Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Κτηνωδία: Βίασαν ομαδικά 23χρονη και της έλιωσαν με τούβλα το κεφάλι!

Κτηνωδία: Βίασαν ομαδικά 23χρονη και της έλιωσαν με τούβλα το κεφάλι!


Police-Voice blog ➤
Μια Ινδή έπεσε θύμα ομαδικού βιασμού και στη συνέχεια δολοφονήθηκε από τους δράστες οι οποίοι της συνέθλιψαν το κρανίο με τούβλα όταν εκείνη απείλησε να τους καταγγείλει στις αρχές, ανακοίνωσε σήμερα η αστυνομία στο κρατίδιο Χαριάνα της βόρειας Ινδίας.
Η αστυνομία συνέλαβε δύο άνδρες κατηγορούμενους για βιασμό και ανθρωποκτονία στην πόλη Σονιπάτ και άλλοι έξι ανακρίνονται έπειτα από σχετική καταγγελία της μητέρας του θύματος, η οποία τους κατηγορεί για ανάμειξη στο έγκλημα, δήλωσε στο Reuters ο αστυνομικός επιθεωρητής Ασουϊν Σενβί.
Η 23χρονη εργάτρια απήχθη από τους άνδρες–ένας εκ των οποίων ήταν γνωστός της–που επέβαιναν σε αυτοκίνητο κοντά από το σπίτι της στο Σονιπάτ. Την μετέφεραν στην γειτονική πόλη Ροχτάκ όπου την βίασαν, σύμφωνα με τον Σενβί.
«Όταν τους απείλησε να τους καταγγείλει, της συνέθλιψαν το κρανίο με τούβλα. Ο τρόπος με τον οποίον την κακοποίησαν είναι φρικτός».
Η σορός της βρέθηκε την Πέμπτη σε χωράφι.
Η μητέρα του θύματος είχε στο παρελθόν καταγγείλει στις αρχές έναν από τους κατηγορούμενους επειδή πίεζε την κόρη της να τον παντρευτεί αλλά η διαφωνία τους τελικά είχε διευθετηθεί, είπε ο Σενβί.
Το Σονιπάτ βρίσκεται σε απόσταση 44 χιλιομέτρων βορείως του Νέου Δελχίου.
Η σεξουαλική βία εναντίον των γυναικών είναι ένα πολύ ευαίσθητο ζήτημα στην Ινδία, όπου ο φρικτός ομαδικός βιασμός μιας φοιτήτριας μέσα σε εν κινήσει λεωφορείο στο Νέο Δελχί, ο οποίος οδήγησε στον θάνατό της το 2012, προκάλεσε την διεθνή κατακραυγή και διαδηλώσεις διαμαρτυρίας σε όλη τη χώρα για την αποτυχία των αρχών να προστατεύσει τις γυναίκες.
Τα ινδικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν επίσης τον ομαδικό βιασμό μιας γυναίκας στην πόλη Γκουργκαόν, στα περίχωρα της πρωτεύουσας, στη διάρκεια του σαββατοκύριακου.
Κατά μέσον όρο, 50 εγκλήματα εις βάρος γυναικών καταγράφονται καθημερινά από την αστυνομία της πρωτεύουσας, περιλαμβανομένων τουλάχιστον τεσσάρων βιασμών, σύμφωνα με ανώτερο αξιωματούχο του ομοσπονδιακού υπουργείου Εσωτερικών.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΘΡΑΣΟΣ ! ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ! ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ!!! ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΚΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΕΦΟΔΟΥ...!!! ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.... ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΤΖΑΒΕΝΤ ΑΣΛΑΜ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΜΕ ΤΑ..

ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΘΡΑΣΟΣ ! ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ! ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ!!! ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΚΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΕΦΟΔΟΥ...!!! ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ....


Police-Voice blog ➤ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΟΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟ ΓΙΑΤΙ ΔΗΘΕΝ ΤΟΥΣ ΧΤΠΥΗΣΑΝ "ΦΑΣΙΣΤΕΣ" ΕΝΩ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ...

ΒΡΗΚΑΝ ΟΜΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ...

ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΣΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ...

ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΜΙΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ...











