Διάφορες Αναρτήσεις

Translate Police-Voice

Police

Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Προσοχή! Ποιο γνωστό καλλυντικό αποσύρει άμεσα ο ΕΟΦ

Προσοχή! Ποιο γνωστό καλλυντικό αποσύρει άμεσα ο ΕΟΦ


Police-Voice blog ➤
Με απόφασή του ο ΕΟΦ προχωρά στην ανάκληση της παρτίδας 1011606 του καλλυντικού προϊόντος ELLADENT gel MED 1, διότι:
1. Μετά από εργαστηριακό έλεγχο του ΕΟΦ βρέθηκε μη κανονικό α) ως προς τα αποτελέσματα του οργανοληπτικού ελέγχου και συγκεκριμένα η γέλη ήταν καφέ χρώμα αντί διαυγούς/υπόλευκου και
β) ως προς την περιεκτικότητα της chlorhexidine και συγκεκριμένα η περιεκτικότητα βρέθηκε 0,02% αντί 0,2% σύμφωνα με την προδιαγραφή του προϊόντος και
2. Αναγράφεται λανθασμένη περιεκτικότητα chlorhexidine στην εξωτερική συσκευασία (κουτί) και εσωτερική συσκευασία (σωληνάριο) και συγκεκριμένα Χολαργός, 24/5/2017 Αρ. Πρωτ.: 47834 2 αναγράφεται chlorhexidine 1% ενώ σύμφωνα με τις προδιαγραφές του προϊόντος η περιεκτικότητα είναι 0,2%.
Και στην ανάκληση της παρτίδας 1021609 του καλλυντικού προϊόντος ELLADENT gel MED 1, διότι:
1. Μετά από εργαστηριακό έλεγχο του ΕΟΦ βρέθηκε μη κανονικό ως προς την περιεκτικότητα της chlorhexidine και συγκεκριμένα η περιεκτικότητα βρέθηκε 0,1% αντί 0,2% σύμφωνα με την προδιαγραφή του προϊόντος και
2. Αναγράφεται λανθασμένη περιεκτικότητα chlorhexidine στην εξωτερική συσκευασία (κουτί) και εσωτερική συσκευασία (σωληνάριο) και συγκεκριμένα αναγράφεται chlorhexidine 1% ενώ σύμφωνα με τις προδιαγραφές του προϊόντος η περιεκτικότητα είναι 0,2%.
Σύμφωνα με τον 1223/2009 Κανονισμό παράρτημα V, η περιεκτικότητα της chlorhexidine θα πρέπει να μην υπερβαίνει το 0,3%.
Η παρούσα απόφαση εκδίδεται στα πλαίσια της προστασίας της δημόσιας υγείας και με σκοπό να ενισχύσει την εθελοντική ανάκληση που προέβη η εταιρεία.
Η εταιρεία ELLADENT ΙΚΕ οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με τους πελάτες της, προκειμένου να το αποσύρει τις παρτίδες των προϊόντων από την αγορά
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

«Τελειώνουν» και την ελληνική ιστορία:γκρεμιζουν οτι ειναι Ελληνικο ! μονόωρη διδασκαλία για 3500 χρόνια Ελληνισμού! ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΥΣ !

«Τελειώνουν» και την ελληνική ιστορία:γκρεμιζουν οτι ειναι Ελληνικο ! μονόωρη διδασκαλία για 3500 χρόνια Ελληνισμού! ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΥΣ !


Police-Voice blog ➤
Ακρως αντίθετη είναι η ανακοίνωση της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων στις προωθούμενες αλλαγές του υπουργείου Παιδείας στο μάθημα της Ιστορίας όπου τις χαρακτηρίζει ως την «χαριστική βολή» στο μορφωτικό υπόβαθρο των Ελλήνων.
Στην ανακοίνωση της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων τονίζεται μεταξύ άλλων πως οι προωθούμενες αλλαγές έχουν αποτέλεσμα την : «Ελλιπέστατη και αποσπασματική γνώση της ελληνικής ιστορίας καὶ μονομερή προσέγγιση μόνο κάποιων κοινωνικών καὶ πολιτισμικών εξελίξεων του ιστορικού γίγνεσθαι, κατά την ιδεοληπτική επιλογή των προτεινόντων».
Ταυτόχρονα οι Έλληνες φιλόλογοι ανεβάζοντας περαιτέρω τους τόνους υπογραμμίζουν:
«Μετὰ τὴν ὑποβάθμιση τοῦ μαθήματος τῆς Ἱστορίας στὸ Λύκειο, ὅπου διδάσκονται συνοπτικὰ καὶ ἐπιφανειακὰ σημαντικότατα κεφάλαια, ὅπως ὁ Κυκλαδικός, Μινωικὸς καὶ Μυκηναϊκὸς Πολιτισμός, ὁ Α΄ καὶ Β΄ Ἀποικισμός, ἡ σημασία τῶν Περσικῶν Πολέμων, ὁ Πελοποννησιακὸς Πόλεμος, ὁ Φίλιππος Β΄ καὶ τὸ οἰκουμενικὸ κράτος τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου, οἱ προτάσεις τῆς Ἐπιτροπῆς ποὺ συνέστησε τὸ Ὑπουργεῖον Παιδείας,Ἔρευνας καὶ Θρησκευμάτων γιὰ τὸ μάθημα τῆς Ἱστορίας στὴν Ὑποχρεωτικὴ Ἐκπαίδευση, ἂν τελικὰ ἐφαρμοσθοῦν, θὰ ἐπιφέρουν τὴ χαριστικὴ βολὴ στὸ μορφωτικὸ ὑπόβαθρο τῶν Ἑλλήνων μαθητῶν».
Πιο συγκεκριμένα υπογραμμίζουν ότι:
«Μὲ τὴν ἀντίληψη ὅτι πρέπει νὰ ἀρθῆ “ἡ πρωτοκαθεδρία τῆς πολιτικῆς ἱστορίας” καὶ ἡ διδασκαλία νὰ στραφῆ ἀποκλειστικὰ στὴν κοινωνική, οἰκονομική, στὴν ἱστορία τοῦ περιβάλλοντος καὶ τοῦ κλίματος, στὴν τοπικὴ ἱστορία καὶ στὴ μουσειακὴ ἐκπαίδευση, ὑποβαθμίζεται ἡ διάκριση στὶς βασικὲς χρονικὲς περιόδους τῆς ἑλληνικῆς ἱστορίας καὶ προκαλεῖται σύγχυση καὶ ἀδυναμία στοὺς μαθητὲς νὰ ἐντάξουν τὰ γεγονότα καὶ ὅλες τὶς ἐξελίξεις στὸν χρόνο.
Παραβλέπεται ὅμως ὅτι ἡ διδασκαλία τῶν κοινωνικῶν, οἰκονομικῶν, πνευματικῶν καὶ ἐν γένει τῶν πολιτισμικῶν ἐξελίξεων διευκολύνεται οὐσιαστικὰ μὲ τὴν σαφῆ ἔνταξή τους στὶς βασικὲς χρονικὲς περιόδους καὶ σὲ συνάφεια μὲ τὰ πολιτικὰ γεγονότα ποὺ διαδραματίζονται σὲ αὐτές.
Συγκεκριμένα:
Γιὰ τὴν διδασκαλία τῆς Μυθολογίας στὴν Γ΄ Δημοτικοῦ ἡ Ἐπιτροπὴ προτείνει ἡ διδασκαλία τῶν ἑλληνικῶν μύθων νὰ γίνεται μὲ ἀναφορὲς στοὺς μύθους ἄλλων λαῶν χωρὶς μνεία τῶν πολιτικῶν, ἰδεολογικῶν καὶ πολιτισμικῶν διαδικασιῶν τῶν προϊστορικῶν κοινωνιῶν.
Ἡ ἀντίληψη αὐτὴ εἶναι ἄκρως ἀντιπαιδαγωγική, δεδομένου ὅτι χωρὶς ἐπαρκῆ γνώση τῆς Ἑλληνικῆς Μυθολογίας αὐτῆς καθ’ ἑαυτὴν ὁ μαθητὴς τῶν
8 ἐτῶν δὲν ἔχει τὴν ἀντιληπτικὴ δυνατότητα νὰ προχωρῆ σὲ διαπολιτισμικοὺς συσχετισμούς. Ἔτσι τὸ μόνο ποὺ ἐπιτυγχάνει ἡ πρόταση αὐτὴ εἶναι νὰ προκαλῆ τὴν ἀπέχθεια τῶν μικρῶν μαθητῶν γιὰ ἕνα τόσο εὐχάριστο καὶ γιὰ τὴν ἡλικία τους πρόσφορο μάθημα, ὅπως εἶναι ἡ Ἑλληνικὴ Μυθολογία.
Τὸ ἴδιο ἀρνητικὸ συναίσθημα θὰ τοὺς προκληθῆ καὶ γιὰ τὸ μάθημα τῆς Ἱστορίας καὶ στὶς ἄλλες τάξεις τοῦ Δημοτικοῦ, ἂν ἐφαρμοσθοῦν οἱ σχετικὲς προτάσεις τῆς Ἐπιτροπῆς, ὅπως θὰ δειχθῆ παρακάτω.
Διαπιστώνουμε μὲ κατάπληξη καὶ μεγάλη ἀνησυχία ὅτι στὴν Δ΄ Δημοτικοῦ ἀντικαθίσταται ἡ μέχρι σήμερα διδασκαλία τῆς Ἀρχαίας καὶ Ρωμαϊκῆς Ἱστορίας, ἡ οποία ἀποτελοῦσε τὴν ὁμαλὴ καὶ λογικὴ συνέχεια τῆς ὕλης τῆς Γ΄ Δημοτικοῦ (Μυθολογία), μὲ τὴν «διδασκαλία τῆς οἰκογενειακῆς, προφορικῆς καὶ τοπικῆς ἱστορίας»(!).
Προτείνονται μάλιστα καινοφανεῖς καὶ μικρῆς σημασίας διδακτικὲς προσεγγίσεις, ὅπως «ἱστορικοποίηση τοῦ περιβάλλοντος χώρου», «δημιουργία οἰκογενειακῶν δένδρων», «συνεντεύξεις μεταξὺ τῶν μαθητῶν» κ.ἄ. Χαρακτηριστικὸ τῆς προχειρότητας τῆς πρότασης εἶναι τὸ γεγονὸς ὅτι, χωρὶς καμία γνώση τῶν κύριων ἱστορικῶν περιόδων, ζητεῖται ἀπὸ τοὺς μαθητὲς νὰ μελετήσουν τὴν ζωὴ φημισμένων προσωπικοτήτων τῆς ἑλληνικῆς ἱστορίας, γεγονότων τοῦ παρελθόντος καθὼς καὶ νὰ ἐξοικειωθοῦν μὲ τὰ ἐργαλεῖα τῆς ἀρχαιολογικῆς ἐπιστήμης (!).
Τὸ μόνο ποὺ ἐπιτυγχάνει ἡ πρόταση διδασκαλίας μιᾶς τέτοιας ὕλης εἶναι ἡ σύγχυση καὶ ἡ ἀποδιοργάνωση τῆς μαθησιακῆς διαδικασίας χωρὶς τὴν γνώση μιᾶς κύριας περιόδου τῆς Ἑλληνικῆς Ἱστορίας, ὅπως εἶναι ἡ Ἱστορία τῆς Ἑλληνορωμαϊκῆς Ἀρχαιότητας, ἡ ὁποία κανονικὰ διδάσκεται σήμερα.
Μετὰ τὴν ἀσύνδετη αὐτὴ παρεμβολὴ ὕλης γιὰ ἕνα ὁλόκληρο σχολικὸ ἔτος, προτείνεται στὴν Ε΄ Δημοτικοῦ νὰ διδαχθῆ «ἡ ἱστορικὴ ἐξέλιξη ἀπὸ τὴν προϊστορία ἕως τὴν ὀθωμανικὴ κατάκτηση (!, σχόλιο δικό μας) καὶ λόγω τοῦ μεγάλου χρονικοῦ εὔρους ἡ
ἔμφαση τοῦ μαθήματος νὰ δίνεται στὶς σημαντικὲς κοινωνικὲς καὶ πολιτισμικὲς ἀλλαγὲς» καὶ λιγότερο στὰ γεγονότα καὶ στὰ πρόσωπα !
Δηλαδή, ἔχει σωρευθεῖ στὴν ὕλη μιᾶς μόνον Τάξης ἡ διδασκαλία τοῦ κύριου κορμοῦ τῆς Ἑλληνικῆς Ἱστορίας (Προϊστορία, Ἀρχαία, Ρωμαϊκὴ καὶ Μεσαιωνική), διάρκειας 3.500 ἐτῶν, ποὺ μέχρι τώρα διδασκόταν στὴ Δ΄ καὶ Ε΄ Δημοτικοῦ.
Ἀκολουθεῖται καὶ ἐδῶ ἡ ἴδια ἀντιεπιστημονικὴ καὶ ἀντιπαιδαγωγικὴ ἀντίληψη νὰ μὴν ἐπιχειρεῖται ἐπικέντρωση στὰ γεγονότα καὶ στὰ πρόσωπα, ἀλλὰ ἐπιλεκτικὴ καὶ ἐπιφανειακὴ προσέγγιση κοινωνικῶν ἐξελίξεων κατὰ τὴν ἄδηλη καὶ πιθανὸν ἰδεοληπτικὴ κρίση τῶν προτεινόντων. Τὸ ἀποτέλεσμα τῆς ἀντιπαιδαγωγικῆς συσσώρευσης μιᾶς τόσον ἐκτενοῦς ὕλης ἀναμφισβήτητα θὰ εἶναι: ἡ πλήρης σύγχυση, ἡ ἀδυναμία στοιχειώδους ἀφομοίωσης καὶ τῶν κεντρικότερων ἀκόμη περιόδων τῆς Ἑλληνικῆς Ἱστορίας (ὅπως ἡ δημιουργία τοῦ δημοκρατικοῦ πολιτεύματος, ὁ ἑλληνορωμαϊκὸς πολιτισμὸς καὶ ἡ συμβολὴ τοῦ Βυζαντίου στὸννεώτερο ἑλληνικὸ καὶ εὐρωπαϊκὸ πολιτισμὸ) καὶ τελικὰ ἡ ἀποστροφὴ τῶν μαθητῶν
πρὸς τὸ μάθημα τῆς Ἱστορίας.
Στὴν ΣΤ΄ Δημοτικοῦ προτείνεται ἡ μέχρι σήμερα διδασκαλία τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπανάστασης σὲ ὅλες τὶς ἐκφάνσεις της νὰ ἀντικατασταθῆ μὲ τὴν διδασκαλία τῆς ἱστορικῆς ἐξέλιξης «ἀπὸ τὸν 15ο αἰώνα ἕως σήμερα μὲ ἔμφαση κυρίως στὶς κοινωνικὲς καὶ πολιτισμικὲς ἀλλαγὲς καὶ λιγότερο στὴν ἐξέταση συγκεκριμένων προσώπων καὶ γεγονότων».
Μὲ τὸ τουλάχιστον παράδοξο αὐτὸ σκεπτικὸ ἡ διδασκαλία τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπανάστασης, ποὺ γέννησε τὸ νεώτερο ἑλληνικὸ κράτος, ὑποβαθμίζεται οὐσιαστικά.
Τονίζουμε μάλιστα ὅτι ἡ διδασκαλία τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπανάστασης ἔχει δραματικὰ συρρικνωθῆ καὶ ἁπλῶς συγκαταλέγεται ὡς ὑποκεφάλαιο σὲ μία ἀπὸ τὶς 5 διδακτικὲς ἑνότητες μὲ τίτλο «Ἡ ἐποχὴ τῶν ἐθνικῶν κρατῶν» καὶ σὲ ἕναν ἀπὸ τοὺς 10 θεματικοὺς φακέλους μὲ τίτλο
«Οἱ ἄνθρωποι τῆς Ἐπανάστασης καὶ οἱ ἄνθρωποι στὴν Ἐπανάσταση».
Ἐπιπλέον, προτείνεται οἱ ἐκπαιδευτικοὶ νὰ «ἐπιλέγουν ὁρισμένους ἀπὸ τοὺς φακέλους αὐτοὺς γιὰ νὰ τοὺς μελετήσουν μὲ τοὺς μαθητές τους».
Μὲ ἄλλα λόγια, θὰ μποροῦν, ἂν ἐπιθυμοῦν, νὰ παραλείπουν ἐντελῶς τὴν διδασκαλία τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπανάστασης!
Σημειώνουμε ἐπίσης ὅτι στὶς διδακτικὲς ἑνότητες καὶ στοὺς θεματικοὺς φακέλους τοῦ μαθήματος οὐδεμία μνεία γίνεται (τυχαῖα ἆραγε;) στὸ Ἔπος 1940-41.
Ἐξ ἄλλου, τὸ εὖρος τῆς προτεινόμενης ἀπὸ τὴν Ἐπιτροπὴ διδακτέας ὕλης «ἀπὸ τὸν 15ο αἰώνα ἕως σήμερα» δὲν εἶναι εὔκολο νὰ ἀφομοιωθῆ ἀπὸ μαθητὲς 11 ἕως 12 ἐτῶν, καὶ μάλιστα μὲ μία νεφελώδη προσέγγιση «κοινωνικῶν καὶ πολιτισμικῶν ἀλλαγῶν» (π.χ. τὰ παιδιὰ τῆς ΣΤ΄ Δημοτικοῦ «νὰ ἐξηγήσουν τὰ αἴτια καὶ τὴν ἔκταση τῶν συγκρούσεων» τῶν δύο Παγκοσμίων Πολέμων). Μόνο ἀποτέλεσμα κι ἐδῶ θὰ εἶναι ἡ σύγχυση καὶ ἡ ἀποστροφὴ πρὸς τὸ μάθημα τῆς Ἱστορίας.
Συμπερασματικά, στὸ Δημοτικὸ ἡ ἑλληνικὴ ἱστορία στὴ διαχρονία της ὑποβαθμίζεται, δὲν διδάσκεται συστηματικὰ μὲ ἔνταξη στὶς θεμελιώδεις περιόδους της, ἀλλὰ μὲ ἐπιλεκτικὴ προσέγγιση τῶν κοινωνικῶν, ἰδεολογικῶν καὶ πολιτισμικῶν ἐξελίξεων.
Ἡ καλλιέργεια τῆς ἐθνικῆς ταυτότητας ὁριοθετεῖται μόνο στὸ πλαίσιο μιᾶς «πλουραλιστικῆς καὶ ἀνεκτικῆς» ταυτότητας καθὼς καὶ σὲ περιβάλλον πολυπολιτισμικότητας (!)
Ἡ καλλιέργεια τῶν ἀξιῶν, στὴν ὁποίαν δίδεται ἔμφαση, ἀποκόπτεται συνειδητὰ ἀπὸ τὶς παραδοσιακὲς ἀξίες τοῦ ἑλληνοκεντρικοῦ ἀνθρωπισμοῦ.
Τέλος στὸ πρόγραμμα τοῦ Γυμνασίου (Α΄ – Γ΄ Γυμνασίου) καὶ στὴν Α΄ Λυκείου, ἂν καὶ γίνεται ἀναφορὰ στὶς χρονικὲς περιόδους τῆς Ἀρχαιότητας, τοῦ Βυζαντίου καὶ τῆς Νεότερης καὶ Σύγχρονης Ἱστορίας, τὸ κέντρο βάρους δίδεται στὴν Εὐρωπαϊκὴ καὶ Παγκόσμια Ἱστορία, ἐνῶ ἡ Ἑλληνικὴ Ἱστορία συρρικνώνεται καὶ περιθωριοποιεῖται.
Αὐτὸς ἄλλωστε εἶναι καὶ ὁ στόχος τῆς πρότασης, ὅπως ἀπερίφραστα τονίζεται στὸ κείμενο: «νὰ ἐνταχθεῖ ἡ ἑλληνικὴ ἱστορία στὸ πλαίσιο τῆς εὐρωπαϊκῆς καὶ παγκόσμιας καὶ νὰ προσεγγιστεῖ ὡς τμῆμα εὐρύτερων καὶ πολυπλοκότερων ἱστορικῶν συνθηκῶν καὶ διαδικασιῶν …» καί, ἐπιπλέον, «νὰ δοθεῖ ἔμφαση στὴν κοινωνικὴ καὶ πολιτισμικὴ ἱστορία (ἱστορία τῆς ἐργασίας, ἱστορία τοῦ φύλου, ἱστορία τῆς παιδικῆς ἡλικίας κ.τ.λ.)».
Μὲ αὐτὸ τὸ σκεπτικὸ δὲν ἀποτελεῖ ἔκπληξη τὸ γεγονὸς ὅτι στὴ Γ’ Γυμνασίου ἡ Ἑλληνικὴ Ἐπανάσταση ἰσοπεδώνεται διδακτικὰ ἀνάμεσα στὶς ἄλλες ἐπαναστάσεις τοῦ 18ου-19ου αἰώνα.
Ἡ μόνη εἰδικὴ μνεία γιὰ τὴν Ἐθνεγερσία τοῦ 1821 στοὺς «Θεματικοὺς φακέλους» ἀφορᾶ τὶς πολιορκίες τῆς Τριπολιτσᾶς καὶ τοῦ Μεσολογγίου.
Εἶναι σαφὲς ὅτι ἡ διδασκαλία τῆς ἑλληνικῆς ἱστορίας γίνεται βορᾶ στὸν βωμὸ μιᾶς κακῶς ἐννοούμενης παγκοσμιοποίησης ἢ καὶ θύμα ἰδεοληψιῶν.
Ἀντιθέτως, χάριν τῆς στοχοθεσίας αὐτῆς, δὲν ἀναφέρεται ἡ οὐσιαστικὴ ἐπίδραση ποὺ ἄσκησε ἡ Ἑλληνικὴ Ἱστορία καὶ ὁ Ἑλληνικὸς Πολιτισμὸς στὴ διαμόρφωση τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Πολιτισμοῦ.
Μὲ βάση ὅλες τὶς παραπάνω παρατηρήσεις θεωροῦμε ὅτι οἱ προτάσεις αὐτὲς δὲν πρέπει νὰ ἐφαρμοσθοῦν, διότι θὰ προσφέρουν στοὺς μαθητὲς ἐλλιπέστατη καὶ ἀποσπασματικὴ γνώση τῆς ἑλληνικῆς ἱστορίας καὶ μονομερῆ προσέγγιση μόνο κάποιων κοινωνικῶν καὶ πολιτισμικῶν ἐξελίξεων τοῦ ἱστορικοῦ γίγνεσθαι, κατὰ τὴν ἰδεοληπτικὴ ἐπιλογὴ τῶν προτεινόντων.»
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

