Police-Voice blog ➤
Διάφορες Αναρτήσεις
Translate Police-Voice
Police
Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022
Έγκλημα στην Ανδραβίδα: Προφυλακιστέος ο 60χρονος δολοφόνος Ανακριτής και εισαγγελέας αποφάσισαν ομόφωνα
Police-Voice blog ➤
Καθησυχάζει η Διεθνής Υπηρεσία Ατομικής ενέργειας για τη διακοπή ρεύματος στο Τσέρνομπιλ
Police-Voice blog ➤
Η διακοπή της ηλεκτροδότησης στον πυρηνικό σταθμό του Τσέρνομπιλ «δεν έχει σημαντικές επιπτώσεις στην ασφάλεια», έγραψε στο Twitter νωρίτερα σήμερα Πέμπτη (10.3.2022) η Διεθνής Υπηρεσία Ατομικής ενέργειας (IAEA), μετά την ενημέρωση που έλαβε από τις ουκρανικές αρχές για το πρόβλημα στον πυρηνικό σταθμό της Ουκρανίας και τους φόβους για νέα διαρροή ραδιενέργειας.
Δεδομένου του χρόνου που έχει περάσει από το δυστύχημα του Τσέρνομπιλ του 1986 και τη διαρροή ραδιενέργειας τότε, «το θερμικό φορτίο της πισίνας εναπόθεσης του χρησιμοποιημένου πυρηνικού καυσίμου και ο όγκος του ύδατος ψύξης είναι ικανά για να διασφαλίσουν την απελευθέρωση της θερμότητας χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα», εξηγεί στο Twitter η IAEA.
Η καθησυχαστική ανακοίνωση της IAEA έρχεται μετά τη δραματική δήλωση του Ουκρανού υπουργού Εξωτερικών, Ντμίτρο Κουλέμπα, ότι «οι εφεδρικές γεννήτριες ντίζελ έχουν 48ωρη ικανότητα παροχής ενέργειας στον σταθμό του Τσέρνομπιλ. Μετά από αυτό, τα συστήματα ψύξης της δεξαμενής αποθήκευσης χρησιμοποιημένου πυρηνικού καυσίμου θα σταματήσουν να λειτουργούν και οι διαρροές ραδιενέργειας θα είναι επικείμενες».
Οι στρατιωτικές ενέργειες της Ρωσίας στον πυρηνικό σταθμό του Τσέρνομπιλ προκάλεσαν την «πλήρη» διακοπή ηλεκτροδότησης, σύμφωνα με την ανακοίνωση της διαχειρίστριας του ουκρανικού δικτύου ηλεκτροδότησης, Ukrenergo.
Επικρατεί ανησυχία, ωστόσο, για τις ραδιενεργές ουσίες που είναι πιθανόν να διαφύγουν από τον πυρηνικό σταθμό του Τσέρνομπιλ, επειδή το χρησιμοποιημένο πυρηνικό καύσιμο δεν μπορεί να ψυχθεί μετά την διακοπή της ηλεκτροδότησης, ανακοίνωσε από την πλευρά της η ουκρανική κρατική εταιρεία Energoatom, διαχειρίστρια των τεσσάρων πυρηνικών σταθμών της Ουκρανίας.
Ο πυρηνικός σταθμός του Τσέρνομπιλ «έχει πλήρως αποσυνδεθεί από το δίκτυο ηλεκτροδότησης εξαιτίας των στρατιωτικών ενεργειών του ρώσου κατακτητή. Ο σταθμός δεν διαθέτει πλέον ηλεκτρική τροφοδοσία», αναφέρεται στην σελίδα της Ukrenergo στο Facebook.
