Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Σάββατο 20 Μαΐου 2017

ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ: Δείτε τα 5 από τα πιο εντυπωσιακά νοκ άουτ από «μικρούληδες»

ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ: Δείτε τα 5 από τα πιο εντυπωσιακά νοκ άουτ από «μικρούληδες»


Police-Voice blog ➤

Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ ! ! ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ-Τρώμε ζωύφια και δεν παίρνουμε χαμπάρι – Ποια η υπεύθυνη τεράστια αλυσίδα εστιατορίων – Μην ξαναφάτε ποτέ…φατε της μανούλας που είναι υγιεινό !

ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ ! ! ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ-Τρώμε ζωύφια και δεν παίρνουμε χαμπάρι – Ποια η υπεύθυνη τεράστια αλυσίδα εστιατορίων – Μην ξαναφάτε ποτέ…φατε της μανούλας που είναι υγιεινό !


Police-Voice blog ➤φατε της μανούλας που είναι υγιεινό ! 
Σύμφωνα με πηγές εξουσιοδοτημένες από το πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, προέκυψε πρόσφατα, ότι το κρέας που χρησιμοποιούν τα
McDonald’s για τα Χάμπουργκερ, προέρχεται από τεράστια «ζώα», χωρίς πόδια και κέρατα…
τα οποία τρέφονται μέσω συνδεδεμένων σωλήνων στα στομάχια τους και που στην πραγματικότητα δεν έχουν κόκαλα, αλλά μικρούς χόνδρους που δεν αναπτύσσονται ποτέ.
Όποιοι τα έχουν δει, διαβεβαιώνουν ότι είναι πολύ αντιπαθή πράγματα, διότι πέρα από το ότι παραμένουν ακίνητα για όλη τους τη «ζωή», δεν έχουν μάτια, ούτε ουρά και σχεδόν δεν έχουν τρίχωμα (!), στην πραγματικότητα τα κεφάλια τους έχουν το μέγεθος της μπάλας του τένις και το μόνο που διαφαίνεται είναι αυτό που τους έχει μείνει για «στόμα». Η γενετική παραποίηση την οποία έχουν υποστεί, τα έχει μετατρέψει σε άψυχα αντικείμενα με τρομακτική ζελατινώδη εμφάνιση.
Όταν η κυβέρνηση προσπάθησε να τους αναγκάσει να αποσύρουν τις ανακοινώσεις τους που λένε ότι τα χάμπουργκερ τους έχουν βάση βοδινό κρέας, δικαιολογήθηκαν λέγοντας ότι στα λατινικά «βάση βοοειδών» σημαίνει ΠΡΑΓΜΑ, και ότι παράγουν κρέας ΠΡΑΓΜΑ, οπότε ναι, μπορούν να λένε ότι το κρέας που χρησιμοποιούν έχει ΒΑΣΗ ΒΟΟΕΙΔΩΝ.
Παρόλο που το επιχείρημά τους δεν στέκει και είναι αρκετά δόλιο, η Οικονομική δύναμη είπε ότι το προσυπογράφει, αφού δωροδοκήθηκαν πολλοί άνθρωποι, σε διαφορετικές θέσεις, σε πολύ υψηλά κυβερνητικά κλιμάκια. Για αυτό το λόγο, η McDonalds έχει την πολυτέλεια να ανακοινώνει ότι αυτό που βάζουν στα χάμπουργκερ είναι 100% κρέας που έχει ΒΑΣΗ ΒΟΟΕΙΔΗ, δηλαδή κρέας «ΠΡΑΓΜΑ», εκείνων των πραγμάτων που ξέρουν ότι αφήνουν να μεγαλώνουν σε ψευδό-στάβλους και με Διαδικασίες αμφιβόλου ηθικής.
Αλλά ΠΟΤΕ δε θα δείτε να υπάρχει καμία επεξήγηση ή ανακοίνωση όπου Τα McDonald’s να λένε ότι το κρέας που χρησιμοποιούν είναι «Βοοειδών», που είναι η κατάλληλη ονομασία για τον γενικό καθορισμό των ταύρων και των αγελάδων.
Το χειρότερο από όλα αυτά, δεν είναι ότι τα McDonalds χρησιμοποιούν τη γενετική παραποίηση για να διατηρήσουν μεγαλύτερη την παραγωγή, αλλά ότι αυτό το κρέας, έχει έμμεσες επιπτώσεις στην υγεία. Οι ουσίες και οι τοξίνες που αναπτύσσουν τα «ΠΡΑΓΜΑΤΑ» που εκτρέφουν τα McDonald’s, προκαλούν με το πέρασμα του χρόνου μη αναστρέψιμες ζημιές στην υγεία. Αν νομίζατε ότι αυτό το κάνουν μόνο τα McDonalds, πρέπει να ξέρετε ότι τα χάμπουργκερ των McNuggets και των McPollo, γίνονται από τα περισσεύματα της παραγωγής των KFC (παρακάτω θα διαβάσετε το σημείωμα σχετικά με τα KFC,και θα μάθετε την ποιότητα «φαγητού» που μας πουλάνε).
Τα πρώτα αποτελέσματα λοιπόν, φαίνονται την επομένη που έχετε φάει χάμπουργκερ των McDonald’s.. Μεγάλο ποσοστό ανθρώπων, υφίστανται δυσπεψία και κολίτιδα. Αρχικά φαινόταν ότι αυτά τα συμπτώματα δεν ήταν ύποπτα αλλά με το πέρασμα του χρόνου, η ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ των έμμεσων επιπτώσεων είναι ευδιάκριτη. Είναι ένα φαινόμενο παρεμφερές με αυτό του AIDS, εφόσον επωάζεται και παραμένει κρυμμένο για πολλά χρόνια, μέχρι τη στιγμή που λίγο λίγο φανερώνει τις κακοήθεις επιπτώσεις του. Παρόλο που δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις, σε μέρη όπως τον Καναδά, την Αυστραλία και φυσικά τις ΗΠΑ, έχει γνωστοποιηθεί από επιστήμονες ειδικευμένους στο αντικείμενο, ότι η νόσος του Αλτσχαϊμερ σχετίζεται με την κατανάλωση χάμπουργκερ των McDonald’s, όπως και άλλες ασθένειες των οποίων η προέλευση δε σχετίζεται με άλλες αιτίες.
Όπως διαπιστώνετε, όλα αυτά είναι εξαιρετικά δυσάρεστα, και για αυτό το λόγο, είναι πολύ σημαντικό όλοι να μάθουν, τι ποιότητα «φαγητού» μας προσφέρουν σε αυτά τα μέρη. Δεν θα επιτρέψουμε να μας πουλάνε κάτι που δεν είναι αυτό που λένε. Μόνο με την πίεση θα μπορέσουμε να προκαλέσουμε να χρησιμοποιούν τα McDonald’s αληθινό κρέας βοδινού και όχι κρέας «ΠΡΑΓΜΑ».
Και το KENTUCKY;
Τα KFC έχουν εδώ και χρόνια ξεφύγει από την παράδοση. Πολλοί είναι οι άνθρωποι που τρώνε στα KFC με θρησκευτική ευλάβεια. Δεν ξέρουν όμως τι πραγματικά τρώνε. Κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης έρευνας για τα KFC που έγινε στο πανεπιστήμιο του Νέου Χαμσαϊρ, ανακαλύφθηκαν ορισμένα ενοχλητικά γεγονότα. Πρώτα από όλα παρατηρήθηκε ότι η εταιρεία άλλαξε το όνομά της. Από Kentucky Fried Chicken (Τηγανιτά Κοτόπουλα
Κεντάκι) έγινε KFC. Μπορεί κάποιοι να πουν, Ε και;
Αρχικά θεωρήθηκε ότι ήταν λόγω του τρόπου παρασκευής «FRIED» τηγανιτά). Δεν είναι όμως αυτό. Ο λόγος που μετονομάστηκε σε KFC είναι γιατί δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λέξη «CHICKEN». Γιατί; Τα KFC δε χρησιμοποιούν «αληθινά κοτόπουλα». Χρησιμοποιούν γενετικά παραποιημένους οργανισμούς.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ένα νέο βίντεο είδε το φως της δημοσιότητας και προκάλεσε σοκ σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Το παρακάτω βίντεο αποδεικνύει περίτρανα τις υποψίες που υπήρχαν πάντα στον αέρα για τη μεγάλη αλυσίδα εστιατορίων KFC, η οποία μας ταϊζει κυριολεκτικά με ολοζώντανα ζωύφια. Ναι, κι όμως!
Ανάμεσα στο κρέας που πουλάει σε τεράστιες ποσότητες καθημερινά ανά τον κόσμο βρέθηκαν ζωντανοί οργανισμοί και καταγράφηκαν σε ένα βίντεο που κόβει την ανάσα….
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΤΙ ΚΙ ΕΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ – ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ «ΠΡΩΤΟΥ ΧΤΥΠΗΜΑΤΟΣ»