«ΛΙΩΝΕΙ» Ο ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ! ?? Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ! ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΥΠΟΒΑΣΤΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ -ΟΡΓΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ (ΒΙΝΤΕΟ)

«ΛΙΩΝΕΙ» Ο ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ! ?? Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ! ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΥΠΟΒΑΣΤΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΝΑΤΟ -ΟΡΓΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ (ΒΙΝΤΕΟ)


Police-Voice blog ➤
Οι φήμες για την υγεία του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν «φούντωσαν» στις αρχές της εβδομάδας όταν ξαφνικά ακύρωσε όλες τις προγραμματισμένες συναντήσεις του στο πλαίσιο της Συνόδου Κορυφής του του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας Ευξείνου Πόντου.
Ένα βίντεο έρχεται να βάλει μεγαλύτερη… φωτιά!
Ο πρόεδρος της Τουρκίας και ο πρωθυπουργός της χώρας Μπιναλί Γιλντιρίμ βρέθηκαν την Πέμπτη (25.05.2017) στις Βρυξέλλες για τη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ.
Και φυσικά, η άφιξή τους καταγράφηκε από τις κάμερες.
Ενώ, λοιπόν, ο Γιλντιρίμ βγαίνει από το αυτοκίνητο, ο Ερντογάν παραμένει μέσα στη λιμουζίνα.
Ο επικεφαλής της ασφάλειάς του, κατεβαίνει από τη θέση του συνοδηγού, του ανοίγει την πόρτα και κάτι του λέει.
Στη συνέχεια, του δίνει το χέρι του και τον βοηθά να βγει από τη λιμουζίνα.
Με αργές κινήσεις και τον άνδρα της ασφάλειάς του να τον κρατά, ο Ερντογάν τελικά βγαίνει από το αυτοκίνητο για να μπει μαζί με τον πρωθυπουργό του στο κτίριο όπου έγινε η Σύνοδος Κορυφής του ΝΑΤΟ.
Πέντε μέρες νωρίτερα, την περασμένη Δευτέρα 22 Μαΐου, ο Ερντογάν ακύρωσε αιφνιδιαστικά όλα τα προγραμματισμένα ραντεβού του, μεταξύ των οποίων και οι συναντήσεις με τον Έλληνα ομόλογό του Προκόπη Παυλόπουλο, τον Ρώσο πρωθυπουργό, Ντμίτρι Μεντβέντεφ, και τον πρόεδρο της Μολδαβίας, Ιγκόρ Ντόντον.
Η απόφασή του να μην παρακαθήσει ούτε στο γεύμα προς τιμήν των ηγετών και των εκπροσώπων των κρατών που έχει στο Ντολμά Μπαχτσέ προκάλεσε εντύπωση αλλά εξήγηση δεν δόθηκε. Το μόνο που έγινε γνωστό ήταν πως ο Ερντογάν πήγε σπίτι του.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από πέντε χρόνια, το 2012, το WikiLeaks δημοσίευσε e-mail του αμερικανικού ιδρύματος γεωστρατηγικών αναλύσεων Stratfor, στο οποίο αναφερόταν πως ο Ερντογάν έχει καρκίνο τελικού σταδίου και του μένουν μόνο δύο χρόνια ζωής.
Αξιωματούχοι στην Άγκυρα είχαν διαψεύσει τότε τις πληροφορίες, τονίζοντας ότι η υγεία του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ήταν πολύ καλή.
Στο μήνυμα αναφερόταν πως οι γιατροί αφαίρεσαν 20 εκατοστά από το παχύ έντερο του Ερντογάν κατά την πρώτη επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε στις 26 Νοεμβρίου 2011.
«Η πρόγνωση δεν είναι καλή. Ο χειρουργός είπε ότι του δίνουν δύο χρόνια» ανέφερε το μήνυμα με ημερομηνία 10 Δεκεμβρίου 2011.
Η έκθεση των Αμερικανών αναλυτών βασιζόταν σε στοιχεία που έλαβαν από κάποιον Φαρούκ Ντεμίρ, ο οποίος με τη σειρά του πήρε πληροφορίες από «έναν παλιό συμμαθητή» του χειρουργού του Ερντογάν.
Δείτε το βίντεο (η στιγμή που βγαίνει ο Ερντογάν στο 0:47)
ΠΗΓΗ
Διαβάστε Περισσότερα »

Νύχτα τρόμου στη Γλυφάδα: Να προσέχετε πάρα πολύ, τα πράγματα έχουν αλλάξει ! Η νεαρή γυναίκα δέχθηκε επίθεση στο όχημα της ΖΧΑ 4553 ΙΧΕ..ΔΙΑΒΑΣΕΤΟ !.

Νύχτα τρόμου στη Γλυφάδα: Να προσέχετε πάρα πολύ, τα πράγματα έχουν αλλάξει !


Police-Voice blog ➤
Μία ανάρτηση-προειδοποίηση έκανε στα social media μία νεαρή, αφού περιέγραψε τον εφιάλτη που έζησε στην Γλυφάδα το βράδυ της Πέμπτης.
Η νεαρή γυναίκα δέχθηκε επίθεση στο όχημα της από άγνωστο άνδρα, ο οποίος μπήκε στο πίσω
κάθισμα λίγο πριν η ίδια ξεκινήσει και με την απειλή όπλου της ζήτησε να οδηγήσει μέχρι μια συγκεκριμένη περιοχή με σκοπό την ληστεία.
Μάλιστα, η νεαρή αποκαλύπτει ότι ο άγνωστος άκουγε και τον ασύρματο της Αστυνομίας και ήταν απόλυτα οργανωμένος σε κάθε του κίνηση.
Ωστόσο, πριν μεταφερθούν οι δύο τους στην περιοχή, η νεαρή έξω από κατάστημα τράβηξε χειρόφρενο και βγήκε ταχύτητατα από το όχημα για να ξεφύγει, με τον δράστη να μπαίνει στην θέση του οδηγού και να πηγαίνει προς άγνωστη κατεύθυνση.
Η ανάρτηση της:
«Εκκληση προς ολους τους φιλους και γνωστους- Χτες βραδυ λιγο πριν τις 12:00 στην οδο Πανδωρας (καθετη με τη Κυπρου) μολις μπηκα στο αμαξι μου και πηγα να ξεκινησω μπηκε στο πισω καθισμα αγνωστος αντρας νεαρης ηλικιας (μεχρι 30) Ελληνας (μιλησαμε αρκετα και δεν ηταν αλλοδαπος σε καμια περιπτωση) και με την απειλη οπλου μου ζητησε να τον οδηγησω καπου που ηθελε και να του εδινα οτι χρηματα ειχα πανω μου.
Το βασικο του ομως ηταν να παμε καπου μαζι με εμενα οδηγο.
Μετα λεει θα με αφηνε.
Δεν θελω να μπω σε λεπτομερειες εκτος οτι φοραγε γαντια, ηταν απολυτα ψυχραιμος και ειχε και ασυρματο που ακουγε απο οτι καταλαβα τη συχνοτητα της αστυνομιας.
Επομενως ηταν πολυ οργανωμενος και οχι καποιος τρελος.
Μολις εστριψα για τη Κυπρου αποφασισα οτι σε καμια περιπτωση δεν θα απομακρυνομουν μαζι του και ακριβως εξω απο Amigos τραβηξα χειροφρενο και πεταχτηκα εξω.
Ο τυπος ψυχραιμος αλλα πολυ γρηγορος μπηκε στη θεση του οδηγου και εφυγε με το αυτοκινητο μου προφανώς για να ξεφυγει.
Οι υπολοιπες 2 ωρες, σε κατασταση απολυτου σοκ και με τη βοηθεια των υπαλληλων του καταστηματος και των πελατων, τις περασα στο τμημα δινοντας καταθεση.
Το αυτοκινητο ειναι ενα Ford Fusion μπλε σκουρο και εχει σχαρες με αριθμο πινακιδας ΖΧΑ4553.
Αν δειτε το αυτοκινητο παρακαλω καλεστε αμεσα το 100.
Δυστυχως θυμαμαι καθε εικονα και ολη μας την συνομιλια και ξερω οτι θα κανω καιρο να ξεπεράσω τον φοβο που μου δημιουργησε αυτος ο ανθρωπος που πραγματικα δεν ξερω που μπορει να κατεληγα αν δεν πεταγομουν απο το αμαξι.
Να προσεχετε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, τα πραγματα εχουν αλλαξει.
Ενημερωστε φιλους, τις οικογενειες σας και κυριως τα παιδια σας να προσεχουν γιατι αυτο θα μπορουσε να συμβει στον οποιοδηποτε».
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Πρώτο θέμα στα διεθνή σκανδαλοθηρικά ταμπλόιντ TON ΛΑΤΡΕΨΑΝ! Ο σύζυγος του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου στην αναμνηστική φωτό με τις πρώτες κυρίες του ΝΑΤΟ

Πρώτο θέμα στα διεθνή σκανδαλοθηρικά ταμπλόιντ TON ΛΑΤΡΕΨΑΝ! Ο σύζυγος του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου στην αναμνηστική φωτό με τις πρώτες κυρίες του ΝΑΤΟ


Police-Voice blog ➤
Πρώτο θέμα στα διεθνή σκανδαλοθηρικά ταμπλόιντ είναι η αναμνηστική φωτογραφία με τις πρώτες κυρίες του ΝΑΤΟ, μεταξύ των οποίων βρίσκεται κι ένας άνδρας (ως πρώτος κύριος), ο σύζυγος του ομοφυλόφιλου πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου Ξαβιέ Μπετέλ.
Ο Γκοτιέ Ντεστενάι, σύζυγος του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου Ξαβιέ Μπετέλ, συμμετείχε στην κοινή φωτογραφία συζύγων των αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων των χωρών – μελών του NATΟ, μαζί – μεταξύ άλλων – με τη Μελάνια Τραμπ, την Μπριζίτ Μακρόν και την Εμινέ Ερντογάν.
Ο Βέλγος αρχιτέκτονας, ο οποίος ενώθηκε με τα δεσμά του γάμου με τον κ. Μπετέλ το 2015, φωτογραφήθηκε με συζύγους ορισμένων εκ των ηγετών των 28 χωρών – μελών της Συμμαχίας στο Βασιλικό Κάστρο στις Βρυξέλλες.
Ο κ. Ντεστενάι στάθηκε πίσω από την Μελάνια Τραμπ και μία όχι και τόσο ευχαριστημένη Εμινέ Ερντογάν.
Η σύζυγος του προέδρου της Τουρκίας είναι πιστή μουσουλμάνα και ακολουθεί αυστηρά την τυπική ισλαμική κάλυψη του σώματός της σε δημόσιο χώρο.
Πάντως η φωτογραφία αυτή πραγματικά θα μείνει στην ιστορία. Έχουμε μια ισλαμίστρια καλυμμένη από παντού, έναν γκέι, ένα πρώην μοντέλο που δεν δίστασε να κάνει και γυμνές φωτογραφίσεις και μια γκούγκαρ 20 χρόνια μεγαλύτερη από τον σύζυγό της, που τον αποπλάνησε όταν ήταν 16 ετών.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Οι αστυνομικοί μας απέδειξαν και πάλι την ευαισθησία τους φροντίζοντας νεογέννητα κουταβάκια ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΑΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ! ΦΩΤΟ

Οι αστυνομικοί μας απέδειξαν και πάλι την ευαισθησία τους φροντίζοντας νεογέννητα κουταβάκια ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΑΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ! ΦΩΤ


Police-Voice blog ➤
Σε μια ενέργεια μάλλον πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα προέβησαν οι Αστυνομικοί και ο Διοικητής του Α.Τ. Βρυσών στα Χανιά.
Όπως αναφέρει η Πρόεδρος της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας Νατάσα Βυσσίνου Μπομπολάκη, "προχθές επικοινώνησε μαζί μας ο Διοικητής του τμήματος κ. Μπούχλης και μας ενημέρωσε, ότι παράτησαν μια κούτα με νεογέννητα κουταβάκια στο αστυνομικό τμήμα  και ζήτησαν βοήθεια απο το φιλοζωικό μας σύλλογο.
Ήδη είχαν προμηθευτεί γάλα για τα μικρά, το οποίο όμως δεν ήταν κατάλληλο για 2-3 ημερών κουταβάκια.
Σε μια κοινή προσπάθεια   όλων μας, των αστυνομικών, της Αντιδημάρχου Δήμου Αποκορώνου κας Τερεζάκη, του κτηνιάτρου κου Μουσουράκη  και δική μας τα νεογέννητα  φιλοξενήθηκαν για μια νύκτα στο αστυνομικό τμήμα, όπου με τις οδηγίες του κτηνιάτρου οι αστυνομικοί τάιζαν τα μικρά και την άλλη μέρα βρέθηκε  εθελοντής που ανέλαβε  την φροντίδα τους.
Τέτοιες στιγμές υψηλού πολιτιστικού δείκτη δείχνουν τα βήματα που έχουν γίνει στο νομό μας απο πολίτες και αρχές στην αντιμετώπιση των ζώων.
Συγχαρητήρια  κυρίως και πρώτα από όλους στους αστυνομικούς, βεβαίως στο Δήμο Αποκορώνου που πλέον η διαχείριση των αδέσποτων θα πρέπει να γίνει παράδειγμα για άλλους Δήμους και ιδίως για το Δήμο Χανίων, στον κτηνίατρο και τους εθελοντές που καθημερνά δίνουν μια άνιση μάχη για να βοηθήσουν τα χιλιάδες αδέσποτα .."
Πηγή:  flashnews.gr
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΟ Α.Τ. ΑΡΑΧΩΒΑΣ ! ! Ένας τρικαλινός αστυνομικός «Διαμάντι» έσωσε τη ζωή ενός μωρού

 Ένας τρικαλινός αστυνομικός «Διαμάντι» έσωσε τη ζωή ενός μωρού


Police-Voice blog ➤
Με μεγάλη ψυχραιμία και επαγγελματισμό, του πρόσφερε ακαριαία τις πρώτες βοήθειες και στην κυριολεξία του έσωσε στην ζωή.
Την ζωή ενός μωρού ενός έτους έσωσε ένας 29χρονος αστυνομικός από την Οιχαλία Τρικάλων που υπηρετεί στο Α.Τ. Αράχωβας.
Πρόκειται για τον Χρήστο Διαμαντή o οποίος πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια της περιπολίας του, συνάντησε τυχαία στον δρόμο, έναν έντρομο πατέρα, που κρατούσε στην αγκαλιά του το μόλις ενός έτους παιδί του, το οποίο φαίνονταν ότι είχε χάσει τις αισθήσεις του.
Ο 29χρονος αστυνομικός με μεγάλη ψυχραιμία και επαγγελματισμό, του πρόσφερε ακαριαία τις πρώτες βοήθειες και στην κυριολεξία του έσωσε στην ζωή (έτσι αποφάνθηκαν αργότερα οι γιατροί που επιλήφθηκαν της κατάστασης) και εν συνεχεία μετέφερε άμεσα τον πατέρα και το βρέφος, σε μονάδα υγείας της περιοχής μας, για τον περαιτέρω έλεγχο της κατάστασης της υγείας του παιδιού.
Ήταν τόσο γρήγορες οι όλες κινήσεις του αστυνομικού, που ακόμα και η μητέρα του παιδιού, για πολλή ώρα δεν ήξερε τι πραγματικά είχε συμβεί παρόλο που βρισκόταν και εκείνη την ώρα του συμβάντος σε σπίτι που διέμεναν στην περιοχή της Αγία Τριάδας Αράχωβας.
Και πάλι συγχαρητήρια στον αστυνομικό που έδειξε πλήρως το ανθρώπινο του πρόσωπο και που έδρασε με υπερβάλλοντα ζήλο.
Πηγή ➤www.trikalaola.gr

Διαβάστε Περισσότερα »

Αν έχεις τύχη! Αγόρασε φο μπιζού από παλιατζίδικο και αποδείχτηκε… διαμάντι 26 καρατίων!

Αν έχεις τύχη! Αγόρασε φο μπιζού από παλιατζίδικο και αποδείχτηκε… διαμάντι 26 καρατίων!


Police-Voice blog ➤
Το γύρο του κόσμου κάνει η ιστορίας μιας Βρετανίδας που αγόρασε ένα δαχτυλίδι φο μπιζού, με λευκή πέτρα σε σχήμα μαξιλαριού, πριν από περίπου 30 χρόνια, για μόλις 12 ευρώ. Αυτό που δεν ήξερε είναι ότι το κόσμημα αυτό τελικά είναι διαμάντι 26 καρατίων, η αξία του οποίου εκτιμάται στα 400.000 ευρώ! 
Η κάτοχος του κοσμήματος, που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία της, διαπίστωσε τον θησαυρό που  φορούσε στο χέρι της μετά από συζήτηση που είχε με έναν χρυσοχόο. Η γυναίκα φορούσε το δαχτυλίδι αυτό καθημερινά, χωρίς να γνωρίζει την πραγματική του αξία.
Το κόσμημα, που χρονολογείται στον 19ο αιώνα, θα δημοπρατηθεί στις 7 Ιουνίου στο Λονδίνο, ενώ η τιμή του θα κυμανθεί από 250.000 έως 350.000 στερλίνες.
Η υπεύθυνη του τμήματος κοσμημάτων του οίκου δημοπρασιών που ανέλαβε το δαχτυλίδι, Τζέσικα Γουίνταμ, δήλωσε ότι «κανείς δεν είχε ιδέα για την πραγματική του αξία, ίσως λόγω της σχετικής του λάμψης που μπορούσε να ξεγελά και να δίνει την εντύπωση ότι η πέτρα δεν ήταν αληθινή».
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

ΠΑΝΙΚΟΣ στην ΤΟΥΡΚΙΑ! Οι μυστικές υπηρεσίες προειδοποιούν για νέο πραξικόπημα

ΠΑΝΙΚΟΣ στην ΤΟΥΡΚΙΑ! Οι μυστικές υπηρεσίες προειδοποιούν για νέο πραξικόπημα


Police-Voice blog ➤
Τις προετοιμασίες που διεξάγουν πρώην στελέχη του τουρκικού στρατού για ένα νέο πραξικόπημα φέρνουν στο προσκήνιο της επικαιρότητας πληροφορίες των τουρκικών μυστικών υπηρεσιών (ΜΙΤ) που βρίσκουν αντίκτυπο στον φιλοκυβερνητικό τύπο της Τουρκίας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την «Καθημερινή» οι τουρκικές αρχές υποψιάζονται ότι πρώην στελέχη των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων, τα οποία είχαν κρίσιμα καθήκοντα στο ΝΑΤΟ επιχειρούν να ανοίξουν τον δρόμο για ένα νέο πραξικόπημα.
Τα πρώην στελέχη του στρατού πραγματοποιούν ειδικές συσκέψεις σε χώρες της Αδριατικής και των Βαλκανίων και επικοινωνούν με παράγοντες του ΝΑΤΟ. Τα συγκεκριμένα στελέχη ασκούν κριτική στην τουρκική κυβέρνηση και στέλνουν μηνύματα σε υποστηρικτές τους στην Τουρκία.
Την ίδια ώρα, το Κίνημα Γκιουλέν ζητά από αυτά τα στελέχη του στρατού να μην είναι απαισιόδοξα καθώς στο μέλλον θα φορέσουν εκ νέου τις στολές τους.
Η τουρκική εφημερίδα Γιενί Σαφάκ, η οποία φέρνει στο προσκήνιο της επικαιρότητας την νέα εξέλιξη, μεταδίδει την πληροφορία ότι τα πρώην στελέχη του στρατού καταβάλλουν προσπάθειες για να εξασφαλίσουν άσυλο από τις δυτικές χώρες. Οι σύζυγοι αυτών των αξιωματικών εμπλέκονται σε υποθέσεις διαφθοράς, κυρίως σε ότι αφορά την παράνομη εξασφάλιση ερωτήσεων και απαντήσεων σε εξετάσεις του δημοσίου.
Η Γιενί Σαφάκ αφήνει πολλά υπονοούμενα για τον ρόλο του ΝΑΤΟ στην νέα υπόθεση, τονίζοντας ότι η Βορειοατλαντική συμμαχία συνεργάζεται με την χούντα στο εσωτερικό του τουρκικού στρατού.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »

Θαυμαστοί ΘΡΥΛΟΙ για την Άλωση της Πόλης!«Κάποτε η Αγιά Σοφιά θα λειτουργηθεί ξανά από τους χριστιανούς»

Θαυμαστοί ΘΡΥΛΟΙ για την Άλωση της Πόλης!«Κάποτε η Αγιά Σοφιά θα λειτουργηθεί ξανά από τους χριστιανούς»


Police-Voice blog ➤
Ο θρύλος για την Άλωση της Πόλης λέει ότι «ήτανε θέλημα Θεού». Από τότε το φρόνημα των Ελλήνων το κρατάνε ζωντανό ακριβώς αυτοί οι θρύλοι για την επανάκτησή της. «Κάποτε η Αγιά Σοφιά θα λειτουργηθεί ξανά από τους χριστιανούς» λέει η παράδοση και ο μαρμαρωμένος βασιλιάς θα ξυπνήσει.
Παραδοσιακοί και θαυμαστοί θρύλοι, αναπτύχθηκαν γύρω από την άλωση της Πόλης, για να θρέψουν τις ελπίδες και το θάρρος του έθνους επί αιώνες.
Όταν έπεσε η Κωνσταντινούπολη στους Τούρκους, ένα πουλί ανέλαβε να πάει ένα γραπτό μήνυμα στην Τραπεζούντα στην Χριστιανική Αυτοκρατορία του Πόντου για την Άλωση της Πόλης. Μόλις έφτασε εκεί πήγε κατευθείαν στη Μητρόπολη που λειτουργούσε ο Πατριάρχης και άφησε το χαρτί με το μήνυμα πάνω στην Άγια Τράπεζα. Κανείς δεν τολμούσε να πάει να διαβάσει το μήνυμα. Τότε πήγε ένα παλληκάρι, γιός μιας χήρας, και διάβασε το άσχημο μαντάτο «Πάρθεν η Πόλη, Πάρθεν η Ρωμανία». Το εκκλησίασμα και ο Πατριάρχης άρχισαν τον θρήνο, αλλά ο νέος τους απάντησε. «Κι αν η Πόλη έπεσε, κι αν πάρθεν η Ρωμανία, πάλι με χρόνους και καιρούς, πάλι δικά μας θα’ ναι». Ο μαρμαρωμένος βασιλιάς Ο λαοφιλέστερος θρύλος έχει να κάνει με το τελευταίο αυτοκράτορα που μαρμάρωσε μέσα στο ναό της Αγίας Σοφίας.
Η παράδοση πέρασε από στόμα σε στόμα αμέσως μετά την κατάληψη της Κωνσταντινούπολης. Όταν η Πόλη πέρασε στα χέρια των Τούρκων, ο λαός δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ένα τέτοιο κτίσμα έχει περιέλθει σε μουσουλμανικά χέρια. Διέδωσαν λοιπόν ότι ο βασιλιάς κρύφτηκε πίσω από μία κολόνα του ναού της Αγίας Σοφίας, χάθηκε μέσα στους διαδρόμους και παρέμεινε κρυμμένος εκεί. Οι ώρες αναμονής τον “μαρμάρωσαν”. Είναι γεγονός ότι κανείς δεν βρήκε το πτώμα του τελευταίου υπερασπιστή, του αυτοκράτορα Κωνσταντίνου του Παλαιολόγου. Χάθηκε και πίστεψαν ότι Άγγελος Κυρίου το έκρυψε και το μαρμάρωσε. Κάποτε θα έρθει η ώρα που πνοή Θεού θα του δώσει δύναμη και ζωή ξανά και όλα θα ξαναγίνουν από την αρχή.
Η Πόλη θα είναι και πάλι ελεύθερη. Ο παπάς της Αγίας Σοφίας Ένας άλλος θρύλος ιδιαίτερα αγαπητός είναι ο θρύλος του παπά της Αγίας Σοφίας. Η παράδοση λέει ότι την ώρα που οι Τούρκοι έμπαιναν στην εκκλησία, ο παπάς διέκοψε τη λειτουργία και κρύφτηκε πίσω από το ιερό. Σε εκείνο το σημείο που κρύφτηκε ενώ υπήρχε μία πόρτα, “ως δια μαγείας” η πόρτα έγινε τοίχος τον οποίο κανείς και ποτέ δεν κατάφερε να σπάσει από τότε. Ούτε οι Τούρκοι, ούτε οι Έλληνες μάστορες τους οποίους έφερναν για αυτό το σκοπό δεν μπόρεσαν να γκρεμίσουν τον τοίχο. Ο θρύλος καταλήγει ότι όταν η Αγία Σοφία ξαναγίνει ελληνική εκκλησία, τότε ο παπάς θα βγει από το ιερό και θα ολοκληρώσει την ημιτελή λειτουργία του.
Η κρύπτη της Αγίας Σοφίας Ένα «μυστικό» δωμάτιο στην Aγία Σοφία της Kωνσταντινούπολης αποκαλύπτεται τώρα ως «θυρανοίξια» του κρυφού ιερού όπου είχε καταφύγει στις 29 Mαΐου 1453 ο βυζαντινός ιερέας για να συνεχίσει τη θεία λειτουργία που είχε διακοπεί στον κύριο Nαό της Aγίας Σοφίας. H ανακάλυψη οφείλεται στον καθηγητή του Πανεπιστημίου της Bιέννης Πολυχρόνης Eνεπεκίδης. Tο ξεχασμένο δωμάτιο εντοπίστηκε όταν η νέα διευθύντρια του Mουσείου της Aγίας Σοφίας Zαλέ Nτεντέογλου ρώτησε αν υπάρχει χώρος που να μην έχει ανοιχτεί και διέταξε να παραβιάσουν την κλειδαριά του συγκεκριμένου χώρου, αφού δεν υπήρχε κλειδί της πόρτας. Αποκαλύφθηκε τότε πως το δωμάτιο που δεν είχε ανοιχτεί από το 1968, υπήρξε εργαστήρι του Γκάσπαρο Φοσάτι (1809 – 1883), ο οποίος ακολουθώντας την εντολή του Σουλτάνου, αναστήλωσε πλήρως το μνημείο στη διάρκεια της περιόδου 1847 – 1849. H έρευνα του καθηγητή Πολυχρόνη Eνεπεκίδη καταδεικνύει ότι ο Φοσάτι είχε απλώς μετατρέψει επιδέξια σε γραφείο του την κρύπτη που του είχαν υποδείξει οι Έλληνες φίλοι του στην Πόλη. H κρύπτη, μία από τις πολλές του μεγάλου ναού, ήταν το κρυφό εκείνο ιερό όπου συνεχίστηκε από τον ιερέα η διακοπείσα ιεροτελεστία, και όταν τελείωσε έκλεισε η πόρτα της κρύπτης και θα άνοιγε, κατά την παράδοση, όταν και πάλι Έλληνες θα ήταν οι ιερείς και το εκκλησίασμα.
Η Αγία Τράπεζα Η Αγία Τράπεζα ήταν κατασκευασμένη από χρυσό. Από πάνω της κρέμονταν 30 στέμματα των αυτοκρατόρων, ανάμεσα τους και αυτό του Μ. Κωνσταντίνου. Και λέγεται ότι αυτό γινόταν για να θυμίζουν στους χριστιανούς την προδοσία του Ιούδα. Τα τριάκοντα αργύρια. Σύμφωνα με την παράδοση πριν ο Μωάμεθ ο Β΄ καταλάβει την Κωνσταντινούπολη, ο αυτοκράτορας Κων/νος διέταξε να μεταφέρουν την αγία τράπεζα και όλα τα κειμήλια της Αγίας Σοφίας μακριά από την πόλη για να μην πέσουν στα χέρια των Τούρκων. Τρία καράβια Ενετικά λοιπόν ξεκίνησαν από την πόλη γεμάτα με όλα αυτά τα κειμήλια, όπως λέει και ο θρύλος, αλλά το τρίτο από αυτά που μετέφερε την αγία τράπεζα βυθίστηκε στα νερά του Βοσπόρου στην περιοχή του Μαρμαρά.
Η περιοχή του Μαρμαρά
Από τότε μέχρι σήμερα στο σημείο εκείνο που είναι βυθισμένη η αγία τράπεζα τα νερά της θάλασσας είναι πάντοτε ήρεμα και γαλήνια, ασχέτως με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην γύρω περιοχή.
Το φαινόμενο μαρτυρούν και σύγχρονοι Τούρκοι επιστήμονες, που έχουν κάνει κατά καιρούς απόπειρες να ανακαλύψουν που οφείλεται αυτό το περίεργο φαινόμενο, αλλά λόγω της λασπώδους σύστασης του βυθού, επέστησαν άκαρπες.
Ο πατέρας της Ελληνικής λαογραφίας, Νικόλαος Πολίτης, γράφει για το περιστατικό:
«Την ημέρα που πάρθηκεν η Πόλη έβαλαν σ’ ένα καράβι την Αγία Τράπεζα, να την πάνε στην Φραγκιά, για να μην πέσει στα χέρια των Τούρκων. Εκεί όμως στην θάλασσα του Μαρμαρά, άνοιξε το καράβι και η Αγία Τράπεζα εβούλιαξε στον πάτο.
Στο μέρος εκείνο η θάλασσα είναι λάδι, όση θαλασσοταραχή και αν είναι γύρω. Και το γνωρίζουν το μέρος αυτό από τη γ΄λήνη που είναι πάντα εκεί και από την ευωδία που βγαίνει. Πολλοί μάλιστα αξιώθηκαν να την ιδούν στα βάθη της θάλασσας».
«Τρία καρά – κρουσταλλένια μου, τρία καρά – τρία καράβια φεύγουνι,
που μέσα που την Πόλι, κλαίει καρδιά μας, κλαίει κι αναστενάζει.
το’ να φορτώνει του Σταυρό, κι τ’ άλλο του Βαγγέλιου
του τρίτου του καλύτερου, την Άγια Τράπεζά μας,
μη μας την πάρουν τα σκυλιά, κι μας τη μαγαρίσουν
Η Παναγιά αναστέναξι, κι δάκρυσαν οι ‘κόνις…»
Η Αγία Τράπεζα της Αγίας Σοφίας αναπαύεται στο βυθό της θάλασσας, πάνω στην άμμο και στα κοχύλια. Το σημείο όπου βούλιαξε το καράβι το ξέρουν καλά οι ναυτικοί και εύκολα το βρίσκουν. Πραγματικά, ακόμα κι όταν η πιο άγρια τρικυμία, φουσκώνει ολόγυρα τα κύματα και κάνει τη θάλασσα να μουγκρίζει, εκεί είναι γαλήνη και ησυχία.
Από τη λεία και λαμπρή επιφάνεια του νερού ανεβαίνουν γλυκές ευωδιές και αντίλαλος από αγγελικές ψαλμωδίες. Πολλοί άξιοι δύτες που μαζεύουν κοράλλια ή ψαρεύουν σφουγγάρια, προσπάθησαν να κατέβουν και να δουν το ναυαγισμένο καράβι.
Κανείς δεν τα κατάφερε. Η θάλασσα, πολύ βαθιά σ αυτό το μέρος, φυλάει την Αγία Τράπεζα και τα λείψανα των Αγίων από κάθε βέβηλο μάτι.
Όταν όμως θα ξαναπάρουμε την Πόλη, η Αγία Τράπεζα, που μένει στην άμμο του βυθού, θ ανέβει στην επιφάνεια όπως ανεβαίνει ο δύτης. Θ αρμενίσει μόνη της κατά το Βυζάντιο και θα την πάρουμε από κει που θ αράξει. Θα την ξαναφέρουμε στην Αγία Σοφία και με χαρούμενους ύμνους, θα την αφιερώσουμε πάλι στη Σοφία του Θεού.
Τότε, μέσα στη Βασιλική που έχτισε ο μεγάλος Ιουστινιανός, θα λάμψουν πάλι τα μωσαϊκά, οι εικόνες των Αγίων, τα λόγια του Ευαγγελίου, και ο σταυρός θα ξαναφανεί πάνω από το μαρμάρινο τραπέζι που ξέπλυναν τα κύματα.
«Το ποτάμι που σταμάτησε να κυλάει»
Οι περισσότεροι τοπικοί θρύλοι για την άλωση της Κωνσταντινούπολης μοιάζουν σε ένα σημείο: όλοι δείχνουν ότι ο χρόνος σταμάτησε με την κατάληψη της ιερής πόλης της Ορθοδοξίας από τους άπιστους Τούρκους και ότι η τάξη στον κόσμο θα επανέλθει με την ανακατάληψη της Βασιλεύουσας από τους Έλληνες.
Έτσι, και στην Ήπειρο υπάρχει μια αντίστοιχη λαϊκή δοξασία. Συγκεκριμένα, ένα πουλί φέρνει την αναγγελία της πτώσης της Πόλης σε μια ομάδα βοσκών που εκείνη τη στιγμή ποτίζουν τα κοπάδια τους σε ένα ποτάμι.
Ο θρύλος λέει ότι στο άκουσμα της φοβερής είδησης τα νερά του ποταμίου σταμάτησαν να κυλάνε, αφού και το φυσικό στοιχείο θεώρησε ότι η πτώση της Κωνσταντινούπολης ήταν κάτι το ανήκουστο. Το ποτάμι θα συνεχίσει και πάλι να κυλάει, μόλις απελευθερωθεί η Πόλη, συνεχίζει ο λαϊκός θρύλος…
«Τα ψάρια του καλόγερου»
Κάποιος καλόγερος είχε ψαρέψει σε ένα ποτάμι ψάρια και τα τηγάνιζε κοντά στην όχθη του ποταμού. Τη στιγμή εκείνη ακούστηκε από ένα πουλί το μήνυμα της πτώσης της Κωνσταντινούπολης στους Τούρκους.
Ο καλόγερος σάστισε και αμέσως τα μισοτηγανισμένα ψάρια πήδησαν από το τηγάνι και ξαναβρέθηκαν στο ποτάμι. Εκεί ζουν αιώνια μέχρι τη στιγμή της απελευθέρωσης της Κωνσταντινούπολης από τους Τούρκους, οπότε και θα ξαναβγούν για να συνεχιστεί το τηγάνισμα τους.
«Ο Πύργος της Βασιλοπούλας»
Στα κάστρα του Διδυμότειχου ένας κυκλικός πύργος, ο ψηλότερος ονομάζεται “πύργος της βασιλοπούλας”. Η παράδοση λέει πως κάποτε ο βασιλιάς διασκέδαζε κυνηγώντας και στη θέση του άφησε την κόρη του.
Όταν τον ειδοποίησαν ότι έρχονται οι Τούρκοι είχε τόση εμπιστοσύνη στην οχυρότητα του κάστρου ώστε είπε: “αν σηκωθεί από τη χύτρα ο κόκορας και λαλήσει, θα πιστέψω ότι κυριεύτηκε η πόλη”.
Οι Τούρκοι όμως χρησιμοποίησαν δόλο και έδειξαν το χρυσοκέντητο μαντήλι του βασιλιά στην κόρη του. Αυτή μόλις το είδε, τους παρέδωσε το κλειδί του κάστρου κι έγινε αιτία της άλωσης. Όταν κατάλαβε πως την ξεγέλασαν, δεν άντεξε την ντροπή και αυτοκτόνησε πέφτοντας από τον πύργο. Από τότε ο πύργος λέγεται της βασιλοπούλας.
«Οι Κρητικοί Πολεμιστές»
Έναν από τους πύργους των τειχών της Πόλης τον υπεράσπιζαν τρία αδέρφια, άρχοντες Κρητικοί που πολεμούσαν με το μέρος των Βενετών (η Κρήτη τότε ήταν κάτω από την κυριαρχία των Βενετών).
Μετά την πτώση της πόλης τα τρία αδέρφια και οι άντρες τους εξακολουθούσαν να πολεμούν και παρά τις λυσσώδεις προσπάθειες τους οι Τούρκοι δεν είχαν κατορθώσει να καταλάβουν τον πύργο. Για το περιστατικό αυτό ενημερώθηκε ο Σουλτάνος και εντυπωσιάστηκε από την παλικαριά τους.
Αποφάσισε, λοιπόν, να τους επιτρέψει να φύγουν με ασφάλεια από τον πύργο και να πάρουν ένα καράβι με τους άντρες τους και να γυρίσουν στην Κρήτη. Πραγματικά η πρόταση του έγινε δεκτή με τη σκέψη ότι έπρεπε να μείνουν ζωντανοί για να πολεμήσουν να ξαναπάρουν τη Βασιλεύουσα πίσω από τους απίστους.
Έτσι οι Κρητικοί επιβιβάστηκαν στο πλοίο τους και ξεκίνησαν για το νησί τους. Το πλοίο δεν έφτασε ποτέ στην Κρήτη και ο θρύλος λέει ότι περιπλανιούνται αιώνια στο πέλαγος μέχρι τη στιγμή που θα ξεκινήσει η μάχη για την ανακατάληψη της Πόλης από τους Έλληνες.
Τότε το πλοίο των Κρητικών θα τους ξαναφέρει στην Κωνσταντινούπολη για να πάρουν και αυτοί μέρος στη μάχη και να ολοκληρώσουν την αποστολή τους και το ελληνικό έθνος να ξανακερδίσει την Πόλη.
Πηγή ➤

Διαβάστε Περισσότερα »