Οι εργασίες για την αποκατάσταση της σύνδεσης με το δίκτυο και της ηλεκτροδότησης του πυρηνικού σταθμού, ο οποίος έχει καταληφθεί από ρωσικές στρατιωτικές δυνάμεις, δεν είναι δυνατές λόγω των εχθροπραξιών, διευκρίνισε η Energoatom. Καθώς η επίθεση βρίσκεται σε εξέλιξη, «δεν υπάρχει δυνατότητα αποκατάστασης των γραμμών».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Τσέρνομπιλ: Για πιθανή διαρροή ραδιενέργειας εντός 48ωρου προειδοποιούν οι Ουκρανοί
Ο υπουργός Εξωτερικών της Ουκρανίας Ντμίτρο Κουλέμπα δήλωσε ότι η Ρωσία θα πρέπει να κηρύξει προσωρινή κατάπαυση του πυρός για να επιτρέψει την αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης του πυρηνικού σταθμού του Τσέρνομπιλ, προειδοποιώντας ότι είναι πιθανόν να υπάρξει διαρροή ραδιενέργειας αν συνεχισθεί η διακοπή.
«Οι εφεδρικές γεννήτριες ντίζελ έχουν 48ωρη ικανότητα παροχής ενέργειας στον σταθμό του Τσέρνομπιλ. Μετά από αυτό, τα συστήματα ψύξης της δεξαμενής αποθήκευσης χρησιμοποιημένου πυρηνικού καυσίμου θα σταματήσουν να λειτουργούν και οι διαρροές ραδιενέργειας θα είναι επικείμενες», έγραψε στο Twitter.
Η ηλεκτροδότηση του πυρηνικού σταθμού του Τσερνόμπιλ και των συστημάτων ασφαλείας του έχει διακοπεί «πλήρως» εξαιτίας των ρωσικών στρατιωτικών ενεργειών, ανακοίνωσε προηγουμένως η εταιρεία Ukrenergo, διαχειρίστρια του ουκρανικού δικτύου ηλεκτροδότησης.
Ραδιενεργές ουσίες είναι πιθανόν να διαφύγουν από τον πυρηνικό σταθμό του Τσερνόμπιλ, επειδή το χρησιμοποιημένο πυρηνικό καύσιμο δεν μπορεί να ψυχθεί μετά την διακοπή της ηλεκτροδότησης, ανακοίνωσε από την πλευρά της η ουκρανική κρατική εταιρεία Energoatom, διαχειρίστρια των τεσσάρων πυρηνικών σταθμών της Ουκρανίας.
Ο πυρηνικός σταθμός του Τσερνόμπιλ «έχει πλήρως αποσυνδεθεί από το δίκτυο ηλεκτροδότησης εξαιτίας των στρατιωτικών ενεργειών του ρώσου κατακτητή. Ο σταθμός δεν διαθέτει πλέον ηλεκτρική τροφοδοσία», αναφέρεται στην σελίδα της Ukrenergo στο Facebook.
Οι εργασίες για την αποκατάσταση της σύνδεσης με το δίκτυο και της ηλεκτροδότησης του πυρηνικού σταθμού, ο οποίος έχει καταληφθεί από ρωσικές στρατιωτικές δυνάμεις, δεν είναι δυνατές λόγω των εχθροπραξιών, διευκρίνισε η Energoatom. Καθώς η επίθεση βρίσκεται σε εξέλιξη, «δεν υπάρχει δυνατότητα αποκατάστασης των γραμμών».
Ο σταθμός του Τσερνόμπιλ βρίσκεται σε ζώνη αποκλεισμού και περιλαμβάνει ανενεργούς πυρηνικούς αντιδραστήρες και εγκαταστάσεις ραδιενεργών αποβλήτων.
Η Διεθνής Υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας (IAEA) δεν έχει αντιδράσει στις προειδοποιήσεις.
Λίγες ώρες νωρίτερα, η IAEA είχε ανακοινώσει ότι η μετάδοση εξ αποστάσεως των δεδομένων από τα συστήματα ελέγχου έχει διακοπεί.
Η IAEA αναφερόταν στις κάμερες και άλλα όργανα που έχουν τοποθετηθεί από τον διεθνή οργανισμό στο πλαίσιο της αποστολής ελέγχου του ειρηνικού χαρακτήρα των πυρηνικών προγραμμάτων στον κόσμο.
Περισσότεροι από 200 τεχνικοί και φύλακες έχουν εγκλωβιστεί στις εγκαταστάσεις, εργαζόμενοι συνεχώς επί 13 ημέρες υπό ρωσική παρακολούθηση.
Η Διεθνής Υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας ζήτησε από την Ρωσία να τους επιτρέψει εναλλασσόμενες βάρδιες, ρεπό και καθορισμένο ωράριο, που είναι βασικά στοιχεία για την ασφάλεια των εγκαταστάσεων.
«Είμαι πολύ ανήσυχος για την δυσχερή και αγχώδη κατάσταση στην οποία βρίσκεται το προσωπικό στον πυρηνικό σταθμό του Τσερνόμπιλ και για τους πιθανούς κινδύνους που αυτή η κατάσταση σημαίνει για την πυρηνική ασφάλεια», προειδοποίησε ο επικεφαλής της IAEA Ραφαέλ Γκρόσι.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Γιώργος Κυπαρίσσης: Η «κό λαση», το ξύλο και το καυτό μπάνιο με χλωρίνη Τι είπε για τα βίντεο Το χρονικό της απαγωγής του περιγράφει ο επιχειρηματίας
Police-Voice blog ➤
Παρέμβαση Κίνας υπέρ Ελλάδας για την Ανατολική Μεσόγειο
Police-Voice blog ➤
«Η κυριαρχία και η εδαφική ακεραιότητα κάθε χώρας θα πρέπει να γίνονται σεβαστές»
Δυνατά στο παιχνίδι των διαπραγματεύσεων σε όλα τα μέτωπα μπαίνει, ως φαίνεται, η Κίνα, καθώς στο περιθώριο των σημερινών συνομιλιών για τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, υπήρξαν δηλώσεις κυβερνητικού εκπροσώπου της αναφορικά και με την ένταση στην ανατολική Μεσόγειο.
Ειδικότερα, σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε μέσα στην ημέρα, ο εκπρόσωπος του κινεζικού Υπουργείου Εξωτερικών, Ζάο Λιζιάν, σχολιάζοντας την ένταση που έχει προκληθεί ανάμεσα σε Ελλάδα και Τουρκία για τον εξοπλισμό των ελληνικών νησιών, δήλωσε ότι η κυριαρχία και η εδαφική ακεραιότητα κάθε χώρας θα πρέπει να γίνονται σεβαστές.
«Καλώ τα μέρη να αποφεύγουν ενέργειες που μπορεί να οδηγήσουν σε κλιμάκωση της ένταση και επιλύσουν τη σύγκρουση μέσω διαλόγου, προστατεύοντας από κοινού την ειρήνη και τη σταθερότητα στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου», δήλωσε ο Ζάο Λιζιάν, τονίζοντας, πάντως, πως η Κίνα δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα κανενός μέρους.
Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας - Χάπια ιωδίου: «Εντελώς περιττή η χρήση τους στην Ελλάδα»
Ο φωτογράφος... ληστής έπεσε στα χέρια της αστυνομίας - Πώς αφαίρεσε χρήματα και χρυσαφικά από ηλικιωμένη
Police-Voice blog ➤
Δύο φορές επισκέφθηκε αδίστακτος κακοποιός μια ηλικιωμένη στο σπίτι της, στο Χολαργό με σκοπό να την ληστέψει.
Ο δράστης αρχικά εμφανίστηκε στην 74χρονη γυναίκα ως λογιστής των παιδιών της και της ζήτησε να φωτογραφήσει τα χρυσαφικά της για να μπορέσει να τα ασφαλίσει! Η ηλικιωμένη που απάντησε ότι δεν έχει χρυσαφικά και ο δράστης έφυγε άπραγος.
Την επόμενη ημέρα επέστρεψε και βρήκε την 74χρονη στην αυλή του σπιτιού της. Με την βία την έσπρωξε στο εσωτερικό της οικίας και της ζήτησε χρήματα.
Η γυναίκα του απάντησε αρνητικά και τότε ο ληστής έψαξε την τσάντα της και άρπαξε 800 ευρώ. Όμως δεν έμεινε ικανοποιημένος με τα χρήματα, και με έναν ανιχνευτή μετάλλων που είχε ερεύνησε όλα τα δωμάτια για χρυσαφικά. Σε ένα συρτάρι το μηχάνημα κάτι εντόπισε και ο κακοποιός ζήτησε από την ηλικιωμένη να το ξεκλειδώσει.
Όταν αρνήθηκε σύμφωνα με πληροφορίες του L&O την απείλησε πως θα την σκοτώσει. Η γυναίκα φοβήθηκε, άνοιξε το κομοδίνο, και ο ληστής άρπαξε μια χρυσή αλυσίδα με σταυρό και εξαφανίστηκε.
Όπως είπε η παθούσα στους αστυνομικούς ο κακοποιός διέφυγε με αυτοκίνητο ασημί χρώματος. Λίγες ημέρες αργότερα ο νεαρός κακοποιός έπεσε σε τυχαίο έλεγχο αστυνομικών της ΔΙ. ΑΣ στη συμβολή των οδών Κιλκίς και Δοϊράνης στο Χολαργό. Το αυτοκίνητο που οδηγούσε ήταν κλεμμένο και προσήχθη στο τοπικό αστυνομικό τμήμα. Βάσει της περιγραφής που τους είχε δώσει η 74χρονη τα χαρακτηριστικά του ταίριαζαν με του φωτογράφου...ληστή.
Στο Τμήμα Ασφαλείας πήγε η ηλικιωμένη που ανεπιφύλακτα αναγνώρισε στο πρόσωπο του νεαρού τον δράστη που την λήστεψε.
Ο Έλληνας κακοποιός συνελήφθη και οδηγήθηκε ενώπιον των δικαστικών αρχών.
Δολοφονία στην Ανδραβίδα: Ο δράστης υποστηρίζει ότι δεν θυμάται τι έκανε στα παιδιά
Police-Voice blog ➤
Μεγάλο παραμένει ακόμα το σοκ στην Ανδραβίδα από το τετραπλό φονικό με τον 60χρονο δράστη μάλιστα να υποστηρίζει ότι δεν θυμάται τι έκανε στα παιδιά.
Ο καθ’ ομολογίαν δράστης, με αλεξίσφαιρο γιλέκο, οδηγήθηκε στον ανακριτή και έλαβε νέα προθεσμία για να απολογηθεί αύριο με τους συγχωριανούς του να μην μπορούν να συγκρατήσουν την οργή τους. .
Ο Σπύρος Ανδριόπουλος, δικηγόρος του κατηγορουμένου, δήλωσε στο Live News ότι μίλησε με τον εντολέα του, ο οποίος ανέφερε ότι δεν ήταν τα ενοίκια η αιτία των δολοφονιών. Ο δικηγόρος του δεν μπόρεσε να αποκαλύψει περισσότερα.
Ιδιαίτερα, ο δράστης δήλωσε πως δεν θυμάται τι συνέβη με τα παιδιά: «Έχει δώσει την απάντηση από την προανάκριση, την Κυριακή το μεσημέρι, και είπε απλά ότι δεν θυμάται. Το ίδιο μου δήλωσε κι εμένα», είπε ο κ. Ανδριόπουλος. «Επικοινώνησα με ψυχίατρο και μου είπε ότι είναι δυνατόν η μνήμη να αποκλείσει πράγματα όταν είναι τραυματικά».
Σχετικά με τις ρατσιστικές αναρτήσεις του 60χρονου, ο δικηγόρος του είπε πως τέτοιες ακραίες απόψεις είναι κατακριτέες από τους πάντες στην κοινωνία, ενώ για την υπόθεση των δολοφονιών ανέφερε πως είναι ένα ειδεχθές έγκλημα που σοκάρει το πανελλήνιο.
Ο 60χρονος μάλιστα σκόπευε να διαφύγει στο εξωτερικό. Χωρίς όμως τα 15.000 ευρώ που έκρυβε στο σπίτι του και βρήκαν και κατάσχεσαν οι αστυνομικοί, δεν μπόρεσε να υλοποιήσει το σχέδιό του.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο δράστης ήταν γνωστός για τις ακραίες απόψεις και συμπεριφορές του με ροπή στον τζόγο, είχε πυροβολήσει στα πόδια γείτονες για ασήμαντες αφορμές, είχε δηλητηριάσει ζώα γιατί τον ενοχλούσαν , ενώ φέρεται να κακοποιούσε λεκτικά και σωματικά μέλη του πολύ στενού οικογενειακού του κύκλου.
Ελεύθερη η γιατρός του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου – Της ασκήθηκε δίωξη για τον θάνατο τροφίμου
Police-Voice blog ➤
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη άνευ όρων αφέθηκε, μετά την απολογία της στον ανακριτή, η γιατρός του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, όπου την περασμένη εβδομάδα έχασε τη ζωή της μια τρόφιμος ύστερα από επεισόδιο που προηγήθηκε με άλλο τρόφιμο.
Η 47χρονη ψυχίατρος, εις βάρος της οποίας ασκήθηκε ποινική δίωξη για θανατηφόρα έκθεση, στην απολογία της φέρεται να είπε ότι έλαβε όλα τα προβλεπόμενα μέτρα αλλά δεν μπόρεσε να αποτρέψει το αποτέλεσμα, τονίζοντας ότι όλα συνέβησαν πολύ γρήγορα.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, ο τρόφιμος με τον οποίο η θανούσα είχε επεισόδιο, φέρεται να είχε εμπλακεί προηγουμένως σε άλλο επεισόδιο με έναν ακόμη τρόφιμο, ο οποίος στη συνέχεια βρέθηκε στο κενό πέφτοντας από παράθυρο και νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο.
Οι συνθήκες υπό τις οποίες συνέβησαν όλα τα παραπάνω εξακολουθούν να ερευνώνται, όπως και τα αίτια θανάτου της γυναίκας και γι’ αυτό τον λόγο παραγγέλθηκε ιατροδικαστική εξέταση.
Πηγή ➤Απαγωγή Κυπαρίσση: Η ΕΛ.ΑΣ. αναζητά έναν ακόμα δράστη – Τον κατονόμασε ο «αρχηγός»
Police-Voice blog ➤
Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζεται η έρευνα της Αστυνομίας για τον εντοπισμό ασύλληπτου απαγωγέα ο οποίος κατονομάστηκε από τον 34χρονο «εγκέφαλο» της υπόθεσης της απαγωγής Κυπαρρίση.
Το πρόσωπο αυτό φέρεται να ονομάζεται «Γρηγόρης» και να είχε παρουσία στα δύο κρησφύγετα όπου κρατήθηκε ο όμηρος. Το στοιχείο αυτό δίνει νέα διάσταση στις έρευνες, καθώς φαίνεται ότι ο κύκλος των συλλήψεων δεν έχει ακόμα κλείσει.
Ο 34χρονος «εγκέφαλος» της απαγωγής, αφού ομολόγησε τις πράξεις του, στη συνέχεια φέρεται να ανέφερε στους αστυνομικούς ότι αποφάσισε να οργανώσει την αρπαγή του Κυπαρίσση τον Δεκέμβριο του 2021, φτιάχνοντας μία ομάδα που αποτελούνταν από τον 41χρονο (επίσης συλληφθέντα) και άτομο με το όνομα «Γρηγόρης» που δεν έχει ακόμα ταυτοποιηθεί και παραμένει ασύλληπτο. Το όνομα «Γρηγόρης» αναφέρεται στη δικογραφία στη λίστα με τους κατηγορουμένους.
Ο 34χρονος αρχηγός της οργάνωσης, πάντως, δεν αναφέρει ως συνεργό του την 39χρονη σύντροφο του 41χρονου (επίσης συλληφθείσα), η οποία αρνείται τις σε βάρος της κατηγορίες. Σημειώνεται ότι ο Γιώργος Κυπαρίσσης έχει αναφέρει ότι οι απαγωγείς του ήταν 6-7. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το Τμήμα Ανθρωποκτονιών αναζητά ακόμα 3-4 άτομα που παραμένουν ασύλληπτα.
Υπάρχουν άτομα που ο 34χρονος «εγκέφαλος» αρνήθηκε να κατονομάσει, ενώ άγνωστα παραμένουν για τις Αρχές τα δύο κρησφύγετα που χρησιμοποίησαν οι απαγωγείς. Ο Γιώργος Κυπαρίσσης κρατήθηκε τις πρώτες δύο ημέρες σε ένα κρησφύγετο και στη συνέχεια μεταφέρθηκε σε άλλο χώρο, όπου κρατήθηκε για 64 ημέρες (μέχρι δηλαδή την απελευθέρωσή του).
Ο 34χρονος οργανωτής της απαγωγής φέρεται να ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς ότι μετά την αποφυλάκισή του το 2020 αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα και ότι αποφάσισε το Δεκέμβριο του 2021 να οργανώσει την απαγωγή του Κυπαρίσση, γιατί –όπως είπε- το θύμα έδειχνε μέσα από τις αναρτήσεις του στα social media ότι είναι οικονομικά εύρωστος.
Πηγή ➤https://www.pronews.gr/Τρίτη 8 Μαρτίου 2022
«Μαϊμού» λοχίας εξαπάτησε γυναίκα από την Ορεστιάδα Θύμα πρωτοφανούς απάτης έπεσε όταν της είπε ότι είναι Ελληνοαμερικανός λοχίας
Police-Voice blog ➤
Θύμα πρωτοφανούς απάτης έπεσε μια γυναίκα από την Ορεστιάδα, που συγκινήθηκε από το δράμα το οποίο υποτίθεται ότι βίωνε ένας άγνωστός της άνδρας με τον οποίο συνομιλούσε μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας και προσφέρθηκε να τον βοηθήσει, όταν της είπε ότι είναι Ελληνοαμερικανός λοχίας που βρίσκεται με τη μονάδα του στρατού των ΗΠΑ στην Κένυα.
Ο συνομιλητής της ισχυρίστηκε ότι πρόκειται να συμμετάσχει σε επικίνδυνη αποστολή κι ότι ο μόνος τρόπος να μην πάρει μέρος είναι να παραιτηθεί από τον στρατό. Ομως, για να γίνει αυτό χρειαζόταν ποσό ύψους 3.000 ευρώ, τα οποία η Ελληνίδα πείστηκε να του στείλει. Ο «Ελληνοαμερικανός» αντιλήφθηκε πως είχε να κάνει με ευκολόπιστο θύμα και της ζήτησε κι άλλα χρήματα, δήθεν για να βγάλει εισιτήρια από την Αφρική και να έρθει στην Ελλάδα να τη συναντήσει!
Σε επιβεβαίωση των ισχυρισμών του, μάλιστα, της έδωσε να συνομιλήσει -πάντα μέσω της εφαρμογής- με έναν Αμερικανό… στρατηγό! Η γυναίκα τού έστειλε άλλα 11.000 ευρώ, αλλά από τότε ο άγνωστος διέκοψε κάθε επαφή μαζί της, με αποτέλεσμα να αντιληφθεί ότι την είχε εξαπατήσει.
Ετσι, υπέβαλε καταγγελία στην Ασφάλεια Ορεστιάδας και, σύμφωνα με το thrakinea.gr, οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι οι τραπεζικοί λογαριασμοί όπου κατατέθηκαν τα χρήματα βρίσκονται στην Αφρική, πράγμα που σημαίνει ότι δύσκολα θα βρεθεί η άκρη του νήματος λόγω του δαιδαλώδους εθνικού τραπεζικού συστήματος.
Πηγή ➤ https://www.newsbreak.gr