Σε θρίλερ δίχως τέλος φαίνεται να μετατρέπεται…. η υπόθεση της δολοφονίας της μικρής Άννυς, η οποία πριν από περίπου πέντε μήνες είχε συγκλονίσει την κοινή γνώμη, καθώς έρχονται στο φως νέες λεπτομέρειες.
Όπως αναφέρει γνωστή ιστοσελίδα, τα εγκληματολογικά εργαστήρια της αστυνομίας εντόπισαν γενετικό υλικό και τρίτου άνδρα στο διαμέρισμα της Μιχαήλ Βόδα, όπου έμενε το τετράχρονο κοριτσάκι από τη Βουλγαρία με τον 27χρονο πατέρα του, όταν δολοφονήθηκε.
Όπως προέκυψε από τα αποτελέσματα των ερευνών, σε κηλίδα αίματος εντοπίστηκε το DNA της μικρής Άννυς, του φίλου του πατέρα της Νικολάι, καθώς και ενός άλλου άγνωστου άνδρα. Τα ίχνη αυτά βρέθηκαν στον τοίχο και κοντά στο στρώμα που κοιμόταν το παιδί.
Η αστυνομία αναζητά το τρίτο πρόσωπο στο φιλικό περιβάλλον του πατέρα, καθώς, σύμφωνα με την ίδια πηγή, όλα δείχνουν ότι στο υπόγειο της Μιχαήλ Βόδα μία δολοφονική παρέα πιθανότατα υπό την επήρεια ουσιών, έστησε σκηνικό φρίκης με θύμα ένα αθώο παιδί.
Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία στην Κάτω Αχαΐα μετά την εν ψυχρώ δολοφονία ενός 17χρονου από έναν 15χρονο
Το θύμα δέχθηκε μία σφαίρα από καραμπίνα στον θώρακα και έπειτα από λίγη ώρα υπέκυψε στα τραύματά του. Το απίστευτο συμβάν εκτυλίχθηκε λίγο μετά τις 19.30 το απόγευμα της Κυριακής σε προαύλιο σχολείου, μπροστά στα μάτια συμμαθητών τους, οι οποίοι βρίσκονται σε κατάσταση σοκ.
Σήμερα, συγγενείς, φίλοι και το πλήθος του κόσμου ξεπροβόδισαν τον 17χρονο Γιώργο Αλεξανδρόπουλο από το σπίτι του με χειροκροτήματα, για τελευταία φορά.
Σε ολόκληρη την πόλη επικρατεί βουβός πόνος για τον άδικο χαμό του νεαρού, τη σορό του οποίου μετέφεραν στα χέρια μέχρι την εκκλησία φίλοι του.
Ο τίτλος της Μις Αμερική 2016 ανήκει από… χθες το βράδυ στην ελληνικής καταγωγής Μπέτι Καντρέλ, η οποία εκτός από όμορφη και ταλαντούχα, αποδείχθηκε και γνώστρια του αμερικάνικου ποδοσφαίρου!
Η Μις Τζόρτζια Μπέτι Καντρέλ (Betty Cantrell) είναι η καλλονή που κέρδισε φέτος τον τίτλο. Η Μπέτι, βαφτίστηκε Βασιλική, από την ελληνίδα γιαγιά της ενώ στο επίσημο βιογραφικό της ξεχωρίζει τη συμμετοχή της στη χορωδία της ορθόδοξης Εκκλησίας. Συγχαρητήρια!!!
Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός δεν αναδικνύει απλώς όμορφα κορίτσια που ελπίζουν σε… παγκόσμια ειρήνη αλλά η νίκη στηρίζεται στο ταλέντο και κυρίως στο μυαλό των διαγωνιζομένων.
Η ομογενής Μπέτι Καντρέλ αφού μάγεψε τους κριτικούς με την οπερετική φωνή της και εξέφρασε την επιθυμία της να γίνει ένα αστέρι του Μπρόντγουεϊ, κλήθηκε να απαντήσει σε μία μάλλον δύσκολη και σίγουρα πρωτότυπη ερώτηση: «Ο Τομ Μπρέιντι αποκλείστηκε από τους New England Patriots, εξαιτίας της συμμετοχής του στο σκάνδαλο «Deflategate». Αφήνοντας στην άκρη τα νομικά, ο Τομ Μπρέιντι εξαπάτησε;».
Για τους μη γνώστες του αμερικάνικου ποδοσφαίρου να πούμε ότι ο Τομ Μπρέιντι, σύζυγος του διάσημου μοντέλου Ζιζέλ, έχει κριθεί ένοχος για την συμμετοχή τους στο σκάνδαλο «Deflategate», στο οποίο μέλη των New England Patriots, «πείραξαν» τις μπάλες της ομάδας ώστε να αποκτήσουν πλεονέκτημα απέναντι στους αντιπάλους της.
Αφού η όμορφη μελαχρινή ζήτησε να της επαναλάβουν την ερώτηση, έδωσε μια απάντηση που εντυπωσίασε τους κριτές και της χάρισε τη νίκη: «Αν εξαπάτησε; Αυτή είναι μια πραγματικά καλή ερώτηση. Δεν είμαι σίγουρη», παραδέχθηκε, «Θα έπρεπε να πιάσω τις μπάλες με τα χέρια μου, να τις νιώσω και να σιγουρευτώ για το αν ήταν «πειραγμένες». Αν και τότε υπήρχε αμφιβολία, τότε ναι, νομίζω πως έκλεψε».
Είναι να μην της δώσεις το βραβείο, μετά από μια τέτοια απάντηση;
ΠΡΟΣΟΧΗ – ΒΙΝΤΕΟ με ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ:Ένας κρατούμενος μουσουλμάνος σε φυλακή… της Οτάβα του Καναδά, ο Κάρλος Λαρμόντ (Carlos Larmond), ο οποίος αντιμετωπίζει κατηγορίες για τζιχαντιστική τρομοκρατική δράση, ξυλοκοπήθηκε άγρια από συγκρατούμενούς του επειδή προσπάθησε να τους προσηλυτίσει με το βία στο Ισλάμ και στον Ιερό Πόλεμο (τζιχάντ).
Ο άγριος ξυλοδαρμός καταγράφηκε από κάμερα ασφαλείας των φυλακών και το βίντεο διέρρευσε στο διαδίκτυο.
Το περιστατικό συνέβη στις 3 Μαρτίου του 2015 στο κέντρο κράτησης της Οτάβα.
Το βίντεο που θα δείτε παρουσιάστηκε την περασμένη Πέμπτη σε αίθουσα δικαστηρίου της πόλης.
Στο βίντεο θα δείτε δύο άνδρες, κρατούμενους, να χτυπούν βίαια τον Λαρμόντ με απανωτές γροθιές και κλωτσιές ενώ περιβάλλονται και από άλλους συγκρατούμενούς τους.
Ο κρατούμενος για τζιχαντιστική τρομοκρατική δράση Λαρμόντ ξυλοκοπήθηκε άγρια μέχρι να τον πάρουν οι αστυνομικοί από το σημείο που συνέβη το περιστατικό.
Ο κρατούμενος Τέρενς Γουίλσον (Terrence Wilson), 24 ετών, καταδικάστηκε σε 60 ημέρες φυλάκιση για τον ξυλοδαρμό.
Ο δικηγόρος του, Πάολο Τζιανκατερίνο (Paolo Giancaterino), δήλωσε στο Global News ότι ο Λαρμόντ προσπάθησε να προσηλυτίσει τον πελάτη του στο Ισλάμ πολλές φορές και στο τέλος, όταν έβλεπε ότι δεν μπορούσε να τον πείσει, απείλησε να τον σκοτώσει.
«Ξεκίνησε με φιλικές προσκλήσεις, έλεγε στον πελάτη μου να εξισλαμιστεί και να γίνει στρατιώτης του Ισλάμ. Ο πελάτης μου του έδειχνε ότι δεν ενδιαφερόταν. Όταν δεν βρήκε ανταπόκριση, άρχισε να απειλεί τον πελάτη μου ότι θα τον έβρισκαν νεκρό στο κελί του εάν δεν εξισλαμιζόταν. Στη συνέχεια ακολούθησε και άλλη απειλή, αυτή τη φορά αφορούσε την οικογένεια του πελάτη μου, του είπε ότι η οικογένειά του θα πέθαινε, από κάποιον άνδρα εκτός φυλακής, εάν δεν εξισλαμιζόταν».
Σύμφωνα με τον δικηγόρο Τζιανκατερίνο, οι απειλές συνεχίστηκαν αμείωτες για αρκετές εβδομάδες. Από τον ξυλοδαρμό στη φυλακή ο Λαρμόντ βγήκε με σπασμένο χέρι και ένα μαυρισμένο μάτι.
Ο Κάρλος Λαρμόντ και ο δίδυμος αδελφός του, Άστον, αντιμετωπίζουν κατηγορίες για τρομοκρατία. Συνελήθησαν τον Ιανουάριο ενώ επιχειρούσαν να ταξιδέψουν υπερατλαντικά για να εμπλακούν σε τρομοκρατικές δράσεις.
Αμφότεροι κατηγορούνται για συμμετοχή στη δράση τρομοκρατικής ομάδας και για απόπειρα να φύγουν από τον Καναδά για να συμμετάσχουν σε τρομοκρατικές δράσεις στο εξωτερικό.
Αφού το κράτος αδιαφορεί ας κινητοποιηθεί ο στρατός.”Φράγμα” ελέγχου έχουν κάνει η Ελληνική Αστυνομία και επικουρικά ο Ελληνικός Στρατός στα ελληνοτουρκικά σύνορα απέναντι από την Ανδιανούπολη προκείμενου να ελεγχθεί η κατάσταση που ενδεχομένως δημιουργήσει ομάδα Σύριων παράνομων μεταναστών που έχουν επιλέξει να περάσουν στην Ευρώπη από την ξηρά και όχι από την θάλασσα που υπάρχει κίνδυνος πνιγμού. Οι Σύριοι παράνομοι μετανάστεςείναι συγκεντρωμένοι στον λεωφορειακό σταθμό της Ανδριανούπολης, με σκοπό να μεταβούν στα ελληνικά σύνορα.
Σύμφωνα με τα περισσότερα τηλεοπτικά δίκτυα και ειδησεογραφικά πρακτορεία της Τουρκίας πορεία εκατοντάδων Σύριων μεταναστών από την Ανδριανούπολη προς τα ελληνικά σύνορα βρίσκεται σε εξέλιξη. Όπως διαβάζουμε στο onalert συγκεκριμένα εκατοντάδες Σύριοι κινούνται πεζοί προς την Ανδριανούπολη, με τελικό προορισμό τα ελληνικά σύνορα,μετά από πρόσκληση που διαδόθηκε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και την αναφορά ότι η Ελλάδα θα δεχθεί τους Σύριους λαθρομετανάστες.
Σε ανταπόκριση από την Ανδριανούπολη του Kadri Kilic στην ιστοσελίδα της Zaman με τον τίτλο «Οι Σύριοι ξεκίνησαν ‘πορεία ελπίδας’ προς την Ευρώπη στον αυτοκινητόδρομο TEM» αναφέρεται ότι κύμα Σύριων προσφύγων κατευθύνεται στον αυτοκινητόδρομο TEM και στο οδικό δίκτυο D – 100 προς την Ανδριανούπολη.
Επεισόδια σημειώθηκαν όταν οι δυνάμεις της τουρκικής Στρατοχωροφυλακής σταμάτησαν μια ομάδα 150 ατόμων σε σημείο κοντά στις εισόδους του αυτοκινητόδρομου, ενώ μια άλλη ομάδα περίπου 250 ατόμων συνεχίζει την πορεία της.
Μαζεύτηκαν χθες 250 μέσω Facebook
Το ιστορικό έχει ως εξής, σύμφωνα με τηλεγράφημα του τουρκικού ειδησεογραφικό πρακτορείο Anadolu.
H ομάδα των Σύριων μεταναστών, που οργανώθηκε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook κλπ), άρχισε να μεταβαίνει στο σταθμό των λεωφορείων της Ανδριανούπολης, προκειμένου να κινηθούν ομαδικά στα ελληνικά σύνορα. Στο σημείο έφθασε η τουρκική αστυνομία, η οποία επιχείρησε να πείσει τους περίπου 250 συγκεντρωμένους παράνομους μετανάστες να εγκαταλείψουν το εγχείρημά τους. Ορισμένοι εξ αυτών, που επέμειναν, διανυκτέρευσαν χθες στο πάρκο του σταθμού, ενώ οικογένειες με παιδιά, που ζήτησαν τη βοήθεια των δυνάμεων της τουρκικής αστυνομίας, οδηγήθηκαν με λεωφορείο στην Κωνσταντινούπολη. Ωστόσο, αναφέρεται ότι μια μικρότερη ομάδα εξακολουθεί να παραμένει στο σταθμό της Τουρκικής πόλης.
Στο πρακτορείο ένας εκ των μουσουλμάνων Σύριων μεταναστών δήλωσε ότι επειδή στη θάλασσα πολλοί μετανάστες πνίγονται, γι’ αυτό αποφάσισαν να μεταβούν στην Ευρώπη από ξηράς. «Δεν έχουμε όπλα. Το μόνο όπλο μας είναι η πίστη μας στον Θεό (Αλλάχ). Πρέπει να μεταβούμε στην Ευρώπη για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε. Αύριο από εδώ θα μεταβούμε ομαδικά στα ελληνικά σύνορα. Ευχαριστούμε την Τουρκία που μας αντιμετώπισε με ανθρωπιά αλλά θέλουμε να πάμε στην Ευρώπη» φέρεται να είπε
Στο δημοσίευμα αναφέρεται, επίσης, ότι έχουν αυξηθεί οι έλεγχοι της τουρκικής αστυνομίας και της στρατοχωροφυλακής στις εισόδους της Ανδριανούπολης.
Η ελληνική πλευρά
Από ελληνικής πλευράς η ΕΛΑΣ από πολύ νωρίς σήμερα ( ίσως και από χθες) έχει εικόνα του τι συμβαίνει και για τις προθέσεις της ομάδας , έχει λάβει τα μέτρα της και έχει ενημερώσει και την τοπική Μεραρχία του Στρατού Ξηράς.
Police-Voice blog ➤
Έπαθε σοκ ένας Λαμιώτης όταν μέσα στον ύπνο του σήκωσε το τηλέφωνο και άκουσε ότι ο γιος του στη Γερμανία χτύπησε ένα 12χρονο παιδί με το αυτοκίνητο και ότι έπρεπε να πληρώσει 18.000€ για να γλυτώσει τη φυλακή!!!
Το τηλεφώνημα των θρασύτατων και καλά ενημερωμένων απατεώνων έγινε στις 4:10΄ το απόγευμα ακριβώς. Ο πατέρας του 29χρονου Λαμιώτη, που βρίσκεται στην Γερμανία, εκείνη την ώρα κοιμόταν.
Όταν σήκωσε το ακουστικό άκουσε μια κυρία να συστήνεται ως δικηγόρος από Γερμανία με το όνομα "Μαρία Δαμίγου", η οποία του είπε ότι ο γιος του χτύπησε πολύ σοβαρά ένα 12χρονο παιδάκι με το αυτοκίνητο και ότι επειδή εκεί οι νόμοι είναι πολύ αυστηροί θα πήγαινε κατευθείαν φυλακή, εκτός κι αν μπορούσε να στείλει επειγόντως 18.000€ για να το τακτοποιήσουν διαφορετικά.
Την ίδια στιγμή στο βάθος του τηλεφώνου άκουγε κάποιον που παρίστανε το γιο του και κλαίγοντας φώναζε «πατέρα χτύπησα ένα παιδί σώσε με».
Ο πατέρας ξεπερνώντας το πρώτο σοκ και όσο μιλούσε με την "δικηγόρο" ζήτησε από τη γυναίκα του να πάρει το γιο τους τηλέφωνο στη Γερμανία. Όταν είδε τη μητέρα να μιλάει κανονικά με το παιδί τους βεβαιώθηκε ότι είχε να κάνει με θρασύτατους απατεώνες, τους οποίους και απείλησε στο τηλέφωνο ότι θα καταγγείλει στην αστυνομία.
Ωστόσο δεν μπορούσε να "χωνέψει" ότι αυτοί οι άνθρωποι ήξεραν τόσες λεπτομέρειες για την οικογενειακή του κατάσταση και ότι το παιδί του ζει και εργάζεται στη Γερμανία.
Οι απατεώνες είχαν "ξαναχτυπήσει" πριν λίγες ημέρες και πάλι στη Λαμία
Με τον ίδιο τρόπο πριν από λίγες ημέρες, πιθανότατα οι ίδιοι απατεώνες, προσπάθησαν να εξαπατήσουν μια ηλικιωμένη μητέρα, η κόρη της οποίας είναι στην Αθήνα, όπου δραστηριοποιείται επιχειρηματικά.
Της είπαν ότι είχε πέσει θύμα τροχαίου και ότι έπρεπε να πληρώσει κάποιο χρηματικό ποσό για να βρεθεί επειγόντως μόσχευμα που είχε ανάγκη για το χειρουργείο.
Η γυναίκα είχε υποστεί σοκ, όταν άκουγε την "κόρη" της στο βάθος του τηλεφώνου να ζητά βοήθεια. Ευτυχώς άλλο συγγενικό πρόσωπο επικοινώνησε μαζί της και διαπίστωσε ότι είναι καλά, βάζοντας έτσι τέλος στο μαρτύριο της μητέρας.
Να είστε υποψιασμένοι
Επειδή οι διάφοροι απατεώνες σκαρφίζονται απίθανα πράγματα για να αποσπάσουν χρήματα, χωρίς φυσικά να διστάζουν μπροστά σε οτιδήποτε, όταν σηκώνετε το τηλέφωνο να είστε υποψιασμένοι ή όταν σας πλησιάζουν άγνωστοι, ακόμα κι αν ξέρουν λεπτομέρειες για οικογένεια και συγγενείς.
Τέλος ενημερώστε τους ηλικιωμένους γονείς σας, γιατί κυρίως ο στόχος είναι άτομα προχωρημένης ηλικίας που δεν ζουν μαζί με τα παιδιά τους.
Police-Voice blog ➤
Στο Αιγαίο γίνεται πόλεμος που έχει νεκρούς. Τα “θερμά επεισόδια” μεταξύ Λιμενικού Σώματος και τουρκικής ακτοφυλακής είναι πολλά και σοβαρά,την ίδια ώρα που ανθρώπινες ζωές χάνονται κατά δεκάδες. Η τραγωδία στο Φαρμακονήσι ανεβάζει δραματικά τον αριθμό των νεκρών στο Αιγαίο.
Οι Τούρκοι δεν δείχνουν να ενδιαφέρονται αφού έχουν άλλους στόχους:
•Προχθές ανέβηκαν ξανά στα Ίμια για να πάρουν οκτώ μετανάστες οι οποίοι είχαν αποβιβαστεί σε μία από τις δυο βραχονησίδες. Οι μετανάστες βούτηξαν στη θάλασσα και κολύμπησαν μέχρι τα σκάφη του ελληνικού λιμενικού που έπλεαν στη περιοχή. Το πόσο συχνά ανεβαίνουν οι Τούρκοι στα Ίμια το τελευταίο διάστημα είναι ένα θέμα.
•Στο Αγαθονήσι λίγες ώρες μετά τουρκικές ακτοφυλακίδες “αποκάλυψαν” τα πυροβόλα τους, όπλισαν και τα έστρεψαν κατά σκαφών του Λιμενικού Σώματος! Είναι ένα βήμα επικίνδυνης κλιμάκωσης στο Αιγαίο με αφορμή το μεταναστευτικό.
Την ίδια ώρα πληρώματα σκαφών του Λιμενικού κάνουν λόγο για απάνθρωπη συμπεριφορά των Τούρκων έναντι μεταναστών που βρίσκονται στη θάλασσα. Καταγγέλουν ότι οι Τούρκοι δεν δίνουν τη παραμικρή βοήθεια σε μετανάστες που βρίσκονται στη θάλασσα. Αντιθέτως ενεργούν με τρόπο που θέτει σε άμεσο κίνδυνο τη ζωή τους. Μόνο όταν πλησιάσουν σκάφη του Λιμενικού οι Τούρκοι “παριστάνουν” οτι βοηθούν . Και τελικά αφήνουν τους μετανάστες να επιβιβαστούν στα σκάφη του Λιμενικού.
Όλα αυτά την ώρα που οι βορειοευρωπαίοι με πρώτη την κυρία Μέρκελ μας κάνουν και …μαθήματα φύλαξης των συνόρων!
Για πρώτη φορά η Δήμητρα Βούλγαρη, μέσα από τον Κορυδαλλό, «λύνει» την σιωπή της και μιλά για την δολοφονία του συζύγου της.
«Δεν έχω υπογράψει καμία ομολογία» δήλωσε η Δήμητρα Βούλγαρη, η οποία φέρεται να έχει δολοφονήσει τον σύζυγό της, Θανάση Λάμπρου. Μέσα από τις φυλακές Κορυδαλλού έδωσε την δική της εκδοχή για όλα όσα έχουν συμβεί και τόνισε ότι πρόκειται για μια καλοστημένη εμπλοκή της σε κάτι που δεν έχει κάνει. Είπε ότι δεν είχε κανένα κίνητρο να σκοτώσει τον άντρα της και εξήγησε κάτι το οποίο είχε ειπωθεί και στο παρελθόν, ότι λόγω ύψους, βάρους και δύναμης δεν θα μπορούσε να είχε παλέψει με τον σύζυγό της, να του πάρει το όπλο και να μην έχει η ίδια καμία μελανιά, κανένα χτύπημα, αλλά ούτε και αίμα στα ρούχα της.
Μερικές από τις δηλώσεις της στην Τατιάνα Στεφανίδου:
«Δεν έχω υπογράψει καμία ομολογία-απολογία, άρα όχι, φυσικά και δεν έχω ομολογήσει τίποτα σε κανένα» «Προφανώς ήταν πολύ καλά μελετημένη η υπόθεση.» «Δεν έχω ομολογήσει, δεν έχω υπογράψει κάτι άρα κάτι γίνεται». «Ψάξτε αλλού να βρείτε τον δολοφόνο. Τα έχουν ετοιμάσει όλα καλά. Ήταν μια πολύ καλά σκηνοθετημένη μέρα. Ξέρανε πολλά για μένα.» «Ο δολοφόνος του άντρα μου είναι αυτός που έκλεψε την ζωή του άντρα μου, έκλεψε την ευτυχία μου».
Police-Voice blog ➤
Σοκαρισμένη είναι η Κύπρος από τη σύλληψη δημοσιογράφου στην κατοχή του οποίου βρέθηκε πορνογραφικό υλικό.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο τύπου της αστυνομίας, Ανδρέα Αγγελίδη, πρόκειται για μια πολύ σοβαρή υπόθεση καθώς μετά απο έρευνα στην οικία του στη Λάρνακα, εντοπίστηκαν 14 αρχεία που φαίνεται ότι περιέχουν πορνογραφικό υλικό.
Χθες το απόγευμα, μέλη του Γραφείου Καταπολέμησης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, διενήργησαν έρευνα με δικαστικό ένταλμα στην οικία 41χρονου, που βρίσκεται στην επαρχία Λάρνακας.
Κατά τη διάρκεια της έρευνας, έγινε προκαταρκτικός έλεγχος σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, όπου εντοπίστηκαν 14 αρχεία με παιδικό πορνογραφικό υλικό.
Ο 41χρονος συνελήφθη για αυτόφωρο αδίκημα, ενώ παραλήφθηκαν ως τεκμήρια, ένας πύργος ηλεκτρονικού υπολογιστή, δύο φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές και συσκευές αποθήκευσης δεδομένων (επτά εξωτερικοί σκληροί δίσκοι και έξι usb).
Ο ύποπτος, αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του Επαρχιακού δικαστηρίου Λευκωσίας για έκδοση διατάγματος κράτησης του, ενώ σύμφωνα με την αστυνομία, ο ίδιος αρνείται να απαντήσει στα ερωτήματα των ανακριτών.
Ενας αδιάκοπος αγώνας, τόσο του εκπαιδευτικού προσωπικού όσο και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου στα Ιωάννινα, που στεγάζεται στο ισόγειο του διδακτηρίου του Σχολικού Συγκροτήματος του Κάστρου, έχει ξεκινήσει εδώ και 4 χρόνια για την αξιοπρεπή εκπαίδευση των παιδιών ΑΜΕΑ, δυστυχώς όμως χωρίς αποτέλεσμα μέχρι στιγμής.
Το μείζον πρόβλημα του στεγαστικού, χρήζει άμεσης επίλυσης καθώς οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να ασκήσουν το λειτούργημά τους με τα παιδιά "στοιβαγμένα"σε ελάχιστα τετραγωνικά με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
"Εδώ και 4 χρόνια προσπαθούμε να πείσουμε τους αρμόδιους πως πρέπει άμεσα να γίνει μεταστέγαση του 2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου χωρίς όμως να παίρνουμε καμμία απάντηση. Η πρώτη επιστολή δημοσιοποίησης του προβλήματος εστάλη το 2010 στην Περιφέρεια Ηπείρου. Ζητάμε το αυτονόητο να δημιουργηθεί ένα αξιοπρεπές μαθησιακό περιβάλλον με δεδομένο ότι υπάρχει και μεγάλη ζήτηση για την Ειδική Αγωγή" λένε οι άνθρωποι του σχολείου.
Αξίζει να σημειωθεί πως πριν απο 4 χρόνια τα παιδιάκια ήταν τέσσερα ενώ σήμερα έχουν φτάσει τα 20. "Κάθε χρόνο υποδεχόμαστε τουλάχιστον τρεις με τέσσερις μαθητές" είπε στο epirus-tv-new κ.Τ.Τόκας, δάσκαλος Ειδικής Αγωγής και Διευθυντής του 2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου.
Σε έναν χώρο γύρω στα 15 τ.μ συνυπάρχουν δύο τάξεις και το χώρισμα αυτών να είναι μία... ντουλάπα, όπως θα δείτε στο βίντεο που ακολουθεί.
"Σε ένα τόσο περιορισμένο χώρο οι δάσκαλοι προσπαθούν να κάνουν μάθημα όσο πιο χαμηλόφωνα γίνεται παλεύοντας παράλληλα να πείσουν τους μικρούς μαθητές να μην κάνουν φασαρία .Ετσι απο την εκπαίδευση έχουμε περάσει ...στην απλή φύλαξη των παιδιών απο πιθανά ατυχήματα", δήλωσε απογοητευμένος και αγανακτισμένος παράλληλα ο κ.Τόκας.
"Την περασμένη σχολική χρονιά 2 επιστολές εστάλησαν στον Υπουργό Παιδείας, ενώ το 2013 είχε γίνει και σχετική ερώτηση στη Βουλή χωρίς όμως να δοθεί καμμία απάντηση", είπε ο κ.Τόκας.
Χθες, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων απευθύνθηκε με σχετική ανακοίνωση στον Αντιδήμαρχο, υπεύθυνο για θέματα Παιδείας κ.Παντελή Κολόκα...