Δείτε τη δραματική ανακοίνωση του δήμου με την οποία κάνει έκκληση στους πολίτες να τηρηθούν τα μέτρα για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού - Τους καλεί να αποφεύγουν να συνωστίζονται στο Αλσος, τα πάρκα και τις πλατείες
Ραγδαία είναι η αύξηση κρουσμάτων κορωνοϊού τις τελευταίες μέρες στη Νέα Σμύρνη, σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου. Πιο συγκεκριμένα την ώρα που τα κρούσματα την προηγούμενη Δευτέρα ήταν 138 (39 νοσηλευόμενοι και 99 σε καραντίνα) σήμερα ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 176 (45 νοσηλευόμενοι και 131 σε καραντίνα).
«Εφιστούμε την προσοχή στους πολίτες μας: να μην συνωστίζονται στο Άλσος, τα πάρκα και τις πλατείες, να κρατούν αποστάσεις δύο μέτρων ο ένας από τον άλλον και να φορούν μάσκα», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση του Δήμου Νέας Σμύρνης.
Στην ανακοίνωσή του ο δήμος δεν κάνει λόγο για τις συγκεντρώσεις στην πλατεία, ούτε για τις πορείες που ακολούθησαν με αφορμή την κακοποίηση πολίτη από αστυνομικά όργανα.
Ωστόσο είναι βέβαιο ότι οι πορείες και οι εκδηλώσεις διαμαρτυρίας, έφεραν πολύ κοντά τους πολίτες, σε συνθήκες ακραίου συνωστισμού που είναι ό,τι «καλύτερο» για τη μετάδοση του κορωνοϊού. Μάλιστα στις φωτογραφίες αλλά και τα βίντεο από τις ημέρες εκείνες φαίνονται πολλοί από τους συγκεντρωμένους να μην φορούν ή να φορούν λάθος τις μάσκες.
Τέλος το χρονικό διάστημα που μεσολάβησεα από τις ημέρες εκείνες του ακραίου συνωστισμού έως και σήμερα, δικαιολογεί τη χρονική εκείνη περίοδο που οι ειδικοί λένε ότι χρειάζεται ο ιός για να επωαστεί και να εκδηλωθεί η νόσος.
Αναλυτικότερα η ανακοίνωση του δήμου Νέας Σμύρνης:
«Ραγδαία είναι η αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού στην πόλη μας τις τελευταίες ημέρες. Την προηγούμενη Δευτέρα και σύμφωνα με την Πολιτική Προστασία, τα κρούσματα στην πόλη μας ανέρχονταν σε 138, από τα οποία τα 39 νοσηλεύονταν σε νοσοκομείο και τα 99 κατ' οίκον. Σήμερα, η ενημέρωση από την Πολιτική Προστασία αναφέρει 176 κρούσματα από τα οποία τα 45 νοσηλεύονται σε νοσοκομείο και τα 131 κατ' οίκον. Εφιστούμε την προσοχή στους πολίτες μας: να μην συνωστίζονται στο Άλσος, τα πάρκα και τις πλατείες, να κρατούν αποστάσεις δύο μέτρων ο ένας από τον άλλον και να φορούν μάσκα».
Police-Voice blog ➤
Είναι χαρακτηριστικό ότι τις έρευνες για την υπόθεση ανέλαβε η Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Βίας στους Αθλητικούς Χώρους Θεσσαλονίκης
Σε οπαδικές διαφορές αποδίδουν οι διωκτικές Αρχές την εμπρηστική επίθεση που σημειώθηκε τα ξημερώματα του περασμένου Σαββάτου σε πυλωτή πολυκατοικίας στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, κατά την οποία κάηκαν σταθμευμένα αυτοκίνητα και δίκυκλα, ενώ δύο ένοικοι μεταφέρθηκαν προληπτικά σε νοσοκομείο με αναπνευστικά προβλήματα.
Από την αξιολόγηση των στοιχείων που συγκέντρωσαν οι Αρχές φαίνεται να προκύπτει ότι το περιστατικό συνδέεται με την οπαδική βία κι έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά από οπαδικά επεισόδια που συνέβησαν τον τελευταίο καιρό στη Θεσσαλονίκη. Είναι χαρακτηριστικό ότι τις έρευνες για την υπόθεση ανέλαβε η Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Βίας στους Αθλητικούς Χώρους Θεσσαλονίκης.
Αρχικά εξετάστηκε η εκδοχή να ήταν στόχος αστυνομικός που διαμένει στην πολυκατοικία, καθώς μαρτυρίες ανέφεραν ότι ανάμεσα στα οχήματα που τυλίχθηκαν στις φλόγες ήταν και δύο δικά του. Όπως επιβεβαιώνουν όμως πηγές που παρακολουθούν την πορεία της προανάκρισης, η πορεία των ερευνών έστρεψε τις Αρχές στην κατεύθυνση της οπαδικής βίας. Η προανάκριση για την υπόθεση βρίσκεται σε εξέλιξη.
Βγήκαν στους δρόμους οι κάτοικοι της Λέσβου, οι οποίοι “υποδέχθηκαν” με αποδοκιμασίες την Επίτροπο της ΕΕ Ύλβα Γιόχανσον, η οποία βρέθηκε στο νησί για να επιθεωρήσει τον νέο υπερκαταυλισμό που δημιουργούν παρέα με την κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Η συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε έξω από την περιφέρεια Βορείου Αιγαίου στη Μυτιλήνη, με τον κόσμο να ζητά και πάλι την αποσυμφόρηση του νησιού.
«Πρέπει να φύγουν από το νησί. Το νησί να γίνει ξανά δικό μας. Να μη γίνει ένα νησί έξω από τα σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ένα νησί που θα μετατραπεί σε τάφο και για εμάς και για τους αλλοδαπούς», λέει ένας κάτοικος της Μυτιλήνης.
O περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κώστας Μουτζούρης αρνήθηκε να συναντήσει την επίτροπο και τον Νότη Μηταράκη που πήγε μαζί της καθώς όπως είπε “εφ’ όσον οι αποφάσεις είναι ειλημμένες, δεν έχει νόημα να τη συναντήσω”.
«Οι ακρίτες νησιώτες έχουν αξιοπρέπεια. Δεν εξαγοράζονται. Δεν απεμπολούν τα σύνορα και τα δικαιώματά τους. Δεν δεσμεύονται από περίεργα μεταναστευτικά μνημόνια χωρίς καμία δημοκρατική νομιμοποίηση από τις τοπικές κοινωνίες», δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ο κ. Μουτζούρης.
Συμπληρώνοντας, ο περιφερειάρχης επεσήμανε πως «μια πρόταση υλοποιείται εάν αγκαλιαστεί από την τοπική κοινωνία. Δεν επιβάλλονται αυτά διά ροπάλων και διά αστυνομικών μέτρων. Αισθάνομαι ότι οι Βρυξέλλες – μπορεί και να το αισθάνομαι και για την υπόλοιπη Ελλάδα – θέλουν να περικλείσουν το πρόβλημα στα νησιά τα παραμεθόρια, ώστε να μην το έχουν στον χώρο τους. Εμείς όμως ξέρουμε ότι το μεταναστευτικό/προσφυγικό είναι ένα ευρωπαϊκό, ένα παγκόσμιο θέμα. Άρα πρέπει να συμμετάσχουν όσοι συμμετέχουν στην Ευρώπη».
Ο Περιφερειάρχης έτυχε θερμής υποδοχής όταν βγήκε έξω από το κτίριο της Περιφέρειας και ενημέρωσε τον κόσμο που είχε συγκεντρωθεί για τις προθέσεις του να μην δεχτεί την Ευρωπαία Επίτροπο.
Οι κάτοικοι στη συνέχεια πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρίας προς τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, όπου Γιόχανσον και Ν.Μηταράκης παραχωρούσαν συνέντευξη Τύπου, αποδοκιμάζοντας έντονα και τους δύο με την επίτροπο να προχωρά στις γνωστές και τετριμμένες διαπιστώσεις που καμία αξία έχουν πλέον, ότι δηλαδή υπάρχει έλλειψη ευρωπαϊκής μεταναστευτικής πολιτικής που και πως κάποια ακριτικά νησιά της Ελλάδας έχουν επωμιστεί βάρος και αυτό δεν είναι ανεκτό.
Police-Voice blog ➤
Η έρευνα συνεχίζεται προκειμένου να διερευνηθεί η εμπλοκή τους και σε άλλες συναφείς αξιόποινες πράξεις,
Από το Τμήμα Ασφαλείας Χαλκίδας, της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ευβοίας, στο πλαίσιο εμπεριστατωμένης έρευνας, εξαρθρώθηκε εγκληματική ομάδα ημεδαπών, τα μέλη της οποίας ενέχονται στη διάπραξη ανατινάξεων Αυτόματων Ταμειακών Μηχανών (Α.Τ.Μ.) τραπεζών, με τη χρήση αερίου, σε διάφορες περιοχές της Εύβοιας.
Έπειτα από συνδυαστική αξιολόγηση και αξιοποίηση στοιχείων και δεδομένων, που προέκυψαν από την ενδελεχή προανακριτική διαδικασία, ταυτοποιήθηκαν τέσσερα (4) μέλη της ομάδας, εκ των οποίων τα τρία (3) εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν χθες (28-03-2021), σε περιοχή του Βασιλικού Χαλκίδας Ευβοίας.
Επιπλέον, ταυτοποιήθηκαν τα πλήρη στοιχεία δύο (2) ακόμη ημεδαπών – συνεργών των ανωτέρω μελών, για τα οποία διαπιστώθηκε η μεμονωμένη συνδρομή τους στην εν λόγω εγκληματική ομάδα.
Οι εμπλεκόμενοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες, κατά περίπτωση, για σύσταση συμμορίας, πρόκληση εκρήξεων σε Α.Τ.Μ. τραπεζών, διάπραξη διακεκριμένων περιπτώσεων κλοπής, κατασκευή και κατοχή εκρηκτικών υλών, εμπρησμούς οχημάτων, φθορές ξένης ιδιοκτησίας, κλοπές τροχοφόρων και άλλα αδικήματα.
Ως προς το χρονικό της εξάρθρωσης, οι τρεις συλληφθέντες εντοπίστηκαν από αστυνομικούς της Β’ Ο.Π.Κ.Ε. του Τμήματος Ασφαλείας Χαλκίδας και του Τμήματος Άμεσης Δράσης Χαλκίδας, χθες τις πρώτες πρωινές ώρες, μετά από ενημέρωση του Κέντρου Άμεσης Δράσης της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ευβοίας, σχετικά με ύποπτα άτομα πέριξ Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτου, σε περιοχή του Βασιλικού Χαλκίδας Ευβοίας.
Το ανωτέρω όχημα, ιδιοκτησίας ενός εκ των συλληφθέντων, ήταν σταθμευμένο πλησίον καταστήματος super market της περιοχής, στην πρόσοψη του οποίου ήταν εγκατεστημένο Α.Τ.Μ. τραπέζης.
Όπως διαπιστώθηκε, το συγκεκριμένο όχημα δεν έφερε τις κρατικές πινακίδες κυκλοφορίας του, ενώ είχε φθορές, από πρόσκρουση, στο εμπρόσθιο τμήμα του.
Σε έρευνα που διενεργήθηκε, βρέθηκαν στο εσωτερικό του και κατασχέθηκαν:
(2) υφασμάτινα περιλαίμια, κατάλληλα για την απόκρυψη των χαρακτηριστικών του προσώπου.
Επιπλέον, πλησίον του οχήματος, βρέθηκαν επιμελώς κρυμμένες σε χαμηλή βλάστηση, δύο (2) κρατικές πινακίδες κυκλοφορίας, που όπως προέκυψε είχαν αφαιρέσει νωρίτερα από Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο ιδιοκτησίας ημεδαπού στην περιοχή.
Επίσης, σε παρακείμενο του οχήματος εγκαταλελειμμένο κτίριο, οι συλληφθέντες είχαν κρύψει μία μεταλλική μπουκάλα υγραερίου με εύφλεκτο αέριο, η οποία ομοίως κατασχέθηκε από τους αστυνομικούς.
Όπως διακριβώθηκε, η σύνθεση της ομάδας δεν ήταν πάντα σταθερή, ενώ για την διευκόλυνση των έκνομων ενεργειών τους, προέβαιναν είτε στην αφαίρεση Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων, στα οποία στη συνέχεια προκαλούσαν τον εμπρησμό τους και τα κατέστρεφαν ολοσχερώς, είτε στην αφαίρεση πινακίδων κυκλοφορίας, τις οποίες προσάρμοζαν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητα ιδιοκτησίας τους.
Από την ενδελεχή έρευνα, προέκυψε η εμπλοκή τους σε:
Ανατίναξη Α.Τ.Μ. που ήταν εγκατεστημένο σε πρόσοψη καταστήματος super market , στην περιοχή της Χαλκίδας, τις πρώτες πρωινές ώρες της 17-06-2019, χωρίς να καταφέρουν τελικά να αποσπάσουν χρήματα. Οι δράστες ακολούθως εμβόλισαν την είσοδο του καταστήματος, με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που είχαν αφαιρέσει νωρίτερα από την περιοχή, ενώ ακολούθως προέβησαν στον εμπρησμό του προαναφερόμενου οχήματος.
Ανατίναξη Α.Τ.Μ. τραπέζης, εντός του λιμένα των Νέων Στύρων Ευβοίας, τις πρώτες πρωινές ώρες της 14-12-2020 , που είχε ως αποτέλεσμα την ολική καταστροφή του. Οι δράστες κατάφεραν να αφαιρέσουν περισσότερα από (100.000) ευρώ, ενώ διέφυγαν από το σημείο με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που είχαν αφαιρέσει νωρίτερα από την περιοχή της Χαλκίδας και στο οποίο προκάλεσαν ομοίως τον εμπρησμό του. Στο σημείο της ανατίναξης είχε βρεθεί το λάστιχο που είχαν διοχετεύσει το αέριο στο Α.Τ.Μ.. Την προανάκριση για την συγκεκριμένη υπόθεση είχε αναλάβει αρχικά το Λιμεναρχείο Καρύστου.
Επιπλέον, το απόγευμα της 14-01-2021, οι δράστες χρησιμοποιώντας Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, ιδιοκτησίας ενός εξ αυτών, προσπάθησαν να διαρρήξουν Α.Τ.Μ. τράπεζας που βρίσκεται εγκατεστημένο στην πρόσοψη μη λειτουργούντος καταστήματος, σε περιοχή της Χαλκίδας, χωρίς να καταφέρουν να ολοκληρώσουν την πράξη τους, καθώς έγιναν αντιληπτοί από περιπολούντες αστυνομικούς της Β’ Ο.Π.Κ.Ε. και τράπηκαν σε φυγή.
Τέλος, όπως προέκυψε, η άμεση κινητοποίηση των αστυνομικών και ο εντοπισμός των συλληφθέντων χθες (28-03-2021) τις πρώτες πρωινές ώρες στο Βασιλικό Χαλκίδας, απέτρεψε την ανατίναξη και διάρρηξη του Α.Τ.Μ., που ήταν εγκατεστημένο στην πρόσοψη καταστήματος super market της περιοχής. Μάλιστα στη θέα των προστρέξαντων αστυνομικών προσπάθησαν να διαφύγουν, χωρίς αποτέλεσμα, καθώς το όχημά τους προσέκρουσε σε σταθερό σημείο, γεγονός που τους ανάγκασε να το ακινητοποιήσουν και να αποκρύψουν την μπουκάλα με το εύφλεκτο αέριο που θα χρησιμοποιούσαν, καθώς και τις κλεμμένες κρατικές πινακίδες κυκλοφορίας που είχαν αφαιρέσει νωρίτερα.
Από τους αστυνομικούς κατασχέθηκαν τα οχήματα ιδιοκτησίας δύο εκ των συλληφθέντων, ως μέσα διευκόλυνσης της παράνομης δραστηριότητάς τους, ενώ σε νομότυπες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε διάφορους χώρους (αποθήκη, σοφίτα κ.α.) στις οικίες δύο εξ αυτών, βρέθηκαν επιπλέον και κατασχέθηκαν:
(2) γυάλινα & (2) πλαστικά δοχεία, τα οποία περιείχαν διαυγές εύφλεκτο υγρό , κατάλληλα για την παρασκευή αυτοσχέδιων εκρηκτικών υλών,
συσκευή αποτελούμενη από δύο (2) μεταλλικές μπουκάλες που περιείχαν εύφλεκτα, συνδυαστικά, αέρια (ασετιλίνη – οξυγόνο) ,
(2) μανόμετρα, βαλβίδες ασφαλείας και ζεύγος ελαστικών, μήκους περίπου (1,5) μέτρων, τα οποία στην άκρη τους συνδέονταν με ακροφύσιο κοπής μετάλλων,
ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας,
(6) πλαστικά δοχεία που περιείχαν υγρή ουσία, κατάλληλη για αναγόμωση μπαταριών ,
(3) μπαταρίες κατάλληλες για τροφοδοσία διάταξης δημιουργίας σπινθήρα,
διάφορες συνδεσμολογίες από μπαταρίες και διπολικά καλώδια, κατάλληλα για δημιουργία σπινθήρα ανάφλεξης, καθώς και
πληθώρα καρτών sim .
Σημειώνεται ότι οι συλληφθέντες έχουν απασχολήσει κατά το παρελθόν τις Διωκτικές Αρχές, κατά περίπτωση, για διάπραξη ληστειών, κλοπών και παραβάσεις νομοθεσίας περί ναρκωτικών.
Μάλιστα οι δύο εξ αυτών, είχαν προφυλακιστεί τα έτη 2017 και 2019 αντίστοιχα και είχαν αποφυλακιστεί με περιοριστικούς όρους, ενώ στον τρίτο είχε επιβληθεί το μέτρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.
Η έρευνα συνεχίζεται προκειμένου να διερευνηθεί η εμπλοκή τους και σε άλλες συναφείς αξιόποινες πράξεις, καθώς και η διακρίβωση των στοιχείων ταυτότητας τυχόν συνεργών τους.
Το προανακριτικό έργο διενήργησε με μεθοδικότητα το Τμήμα Ασφαλείας Χαλκίδας, ενώ οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χαλκίδας και παραπέμφθηκαν για να απολογηθούν ενώπιον του κ. Ανακριτή Χαλκίδας.
Οι έρευνες και οι επιχειρήσεις των Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ευβοίας, υπό την εποπτεία και τον συντονισμό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Στερεάς Ελλάδας, που έχουν ως σκοπό την προστασία του κοινωνικού συνόλου από οργανωμένες εγκληματικές ενέργειες, θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και ενδιαφέρον.
Άγιο είχε ο οδηγός Ι.Χ αυτοκινήτου, που από δρόμο παρακείμενο στο γήπεδο της Μοναχής Ελιάς στο Βαμβακόπουλο, το όχημα βρέθηκε μέσα στο αγωνιστικό χώρο.
Το συμβάν έλαβε χώρα την Κυριακή. Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες του zarpanews.gr, το αυτοκίνητο έχει ντεραπάρει, ενώ παραμένει άγνωστο πως ακριβώς συνέβη το πρωτοφανές περιστατικό.
Αιματηρό επεισόδιο μεταξύ δύο Αφγανών σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας στο κέντρο φιλοξενίας προσφύγων στο πρώην στρατόπεδο Αναγνωστοπούλου, στα Διαβατά Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, οι δύο άνδρες, 28 και 38 ετών συνεπλάκησαν μεταξύ τους περίπου στις 1:20 τα ξημερώματα, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν.
Και οι δύο μεταφέρθηκαν στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αιτία της συμπλοκής είναι προσωπικές διαφορές.
Επτά φορές κατά πρόσοψης καταστήματος πώλησης ποτών στο Περιστέρι πυροβόλησαν άγνωστοι στις 02:55 τα ξημερώματα της Δευτέρας, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ.
Συμφωνα με αστυνομικές πηγές, οι δράστες της επίθεσης επέβαιναν σε μοτοσικλέτα με τον συνοδηγό να ανοίγει πυρ κατά της επιχείρησης πυροβολώντας το ρόλο ασφαλείας. Στελέχη της ασφάλειας εκτιμούν πως η ένοπλη επίθεση στην κάβα που βρίσκεται στην Παλαιάς Καβάλας, εναντι 123, αποτελεί μήνυμα για τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, εξετάζοντας όμως όλα τα πιθανά ενδεχόμενα. Οι αστυνομικοί της ασφάλειας αναμένεται να συλλέξουν καταθέσεις, ενώ αναζητούν βιντεοληπτικο υλικό.
Οι αλλοδαποί που εισβάλλουν στον Έβρο είτε από την Τουρκία μέσω του ποταμού, είτε από τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα μπαίνουν σε αποθήκες και ακατοίκητα σπίτια.
Αλλοδαποί κάθε εθνικότητας περνούν φυσικά πολλές φορές και από το Φυλάκιο Ορεστιάδας, όπου βρίσκονται οι δυο δομές φιλοξενίας, το ΚΥΤ και το ΠΡΟ.ΚΕ.ΚΑ, αλλά δεν… πηγαίνουν μέσα.
Αντιθέτως συνεχίζουν τον δρόμο τους για το εσωτερικό της χώρας.
Κάτι παρόμοιο προφανώς έγινε και χθες βράδυ, αφού όπως καταγγέλει κάτοικος του χωριού και έστειλε το σχετικό ΒΙΝΤΕΟ, στο κτήμα της που βρίσκεται 200 μέτρα από το ΚΥΤ Φυλακίου, όταν σήμερα το πρωί πήγε στις αποθήκες της που υπάρχουν στο κτήμα της, τις βρήκε ανοιχτές, με παραβιασμένες πόρτες και παράθυρα.
Μέσα υπήρχαν πεταμένα κάτω αποτσίγαρα και άλλα σκουπίδια, σημάδια ότι πέρασαν από εκεί αλλοδαποί και μπήκαν μέσα είτε για να βρουν κάτι να φάνε, είτε για να μείνουν για λίγο χρονικό διάστημα πριν συνεχίσουν την πορεία τους.
Ιστορίες για γέλια και για κλάματα στο ΙΚΑ. Ασφαλισμένος του Ιδρύματος αρχικά βρέθηκε ανασφάλιστος, ενω πληρώνει κανονικά τις εισφορές του, και στη συνέχεια αν και ανύπαντρος βρέθηκε με …τέκνο!
Σωστά διαβάσατε. Το Κεντρικό σύστημα του ΙΚΑ του… χρώσταγε ένα παιδί! Συγκεκριμένα ένα κορίτσι με διαφορετικό επίθετο από το δικό του, γεννημένο το 2017.
Όλα ξεκίνησαν την περασμένη Πέμπτη, όταν ένας 45χρονος Ηρακλειώτης ήθελε να κάνει ιατρικές εξετάσεις. Ο γιατρός στον οποίο απευθύνθηκε τον ενημέρωσε ότι είναι ανασφάλιστος. Ο 45χρονος έπεσε από τα σύννεφα καθώς είναι μισθωτός εργαζόμενος και καταβάλλει καθε μήνα τις εισφορές του.
Επόμενη κίνηση του ήταν να επισκεφτεί τα γραφεία του Ιδρύματος προκειμένου να δει τι ακριβώς έχει συμβεί και γιατί το σύστημα τον βγάζει ανασφάλιστο. Οι υπάλληλοι είδαν ότι πρόκειται για λάθος και το πρόβλημα μέσα σε δύο λεπτά είχε τακτοποιηθεί.
Κι ενώ όλα κυλούσαν ομαλά ένα τέκνο έρχεται να ταράξει και πάλι την ηρεμία του 45χρονου Ηρακλειώτη!
Όταν o ίδιος ασφαλισμένος ζήτησε από τον λογιστή του να του βγάλει ένα αντίγραφο της ασφαλιστικής του εισφοράς εξηγώντας του μάλιστα και τι είχε προηγηθεί, ο λογιστής τον ενημέρωσε ότι το πρόβλημα τώρα είναι πιο… περίπλοκο.
Στο ενημερωτικό της ασφαλιστικής του ικανότητας φαίνεται να έχει ένα παιδί!!! Ένα κοριτσι γεννημένο το 2017.
Ο «ταλαιπωρημένος ασφαλισμένος» προσπαθεί εκ νέου να επικοινωνήσει με τις υπηρεσίες του ΙΚΑ προκειμένου να διορθώσουν και πάλι το λάθος τους.
«Είναι για γέλια όλη αυτή η κατάσταση. Δεν είναι τόσο η ταλαιπωρία αλλά λογω του κορωνοϊού δεν μπορώ να επισκεφτώ τις υπηρεσίες για να διορθωθεί το λάθος και στα τηλέφωνα που προσπαθώ να επικοινωνήσω με τους υπάλληλους στο ΙΚΑ κανείς δεν το σηκώνει» τονίζει στο cretapost ο 45χρονος ο οποίος ψάχνει να βρει απεγνωσμένα άκρη.
«Σε μια κοινωνία που παρουσιάζει τις γυναίκες ως σεξουαλικά αντικείμενα και κτήματα των ανδρών, οι βιασμοί και οι γυναικοκτονίες δεν είναι πράξεις “παράλογες”.
Αντιθέτως, ακολουθούν κυριολεκτικά αυτήν τη λογική». Τα λόγια αυτά ανήκουν στην Αριστοτέλεια Δόγκα, την εισαγγελέα της έδρας στη δίκη της δολοφονίας και του βιασμού της Ελένης Τοπαλούδη. Ερχονται, μάλιστα, σε μία εποχή που η ελληνική κοινωνία συνεχίζει να συνταράσσεται από τις δεκάδες καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση σε αθλητικό και καλλιτεχνικό χώρο.
Επευφημίες, αντιδράσεις
Η δίκη για τη φρικιαστική δολοφονία της Ελένης είχε συζητηθεί όσο λίγες, μεταξύ άλλων και για την αγόρευση της εισαγγελέως, που είχε ζητήσει με εμφατικό τρόπο την καταδίκη των δύο νεαρών κατηγορουμένων σε ισόβια, όπερ και εγένετο. Ειδικά η τετράωρη πρότασή της προς το δικαστήριο είχε προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις, από την αποθέωση μεγάλης μερίδας της ελληνικής κοινωνίας έως την κριτική για συγκεκριμένες αναφορές της, από τον υπουργό Ακη Σκέρτσο, και την οργισμένη αντίδραση και εισβολή-παρέμβαση στον χώρο του δικαστηρίου δύο συμβούλων του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών.
Σε αυτήν την κριτική απαντά σήμερα η κ. Δόγκα, θίγοντας όμως ευρύτερα ζητήματα, με αφορμή ένα άρθρο, για το οποίο η εισαγγελέας έστειλε εξώδικο στη συντάκτρια και στην ιστοσελίδα που το δημοσίευσε, αναφέροντας πως η «επιταγή για περιαγωγή του δικαστή στην κατάσταση “νεκρικής ουδετερότητας”, δηλαδή στην κατάσταση ενός νεκρού ταριχευμένου σώματος χωρίς συνείδηση, είναι μεταφυσική, ανορθολογική και αντιδραστική».
«Το θύμα συκοφαντήθηκε, υποτιμήθηκε, σπιλώθηκε η μνήμη του με ακραίο λεκτικά τρόπο», αναφέρει η κ. Δόγκα, προσθέτοντας πως «στα επίθετα και τις ύβρεις που ακούστηκαν η εισαγγελέας της έδρας δεν μπορεί να μείνει απαθής».
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΑ ΔΟΓΚΑ
Η κ. Δόγκα όμως προχωράει ένα βήμα παραπέρα, κάνοντας στο εξώδικό της πολλές αναφορές που θα συζητηθούν: «Η βία κατά των γυναικών δεν εκδηλώνεται σε ουδέτερο έδαφος αλλά μέσα σε ένα κοινωνικό – οικονομικό σύστημα που τους επιφυλάσσει μια διπλή βαριά εκμετάλλευση […]. Στις δίκες, ειδικά των βιασμών, λαμβάνει χώρα μια συκοφάντηση του θύματος σε τέτοιο μέγεθος, που δεν μπορεί να γίνεται πλέον ανεκτό ούτε από τη Δικαιοσύνη ούτε από την κοινωνία. Στην προκειμένη περίπτωση, η στοχοποίηση του δολοφονηθέντος θύματος έφθασε σε τέτοια επίπεδα, που άγγιξαν και ξεπέρασαν την ποινική απαξία της».
Η εισαγγελέας της έδρας στη δίκη Τοπαλούδη αναφέρει πως σε αυτές τις υποθέσεις «η αναποτελεσματική έρευνα ή η πλημμελής αξιολόγηση του αποδεικτικού υλικού από εξαίρεση γίνονται ο κανόνας» και, μάλιστα, κάνει λόγο και για «μηχανισμούς που προσπαθούν να επιβάλουν τη σιωπή!». Σε ό,τι αφορά τους δικηγόρους, η κ. Δόγκα απαντά: «Μπορείς να υπερασπίσεις τον εντολέα σου και να παρουσιάσεις την υπερασπιστική σου γραμμή επαρκέστατα, χωρίς εξωθεσμικές παρεμβάσεις, χωρίς πλήρη διαστρέβλωση του εν γένει αποδεικτικού υλικού, χωρίς να υποτιμάς τη νοημοσύνη δικαστών και ενόρκων και χωρίς να τηρείς μια ακραία στάση έλλειψης σεβασμού στη μνήμη ενός νεαρότατου κοριτσιού που βιάστηκε, βασανίστηκε και εν τέλει δολοφονήθηκε με ιδιαίτερα ειδεχθή και βάναυσο τρόπο».
Τι λέει η δικηγόρος Οπως δηλώνει στον «Ε.Τ.» της Κυριακής η δικηγόρος της κ. Δόγκα, Μίνα Καούνη, «έχουμε διανύσει σχεδόν 10 μήνες από εκείνη την ιστορική αγόρευση της εισαγγελέως κ. Δόγκα που ήταν προφητική, απολογιστική για το μέγεθος της έμφυλης βίας, αλλά ακόμα προκαλεί αναταράξεις, έστω κι αν τα πρόσφατα γεγονότα έμφυλης και σεξουαλικής βίας τη δικαίωσαν. Χάσαμε την ευκαιρία να ανοίξει από τότε ο νομικός διάλογος κι εμείς οι δικηγόροι να δούμε τα του οίκου μας και να θέσουμε τις κόκκινες γραμμές στην υπεράσπιση, μέσω του Κώδικα Δεοντολογίας μας. Η υπεράσπιση είναι κορυφαία κατάκτηση του νομικού μας πολιτισμού, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να γίνεται όχημα για παραγωγή ενός λόγου εξευτελιστικού και απαξιωτικού για το θύμα».
ΣΟΦΙΑ ΒΙΔΑΛΗ:«Διατυπώνω επιστημονική προσέγγιση, δεν κρίνω…»
Αφορμή για το εξώδικο της κ. Δόγκα ήταν το εκτενές άρθρο-μελέτη της καθηγήτριας Εγκληματολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Σοφίας Βιδάλη, με τίτλο «O εισαγγελέας στο ακροατήριο» στο διαδικτυακό περιοδικό theartofcrime.gr, που εκδίδει το Εργαστήριο Ποινικών και Εγκληματολογικών Ερευνών της Νομικής Σχολής Αθηνών. Σε αυτό η κ. Βιδάλη, με αφορμή τη δίκη Τοπαλούδη αλλά και αυτή της «Χρυσής Αυγής», τοποθετείται για τον ρόλο του εισαγγελέα, θίγοντας το ζήτημα του «ποινικού λαϊκισμού».
ΣΟΦΙΑ ΒΙΔΑΛΗ
«Ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά η τοποθέτηση της εισαγγελέως, που απευθύνεται στους γονείς του θύματος, εγείρει πολλά ερωτηματικά για τη συμβολή της στην τεκμηρίωση της κατηγορίας, ενώ είναι τουλάχιστον άστοχη και άσκοπα γλαφυρή η αντίληψη ότι η επικράτηση της Δικαιοσύνης συνεπάγεται κάποια καταστροφή και όχι την κοινωνική ειρήνευση (σ.σ.: αναφέρεται στην αποστροφή της κ. Δόγκα “ας επικρατήσει Δικαιοσύνη και ας χαθεί ο κόσμος όλος”).
Το δικαιικό μας σύστημα επιβάλλει στους δικαστικούς λειτουργούς ένα ελάχιστο σεβασμού έναντι των δραστών εγκλημάτων. Η έλλειψη ψυχραιμίας, η απαξία για το εκπαιδευτικό επίπεδο των κατηγορουμένων και η εύλογη συνειρμική υπόθεση ότι κάθε άνθρωπος που δεν έχει ανοίξει βιβλίο είναι εν δυνάμει εγκληματίας, ιδίως βιαστής, δημιουργούν πολλά ερωτηματικά για το επαγγελματικό προφίλ του εισαγγελέα. Ούτε έχουν θέση μομφές κατά τρίτων που δεν είναι μέρος της δίκης και δεν κατηγορούνται ή να αποκαλείται ο ένας κατηγορούμενος “τέρας”, σε μια υπόθεση κατά την οποία οι δράστες είχαν ήδη ομολογήσει».
Ο «Ε.Τ.» της Κυριακής επικοινώνησε με την κ. Βιδάλη, που μας ανέφερε: «Εγραψα απλά ένα άρθρο που διατύπωνε μια επιστημονική προσέγγιση και δεν είχε πρόθεση να κρίνει την ουσία της εισαγγελικής πρότασης, πόσω μάλλον προσωπικά την κ. Δόγκα».
Info Το πλήρες άρθρο της κ. Βιδάλη και ολόκληρο το εξώδικο της κ. Δόγκα είναι δημοσιευμένα στην ιστοσελίδα theartofcrime.gr αλλά και στην ιστοσελίδα mcaounilaw.gr.