Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2025

Κινηματογραφική καταδίωξη Αυτοκίνητο με ρομα εμβόλισε περιπολικό δύο φορές και συνεχίζει την τρελή πορεία του...Οι αστυνομικοί κατάφεραν να συλλάβουν

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Δεν σταμάτησαν σε σήμα και «εμβόλισαν» περιπολικό δύο φορές

Οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον έναν ρομα  από τους δράστες και καταδιώκουν τους άλλους δύο…

 
Στο αμάξι επέβαιναν τρία άτομα, με τον οδηγό να εμβολίζει το περιπολικό και να συνεχίζει την τρελή πορεία

Σκηνές από ταινία δράστης το βράδυ της Τρίτης (07/01/2025) στα Καμένα Βούρλα, όταν ένα αυτοκίνητο δεν σταμάτησε σε σήμα αστυνομικών και ξεκίνησε άγρια καταδίωξη.


Σύμφωνα με το LamiaReport μετά την άρνηση του ύποπτου οχήματος ξεκίνησε καταδίωξη από την Αστυνομία με σκοπό να το «εγκλωβίσουν» σε τοπικό δρόμο στα Καμένα Βούρλα.


Στο αμάξι επέβαιναν τρία άτομα, με τον οδηγό να εμβολίζει το περιπολικό και να συνεχίζει την τρελή πορεία. Στο ύψος του νεκροταφείου οι αστυνομικοί για μία ακόμη φορά εγκλώβισαν το ύποπτο όχημα και οι τρεις επιβάτες του το εγκατέλειψαν, ο ένας φεύγοντας προς Καρυά κι οι άλλοι προς τη Λουτρόπολη.


Οι αστυνομικοί κατάφεραν να συλλάβουν τον έναν από τους δράστες, που είναι Ρομά και αναζητούν μέσα στις πολυκατοικίες τους άλλους δύο.


Στην καταδίωξη συμμετέχουν εκτός από αστυνομικοί του ΑΤ Καμένων Βούρλων, αστυνομικοί της ΟΠΚΕ Λοκρών, καθώς και της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λαμίας.


Διαβάστε Περισσότερα »

Σέλι: «Τα κατάφερα χάρη στους πυροσβέστες, είχα πίστη στο Θεό» - Τα πρώτα λόγια του 23χρονου σκιέρ «Πέρασα ζόρικα αλλά όλα καλά» ....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
«Τα κατάφερα χάρη στους πυροσβέστες, ήμουν τυχερός. Είχα πίστη στον Θεό». Αυτά ήταν - μεταξύ άλλων - τα πρώτα λόγια του 23χρονου Παναγιώτη που αγνοούνταν από τη Δευτέρα (6/1) από το χιονοδρομικό κέντρο Σελίου όπου είχε πάει μαζί με την παρέα του, κι εντοπίστηκε σώος σήμερα σε δασικό φυλάκιο στην περιοχή «Πριόνια».

«Είμαι πολύ καλά. Ευχαριστώ τους Πυροσβέστες που ήρθαν και με έβγαλαν, πέρασα ζόρικα αλλά όλα καλά» δήλωσε.

Σχετικά με την περιπέτειά του τόνισε ότι βγήκε εκτός πίστας κι έπειτα χάθηκε: «Έχασα την πίστα, βγήκα λίγο έξω, έσπασε και μία δέστρα από το snowboard και ψιλοχάθηκα. Ήμουν ψύχραιμος και όλα καλά, τυχαία με βρήκαν» τόνισε χαρακτηριστικά ο 23χρονος.

«Όλα ήταν καλά, είχε ξαστεριά, έβαλα και τη φωτιά μου, πέρασα πολύ ωραία».