Πηγή ➤https://www.facebook.com/pg/PakistanCommunity-Of-Greece-Unity-427638934077023/videos/

Διαβάστε Περισσότερα »

«ΖΟΥΡΛΑΘΗΚΑΝ» τα ΧΑΝΟΥΜΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ! «Τρέμει η Ελλάδα – Ο «Μπορά» μπορεί να χτυπήσει την Αθήνα!» (PHOTOS)

«ΖΟΥΡΛΑΘΗΚΑΝ» τα ΧΑΝΟΥΜΑΚΙΑ  ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ! «Τρέμει η Ελλάδα – Ο «Μπορά» μπορεί να χτυπήσει την Αθήνα!» (PHOTOS)


Police-Voice blog ➤
Σε εθνικιστικό παραλήρημα βρίσκεται ο τούρκικος τύπος που επαίρεται για την δοκιμή του πυραύλου Μπορά στη Σινώπη, γράφοντας μάλιστα ότι αυτός, μπορεί να  χτυπήσει την Αθήνα!
Συγκεκριμένα η τουρκική εφημερίδα Gunes σε πρωτοσέλιδό τίτλο της γράφει: «Ακόμα και η δοκιμή τους έκανε να τρέμουν».
Η τουρκική εφημερίδα αναφέρεται σε ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια τα οποία όπως υποστηρίζει «τρομοκρατήθηκαν» από τη δοκιμή του νέου τουρκικού πυραύλου.
Στις εσωτερικές της σελίδες η τουρκική εφημερίδα έχει τον τίτλο «Ο Μπορά πανικόβαλε την Ελλάδα» αναφέρεται στην κάλυψη από τα ελληνικά μέσα της δοκιμής του πυραύλου στην Σινώπη, ο οποίος έγινε «ο εφιάλτης της Ελλάδας».
Όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα, η εκτόξευση παρακολουθήθηκε με ζωντανή σύνδεση από υπουργό Εθνικής Άμυνας Φικρί Ισίκ στη  διεθνή έκθεση οπλικών συστημάτων IDEF 2017.
Ο τηλεκατευθυνόμενος πύραυλος (KAAN)  μεγάλου βεληνεκούς, εδάφους- εδάφους, έχει τη δυνατότητα εκτόξευσης από όχημα και σχεδιάστηκε  και παρήχθη με (τουρκικούς) εθνικούς πόρους.
Θεωρείται αξιόπιστος με υψηλές δυνατότητες κρούσης που θα υποστηρίξει το οπλικό σύστημα των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων.
Ο ελληνικός Τύπος προέβη σε ανάλυση και σχολιάστηκε από στρατιωτικούς και πολιτικούς αξιωματούχους. Ο ελληνικός Τύπος πιστεύει ότι ο ελληνικός στρατός πρέπει να αλλάξει τις στρατηγικές του, δηλώνοντας ότι η Τουρκία έχει τώρα τη δυνατότητα να χτυπήσει την Αθήνα.
Το δημοσίευμα καταλήγει:
Από τη Σμύρνη στην Αθήνα η απόσταση είναι περίπου 230 χιλιόμετρα  και η εμβέλεια του πυραύλου KAAN είναι 280 χιλιόμετρα.
echedoros-a.gr
piravlos_tourkiaπυραυλος1
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Την ώρα που στην Ελλάδα ξεπουλιέται η Αμυντική Βιομηχανία, οι τούρκοι παρουσιάζουν τα νέα τεθωρακισμένα τους

Την ώρα που στην Ελλάδα ξεπουλιέται η Αμυντική Βιομηχανία, οι τούρκοι παρουσιάζουν τα νέα τεθωρακισμένα τους


Police-Voice blog ➤
Η Διεθνής Αμυντική Έκθεση IDEF 2017 (International Defence Fair) που πραγματοποιήθηκε σε προάστιο της Κωνσταντινούπολης έδωσε την ευκαιρία σε τουρκικές αμυντικές εταιρίες του κλάδου να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τα επιτεύγματα τους.
Ιδιαίτερα εντυπωσιακός ήταν ο τομέας των οχημάτων μάχης (ΤΟΜΑ, ΤΟΜΠ) στον οποίο η τουρκική βιομηχανία έχει κάνει εντυπωσιακά εκσυγχρονιστικά βήματα συνεργαζόμενη και απορροφώντας τεχνογνωσία από γερμανικές, βρετανικές και γαλλικές αμυντικές εταιρίες.
Συγκεκριμένα η εταιρία FNSS Defence Systems (κοινοπραξία της τουρκικής Nurold Holding και της βρετανικής ΒΑΕ Systems) παρουσίασε τροχοφόρα οχήματα μάχης της οικογενείας PARS (pars στην τουρκική: λεοπάρδαλη της Ανατολίας), καθώς και τα ερπυστριοφόρα Kaplan-20 και Kaplan-30. Από την οικογένεια οχημάτων PARS εντυπωσίασαν τα θωρακισμένα τροχοφόρα 6Χ6 και 8Χ8 τα οποία ομοιάζουν με τα γερμανικά Fuchs, τα ελβετικά Piranha και τα αμερικανικά Stryker. Οχήματα PARS ήδη έχουν προμηθευτεί οι ένοπλες δυνάμεις της Μαλαισίας, ενώ υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλες μουσουλμανικές χώρες της Ασίας και Αφρικής.
Το PARS 6Χ6 έχει ιπποδύναμη 600 περίπου ίππων, αναπτύσσει ταχύτητα 100 χλμ και οι συνολικά 8 θέσεις προσωπικού είναι απολύτως ασφαλής από εκρήξεις ναρκών και αυτοσχέδιων εκρηκτικών μηχανισμών, ως αμφίβιο αναπτύσσει στο νερό ταχύτητα περίπου 10 χλμ. και η επιχειρησιακή του εμβέλεια αγγίζει τα 700 χλμ. Ο εξοπλισμός του είναι πυργίσκος με πυροβόλο των 30mm ή 35mm και πολυβόλο των 7,62mm. Αντίστοιχα είναι και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του PARS 8Χ8 το οποίο έχει δυνατότητα μεταφοράς συνολικά 12 στρατιωτών.
Το αμφίβιο ερπυστριοφόρο Kaplan-20 θα αντικαταστήσει πιθανότατα τα M113 του τουρκικού στρατού. Ο πυργίσκος του φέρει πυροβόλο των 30 ή 35mm και πολυβόλο των 7,62mm, ενώ πυροβόλο και πολυβόλο είναι τηλεχειριζόμενα με μηχανισμούς αυτόματης φόρτωσης πυρομαχικών. Η δυνατότητα μεταφοράς προσωπικού είναι συνολικά 9 στρατιώτες. Αντίστοιχα τεχνικά χαρακτηριστικά έχει και το Kaplan-30 το οποίο όμως δεν είναι αμφίβιο αλλά έχει αυξημένη θωράκιση σε σχέση με το Kaplan-20, μεταφέρει δε συνολικά 12 άτομα προσωπικό.
Η τουρκική εταιρία ASELSAN παρουσίασε και αυτή ερπυστριοφόρο όχημα μάχης, το Korhan, με τηλεχειριζόμενο πυροβόλο και πολυβόλο και μη επανδρωμένο πυργίσκο. Το Korhan είναι εξοπλισμένο με κάμερες ημέρας και νυκτός και συστήματα laser έγκαιρης προειδοποίησης, ενώ διαθέτει και θωράκιση ενεργητικής προστασίας APS (Active Protection System). Το συγκεκριμένο ερπυστριοφόρο ομοιάζει με το γερμανικό Puma IFV (Infantry Fighting Vehicles), εξ άλλου είναι γνωστή η συνεργασία της ASELSAN με εταιρίες της Γερμανίας όπως την Rheinmetall και Krauss-Maffei Wegmann. Για το Korhan έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον η Ινδονησία, η Μαλαισία και το Πακιστάν, χώρες με τις οποίες συνεργάζεται στενά στον αμυντικό τομέα η Άγκυρα.
Η τουρκική OTOKAR παρουσίασε το άρμα Altay το οποίο τα επόμενα χρόνια θα γίνει το MBT (Main Battle Tank) του τουρκικού στρατού. Το Altay προβλέπεται να εισέλθει στην ενεργό υπηρεσία το 2020. Θα είναι εξοπλισμένο με λειόκαννο πυροβόλο 120mm L55 της τουρκικής αμυντικής εταιρίας MKEK και με πολυβόλο των 12.7mm της ίδιας εταιρίας. Θα φέρει 42 βλήματα των 120mm και 1.500 των 12.7mm, όλα τουρκικής προέλευσης. Το 65 τόνων βάρους Altay θα κινείται με 12-κύλινδρο κινητήρα diesel MTU MB 873 Ka501 τουρκογερμανικής συμπαραγωγής, ο οποίος αποδίδει 1.100 kW (1.500 PS). Πιθανότατα ο κινητήρας αυτός που κινεί και τα Leopard 2 θα αντικατασταθεί στο μέλλον με κινητήρα 
τουρκοκορεατικής συμπαραγωγής που θα αποδίδει 1.325 kW (1.800 PS). Η μέγιστη ταχύτητα του άρματος σε ομαλό δρόμο είναι 70 χλμ/ώρα, 45 χλμ/ώρα σε ανώμαλο έδαφος, και η επιχειρησιακή εμβέλεια του 430 χλμ. Θα είναι δε εφοδιασμένο με όλα τα σύγχρονα μέσα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, όπως το σύστημα ERA (Explosive Reactive Armor) της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας ROKETSAN.
Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε την ανάλυση μας για τα νέα τουρκικά οχήματα μάχης καθώς και για τα άλλα επιτεύγματα της τουρκικής πολεμικής βιομηχανίας, ιδιωτικής και κρατικής, που παρουσιάστηκαν στην έκθεση IDEF 2017, όμως δεν θα αρκούσε η χωρητικότητα της ιστοσελίδας. Θα θέλαμε εν τούτοις να υπενθυμίσουμε για μια ακόμη φορά ότι η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και ο καθ’ ύλην αρμόδιος υπουργός Καμμένος ξεπουλούν ως παλιοσίδερα την ΕΛΒΟ, την μοναδική ελληνική εταιρία κατασκευής και συντήρησης οχημάτων μάχης, υπακούοντας στους τοκογλύφους και με γνώμονα τις δεσμεύσεις που έχουν αναλάβει έναντι ξένων συμφερόντων.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Ξεδιάντροπη κλοπη στον «Αγιο Σάββα»: Εκλεψαν εργαλεία αξίας 400.000 ευρώ!

Ξεδιάντροπη κλοπη στον «Αγιο Σάββα»: Εκλεψαν εργαλεία αξίας 400.000 ευρώ!


Police-Voice blog ➤
Στις 7 το πρωί οι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο «Άγιος Σάββας», στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, είδαν ίχνη διάρρηξης στον 1ο όροφο, στη γαστρεντερολογική και πνευμονολογική κλινική.
Από τις έως τώρα πληροφορίες οι δράστες κατάφεραν να αφαιρέσουν από το νοσοκομείο ιατρικό εξοπλισμό, μηχανήματα γαστροσκοπήσεων, κολονοσκοπήσεων, ογκώδη και ακριβά μηχανήματα.
Στη συνέχεια έφυγαν χωρίς να τους αντιληφθεί κάποιος. Στο σημείο βρίσκεται η Σήμανση, ενώ δεν είναι γνωστό αν υπήρχαν κάμερες στους χώρους του νοσοκομείου που θα βοηθήσουν στη σύλληψη των δραστών.
 Εκλεψαν εργαλεία και μηχανήματα αξίας 400.000 ευρώ
Σύμφωνα με τον διευθυντή Γαστρεντερολογίας του νοσοκομείου «Άγιος Σάββας», Δημήτρη Ξυνόπουλο, ο εξοπλισμός που άρπαξαν οι δράστες είναι ακριβός, αξίας περίπου 400.000 ευρώ και προερχόταν από δωρεές.
«Δεν ήταν τυχαία αυτή η κλοπή. Όποιοι την έκαναν γνώριζαν πρόσωπα και πράγματα», δήλωσε λίγη ώρα μετά το συμβάν. Μάλιστα τόνισε ότι ορισμένα από αυτά τα εργαλεία και τα μηχανήματα δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν στον ελλαδικό χώρο γιατί φέρουν κωδικό που μπορεί να ανιχνευθεί.
«Πρωτόγνωρο, τι να πω. Υπάρχουν κάμερες και security στο νοσοκομείο», πρόσθεσε ο κ. Ξυνόπουλος. Όπως είπε, «την ώρα που έγινε κλοπή υπήρχε βλάβη στο υπόγειο σε κάποιο αγωγό και όλοι είχαν ρίξει εκεί την προσοχή τους».
«Δουλειά ετών που μάζευα ένα-ένα τα εργαλεία χάθηκε σε μια ώρα και δεν ξέρω αν υπάρχει το κουράγιο να κάνουμε ξανά το ίδιο», κατέληξε.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΤΩΡΑ! ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ! ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ! Ο Πειραιάς υποδέχεται την Ιερά Εικόνα της Παναγίας Σουμελά από το όρος Βέρμιο.

ΤΩΡΑ! ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ! ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ! Ο Πειραιάς υποδέχεται την Ιερά Εικόνα της Παναγίας Σουμελά από το όρος Βέρμιο.


Police-Voice blog ➤
Ο Πειραιάς υποδέχεται αυτην την ωρα την Ιερά Εικόνα της Παναγίας Σουμελά από το όρος Βέρμιο.
Σε σχετική ανακοίνωση από τη Μητρόπολη Πειραιώς τονίζεται πως «το Ιερό θησαύρισμα της Ορθοδοξίας μας θα μεταφέρει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων και θα το υποδεχθεί, επικεφαλής κλήρου και λαού της τοπικής μας Εκκλησίας, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ».
Η υποδοχή θα πραγματοποιηθεί με κάθε επισημότητα και τιμές στις 11.00 το πρωί στην Πύλη Ε8 του κεντρικού λιμένος Πειραιώς, όπου τη θαυματουργή εικόνα θα μεταφέρει πλοίο του Λιμενικού Σώματος, συνοδευόμενο από πλοιάριο του Πυροσβεστικού Σώματος και του Συλλόγου Αλιέων Πειραιώς.
Θα ακολουθήσει λιτανευτική πομπή προς τον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Πειραιώς, συνοδεία αγημάτων, τοπικών φορέων και φυσικά Ποντιακών Σωματείων τόσο του Πειραιά όσο και της Αττικής γενικότερα.
Η ιερά εικόνα της Παναγίας Σουμελά θα παραμείνει στον Πειραιά έως τις 22 Μαΐου.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΣΟΚ στα Βριλήσσια!! Από θαύμα δεν είχαμε χειρότερα: Ανετράπη σχολικό λεωφορείο!

ΣΟΚ στα Βριλήσσια!! Από θαύμα δεν είχαμε χειρότερα: Ανετράπη σχολικό λεωφορείο!


Police-Voice blog ➤
Από θαύμα απετράπησαν τα χειρότερα νωρίς το πρωί με σχολικό λεωφορείο που συγκρούστηκε με δύο ΙΧ και ανετράπη στη συμβολή των οδών Θερμοπυλών και Μπακογιάννη στα Βριλήσσια. Ευτυχώς στο σχολικό δεν επέβαιναν παιδιά.
Σύμφωνα με το vrilissianews ένα εκ των δύο ΙΧ παραβίασε το STOP επί της Μπακογιάννη με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με το σχολικό λεωφορείο.
Ο οδηγός του λεωφορείου τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Άμεσα έσπευσαν στο σημείο η υπηρεσία πολιτικής προστασίας, η τροχαία και το ΕΚΑΒ.

Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Αρχιλοχίας Βασιλική Πλεξίδα: «Με έσωσε η ίδια η Παναγία» από την πτώση του ελικοπτέρου

Αρχιλοχίας Βασιλική Πλεξίδα: «Με έσωσε η ίδια η Παναγία»  από την πτώση του ελικοπτέρου


Police-Voice blog ➤
Η Aρχιλοχίας από την πτώση του ελικοπτέρου στην Ελασσόνα μιλά για θαύμα.
• Εμφανίστηκε δίπλα της μία γυναίκα με κόκκινα ρούχα. Ήταν η Παναγία, που ξήλωσε το κάθισμα του ελικοπτέρου.

ΕΙΚΟΣΙΤΕΣΣΕΡΙΣ ημέρες μετά την πτώση του στρατιωτικού ελι­κοπτέρου Χιούι στο Σαραντάπορο Ελασσόνας, με τους τέσσερις αξιωματικούς να χάνουν τη ζωή τους και την Αρχιλοχία Βασιλική Πλεξίδα να βγαίνει ζωντανή, αποκαλύπτεται το θαύμα της Παναγίας.

Η ίδια η επιζήσασα, η 29χρονη στρατιωτική μηχανικός, έχοντας βγει από το νοσοκομείο και προσπαθώντας να συνέλθει από το σοκ, φέρεται να εκμυστηρεύθηκε στους φίλους της ότι την έσωσε η Παναγία, που εμφανί­στηκε μπροστά της.


Στρατιωτικός στα ελικόπτε­ρα και φίλος της 29χρονης μη­χανικού, η οποία πιστεύει βαθιά και διατηρεί μία ιδιαίτερη θρη­σκευτική σχέση με τη μονή της Παναγίας της Σερίφου, γνωρίζοντας, μάλιστα, μία από τις μοναχές που ζουν εκεί, αναφέρθη­κε σε όσα τους εξιστόρησε η μο­ναδική επιζήσασα.

Μόλις έγινε γνωστό το πρωί της 19ης Απριλίου ότι το στρατιω­τικό ελικόπτερο χάθηκε από τα ραντάρ, πρόσωπο που γνώριζε ότι η κοπέλα ευλαβούνταν την Παναγία της Σερίφου και πριν τους βρούνε, τηλεφώνησε στη μονή, ζητώντας από τις μοναχές να προσευχηθούν επειδή είχαν ανησυχήσει. Τότε η μοναχή, που γνωρίζει προσωπικά την Αρχιλοχία, είπε στο συγγενικό πρόσωπο που της τηλεφώνησε ότι μόνο η κοπέλα θα σωθεί. Φέρεται, μάλιστα, να ανέφερε η μοναχή ότι, μόλις το μοιραίο ελικόπτερο άρχισε να πέφτει, εμφανίστηκε δίπλα στην κοπέ­λα μία γυναίκα με κόκκινα ρούχα: ήταν η Παναγία.

Η γυναίκα με τα κόκκινα ρούχα έπιασε το κάθισμα που βρισκόταν η 29χρονη, ξηλώνοντας και το πάτωμα του ελικοπτέ­ρου με χειρουργική ακρίβεια (1.200 πριτσίνια το συγκρατούν και, για να το ξηλώσει ανθρώπι­νο χέρι, θέλει μέρες εργασίας με εργαλεία, ανέφερε ο στρατιωτικός που έχει αυτήν την ειδικότη­τα στο στρατό).

Η Παναγία άρπαξε το αποκολλημένο κάθισμα και το άφησε στο δύσβατο έδαφος, σε απόσταση περίπου είκοσι μέτρων από το ελικόπτερο, που συνετρίβη μέσα σε λίγα λεπτά. Μάλιστα, η γυναίκα με τα κόκκινα ρούχα τής γύρισε πλάτη και την προέτρεψε να μην κοιτά­ζει προς τα συντρίμμια, για ευνόητους λόγους, να μη φοβάται, ότι όλα θα πάνε καλά και ότι θα έρθουν να τη βρούνε.

«Αυτός που έρχεται, έρχεται για σένα», της είπε και έφυγε. Και ήταν ο υπάλληλος της ΔΕΗ, που είχε πάει να ελέγξει γιατί εί­χε κοπεί το ρεύμα και ο οποίος βρήκε τη Βασιλική Πλεξίδα.

Η επιζήσασα φέρεται να είπε στους φίλους της ότι αισθανόταν ζεστασιά και ασφάλεια με την παρουσία της γυναίκας. Αλλά η Παναγία εμφανίστηκε στην 29χρονη και όταν αυτή νοση­λευόταν, καθησυχάζοντάς τη για την υγεία της και λέγοντάς της ότι σύντομα θα γίνει καλά.

Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ! ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ «ΞΗΛΩΣΟΥΝ» ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ?? Έχουν ζωηρέψει τα πράγματα από ότι φαίνεται στην Ελληνική αστυνομία..

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ! ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ «ΞΗΛΩΣΟΥΝ» ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ??


Police-Voice blog ➤
Έχουν ζωηρέψει τα πράγματα από ότι φαίνεται στην Ελληνική αστυνομία και οι πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας δημιουργούν θλίψη σε όλους τους πατριώτες που όχι μόνο αγαπούν την Ελλάδα, αλλά από το μετερίζι τους ο καθένας προσπαθεί για το καλύτερο!
Και αν όλα αυτά σας ακούγονται γενικότητες, τότε θα προχωρήσουμε στο «παρασύνθημα» που λένε και στο στρατό και θα σας παρουσιάσουμε τον «ιδιαίτερο δρόμο» που έχει αποφασίσει να τραβήξει ένας αξιωματικός της αστυνομίας μας, τη σύγκρουση του με έναν άλλον αξιωματικό του σώματος και πως ο δεύτερος δέχτηκε τα «βέλη» της ηγεσίας της αστυνομίας για τις πατριωτικές του απόψεις!
Ο αρχιφύλακας της ελληνικής αστυνομίας και περιφερειακός σύμβουλος στην Κρήτη, Γιώργος Σπυρόπουλος αναφέρει σε επιστολή που μας έστειλε: 
«Τρεις νέες Ε.Δ.Ε, έχουν διαταχθεί από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ εις βάρος μου γιατί κατέκρινα  τον Υπαστυνόμο Λώλη ,που συμμετέχει ως ένστολος σε πορείες τραβεστί και σε συνέντευξη του σε περιοδικό υποστήριξε το δικαίωμα των σλαβοσκοπιανών να ονομάζονται Μακεδόνες, κατά παράβαση του πειθαρχικού κώδικα της ΕΛ.ΑΣ.
Φυσικά για τον εν λόγο εθνικό μειοδότη αξιωματικό δεν υπάρχει κάποιος να τού ασκήσει  δίωξη, σε αντίθεση με εμένα προσωπικά που με διώκουν για ακόμα μια φορά διότι υποστηρίζω το δίκαιο.
Και διώκουν έναν εν ενεργεία υπαξιωματικό της Ελληνικής Αστυνομίας και  αιρετό εκπρόσωπο του Ελληνικού λαού στην περιφέρεια Κρήτης,
Και  έχουν στο απυρόβλητο τον παραπάνω αξιωματικό που αγνοεί τους τόνους αίματος που χύθηκαν για να απελευθερωθεί η Μακεδονία μας από τους βάρβαρους, αφού τα λεγόμενά του περί Σκοπιανών Μακεδόνων, θα αποτελούν πλέον τη φαρέτρα των γυφτοσκοπιανών για την κλοπή της ιστορίας και του ονόματος της Μακεδονιας μας!
Τίποτα από όλα αυτά  δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω πίσω ,και περιμένω με χαρά να με στείλουν κατηγορούμενο για τον αντιρατσιστικό νόμο…»

Πηγή ➤http://www.makeleio.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

ΠΟΛΩΝΟΣ Μεθυσμένος σκότωσε πεζό και έφυγε στη Μύκονο! Ήπιε μια ΚΑΒΑ σφηνάκια και μετά έπιασε τιμόνι!

ΠΟΛΩΝΟΣ Μεθυσμένος σκότωσε πεζό και έφυγε στη Μύκονο! Ήπιε μια ΚΑΒΑ σφηνάκια και μετά έπιασε τιμόνι!


Police-Voice blog ➤
Έπιασε τιμόνι μετά από αναρίθμητα… σφηνάκια στα μπαρ της Μυκόνου και σκότωσε έναν ανυποψίαστο πεζό, ένας 29χρονος Πολωνός το βράδυ της Παρασκευής! Σαν να μην έφτανε αυτό, έσπευσε να εξαφανιστεί εγκαταλείποντας αβοήθητο το θύμα του!
Το δυστύχημα συνέβη στην περιφερειακή οδό Μυκόνου- Άνω Μεράς, όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο νεαρός παρέσυρε έναν 40χρονο Αλβανό ο οποίος διέσχιζε το οδόστρωμα και τραυμάτισε θανάσιμα. Οι αστυνομικοί που έφτασαν στον τόπο του δυστυχήματος, συνέλεξαν αρκετά στοιχεία που τους οδήγησαν στα ίχνη του ασυνείδητου οδηγού.
Το αυτοκίνητο που προκάλεσε το τροχαίο εντοπίστηκε τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου και αμέσως ταυτοποιήθηκε ο 29χρονος οδηγός που υποβλήθηκε σε αλκοτέστ και διαπιστώθηκε ότι βρισκόταν υπό την επήρεια μέθης. Ο Πολωνός συνελήφθη και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για πρόκληση θανατηφόρου τροχαίου με εγκατάλειψη και παραβάσεις του Κ.Ο.Κ., με την οποία οδηγήθηκε στην εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Σύρου.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »