Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026

Δύο συλλήψεις για παραγωγή και διακίνηση πλαστών διαβατηρίων και ταυτοτήτων – Πάνω από 200.000 ευρώ τα παράνομα κέρδη.....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Χρησιμοποιούσαν κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος ως χώρο επαφών με δίκτυα διακίνησης μεταναστών, ενώ σε σπίτι λειτουργούσε πλήρως εξοπλισμένο εργαστήριο πλαστογραφίας

Στη σύλληψη δύο μελών εγκληματικής οργάνωσης για κατάρτιση πλαστών διαβατηρίων και άλλων ταξιδιωτικών εγγράφων, και παράνομη προώθηση μεταναστών σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία λειτουργούσε στα Κάτω Πατήσια, προχώρησαν οι αρχές την Τρίτη (16.06.2026).


Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης συνελήφθησαν έπειτα από έρευνα του Τμήματος Διαχείρισης Μετανάστευσης της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής. Στο πλαίσιο της αστυνομικής επιχείρησης, στα Κάτω Πατήσια, συνελήφθησαν δύο αλλοδαποί, ηλικίας 44 και 46 ετών, κατηγορούμενοι για σύσταση συμμορίας, πλαστογραφία άνω των 120.000 ευρώ, έγκλημα κατ’ εξακολούθηση, καθώς και κατοχή διαβατηρίων και ταξιδιωτικών εγγράφων τρίτων προσώπων.


Οι κατηγορούμενοι είχαν συγκροτήσει από τις αρχές του 2025 εγκληματική ομάδα με αντικείμενο την κατασκευή πλαστών δελτίων ταυτότηταςδιαβατηρίωναδειών διαμονής και άλλων ταξιδιωτικών εγγράφων, τα οποία προορίζονταν για τη διευκόλυνση παράνομων μετακινήσεων μεταναστών προς κράτη-μέλη της ΕΕ.


Όπως προέκυψε από την έρευνα της Αστυνομίας, η οργάνωση χρησιμοποιούσε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στα Κάτω Πατήσια ως χώρο επαφών με δίκτυα διακίνησης μεταναστών και παραλαβής παραγγελιών, ενώ σε παρακείμενο σπίτι λειτουργούσε πλήρως εξοπλισμένο εργαστήριο πλαστογραφίας.


Κατά την αστυνομική επιχείρηση εντοπίστηκε ο 44χρονος να βγαίνει από το παράνομο εργαστήριο έχοντας στην κατοχή του πέντε πλαστά δελτία ταυτότητας έτοιμα προς διάθεση, ενώ ακολούθησε η σύλληψη του 46χρονου στο κατάστημα που χρησιμοποιούσε η οργάνωση.


Στις έρευνες που πραγματοποιήθηκαν παρουσία δικαστικού λειτουργού κατασχέθηκαν:


  • 243 δελτία ταυτότητας διαφόρων ευρωπαϊκών χωρών,
  • 46 διαβατήρια,
  • 12 άδειες διαμονής,
  • 12 άδειες οδήγησης,
  • εννέα θεωρήσεις εισόδου (visa),
  • σελίδες διαβατηρίων, εξοπλισμός πλαστογράφησης,
  • ηλεκτρονικοί υπολογιστές,
  • εκτυπωτές,
  • αποθηκευτικά μέσα και
  • πλήθος υλικών κατασκευής εγγράφων.

Από την ανάλυση των κατασχεθέντων στοιχείων διαπιστώθηκε ότι το εργαστήριο διέθετε εξειδικευμένο λογισμικό και δυνατότητα μαζικής παραγωγής πλαστών ταξιδιωτικών εγγράφων υψηλής ποιότητας. Παράλληλα εντοπίστηκαν περισσότερα από 300 ψηφιακά πρότυπα εγγράφων διαφόρων κρατών.


Η τιμή πώλησης των πλαστών εγγράφων κυμαινόταν, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, από 150 ευρώ για δελτία αιτούντος άσυλο και άδειες οδήγησης έως 900 ευρώ για διαβατήρια. Το παράνομο οικονομικό όφελος της οργάνωσης εκτιμάται ότι υπερβαίνει τις 200.000 ευρώ.


Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Επιχειρήσεων και της δράσης EMPACT 2.2 EASTMED του κύκλου πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


 Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.


Πηγή ➤https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Δίνουν 3.000 ευρώ σε όποιον δώσει πληροφορίες για τον θάνατο των τριών αρκούδων.......

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία για το περιβάλλον, τα ζώα, το κυνήγι «Νέμεσις» αναφέρει ότι θα υπάρξει απόλυτη εχεμύθεια ενώ καταγγέλλει σάιτ κυνηγών και μεμονωμένους κυνηγούς για ηθική αυτουργία

Μέσα σε λίγα 24ωρα θανατώθηκαν τρεις αρκούδες στη Δυτική Μακεδονία, ανάμεσα στις οποίες και η μικρή Κίρκη, η νεαρή αρκούδα που περιέθαλπε η μη κερδοσκοπική οργάνωση ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ. Τώρα, η Πανελλήνια Ομοσπονδία για το περιβάλλον, τα ζώα, το κυνήγι, «Νέμεσις» έχει επικηρύξει τους υπεύθυνους για τις κτηνωδίες με 3.000 ευρώ.


Μετά τα τραγικά αυτά περιστατικά με τις νεκρές αρκούδες, η Πανελλήνια Ομοσπονδία για το περιβάλλον, τα ζώα, το κυνήγι «Νέμεσις» επικήρυξε με το ποσό των 3.000 ευρώ τον ή τους δράστες και κάλεσε όποιον μπορεί να δώσει ασφαλείς πληροφορίες να επικοινωνήσει. Στην ανάρτηση στο Facebook αναφέρεται πως θα υπάρχει απόλυτη εχεμύθεια ενώ καταγγέλλονται ως «ηθικοί αυτουργοί τα σάιτ των κυνηγών και μεμονωμένοι κυνηγοί».


Για τον θάνατο των ζώων, και ιδιαίτερα για την μικρή Κίρκη, ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ έκανε λόγο για την απουσία, με ελάχιστες εξαιρέσεις, οργανωμένης πρόληψης και άμεσης παρέμβασης από τους αρμόδιους μηχανισμούς σε σημερινή ανακοίνωσή της με αφορμή τον θάνατο των αρκούδων.

Δύο από τις αρκούδες σκοτώθηκαν από πυροβόλο όπλο και μία, η Κίρκη, από δηλητηριασμένο δόλωμα.


Αρκούδες


Το πρώτο περιστατικό είχε σημειωθεί στο Πυλωρί Κοζάνης όπου ένα αρκουδάκι μόλις 2,5 μηνών βρέθηκε νεκρό αφού πυροβολήθηκε πισώπλατα. Το δεύτερο περιστατικό πυροβολισμού, επίσης πισώπλατου, αφορά μια μεγάλη αρσενική αρκούδα 8 ετών, στο Αρμενοχώρι Φλώρινας.


Το τρίτο συμβάν αφορά τον θάνατο της Κίρκης η οποία τον Αύγουστο του 2025 τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο κοντά στο Δισπηλιό Καστοριάς και με αποτέλεσμα να την βρουν και να την φροντίσουν μέλη της περιβαλλοντικής οργάνωσης «Καλλιστώ» που την παρέδωσαν στον ΑΡΚΤΟΥΡΟ για περίθαλψη στις εγκαταστάσεις του.


Πριν λίγες ημέρες η μη κερδοσκοπική οργάνωση απελευθέρωσε υγιέστατη την Κίρκη στη φύση όμως τελικά στις 13 Ιουνίου η Κίρκη βρέθηκε νεκρή στην περιοχή της Κολχικής Φλώρινας μετά την κατανάλωση δηλητηριασμένου δολώματος (φόλας). Μάλιστα, οι άνθρωποι του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ την εντόπισαν χάρη στο GPS που φορούσε καθώς για ώρες παρέμενε ακίνητη στο ίδιο σημείο.


Στην ανάρτηση για τα τρία περιστατικά, ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ ανέφερε: «Τρεις νεκρές αρκούδες μέσα σε δύο ημέρες.


Η μία από αυτές ήταν η Κίρκη, η νεαρή αρκούδα που ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ περιέθαλψε και επανένταξε στη φύση πριν από λίγους μήνες.


Οι τρεις αυτές απώλειες δεν αποτελούν μεμονωμένα περιστατικά. Αποτελούν την πιο τραγική απόδειξη ότι η συνύπαρξη ανθρώπου και αρκούδας παραμένει χωρίς ουσιαστική διαχείριση.


Έναν χρόνο μετά την τελευταία δημόσια παρέμβασή μας για το ζήτημα, επανερχόμαστε ζητώντας από την Πολιτεία άμεση εφαρμογή των μέτρων που ήδη προβλέπονται, αλλά και ουσιαστική διερεύνηση των περιστατικών.


Οι εγκληματικές αυτές πράξεις δεν πρέπει να μείνουν, για μία ακόμη φορά, ατιμώρητες».


Η Κίρκη πριν μερικές εβδομάδες:

«Η Κίρκη τα κατάφερε! Το νεαρό αρκουδάκι που βρέθηκε σοβαρά τραυματισμένο στέκεται πια γερά στα πόδια του και έχει αναρρώσει πλήρως.


Με πολύ μεγάλη όρεξη για φαγητό και άγριο χαρακτήρα, ετοιμάζεται τώρα για το επόμενο βήμα: τις επόμενες ημέρες θα βγει στον μεγάλο περιφραγμένο χώρο δάσους, όπου θα ζήσει ώσπου να επανενταχθεί στη φύση.


Το πρόγραμμα περίθαλψης της Κίρκης υποστηρίζεται από το πρόγραμμα Large Carnivore Connect που υλοποιείται με χρηματοδότηση από το Prespa Ohrid Nature Trust – PONT», έγραφε σε ανάρτηση ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ. 


Πηγή ➤https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Επεισοδιακά συνεχίστηκε σήμερα η δίκη για τα Τέμπη: Συγγενείς θυμάτων στράφηκαν κατά της Κωνσταντοπούλου......

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Η αναφορά στην ομάδα Anubis προκάλεσε την αντίδραση του πατέρα του Βάιου Βλάχου – Η πρόεδρος ζήτησε αυτοσυγκράτηση, ενώ ο συγγενής του θύματος ζήτησε συγγνώμη για την έντονη αντίδρασή του - Διεκόπη η δίκη

Ένταση σημειώθηκε κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης στη δίκη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη μεταξύ συγγενών θυμάτων και της συνηγόρου συγγενών θυμάτων και τραυματία, Ζωής Κωνσταντοπούλου.

Η κ. Κωνσταντοπούλου ξεκίνησε την τοποθέτησή της για τα αιτήματα που υποβλήθηκαν νωρίτερα για την αυτοπρόσωπη παρουσία των κατηγορουμένων και την οπτικοακουστική κάλυψη και μετάδοση της δίκης.

Σε κάποιο σημείο της τοποθέτησής αναφέρθηκε στην Anubis Coldcase K9 Team και στη συνεισφορά της στον εντοπισμό βιολογικού υλικού θυμάτων.

Τότε αντέδρασε ο κ. Χρήστος Βλάχος, πατέρας του Βάιου Βλάχου, ενός εκ των 57 θυμάτων, φωνάζοντας «σιγά μην τα ανακάλυψε η Anubis».

Ακολούθησε έντονος διάλογος μεταξύ του κ. Βλάχου και της κ. Κωνσταντοπούλου με αποτέλεσμα το δικαστήριο να προχωρήσει σε σύντομη διακοπή.

Όταν επανήλθε, η πρόεδρος ζήτησε αυτοσυγκράτηση από όλους τους παράγοντες της δίκης.

«Το δικαστήριο δεν θα μπει στην ύβρη ότι κατανοεί, ότι μπορεί να καταλάβει τον πόνο των συγγενών», σημείωσε η πρόεδρος προσθέτοντας: «Όμως το να γίνεται η διαδικασία σε ήρεμους τόνους, επειδή θα ακούσουμε πολλά και από τους κατηγορουμένους, θα ήθελα όσο μπορεί ο καθένας ξεχωριστά να αυτοσυγκρατειται».

Η πρόεδρος τόνισε πως ο σκοπός της δίκης είναι να βρεθεί η αλήθεια. «Συγνώμη για τη διακοπή, και το δικαστήριο επηρεάζεται», επεσήμανε.

Πριν συνεχίσει την τοποθέτησή της η κ. Κωνσταντοπούλου, ο κ. Βλάχος δήλωσε: «Θέλω να ζητήσω συγνώμη απ' όλους που παραφέρθηκα».

Για το επεισόδιο, η κ. Κωνσταντοπούλου υποστήριξε, μεταξύ άλλων, πως η«διαίρεση των συγγενών εξυπηρετεί εκείνους που επιθυμούν και εξ' αρχής ασχολούνται με το να συγκαλύψουν την υπόθεση».

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Άνδρας εισέβαλε στο δημαρχείο και προκάλεσε ζημιές στο γραφείο του δημάρχου....Κατά την εισβολή του προκάλεσε ζημιές σε έπιπλα και γυάλινα αντικείμενα,.....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Κατά την εισβολή του προκάλεσε ζημιές σε έπιπλα και γυάλινα αντικείμενα, ενώ φέρεται να εκστόμιζε απειλές

Αναστάτωση προκλήθηκε το πρωί της Πέμπτης στο Δημαρχείο Ρεθύμνου, όταν δημότης εισέβαλε αιφνιδιαστικά στο γραφείο του δημάρχου Γιώργη Χ. Μαρινάκη και προκάλεσε εκτεταμένες φθορές.

Σύμφωνα με το flashnews.gr, ο δράστης μπήκε στο Γραφείο Δημάρχου, ενώ ο κ. Μαρινάκης απουσίαζε στην Αθήνα για υπηρεσιακούς λόγους. Κατά την εισβολή του προκάλεσε ζημιές σε έπιπλα και γυάλινα αντικείμενα, ενώ φέρεται να εκστόμιζε απειλές.

Πριν φτάσει στο γραφείο του δημάρχου, είχε προκαλέσει φθορές και στην είσοδο του Δημαρχείου, όπου αναποδογύρισε και πέταξε στον δρόμο τα σταντ με αφίσες πολιτιστικών εκδηλώσεων.

Άνδρας εισέβαλε στο δημαρχείο Ρεθύμνου και προκάλεσε ζημιές στο γραφείο του δημάρχου


Ο δήμαρχος Ρεθύμνου βρισκόταν στην Αθήνα, όπου συμμετείχε ως ομιλητής στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης, με αντικείμενο τη συνέχιση της επεξεργασίας του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών για τον Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Άνδρας εισέβαλε στο δημαρχείο Ρεθύμνου και προκάλεσε ζημιές στο γραφείο του δημάρχου
Μετά το περιστατικό, στο Δημαρχείο έσπευσαν άμεσα ο Αστυνομικός Διευθυντής Ρεθύμνου Χρήστος Παπαδάκης, καθώς και στελέχη της Αστυνομικής Διεύθυνσης και της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ρεθύμνου.

Οι αστυνομικοί πραγματοποίησαν αυτοψία στον χώρο που υπέστη τις ζημιές και έλαβαν καταθέσεις από αυτόπτες μάρτυρες προκειμένου να καταγραφούν με ακρίβεια οι συνθήκες του περιστατικού.

Λίγα λεπτά μετά το συμβάν, ο δράστης εντοπίστηκε και συνελήφθη στο πλαίσιο της Αυτόφωρης Διαδικασίας, ενώ στη συνέχεια οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα.

Ο Δήμος Ρεθύμνης κατέθεσε μήνυση σε βάρος του για διατάραξη της λειτουργίας του Δήμου, καθώς και για φθορά ξένης ιδιοκτησίας και δημόσιας περιουσίας.

Παράλληλα, ο Δήμος ζητά την παραδειγματική τιμωρία του δράστη, καθώς και την αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν από την επίθεση στους χώρους του Δημαρχείου.


Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Μνημείο για αστυνομικό της ανθυπαστυνόμου Μαρίας Ζαφείρη που σκοτώθηκε όταν πήγε να σταματήσει καβγά οδηγών ..., παρουσία Χρυσοχοΐδη η τελετή

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Στη μνήμη της ανθυπαστυνόμου θα μετονομαστεί η κοινοτική οδός μπροστά από το αστυνομικό τμήμα Σιθωνίας

Μνημείο στη μνήμη της ανθυπαστυνόμου Μαρίας Ζαφείρη η οποία άφησε την τελευταία της πνοή πριν από έναν χρόνο μετά από σοβαρό τραυματισμό που υπέστη όταν παρασύρθηκε από φορτηγάκι έξω από τον Άγιο Νικόλαο στη Χαλκιδική, όπου είχε σημειωθεί θανατηφόρο τροχαίο, θα ανεγερθεί στην είσοδο του αστυνομικού τμήματος Σιθωνίας.

Η τελετή των αποκαλυπτηρίων θα πραγματοποιηθεί αύριο Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 και ώρα 10:30 παρουσία του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, σύμφωνα με το voria.gr. Μάλιστα στη μνήμη της ανθυπαστυνόμου θα μετονομαστεί η κοινοτική οδός μπροστά από το αστυνομικό τμήμα Σιθωνίας.

Υπενθυμίζεται ότι η 46χρονη Μαρία, μητέρα τεσσάρων παιδιών, έφερε πολλαπλά τραύματα στο κεφάλι και σε όλο της το σώμα και νοσηλευόταν στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο, όπου κατέληξε μετά από σχεδόν δύο μήνες.


Το τροχαίο

Η 46χρονη Μαρία ήταν μέλος πληρώματος περιπολικού που κατά τη διάρκεια περιπολίας βρέθηκε μπροστά σε επεισόδιο, ανάμεσα σε δύο νεαρούς οδηγούς, ενός 26χρονου και ενός 34χρονου (ο οποίος κατέληξε), στο 41ο χιλιόμετρο της επαρχιακής οδού Νέων Μουδανιών - Σάρτης.

Η 46χρονη και ένας συνάδελφός της πήγαν να μεσολαβήσουν και να χωρίσουν τους δύο οδηγούς που έχοντας ακινητοποιήσει τα οχήματά τους στην άκρη του οδοστρώματος, πιάστηκαν στα χέρια. Τη στιγμή εκείνη πέρασε από το σημείο φορτηγάκι με οδηγό έναν 62χρονο ψαρά και παρέσυρε τον 34χρονο και την αστυνομικό. Ο πρώτος έχασε ακαριαία τη ζωή του, ενώ η αστυνομικός διακομίστηκε βαριά τραυματισμένη στο νοσοκομείο όπου και άφησε την τελευταία της πνοή.

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Εξαρθρώθηκε κύκλωμα παράνομης συνδρομητικής τηλεόρασης με 86.000 πελάτες: Συλλήψεις και κέρδη που ξεπερνούν τα 7 εκατ. ευρώ Τα μέλη της οργάνωσης δρούσαν από το 2017,,,,

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Τα μέλη της οργάνωσης δρούσαν από το 2017 - Πώς με την χρήση εξειδικευμένου τεχνολογικού εξοπλισμού αναμετέδιδαν παράνομα πρόγραμμα συνδρομητικών καναλιών μέσω διαδικτύου

Κέρδη μαμούθ είχαν αποκομίσει μέλη εγκληματικής οργάνωσης που δραστηριοποιούνταν στην κατ’ επάγγελμα και κατ’ εξακολούθηση παράνομη παροχή υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης.

Η οργάνωση αποδομήθηκε από στελέχη του Τμήματος Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Κρήτης. Κατά την έρευνα εντοπίστηκε βάση δεδομένων που εμφάνιζε περισσότερους από 86.000 πελάτες – τελικούς χρήστες, με το συνολικό περιουσιακό όφελος που αποκόμισαν τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης να υπολογίζεται σε τουλάχιστον 7.000.000 ευρώ και τη συνολική ζημία των νόμιμων παρόχων να εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 50.000.000 ευρώ.

Η επιχείρηση που στήθηκε

Για τον τερματισμό της δράσης τους πραγματοποιήθηκε πρωινές ώρες χθες, Τρίτη 16 Ιουνίου 2026, σε περιοχές του Ηρακλείου Κρήτης, Αττικής, Αγρινίου, Κέρκυρας και Σάμου, συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση με τη συνδρομή αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Οικονομικών Εγκλημάτων της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος, της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κέρκυρας, Σάμου και Αγρινίου, καθώς και εξειδικευμένων στελεχών της Υποδιεύθυνσης Ψηφιακής Εγκληματολογικής Έρευνας και Ανάλυσης της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών, ενώ συνδρομή παρασχέθηκε και από εξειδικευμένο κλιμάκιο στελεχών της Εταιρείας Προστασίας Οπτικοακουστικών Έργων (ΕΠΟΕ).

Επτά συλλήψεις

Στο πλαίσιο της επιχείρησης συνελήφθησαν έξι άνδρες και μία γυναίκα, ηλικίας 63, 40, 73, 39, 31, 42 και 36 ετών, ενώ επιπλέον κατηγορούνται πέντε συνεργοί τους, μέλη της οργάνωσης και 71 τελικοί χρήστες – συνδρομητές της παράνομης παρεχόμενης υπηρεσίας.
Εξαρθρώθηκε κύκλωμα παράνομης συνδρομητικής τηλεόρασης με 86.000 πελάτες: Συλλήψεις και κέρδη που ξεπερνούν τα 7 εκατ. ευρώ
Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους αφορά τα –κατά περίπτωση– αδικήματα της εγκληματικής οργάνωσης κατ’ επάγγελμα και κατ’ εξακολούθηση, παράβασης της νομοθεσίας για την πνευματική ιδιοκτησία, της προστασίας των συνδρομητικών υπηρεσιών και της διακεκριμένης νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες.

Δρούσαν από το 2017

Όπως προέκυψε από την έρευνα, τα μέλη της οργάνωσης, τουλάχιστον από τα 2017, είχαν αναπτύξει μία ιδιαίτερα οργανωμένη και πολυεπίπεδη υποδομή παράνομης αναμετάδοσης συνδρομητικού οπτικοακουστικού περιεχομένου μέσω διαδικτύου (IPTV), η οποία λειτουργούσε αδιάλειπτα επί σειρά ετών και εξυπηρετούσε μεγάλο αριθμό χρηστών τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Πιο αναλυτικά, τα μέλη της οργάνωσης αποκτούσαν παράνομα πρόσβαση σε προστατευόμενο οπτικοακουστικό περιεχόμενο που διατίθεται νόμιμα από συνδρομητικές τηλεοπτικές πλατφόρμες και παρόχους υπηρεσιών streaming.

Ακολούθως, με τη χρήση εξειδικευμένου τεχνολογικού εξοπλισμού, λογισμικού και κατάλληλα διαμορφωμένων συστημάτων αποκωδικοποίησης, συγκέντρωναν το περιεχόμενο αυτό και το αναμετέδιδαν παράνομα μέσω διαδικτύου στους «συνδρομητές» τους, παρέχοντας πρόσβαση σε χιλιάδες τηλεοπτικά κανάλια, αθλητικές διοργανώσεις, κινηματογραφικές ταινίες, σειρές και λοιπό ψηφιακό περιεχόμενο σε τιμή πολύ χαμηλότερη από αυτή των νόμιμων συνδρομών.

Για την υποστήριξη της εν λόγω παράνομης δραστηριότητας είχαν αναπτύξει εκτεταμένη δικτυακή υποδομή αποτελούμενη από διακομιστές, εγκατεστημένους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ενώ χρησιμοποιούσαν ενδιάμεσους διακομιστές, υπηρεσίες εικονικών ιδιωτικών δικτύων (VPN), μηχανισμούς απόκρυψης της πραγματικής τοποθεσίας των συστημάτων τους, καθώς και συστηματική εναλλαγή διαδικτυακών διευθύνσεων και ονομάτων τομέων (domains), προκειμένου να δυσχεραίνουν τον εντοπισμό τους και να παρακάμπτουν τα μέτρα αποκλεισμού που εφαρμόζονται από τις αρμόδιες Αρχές και τους νόμιμους παρόχους.

Παράλληλα, η οργάνωση διέθετε κεντρικό σύστημα διαχείρισης συνδρομητών, μέσω του οποίου πραγματοποιούνταν η καταχώριση νέων πελατών, η ενεργοποίηση και ανανέωση συνδρομών, η διαχείριση των λογαριασμών χρηστών και η παρακολούθηση της λειτουργίας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Η δομή της εμφάνιζε χαρακτηριστικά επαγγελματικής επιχείρησης, καθώς τα μέλη της είχαν αναλάβει διακριτούς ρόλους, όπως η τεχνική διαχείριση της υποδομής, η τροφοδότηση και επικαιροποίηση του διαθέσιμου περιεχομένου, η διαχείριση των συνδρομητών, καθώς και η παροχή συνεχούς τεχνικής υποστήριξης για την αντιμετώπιση προβλημάτων και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της υπηρεσίας.

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Βάρκιζα: Λαγοκέφαλος δάγκωσε ηλικιωμένη που κολυμπούσε...οι γιατροί χρειάστηκε να της κάνουν ράμματα για να κλείσουν το τραύμα....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Σε κατάσταση σοκ και με ένα βαθύ τραύμα στο πόδι κατέληξε μια ηλικιωμένη γυναίκα στη Βάρκιζα, όταν δέχθηκε απρόσμενη επίθεση από λαγοκέφαλο την ώρα που απολάμβανε το μπάνιο της.

Το ψάρι την πλησίασε και τη δάγκωσε με δύναμη, αναγκάζοντάς την να βγει εσπευσμένα από το νερό ζητώντας βοήθεια.

Η άτυχη λουόμενη μεταφέρθηκε άμεσα για την παροχή πρώτων βοηθειών, όπου οι γιατροί χρειάστηκε να της κάνουν ράμματα για να κλείσουν το τραύμα.

Με αφορμή το περιστατικό, οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, υπενθυμίζοντας ότι οι λαγοκέφαλοι διαθέτουν εξαιρετικά ισχυρά σαγόνια και κοφτερά δόντια που μπορούν να προκαλέσουν σοβαρότατες σωματικές βλάβες.

Remaining Time 0:00
 

Το συγκεκριμένο συμβάν έρχεται να προστεθεί σε μια ανησυχητική λίστα παρόμοιων επιθέσεων που έχουν καταγραφεί το τελευταίο διάστημα στις ακτές της Αττικής.

Η συχνή πλέον εμφάνιση του τοξικού αυτού είδους στα ρηχά έχει σκορπίσει τον τρόμο στους πολίτες, όπως αναφέρει το notia.

Έκδοση οδηγιών από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό για την αντιμετώπιση δαγκώματος από το συγκεκριμένο ψάρι.


Τι κάνουμε αν μας δαγκώσει λαγοκέφαλος

Στο θέμα αναφέρθηκε η Ιωάννα Φωτοπούλου από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, η οποία έδωσε συμβουλές για το τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση που μας δαγκώσει λαγοκέφαλος.


Αρχικά, τόνισε ότι «το θέμα μας έχει ανησυχήσει όλους» και είπε πως ο λαγοκέφαλος «εφόσον βγαίνει στα ρηχά οτιδήποτε κινείται ή γυαλίζει, το προκαλεί».

«Το μήνυμα που μεταφέρουμε είναι επειδή είναι δυνατόν να τον παρατηρήσουμε στα ρηχά, αυτό που είναι το πιο ασφαλές να κάνουμε, είναι σιγά σιγά να απομακρυνθούμε, να βγούμε από τη θάλασσα. Δεν υπάρχει λόγος ούτε να το πλησιάσουμε, ούτε να προσπαθήσουμε να το πιάσουμε. Φυσικά δεν μπορούμε να προβλέψουμε το αναπάντεχο. Δεν μπορούμε να κοιτάμε συνέχεια κάτω, μπορεί τα νερά να είναι θολά», είπε και υπογράμμισε ότι θα πρέπει να θυμόμαστε ότι ο λαγοκέφαλος δεν είναι τοξικός, αλλά μπορεί να προκαλέσει σοβαρό τραυματισμό και ενδεχομένως αιμορραγία, που ενδέχεται να είναι και έντονη.


Στη συνέχεια, έδωσε συγκεκριμένες οδηγίες για τα όσα πρέπει να κάνουμε, εάν μας δαγκώσει λαγοκέφαλος. «Το πρώτο που κάνουμε αν το τραύμα είναι μικρό, μπορούμε να ξεπλύνουμε με νερό και σαπούνι. Θέλουμε καθαρό, τρεχούμενο νερό, έστω και εμφιαλωμένο. Πρέπει να ξεπλυθεί πολύ καλά. Δεν βάζουμε τοπικά αντισηπτικά γιατί δεν θέλουμε να αλλοιώσουμε την εικόνα του τραύματος. Οπωσδήποτε πρέπει να το δει γιατρός για να λάβει το άτομο μία εξειδικευμένη φροντίδα. Ο κίνδυνος πάντα εγκυμονεί στην πρόκληση του τραύματος, μπορεί να μολυνθεί, μπορεί να χρειάζεται ράμματα. Σε περίπτωση αιμορραγίας, πιέζουμε άμεσα το σημείο του τραύματος με καθαρά πανιά και αν είναι στα άκρα μπορούμε να τα σηκώσουμε γιατί βοηθάει πολύ. Πρέπει να πάμε μετά στο νοσοκομείο. Γίνεται αντιτετανικός ορός. Στην περίπτωση που κάποιος είναι σε απομακρυσμένη περιοχή καλό είναι να καλέσει το 166 ή το 112, να δώσει τις πρώτες βοήθειες, και στη συνέχεια να λάβει την ιατρική φροντίδα», τόνισε.



Πηγή ➤https://lawandorder.gr  https://www.enikos.gr

Διαβάστε Περισσότερα »