο αγαθό της ανθρώπινης υπόστασης, η ασφάλεια, όλα τα υπόλοιπα περιττεύουν.
Η δολοφονία από «αδέσποτη» όπως διαβάσαμε σφαίρα, ενός μόλις 11 ετών παιδιού, επιβεβαιώνει δραματικά τα παραπάνω.
Η είδηση που προκάλεσε σοκ στο πανελλήνιο, αναδεικνύει ένα πρόβλημα που εμείς στο Μενίδι το βιώνουμε καθημερινά.

Είναι περιττό να αναφερθώ σε αριθμούς και σε στατιστικά που πιστοποιούν το γεγονός πως το Μενίδι ζει υπό καθεστώς τρόμου και αποτελεί ένα περίεργο «άβατο» που δεν ασχολείται κανείς μαζί του.
Θέλω να αναφερθώ όμως στις πολιτικές πρωτοβουλίες και ειδικά στο τι κάνουμε εμείς ως κάτοικοι της περιοχής που το εμπόριο όπλων-ναρκωτικών,η διακίνηση παράνομων μεταναστών, οι κλοπές, η καύση καλωδίων, η κατοχή και χρήση όπλων είναι η καθημερινότητα μας.

Αυτό που επιδιώκουν οργανωμένες συμμορίες, να είναι δηλαδή το Μενίδι ένα άβατο παράνομων δραστηριοτήτων μέσω του οποίου θα πλουτίζουν, πρέπει να λάβει τέλος.
Η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, την ερχόμενη Τρίτη με θέμα την εγκληματικότητα πρέπει να μας βρει όλους ενωμένους, ώστε η φωνή μας να ακουστεί πιο δυνατά προς την κεντρική εξουσία.
Τα σχέδια δράσης που κατά καιρούς μας έχουν υποσχεθεί, όπως η εμφανής αστυνόμευση στους δήμους Αχαρνών, Φυλής αλλά και στους πέριξ, φαίνεται πως δεν έχει αποδώσει ούτε καρπούς, ούτε τα αναμενόμενα.

Το Μενίδι δεν μπορεί να συνεχίσει να αποτελεί μία πόλη ενός κατώτερου θεού , όπου οι κάτοικοί του δεν θα μπορούν να κυκλοφορήσουν ελεύθερα στον δρόμο και να απολαμβάνουν το ανώτατο αγαθό που είναι ασφάλεια της ζωής.
Σε αυτό που βιώνουμε όσοι μένουμε στην περιοχή καθημερινά, πρέπει να είμαστε ανένδοτοι και αμίληκτοι .

Το ερχόμενο συμβούλιο είναι μία πολύ καλή ευκαιρία, ώστε να σταματήσουμε να βάζουμε προβλήματα κάτω από το χαλί και να φωνάξουμε όσο πιο δυνατά μπορούμε “ως εδώ”.
Η πολιτική και δη οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι μακράν ο καλύτερος τρόπος πίεσης για να λύνονται τα προβλήματα. Ειδικά να μας βρίσκουν ενωμένους. Αυτό πρέπει να κάνουμε τώρα.
Να στείλουμε με ένα κοινό ψήφισμα στην κεντρική πολιτική σκηνή, το μήνυμα πως αν το πρόβλημα δεν λυθεί θα μας βρουν όλους και ενωμένους απέναντι. Για να κρατήσουμε ζωντανό τον τόπο μας και να μην γίνει οριστικά «γκρίζα ζώνη».
Ας είναι το αίμα ενός 11χρονου το τελευταίο. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Ευρώπη Σ. Κοσμίδη – Κάτοικος Αχαρνών.

Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ & ΤΗΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ ! Άβατο για την ΕΛ.ΑΣ. οι καταυλισμοί Ρομά ! ΛΥΣΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΡΕΕΕ !

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ & ΤΗΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ ! Άβατο για την ΕΛ.ΑΣ. οι καταυλισμοί Ρομά !


Police-Voice blog ➤
Στο αποκλειστικό ηχητικό ντοκουμέντο που εξασφάλισε το Think News γίνεται σαφές οτι η Αστυνομία δεν επιθυμεί ή δεν δύναται να αντιμετωπίσει το 
οργανωμένο έγκλημα όταν αυτό προέρχεται από Ρομά που διαβιούν εντός των καταυλισμών τη Δυτικής Αττικής.

Ενώ οι άνδρες που πραγματοποιούν την καταδίωξη εκδηλώνουν την πρόθεση τους να συνεχίσουν, λαμβάνουν εντολές από το ΚΕΠΙΧ της ΓΑΔΑ να σταματήσουν, όταν γίνεται κατανοητό οτι έχουν εισέλθει εντός του καταυλισμού.

Η πραγματικότητα είναι πως σε επιχειρησιακό επίπεδο η απόφαση του ΚΕΠΙΧ είναι δικαιολογημένη καθώς δεν υπάρχει, σε στρατηγικό επίπεδο, σχέδιο για την ολιστική αντιμετώπιση της παραβατικότητας των Ρομά. Αποτελεί ένα κοινωνικό φαινόμενο που η ΕΛ.ΑΣ. από μόνη της, παρόλο που το επιθυμούν διακαώς οι άνδρες και οι γυναίκες της, δεν δύναται να αντιμετωπίσει.


ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ:



Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

"Αγαπητέ Φωτεινέ, κύριε υπαστυνόμε Λώλη, η ρατσιστική ΕΛΑΣ σας δέχτηκε όπως είσαστε, ενώ η κοινότητα των ΛΟΑΔ σας γύρισε την πλάτη..."

"Αγαπητέ Φωτεινέ, κύριε υπαστυνόμε Λώλη, η ρατσιστική ΕΛΑΣ σας δέχτηκε όπως είσαστε, ενώ η κοινότητα των ΛΟΑΔ σας γύρισε την πλάτη.


Police-Voice blog ➤
Αγαπητέ Φωτεινέ,κύριε υπαστυνόμε ΛΩΛΗ , δεχθήκατε όντως την απρόκλητη επίθεση των συμμετεχόντων στην παρέλαση υπερηφάνειας των ΛΟΑΤ όπως 
αναφέρεται σε όλα τα δημοσιογραφικά site? 
Γιατί?
Μήπως επειδή υπάγεστε και εσείς σε μία άλλη ¨ιδιαίτερη¨ κοινωνική ομάδα όπως αυτή των αστυνομικών?

Ειδικά εσείς κε υπαστυνόμε, που ουδέποτε έχουμε δει μια δημοσίευση σας σχετικά με τα δικαιώματα των αστυνομικών (ξέχασα στην αστυνομία είστε ¨ισχυρός¨ένεκα της θέσης σας,οπότε τα δικαιώματα του αδύνατου αστυφύλακα τα διεκδικούν άλλοι) τι έχετε να πείτε?
Αλήθεια κύριοι συνάδελφοι που διαδηλώσατε σήμερα πότε κάποιος ¨ενόχλησε¨ εσάς ή κάποιον άλλο συνάδελφο λόγω του διαφορετικού σεξουαλικού προσανατολισμού του? Πότε γίνατε θύμα bulling?Πως επηρέασε αυτή η ¨διαφορετικότητα¨ την εισαγωγή στο Σώμα και την περαιτέρω εξέλιξη μέσα σε αυτό?
 

Τελικά αγαπητοί συνάδελφοι αποδείχτηκε με τον σκληρότερο τρόπο ότι η αστυνομική οικογένεια σας δέχτηκε όπως είστε , χωρίς να σας επιβάλλει καμία αλλαγή στην προσωπικότητα σας (ναι ναι αυτό το ρατσιστικό Σώμα,δεν σας απαγόρευσε την είσοδο σε κανέναν χώρο,πήρατε μέρος σε οποιαδήποτε εκδήλωση του Σώματος,έχετε δικαίωμα να λέτε και να κάνετε αυτό που πιστεύεται), ενώ η κοινότητα που τόσο πολύ επιθυμείτε να είστε μέλη ,στην σημαντικότερη εκδήλωση της σας γύρισε την πλάτη...
 

Νομίζω οφείλετε μια συγγνώμη απέναντι στο Σώμα που όλες αυτές τις μέρες με τα κείμενα που δημοσιεύατε το διασύρατε , χαρακτηρίζοντας την πλειοψηφία του προσωπικού του ως ρατσιστές!!!
Εύχομαι κάποτε η Ελληνική κοινωνία να είναι σε θέση να μην διαχωρίζει τον Έλληνα Αστυνομικό από αυτήν και να του επιτρέπει να παίρνει μέρος σε οποιαδήποτε εκδήλωση πραγματοποιείτε σε δημόσιο χώρο.



του Νίκου Μπαλούρδου 


Ο αγαπητός Λώλης θα συλλάβει κανέναν υπέρμαχο ή gay που τους φώναζαν φασίστες ή οι συλλήψεις είναι παράσημο της ακροδεξιάς;


Φαρσοκωμωδία στην Περήφανη Παρέλαση των Αθηνών!!!! Τραγικά πράγματα, gay κι υπέρμαχοι εναντίον υπέρμαχων και gay ενστόλων με πολιτική περιβολή να τους αποκαλούν φασίστες αυτούς που στα μπλουζάκια γράφανε με μεγάλα γράμματα "ΑΣΤΥΝΌΜΙΚΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ".

  Ευτυχώς λένε ήταν ο ειδικός σύμβουλος του Πρωθυπουργού Καρανίκας στην Περήφανη Παρέλαση και απέδειξε γιατί είναι άξιος ο μισθός του.
Για να μην λέτε ότι δεν σας τα λέγαμε, οχι για να κράξουμε, αλλά για να σας προστατεύσουμε μην σας κράξουν.

Φυσικά ο αγαπητός Λώλης θα συλλάβει κανέναν υπέρμαχο ή gay που τους φώναζαν φασίστες ή οι συλλήψεις είναι παράσημο της ακροδεξιάς;
Ή ήταν πάλι τίποτα εγκάθετοι που θέλουν να τορπιλίσουν την ενότητα των ΛΟΑΔ;;;
Δεν έχετε καταλάβει ότι πλέον το θέμα είναι ταξικό κι ότι ποτέ δεν θα σε αποδεχτεί αυτός που σε απορρίπτει όσο κι αν θες να τον εναγκαλιστείς.
Γιατί είτε αστυνομικός straight είτε gay θα είσαι πάντα αστυνομικός. Αυτός που συλλαμβάνει τους παράνομους, που σχηματίζει τη δικογραφία και τον οδηγεί στη φυλακή.
Για αυτό ξυπνήστε από το ροζ σύννεφο και επανέλθετε στην πραγματικότητα. Η κοινωνία σε απόλυτη κρίση έχει ανάγκη όλους μας χωρίς πινακίδες, χαρακτηρισμούς και ταμπέλες.
Εν κατακλείδι:
Ελλάδα σε κρίση
10.06.2017
Μιχάλης Αβέλλας
Αστυνομικός


Διάλογος αστυνομικών για την αστυνομοφοβία στο athens pride και για τις μη συλλήψεις


Είχε προηγηθεί η παρέμβαση του Μιχάλη Αβέλλα σε κείμενο με τίτλο: "Ο αγαπητός Λώλης θα συλλάβει κανέναν υπέρμαχο ή gay που τους φώναζαν φασίστες ή οι συλλήψεις είναι 
παράσημο της ακροδεξιάς; "


- Fotinos Pagiavlas Πώς να συλλάβει ρε Μιχάλη; Ήταν σε υπηρεσία; Ή να μπαίναμε οι 30 να την πέσουμε σε 200; Πόσες μπαρούφες θα γράψεις ακόμα; Το καταλάβαμε ότι τον ζηλεύεις και δεν κάνεις τίποτ' άλλο από το να ασχολείσαι μαζί του.

- Μιχάλης Αβέλλας Δεν θα σου βάλω το έλεος στο σχόλιο σου, αλλά το "ουάου"... Ουάου λοιπόν. Τί λέτε; Ήτανε αριθμητικά υπέρτεροι κι αυτά τα περήφανα στατιστικά του 1 στους 5 είναι αδελφή στο Σώμα που κρύφτηκαν;
Τί, δεν είναι τόσες, τόσοι ή τόσα ανάλογα πως αυτοπροσδιορίζονται; Γιατί μπορεί να έχουν απαιτήσει αλλαγή αστικής υπόστασης και να προσβάλλονται στο κύριοι και να θελουνε κυρίες.

Για αυτό κουλάρισε, φάγατε το ξεφτιλίκι σας από τους ομοίους σας. Και όχι απλά το φάγατε, το φάγατε και το κατάπιατε αμάσητο. Κι αυτά το ο μπάτσος της καρδιάς μας σε λεσβιακό σάιτ δεν εντρύφησαν εντός. Κι αυτές οι ανοησίες που έλεγε ένας εκπρόσωπος των αστυνομικών κατά του ρατσισμού, λες κι εμείς υπηρετούμε στο Ιράν που η σύζυγος του ΠΘ φόρεσε την μπούργκα της κάποτε και οι άκαιρες ​αρλουμπες του, που δεν ήξερε να πει μια λέξη χωρίς να πει α , να πάτε να τα κάνετε αλλού.

Σας βαρεθήκαμε να εκμεταλλεύεστε το όνομα και το κύρος του εργοδότη από τον οποίο τρώτε ψωμί, αλλιώς θα ψοφουσατε από την πείνα.

- Tilemachos Bossios Όχι ρε Φωτεινέ, προς θεών. Μη σπάσετε κανά νύχι.
Άκου σύλληψη... Τι μας περάσανε; Ευνομούμενο κράτος;

- Katerina Plakida Δυστυχώς τώρα οι θερμοί υποστηρικτές ένστολοι θα βυθιστουν στο χάος της ανυπαρξίας με μειωμένους followers και μηδέν δημοσιότητα ! Τα πανυγηρια τελείωσαν

Πηγή ➤
http://www.bloko.gr & http://olympuslight.blogspot.gr
Διαβάστε Περισσότερα »

Φρίκη! Μητέρα ΤΕΡΑΣ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ 10ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΤΗΣ ! πριν τη δολοφονήσει ! ΣΕ ΤΙ ΚΟΣΜΟ ΖΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ???

Φρίκη! Μητέρα  ΤΕΡΑΣ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ 10ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΤΗΣ ! πριν τη δολοφονήσει ! ΣΕ ΤΙ ΚΟΣΜΟ ΖΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ???


Police-Voice blog ➤


Η Μισέλ Μάρτενς δήλωσε στην αστυνομία πως είχε κανονίσει τουλάχιστον τρεις άντρες να κακοποιήσουν σεξουαλικά την 10χρονη κόρη της  Βικτόρια, επειδή της άρεσε να βλέπει την αποτρόπαια αυτή πράξη.

Συγκεκριμένα, η Μισέλ είχε προσκαλέσει μέσα από την πλατφόρμα του «Plenty of Fish» άντρες να βιάζουν την 10χρονη κόρη της πριν την δολοφονήσει.
Το άψυχο σώμα της μικρής βρέθηκε διαμελισμένο μέσα στο σπίτι της μητέρας της την ημέρα που η μικρή είχε συμπληρώσει τα 10 έτη. Σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση και τον τοξικολογικό έλεγχο, στο σώμα της μικρής βρέθηκε μεθαμφεταμίνη, η μικρή είχε κακοποιηθεί σεξουαλικά, ενώ την στραγγάλισαν και την μαχαίρωσαν μέχρι θανάτου.
«Πρόκειται για μια φριχτή τραγωδία για την κοινότητά μας» δήλωσε στην συνέντευξη τύπου ο αστυνομικός διευθυντής του Άλμπερκούκι των ΗΠΑ.
«Θέλω να διαβεβαιώσω το κοινό θα αποδοθεί δικαιοσύνη και θα σιγουρευτούμε πως θα εξαντλήσουμε όλα τα διαθέσιμα μέσα για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης» συνέχισε στη δήλωση του.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε η Μάρτενς στο δικαστήριο από τον βιασμό της μικρή δεν απέσπασε χρηματικό όφελος, αλλά είπε ξανά πως το έκανε γιατί της άρεσε να βλέπει τον βασανισμό της μικρής.
Για τη δολοφονία της Βικτόρια εκτός από την μητέρα της κατηγορείται ένα άντρας καθώς και μια ξαδέρφη της Μάρτενς.

ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΑΣ
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

«ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ…Έλληνας παρουσιαστής ενεπλάκη σε τροχαίο – Η αγωνία για τον μοτοσικλετιστή που χτύπησε

«ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ…Έλληνας παρουσιαστής ενεπλάκη σε τροχαίο – Η αγωνία για τον μοτοσικλετιστή που χτύπησε


Police-Voice blog ➤
Δύσκολες στιγμές πέρασε γνωστός άνθρωπος της τηλεόρασης μετά από τροχαίο ατύχημα που είχε.
Ο λόγος για τον μετεωρολόγο Γιάννη Καλλιάνο ο οποίος ενεπλάκη σε τροχαίο με μοτοσικλετιστή. Μάλιστα, για λίγα λεπτά πίστευε πως ο νεαρός είχε χτυπήσει, αφού τον είδε να είναι ξαπλωμένος στην άσφαλτο. Ευτυχώς όλα πήγαν κατ’ ευχή και δεν χτύπησε σοβαρά. Όμως, ο Γιάννης Καλλιάνος ανάρτησε ένα μήνυμα γεμάτο οργή στο facebook μιλώντας για όλους εκείνους που ευθύνονται για τέτοιου είδους τροχαία. Διαβάστε τι έγραψε ο γνωστός μετεωρολόγος.
«ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ…
Εχθές, σταματάω στο αριστερό μέρος του δρόμου, βγάζω φλας και προσεκτικά στρίβω αριστερά εφόσον πρώτα είχα ακινητοποιηθεί. Ορατότητα μηδέν!!! Διότι κάποιοι πάρκαραν τα αυτοκίνητα τους ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΛΩΡΙΔΑ!!! (φωτογραφία 1η). Μόλις περνάω το μισό του δρόμου, βλέπω μια μηχανή (που και αυτός ο άνθρωπος δεν είχε ορατότητα) να κατευθύνεται πάνω μου. Προσπαθώ να πατήσω γκάζι για να μην με χτυπήσει. Τελικά το παιδί με βρίσκει στο πίσω μέρος. Δεν έτρεχε, ευτυχώς.
Κατεβαίνω κάτω, βλέπω έναν παιδί γύρω στα 30,τον Χρήστο, να βρίσκεται στο έδαφος ανάσκελα. Φορούσε κράνος. Προς στιγμή νόμιζα ότι είχε συμβεί το μοιραίο.
Πήγα δίπλα στο παιδί, του μίλησα, προσπάθησα να μην τον κουνήσω. Το ρώτησα πως είναι, πως νιώθει, που πονάει, τι αισθάνεται. Ευτυχώς, ο Θεός έβαλε το χέρι του και ήταν καλά. Βγάλαμε το κράνος, δεν είχε κάτι ο Χρήστος. Πόναγε σε όλο του το σώμα αλλά δεν είχε κάτι σοβαρό εκ πρώτης ματιάς.
Είχα ξεχάσει το αυτοκίνητο μου, δεν με ένοιαζε προφανώς τι ζημιά είχε. Πάω να το δω για λίγα δευτερόλεπτα (φωτογραφία 2η). Απλά το είδα. Ξαναγύρισα γρήγορα στο παιδί. Είχε μαζευτεί κόσμος. Ευτυχώς ο Χρήστος ήταν μια χαρά. Φορούσε κράνος και του έσωσε τη ζωή. Ήρθε το ασθενοφόρο και τον πήρε, από το νοσοκομείο ήταν τα νέα ευχάριστα. Βγήκε σε λίγες ώρες μετά από εξετάσεις σε όλο του το σώμα.
Στους δρόμους δεν υπάρχει καμία σήμανση. Δεν ήξερε κάνεις, είτε η τροχαία, είτε η ασφάλεια, να μας πει ποιος φταίει. Η τροχαία έκοψε κλείσεις στα 15 αυτοκίνητα που είχαν παρκάρει παράνομα ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!! Δίπλα υπάρχει σταθμός μετρό, όμως δεν υπήρχε φαίνεται πρόβλεψη για θέσεις πάρκινγκ. Σιγά μην υπήρχε, στην Ελλάδα είμαστε. Και έτσι όλοι οι ανεύθυνοι πραγάρουν κυριολεκτικά μέσα στο δρόμο, αγνοώντας ότι μπορεί να προκαλέσουν δυστυχήματα.
Ο Χρήστος σήμερα θα μπορούσε να είχε σκοτωθεί γιατί 15 ανώριμοι και ανεύθυνοι πάρκαραν τα αυτοκίνητα τους ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!! Ευτυχώς όμως το παιδί είναι καλά και θα γυρίσει στη δουλειά του τη Δευτέρα.
Κόμβος Κάντζας, στην έξοδο. Καρμανιόλα! Δεν υπάρχουν stop, ορατότητα μηδέν λόγω δέντρων και παράνομων παρκαρισμένων αυτοκινήτων. Κάθε μέρα παρκάρουν παράνομα. Κάποια στιγμή κάποιος θα σκοτωθεί εκεί και ακόμα αυτοί θα συνεχίζουν να παρκάρουν παράνομα.
Παρακαλώ τον Δήμαρχο της περιοχής η τους αρμόδιους να κάνουν κάτι άμεσα! Απορώ γιατί ακόμη δεν ενδιαφέρθηκε κάνεις στην Ελλάδα του 2017! Δεν είναι δυνατόν να παρκάρουν δεκάδες αυτοκίνητα κάθε μέρα παράνομα και όλοι να κοιτάνε αλλού και να μην αντιλαμβάνονται το πρόβλημα.
Ευτυχώς ο Χρήστος είναι καλά. Αύριο κάποιος άλλος Χρήστος και κάποιος άλλος Γιάννης θα βρεθούν στην ίδια θέση. Και ακόμη η πολιτεία θα πίνει καφεδάκι…».
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »