Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ! ΦΩΤΟ-ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ με ΠΑΠΑ που δεν ειναι παπας )) μέσα σε λεωφορείο ?? ή ειναι επίθεση πολλα κενα κατά της θρησκείας; ΦΩΤΟ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ! ΦΩΤΟ-ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ  με ΠΑΠΑ  που δεν ειναι παπας )) μέσα σε λεωφορείο ?? ή  ειναι επίθεση πολλα κενα  κατά της θρησκείας; ΦΩΤΟ


Police-Voice blog ➤

Σάλο και πολλά σχόλια προκαλεί μια ανάρτηση στο διαδίκτυο.
Πρόκειται για την επώνυμη -και ανατριχιαστική- καταγγελία σχετικά με τη χυδαία συμπεριφορά ιερέα μέσα σε αστικό λεωφορείο στη Θεσσαλονίκη. Η καταγγελία συνοδεύεται και από φωτογραφίες οι οποίες πάντως αμφισβητούνται από ορισμένους χρήστες

ΣΧΟΛΙΟ POLICE-VOICE GR .ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΛΕΣΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ! ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΕΑΣ ! ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΚΟΥΜΠΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ! ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ Η ΠΛΑΝΕΥΤΡΑ ΛΕΩ ?? ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ?? ΕΚΑΝΕ ΜΗΝΥΣΗ ?? Η ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ??
ΦΒ
Χθες μπηκε ενας παπας το μεσημερι στο 14α, το λεωφορειο ειχε πολλες αδειες θεσεις αλλα ηρθε και εκατσε διπλα μου, εβαλε το λαπτοπ στα ποδια του και μετα απο λιγα λεπτα ενιωθα να μου χαιδευει το ποδι. Εκανα σταυροποδι για να μην με ακουμπαει και αυτος εβαλε το λαπτοπ διπλα του για να μην εχουν ορατοτητα οι αλλοι. Αρχισε να χαιδευεται και μετα απο λιγο εβγαλε την αηδια του εξω. Ημουν με το κινητο στο χερι και εβγαλα φωτογραφια γιατι δεν θα με πιστευε κανεις αν αρχιζα να φωναζω, τον εβγαλα και μετα μολις αρχισα να του φωναζω σηκωθηκε κατευθειαν και πατησε το κουμπι να κατεβει. Του φωναζω «τι κανεις» και βριζω, με κοιταξε απο την πορτα πριν κατεβει και μου λεει με υφος «τι κανω?». Κανεις δεν ρωτησε τι εγινε, εκτος απο μια κοπελα, ο οδηγος δεν εκλεισε τις πορτες ενω εγω φωναζα πολυ δυνατα και θα μπορουσε να μου ειχε κλεψει το κινητο η το οτιδηποτε αλλα τον αφησε να φυγει. Αν ηταν καποιος αλλοδαπος ολοι θα μιλουσαν, αλλα στην περιπτωση αυτου του μaλaκα που θελει να λεει τον εαυτο του και παπα, που την κυριακη θα κοινωνισει ενα παιδακι δεν μιλησε κανεις. Μαλλον ημουν υπερβολικη που φωναξα
Την φωτογραφια με το προσωπο του την εστειλε μια κοπελα στα σχολια δεν την εβγαλα εγω, απλα ειναι ο ιδιος και συμπληρωσα το αισχος.
Χωρίς τίτλοiiiiiiΠΑΑΑ
PRESS-GR.COM
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΕΣΚΑΣΕ Η Βόμβα! Ένστολοι κατά κυβέρνησης στο ΣΤΕ για τα ειδικά μισθολόγια! προσέφυγαν στην ειδική επιτροπή συμμόρφωσης του ΣτΕ

ΕΣΚΑΣΕ Η Βόμβα! Ένστολοι κατά κυβέρνησης στο ΣΤΕ για τα ειδικά μισθολόγια!


Police-Voice blog ➤Στο Συμβούλιο της Επικρατείας “καρφώνουν” την κυβέρνηση οι ένστολοι, επειδή δεν συμμορφώθηκε στις αποφάσεις για τα ειδικά μισθολόγια και ζητούν να πέσει πρόστιμο

Οι Ομοσπονδίες των Αστυνομικών προσέφυγαν στην ειδική επιτροπή συμμόρφωσης του ΣτΕ “καρφώνοντας” την κυβέρνηση που δεν έχει εφαρμόσει τις αποφάσεις του Ανώτατου Δικαστηρίου.

Υπόσχονται μάλιστα να προασπιστούν τα συνταγματικά τους δικαιώματα και ζητούν να επιβληθούν οι κυρώσεις που προβλέπει ο νομοθέτης.

Δείτε τι αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους:

Κατατέθηκε σήμερα ενώπιον της Ειδικής Τριμελούς Επιτροπής Συμμόρφωσης του ΣτΕ κοινή Αίτηση των Ομοσπονδιών Π.Ο.ΑΣ.Υ. και Π.Ο.ΑΞΙ.Α, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν η Διοίκηση έχει πλήρως και προσηκόντως συμμορφωθεί με τις αποφάσεις του Ανωτάτου Ακυρωτικού και ειδικότερα με την υπ’ αρ.1127/2016 της Ολομέλειάς του.

Η συμμόρφωση αφορά τόσο στο παρελθόν χρονικό διάστημα 2012 έως και 2016, όσο και από 2017 και επέκεινα, με την κατισχύη του ν.4472/2017.


Σε περίπτωση που η αρμόδια Επιτροπή διαπιστώσει πλημμελή συμμόρφωση, θα χορηγήσει εύλογη προθεσμία προς τούτο και, εάν και αυτή παρέλθει άπρακτη, θα επιβάλλει πρόστιμο, όπως ήδη έχει πράξει κατά το πρόσφατο παρελθόν (βλ.10/2014, 18/2015 πρακτικά του Τριμελούς Συμβουλίου του ΣτΕ).
«Έχουμε πλέον πολλά νομικά όπλα στη φαρέτρα μας, προκειμένου να συνεχίσουμε τον αγώνα μας για αξιοπρεπή διαβίωση και στοιχειώδη ηθική και υλική εξασφάλιση των Ελλήνων Αστυνομικών και σκοπεύουμε να τα εξαντλήσουμε όλα», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της Π.Ο.ΑΣ.Υ. κ. Γρηγόριος ΓΕΡΑΚΑΡΑΚΟΣ και συμπλήρωσε:

«Οι Έλληνες Αστυνομικοί θυσιάζουν τη ζωή και τη σωματική τους ακεραιότητα στον καθημερινό αγώνα της προστασίας των πολιτών και της εσωτερικής τάξης και ασφάλειας, αναμένοντας την ελάχιστη αναγνώριση και ανταπόδοση των υπηρεσιών τους. Δεν θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε».

Από τη μεριά του ο Νομικός Σύμβουλος της Π.Ο.ΑΣ.Υ. κ. Χαράλαμπος ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑΣ που για ακόμη μία φορά είχε την νομική ευθύνη και αυτού του ένδικου μέσου, δήλωσε μεταξύ άλλων:



«H ήδη κατατεθείσα Αίτηση Συμμόρφωσης είναι το πρώτο μεταξύ άλλων ενδίκων μέσων και βοηθημάτων, που έχουμε την εντολή να ασκήσουμε, προκειμένου να διασφαλιστεί για τα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας η υπαγορευμένη από το Σύνταγμα αρχή της αξιοπρεπούς διαβίωσης και της ιδιαίτερης μισθολογικής μεταχείρισης τους, με την ταυτόχρονη αναγνώριση της ιδιαίτερης επικινδυνότητας του λειτουργήματός τους.
Οι αρχές αυτές είναι απαράβατες και νομολογιακά πλέον αναγνωρισμένες με παγιωμένη νομολογία του ΣτΕ.

Τόσο για το παρελθόν όσο και για το μέλλον, ο κοινός νομοθέτης και η εκτελεστική εξουσία δεν μπορούν να θεσπίζουν διατάξεις που να αντιβαίνουν ή να μην σέβονται πλήρως τις αρχές αυτές».

Το δικόγραφο της Αίτησης Συμμόρφωσης συνυπογράφεται και από τον Νομικό Σύμβουλο της Π.Ο.ΑΞΙ.Α. κ. Ρήγα ΜΠΑΡΜΠΟΥΡΗ, γεγονός που καταδεικνύει την συστράτευση όλων των Αστυνομικών -Αξιωματικών και Υπαξιωματικών- στην προάσπιση των κοινών συνταγματικών δεδομένων.
Πηγή ➤http://www.armynow.net/

Διαβάστε Περισσότερα »

ΤΩΡΑ- ΝΕΟΣ ΤΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ! ΆΡΠΑΞΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ! (ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ)

ΝΕΟΣ ΤΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ! ΆΡΠΑΞΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙ


Police-Voice blog ➤ΤΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ της Γερμανίας
2,w=993,q=high,c=0.bild (2)
2,w=993,q=high,c=0.bild
3,w=993,q=high,c=0.bild
Άνδρας, ένας 37χρονος Γερμανός άρπαξε σε σταθμό τρένων του Ουντερφορινγκ κοντά στο Μόναχο, το όπλο από αστυνομικό που πραγματοποιούσε εκείνη την ώρα περιπολία και την τραυμάτισε πολύ βαριά το κεφάλι!
2,w=756,q=high,c=0.bild
Πληροφορίες ότι και ο δράστης έχει τραυματιστεί ελαφρά! Όπως ανακοίνωσε η γερμανική αστυνομία υπάρχουν ακόμα 3 τραυματίες
Τα σχολεία στην Βαυαρία αυτήν την περίοδο είναι κλειστά. Οι μαθητές απολαμβάνουν της ανοιξιάτικες διακοπές
Η Αστυνομία έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο τρομοκρατικού χτυπήματος

Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Αυτό δεν μπορεί να συμβεί ποτέ,! ! Γιατί η Ελλάδα ΔΕΝ μπορεί να υποχωρήσει στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων; Ποιος ο ρόλος των ξένων δυνάμεων

Γιατί η Ελλάδα ΔΕΝ μπορεί να υποχωρήσει στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων; Ποιος ο ρόλος των ξένων δυνάμεων


Police-Voice blog ➤
Ένα «ηθελημένο»(;) λάθος της εφημερίδας Financial Times για το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων, ίσως να φανέρωσε ένα σχέδιο που τέθηκε σε λειτουργία για να εμπλέξει την Ελλάδα σε ακόμα μία μεγάλη περιπέτεια.
Πρόκειται για ένα σχέδιο που προβλέπει την είσοδο των Σκοπίων ως Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας ή με κάποιο άλλο προσωρινό όνομα στο ΝΑΤΟ. Όπως έγινε πριν 27 χρόνια με την ένταξη της γειτονικής χώρας στον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών. Τότε τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Τώρα έχουν αναγνωρίσει τα Σκόπια ως «Δημοκρατία της Μακεδονία» πάρα πολλές χώρες, ανάμεσά τους οι Ηνωμένες Πολιτείες που αντέδρασαν στο ορθό βέτο της Ελλάδας και η Ρωσία. Οι υπερδυνάμεις έσφαλλαν και το γνωρίζουν.
Η αποδοχή της ένταξης των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ με την συνταγματική τους ονομασία ή την προσωρινή τους (ΠΓΔΜ) είναι απαγορευτική για την Ελλάδα. Όχι μόνο λόγω του βέτο που έθεσε ο Κώστας Καραμανλής -εδώ πρέπει να αναγνωριστεί και η μεγάλη συμβολή της Ντόρας Μπακογιάννη- αλλά επειδή οι συνθήκες είναι πολύ διαφορετικές και τα Σκόπια σπαράσσονται από μία υπόγεια εμφύλια διαμάχη.
Οι Σκοπιανοί έχουν χωριστεί σε δύο στρατόπεδα, στους τρελούς εθνικιστές του Νικολά Γκρουέσφκι, και στους «λογικούς» φίλους του Σόρρος που δείχνουν να επιθυμούν να τελειώσει αυτή η φαρσοκωμωδία γύρω από την ονομασία. Και υπάρχουν και οι αλβανόφωνοι, που ενώ αποδέχθηκαν τότε την ονομασία «Μακεδονία» τώρα βλέπουν τα πράγματα εντελώς διαφορετικά. Σίγουρα δεν νοιώθουν ούτε είναι (ψευδο)»Μακεδόνες», αλλά Αλβανοί. Οπότε, 27 χρόνια από τη «διευθέτηση» που επέβαλαν οι Αμερικανοί, οι αλβανόφωνοι απαιτούν τα δικαιώματά τους.
Ο νέος υπουργός Εξωτερικών των Σκοπίων δήλωσε στη βρετανική εφημερίδα ότι η χώρα του θα εξετάσει νέες προτάσεις για την προσωρινή της ονομασία, ώστε με τον τρόπο αυτό να ξεπεράσει τις αντιρρήσεις της Ελλάδας και να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ.
ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ! Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

«Θα ζητήσω από την Ελλάδα», είπε -κατά τη διάρκεια της αυριανής επίσκεψης του στην Αθήνα- «να επανεξετάσει τι είδους γείτονα επιθυμεί. Θέλει μία σταθερή και φιλική χώρα που προσφέρει ελπίδα για δημοκρατία και δικαιοσύνη; Εάν είμαστε ένας καλός γείτονας, τότε ελπίζω ότι οι πολιτικές δυνάμεις στην Ελλάδα θα κατανοήσουν ότι αυτή είναι μία ιστορική ευκαιρία».
Η παραπάνω δήλωση του Σκοπιανού υπουργού περιέχει εκβιασμό. Προφανώς, οι εξωτερικοί παράγοντες, που επέβαλαν τη νέα κυβέρνηση της γειτονικής χώρας, έδωσαν υποσχέσεις που απαιτούν σοβαρές υποχωρήσεις από την Ελλάδα, για να επιτευχθεί ο συμβιβασμός.

Αυτό δεν μπορεί να συμβεί ποτέ, διότι η Ελλάδα είναι το θύμα σε τούτη την υπόθεση. Χωρίς κανένα ίχνος αρρωστημένου εθνικισμού, που δεν πρέπει να επηρεάζει τις όποιες αποφάσεις, εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα σοβαρό εθνικό θέμα, που αφορά την κλοπή του ονόματος της Μακεδονίας. Δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με ωχαδερφισμό και μέσα από ύποπτες ιδεολογίες, που ξεκινούν από τα αριστερά και φτάνουν στην άκρα και φασιστική δεξιά.
Η πρόταση για ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ με προσωρινή ονομασία, η οποία υποτίθεται θα αλλάξει όταν επιλυθεί το πρόβλημα, είναι εγκληματικά λάθος κίνηση από οποιαδήποτε κυβέρνηση.

Είναι γεγονός ότι τα Μνημόνια και η γερμανική επιτροπεία επί της Ελλάδας, έχουν μειώσει τις αντιστάσεις των Ελλήνων πολιτικών. Όμως, να μην χάσουμε και στα εθνικά θέματα επειδή μας πιέζει η οικονομική κατοχή. Εάν χαθεί η υπόθεση της ονομασίας, αυτό θα είναι η αρχή για τη «διευθέτηση» των υπολοίπων εθνικών θεμάτων. Ενός κακού μύρια έπονται. Και αυτό θα είναι το πρώτο και το πιο μοιραίο. Διότι απέναντι της η Ελλάδα έχει μία έντονα διχασμένη χώρα, με ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού να απορρίπτει τη σημερινή συνταγματική ονομασία. Δυστυχώς, αρκετοί στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν το πρόβλημα ως ανύπαρκτο. Δεν είναι. Ούτε πρόκειται για ζήτημα από αυτά που λένε οι πολιτικοί «ας κάνουμε μία υποχώρηση να τελειώνουμε».
Εάν πραγματικά οι Σκοπιανοί επιθυμούν μόνιμη λύση, που θα τους επιλύσει τα μύρια προβλήματά τους, θα πρέπει να επιλέξουν μία ονομασία «που τους πάει», και η οποία θα γίνει αποδεκτή από την Ελλάδα και τους αλβανόφωνους κατοίκους της χώρας. Όλα τα υπόλοιπα, σε συγκρούσεις οδηγούν και αύξηση του αρρωστημένου εθνικισμού στα Σκόπια και τις υπόλοιπες χώρες της περιοχής.
Μερικοί στις Βρυξέλλες μπορεί να οργανώνουν ένα «θερμό καλοκαίρι». Αλλά πρέπει να γνωρίζουν ότι την ευθύνη για ότι συμβεί στο εσωτερικό των Σκοπίων θα φέρουν οι ίδιοι. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της περιοχής που δεν διεκδικεί τίποτα, αλλά από την άλλη πλευρά, ούτε να υποχωρήσει έχει δικαίωμα…
πηγή: mignatiou.com
Η ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΑΣ POLICE-VOICE NEWS GR
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΕΟΡΤΗ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ! (VIDEO - ΦΩΤΟ)

ΕΟΡΤΗ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ! (VIDEO - ΦΩΤΟ)


Police-Voice blog ➤

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Επιμέλεια Ρεπορτάζ: Γιάννης Β. Καραπανάγος¨ Η Διεύθυνση Αστυνομίας Κορινθίας πραγματοποίησε εκδήλωση-εορτή τιμής των Αποστράτων, η οποία έχει καθιερωθεί με Νομοθετική ρύθμιση, την Κυριακή των Αγίων Πάντων, 11 Ιουνίου 2017, στηΤο πρόγραμμα της εκδήλωσης περιελάμβανε τέλεση Δοξολογίας στον Μητροπολιτικό Ναό του Αποστόλου Παύλου και Δεξίωση στην Στρατιωτική ΛέσχΜετά την τέλεση της Δοξολογίας ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κορινθίας, Ταξίαρχος Ευάγγελος Φωτόπουλος, απηύθυνε χαιρετισμό, ενώ την Ημερήσια Διαταγή του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστρατήγου Κωνσταντίνου Τσουβάλα, ανέγνωσε η Επιμέλεια Ρεπορτάζ: Γιάννης Β. Καραπανάγος¨ Η Διεύθυνση Αστυνομίας Κορινθίας πραγματοποίησε εκδήλωση-εορτή τιμής των Αποστράτων, η οποία έχει καθιερωθεί με Νομοθετική ρύθμιση, την Κυριακή των Αγίων Πάντων, 11 Ιουνίου 2017, στην Κόρινθο.
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιελάμβανε τέλεση Δοξολογίας στον Μητροπολιτικό Ναό του Αποστόλου Παύλου και Δεξίωση στην Στρατιωτική Λέσχη.  
Μετά την τέλεση της Δοξολογίας ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κορινθίας, Ταξίαρχος Ευάγγελος Φωτόπουλος, απηύθυνε χαιρετισμό, ενώ την Ημερήσια Διαταγή του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστρατήγου Κωνσταντίνου Τσουβάλα, ανέγνωσε η Αστυνόμος Α΄ Γεωργία Βαρύτη, Υποδιοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Κορίνθου.Αστυνόμος Α΄ Γεωργία Βαρύτη, Υποδιοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Κορίνθου.Επιπλέον σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε και ο Πρόεδρος της Ένωσης Αποστράτων Σωμάτων Ασφαλείας Νομού Κορινθίας κ. Βασίλειος Παλιακάσης.
Επιμέλεια Ρεπορτάζ: Γιάννης Β. Καραπανάγος¨ Η Διεύθυνση Αστυνομίας Κορινθίας πραγματοποίησε εκδήλωση-εορτή τιμής των Αποστράτων, η οποία έχει καθιερωθεί με Νομοθετική ρύθμιση, την Κυριακή των Αγίων Πάντων, 11 Ιουνίου 2017, στην Κόρινθο.
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιελάμβανε τέλεση Δοξολογίας στον Μητροπολιτικό Ναό του Αποστόλου Παύλου και Δεξίωση στην Στρατιωτική Λέσχη.  
Μετά την τέλεση της Δοξολογίας ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κορινθίας, Ταξίαρχος Ευάγγελος Φωτόπουλος, απηύθυνε χαιρετισμό, ενώ την Ημερήσια Διαταγή του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστρατήγου Κωνσταντίνου Τσουβάλα, ανέγνωσε η Αστυνόμος Α΄ Γεωργία Βαρύτη, Υποδιοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Κορίνθου.

Παρόντες στη δοξολογία ο Β΄ Υποδιευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κορινθίας, Αστυν. Διευθυντής Ιωάννης Γαλάνης, ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Κορίνθου, Αστυνομικός Υποδιευθυντής Χαράλαμπος Τετράδης, ο Διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Κορίνθου, Αστυν. Υποδιευθυντής Ιωάννης Τσίμπρης, ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Αγίων Θεοδώρων, Αστυνόμος Β΄ Δημήτριος Βλάχος, ο Πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Κορινθίας κ. Χρήστος Αδάμ, ο  Πρόεδρος της Τοπικής Διοίκησης Κορινθίας της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών Απόστολος Σπυράκος, ο κ. Χρήστος Δημητρόπουλος, αντιπροσωπεία Αστυνομικών Υπαλλήλων και μέλη της Ένωσης μετά Συγγενών καιΦίλων.
Σημειώνεται ότι λειτουργεί Τμήμα Εξυπηρέτησης Αποστράτων, το οποίο υπάγεται στη Διεύθυνση Επικοινωνίας του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας και έχει σκοπό την απρόσκοπτη και ανεμπόδιστη επικοινωνία των αποστράτων αστυνομικών με την ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας αλλά και σε περιφερειακό επίπεδο.
Αποστολή - Αρμοδιότητες
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Αποστράτων έχει τις ακόλουθες αρμοδιότητες:
α) την ενημέρωση των αρμόδιων Διευθύνσεων του Επιτελείου του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας για τα αιτήματα που υποβάλλονται από τους απόστρατους αστυνομικούς ή τις οικείες ενώσεις και η προώθησή τους σε αυτές για εξέταση.
β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των υποθέσεων τους και η ενημέρωση των ενδιαφερομένων.
γ) την εξασφάλιση της επικοινωνίας των αποστράτων αστυνομικών και των εκπροσώπων των ενώσεων τους με την ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας.
δ) τη μέριμνα για τη συμμετοχή των ενώσεων αποστράτων αστυνομικών στις κοινωνικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις του Σώματος
ε) τη μέριμνα για τη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των αποστράτων και των εν ενεργεία αστυνομικών.
Επιπρόσθετα το Τμήμα Εξυπηρέτησης Αποστράτων:
  • διοργανώνει τον εορτασμό της «Ημέρας τιμής των αποστράτων της Ελληνικής Αστυνομίας», η οποία λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο, την Κυριακή των Αγίων Πάντων και έχει καθιερωθεί ως επίσημη ημέρα εκδήλωσης τιμής προς το εν αποστρατεία προσωπικό του Σώματος. (Ν.3387/2005)
  • εκδίδει και αποστέλλει Πανελλαδικά «Τιμητικό Δίπλωμα» στους αποστρατευθέντες αστυνομικούς, το οποίο επιδίδεται από τον Διοικητή της τελευταίας Υπηρεσίας που υπηρετούσε πριν την αποστρατεία του ο εκάστοτε αστυνομικός.
  • είναι αρμόδιο για την διαδικασία της έκδοσης του Δελτίου Απόστρατου Ανώτατου Αξιωματικού, το οποίο δικαιούνται οι ανώτατοι αξιωματικοί που υπηρέτησαν σε οργανικές θέσεις του βαθμού τους, κρίθηκαν ως ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους και δεν δικαιούνται τον τίτλο του επιτίμου.
 - See more at: http://korinthostv.gr/korinthiakanea/item/14475-video#sthash.tyB3OIKA.dpuf
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Αστυνόμευση επί ΣΥΡΙΖΑ. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;?? του Γιώργου Τέσση -

Αστυνόμευση επί ΣΥΡΙΖΑ. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;??  του Γιώργου Τέσση -


Police-Voice blog ➤
Η εγκληματικότητα στο Νομό Κορινθίας οργιάζει. Κάθε είδους παράνομη δραστηριότητα λαμβάνει χώρα στο Νομό, με την αστυνομία να αδυνατεί να εκπληρώσει τα καθήκοντά της.
Η παρουσία μεγάλου αριθμού καταυλισμών Ρομά, σε συνδυασμό με την εγγύτητα στην Αθήνα, κάνουν την κατάσταση εκρηκτική.
Αν μάλιστα συνυπολογίσουμε τον τριπλασιασμό του πληθυσμού κατά τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά και την ανάγκη φύλαξης των εξοχικών κατοικιών το χειμώνα, τότε μπορεί εύκολα να αντιληφθεί κανείς ότι ο Νομός έχει ιδιαίτερα αυξημένες ανάγκες αστυνόμευσης. Αντί όμως για αυξημένη αστυνόμευση, αυτό που στη πραγματικότητα συμβαίνει είναι ότι οι υπηρεσίες είναι υποστελεχωμένες, με κερασάκι στη τούρτα το κέντρο μεταναστών στο στρατόπεδο Κορίνθου (αυτό που ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταργούσε), το οποίο στραγγίζει από αστυνομικούς τις υπηρεσίες του Νομού.
Υπάρχουν νύχτες κατά τις οποίες τα αστυνομικά τμήματα Κορίνθου, Λουτρακίου και Αγ. Θεοδώρων δεν έχουν καν περιπολικό στο δρόμο και αν τυχόν κάποιο από αυτά καταφέρει να βγάλει ένα στο δρόμο, αυτό είναι μόνο με τον οδηγό!
Για τα αστυνομικά τμήματα Βραχατίου, Κιάτου, Ξυλοκάστρου και Νεμέας, το να μην έχουν περιπολικό τη νύχτα είναι το σύνηθες φαινόμενο και όχι η εξαίρεση. Τις περισσότερες φορές για ολόκληρο το Νομό Κορινθίας, υπάρχουν δυο περιπολικά τη νύχτα και αυτά μάλιστα μόνο με τον οδηγό τους.
Τις πρωινές ώρες τη κατάσταση σώζει η ΔΙ.ΑΣ ( που και αυτή ήθελε να καταργήσει ο ΣΥΡΙΖΑ) ενώ η ΟΠΚΕ έχει μετατραπεί σε λύση για πάσα νόσο… Αυτή η τραγική κατάσταση ανάγκασε 22 φορείς του Νομού να ενώσουν τις φωνές τους και να ζητήσουν το αυτονόητο: ΕΝΑΝ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ! Οι εκπρόσωποι αυτών των 22 φορέων ανήκουν σε σχεδόν όλους τους πολιτικούς χώρους. Σε όλους, εκτός από έναν: τον ΣΥΡΙΖΑ!!!
Οι τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ είχαν προφανώς σημαντικότερα πράγματα να κάνουν από το να ασχοληθούν με το ζήτημα της αστυνόμευσης. Τους απασχολεί προφανώς να περάσουν κάποια τροπολογία για να τσεπώσουν καμιά υπερωρία, ή να βγάλουν κανά ψήφισμα για τους κορμοράνους του Βορείου Πόλου.
Αν κάποιος αστυνομικός είχε κατηγορηθεί για το οτιδήποτε θα έτρεχαν πρώτοι και καλύτεροι να κατηγορήσουν τη Αστυνομία. Και για να είμαι απολύτως ειλικρινής, θεωρώ ότι το ψήφισμα των 22 φορέων, παρότι είναι αξιέπαινη προσπάθεια, πρακτικά δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα.
Το μυαλό των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ είναι πώς θα βγάλουν από τις φυλακές τους εγκληματίες, πώς θα προστατέψουν τους Ρομά που έχουν γίνει ο φόβος και τρόμος, ειδικά στα χωριά, και το πώς θα πάνε στις παρελάσεις των gay. Δεν έχουν υποβαθμίσει την παρουσία της αστυνομίας από λάθος. Επίτηδες το κάνουν για να εξυπηρετήσουν την ιδεολογία τους και να προστατέψουν την πελατεία τους.
Ο αστυνομικός για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα ενοχλητικό απόστημα που πρέπει να ξεδοντιαστεί. Δεν νομίζω πως έχει ξεχάσει κανείς την απαγόρευση της Ζωής Κωνσταντοπούλου στους αστυνομικούς να χρησιμοποιούν τις τουαλέτες της Βουλής ή τις συνομιλίες των Συριζαίων με τους τρομοκράτες.
Ποιός έχει ξεχάσει τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να μπουκάρουν στα αστυνομικά τμήματα για να υπερασπιστούν του μπαχαλάκηδες; Αυτό πάντως που επικαλείται ο αρμόδιος Υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην πορτιέρης του Μπεγλίτη, είναι ότι τα στοιχεία δείχνουν να έχει μειωθεί η εγκληματικότητα.
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχουν βρεθεί Αξιωματικοί της Αστυνομίας που δε δηλώνουν στα στατιστικά το σύνολο των περιπτώσεων με σκοπό να γίνουν αρεστοί σε μια κυβέρνηση που καταρρέει. Άλλωστε, μια απλή αντιπαραβολή στα βιβλία συμβάντων των υπηρεσιών με τα δηλωθέντα στατιστικά θα αποκάλυπτε αμέσως και πολύ εύκολα τυχόν περιπτώσεις που έχουν «ξεχαστεί» να δηλωθούν…
 του Γιώργου Τέσση


Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Μητέρα δύο παιδιών η άτυχη γυναίκα που έχασε τη ζωή της στη Λέσβο απο τον σεισμο ! φωτο & βιντεο

Μητέρα δύο παιδιών η άτυχη γυναίκα που έχασε τη ζωή της στη Λέσβο απο τον σεισμο !


Police-Voice blog ➤
Συγκλονίζει τη Λέσβο ο άδικος χαμός της 43χρονης Ελένης Βαλελή, η οποία απεγκλωβίστηκε νεκρή από το σπίτι της μετά τον σεισμό των 6,1 βαθμών της Κλίμακας Ρίχτερ το μεσημέρι της Δευτέρας.
Ο σεισμός βρήκε την άτυχη γυναίκα στο υπνοδωμάτιό της. Η 43χρονη δεν κατάφερε να αντιδράσει καθώς από την ισχυρότατη δόνηση κατέρρευσε ένας τοίχος και την πλάκωσε.
Είναι ενδεικτικό ότι οι πυροσβέστες χρειάστηκαν τρεις ώρες για να απεγκλωβίσουν τη σορό μέσα από τα συντρίμμια.
Κάτοικοι της Βρίσας λένε ότι η Ελένη Βαλελή έδινε μάχη τα τελευταία δύο χρόνια με τον καρκίνο.
Πλέον το βάρος πέφτει στον σύζυγό της, Γιώργο, ο οποίος νοσηλεύεται με κατάγματα στα πόδια και ο οποίος από εδώ και πέρα μετά την ανάρρωσή του πρέπει να φροντίσει τα δύο παιδιά της οικογένειας, ένα αγόρι και ένα κορίτσι.

Πλωμάρι: Έπεσε η στάθμη της θάλασσας… λόγω σεισμού- Ψάρια πηδούσαν έξω (ΒINTEO)




Σε δύο συγκλονιστικά βίντεο αποτυπώνεται η κατάσταση που επικράτησε στο Πλωμάρι λίγο μετά το σεισμό των 6,1 Ρίχτερ που σημειώθηκε χθες στις 15:28, με επίκεντρό σε θαλάσσια περιοχή νότια από το Πλωμάρι της Μυτιλήνης.
Τα δύο βίντεο καταγράφηκαν στιγμές μετά τον σεισμό. Τα πλάνα μέσα από το λιμάνι δείχνουν τα υπόγεια ρεύματα που δημιουργήθηκαν με τα ψάρια να πηδάνε έξω από το νερό.
Παράλληλα φαίνεται ότι η στάθμη της θάλασσας κατέβηκε σαν να συνέβη το φαινόμενο της άμπωτης, στη συνέχεια όμως ανέβηκε, όπως στην παλίρροια, αλλά παραπάνω από το κανονικό.
Παράλληλα έσπασαν τα σχοινιά του τουριστικού σκάφους «Ασπασία» το οποίο κινδύνεψε, αλλά ευτυχώς οι ιδιοκτήτες με τη βοήθεια του κόσμου κατάφεραν να πάρουν τον έλεγχο.

Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Παραλίγο να λιντσάρουν την ΕΥΗ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ στη Δραπετσώνα για τις Κ@ΛΟΤΟΥΜΠΕΣ



Police-Voice blog ➤
Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη χτες στην Δραπετσώνα όπου σε συγκέντρωση του πολιτιστικού συλλόγου ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ…που συζητήθηκε το θέμα της διαμαρτυρίας για τα ΚΑΖΑΝΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ… μέλη του συλλόγου…κόντεψαν να χτυπήσουν με τις καρέκλες την βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στην Β Πειραιά κ. Εύη Καρακώστα…
Από πληροφορίες μάθαμε ότι οι αγανακτισμένοι που απείλησαν με «καρεκλιές» την βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ…ανήκουν στον ιδεολογικό χώρο του ΚΚΕ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ…
Αιτία της «επίθεσης» ήταν η ψήφιση του 4ου μνημόνιου από την βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ…
Μόλις αντιλήφθηκαν την παρουσία της Εύης Καρακώστα στην συγκέντρωση της επιτέθηκαν φραστικά και λίγο έλειψε να πέσουν και καρεκλιές…
Εμείς σε καμία περίπτωση δεν επικροτούμε τέτοιες εκδηλώσεις σε βάρος πολιτικών… καθώς δεν είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ να πετάς καρέκλες σε όσους διαφωνείς μαζί τους..
ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΧΕΣΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΚΙΣΕΙΣ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΕΚΛΕΓΕΣΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΑΛΛΑ 2 ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΚΟΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΕ ΨΗΦΙΣΑΝ…
Πηγή ➤http://neakeratsiniou.blogspot.gr/

Διαβάστε Περισσότερα »

Οχι άλλο ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΡΕ ! ! Δήμαρχος Άγκυρας: Ο σεισμός στο Αιγαίο μπορεί να ήταν τεχνητός. Βολεύει τους Τούρκους αλλά

Οχι άλλο ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΡΕ ! ! Δήμαρχος Άγκυρας: Ο σεισμός στο Αιγαίο μπορεί να ήταν τεχνητός. Βολεύει τους Τούρκους αλλά


Police-Voice blog ➤
Ο σεισμός μεγέθους 6,2 μέτρων στο Αιγαίο Πέλαγος (6,1 σύμφωνα με τις ενδείξεις του Γεωδυναμικού) που σημειώθηκε στις 12 Ιουνίου θα μπορούσε να προκληθεί τεχνητά, δήλωσε ο κ. Μελίχ Γκιοκτσέκ, δημάρχος της Άγκυρας, απαιτώντας να γίνει έρευνα για το αν υπήρχαν στην περιοχή πλοία που έκαναν σεισμικές έρευνες και ανήκουν σε άλλες χώρες, σύμφωνα με την αγγλική έκδοση της Hurriyet.
«Τώρα, νομίζω ότι μπορεί να είναι ένας τεχνητός σεισμός. Δεν λέω ότι είναι βέβαιο, αλλά είναι μια πολύ σοβαρή πιθανότητα», αναφέρει σε tweet του ο Μελίχ Γκιοκτσέκ.
«Λέω ότι πρέπει σίγουρα να διερευνηθεί. Υπήρχε κάποιο πλοίο που έκανε σεισμικές έρευνες; Αν ναι, σε ποια χώρα ανήκει;», προσέθεσε.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Γκιοκτσέκ κάνει λόγο για «τεχνητούς σεισμούς» που προκλήθηκαν από εχθρικές ξένες δυνάμεις.
Τον Φεβρουάριο, δήλωσε ότι οι σεισμοί στη δυτική επαρχία του Τσανάκκαλε θα μπορούσαν να οργανωθούν από σκοτεινές εξτρεμιστικές δυνάμεις για να καταστρέψουν την οικονομία της Τουρκίας.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΘΑ ΤΟ ΧΑΣΟΥΜΕ ?? τον λενε Βαγγελάκη ! ! Σοκάρει ο Πέτρος Πολυχρονίδης: «Σώστε το άρρωστο παιδί » Σώστε τον μαχητή της Ζωής. Μόνο μια ελπίδα έχουμε, ..

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΘΑ ΤΟ ΧΑΣΟΥΜΕ ??  τον λενε Βαγγελάκη ! ! Σοκάρει ο Πέτρος Πολυχρονίδης: «


Police-Voice blog ➤
Δραματική έκκληση βοήθειας για να δοθεί μια ευκαιρία ζωής στον 5χρονο καρκινοπαθή Βαγγέλη Ελευθεριάδη απευθύνει, μέσω της «Espresso», ο Πέτρος Πολυχρονίδης.
Ο παρουσιαστής του τηλεπαιχνιδιού «Τροχός της τύχης», στην ύστατη στιγμή για τον γενναίο βαφτισιμιό του, αποφάσισε να κινήσει γη και ουρανό για να μαζευτούν 500.000 δολάρια, προκειμένου να μεταφερθεί ο μικρός στο νοσοκομείο Memorial της Αμερικής.
Υστερα από 21 χημειοθεραπείες, ακτινοβολίες, μεταμοσχεύσεις και επεμβάσεις, ο μικρός ήρωας κατάφερε για τρίτη φορά να βγει νικητής, με το επιστημονικό προσωπικό της κλινικής του Λονδίνου, όπου νοσηλεύεται, να υποκλίνεται στη δύναμη και τη θέληση για ζωή του γενναίου Ελληνόπουλου. Ομως, ο τροχός της αγωνίας τώρα ξεκινάει να γυρίζει και για τον πιτσιρικά. Μαζί και ο αγώνας δρόμου για τη σωτηρία του που δίνουν οι γονείς του μαζί με τον πνευματικό του πατέρα Πέτρο Πολυχρονίδη.
image
«Τρία χρόνια παλεύει με τον καρκίνο ο Βαγγέλης και βγαίνει νικητής. Είναι όμως πέντε χρόνων και από την ηλικία των δύο βρέθηκε καθηλωμένος στο κρεβάτι του Ογκολογικού Νοσοκομείου «Ελπίς» και του Νοσοκομείου Παίδων «Παναγιώτης και Αγλαΐα Κυριακού». Το νευροβλάστωμα είναι μια επιθετική μορφή καρκίνου, με μεγάλη παιδική θνησιμότητα. Δεν λογαριάζει παιδικές ψυχές και επιστρέφει πάλι και πάλι» λέει ο παρουσιαστής στην «Espresso» και συνεχίζει: «Πρόσφατα, η τελευταία ενημέρωση των γιατρών δεν άφησε καμία ελπίδα για το παιδί μου – γιατί παιδί μου τον νιώθω τον Βαγγέλη. Μας έδωσαν 85% πιθανότητα σήμερα να ξαναχτυπήσει ο καρκίνος με νέα μετάσταση».
Η αφήγηση του Πέτρου είναι συγκλονιστική. Τον συναντήσαμε στο σπίτι του, όπου βρισκόταν και η μητέρα του Βαγγέλη, Δήμητρα Βογιατζή. Λίγο νωρίτερα, οι δυο τους είχαν επικοινωνήσει με τον μικρό, που νοσηλεύεται στο Λονδίνο, μέσω Skype. Μιλώντας για τον Βαγγέλη, ο Πέτρος χαμηλώνει το βλέμμα και σφίγγει τα χέρια του σαν να παίρνει δύναμη. «Αποφάσισα να ξεκινήσω μια μεγάλη φιλανθρωπική εκστρατεία αγάπης ζητώντας τη στήριξη του κόσμου, μέσα από συναυλίες, αθλητικές συναντήσεις και όχι μόνο. Παρακαλώ όλους να βοηθήσουν. Μόνο μια ελπίδα έχουμε, αλλά κοστίζει 500.000 δολάρια.
Ένα πειραματικό εμβόλιο που μας δίνει πιθανότητα 85% να γίνει ο Βαγγέλης καλά, υγιής. Να επιστρέψει στη ζωή του, στο παιχνίδι, στα γέλια, στο σχολείο που δεν πήγε, στη γειτονιά που τον περιμένει, στην αγκαλιά των γονιών του, χωρίς καλώδια, σωληνάκια και ορούς»
«Παλεύουμε για τον Βαγγελάκη – Fight for Evangelos Life» είναι ο τίτλος της σελίδας του μικρού ήρωα στο facebook. Εκεί περιγράφεται το ιστορικό της αρρώστιάς του, που άρχισε με έναν πόνο στο πόδι, όπως μας λέει η Δήμητρα Βογιατζή. «Κανείς στην οικογένειά μας δεν είχε καρκίνο. Δεν υπήρχε ιστορικό, δηλαδή. Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψω πώς νιώσαμε στο άκουσμα της λέξης νευροβλάστωμα, στο τέταρτο στάδιο. Ο γιατρός μάς το ανακοίνωσε με το βλέμμα καθηλωμένο στο πάτωμα. Κι εμείς απλά ακούγαμε. Δεν πιστεύαμε πως μιλούσε για το δικό μας παιδί. Δεν ήταν δυνατόν ο “άγγελός” μας να είχε τέτοιο σοβαρό πρόβλημα. Δέκα ημέρες πριν ξεκινήσει αυτή η ιστορία, ήμασταν μια φυσιολογική οικογένεια». Με αυτά τα λόγια η μαμά του Βαγγέλη περιγράφει τον γολγοθά που ανεβαίνουν τρία χρόνια τώρα.
Ύστερα από πολλές προσπάθειες και έχοντας εξαντλήσει όλες τις προβλεπόμενες ή μη θεραπείες, σήμερα ο 5χρονος αγωνιστής της ζωής έχει φτάσει στο επιθυμητό σημείο που του επιτρέπει να κάνει το μεγάλο βήμα στο Memorial SKCC της Νέας Υόρκης για την πιο υποσχόμενη θεραπεία συντήρησης στην περίπτωσή του. «Είναι η τελευταία μας ευκαιρία να αποτρέψουμε πιθανή υποτροπή της νόσου που θα είναι καταδικαστική για το παιδί μας» σημειώνει η Δήμητρα Βογιατζή και συνεχίζει: «Το κόστος αυτής είναι περίπου 500.000 δολάρια, συν 100.000 δολάρια για τους γενικούς ελέγχους που γίνονται ενδιάμεσα».
troxos
Οικονομική βοήθεια
Τα ασφαλιστικά ταμεία δεν καλύπτουν αυτό το κόστος, ούτε καν μέρος του, όπως μας ενημερώνει η οικογένεια του μικρού. Οι γονείς του, μη έχοντας περιουσία κι αφήνοντας τις δουλειές τους τα τελευταία τρία χρόνια για να είναι κοντά στο παιδί τους, κάνουν έκκληση στους Έλληνες να βοηθήσουν οικονομικά. «Ολα, μάλιστα, πρέπει να γίνουν άμεσα για την αποφυγή νέας υποτροπής» αναφέρει με αγωνία η μητέρα του Βαγγέλη. «Αποφασίσαμε να δημοσιοποιήσουμε το πρόβλημά μας, γιατί δεν έχουμε καμία άλλη επιλογή. Το χρωστάμε στον γιο μας. Δεν με νοιάζει να εκτεθώ, δεν ζητάω ελεημοσύνη, ζητάω με κάθε αξιοπρέπεια τη βοήθεια των συνανθρώπων μας» λέει κι εκεί λυγίζει. Τα δάκρυά της δεν σταματούν.
«Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γιατρούς του Παιδοογκολογικού Τμήματος του Παίδων “Παναγιώτης και Αγλαΐα Κυριακού”, οι οποίοι τον πρώτο χρόνο που νοσηλεύτηκε ο Βαγγέλης πρόσφεραν ότι καλύτερο. Ευχαριστώ και τον Έλληνα γιατρό, τον παιδοογκολόγο Στέργιο Ζαχαρούδη, και την ομάδα του, ο οποίος παρακολουθεί τα τελευταία δύο χρόνια το παιδί μας στη Harley Street Clinic του Λονδίνου» αναφέρει η Δήμητρα Βογιατζή.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »