Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ανατροπή στην υπόθεση του βρέφους στην Πάτρα: Δεν διαπιστώθηκε κακο..ποίηση, ελεύθερη η μητέρα....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων Πατρών εξακολουθεί να νοσηλεύεται το 7 μηνών βρέφος που φέρει κάταγμα στο μηριαίο οστό και τραύματα στο κεφάλι. Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής ευρήματα, ο ιατροδικαστής που εξέτασε το παιδί δεν διαπίστωσε ενδείξεις κακοποίησης, ενώ η κατάσταση της υγείας του παρακολουθείται στενά από τους γιατρούς.

Το βρέφος είναι καλά στην υγεία του και σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση από τα τραύματα που φέρει δεν προκύπτει τελικά κακοποίηση, σύμφωνα με την ΕΡΤ. Η μητέρα συνελήφθη και σε βάρος της ασκήθηκε δίωξη πλημμεληματικού χαρακτήρα για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο και αφέθηκε ελεύθερη, αφού πρώτα ορίστηκε τακτική δικάσιμος.

Υπενθυμίζεται, ότι το 7 μηνών βρέφος εισήχθη στο Καραμανδάνειο το Σάββατο (20/6) φέροντας κάταγμα στον μηρό και εκδορές στο κεφάλι. Η κατάσταση της υγείας του κινητοποίησε τους γιατρούς και την ΕΛΑΣ

Σύμφωνα με το tempo24.news, η μητέρα υποστήριξε ότι το βρέφος έπεσε από το κρεβάτι που το είχαν, ανάμεσα σε δύο μαξιλάρια, τη στιγμή που εκείνη έφυγε από τον χώρο για να πάει να φτιάξει γάλα για το άλλο τους παιδί.
Διαβάστε Περισσότερα »

Χρυσοχοΐδης: «Η Αττική έχει το 70% της εγκληματικότητας, όμως πάνω από τα 2/3 των αστυνομικών υπηρετούν στην επαρχία»........

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης μίλησε, μεταξύ άλλων, στο ραδιόφωνο του «ΣΚΑΙ 100.3», για την εγκληματικότητα στη χώρα, τονίζοντας πως η Αττική έχει το 70% της εγκληματικότητας, ωστόσο οι περισσότεροι αστυνομικοί του Σώματος υπηρετούν στην επαρχία.

Επίσης, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη ανακοίνωσε, πως σε λίγες ημέρες θα αρχίσουν να λειτουργούν οι 300 κάμερες της περιφέρειας Αττικής που θα καταγράφουν τις παραβιάσεις του ερυθρού σηματοδότη.

Ο υπουργός μάλιστα σημείωσε πως οι έλεγχοι της Τροχαίας έχουν πολλαπλασιαστεί και η υπηρεσία έχει ενισχυθεί με πάνω από 600 άτομα.

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στο σχέδιο της Τροχαίας «Κόμβος», που όπως, είπε θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τις περιοχές από το Σχιστό μέχρι το Λαύριο και από τη Βαρυμπόμπη μέχρι το λιμάνι του Πειραιά.

«Έτσι ώστε να δούμε τι μπορούμε να βελτιώσουμε στην καθημερινότητα των ανθρώπων που είναι δύσκολη», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ερωτηθείς από ακροατή γιατί για παράβαση οδήγησης χωρίς κράνος να παρακρατείται και το δίπλωμα ο ίδιος απάντησε πως:

«Είναι σωστό αυτό. Είναι άλλο θέμα το κράνος, που πρέπει να το φορούν όλοι και σιγά σιγά φαίνεται πια ότι σε ποσοστό 90-95% το φορούν το κράνος και άλλο ζήτημα η αφαίρεση ενός διπλώματος, το οποίο δεν είχε δικαίωμα να οδηγεί κάποιος ένα μηχανάκι, ενώ έχει δίπλωμα αυτοκινήτου. Αυτό πραγματικά είναι ένα ζήτημα που πρέπει να αλλάξει».

Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης για την εγκληματικότητα

Αναφορικά με την εγκληματικότητα, ο υπουργός δήλωσε πως έχουν γίνει πάνω από 2.000 συλλήψεις σε ενάμιση χρόνο και περίπου 700 άνθρωποι είναι προφυλακισμένοι.

Ειδικότερα για το «ελληνικό FBI», ο κ. Χρυσοχοΐδης ανέφερε πως πρόκειται για ένα όραμα που είχε εδώ και πολλά χρόνια.

«Θεωρώ ότι είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό που είχε ανάγκη η ελληνική κοινωνία, η ελληνική οικονομία, η ασφάλεια της χώρας και δικαιωθήκαμε. Και θα συνεχίσουμε έτσι», σημείωσε ενδεικτικά.

Ερωτηθείς για τις διαφορές στις αμοιβές των αστυνομικών που περιπολούν ανάλογα με το αν κάποιος έχει κάνει μετάθεση στην επαρχία, ο ίδιος είπε πως:

«Η Αττική έχει το 70% της εγκληματικότητας και των αναγκών και 10% η Θεσσαλονίκη, 80%. Το άλλο 20% ανήκει στην υπόλοιπη Ελλάδα. Όμως δυστυχώς πάνω από τα δύο τρίτα των αστυνομικών υπηρετούν στην επαρχία.

Στην περιφέρεια. Γιατί; Γιατί είναι αυτά τα οποία έχουν νομοθετηθεί εδώ και δεκαετίες και οι αστυνομικοί έχουν τη δυνατότητα, το δικαίωμα από το, νόμο να μετατίθενται και να φεύγουν. Γιατί θέλουν να πάνε κοντά στους γονείς τους, στην πατρίδα τους και ούτω καθεξής. Ανθρώπινα πράγματα. Όμως οι ανθρώπινες ανάγκες εδώ είναι μεγαλύτερες. Και το δεύτερο σκέλος έχει ως εξής.

Και αυτοί που είναι εδώ στην Αθήνα, τώρα πια προβλέψαμε να πηγαίνουν και αυτοί σε διάφορες δραστηριότητες, όπως τώρα η τουριστική περίοδος, έτσι ώστε να συμπληρώνουν και αυτοί το εισόδημά τους».

Πηγή ➤https://lawandorder.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Μπαλάσκας: Δεν έχω κληθεί από τη Δικαιοσύνη για το σχόλιο «γκάφα της ΕΛ.ΑΣ.» – Είναι δυνατόν να στραφώ εγώ κατά αστυνομικών;...Υπάρχει μια πολύ μικρή ομάδα δημοσιογράφων από τα site,.....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Στη διάψευση των δημοσιευμάτων περί μήνυσης εναντίον του προχώρησε ο τηλεοπτικός αναλυτής και πρώην συνδικαλιστής Αστυνομικός, Σταύρος Μπαλάσκας με αφορμή την υπόθεση της γυναικοκτονίας στα Χανιά.

Ο ίδιος μιλώντας στο Mega σημείωσε χαρακτηριστικά ότι «αν υπάρξει κάτι θα το δούμε. Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι. Υπάρχει μόνο το γνωστό μένος κατά Μπαλάσκα, κατά Καλιακμάνη, παλιότερα κατά Αρναούτογλου, τώρα την πάτησε και ο Τσιμιτσέλης. Υπάρχει μια πολύ μικρή ομάδα δημοσιογράφων από τα site, όχι από την τηλεόραση, και λέει ευθέως ότι εγώ ο Καλιακμάνης, ο Τσιμιτσέλης παλαιότερα, ο Αρναούτογλου, οι οποίοι δεν είμαστε δημοσιογράφοι, τρώμε το ψωμί των δημοσιογράφων. Υπάρχουν αυτοί οι άνθρωποι, καταλαβαίνω την πρεμούρα τους, δεν είναι έτσι».

Ο ίδιος, κάνοντας λόγο για «fake news», αναφέρθηκε στο επίμαχο σχόλιό του περί «γκάφας» κατά τις έρευνες στην υπόθεση της δολοφονίας της Σταυρούλας Λεβεντάκη όταν ο 43χρονος, ο οποίος βρισκόταν στο επίκεντρο των ερευνών και που πλέον είναι καθ’ ομολογίαν δράστης στην υπόθεση, είχε αφεθεί ελεύθερος μετά από δύο καταθέσεις, σημείωσε:

«Υπήρξε ένα κενό, όπου ένας άνθρωπος έφυγε και υπήρχαν κάποιες απορίες και κάποια νεύρα που έφτασαν σε εμένα με πληροφορίες από την Κρήτη. Λένε αυτοί που το είπαν ότι “τον αφήνεις να φύγει, σαφώς νομικά άρτια κανονικά, ο νόμος καλά λέει, αλλά εάν αυτός έπαιρνε το κινητό του και έγραφε ένα μήνυμα και πήγαινε στην απέναντι από την αστυνομική διεύθυνση και πήδαγε από την ταράτσα ή πήγαινε στον αδελφό και τον σκότωνε “ή αν γινόταν κάτι σε αυτό το χρονικό διάστημα τι θα γινόταν».

Απαντώντας εάν άσκησε κριτική στους αστυνομικούς ο κ. Μπαλάσκας δήλωσε:

«Ποτέ. Έχω κρεμασμένη τη στολή μου στο ερμάριό μου. Είναι δυνατόν να στραφώ εγώ κατά αστυνομικών; Εάν τώρα αστυνομικοί στραφούν κατά εμένα, αυτό που θα πρέπει να κάνουν είναι να γράψουν τα ονόματά τους. Αλλά να έχουμε τα ονόματά τους».

«Έγινε άριστη δουλειά, έγινε ευρωπαϊκού τύπου δουλειά από την αστυνομία», σημείωσε ο τηλεοπτικός αναλυτής αναφορικά με την αστυνομική έρευνα στην υπόθεση και πρόσθεσε ότι το «κενό» που είδε ήταν όταν «αφέθηκε (σ.σ.: ελεύθερος ο 43χρονος) και μετά έτρεξαν και τον βρήκαν κουλουριασμένο στο αυτοκίνητό του κρυμμένο, που είχε χαθεί για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Μετά του καταλογίστηκαν τα δενδρύλλια και κρατήθηκε μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα».

Υπενθυμίζεται ότι τα δημοσιεύματα ανέφεραν ότι ο πρώην συνδικαλιστής αστυνομικός και τηλεοπτικός αναλυτής Σταύρος Μπαλάσκας θα κληθεί να καταθέσει για δημόσιες τοποθετήσεις του σχετικά με την υπόθεση δολοφονίας της Σταυρούλας Λεβεντάκη.

Διαβάστε Περισσότερα »

Απίστευτη καταγγελία : Πλήρωμα του ΕΚΑΒ πλήρωσε εισιτήριο σε φέριμποτ ενώ μετέφερε ασθενή Το ασθενοφόρο εκτελούσε διακομιδή σοβαρού ........

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Το ασθενοφόρο εκτελούσε διακομιδή σοβαρού περιστατικού από το Κέντρο Υγείας του Πρίνου Θάσου προς το Γενικό Νοσοκομείο της Καβάλας

Ένα εξοργιστικό περιστατικό συνέβη σε φέριμποτ της Θάσου, όταν οι υπάλληλοι ζήτησαν από το πλήρωμα του ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ, το οποίο εκτελούσε διακομιδή σοβαρού περιστατικού, να πληρώσουν το κόμιστρο αλλιώς δεν θα μπορούσαν να επιβιβαστούν.

Το περιστατικό έγινε γνωστό μετά από καταγγελία του Σωματείου Εργαζομένων στο ΕΚΑΒ. Το ΕΚΑΒ καταγγέλλει ότι παρά το ότι το πλήρωμα ενημέρωσε πως πρόκειται για διάσωση ασθενούς, οι υπεύθυνοι της εταιρείας απαίτησαν την καταβολή του κομίστρου, ειδάλλως δεν θα επιτρεπόταν η επιβίβαση του ασθενοφόρου στο φέριμποτ.

Το ασθενοφόρο εκτελούσε διακομιδή σοβαρού περιστατικού από το Κέντρο Υγείας του Πρίνου Θάσου προς το Γενικό Νοσοκομείο της Καβάλας, προσήλθε στο λιμάνι του Λιμένα Θάσου προκειμένου να επιβιβαστεί στο πλοίο της γραμμής με προορισμό την Κεραμωτή.

Η καταγγελία του Σωματείου

Το Σωματείο Εργαζομένων του 6ου ΕΚΑΒ Καβάλας καταγγέλλει ένα πρωτοφανές και απολύτως απαράδεκτο περιστατικό που σημειώθηκε σήμερα, 22 Ιουνίου 2026, στο λιμάνι του Λιμένα Θάσου, κατά τη διάρκεια επείγουσας διακομιδής ασθενούς.

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο εκτελούσε διακομιδή σοβαρού περιστατικού από το Κέντρο Υγείας Πρίνου προς το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, προσήλθε στο λιμάνι του Λιμένα Θάσου προκειμένου να επιβιβαστεί στο πλοίο της γραμμής με προορισμό την Κεραμωτή, όπως γίνεται διαχρονικά για την άμεση μεταφορά επειγόντων περιστατικών.

Παρά το γεγονός ότι το πλήρωμα ενημέρωσε πως πρόκειται για ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ σε διατεταγμένη υπηρεσία και σε αποστολή διάσωσης και διακομιδής ασθενούς, οι υπεύθυνοι της εταιρείας απαίτησαν την καταβολή του κανονικού κομίστρου για τη μεταφορά του οχήματος, δηλώνοντας ότι διαφορετικά δεν θα επιτρεπόταν η επιβίβασή του.

Προκειμένου να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος και να μην τεθεί σε κίνδυνο η υγεία του ασθενούς, εκδόθηκε κανονικά εισιτήριο για το ασθενοφόρο. Ωστόσο, το πλήρωμα αρνήθηκε να καταβάλει το αντίτιμο του κομίστρου, εξηγώντας ότι πρόκειται για όχημα του ΕΚΑΒ που εκτελεί δημόσια υπηρεσία και επείγουσα διακομιδή. Παρά τις εξηγήσεις, ζητήθηκαν και καταγράφηκαν τα στοιχεία των διασωστών, προκειμένου να κινηθεί η διαδικασία είσπραξης του ποσού, ενώ δημιουργήθηκε έντονη αναστάτωση κατά τη διάρκεια μιας αποστολής που είχε ως αποκλειστικό σκοπό τη διάσωση ανθρώπινης ζωής.

Το περιστατικό αυτό προκαλεί εύλογη οργή και σοβαρά ερωτήματα. Είναι αδιανόητο, εν έτει 2026, ένα δημόσιο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που εκτελεί επείγουσα διακομιδή να αντιμετωπίζει εμπόδια, καθυστερήσεις και οικονομικές απαιτήσεις, τη στιγμή που κάθε λεπτό μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικό για την έκβαση ενός περιστατικού.

Η ανθρώπινη ζωή δεν κοστολογείται και δεν μπορεί να εξαρτάται από την έκδοση εισιτηρίου ή την καταβολή κομίστρου. Το ΕΚΑΒ αποτελεί κρίσιμο πυλώνα του Εθνικού Συστήματος Υγείας και οφείλει να μπορεί να εκτελεί απρόσκοπτα την αποστολή του, χωρίς προσκόμματα και χωρίς να υποβάλλονται οι εργαζόμενοί του σε τέτοιες απαράδεκτες διαδικασίες.

Καλούμε άμεσα το Υπουργείο Ναυτιλίας, το Υπουργείο Υγείας, τη Διοίκηση του ΕΚΑΒ και κάθε αρμόδιο φορέα να παρέμβουν, να διερευνήσουν το περιστατικό και να δώσουν οριστική λύση, ώστε να διασφαλιστεί ότι κανένα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ δεν θα βρεθεί ποτέ ξανά αντιμέτωπο με αντίστοιχες καταστάσεις κατά την εκτέλεση του καθήκοντός του.

Οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ θα συνεχίσουν να δίνουν καθημερινά τη μάχη για την προστασία της ανθρώπινης ζωής. Η Πολιτεία και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς οφείλουν να στέκονται αρωγοί στο έργο τους και όχι να δημιουργούν εμπόδια στην εκπλήρωση της αποστολής τους.

Πηγή ➤  https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Στο νοσοκομείο 76χρονη μετά από άγρια επίθεση τσαντάκια....Ο 49χρονος την απώθησε, την έριξε στον δρόμο και.....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Ο 49χρονος την απώθησε, την έριξε στον δρόμο και πήρε την τσάντα της με χρήματα, τραπεζικές κάρτες και προσωπικά έγγραφα

Θύμα επίθεσης από «τσαντάκια» έπεσε 76χρονη στην Ανάληψη Θεσσαλονίκης, όταν 49χρονος την απώθησε βίαια, την έριξε στο οδόστρωμα και άρπαξε την τσάντα της, που περιείχε 126 ευρώ, τραπεζικές κάρτες και προσωπικά έγγραφα.

Το περιστατικό συνέβη το βράδυ της Κυριακής, με τις αστυνομικές δυνάμεις να εντοπίζουν άμεσα τον 49χρονο δράστη και να τον συλλαμβάνουν. Η παθούσα μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της πόλης όπου της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

Στο μεταξύ, με το πρόσχημα της διενέργειας εράνου, γυναίκα, 51 ετών, έπεισε 72χρονο στην Τούμπα Θεσσαλονίκης να μπει στο διαμέρισμά του, απ' όπου αφαίρεσε μικρό χρηματικό ποσό και μία τραπεζική κάρτα. Η γυναίκα ταυτοποιήθηκε από την Αστυνομία και εις βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία.


Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Πρόκληση δίχως τέλος: Πάνω από 130 πυ ρο βο λι σμοί σε γλέντι Ρομά στις Αχαρνές (βίντεο-σοκ)........

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Σκηνικό πολέμου σε γλέντι Ρομά στις Αχαρνές κατήγγειλε πολίτης στο «Law and Order».

Σύμφωνα με την καταγγελία που έφτασε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του «L&O», τα ξημερώματα της Κυριακής (21/6), περίπου στις 1:40, σε οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, έπεσαν πάνω από 130 πυροβολισμοί.

Μάλιστα η προκλητική κίνηση των Ρομά για άσκοπων πυροβολισμών σε γλέντι στον καταυλισμό έρχεται μόλις δύο ημέρες μετά την απόφαση του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου για την υπόθεση του 11χρονου Μάριου που έχασε τη ζωή του από αδέσποτη σφαίρα, κατά τη διάρκεια σχολικής γιορτής στο Μενίδι.

Σε ένα σοκαριστικό βίντεο ακούγονται για πάνω από ένα λεπτό οι συνεχόμενοι πυροβολισμοί, καθώς και τα σκυλιά που γαβγίζουν εξαιτίας των πυροβολισμών.

 

«Στο Μενίδι επικρατεί κατάσταση πολέμου, η οποία είναι ανεξέλεγκτη με την πολιτεία να μην κάνει τίποτα και την Άμεση Δράση να μας βάζει σε αναμονή δέκα λεπτά την νυχτερινές ώρες πριν απαντήσει ο εκφωνητής», αναφέρεται στην καταγγελία που έφτασε στο «L&O».

«Πού είναι η Ο.Π.ΔΙ (Ομάδες Πρόληψης και Διαμεσολάβησης) που είπε ο κ. υπουργός Δημόσιας Τάξης; Την ημέρα κόβουν κλήσεις (και καλά κάνουν) σε Ι.Χ έξω από τους καταυλισμούς αλλά τη νύχτα την διατάραξη κοινής ησυχίας και τους πυροβολισμούς δεν τους ακούνε;

Πότε θα στεγαστούν οι Αστυνομικές Υπηρεσίες στα κτήρια πλησίον του καταυλισμού που εδώ και τόσα χρόνια έχει εξαγγελθεί;

Με εξαγγελίες και ευχολόγια δυστυχώς δεν γίνεται δουλειά. Είναι θέμα χρόνου να θρηνήσουμε το επόμενο θύμα», καταλήγει ο πολίτης που έκανε την καταγγελία του στο «Law and Order».

 Πηγή ➤   https://lawandorder.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Καταγγελίες για «μαϊμού» επιχειρηματία – Εισέπραττε προκαταβολές για ανύπαρκτα αυτοκίνητα και εξαφανιζόταν.......

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Δεκάδες πολίτες που ήθελαν να αγοράσουν αυτοκίνητο καταγγέλουν ότι έπεσαν θύμα απάτης από επιχειρηματία στο Νέο Ηράκλειο, καθώς εμφανιζόταν ως έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και αφού έπαιρνε προκαταβολή για κάποιο όχημα, στη συνέχεια εξαφανιζόταν.

«Το αμάξι ήταν 4.000 ευρώ και είχαμε κάνει μία συμφωνία να του δώσω τις 3.000 μπροστά και τα άλλα να τα κάναμε με δόσεις. Μου είπε ότι αν το κάναμε τώρα, θα μου έκανε δώρο και ασφάλεια και θα μου άλλαζε και κάποια πράγματα μέσα», είπε θύμα του απατεώνα στο Mega.

Ο έμπορος αυτοκινήτων δεν παρουσιαζόταν συνεπής σε καμία διορία. Όταν οι πελάτες του επέμεναν, εκείνος εμφανιζόταν πάντα καθησυχαστικός, όπως φαίνεται και από ηχητικό μήνυμα που εξασφάλισε το Mega.

«Φιλαράκι ή σήμερα το απόγευμα θα γίνει ή αύριο το πρωί», ακούγεται να λέει.

Σε άλλες περιπτώσεις, τους έστελνε φωτογραφίες με ανύπαρκτες τραπεζικές καταθέσεις για να τους πείσει ότι επέστρεφε τις προκαταβολές που έλαβε.

«Δώσαμε προκαταβολή 3.500 ευρώ. Του λέω “άσε, βρήκα εγώ διεκπεραιωτή για να το κάνει άμεσα, σήμερα”. Μιλάγαμε συνέχεια με αυτόν. Δεν το έχουμε πάρει ποτέ στα χέρια, αυτό το αυτοκίνητο έχει πουληθεί ήδη τρεις φορές. Πήγα στην Αστυνομία του Νέου Ηρακλείου και κάναμε μήνυση».

Νέο Ηράκλειο: Αρνείται τις καταγγελίες ο επιχειρηματίας

Επικοινωνίες μεταξύ του εμπόρου μεταχειρισμένων οχημάτων και θυμάτων του βρίσκονται στα χέρια των Αρχών.

  • Θύμα: Καλησπέρα, πότε θα γίνει η κατάθεση;
  • Έμπορος: Φιλαράκι ή σήμερα θα γίνει μέχρι το απόγευμα ή αύριο το πρωί.

Ο ίδιος, μιλώντας στο Mega, αρνείται τα πάντα:

«Οι πελάτες είναι όλοι τακτοποιημένοι. Ότι μπορεί να έχουμε καθυστέρηση είτε σε αυτοκίνητο είτε σε χρήματα, δεν σημαίνει ότι ρίξαμε κανέναν. Επειδή έγινε ένα λάθος, πριν πέντε-έξι χρόνια, δεν γίνεται να με στιγματίζει μία ζωή».

Σύμφωνα με πληροφορίες, τουλάχιστον οκτώ άτομα έχουν προχωρήσει σε καταγγελία σε βάρος του.

Πηγή ➤https://lawandorder.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Γαστούνη: «Νόμιζα ότι έφυγε το σκυλί και πέρασα “σαμαράκι”» ισχυρίζεται η 60χρονη οδηγός που σκότωσε το αδέσποτο.....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
«Η ίδια ουδέποτε είχε πρόθεση να βλάψει ή να σκοτώσει το ζώο. Αντίθετα, η πρώτη της αντίδραση ήταν να σταματήσει για να το προστατεύσει»

«Νόμιζα ότι πέρασα πέτρα ή “σαμαράκι”» ισχυρίζεται η 60χρονη οδηγός από τη Γαστούνη που καταγράφηκε σε βίντεο να χτυπά με το αυτοκίνητό της και να περνά πάνω από τον μικροσκοπικό σκύλο, ενώ στη συνέχεια φαίνεται να αποχωρεί ανενόχλητη από το σημείο.

Σάλο προκαλεί η υπόθεση του θανάτου του αδέσποτου σκύλου στη Γαστούνη, μετά τη δημοσιοποίηση βίντεο που καταγράφει τις τελευταίες στιγμές του ζώου και έχει προκαλέσει κύμα οργής στα social media. 

Το περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της 18ης Ιουνίου στην περιοχή Σταθμός της Γαστούνης. Στο βίντεο φαίνεται ένα όχημα να σταματά μπροστά από τον σκύλο, ο οποίος βρίσκεται στο οδόστρωμα, και λίγα δευτερόλεπτα αργότερα να ξεκινά και να τον χτυπά, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του.

Προσοχή πολύ σκληρές εικόνες:

 

Οι αστυνομικές αρχές προχώρησαν στην ταυτοποίηση της οδηγού, μιας 60χρονης γυναίκας από την περιοχή, ενώ η δικογραφία που σχηματίστηκε βρίσκεται σε εξέλιξη. Η ίδια αναμένεται να δώσει εξηγήσεις στις Αρχές, με τον συνήγορό της να υποστηρίζει ότι πρόκειται για ένα τραγικό δυστύχημα και όχι για πράξη που τελέστηκε με πρόθεση.

Μιλώντας στο newsit.gr, ο δικηγόρος της 60χρονης, Θοδωρής Αντωνόπουλος, παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τα όσα συνέβησαν εκείνο το βράδυ.

«Σταμάτησε για να περάσει το σκυλάκι»

Σύμφωνα με τον κ. Αντωνόπουλο, η πελάτισσά του όχι μόνο δεν επιχείρησε να βλάψει το ζώο, αλλά η πρώτη της αντίδραση ήταν να σταματήσει το όχημα όταν το αντιλήφθηκε στον δρόμο.

«Η πελάτισσά μου οδηγούσε βραδινές ώρες σε δρόμο της Γαστούνης, έχοντας μαζί της στο όχημα την αδελφή της και μία φίλη της. Όταν αντιλήφθηκε ένα μικρό σκυλάκι στο οδόστρωμα, σταμάτησε προκειμένου να του επιτρέψει να περάσει.

Αφού πίστεψε ότι το ζώο είχε απομακρυνθεί με ασφάλεια, ξεκίνησε εκ νέου με πολύ χαμηλή ταχύτητα. Δυστυχώς, χωρίς να το αντιληφθεί, το σκυλάκι βρέθηκε κάτω από το όχημα και παρασύρθηκε από τους αριστερούς τροχούς».

«Νόμιζε ότι πέρασε πάνω από πέτρα ή σαμαράκι»

Ο συνήγορος της 60χρονης υποστηρίζει ότι ούτε η ίδια ούτε οι συνεπιβάτιδές της αντιλήφθηκαν εκείνη τη στιγμή τι ακριβώς είχε συμβεί.

«Η ίδια ουδέποτε είχε πρόθεση να βλάψει ή να σκοτώσει το ζώο. Αντίθετα, η πρώτη της αντίδραση ήταν να σταματήσει για να το προστατεύσει. Μου έχει μεταφέρει ότι νόμιζε πως πέρασε πάνω από κάποια πέτρα ή σαμαράκι, ενώ ούτε οι συνεπιβάτισσές της αντιλήφθηκαν εκείνη τη στιγμή τι είχε συμβεί.

Μάλιστα, μία εξ αυτών της είπε χαρακτηριστικά: “Ρε Αντωνία, σήμερα δεν άφησες λακκούβα για λακκούβα”, γεγονός που δείχνει ότι καμία από τις επιβαίνουσες δεν κατάλαβε ότι είχε παρασυρθεί το ζώο».

«Έμαθε τι είχε συμβεί από τον γιο της στη Γερμανία»

Κατά τον δικηγόρο της, η 60χρονη πληροφορήθηκε για πρώτη φορά ότι είχε πατήσει το σκυλάκι όταν επικοινώνησε μαζί της ο γιος της από το εξωτερικό, έχοντας δει το βίντεο που είχε ήδη αρχίσει να κυκλοφορεί στο διαδίκτυο.

«Η πελάτισσά μου πληροφορήθηκε τι είχε πραγματικά συμβεί αργότερα, όταν δέχθηκε τηλεφώνημα από τον γιο της, ο οποίος διαμένει στη Γερμανία και της ανέφερε ότι κυκλοφορούσε σχετικό βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πρόκειται για έναν άνθρωπο που έχει δοκιμαστεί σκληρά από σοβαρά προβλήματα υγείας και δεν έχει καμία σχέση με την εικόνα ενός ανθρώπου που θα προέβαινε εσκεμμένα σε μια τέτοια πράξη. Είμαστε βέβαιοι ότι κατά την αξιολόγηση της υπόθεσης θα ληφθούν υπόψη όλα τα πραγματικά περιστατικά και οι συνθήκες υπό τις οποίες συνέβη το δυσάρεστο γεγονός».

Η υπόθεση αναμένεται να λάβει πλέον τον δρόμο της Δικαιοσύνης, καθώς η δικογραφία θα διαβιβαστεί στις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές, οι οποίες θα αξιολογήσουν τα στοιχεία της υπόθεσης και θα αποφασίσουν για τις περαιτέρω ενέργειες.

Η υπόθεση παραμένει σε εξέλιξη, καθώς η 60χρονη αντιμετωπίζει την κατηγορία της θανάτωσης ζώου από πρόθεση, σε βαθμό κακουργήματος, ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον των αρμόδιων αρχών για να απολογηθεί στο πλαίσιο της προανακριτικής διαδικασίας, πριν η δικογραφία διαβιβαστεί στον εισαγγελέα για τις περαιτέρω ενέργειες.


Πηγή ➤https://www.newsit.gr/

Διαβάστε Περισσότερα »

Τζέιμς Δαλαμάγκας: Δεν θα εκδοθεί στην Αυστραλία, θα δικαστεί στην Ελλάδα...Ο Νο.1 καταζητούμενος της Αυστραλίας..

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤
Στις ελληνικές αρχές αναμένεται να διαβιβαστούν από την Αυστραλία όλα τα έγγραφα γύρω από την δολοφονία του ομογενούς, την οποία είχε διαπράξει το 1999 στο Σίδνεϋ

Στην Ελλάδα θα παραμείνει ο Τζέιμς Δαλαμάγκας, ο άλλοτε Νο.1 καταζητούμενος της Αυστραλίας, καθώς δεν πρόκειται να εκδοθεί στην χώρα όπου έχει διαπράξει τη δολοφονία του Έλληνα ομογενούς Γιώργου Γιαννόπουλου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Τζέιμς Δαλαμάγκας θα παραμείνει στην φυλακή για το χρονικό διάστημα των 7 μηνών για τα αδικήματα της πλαστογραφίας για το οποίο έχει συλληφθεί. Από εκεί και πέρα στις ελληνικές αρχές αναμένεται να διαβιβαστούν από την Αυστραλία όλα τα έγγραφα γύρω από την δολοφονία του ομογενούς, την οποία είχε διαπράξει το 1999 στο Σίδνεϋ.

Ωστόσο, σύμφωνα με το ελληνικό δίκαιο το αδίκημα στην χώρα μας έχει παραγραφεί.

Υπενθυμίζεται ότι, ο Τζέιμς Δαλαμάγκας ήταν φυγάς από την Αυστραλία εδώ και 27 χρόνια. Tον έψαχνε η Interpol, ενώ η Αστυνομία της Αυστραλίας έδινε αμοιβή 200.000 δολαρίων. Ωστόσο ο 56χρονος μέχρι τον Ιούνιο του 2026, κατάφερε να ζει κρυμμένος με ψεύτικα στοιχεία στο Αίγιο. Έπειτα από έρευνες των αρχών, ωστόσο, εντοπίστηκε και συνελήφθη.

Ο Νο.1 καταζητούμενος της Αυστραλίας

Ο Τζέιμς Δαλαμάγκας ήταν για χρόνια ο Νο.1 καταζητούμενος της Αυστραλίας για τη φερόμενη συμμετοχή του στη δολοφονία του Γιώργου Γιαννόπουλου στο Μπέλμορ, στα νοτιοδυτικά του Σίδνεϋ, τον Απρίλιο του 1999.

Ο 56χρονος Ελληνοαυστραλός (η μητέρα του είχε καταγωγή από την Τέμενη) είχε διαφύγει στην Ελλάδα αμέσως μετά τη δολοφονία του ομογενή Γιώργου Γιαννόπουλου, άλλαξε τα στοιχεία του και για χρόνια ζούσε σε χωριό της Αιγιάλειας, όπου είχε τη μόνιμη κατοικία του εμφανιζόμενος με το ψεύτικο όνομα «Αντώνης Τζίμας».

Το θύμα, ο Γιώργος Γιαννόπουλος, είχε προσπαθήσει να μπει στη μέση και να σταματήσει μια άγρια συμπλοκή που είχε ξεσπάσει ανάμεσα σε δύο θαμώνες νυχτερινού κέντρου στο Μπέλμορ. Ο Δαλαμάγκας φέρεται να του επιτέθηκε αιφνιδιαστικά, καταφέρνοντάς του θανάσιμα χτυπήματα με μαχαίρι.

Η αστυνομία της Αυστραλίας εξέδωσε ένταλμα σύλληψης μόλις μία ημέρα μετά το έγκλημα, όμως ο Δαλαμάγκας είχε ήδη καταφέρει να αλλάξει ήπειρο και να ζήσει για 27 χρόνια στην Αιγιάλεια χωρίς να τον έχει ενοχλήσει κάποιος.

Παρά το ανθρωποκυνηγητό που εξαπολύθηκε από την πρώτη στιγμή, ο κατηγορούμενος κατάφερε να αλλάξει ήπειρο και να ξεκινήσει μία νέα ζωή στο Αίγιο με την σύντροφό του, και υπό καθεστώς πλήρης προστασίας, μέσα στο σπίτι του που θυμίζει περισσότερο φρούριο.

Τζέιμς Δαλαμάγκας
Ο καταζητούμενος από την Ιντερπόλ, Τζέιμς Δαλαμάγκας

Οι έρευνες και η επικήρυξη

Οι αυστραλιανές αρχές, σε συνεργασία με την Interpol και την Ελληνική Αστυνομία, είχαν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο καταζητούμενος είχε βρει καταφύγιο στην Ελλάδα, όπου φέρεται να προστατευόταν από στενό κύκλο υποστηρικτών.

Η Αστυνομία της Νέας Νότιας Ουαλίας έχει προκηρύξει αμοιβή ύψους 200.000 δολαρίων Αυστραλίας (περίπου 123.000 ευρώ) για πληροφορίες που θα οδηγήσουν στον εντοπισμό και τη σύλληψή του. 

Το 2003 οι ελληνικές αρχές ανέλαβαν τη διερεύνηση της υπόθεσης. Ωστόσο, καθώς το αδίκημα αντιμετώπιζε τον κίνδυνο παραγραφής μετά την παρέλευση 20 ετών βάσει της ελληνικής νομοθεσίας, οι αυστραλιανές αρχές ενέτειναν τις προσπάθειες εντοπισμού του.

Σύμφωνα με πληροφορίες για τον τρόπο διαφυγής του από την Αυστραλία, ο Τζέιμς Δαλαμάγκας πριν φτάσει στην Ελλάδα, κάπου στην Τασμανία φέρεται να είχε κρυφτεί μετά την δολοφονία που τον κατηγορούσαν πως διέπραξε σε κλαμπ του Σίδνεϋ. Άρθρο της Daily Telegraph ήταν αποκαλυπτικό και ανέφερε: «Το 1999 καταστρώθηκε ένα σχέδιο για να τον μεταφέρουν λαθραία στο εξωτερικό μέσω του νησιού Λορντ Χάου. Οι πληροφορίες της αστυνομίας υποδηλώνουν ότι ο Δαλαμάγκας είχε ήδη πλαστό διαβατήριο και θα χρησιμοποιούσε το νησί ως σκαλοπάτι για να επιβιβαστεί σε ένα πλοίο στο εξωτερικό».

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η αστυνομία ήταν πεπεισμένοι πως ο τότε 28χρονος Δαλαμάγκας αμέσως μετά το φονικό κρύφτηκε σε φιλικό σπίτι στο Σίδνεϋ. Στην συνέχεια κατευθύνθηκε προς τη περιοχή Γιάμπα της Νέας Νότιας Ουαλίας και από εκεί με καραβάκι που μεταφέρει τρόφιμα και λιγοστούς επιβάτες, στο νησί Λόρντ Χάου.

Για 27 ολόκληρα χρόνια παρέμενε μυστήριο το πώς κατάφερε να δραπετεύσει από την Αυστραλία ενώ σε βάρος του είχε ασκηθεί δίωξη για ανθρωποκτονία. Οι φήμες οργίαζαν στην ομογένεια, με φίλο του να λέει στο Live News πως «τον Τζέιμς τον έντυσαν παπά προκειμένου να φυγαδευτεί». Οι αυστραλιανές αρχές ποτέ δεν κατάφεραν να βρουν πως ακριβώς έφτασε στην Ελλάδα με το πιθανότερο σενάριο που εξετάζουν να είναι να ταξίδεψε με μεγαλύτερο πλοίο στην Αφρική και από εκεί να μπήκε στην χώρα μας.

Με το όνομα «Αντώνης Τζίμας» κρυβόταν στο Αίγιο

Συστήνονταν ως «Αντώνης Τζίμας» και δήλωνε ελαιοπαραγωγός από το 1999 ο Τζέιμς (Δημήτρης) Δαλαμάγκας ώστε να καλύπτει τα ίχνη του και να ξεφεύγει από τις έρευνες των αρχών. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κατηγορούμενος είχε διαμορφώσει μια νέα καθημερινότητα στην περιοχή της Αιγιάλειας, όπου φέρεται να ζούσε με ψευδή στοιχεία ταυτότητας. Είχε εγκατασταθεί στο Άλσος Αιγιάλειας και παρουσιαζόταν ως απλός κάτοικος της περιοχής.

Το σπίτι του, όπως περιγράφεται από αστυνομικές πηγές, διέθετε αυξημένα μέτρα απομόνωσης, με υψηλή περίφραξη και παρουσία σκύλων φύλαξης, γεγονός που καθιστούσε δύσκολη την προσέγγιση τρίτων.

Κατά την έρευνα στο σπίτι του εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν αιχμηρά αντικείμενα, καθώς και μια βαλλίστρα, ενώ συνεχίζεται η διερεύνηση για τυχόν επιπλέον ευρήματα ή στοιχεία που σχετίζονται με την υπόθεση.

Το ακίνητο ήταν περιφραγμένο με ψηλούς τοίχους, ενώ ο καταζητούμενος είχε φροντίσει να προστατεύεται από μεγάλο αριθμό άγριων σκύλων, ώστε να αποτρέπει οποιονδήποτε να πλησιάσει.

Πηγή ➤https://www.newsit.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Τουρνάς: Δήμος πήρε 400.000 ευρώ για πυροπροστασία αλλά δεν έχει προχωρήσει σε ανάθεση έργου Από αύριο οι έλεγχοι για τα ακαθάριστα οικόπεδα ....

https://www.police-voice.com/



Police-Voice blog ➤

Από αύριο οι έλεγχοι για τα ακαθάριστα οικόπεδα – Έχουν καταγραφεί περίπου 700.000 καθαρισμοί

Σημαντικές καθυστερήσεις στην αξιοποίηση κονδυλίων για δράσεις πυροπροστασίας από ορισμένους δήμους κατήγγειλε ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Ευάγγελος Τουρνάς, αποκαλύπτοντας ότι υπάρχει δήμος που έχει λάβει χρηματοδότηση ύψους 400.000 ευρώ από το Υπουργείο Εσωτερικών, χωρίς ακόμη να έχει προχωρήσει σε ανάθεση έργου.

Μιλώντας στον Alpha Radio 98,9, ο κ. Τουρνάς τόνισε ότι ενώ αρκετοί δήμοι έχουν καθαρίσει τις εκτάσεις αρμοδιότητάς τους και στηρίζουν τους δημότες τους στις εργασίες πρόληψης, υπάρχουν και περιπτώσεις όπου οι διαδικασίες προχωρούν με αργούς ρυθμούς, παρά τη διαθέσιμη χρηματοδότηση.

«Οι δήμοι πρέπει να αξιοποιήσουν τα χρήματα που έχουν λάβει, είτε μέσω αναθέσεων έργων είτε μέσω εποχικού προσωπικού, ώστε να συγκροτήσουν συνεργεία και να προχωρήσουν στους απαραίτητους καθαρισμούς», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι το υπουργείο θα παρακολουθεί στενά την πρόοδο των παρεμβάσεων.

Αναφερόμενος στην ολοκλήρωση της προθεσμίας για τον καθαρισμό και τη δήλωση οικοπέδων, ο Υπουργός σημείωσε ότι, σύμφωνα με τα πρωινά στοιχεία, έχουν καταγραφεί περίπου 700.000 καθαρισμοί, επισημαίνοντας ωστόσο ότι παραμένουν αρκετοί οικοπεδικοί χώροι που πρέπει να καθαριστούν.

Όπως τόνισε, «η πρόληψη δεν είναι κάτι που σταματάει σήμερα. Η πρόληψη είναι υποχρέωσή μας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους», ενώ υπογράμμισε ότι οι καθαρισμοί αποτελούν βασική προϋπόθεση για τη μείωση του κινδύνου και την ενίσχυση της ανθεκτικότητας απέναντι στις πυρκαγιές.

Ο κ. Τουρνάς υπενθύμισε ότι η Πολιτεία έχει υλοποιήσει εκτεταμένες δράσεις πρόληψης μέσω του προγράμματος Antinero, με συνολικούς πόρους ύψους 660 εκατομμυρίων ευρώ τα τελευταία πέντε χρόνια, ενώ παράλληλα έχουν ενισχυθεί οικονομικά οι Δήμοι για την υλοποίηση προληπτικών δράσεων πυροπροστασίας.

Σε ό,τι αφορά τους ελέγχους, ο Υπουργός ανέφερε ότι από αύριο ξεκινά η εφαρμογή του σχετικού πλαισίου, με τους Δήμους να έχουν την κύρια ευθύνη, σε συνεργασία με τις Πυροσβεστικές Υπηρεσίες. Όπως εξήγησε, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στις περιοχές υψηλού κινδύνου, τόσο εντός του αστικού ιστού όσο και περιμετρικά αυτού, προκειμένου να αντιμετωπιστούν εγκαίρως επικίνδυνες εστίες καύσιμης ύλης.

Ο κ. Τουρνάς σημείωσε ότι οι Δήμοι έχουν λάβει σημαντική χρηματοδότηση για δράσεις πυροπροστασίας και καθαρισμών, ενώ υπογράμμισε ότι η προσπάθεια πρέπει να συνεχιστεί με εντατικούς ρυθμούς και μετά τη λήξη της προθεσμίας. Όπως ανέφερε, οι Δήμοι καλούνται να αξιοποιήσουν τόσο τα διαθέσιμα κονδύλια όσο και τα συνεργεία τους για τον καθαρισμό δημοτικών και περιαστικών εκτάσεων, ενώ το Υπουργείο θα παρακολουθεί στενά την πορεία των παρεμβάσεων. «Εμείς θα το επιβλέψουμε Δήμο-Δήμο», τόνισε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι η Πολιτεία θα συνεχίσει να στηρίζει τις δημοτικές αρχές με κάθε διαθέσιμο μέσο, ώστε να περιοριστούν οι κίνδυνοι ενόψει του πιο απαιτητικού διαστήματος της αντιπυρικής περιόδου.

Παράλληλα, επισήμανε ότι η προσπάθεια θα συνεχιστεί και μετά τη λήξη της προθεσμίας, τονίζοντας ότι «η πρόληψη δεν σταματάει με τη λήξη της προθεσμίας για τα ακαθάριστα και την πλατφόρμα».

Ο Υπουργός τόνισε την ανάγκη διατήρησης των οικοπέδων καθαρών καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, σημειώνοντας ότι «η υποχρέωση καθαρισμών και διατήρησης αυτής της εικόνας καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού είναι σε όλο το καλοκαίρι», ενώ υπογράμμισε πως στόχος είναι να εμπεδωθεί μια νέα κουλτούρα πρόληψης. «Το θέμα είναι σε αυτή τη φάση να καθαρίσουν όλοι, να γίνει κουλτούρα όλων ότι οι καθαρισμοί είναι υποχρέωση όλων μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Για την επιχειρησιακή ετοιμότητα, ο κ. Τουρνάς σημείωσε ότι το περασμένο Σαββατοκύριακο εκδηλώθηκαν 83 αγροτοδασικές πυρκαγιές, σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών, ισχυρών ανέμων και ιδιαίτερα ξηρής καύσιμης ύλης. Όπως τόνισε, ο μηχανισμός δοκιμάστηκε αλλά ανταποκρίθηκε αποτελεσματικά, καθώς «εφαρμόστηκε πλήρως το δόγμα που θέλει τη μέγιστη κινητοποίηση σε πρώτο χρόνο σε κάθε φωτιά, σε κάθε συμβάν».

Ο Υπουργός εξήγησε ότι με την αναγγελία κάθε πυρκαγιάς κινητοποιούνται άμεσα επίγειες και εναέριες δυνάμεις, καθώς και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, ώστε να επιτυγχάνεται η ταχύτερη δυνατή επέμβαση. Ειδική αναφορά έκανε στην πυρκαγιά στον Αλμυροπόταμο της Νότιας Εύβοιας, όπου, όπως είπε, χάρη στην άμεση και ισχυρή κινητοποίηση των δυνάμεων, περιορίστηκε η εξάπλωσή της και προστατεύθηκαν οι γειτονικοί οικισμοί.

Σε σχέση με την ενίσχυση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων της χώρας, ο κ. Τουρνάς αναφέρθηκε στην υλοποίηση του προγράμματος ΑΙΓΙΣ και στην προοδευτική ανανέωση του στόλου εναέριας πυρόσβεσης. Όπως ανέφερε, έχουν ήδη παραληφθεί τρία ελικόπτερα και τρία αεροσκάφη εναέριας επιτήρησης και συντονισμού, ενώ το φθινόπωρο αναμένεται η παραλαβή των δύο πρώτων νέων Super Puma, τα οποία θα αξιοποιούνται αποκλειστικά για δασοπυρόσβεση.

Παράλληλα, επισήμανε ότι φέτος θα επιχειρούν συνολικά 80 εναέρια μέσα, ανάλογα με την ημερήσια διαθεσιμότητα, εκ των οποίων τα 51 είναι μισθωμένα, γεγονός που καθιστά τον ελληνικό στόλο έναν από τους ισχυρότερους στην Ευρώπη για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.

Ο Υπουργός υπογράμμισε ωστόσο ότι ακόμη και ο ισχυρότερος μηχανισμός έχει όρια όταν εκδηλώνεται μεγάλος αριθμός πυρκαγιών ταυτόχρονα. «Η προσπάθειά μας είναι να μειώσουμε τον αριθμό των πυρκαγιών, για να αντέξει ο μηχανισμός. Είναι καλός, είναι ισχυρός, αλλά κάτω από κάποιες συνθήκες δεν μπορεί να ανταποκριθεί το ίδιο αποτελεσματικά», ανέφερε.

Στο πλαίσιο αυτό, αναφέρθηκε ιδιαίτερα στις δράσεις πρόληψης και καταστολής των εμπρησμών, επισημαίνοντας ότι έχουν ενισχυθεί σημαντικά οι ανακριτικοί μηχανισμοί του Πυροσβεστικού Σώματος. Από την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου έχουν καταγραφεί 979 πυρκαγιές, ενώ έχουν ταυτοποιηθεί 449 υπαίτιοι και έχουν πραγματοποιηθεί 111 συλλήψεις στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας.

Κλείνοντας, ο Υπουργός τόνισε ότι η αποτελεσματικότητα του μηχανισμού εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη μείωση των ενάρξεων πυρκαγιών και τη συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων και των πολιτών, επισημαίνοντας ότι η πρόληψη παραμένει η σημαντικότερη γραμμή άμυνας απέναντι στον κίνδυνο των δασικών πυρκαγιών.

Πηγή ➤https://www.protothema.gr

Διαβάστε Περισσότερα »