 ΤΙ ΚΙ ΕΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ – ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ «ΠΡΩΤΟΥ ΧΤΥΠΗΜΑΤΟΣ»


Police-Voice blog ➤
Η Ελλάδα δεν θα μείνει αδρανής σε οποιαδήποτε ενέργεια επιχειρήσει η Τουρκία, τόνισε πρόσφατα ο Έλληνας ΑΓΕΕΘΑ, Ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης, προς τον Τούρκο ομόλογό του, κατά την 11η Διαβαλκανική Σύνοδο Αρχηγών ΓΕΕΘΑ.
Η δήλωση του ΑΓΕΕΘΑ υποδηλώνει ότι αυτή τη φορά η ελληνική πλευρά δεν θα πειθαρχήσει στις εξωτερικές εντολές, όπως με τον Αττίλα Ι, που ο Αμερικανός υφυπουργός Εξωτερικών έπεισε τον Αρχηγό του Ναυτικού Αραπάκη να μην χτυπήσει τον αποβατικό στόλο της Τουρκίας.
Αν τα υποβρύχιά μας είχαν τότε χτυπήσει, η Τουρκία θα είχε χάσει 30.000 άνδρες και θα έκανε πενήντα χρόνια για να σηκώσει κεφάλι. Έτσι,
1. Δεδομένων των καταστάσεων που δημιούργησε η τουρκική εισβολή στην Κύπρο, ο ελληνισμός δεν έχει άλλα περιθώρια υποχώρησης έναντι της συνεχούς τουρκικής προκλητικότητας.
2. Η Τουρκία αγόρασε πλατφόρμα γεώτρησης για να κάνει έρευνες στο οικόπεδο 6 της κυπριακής ΑΟΖ, καθώς οι μεγάλες διεθνείς εταιρείες δεν μπορούν να αναλάβουν τέτοια δουλειά και να εκτεθούν.
Η Άγκυρα ταυτόχρονα απειλεί για θερμό επεισόδιο εάν συνεχιστούν οι ενεργειακοί σχεδιασμοί της Λευκωσίας.
Έτσι, ο υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας, Σεργκέι Λαβρόφ, προειδοποίησε την Άγκυρα πως πρέπει να αποφευχθεί η χρήση βίας στην κυπριακή ΑΟΖ, καθώς τα προβλήματα πρέπει να επιλυθούν με διάλογο.
3. «Τον Ιούλιο μαζί με τις γεωτρήσεις για το φυσικό αέριο θα έρθει και ένταση, άλλωστε άρχισε από τώρα», δήλωσε ο κατοχικός Τουρκοκύπριος ηγέτης Μουσταφά Ακιντζί σε πρόσφατη ομιλία του στην Κωνσταντινούπολη, ενώ παράλληλα με τις πολεμικές απειλές έκανε και έκκληση στα Ηνωμένα Έθνη να γίνουν πιο δραστήρια προς μια επίλυση του Κυπριακού, όπως προφανώς συμφέρει την Τουρκία για να μετατραπεί η Κύπρος σε τουρκικό προτεκτοράτο.
4. Τι κάνει ο ΟΗΕ και οι μεγάλες δυνάμεις; Θα ανεχθούν την κατάσταση; Θα φροντίσουν εγκαίρως και αποτελεσματικά να προστατέψουν την κυπριακή εδαφική ακεραιότητα;
Εκτός βέβαια κι αν κάποιες δυνάμεις επιδιώκουν μείζονα κρίση, είτε σε συνεννόηση είτε όχι με την ελληνική κυβέρνηση, ώστε να εξυπηρετήσουν έτσι ευρύτερους γεωπολιτικούς και γεωοικονομικούς σχεδιασμούς.
5. Προφανώς η Κύπρος και η Ελλάδα δεν μπορούν να ανεχθούν το «φύτευμα» της πλατφόρμας και θα εμποδίσουν την εγκατάστασή της ή θα την καταστρέψουν.
6. Εκεί ελλοχεύει το λεγόμενο «θερμό επεισόδιο», δηλαδή μία ελληνοτουρκική σύγκρουση μεταξύ των πλοίων που θα προστατεύουν την πλατφόρμα και των ελληνικών που θα επιχειρούν να την εμποδίσουν.
Το πιθανότερο είναι να την στείλουν οι Τούρκοι χωρίς στρατιωτική συνοδεία, ώστε να εκδηλωθεί η ελληνική στρατιωτική παρέμβαση και να αποκτήσουν το «άλλοθι» του πολέμου ή διπλωματικό πλεονέκτημα.
7. Εάν η ελληνική πλευρά καταστρέψει την πλατφόρμα, η Τουρκία έχει διάφορες επιλογές: α) να εκθέσει την Ελλάδα διπλωματικά διεθνώς και να ζητήσει αποζημίωση, β) να ανακοινώσει την ενοποίηση του βορείου τμήματος της Κυπριακής Δημοκρατίας με την Τουρκία. γ) να απαντήσει άμεσα στρατιωτικά με ισχυρό χτύπημα ή δ) να απαντήσει με ένα συνδυασμό των παραπάνω, ανάλογα με τη διεθνή συγκυρία και τη μυστική διπλωματία.
8. Ειδικότερα, μια στρατιωτική απάντηση της Τουρκίας μπορεί να έχει διάφορες διαβαθμίσεις, από την κατάληψη μιας νησίδας στο Αιγαίο ή του Καστελόριζου έως ισχυρά στρατιωτικά πλήγματα σε ελληνικούς στόχους, σε συνδυασμό με διπλωματική δραστηριότητα.
9. Το ερώτημα είναι εάν η ελληνική πλευρά θα αρκεστεί στη ματαίωση της εγκατάστασης της πλατφόρμας και θα περιμένει την τουρκική απάντηση και τις διεθνείς αντιδράσεις ή θα προχωρήσει σε μια συνολική προληπτική απάντηση στην πρόκληση της Τουρκίας με την αμφισβήτηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Κύπρου, ως εγγυήτρια δύναμη.
10. Δεδομένου ότι α) ο χρόνος έχει λειτουργήσει εις βάρος της ελληνο-τουρκικής ισορροπίας ισχύος, β) αλλά και της προσωρινής κρίσης του τουρκικού στρατού εξ αιτίας των εκκαθαρίσεων με αφορμή το «πραξικόπημα», καθώς και γ) της εικόνας του Ερντογάν που έχει γίνει απωθητική στη Δύση, μια ολική ελληνική προληπτική στρατιωτική απάντηση μοιάζει να ευνοείται από την συγκυρία.
11. Εάν κάτι τέτοιο συμβεί, η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Δύση γενικότερα, δεν θα μπορέσουν να βυθιστούν στην μακαριότητα της αμηχανίας και της συνήθους πολιτικής κατευνασμού, αλλά θα υποχρεωθούν να πάρουν θέση στο ΝΑΤΟ και στον ΟΗΕ κατά του Ερντογάν.
12. Εάν η Ελλάδα επιλέξει την ολική προληπτική απάντηση, θα πρέπει ταυτόχρονα να ανακοινώσει διεθνώς την πλήρη άσκηση των δικαιωμάτων της που απορρέουν από τις διεθνείς συνθήκες και το δίκαιο της θάλασσας (ΑΟΖ κλπ).
Στην ελληνική επιλογή θα παίξει ρόλο το γεγονός ότι η χώρα δεν έχει περιθώρια άλλης εξωτερικής πίεσης, η κοινωνία δεν τελεί υπό την ψευδαίσθηση της ευμάρειας της περιόδου των Ιμίων, η δε κυβερνητική κουλτούρα διαφέρει ουσιαστικά από εκείνες των προηγούμενων.
Οι 4 παράγοντες της νίκης
Το 1997 κυκλοφόρησε στα ελληνικά ένα από τα σημαντικότερα έργα του κορυφαίου Έλληνα φιλοσόφου Παναγιώτη Κονδύλη, Θεωρία του Πολέμου (εκδ. Θεμέλιο).
Στην ελληνική έκδοση προστέθηκε ένα Επίμετρο τριάντα μία σελίδων με τίτλο Γεωπολιτικές και Στρατηγικές Παράμετροι ενός Ελληνοτουρκικού Πολέμου, στο οποίο διατυπώνει το δόγμα του «πρώτου χτυπήματος» από ελληνικής πλευράς.
Το δόγμα αυτό προκύπτει από την στρατηγική ανάλυση των τότε δεδομένων που σήμερα έχουν εξελιχθεί εις βάρος της Ελλάδας.
Ειδικότερα, ο Κονδύλης επισημαίνει το μειονέκτημα του κατακερματισμένου ελληνικού χώρου, γεγονός που επιτρέπει στον εχθρό να καταλάβει ορισμένα νησιά, δημιουργώντας τετελεσμένα γεγονότα σε σύντομο χρονικά διάστημα.
Ο Κονδύλης επισημαίνει τέσσερις παράγοντες που μπορούν να αντισταθμίσουν τα ελληνικά μειονεκτήματα, ο συνδυασμός των οποίων μπορεί να οδηγήσει σε «αξιόλογες πιθανότητες νίκης» την ελληνική πλευρά:
I. Δεδομένου ότι η ελληνική πλευρά θα έχει εδαφικές απώλειες, δεν θα πρέπει να εξαντληθεί στην προσπάθεια ανακατάληψής τους, αλλά στην κατάληψη τουρκικών εδαφών είτε ως αντιστάθμισμα, είτε για τη μετέπειτα διαπραγμάτευση.
Η ελληνική δυνατότητα είναι κυρίως στον Έβρο και την ανατολική Θράκη, όπου παρά την υψηλή συγκέντρωση στρατευμάτων και από τις δύο πλευρές, εάν καταφέρει να διασπάσει τις αντίπαλες δυνάμεις και με ένα κυκλωτικό ελιγμό να τις αποκόψει από τις εφεδρείες και να αποκομίσει εδαφικά κέρδη προς διαπραγμάτευση.
Στο θέατρο του Αιγαίου, ο Κονδύλης τονίζει ότι δεν έχει κανένα νόημα η δημιουργία προγεφυρωμάτων στη μικρασιατική ακτή και μόνο η Ίμβρος και η Τένεδος μπορούν να αποτελούν στόχο, εφόσον το ελληνικό ναυτικό και η αεροπορία μπορούν να καλύψουν την άμυνα.
Στο μέτωπο της Κύπρου, ο Κονδύλης υπογραμμίζει πως δεν υπάρχει πια νότος, όπως το 1974, και ότι είναι καθοριστικής σημασίας για «παλλαϊκή αντίσταση μέχρις εσχάτων» του κυπριακού πληθυσμού, κάτι που δεν έγινε με τον Αττίλα.
II. Είναι ιδιαίτερα κρίσιμη η αποφυγή του κατακερματισμού των ελληνικών δυνάμεων και η συγκέντρωση των ελληνικών δυνάμεων σε συγκεκριμένους στόχους. Ειδικά η αεροπορία, δεν πρέπει να αναλωθεί με την προάσπιση πόλεων και άμαχων πληθυσμών, αλλά να επικεντρωθεί στα καίρια επιχειρησιακά σημεία και στην συντριβή των εχθρικών δυνάμεων.
III. Για να αντισταθμίσει τα γεωγραφικά της μειονεκτήματα, η ελληνική πλευρά, πέρα από τα θέατρα του πολέμου, πρέπει να είναι σε θέσει να ενεργεί σε όλη την τουρκική επικράτεια, ώστε να αποτρέψει την απόσυρση σημαντικών δυνάμεων του εχθρού στο βάθος της Τουρκίας, από όπου θα μπορεί να πλήξει ελληνικούς στόχους με πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς.
IV. Ο πλέον κρίσιμος παράγοντας που μπορεί να αποτελέσει το βασικό κριτήριο για τη νίκη είναι για την ελληνική πλευρά «η αποφασιστικότητα να καταφέρει το πρώτο (μαζικό) πλήγμα, αιφνιδιάζοντας τον εχθρό».
Το πρώτο πλήγμα «είναι μια συντονισμένη και ακαριαία ενέργεια όλων των κλάδων των ενόπλων δυνάμεων προς εκμηδενίσει των ζωτικών σημείων του εχθρικού πολεμικού δυναμικού, ιδίων όσων εμφανίζονται κρίσιμα μέσα στη δεδομένη συγκυρία».
makisandronopoulos.blogspot.gr
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

“Αν ανέβει Τούρκος σε ελληνικό έδαφος, θα έχουμε άμεσα εμπλοκή”: Ο Πάνος Καμμένος ξεκαθάρισε και προειδοποίησε την Άγκυρα

“Αν ανέβει Τούρκος σε ελληνικό έδαφος, θα έχουμε άμεσα εμπλοκή”: Ο Πάνος Καμμένος ξεκαθάρισε και προειδοποίησε την Άγκυρα


Police-Voice blog ➤
H Ελλάδα αντιμετωπίζει την τουρκική προκλητικότητα με σωφροσύνη, σοβαρότητα, αυτοσυγκράτηση και αποφασιστικότητα, υπογράμμισε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA.

«Καμία πρόκληση δεν μένει αναπάντητη. Δεν θα επιτρέψουμε οποιαδήποτε παραβίαση της εθνικής κυριαρχίας και της εδαφικής ακεραιότητας. Υπάρχουν εθνικοί σχεδιασμοί που είναι προεγκεκριμένοι, όπως είναι και απελευθερωμένοι οι κανόνες εμπλοκής» επισήμανε. «Δεν θα επιτρέψουμε παραβίαση εθνικού εδάφους. Είμαστε υποχρεωμένοι να το υπερασπιστούμε από το πρώτο χιλιοστό του δευτερολέπτου. Αν ανέβει κάποιος Τούρκος σε ελληνικό έδαφος, θα έχουμε άμεσα εμπλοκή» προειδοποίησε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, ενώ σε άλλο σημείο της συνέντευξης ανέφερε σχετικά: «Οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι απόλυτα έτοιμες να απαντήσουν σε οποιαδήποτε πρόκληση και να νικήσουν οποιονδήποτε τολμήσει να αμφισβητήσει την εθνική κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα».


Ο κ. Καμμένος επανέλαβε ότι οι συμμαχικές χώρες δέχονται τις ελληνικές θέσεις. «Αυτή που παραβιάζει το διεθνές δίκαιο είναι η Τουρκία» παρατήρησε και τόνισε: «Μακάρι η Τουρκία να σταματήσει την προκλητική συμπεριφορά της, να μη χρειάζεται να σπαταλάμε εκατομμύρια ευρώ σε καύσιμα για αναχαιτίσεις και να αναγκάζονται οι πιλότοι να αγωνίζονται σε εμπλοκές που ενέχουν και τον κίνδυνο κάποιου ατυχήματος. Δυστυχώς, η Τουρκία δεν έχει αντιληφθεί ότι είναι προς το συμφέρον της να έχει καλές σχέσεις με την Ελλάδα και να προχωρήσει στην ευρωπαϊκή προοπτική της».

Παράλληλα, ο κ. Καμμένος διαπίστωσε πως τα δύο τελευταία χρόνια έχουν γίνει αρκετές αλλαγές στην «πολιτική ευημερία» της Τουρκίας, «η οποία μεταλλάσσεται από ένα κοσμικό κράτος σε μία ισλαμική δημοκρατία». «Η Τουρκία έχει απωλέσει το 40% των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεών της και τον οπλισμό της χειρίζονται άτομα που είναι άπειρα», σημείωσε.

Αναφερόμενος δε ειδικότερα στο πραξικόπημα, δήλωσε ότι «οι επιτελείς μου είχαν επεξεργαστεί το σχεδιασμό για την αντιμετώπιση ενός τέτοιου γεγονότος» και προσέθεσε: «Όταν χάνεται ο έλεγχος της διοίκησης σε μία μεγάλη στρατιωτική δύναμη όπως η Τουρκία, οι άνθρωποι που χειρίζονται τον οπλισμό δεν λαμβάνουν διαταγές, και για το λόγο αυτό λέμε στις ΗΠΑ ότι δεν πρέπει να ανατραπεί η ισορροπία στο Αιγαίο. Θα πρέπει να έχουμε π.χ. τη δυνατότητα, εάν επικρατούσε ένας φονταμενταλιστής στο πραξικόπημα, ο οποίος αντί να πάρει το αυτοκίνητο να σκοτώσει ανθρώπους στη Νίκαια, να έπαιρνε αεροσκάφος για να βομβαρδίσει το Παρίσι, να τον αναχαιτίσουμε».

Σχετικά με την κρίση των Ιμίων, ο κ. Καμμένος επέρριψε τις ευθύνες στον Κώστα Σημίτη, τον Θεόδωρο Πάγκαλο και την τότε πολιτική ηγεσία που, όπως είπε, παρενέβησαν και δεν άφησαν τις Ένοπλες Δυνάμεις να κάνουν αυτό για το οποίο έχουν ταχθεί. «Αν αφήναν τις Ένοπλες Δυνάμεις να έκαναν τη δουλειά τους, δεν θα υπήρχαν οι εξελίξεις οι οποίες υπήρξαν. Οι Ένοπλες Δυνάμεις ήταν είναι και θα είναι έτοιμες να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε πρόκληση» διαμήνυσε.

Όσον αφορά στο ενδεχόμενο αγοράς προμήθειας αεροσκαφών F-35, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κάλεσε τους συμμάχους να αντιληφθούν τη γεωπολιτική θέση της χώρας, ώστε στο μέλλον να ταξινομήσουν την προμήθεια αυτή ως μέρος στρατιωτικής βοήθειας. «Η αναβάθμιση των F-16 έχει εγκριθεί από το ΚΥΣΕΑ», επανέλαβε. Εξάλλου, σχολίασε ότι «οι ΗΠΑ δεν μπορούν να απαγορεύουν στην Ελλάδα να αγοράζει ρωσικά συστήματα και να επιτρέπουν στην Τουρκία». Ο κ. Καμμένος γνωστοποίησε ότι σε εξέλιξη βρίσκονται συζητήσεις με τη ρωσική πλευρά για την παραγωγή του καλάσνικοφ στην Πάτρα – συζητήσεις όμως, που έχουν σταματήσει λόγω του εμπάργκο που έχει επιβληθεί στη Ρωσία.

Για τον Άκη Τσοχατζόπουλο είπε ότι «τιμωρήθηκε γι’ αυτό το οποίο έκανε. Όμως έχουν μείνει άλλοι ατιμώρητοι. Ιδίως ο κ. Παπαντωνίου» πρόσθεσε, ενώ για τον κ. Βενιζέλο είπε ότι «εν γνώσει του προχώρησε σε μία ζημιογόνα σύμβαση για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, με αποτέλεσμα να χάσει χρήματα ο ελληνικός λαός». Παράλληλα, επανέλαβε ότι «εταιρείες που ζημίωσαν τον ελληνικό λαό δεν πρόκειται να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς εάν δεν αποκαταστήσουν τη βλάβη που υπέστη το Δημόσιο». Ερωτηθείς εάν έχει στοιχεία για άλλους πολιτικούς πλην των κ.κ. Βενιζέλου και Παπαντωνίου, ο κ. Καμμένος απάντησε λέγοντας πως «υπάρχουν κάποιες συμβάσεις υπό εξέταση», εξαιρώντας τους κ.κ. Σπηλιωτόπουλο και Μεϊμαράκη.

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας έκανε αναφορά και στην υπόθεση των ελικοπτέρων ΝΗ-90, για την οποία υποστήριξε πως «υπάρχουν στοιχεία για μίζα», ωστόσο όπως πρόσθεσε, «το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους έκρινε ότι ανεξάρτητα από το εάν υπάρχει μίζα, που διερευνά η εισαγγελέας Διαφθοράς, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας υποχρεούται να τα παραλάβει».

«Το παρακράτος του ΠΑΣΟΚ θα έπρεπε να είχε οδηγηθεί στον Κορυδαλλό και για τα έργα των ολυμπιακών αγώνων», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σχετικά με την οικονομική κατάσταση στη χώρα και το υπό συζήτηση πολυνομοσχέδιο, παρατήρησε ότι «το γεγονός ότι το επιτόκιο έπεσε στα επίπεδα προ του 2010, σηματοδοτεί το τέλος της κρίσης, που οδηγεί στις επενδύσεις και την ανάπτυξη. Στο υπουργείο δεν πάτησε το πόδι του κανένας τροϊκανός» επανέλαβε, ενώ για τα αντίμετρα είπε πως «θα αφορούν εκείνους που έχουν πραγματικά ανάγκη».

«Αυτά που καταφέραμε, τα καταφέραμε χάρις στη σκληρή πολιτική στάση που τηρήσαμε. Έπρεπε να γίνει η σύγκρουση τον Ιούλιο του 2015», πρόσθεσε.

Απαντώντας σε ερώτηση εάν έγιναν λάθη, ο Καμμένος εκτίμησε πως «από την πρώτη στιγμή έπρεπε να είχαμε στραφεί προς τις ΗΠΑ».

«Η Ευρώπη της παγκοσμιοποίησης έχει πλήρως καταρρεύσει» σημείωσε ο κ. Καμμένος και χαρακτήρισε «Θεού δώρο» την «κατάρρευση του συστήματος που υπηρετούσε η κα Κλίντον. Θεωρώ – πρόσθεσε – ότι υπήρξε ένας πολιτικός στη Γερμανία που μίσησε απίστευτα την Ελλάδα και εξακολουθεί να τη μισεί, που λέγεται Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, που αποδυναμώθηκε».

Για τον Γ. Παπανδρέου, δήλωσε ότι «θα έπρεπε να είχε συλληφθεί επειδή διέπραξε εγκλήματα κατά της χώρας. Και ο κ. Σαμαράς αντί να τον οδηγήσει στη φυλακή έγινε συνέταιρος με το ΠΑΣΟΚ, δίνοντας συγχωροχάρτι στους κ.κ. Βενιζέλο και Ψυχάρη».

Αναφερόμενος στον πρωθυπουργό, είπε ότι «ο κ. Τσίπρας είναι ένας έντιμος άνθρωπος. Είναι ένας ηγέτης ο οποίος δεν έχει απομονωθεί σε ένα γυάλινο κλουβί. Είναι ο μόνος που θα μπορούσε να βγάλει την Ελλάδα από την κρίση, γιατί χρειάζεται και η συναίνεση της Αριστεράς, όπως στο θέμα των ιδιωτικοποιήσεων. Συμπλεύσαμε με τον κ. Τσίπρα με εντιμότητα, έχοντας ο καθένας τις ιδεολογικές του απόψεις», επανέλαβε.

Αναφερόμενος στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο κ. Καμμένος σχολίασε λέγοντας ότι «ο κ. Μητσοτάκης, αντί να γυρίσει το κόμμα στο χώρο της κεντροδεξιάς έχοντας πατριωτικές αξίες, έγινε συνέταιρος του ΠΑΣΟΚ. Η ΝΔ αντί να ακολουθήσει τη σοβαρή στάση του κ. Μεϊμαράκη, που είπε ότι «θα ψηφίσω αυτό που πιστεύω ότι θα βοηθήσει τη χώρα να βγει από την κρίση«, επέλεξε τους υβριστές του κ. Καραμανλή και τα ακροδεξιά στοιχεία που μάζεψε ο κ. Σαμαράς».

Παράλληλα, ο υπουργός ΥΕΘΑ κατέστησε σαφές ότι «δεν υπάρχει ποτέ πιθανότητα να συνυπάρξω στην ίδια κυβέρνηση με τους κ.κ. Βορίδη, Γεωργιάδη, Σκυλλακάκη, Ξαφά και Σαμαρά».

Εξάλλου επανέλαβε ότι σέβεται απόλυτα τον πρώην πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, ενώ ευχήθηκε για τη ΝΔ, «μετά την αποτυχία της στις επόμενες εκλογές, να επανέλθει στην κανονικότητα».

(ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΟΥΤΕ Η Μ@φί@ ?? ΟΑΣΘ κρατάει όμηρος τους πολίτες που τον έχουν ακριβοπληρώσει και χιλιοπληρώσει – Mία παρέα συνδικαλιστών θέλει να παίρνει εφάπαξ 3 εκατομμύρια ευρώ και να μη δουλεύει κρατώντας μία πόλη όμηρο

Η Μ@φί@  του ΟΑΣΘ κρατάει όμηρος τους πολίτες που τον έχουν ακριβοπληρώσει και χιλιοπληρώσει – Mία παρέα συνδικαλιστών θέλει να παίρνει εφάπαξ 3 εκατομμύρια ευρώ και να μη δουλεύει κρατώντας μία πόλη όμηρο


Police-Voice blog ➤
Σε μαφία έχει εξελιχθεί ο “Οργανισμός αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης” και με απαράδεκτες τακτικές κρατάει ομήρους τους πολίτες μίας ολόκληρης πόλης. Παρόλο που ο ΟΑΣΘ είναι η μόνη ιδιωτική εταιρεία που οι εργαζόμενοί του πληρώνονται από το κράτος σε όλο τον κόσμο, και έχουν μετοχικό κεφάλαιο του οργανισμού όλοι τους, οι οποίοι και μοιράζονται από τα κέρδη του οργανισμού κάθε μήνα, δεν του αρκεί αλλά θέλουν και άλλα για να χορτάσουν.
Οι συνδικαλιστές ΟΑΣΘ παρόλο που είναι σε ιδιωτική εταιρεία η οποία έχει μονοπώλιο τις συγκοινωνίες μίας ολόκληρης πόλης 1,2 εκατομμυρίων αδιαφορώντας πλήρως για τις ανάγκες τους και για θέματα υγείας που μπορεί να προκύψουν συνεχίζουν τις απεργίες από τις οποίες αμείβονται κανονικότατα ως μέτοχοι του οργανισμού ανεξαρτήτως του μισθού.
Η μαφιόζικη αυτή παρέα συνεχίζει να θέλει και να απαιτεί κρατικές επιχορηγήσεις για να καλυφθούν τα τεράστια εφάπαξ έως και 3 εκατομμυρίων ευρώ αλλά και την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου των εργαζομένων από το οποίο τα μερίσματα σε κάποιες περιπτώσεις φτάνουν μέχρι και 12 χιλιάδες ευρώ ανά μήνα.
Όπως έχουν βγάλει σε ανακοίνωσή τους όχι μόνο δεν είναι σε θέση να κάνουν πίσω αλλά είναι διατεθειμένοι να φτάσουν την κατάσταση μέχρι τα άκρα και να αφήσουν τους πολίτες ακόμα και να πεθάνουν αν υπάρχει θέμα υγείας.
Προφανώς οι συνδικαλιστές του ΟΑΣΘ έχουν αυξήσει τις προσωπικές τους ανάγκες και πρέπει οι πολίτες για ακόμα μία φορά να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη ώστε να συντηρήσουν τα πόρσε τους και τα σπίτια τους με τις πισίνες.
Πηγή ➤http://scoops.gr/

Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ του ΓΕΕΘΑ: Η Τουρκία θέλει να “σπάσει” την ελληνική ναυτική κυριαρχία στο Αιγαίο!

ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ του ΓΕΕΘΑ: Η Τουρκία θέλει να “σπάσει” την ελληνική ναυτική κυριαρχία στο Αιγαίο!


Police-Voice blog ➤
Μπορεί οι αριθμοί των παραβιάσεων στον εναέριο χώρο του Αιγαίου να εντυπωσιάζουν, ωστόσο φαίνεται ότι η Τουρκία έχει επικεντρώσει πλέον το ενδιαφέρον της στην προσπάθεια να κυριαρχήσει στη θάλασσα.
Ο Επίτιμος Α/ΓΕΝ Ναύαρχος Κοσμάς Χρηστίδης το ΄χε πει σε συνέντευξή του στο Militaire.gr και οι αριθμοί δυστυχώς επιβεβαιώνουν ότι οι Τούρκοι προσπαθούν να “χτίσουν” αίσθημα νίκης στο Αιγαίο.
Πέραν της συμπεριφοράς της Τουρκίας στον εναέριο χώρο του Αιγαίου, θα πρέπει να μας προβληματίσει σοβαρά η συμπεριφορά της στη θάλασσα.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από την ιστοσελίδα του ΓΕΕΘΑ για το έτος 2017 και μέχρι τις 30/4 έχουν καταγραφεί 594 συμβάντα παραβίασης των ΕΧΥ από πλοία του τουρκικού ναυτικού και της τουρκικής ακτοφυλακής (εκτιμάται ότι τα περισσότερα αφορούν παραβιάσεις από την τουρκική Ακτοφυλακή η οποία μετά την ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό του στόλου της αποτελεί ένα “δεύτερο” ναυτικό ).
Ο αριθμός αυτός, αν και αφορά χρονικό διάστημα μόλις 4 μηνών, είναι ο μεγαλύτερος από το 2009.
Ειδικότερα:
2009: 90
2010: 133
2011: 206
2012: 389
2013: 341
2014: 371
2015: 294
2016: 414
2017: 594 (μέχρι 20/4).
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Η ΚΛΗΣΗ τους ΧΑΛΑΣΕ το ΓΑΜΟ! Τρικαλινοί δεν έφτασαν ποτε στην εκκλησία επειδή…

Η ΚΛΗΣΗ τους ΧΑΛΑΣΕ το ΓΑΜΟ! Τρικαλινοί δεν έφτασαν ποτε στην εκκλησία επειδή…


Police-Voice blog ➤
Τα πάνω-κάτω ήρθαν στη σχέση νεαρού ζευγαριού Τρικαλινών από το «φακελάκι» Δήμου της περιοχής Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με το trikalanews.gr η αποστολή ενός φακέλου από Δήμο της περιοχής Θεσσαλονίκης, οδήγησε σε ομηρικό καυγά νεαρό ζευγάρι Τρικαλινών την ώρα που σχεδίαζε να ανέβει τα σκαλιά της Εκκλησίας.
Ο φάκελος, περιείχε ειδοποιητήριο για καταβολή κλήσης παράβασης του Κ.Ο.Κ. ύψους 40 ευρώ για παράνομη στάθμευση του οχήματος της νεαρής Τρικαλινής.
Ο καβγάς δεν ξέσπασε για το… 40άρι αλλά για το χρονικό διάστημα που έγινε η παράβαση, για το οποίο ο σύντροφός της δεν γνώριζε ότι η μέλλουσα σύζυγός του, επισκέφθηκε την… ερωτική Θεσσαλονίκη και κυρίως ότι για την επίσκεψη αυτή δεν υπήρχε… αιτιολογία από πλευράς της νεαρής Τρικαλινής.
Η γυναίκα ορκίζεται ότι πρόκειται για λάθος και έχει βρεθεί σε δύσκολη θέση να το αποδείξει, καθώς μέσα σε 30 μέρες που έχει δικαίωμα προσφυγής στα Δικαστήρια, θα χρειαστεί και ποσό άνω των 586,94 ευρώ για την προσφυγή…
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ: Όρθωσε ΑΝΑΣΤΗΜΑ ο Μητροπολίτης Κόνιτσας! Ανάρτησε ΧΑΡΤΗ με την Βόρειο Ήπειρο ως ΕΛΛΗΝΙΚΗ! Ο αφανισμός των καλικάντζαρων έρχεται ταχύτατα… (ΦΩΤΟ)

ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ: Όρθωσε ΑΝΑΣΤΗΜΑ ο Μητροπολίτης Κόνιτσας! Ανάρτησε ΧΑΡΤΗ με την Βόρειο Ήπειρο ως ΕΛΛΗΝΙΚΗ! Ο αφανισμός των καλικάντζαρων έρχεται ταχύτατα…


Police-Voice blog ➤
«Υποκινεί σε πόλεμο» με τον χάρτη της Μεγάλης Ελλάδας λένε οι Αλβανοί
Πυρ και μανία ο αλβανικός τύπος με τον Μητροπολίτη Κονίτσης  Ανδρέα ο  οποίος στο χωριό Δελβινάκι, πραγματοποίησε  πύρινη ομιλία  με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 103 χρόνων από την είσοδο του ελληνικού στρατού το 1914 στην Βόρεια Ήπειρο .
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο Μητροπολίτης Ανδρέας είπε μεταξύ άλλων : «Βλέπουμε ότι η Αλβανία θέλει να επεκτείνει το χέρι της κάνοντας χρήση της ιδέας της Μεγάλης Αλβανίας,  στη Μακεδονία  και την Πρέβεζα. Ζητάμε από την αλβανική κυβέρνηση να σταματήσει τις κατασχέσεις περιουσιών των Ελλήνων της Χειμάρρας με την χρήση «σουλτανικών διαταγμάτων» .
Να ακυρωθεί ο νόμος που αφαιρεί το εκλογικό δικαίωμα σε όσους ζουν (Έλληνες)  στο εξωτερικό. Αυτοί οι εκ προθέσεως σκανδαλώδεις νόμοι θέλουν να αποκλείσουν τους Έλληνες από την εκλογική διαδικασία και αποσκοπούν στην μείωση του αριθμού ελληνικής μειονότητας  στην Βόρειο Ήπειρο. Να αλλάξουν όλα και να ανακηρυχτεί αυτονομία  στην  Βόρειο Ήπειρο».  
Αμέσως ο αλβανικός τύπος αναφέρει σε άρθρο ότι «οι δηλώσεις αυτές αποτελούν υποκίνηση σε  πόλεμο ανάμεσα στην Ελλάδα και την Αλβανία, ενώ συγκρούονται  με τις αξίες της καλής γειτονίας, αλλά και τους νόμους των δύο χωρών και την ένταξη στο ΝΑΤΟ.

Ο Μητροπολίτης  Ανδρέας δεν είναι ένας απλός άνθρωπος, αλλά ένας κρατικός θρησκευτικός εκπρόσωπος  , διότι  στην Ελλάδα το κράτος και η θρησκεία είναι άρρηκτα συνδεδεμένα, έτσι ώστε να αποτελούν την ίδια  οντότητα.»
Στην ομιλία του ο Μητροπολίτης Κονίτσης παρουσίασε και χάρτη στο οποίο το κομμάτι της Βορείου Ηπείρου είναι συνδεδεμένο με την κυρίως Ελλάδα, με το  σύνθημα: «Αυτονομία τώρα, θέλουμε την ανεξαρτησία της Βορείου Ηπείρου».

«Η αποκάλυψη του  χάρτη της Μεγάλης Ελλάδας με την προσάρτηση της Νότιας Αλβανίας, με ένα ανατρεπτικό σύνθημα είναι μια πρόκληση , γιατί η ενέργεια αυτή λαμβάνει χώρα από  ανώτερο αξιωματούχο της ελληνικής Δημοκρατίας . Οι δράσεις αυτές του Μητροπολίτη Ανδρέας υποκινούν εθνοτισμό και θρησκευτικό  μίσος ανάμεσα στους δύο λαούς, δύο γείτονες», τονίζει το αλβανικό άρθρο .
Αντίδραση από την αλβανική κυβέρνηση στα Τίρανα δεν έχουμε …προς το παρόν , αλλά σίγουρα θα υπάρξει.

Μπράβο στον Μητροπολίτη που όρθωσε το ανάστημα του και ανακίνησε το θέμα της αυτονομίας της Β.  Ηπείρου το οποίο παραμένει ανοικτό από το 1914.
Όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν έπραξαν ουδέν για αυτό το θέμα αφήνοντας το «παγωμένο»,  ενώ η ανακήρυξη της αυτονομίας μιας καθαρά ελληνικής περιοχής που δόθηκε παρανόμως στο νεοσύστατο τότε κράτος της Αλβανίας,  δεν είχε καμία λογική και υπόσταση.
  /
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Γενοκτονία Ποντίων: Καίνε τουρκικές σημαίες στη Βουλή! [vids, pics]

Γενοκτονία Ποντίων: Καίνε τουρκικές σημαίες στη Βουλή! [vids, pics]


Police-Voice blog ➤

Ξέφυγε για λίγη ώρα η κατάσταση έξω από τη Βουλή, ανήμερα της "μαύρης" επετείου για την Γενοκτονία των Ποντίων. Κάποιοι εκ των συγκεντρωμένων έβαλαν φωτιά σε σημαίες της Τουρκίας, ενώ πολλοί επικροτούσαν...






Από νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής, 19.05.2017, της επετείου δηλαδή της Γενοκτονίας των Ποντίων, πλήθος κόσμου είχε συγκεντρωθεί έξω από τη Βουλή, μπροστά στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη.

Κάποιοι εξ αυτών ήταν ενδεδυμένοι με την ζίπκα, την τιμημένη φορεσιά του Πόντιου αντάρτη, προς τιμής των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ποντίων, με πολλούς από τους ανθρώπους που βρίσκονταν στο σημείο να μη μπορούν να συγκρατήσουν τα δάκρυά τους...Τα συναισθήματα ήταν ξανά "δυνατά", ενώ για μία ακόμη φορά συγκλονιστικές ήταν οι στιγμές της αλλαγής της φρουράς των Ευζώνων.

Η κατάσταση, πάντως, ξέφυγε για μερικά λεπτά πριν ξεκινήσει η πορεία προς το ελληνικό προξενείο, όταν κάποιοι από το πλήθος έβαλαν φωτιά σε τουρκικές σημαίες. Εκείνη την ώρα οι περισσότεροι χειροκροτούσαν, ενώ ακούστηκαν και κάποια... γαλλικά.
Δείτε το βίντεο και τις φωτογραφίες



Ρεπορτάζ: Κώστας Στάμου




Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ, ΞΕΦΤΙΛΑ, ΚΟΡΟΙΔΙΑ! Πληρώνω τα κερατιάτικα άλλων! ΔΕΙΤΕ! Η ΕΡΤ του Τσακνή, η ΔΕΗ και οι πρόσφυγες! (ΦΩΤΟ)

ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ, ΞΕΦΤΙΛΑ, ΚΟΡΟΙΔΙΑ! Πληρώνω τα κερατιάτικα άλλων! ΔΕΙΤΕ! Η ΕΡΤ του Τσακνή, η ΔΕΗ και οι πρόσφυγες! (ΦΩΤΟ)


Police-Voice blog ➤
«Σου στέλνω αυτό το e-mail για να εκφράσω την αγανάκτηση μου για αυτή την ξεφτίλα και αυτή την κοροιδία που δέχομαι οχι μόνο εγώ (η οικογένεια μου) αλλά πιστεύω και οι περισσότεροι Έλληνες. Δυστυχώς πληρώνω τα κερατιάτικα άλλων. Είμαι 25 ετών τελειόφοιτος και αγανακτώ με αυτά που βλέπουν τα μάτια μου. Πληρώνουμε για (την ΕΡΤ του Τσακνή για να κάνει προγράμματα που ούτε ο ίδιος δεν βλέπει).
Πληρώνουμε (ΥΚΩ για τους πρόσφυγες λες και εγώ τους κουβάλησα ή αντέχει η τσέπη μας να τους θρέφει με όλες τις ανέσεις και να τις καταστρέφουν και απο πάνω + τις εγκληματικές πράξεις που κάνουν). Κρίνε μόνος στον λογαριασμό της ΔΕΗ τι πληρώνουμε»
dei
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Πηγή ➤http://www.makeleio.gr

Διαβάστε Περισσότερα »