Δείτε βίντεο από τις δηλώσεις του:


 



 

Ευτυχώς όλα πήγαν καλά, λέει ο αδερφός του

«Ευτυχώς ο αδελφός μου βρέθηκε και είναι καλά! Τώρα περιμένουμε να έρθει για να τον δούμε. Όλα πήγανε καλά ευτυχώς, είναι κομάντο και ξέραμε ότι θα τα καταφέρει. Ευτυχώς, έγινε και είμαστε όλοι ανακουφισμένοι, περιμένουμε να μάθουμε από εκείνον τι ακριβώς έγινε» είπε νωρίτερα ο αδελφός του 23χρονου Παναγιώτη μιλώντας στο protothema.gr

Σύμφωνα με όσα έμαθε η οικογένεια, ο 23χρονος έφυγε από μια πίστα και έφτασε σε ένα εκκλησάκι. Σήμερα το πρωί περπάτησε κι άλλο και τελικά τον βρήκαν στο καταφύγιο όπου εντοπίστηκε σώος και αβλαβής. 

«Εχθές το πρωί πήγαμε για snowboard. Φτάσαμε με το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο αδελφός μου. Όταν άργησε να επιστρέψει ανησυχήσαμε και αρχίσαμε να ψάχνουμε αν είναι καλά. Ο αδελφός μου έχει εμπειρία στον snowboard» πρόσθεσε.


 Πηγή ➤   https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2025

«Έλουσε» το σπίτι της με εύφλεκτο υγρό νόμιζε ότι της έκαναν μάγια ...Η 62χρονη πήρε ένα μπιτόνι γεμάτο ....και το έριξε σε τοίχους και πόρτες της πολυκατοικίας της...

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Η 62χρονη πήρε ένα μπιτόνι γεμάτο πετρέλαιο ή βενζίνη και το έριξε σε τοίχους και πόρτες της πολυκατοικίας της

«Παρανάλωμα του πυρός» επιχείρησε να κάνει το σπίτι της μία γυναίκα από το Ηράκλειο Κρήτης, όπου πήγε να βάλει φωτιά σε πολυκατοικία με την ιδέα ότι κάποιος της έκανε…μάγια!


Η 62χρονη γυναίκα από το Ηράκλειο, πήρε ένα μπιτόνι γεμάτο πετρέλαιο ή βενζίνη και το έριξε σε τοίχους και πόρτες της πολυκατοικίας της, προκειμένου να του βάλει φωτιά. Το συμβάν σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας (07.01.2025), όταν οι υπόλοιποι ένοικοι την είδαν να κρατάει αναπτήρα και κάλεσαν τις αρχές.


  Σύμφωνα με το patris.gr, η γυναίκα πρόλαβε και έβαλε φωτιά σε ένα κλαδάκι και τότε οι γείτονες έντρομοι αντιλήφθηκαν τι σκόπευε να κάνει με το σπίτι και άρχισαν να ρίχνουν νερά προκειμένου να μην «λαμπαδιάσει» το κτίριο.

Η 62χρονη νόμιζε ότι της έχουν κάνει μάγια και για αυτό προσπάθησε να κάνει την πολυκατοικία «στάχτη».


Διαβάστε Περισσότερα »

Ένοχη και στο Εφετείο η 37χρονη για την απα γω γή και τον βι α σμό της μικρής Μαρκέλλας επέβαλε Ποινή κάθειρξης 19,5 ετών...

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Στην 37χρονη δεν αναγνωρίστηκε κανένα ελαφρυντικό και μετά την ετυμηγορία των δικαστών επέστρεψε στις φυλακές

Ποινή κάθειρξης 19,5 ετών επέβαλε το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Θεσσαλονίκης στην 37χρονη για την αρπαγή και σεξουαλική κακοποίηση της μικρής Μαρκέλλας στη συμπρωτεύουσα – υπόθεση είχε συγκλονίσει την κοινή γνώμη.


Το Δικαστήριο στη Θεσσαλονίκη έκρινε την 37χρονη και πάλι ένοχη για «αρπαγή, βιασμό και γενετήσιες πράξεις εις βάρος ανηλίκου», όπως επίσης για «προμήθεια και κατοχή ναρκωτικών (για ιδία χρήση) και έκθεση σε κίνδυνο».


Δεν της αναγνωρίστηκε κανένα ελαφρυντικό και μετά την ετυμηγορία των δικαστών επέστρεψε στις φυλακές.


Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε κάθειρξη 21 ετών και 7 μηνών.


Στο εδώλιο του ίδιου Δικαστηρίου κάθισε ένας 44χρονος, ο οποίος καταδικάστηκε σε φυλάκιση 2 ετών, με 3ετή αναστολή, για το πλημμέλημα της παρασιώπησης εγκλημάτων, επειδή γνώριζε για τις πράξεις της 37χρονης και δεν τις κατήγγειλε στις Αρχές. Ο ίδιος, στο πρωτοβάθμιο δικαστήριο είχε καταδικαστεί για συνέργεια στην αρπαγή και τού είχε επιβληθεί φυλάκιση 4 ετών (ήταν ελεύθερος ενόψει του Εφετείου).


«Ήταν καλός στο να με χειρίζεται. Ήμουν σαν στρατιωτάκι»

Στην απολογία της, η βασική κατηγορούμενη έκανε στροφή 180 μοιρών όσον αφορά την υπερασπιστική της θέση, κατηγορώντας ευθέως τον 44χρονο ως «εμπνευστή» της αρπαγής και τονίζοντας ότι ενεργούσε καθ’ υπόδειξή του κι ότι εκείνος ασέλγησε εις βάρος της ανήλικης. «Ήταν καλός στο να με χειρίζεται. Ήμουν σαν στρατιωτάκι», είπε -μεταξύ άλλων- και ζήτησε συγγνώμη από τους οικείους της 15χρονης (σήμερα) παθούσας. «Έχω μετανιώσει πάρα πολύ, μία συγγνώμη είναι λίγη, το μετανιώνω κάθε μέρα. Ζω και παλεύω με τις ενοχές μου. Ντρέπομαι για τον εαυτό μου, τον μισώ», πρόσθεσε.


Από την πλευρά του, ο 44χρονος αρνήθηκε την εμπλοκή του στην υπόθεση, ενώ ανέφερε ότι συνευρισκόταν επί πληρωμή με την 37χρονη έπειτα από γνωριμία σε σχετικές σελίδες του διαδικτύου. «Όταν άκουσα για το Amber Alert έπαθα σοκ. Την πίεζα να πάρει τηλέφωνο την αστυνομία και να δώσει πίσω το παιδί. Με είχε πείσει με το παραμύθι της. Αν ήξερα ότι το παιδί κινδύνευε θα έπαιρνα εγώ ο ίδιος την αστυνομία. Δεν μου είχε περάσει από το μυαλό ότι το παιδί κινδυνεύει», ανέφερε στην απολογία του.


«Ένας άγγελος ήταν… Μέχρι και τώρα είναι τρομαγμένη, την παρακολουθούν ψυχολόγοι»


Είχε προηγηθεί η κατάθεση της μητέρας της ανήλικης, η οποία ανατρέχοντας πίσω στον χρόνο, περιέγραψε την υπόθεση, όπως τη βίωσε εκείνη.


«Μέναμε στην ίδια οικοδομή, ήμασταν γείτονες, δεν κάναμε παρέα, αλλά έκαναν παρέα τα παιδιά μας», είπε η μάρτυρας, αναφερόμενη στην κατηγορούμενη. Μιλώντας για τη στιγμή που συνάντησε την κόρη της στο νοσοκομείο, μετά την απελευθέρωσή της, είπε:


«Ήταν τρομαγμένη, φοβισμένη, έκλαιγε συνεχώς». Διερωτήθηκε, δε, ποιος ήταν ο λόγος που η 37χρονη πήρε το ανήλικο παιδί και πρόσθεσε: «Ας έπαιρνε εμένα».


Όπως κατέθεσε η ίδια, η κόρη της εξακολουθεί να διαμένει σε δομή φιλοξενίας ανηλίκων και την επισκέπτεται δύο φορές τον μήνα.

«Ένας άγγελος ήταν… Μέχρι και τώρα είναι τρομαγμένη, την παρακολουθούν ψυχολόγοι», ανέφερε η μητέρα.


Πηγή ➤  https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Σε ένα θρίλερ για γερά νεύρα εξελίσσεται ....Λάρισα: Πληροφορίες ότι ο 39χρονος είναι εν ζωή και βρίσκεται σε κλειστό χώρο στη Θεσσαλία....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Άτομο τηλεφώνησε στη «Γραμμή Ζωής» και υποστήριξε πως ο 39χρονος που αγνοείται βρίσκεται σε κλειστό χώρο σε περιοχή της Θεσσαλίας

Σε ένα θρίλερ για γερά νεύρα εξελίσσεται η υπόθεση της εξαφάνισης του 39χρονου Βασίλη στη Λάρισα ο οποίος αγνοείται από τις 30 Δεκεμβρίου 2024.

Την ώρα που τα συνεργεία της Πυροσβεστικής και των εθελοντών ερευνούν σπιθαμή προς σπιθαμή τον Πηνειό ποταμό και την ευρύτερη περιοχή καθώς εκεί εθεάθη τελευταία φορά ο 39χρονος, ένα τηλεφώνημα που έγινε στη «Γραμμή Ζωής» έρχεται να δώσει νέες διαστάσεις στη μυστηριώδη εξαφάνιση.


Σύμφωνα με το άτομο που τηλεφώνησε στη ΜΚΟ ο αγνοούμενος είναι εν ζωή και βρίσκεται σε περιοχή της Θεσσαλίας. Μάλιστα, το άτομο ανέφερε ότι ο 39χρονος Βασίλης δεν περιφέρεται στους δρόμους αλλά βρίσκεται σε κλειστό χώρο. 


Η πληροφορία αυτή αμέσως μεταβιβάστηκε στις αστυνομικές αρχές και η Ασφάλεια της Λάρισας που έχει αναλάβει την υπόθεση θα ερευνήσει το σημείο που υποδείχθηκε από τον άνθρωπο που τηλεφώνησε στη «Γραμμή Ζωής».


Πηγή ➤  https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Ο 19χ ρονος που σκο τώ θη κε σε τροχαίο με μοτοσικλέτα, πήγαινε να πάρει τη μητέρα του από τη δουλειά....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Το δυστύχημα συνέβη λίγο μετά τις 16:00 χθες όταν ένα ΙΧ κινούμενο επι της Αποστολοπούλου έστριψε κάθετα και αριστερά προς την οδό Επτανήσου χωρίς να μειώσει ταχύτητα με αποτέλεσμα να παρασύρει τη μηχανή

Μια ακόμη τραγωδία στην άσφαλτο γράφτηκε ανήμερα των Φώτων στην περιοχή του Χαλανδρίου όπου ένας 19χρονος έχασε τη ζωή του καθώς η μηχανή που οδηγούσε παρασύρθηκε από ένα ΙΧ αυτοκίνητο.

Το δυστύχημα συνέβη λίγο μετά τις 4 χθες το απόγευμα όταν το ΙΧ, κινούμενο επι της οδού Αποστολοπούλου, στο ρεύμα προς Χαλάνδρι, έστριψε κάθετα, αριστερά προς την οδό Επτανήσου χωρίς να μειώσει ταχύτητα με αποτέλεσμα να παρασύρει τη μηχανή η οποία ερχόταν από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.

Από τη σφοδρή σύγκρουση ο 19χρονος αναβάτης της εκτινάχθηκε στο πεζοδρόμιο και έπεσε με το κεφάλι στο κράσπεδο με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 19χρονος Αντώνης πήγαινε να πάρει τη μητέρα του από τη δουλειά και να επιστρέψουν στο σπίτι τους αλλά η μοίρα του επεφύλασσε ένα άσχημο παιχνίδι.
Χαλάνδρι: Ο 19χρονος που σκοτώθηκε σε τροχαίο με μοτοσικλέτα, πήγαινε να πάρει τη μητέρα του από τη δουλειά

Τραγικές φιγούρες η μητέρα, και τα δύο του αδέλφια, οι οποίοι μόλις πριν από 8 μήνες είχαν θρηνήσει την απώλεια του πατέρα τους.

Στο σημείο της τραγωδίας, φίλοι του Αντώνη αφήνουν ένα λουλούδι και ανάβουν ένα κερί στη μνήμη του αδικοχαμένου αναβάτη.

Κάτοικοι της περιοχής κάνουν λόγο για μια διασταύρωση - «καρμανιόλα» στην οποία τα τελευταία χρόνια έχουν χάσει τη ζωή τους 5 οδηγοί αυτοκινήτων και μηχανών.

Αυτόπτης μάρτυρας του δυστυχήματος περιγράφει στο protothema.gr τα δραματικά δευτερόλεπτα μετά τη μοιραία σύγκρουση.


«Το παιδί ήταν κάτω, αυτό που βλέπετε, η κηλίδα του αίματος ήταν ένα ρυάκι. Έστριβε ο άλλος με ταχύτητα προς το στενό. Και έπεσε πάνω στο παιδί και το διέλυσε», αναφέρει.

Πηγή ➤  https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Οδηγοί τσακώθηκαν για μια θέση στάθμευσης - Ο ένας έβγαλε όπ λο και πυ ρο βό λη σε στον αέρα....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Οι Αρχές, έχοντας την περιγραφή του οχήματος του δράστη, διεξάγουν έρευνες για τον εντοπισμό του

Κινητοποίηση της Αστυνομίας βρίσκεται σε εξέλιξη στην Πάτρα, για τον εντοπισμό άνδρα που φέρεται να πυροβόλησε στον αέρα για εκφοβισμό.

Σύμφωνα με το tempo24.news, όλα συνέβησαν το μεσημέρι της Τρίτης (7/1), στην οδό Γαμβέτα, στην περιοχή του Αγίου Διονυσίου, όταν σύμφωνα με καταγγελία που έγινε στην ΕΛ.ΑΣ. οδηγός μετά από έντονο διαπληκτισμό που προηγήθηκε με άλλο οδηγό για μία θέση στάθμευσης, έβγαλε όπλο και πυροβόλησε στον αέρα.

Οι Αρχές, έχοντας την περιγραφή του οχήματος του δράστη, διεξάγουν έρευνες για τον εντοπισμό του.

Πηγή ➤  https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Αίσιο τέλος ....Βρέθηκε ζωντανός ο 23χρονος σκιέρ που αγνοούνταν στο Σέλι - Κατέρρευσαν οι δικοί του άνθρωποι όταν το έμαθαν

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Εντοπίστηκε από πυροσβέστες στη θέση «Πριόνια» και είναι καλά στην υγεία του - Θα μεταφερθεί προληπτικά σε νοσοκομείο για εξετάσεις

Αίσιο τέλος είχαν οι έρευνες για τον εντοπισμό του 23χρονου σκιέρ ο οποίος αγνοούνταν από το μεσημέρι της Δευτέρας (6/1) στο Σέλι Ημαθίας. 

Ο σκιέρ εντοπίστηκε από πυροσβέστες στη θέση «Πριόνια» όπου υπήρχε καταφύγιο και είναι καλά στην υγεία του. Ο 23χρονος θα μεταφερθεί προληπτικά σε νοσοκομείο για όλες τις εξετάσεις.

Στο άκουσμα της είδησης, συγγενείς του 23χρονου συγκινημένοι κατέρρευσαν.

Υπενθυμίζεται ότι η επιχείρηση για τον εντοπισμό του ξεκίνησε λίγο μετά τις 18:30 το απόγευμα της Δευτέρας, όταν και ενημερώθηκε η Πυροσβεστική για την εξαφάνιση του σκιέρ.

Ο νεαρός από το Κιλκίς, σύμφωνα με τις πληροφορίες, έκανε σκι σε διάφορες πίστες του χιονοδρομικού μόνος του, όταν χάθηκαν τα ίχνη του. Λίγες ώρες αργότερα, και αφού ο 23χρονος δεν επέστρεψε, οι φίλοι του ενημέρωσαν τις Αρχές ότι δεν μπορεί να τον εντοπίσουν για ώρες.

Βρέθηκε ζωντανός σε καταφύγιο ο 23χρονος σκιέρ που είχε εξαφανιστεί στο Σέλι Ημαθίας

Ο 23χρονος εντοπίστηκε από πυροσβέστες στη θέση «Πριόνια» σε καταφύγιο ξυλοκόπων. Ήταν το τελευταίο μέρος που είχε προγραμματίσει να εξερευνήσει

Ο 23χρονος εντοπίστηκε από πυροσβέστες σε καταφύγιο ξυλοκόπων στην περιοχή «Πριόνια», που ήταν μάλιστα το τελευταίο μέρος, το οποίο είχε προγραμματιστεί να εξερευνήσει. 


Μαζί του εκεί βρίσκονται άτομα από τις ομάδες που τον έψαχναν, ενώ σπεύδουν με ειδικά οχήματα να το παραλάβουν. Πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι καλά στην υγεία του και αναμένεται να μεταφερθεί προληπτικά στο πλησιέστερο νοσοκομείο για να υποβληθεί σε εξετάσεις.


Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, δεν αποκλείεται να μπέρδεψε πίστα με αντιπυρική ζώνη, καθώς αποπροσανατολίστηκε. 


Από νωρίς σήμερα το πρωί στις έρευνες για τον εντοπισμό του μετείχαν 35 πυροσβέστες με 15 οχήματα καθώς και ειδικό ερπυστριοφόρο όχημα, οι Ορειβατικές Ομάδες της 2ης και 5ης ΕΜΑΚ, διασωστικός σκύλος, ομάδες Σ.μη.Ε.Α., ελικόπτερο του Πυροσβεστικού Σώματος, δυνάμεις της ΕΛΑΣ,  εθελοντές και εθελοντικές ομάδες.

Ο νεαρός που είναι κομμωτής και κατάγεται από το Μεσαίο Θεσσαλονίκης, είχε ανέβει ανήμερα των Φώτων στο Σέλι με την παρέα του για να κάνει snowboard.

Κάποια στιγμή απομακρύνθηκε για να εξερευνήσει τις πλαγιές του χιονοδρομικού κέντρου, με αποτέλεσμα να χαθούν τα ίχνη του και να σημάνει συναγερμός. 


Πηγή ➤https://www.protothema.gr    https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

15 έφηβοι ξυλο κό πη σαν 17χ ρονο για μια κοπέλα και το ανέβασαν στο διαδίκτυο......γιατί ευχήθηκε «Καλή Χρονιά»..

https://www.police-voice.com/


Police-Voice blog ➤
Τον ξυλοκόπησαν γιατί ευχήθηκε «Καλή Χρονιά» σε συμμαθήτριά του

Άγριο ξυλοδαρμό δέχτηκε ένας έφηβος 17 ετών από συνομηλίκους τους το βράδυ της Πρωτοχρονιάς στην Κέρκυρα, ενώ οι ανήλικοι δράστες δεν δίστασαν να τραβήξουν βίντεο με τον ξυλοδαρμό και στη συνέχεια να το ανεβάσουν στα social media.


Η μητέρα του 17χρονου από την Κέρκυρα μίλησε στην τηλεόραση του Mega και ανέφερε πως μετά τον ξυλοδαρμό του γιου της: «Φοβάμαι μήπως αυτοί τον περιμένουν έξω από το σχολείο και του κάνουν χειρότερα».


Ο άγριος ξυλοδαρμός βιντεοσκοπήθηκε και ανέβηκε με ειρωνικά σχόλια στο διαδίκτυο. Το θύμα της επίθεσης μίλησε αποκλειστικά στο Corfu TV news και τον Διονύση Μάμαλο.


«Κυρίως με χτυπάγανε στο πρόσωπο, πίσω από το κεφάλι και με χτυπήματα που φαινόταν να είχαν μίσος μαζί μου». Στο βίντεο ντοκουμέντο φαίνονται οι νταήδες να χτυπούν βάναυσα τον ανήλικο σε κεφάλι και σώμα.


Οι δράστες τον έχουν περικυκλώσει και του επιτίθενται με μεγάλη μανία. Ένας από τους νεαρούς ανεβαίνει στο καπό αυτοκινήτου και με φόρα πέφτει πάνω στον 17χρονο.


Όλα έγιναν το βράδυ της Πρωτοχρονιάς. Ο μαθητής με τον αδελφό του είχαν βγει για να διασκεδάσουν και όπως περιγράφει η μητέρα του, αφορμή για το ασύλληπτο περιστατικό ήταν οι πρωτοχρονιάτικες ευχές που έδωσε ο γιός της σε μια κοπέλα λίγο πριν φύγει από το μαγαζί.


«Χαιρέτησε άλλη μια κοπέλα, συμμαθήτρια, φίλη του από το σχολείο “Χρόνια πολλά καλή χρονιά”. Μετά από λίγο έρχεται ένας φίλος του και του λέει: “Είναι ένα παιδί που σε θέλει έξω”. Μέσα σε λίγα λεπτά εμφανίστηκε μια συμμορία 15 άτομα» σημείωσε.


Το παιδί επέστρεψε σπίτι του με πολλά τραύματα και εξετάστηκε από γιατρό. Όμως ο εφιάλτης δεν τελείωσε εκεί. Τις επόμενες μέρες με ένα τηλεφώνημα άγνωστοι απείλησαν τον 17χρονο ακόμη και για την ζωή του.


«Δέχομαι απειλές από ανώνυμα τηλεφωνήματα, να μην κάνω τίποτα, να μην προχωρήσω το θέμα και πως θα βρούνε που μένω και θα με σκοτώσουν», είπε ο 17χρονος.


Η μητέρα κατήγγειλε το περιστατικό στην αστυνομία και ήδη 11 από τους ανήλικους που συμμετείχαν στην επίθεση έχουν αναγνωριστεί. Ο 17χρονος παραμένει σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση με την οικογένεια του πλέον να φοβάται να τον αφήσει να κυκλοφορήσει μόνο.


Πηγή ➤  https://www.newsit.gr


Διαβάστε Περισσότερα »

Λεωφορείο του ΚΤΕΛ ξέφυγε από την πορεία του ..το λεωφορείο πάτησε σε παγωμένη λάσπη στην άκρη....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Σύμφωνα με πληροφορίες  το λεωφορείο πάτησε σε παγωμένη λάσπη στην άκρη του οδοστρώματος, στο δρόμο Μορφοβουνίου - Μεσενικόλα

 Δεν υπήρξαν τραυματισμοί.....

Η ολισθηρότητα του οδοστρώματος λόγω πάγου, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, ήταν η αιτία που εξετράπη της πορείας του το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Καρδίτσας που εκτελούσε το πρωινό δρομολόγιο από την περιοχή της λίμνης Πλαστήρα προς την Καρδίτσα, την Τρίτη 7 Ιανουαρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του KarditsaLive.Net, το λεωφορείο πάτησε σε παγωμένη λάσπη στην άκρη του οδοστρώματος, στο δρόμο Μορφοβουνίου - Μεσενικόλα, και ολισθαίνοντας βγήκε εκτός. Στο όχημα υπήρχαν τέσσερις επιβάτες και κανείς δεν έπαθε το παραμικρό, καθώς κινούνταν με μικρή ταχύτητα και η εκτροπή ήταν πολλή ήπια, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του τοπικού μέσου. 

Οι τέσσερις επιβάτες απομακρύνθηκαν από την περιοχή με άλλο λεωφορείο.

Πηγή ➤  https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »